Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:49:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103593 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 11:11:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.13 kedd, 17:09:38
Hú, az elég gáz.De abban is otthon van mert szokott átalakítani adagolókat versenycélokra is.
Privátba elküldtem a számát.
Írj ha megoldódik a relytéj.
Megtettem 1185km-t tankolás nélkül, 5 gang TDDI! Szerintem ennél jobbat nem tud az autó...... Most akkor felújítsam az adagolót szerintetek?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 13:13:20 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.26 hétfő, 11:04:29
Nekem ugyanilyen van bekötve, csak fehér számlapos. Egy este alatt be lehet tenni, szívócsőbe van bekötve. Én nem bántam meg
Zsír. É mennyinek kéne lennie a nyomásnak?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 13:44:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.26 hétfő, 11:11:40
Megtettem 1185km-t tankolás nélkül, 5 gang TDDI! Szerintem ennél jobbat nem tud az autó...... Most akkor felújítsam az adagolót szerintetek?
Az sztm rekord itt a fórumon. Gratula
Végig 90-100 vagy volt valami más extra is?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:33:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.26 hétfő, 13:13:20
Zsír. É mennyinek kéne lennie a nyomásnak?
1.3-ig ha felszökik padlógázas gyorsításnál, az már a tapasztalatok szerint jó (3.-ban vagy 4.-ben, 80km/h környékén).
Az enyém sajnos 0,7-0,9-nél többet nem tölt, ezért is az irreálisan jó fogyasztás (120-130-as tempónál, klíma nélkül mert éjszaka mentünk, 2 személy, megpakolt csomagtartó 5-5,1L/100km).
De amíg így fogyaszt, nem újítatom fel az adagolót.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:34:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.26 hétfő, 13:44:28
Az sztm rekord itt a fórumon. Gratula
Végig 90-100 vagy volt valami más extra is?
Sajnos igen, más extra is van: valszeg nem nyom eleget az adagoló, mert kicsit gyengécske mostanában az autó. Egyik szemem sír, a másik nevet
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:39:11 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.26 hétfő, 13:44:28
Az sztm rekord itt a fórumon. Gratula
Végig 90-100 vagy volt valami más extra is?
300km-t vontatták
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:40:59 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.26 hétfő, 14:33:20
1.3-ig ha felszökik padlógázas gyorsításnál, az már a tapasztalatok szerint jó (3.-ban vagy 4.-ben, 80km/h környékén).
Az enyém sajnos 0,7-0,9-nél többet nem tölt, ezért is az irreálisan jó fogyasztás (120-130-as tempónál, klíma nélkül mert éjszaka mentünk, 2 személy, megpakolt csomagtartó 5-5,1L/100km).
De amíg így fogyaszt, nem újítatom fel az adagolót.
Köszi, megnézem majd, nekem is vannak ilyen időszakos erőhiány gondjaim. Nekem mondjuk még nincs kitakarítva a szívósor/egér, és le sincs dugózva.
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 15:42:30 »
Üdv volna egy kérdésem mert biztos tapasztalta valaki ,hogy a klímát bekepcsolom meg áll a szijj csak füstölög feltételezem a klima kompresszór de tudtok van e erre valami megoldás hova vihetem ?és az e amire gondolok ? köszi a választ
persze ezt miért is nem 220km re otthontól lagziba menet nem volt égés odaállni a násznéphez füstölgő kocsival :-)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.26 hétfő, 15:48:26 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 16:09:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.26 hétfő, 14:39:11
300km-t vontatták
Akkor 1485km lett volna
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 16:41:50 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.26 hétfő, 15:42:30
Üdv volna egy kérdésem mert biztos tapasztalta valaki ,hogy a klímát bekepcsolom meg áll a szijj csak füstölög feltételezem a klima kompresszór de tudtok van e erre valami megoldás hova vihetem ?és az e amire gondolok ? köszi a választ
persze ezt miért is nem 220km re otthontól lagziba menet nem volt égés odaállni a násznéphez füstölgő kocsival :-)
Fotengely ekszijtarcsa?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 16:42:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.26 hétfő, 16:09:29
Akkor 1485km lett volna
Bocs, nem tudtam kihagyni
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 19:35:38 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.26 hétfő, 16:41:50
Fotengely ekszijtarcsa?
mert az is tud ilyet csinálni ?mert ha a klimát kapcsolom megáll a szijj ha kikapcsolom akkor meg megy
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 19:37:46 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.26 hétfő, 16:41:50
Fotengely ekszijtarcsa?
klímacsapágy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 19:50:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.26 hétfő, 19:37:46
klímacsapágy.
most egy kicsit olvasgattam vissza és az alsó szijjtárcsa nekem is kovájog kicsit ,meg gumidarabok is vannak de nem tudom mi tud elromlani egy tárcsán?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 20:18:56 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.26 hétfő, 19:50:08
most egy kicsit olvasgattam vissza és az alsó szijjtárcsa nekem is kovájog kicsit ,meg gumidarabok is vannak de nem tudom mi tud elromlani egy tárcsán?
kéttömegű.a kettő között gumi van vulkanizálva a csillapítás miatt.Ez kitud égni-sülni,ha a szíjat megfogja mondjuk a beálló klímacsapágy,és felforrósodik a főtengelyszíjtárcsa.
De saját magát ís széttudja verni ga xar a generátor oldal.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 20:36:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.26 hétfő, 20:18:56
kéttömegű.a kettő között gumi van vulkanizálva a csillapítás miatt.Ez kitud égni-sülni,ha a szíjat megfogja mondjuk a beálló klímacsapágy,és felforrósodik a főtengelyszíjtárcsa.
De saját magát ís széttudja verni ga xar a generátor oldal.....
most akkor szerintetek hova vigyem a kocsit klimát is megcsinálják a servicében vagy azt csak klimások
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 20:47:59 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.26 hétfő, 20:36:11
most akkor szerintetek hova vigyem a kocsit klimát is megcsinálják a servicében vagy azt csak klimások
Jó klímáshoz vidd.Az mindent megcsinál egybe és nem kell hurcolászni.
Nekem a klíma kuplungja ment tönkre, ugyan ezzel a tünetekkel.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2010.07.27 kedd, 08:43:51 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.26 hétfő, 20:47:59
Jó klímáshoz vidd.Az mindent megcsinál egybe és nem kell hurcolászni.
Nekem a klíma kuplungja ment tönkre, ugyan ezzel a tünetekkel.
Köszi
megpróbálok keresni valami klímást, gyál délpest környékén ha tud valaki valami jót ne tartsa magában
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2010.07.27 kedd, 09:30:11 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.26 hétfő, 20:36:11
most akkor szerintetek hova vigyem a kocsit klimát is megcsinálják a servicében vagy azt csak klimások
Vik
?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2010.07.27 kedd, 10:00:52 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.07.27 kedd, 09:30:11
Vik
?
Vik telefonszámát megadná valaki köszi
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2010.07.27 kedd, 14:59:48 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.27 kedd, 08:43:51
Köszi
megpróbálok keresni valami klímást, gyál délpest környékén ha tud valaki valami jót ne tartsa magában
17.kerületben van.Klímában nagyon jók.
06209334257
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2010.07.28 szerda, 11:20:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.26 hétfő, 20:18:56
kéttömegű.a kettő között gumi van vulkanizálva a csillapítás miatt.Ez kitud égni-sülni,ha a szíjat megfogja mondjuk a beálló klímacsapágy,és felforrósodik a főtengelyszíjtárcsa.
De saját magát ís széttudja verni ga xar a generátor oldal.....
és az nem létezik hogy tönkrement a tárcsa és a klima jó csak akkora terhelést ad hogy inkább megáll a szijj a *** tárcsa miatt ,mert elviszem klimáshoz akkor az biztos szétszedi a kompresszort?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2010.07.28 szerda, 15:22:35 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.28 szerda, 11:20:29
és az nem létezik hogy tönkrement a tárcsa és a klima jó csak akkora terhelést ad hogy inkább megáll a szijj a *** tárcsa miatt ,mert elviszem klimáshoz akkor az biztos szétszedi a kompresszort?
Nekem ez volt és a klíma kuplungja meg a szíjtárcsa is szét ment.Füstölt a Balcsiról hazajövet.nem kapcsoltam ki a klímát mert meleg volt és félúton hazafelé a szíj is elszakadt.Ha kikapcsoltam a klímát akkor jó volt.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2010.07.28 szerda, 17:57:06 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.07.28 szerda, 11:20:29
és az nem létezik hogy tönkrement a tárcsa és a klima jó csak akkora terhelést ad hogy inkább megáll a szijj a *** tárcsa miatt ,mert elviszem klimáshoz akkor az biztos szétszedi a kompresszort?
ezt már csak a szétszedés után tudod meg.Ha könnyen forog a klímakuplung akkor a csapágya jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2010.07.28 szerda, 23:51:59 »
Sziasztok! Féltengelyt szeretnék cserélni azt szeretném megkérdezni kell e agylehuzato vagy nem ?
Köszönöm
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 00:42:12 »
Csako mindenkinek.Ma erossen elszomoritottak,a boch szervizben
(
Bevittem az autot a hidegen feher fust,es melegen 3 hengeres indulas,ugyeben,es alittolag,adagolo lessz az
(
Addig nem is volt gond amig meg nem mondtak az arakat
(
Felujittas 350.000 forintot is meghaladja,es az uj meg 500.000 forint.Hat ugylehet veszek 1 kis benzint es meggyujtom az autot.Pedig tudom h o nem hibas hanem az a fax aki vissztekerte az orat,es En aki megvettem.Pedig epp most kerult ,fel a cromozott racskeret az elejere,es belso vilagittas leddesittest is megcsinaltam elol hatul,az ablakok lefoliazva,es epp dvd lejatcot,meg lcd t is sikerult szerelnem,amit a napokba szerettem volna beletteni.Ha mar a szive gyenge,legalabb az oltozete legyen adekvalt.
(
Alittolag,az elotolteses (avans) xar baxxa a kur.a edes any.kajat :(Bocsi de mar sok kezd lennei.Nem tudom lehet veszek 1 hasznalt adagolot,mert most anyyi penezem nincs ,h felujitassam,arrol ne is beszelyek h 1 ujat vegyek.Persze mert mar megvettem a kuplung szettet is.Ez az auto nalam fog semmive valni,mert mar annyit koltottem ra,h nem erdeme eladnom.Lehet h veszek nehany kotolos tyukot,es csibeket fogok koltetni benne.Mas megoldas 1 elore nem igen van.
Esetleg otlet adagolo ugyben???
A hires VP44 re?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 00:53:25 írta szbela
»
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 00:50:12 »
Idézetet írta: szbela - 2010.07.29 csütörtök, 00:42:12
Csako mindenkinek.Ma erossen elszomoritottak,a boch szervizben
(
Bevittem az autoto a hidegen feher fust,es melegen 3 hengeres indulas,ugyeben,es alittolatg,adagolo lessz az
(
Addig nem is volt gond amig meg nem mondtak az arakat
(
Felujittas 350.000 forintot is meghaladja,es az uj meg 500.000 forint.Hat ugylrhrt vrszek 1 kis benzint es meggyujtom az autot.Pedig tudom h o nem hibas hanem az a fax aki vissztekerte az orat,es En aki megvettem.Pedig epp most kerult ,fel a cromozott racskeret az elejere,es belso vilagittas leddesittest is meg csinaltam elol hatul,az ablakok lefoliazva,es epp dvd lejatcot,meg lcd t is sikerult szerelnem,amit a napokba szerettem volna beletteni.Ha mar a szive gyenge,legalabb az oltozete legyen adekvalt.
(
Alittolag,az elotolteses xar baxxa a kur.a edes any.kajat :(Bocsi de mar sok kezd lennei.Nem tudom lehet veszek 1 hasznalt adagolot,mert most anyyi penezem nincs ,h felujitassam,arrol ne is beszelyek h 1 ujat vegyek.Persze mert mar vegvette a kuplung szettet is.Ez az auto nalam fog semmive valni,mert mar annyit koltottem ra,h nem erdeme eladnom.Lehet h veszek nehany kotolos tyukot,es csibeket fogok koltetni benne.Mas megoldas 1 elore nem igen van.
Esetleg otlet adagolo ugyben???
A hires VP44 re?
kérdezd meg őket:
http://autobonto-debrecen.hu/index.php/mondeo-iii-2.0-tddi-2000-2007?TreeId=18
náluk van egy 115le-s Di. talán még megvan az adagoló. amit tudni kell a kocsiról, hogy taxi volt Budapesten. rendszáma asszem ecg-814 volt.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 10:24:41 »
Idézetet írta: szbela - 2010.07.29 csütörtök, 00:42:12
Csako mindenkinek.Ma erossen elszomoritottak,a boch szervizben
(
Bevittem az autot a hidegen feher fust,es melegen 3 hengeres indulas,ugyeben,es alittolag,adagolo lessz az
(
Addig nem is volt gond amig meg nem mondtak az arakat
(
Felujittas 350.000 forintot is meghaladja,es az uj meg 500.000 forint.Hat ugylehet veszek 1 kis benzint es meggyujtom az autot.Pedig tudom h o nem hibas hanem az a fax aki vissztekerte az orat,es En aki megvettem.Pedig epp most kerult ,fel a cromozott racskeret az elejere,es belso vilagittas leddesittest is megcsinaltam elol hatul,az ablakok lefoliazva,es epp dvd lejatcot,meg lcd t is sikerult szerelnem,amit a napokba szerettem volna beletteni.Ha mar a szive gyenge,legalabb az oltozete legyen adekvalt.
(
Alittolag,az elotolteses (avans) xar baxxa a kur.a edes any.kajat :(Bocsi de mar sok kezd lennei.Nem tudom lehet veszek 1 hasznalt adagolot,mert most anyyi penezem nincs ,h felujitassam,arrol ne is beszelyek h 1 ujat vegyek.Persze mert mar megvettem a kuplung szettet is.Ez az auto nalam fog semmive valni,mert mar annyit koltottem ra,h nem erdeme eladnom.Lehet h veszek nehany kotolos tyukot,es csibeket fogok koltetni benne.Mas megoldas 1 elore nem igen van.
Esetleg otlet adagolo ugyben???
A hires VP44 re?
sok az a 350eFt a felújításra. szerintem 100eFt körül már megáll a dolog. 350eft-ból veszel kb 6 bontott adagolót, bexarik-eldobod megoldásra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 11:03:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.29 csütörtök, 10:24:41
sok az a 350eFt a felújításra. szerintem 100eFt körül már megáll a dolog. 350eft-ból veszel kb 6 bontott adagolót, bexarik-eldobod megoldásra.
Nehogy azt hidd! A bondott se olcsó, és próba gari van, lehet 2 napot megy 150K-ért...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 12:04:30 »
Idézetet írta: szbela - 2010.07.29 csütörtök, 00:42:12
Csako mindenkinek.Ma erossen elszomoritottak,a boch szervizben
(
Bevittem az autot a hidegen feher fust,es melegen 3 hengeres indulas,ugyeben,es alittolag,adagolo lessz az
(
Addig nem is volt gond amig meg nem mondtak az arakat
(
Felujittas 350.000 forintot is meghaladja,es az uj meg 500.000 forint.Hat ugylehet veszek 1 kis benzint es meggyujtom az autot.Pedig tudom h o nem hibas hanem az a fax aki vissztekerte az orat,es En aki megvettem.Pedig epp most kerult ,fel a cromozott racskeret az elejere,es belso vilagittas leddesittest is megcsinaltam elol hatul,az ablakok lefoliazva,es epp dvd lejatcot,meg lcd t is sikerult szerelnem,amit a napokba szerettem volna beletteni.Ha mar a szive gyenge,legalabb az oltozete legyen adekvalt.
(
Alittolag,az elotolteses (avans) xar baxxa a kur.a edes any.kajat :(Bocsi de mar sok kezd lennei.Nem tudom lehet veszek 1 hasznalt adagolot,mert most anyyi penezem nincs ,h felujitassam,arrol ne is beszelyek h 1 ujat vegyek.Persze mert mar megvettem a kuplung szettet is.Ez az auto nalam fog semmive valni,mert mar annyit koltottem ra,h nem erdeme eladnom.Lehet h veszek nehany kotolos tyukot,es csibeket fogok koltetni benne.Mas megoldas 1 elore nem igen van.
Esetleg otlet adagolo ugyben???
A hires VP44 re?
Próbáld meg őket:
http://www.dubnicz.hu/elerhetoseg.html
Nekem a Mondit még nem javították, de az előző dízeleket korrekt áron csinálták mindíg! Mondjuk kicsit messze van tőled, de asszem futárszolgálattal működik a dolog náluk!
Csak tipp
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 16:46:27 »
oh jeee itt a mi emelőink vannak....
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 18:03:45 »
milyen 300 e ft??? miről beszélnek ezek neked??? ha gyorsan és jót akarsz beszélj velük:
FERR-CAR nyiregyháza!
www.adagolojavitas.eu
sztem 150 környékén adnak neked felujitottat 1 év garival! pl itt egy hirdetésük:
http://hodmezovasarhely.olx.hu/ford-1-8-2-0-2-4-tddi-re-felujitott-adagolo-garanciaval-elado-iid-65097267
épp most küldtem hozzájuk egy bontott adagolót, olcsóér szereztem kintről de feltették padra és kiderült h PSG hibás. szoval énis adagológonddal küzdök már vagy 1 éve.
valaki tud nekem szoftverfrissitést csinálni Focus 1.8 TDDI-re??? Pápa környékén van valakinek gépe hozzá??? az adagolófelujitás elött ez az utolsó próbálkozás, más ötletem már nincs. sürgős lenne a dolog.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 22:26:21 »
Sziasztok!
Ha az EGR ***r, a ledugózás megoldás, vagy csere???
kösz...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 23:44:31 »
Jo estet uraim.Kosznom a sok jo,es segito tippet,forum es markatarsakhoz hiven cselekdtek.
Ma ismet visszamentem az orszag 4 dik legnagyobb varosaba ''Brasso'' ,amelyben ez az egyetlen eggy Bosch serviz talalhato,ahol ezekkel az arakkal kuldtek majnem agyverzessel a surgossegire.Annyira zavaro volt ez az arr,h mar arra gyanakodtam h amnezias tuneteim vannak,es en nem emlekszem jol a szamokra.Ismet szobaaltam a csikaval,aki egyben a nagymeno is a cegnel.
Sajnos kiderult ,h nem vagyok amnezias
,tenyleg ennyiert ujittanak fel.Mas opciot nem is tudtak adni,mint pld: Ha csak x a problema akkor csak y az arr,vagy ha nagyobb a baj ,akkor nagyobb az arr''.h pontos legyek 1 forint=0.0152 ron.Nekem 4700 ronert javittanak meg ami anyit tesz ,hogy 4700:0.0152=309.210 forint lenne!!
Rohadjanak meg,ossze is vesztem veluk,es mivel meg parasztkodni is kezdtek,igy erost felboszultem,es sajnos ,vagy sem de eggy kicsitt kijott belolem a szekely virtuozitas,igy majdnem rendorseglett a vege...igy utolag,nem is bannam....na de nem lenyeg,mert ezek az adott feltetelek,amivel csobehuzzak az embert,es sajnos majdnem monopoliumrol tudunk beszelni,mert meg ma korberdeklodtem,es minden mas szerviz csak is kizarolag veluk dolgozik,es ugyan ez az arr.
Erdekes h az este irtam 1 par levelet mas kulfoldi specifikusan a problemammal foglalkozo cegnek pld:http://www.dieselpumprepairs.com/ es azt a valaszt kaptam ,h felujitcsak ugy 180-200 angol fontbol.
Pedig ugyan ez a Bosch cserelte ki a porlaszto csucsaimat, ugy 27.000 forintert/darab...ami 1 normalis ar.
azt hiszem racuppanok a felujitotra,ami readasul garancias is.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 23:48:41 »
Idézetet írta: henki - 2010.07.29 csütörtök, 18:03:45
milyen 300 e ft??? miről beszélnek ezek neked??? ha gyorsan és jót akarsz beszélj velük:
FERR-CAR nyiregyháza!
www.adagolojavitas.eu
sztem 150 környékén adnak neked felujitottat 1 év garival! pl itt egy hirdetésük:
http://hodmezovasarhely.olx.hu/ford-1-8-2-0-2-4-tddi-re-felujitott-adagolo-garanciaval-elado-iid-65097267
épp most küldtem hozzájuk egy bontott adagolót, olcsóér szereztem kintről de feltették padra és kiderült h PSG hibás. szoval énis adagológonddal küzdök már vagy 1 éve.
valaki tud nekem szoftverfrissitést csinálni Focus 1.8 TDDI-re??? Pápa környékén van valakinek gépe hozzá??? az adagolófelujitás elött ez az utolsó próbálkozás, más ötletem már nincs. sürgős lenne a dolog.
Szia .Koszi neked 9is a tanacsokat.
A szoftfrisittesrol anyit en is eltudok mondani,h az en problemamra nem volt gyogyir,sajnos.Ugyan csak ma a ford szervizben 1 csavot megfuztem,h frisitcsuk fel,es meg is csinaltuk szep csendben,es ki si torolte a hibakodjaimat,mert idokozben akadt 1 par semmiseg.2000 forintert csinalta meg.Az o velemnyei is az volt,a Bosch ekrol,h ''a hujeseget es a buszkeseget,a buta ember dragan megfizeti...''szoval ertheto a dolog.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2010.07.31 szombat, 19:27:30 »
Egér projekt:
Ma leszedtem a szívósort. Hát vazz, ilyen nagymama lekvárja, csak olajból.. tele volt a szívósor. Ez tenyleg nagyon_nagyon_ koszos melo...
Az egeret nem tudtam leszedni sajnos, mert a levegocso ami megy a turbora, ilyen szerencsetlen 1x hasznalatos bilincsekkel van rogzitve mindenhol.
Vagy van erre celszerszam amivel fel/le lehet tenni? olyan, mintha egymasra lenne hajtogatva 2 reteg, vagy hogy is magyarazzam.
Az egernek a leomlo fele meno agat kell vakolni, ugye? ami belemegy a levegocsobe.Nekem meg jobb hatul van, es ilyen, tehat a tetejere meroleges csonkot kell vakolni, igaz?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=39087930&termek_al_id=22119
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2010.07.31 szombat, 21:22:48 »
azt mondta az autó szerelő ebbe az öreg kocsiba nem köll már 5w30as olaj elég a 10w 40es. Ez így helyén való vajon,
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2010.07.31 szombat, 21:25:11 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.07.31 szombat, 21:22:48
azt mondta az autó szerelő ebbe az öreg kocsiba nem köll már 5w30as olaj elég a 10w 40es. Ez így helyén való vajon,
úgy tudom(asszem itt mondták, talán alf) ezekbe 5w30 kell akármilyen kopott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2010.07.31 szombat, 21:59:23 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.07.31 szombat, 21:22:48
azt mondta az autó szerelő ebbe az öreg kocsiba nem köll már 5w30as olaj elég a 10w 40es. Ez így helyén való vajon,
Nem. Az az autószerelő egy barom, olajat meg 5W30-at kell belerakni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2010.08.01 vasárnap, 09:58:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.31 szombat, 21:25:11
úgy tudom(asszem itt mondták, talán alf) ezekbe 5w30 kell akármilyen kopott
Idézetet írta: stealt - 2010.07.31 szombat, 21:59:23
Nem. Az az autószerelő egy barom, olajat meg 5W30-at kell belerakni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2010.08.01 vasárnap, 11:20:00 »
okés- zsoké köszike üdv a sanyi
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2010.08.02 hétfő, 19:55:26 »
Sziasztok!
Ha az EGR ***r, a ledugózás megoldás, vagy cseréni kell???
kösz...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2010.08.03 kedd, 08:20:32 »
Idézetet írta: mferkó - 2010.08.02 hétfő, 19:55:26
Sziasztok!
Ha az EGR ***r, a ledugózás megoldás, vagy cseréni kell???
kösz...
Igen megoldás, szívósor takarítással egybekötve.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2010.08.03 kedd, 14:01:13 »
Sziasztok!
Két kolléga elérhetőségét keresem SOS:
-az egyik, aki kéttömegű kuplungot alakított hagyományossá,
-a másik, aki a szervó szíjfeszítőjét cserélte csapágyasra (vagy valami ilyesmi)
Köszönöm!
az én számom: westel - 6 tizenkettő 45 tíz
Naplózva
V.TomTom
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2010.08.03 kedd, 15:47:07 »
Idézetet írta: cézé - 2010.08.03 kedd, 14:01:13
Sziasztok!
Két kolléga elérhetőségét keresem SOS:
-az egyik, aki kéttömegű kuplungot alakított hagyományossá,
-a másik, aki a szervó szíjfeszítőjét cserélte csapágyasra (vagy valami ilyesmi)
Köszönöm!
az én számom: westel - 6 tizenkettő 45 tíz
Szia!
"az egyik, aki kéttömegű kuplungot alakított hagyományossá" - Ő Bunyek, az aláírásában is láthatod.
"a másik, aki a szervó szíjfeszítőjét cserélte csapágyasra (vagy valami ilyesmi)" - Ő Alf, de találsz erről írásos anyagot is.
Kérj tanácsot esetleg pü-ben, szerintem segítőkész srácok.
Naplózva
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2010.08.03 kedd, 15:56:34 »
Idézetet írta: V.TomTom - 2010.08.03 kedd, 15:47:07
Szia!
"az egyik, aki kéttömegű kuplungot alakított hagyományossá" - Ő Bunyek, az aláírásában is láthatod.
"a másik, aki a szervó szíjfeszítőjét cserélte csapágyasra (vagy valami ilyesmi)" - Ő Alf, de találsz erről írásos anyagot is.
Kérj tanácsot esetleg pü-ben, szerintem segítőkész srácok.
Köszi szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2010.08.03 kedd, 17:27:26 »
Idézetet írta: V.TomTom - 2010.08.03 kedd, 15:47:07
Szia!
"az egyik, aki kéttömegű kuplungot alakított hagyományossá" - Ő Bunyek, az aláírásában is láthatod.
"a másik, aki a szervó szíjfeszítőjét cserélte csapágyasra (vagy valami ilyesmi)" - Ő Alf, de találsz erről írásos anyagot is.
Kérj tanácsot esetleg pü-ben, szerintem segítőkész srácok.
Ment pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2010.08.04 szerda, 11:18:55 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy TDDI Mondeót és az reggel indítás után világos füstöt okádott ki mafából és az alapjárat ingadozik 900-1050 fordulat között. Ha az ingadozás megszűnik megszűnik a füst is. Elindulás után is megszűnik a füstölés, es 200 méter megtétele után már nincs alapjáratingadozás sem. Ezután egész nap nem jelentkezik többet a probléma csak következő reggel. Az egr ledugózása nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a probléma? Kérlek segítsetek. Köszönettel Balázs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2010.08.04 szerda, 11:30:28 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.08.04 szerda, 11:18:55
Sziasztok!
Nemrég vettem egy TDDI Mondeót és az reggel indítás után világos füstöt okádott ki mafából és az alapjárat ingadozik 900-1050 fordulat között. Ha az ingadozás megszűnik megszűnik a füst is. Elindulás után is megszűnik a füstölés, es 200 méter megtétele után már nincs alapjáratingadozás sem. Ezután egész nap nem jelentkezik többet a probléma csak következő reggel. Az egr ledugózása nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a probléma? Kérlek segítsetek. Köszönettel Balázs.
üzemanyagrenszeri probléma lehet(adagoló).diaggal kéne üzanyomást mérni rajta hidegen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2010.08.04 szerda, 11:53:30 »
háát nem tul jó előjelek! valszeg adagolóprobléma lesz sajnos, de előbb azért ellenőrizd a porlasztóidat lehet hidegen valamelyik bele-belepisil.
ezt a 10W ökörséget melyik autószerelő/gányoló mondta...attól hogy egy motor kopott attól még pl az olajfogyasztás nem fog csökkenni, illetve minimálisan mert egy olajnak az 5W/10W/15W az a hidegoldali viszkozitását jelenti. a 30/40 az a melegoldala, magyarul a 15W40 meg az 5W40 üzemi hőmérsékleten(ill 100 fokon vizsgálják őket) ugyanazokat a higfolyóssági indexeket mutatja. Az hogy a ford az 5W30 as használatát követeli meg az csak egy dolog. mármint hidegoldalban rendben van az 5W pl a finom illesztési hézagok miatt egy 15W "nem férne oda" hidegben de a 30 at nagy baromságnak tartom mert pl a tddi fóka esetében tartós 160 nál már képes ugy leesni az olajnyomás hogy ihajj gyönyörüen elmelegszik a melegen amugy is higfolyósabb 30 as olaj. Nemtudom a mondi tddi nél mivan, de én jövő nyáron 40 es melegoldalra váltok(bár nem járok 160akkal de akkoris) azmeg h A1B1 es ford előirás mert elvileg extra üzemanyagtakarékos motorolaj, ugysem fog jelentkezni a fogyasztáson. Amugymeg akármit teszel egy kopott motorba nem old meg semmilyen problémát sem, max valami nagyon spéci olajadalékkal(pl kerámiás) tudsz a nagyfelujitáson kitolni olyan 50e km-t.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ