Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113534 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2010.08.04 szerda, 11:58:56 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.08.04 szerda, 11:18:55
Sziasztok!
Nemrég vettem egy TDDI Mondeót és az reggel indítás után világos füstöt okádott ki mafából és az alapjárat ingadozik 900-1050 fordulat között. Ha az ingadozás megszűnik megszűnik a füst is. Elindulás után is megszűnik a füstölés, es 200 méter megtétele után már nincs alapjáratingadozás sem. Ezután egész nap nem jelentkezik többet a probléma csak következő reggel. Az egr ledugózása nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a probléma? Kérlek segítsetek. Köszönettel Balázs.
Igen igen igen.Ugyan ugy mint az enyem.
Ez adagolo lessz.Es akar hogy vesszuk,eleg draga buli lessz,mert ujitatni kell az adagolot.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2010.08.04 szerda, 18:39:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.26 hétfő, 20:47:59
Jó klímáshoz vidd.Az mindent megcsinál egybe és nem kell hurcolászni.
Nekem a klíma kuplungja ment tönkre, ugyan ezzel a tünetekkel.
A klímakuplung nekem is tönkrement annak idején. Autószerelők első ránézésre azt hitték, hogy a gumi fogyott el a szíjtárcsából...
De akkor mindegy volt, hogy megy a klíma, vagy sem, az motort alig lehetett beindítani. Ha kikapcsolt klímával megy a motor vidáman, akkor nyilván nincs baja a kuplungnak (még).
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2010.08.04 szerda, 18:43:45 »
Sziasztok!
Ledugóztam az EGR szelepet, a motor és a szelep között egy vékony befőttesüveg tetőből kivágott lemezzel.
Na, most nem vagyok benne biztos, hogy korábban is adott ki hutyutyús hangot (mint amikor hallod a távolból a 90-nel suhanó busz sivító hangját, ahhoz hasonló, csak jóval halkabb).
Főleg akkor hallani, ha felpörgetem a motort, majd elveszem a gázról a lábamat. Egyre lecsengő süvítő-fütyülő hang. Korábban hasonlót hallatott a turbócső kilyukadása, de most nincs ilyen gond.
Ez normális, és csak az eltérített kipufogó gáz dobol a vékony pléh lemezen, vagy valami? Tapasztalt hasonlót más is?
kösz,
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2010.08.04 szerda, 19:42:41 »
ezt a szívósor tisztítást olyan soxor emlegetitek, hogy mivel jövő héten szabadságon leszek, lehet nekem is meg kellene csinálnom.
NA már csak az a kérdés az én kocsimon van-e egyáltalán szívósor ha van akkor, hogy néz ki hol van? Én otthon megtudom csinálni? nincs-e esetleg rólla valami leírás esetleg fotókkal mert most itt keresgettem de nem találtam.
Köszi a segítséget, üdv a sanyi
Naplózva
V.TomTom
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2010.08.04 szerda, 19:52:43 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.08.04 szerda, 19:42:41
ezt a szívósor tisztítást olyan soxor emlegetitek, hogy mivel jövő héten szabadságon leszek, lehet nekem is meg kellene csinálnom.
NA már csak az a kérdés az én kocsimon van-e egyáltalán szívósor ha van akkor, hogy néz ki hol van? Én otthon megtudom csinálni? nincs-e esetleg rólla valami leírás esetleg fotókkal mert most itt keresgettem de nem találtam.
Köszi a segítséget, üdv a sanyi
Szia!
Persze van neked is szívósorod, a tisztítást te is meg tudod csinálni. Mindjárt teszek fel képet.
Készülj sok brigoval ~3 l, gumikesztyű sem árt és nekem a nagymamáink drótszárú üvegmosó keféje vált be a legjobban.
A tisztítás össze kéne kötnöd egy EGR dugózással és ha még nem volt bontva a szívósori kamra, akkor szerintem vegyél új tömítéseket is a blokknál való találkozáshoz, ez 8 db téglalap alakú gyűrű ~ 500 Ft/db körüli áron. A képeken látszani fog.
A lebontott szívósor:
http://kepfeltoltes.hu/100703/227299423DSCF3011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A helye:
http://kepfeltoltes.hu/100804/DSCF3005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az új tömítésekkel:
http://kepfeltoltes.hu/090718/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
az EGR-től jövő fém cső és a perem alá való tömítés, illetve a készített vakítás, lemezből:
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Még egy dolog! A szívósor alsó rögzítő csavarokhoz hosszú szárú ~30 cm körüli toldó kell. Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy betonvas végére reszeltem 4szög profilt, erre ment a crovafej, amit leesés ellen ragasztószalaggal biztosítottam és a meghajlított szára segítségével sikerült oldanom. Csak ötlet, lehet, hogy neked van hozzá szerszámod.
Üdv: Tamás
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.04 szerda, 20:01:47 írta V.TomTom
»
Naplózva
V.TomTom
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2010.08.04 szerda, 20:06:22 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.04 szerda, 18:43:45
Sziasztok!
Ledugóztam az EGR szelepet, a motor és a szelep között egy vékony befőttesüveg tetőből kivágott lemezzel.
Na, most nem vagyok benne biztos, hogy korábban is adott ki hutyutyús hangot (mint amikor hallod a távolból a 90-nel suhanó busz sivító hangját, ahhoz hasonló, csak jóval halkabb).
Főleg akkor hallani, ha felpörgetem a motort, majd elveszem a gázról a lábamat. Egyre lecsengő süvítő-fütyülő hang. Korábban hasonlót hallatott a turbócső kilyukadása, de most nincs ilyen gond.
Ez normális, és csak az eltérített kipufogó gáz dobol a vékony pléh lemezen, vagy valami? Tapasztalt hasonlót más is?
kösz,
Szia!
Szerintem a lemezdugód mellett szökik ki a levegő, azt hallhatod. Próbálj oda erősebb anyagot használni, vegyél tömítést mind a két oldalára, esetleg összeszereléskor használ hőálló tömítőpasztát, hogy biztosan ne fújjon ki a levegőd. Van ott akár 1,0 - 1,3 bar a feltöltött levegő oldalon!
Üdv. Tamás
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2010.08.04 szerda, 20:36:53 »
Idézetet írta: V.TomTom - 2010.08.04 szerda, 19:52:43
Szia!
Persze van neked is szívósorod, a tisztítást te is meg tudod csinálni. Mindjárt teszek fel képet.
Készülj sok brigoval ~3 l, gumikesztyű sem árt és nekem a nagymamáink drótszárú üvegmosó keféje vált be a legjobban.
A tisztítás össze kéne kötnöd egy EGR dugózással és ha még nem volt bontva a szívósori kamra, akkor szerintem vegyél új tömítéseket is a blokknál való találkozáshoz, ez 8 db téglalap alakú gyűrű ~ 500 Ft/db körüli áron. A képeken látszani fog.
A lebontott szívósor:
http://kepfeltoltes.hu/100703/227299423DSCF3011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A helye:
http://kepfeltoltes.hu/100804/DSCF3005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az új tömítésekkel:
http://kepfeltoltes.hu/090718/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
az EGR-től jövő fém cső és a perem alá való tömítés, illetve a készített vakítás, lemezből:
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Még egy dolog! A szívósor alsó rögzítő csavarokhoz hosszú szárú ~30 cm körüli toldó kell. Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy betonvas végére reszeltem 4szög profilt, erre ment a crovafej, amit leesés ellen ragasztószalaggal biztosítottam és a meghajlított szára segítségével sikerült oldanom. Csak ötlet, lehet, hogy neked van hozzá szerszámod.
Üdv: Tamás
hú baxus akkor ez kemény meló lex, nem baj majd áthívom haveromat, bár ő suzuki szervizbe dolgozik, de hátha látott már szívósort
az egr dugozást nagy nehezen megcsináltam (több heti 1eztetés és kérdezősködés után itt a fórumon), de az úgy néz ki +van.
na köszi a gyros választ + a képeket, üdv a sanyi
Naplózva
V.TomTom
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2010.08.04 szerda, 20:40:30 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.08.04 szerda, 20:36:53
hú baxus akkor ez kemény meló lex, nem baj majd áthívom haveromat, bár ő suzuki szervizbe dolgozik, de hátha látott már szívósort
az egr dugozást nagy nehezen megcsináltam (több heti 1eztetés és kérdezősködés után itt a fórumon), de az úgy néz ki +van.
na köszi a gyros választ + a képeket, üdv a sanyi
Szívesen, remélem segített. Jó szerelgetést
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2010.08.04 szerda, 21:33:17 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.04 szerda, 18:43:45
Sziasztok!
Ledugóztam az EGR szelepet, a motor és a szelep között egy vékony befőttesüveg tetőből kivágott lemezzel.
Na, most nem vagyok benne biztos, hogy korábban is adott ki hutyutyús hangot (mint amikor hallod a távolból a 90-nel suhanó busz sivító hangját, ahhoz hasonló, csak jóval halkabb).
Főleg akkor hallani, ha felpörgetem a motort, majd elveszem a gázról a lábamat. Egyre lecsengő süvítő-fütyülő hang. Korábban hasonlót hallatott a turbócső kilyukadása, de most nincs ilyen gond.
Ez normális, és csak az eltérített kipufogó gáz dobol a vékony pléh lemezen, vagy valami? Tapasztalt hasonlót más is?
kösz,
2-3mm vastag saválló anyagból a legcélszerűbb készíteni-örök élet meg 1 hét!
De Ervin asszem 3mmes rézlapból csinálta....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2010.08.04 szerda, 22:36:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.04 szerda, 21:33:17
2-3mm vastag saválló anyagból a legcélszerűbb készíteni-örök élet meg 1 hét!
De Ervin asszem 3mmes rézlapból csinálta....
Mikor összeraktam, utána egyből adta a hangot. Akkor hallani főként, ha felpörgetem a motort, majd elveszem a gázról a lábam. A motor már "halk", és van egy szép fütyülős lecsengés.
Lehet, hogy a szelep és a szívócsonkba torkolló turbócsőt összekötő fémcső fúj ki valamelyik csatlakozásnál.
Vagy ilyen gyorsan átrágta magát a forró kipufogógáz a vékony dunsztos üveg kupakon. De a leírásban az a javaslat pedig ...
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2010.08.04 szerda, 22:44:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.04 szerda, 21:33:17
2-3mm vastag saválló anyagból a legcélszerűbb készíteni-örök élet meg 1 hét!
De Ervin asszem 3mmes rézlapból csinálta....
Igen vörösréz lemezből vágtam, de csak 1, vagy talán 1.5-ös vastag lehetett, négy év után idén, hogy ledobtam a komlett EGR-t...megnéztem és olyan volt mint mikor beraktam, úgyhogy az tartósnak bizonyult, és nem utolsósorban az puha, tehát kivállóan tömít.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2010.08.04 szerda, 22:56:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.31 szombat, 19:27:30
Egér projekt:
Ma leszedtem a szívósort. Hát vazz, ilyen nagymama lekvárja, csak olajból.. tele volt a szívósor. Ez tenyleg nagyon_nagyon_ koszos melo...
Az egeret nem tudtam leszedni sajnos, mert a levegocso ami megy a turbora, ilyen szerencsetlen 1x hasznalatos bilincsekkel van rogzitve mindenhol.
Vagy van erre celszerszam amivel fel/le lehet tenni? olyan, mintha egymasra lenne hajtogatva 2 reteg, vagy hogy is magyarazzam.
Az egernek a leomlo fele meno agat kell vakolni, ugye? ami belemegy a levegocsobe.Nekem meg jobb hatul van, es ilyen, tehat a tetejere meroleges csonkot kell vakolni, igaz?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=39087930&termek_al_id=22119
Szia!
A gyári bilincsre gondolhatsz, de az nem egyszer használatos. Kombinált fogóval könnyedén leveheted. Jól ráfogsz majd az "összehajtogatott" oldalát felbillented. Két ilyen van, és ami a turbóba közvetlen bemegy, az csavaros.
Visszatenni is kombinált fogóval lehet, egyszerűen csak összehúzod, kicsit emelve a felső részt. Jól meg van szerkesztve, talán nem is szükséges billentgetni...
Egyébként nekem is jobb hátul van az EGR, és én közvetlen a motor-EGR csatlakozásnál vakoltam. Filóztam rajta egy darabig, de aztán csak nem kéne telenyomni korommal a szelepet, hogy aztán még megszoruljon...
Persze, én nem vagyok nagy szaki a témában.
üdv,
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2010.08.04 szerda, 22:59:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.04 szerda, 22:44:06
Igen vörösréz lemezből vágtam, de csak 1, vagy talán 1.5-ös vastag lehetett, négy év után idén, hogy ledobtam a komlett EGR-t...megnéztem és olyan volt mint mikor beraktam, úgyhogy az tartósnak bizonyult, és nem utolsósorban az puha, tehát kivállóan tömít.
Kösz, meggyőztetek, holnap megvizsgálom átlyukadt-e.
Lemérem az EGR kiszerelés-visszaszerelési időt. Szerintem már elég jó vagyok benne :-)
Mint írtam, az én kocsimban elég jól eldugták, jóformán a hátsó ajtóval kell kezdenem a szerelést.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2010.08.04 szerda, 23:01:38 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.08.04 szerda, 11:18:55
Sziasztok!
Nemrég vettem egy TDDI Mondeót és az reggel indítás után világos füstöt okádott ki mafából és az alapjárat ingadozik 900-1050 fordulat között. Ha az ingadozás megszűnik megszűnik a füst is. Elindulás után is megszűnik a füstölés, es 200 méter megtétele után már nincs alapjáratingadozás sem. Ezután egész nap nem jelentkezik többet a probléma csak következő reggel. Az egr ledugózása nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a probléma? Kérlek segítsetek. Köszönettel Balázs.
Nézd át az izzítókat, ha már kopott a motor, akkor azok segítenek, ha működnek, egyébként nincs rájuk szükség...
Ha adagolós lenne, nem lenne érzékeny a hidegindításra...
Kompresszió kevés(több oka lehet) vagy(és) porlasztás nem jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2010.08.04 szerda, 23:04:12 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.04 szerda, 22:59:36
Kösz, meggyőztetek, holnap megvizsgálom átlyukadt-e.
Lemérem az EGR kiszerelés-visszaszerelési időt. Szerintem már elég jó vagyok benne :-)
Mint írtam, az én kocsimban elég jól eldugták, jóformán a hátsó ajtóval kell kezdenem a szerelést.
Az enyémben is hátul volt...de csak volt...most az egyik polcon figyel..nincs rá szükség, akkor minek cipeljem
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2010.08.04 szerda, 23:06:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.04 szerda, 23:04:12
Az enyémben is hátul volt...de csak volt...most az egyik polcon figyel..nincs rá szükség, akkor minek cipeljem
Csak beütöttél egy parafadugót, aztán kész? :-)
Mivel dugóztad le a motornál és a turbóvezeték-becsatlakozásnál?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2010.08.04 szerda, 23:10:28 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.04 szerda, 23:06:07
Csak beütöttél egy parafadugót, aztán kész? :-)
Mivel dugóztad le a motornál és a turbóvezeték-becsatlakozásnál?
Holnap lefényképezem, és belinkelem, picivel több idő mint a sima dugózás, de végleg megszabadulsz tőle, és még egy csomó dologhoz is hozzáférsz miután kikerül a cső és maga az EGR szelep is..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2010.08.04 szerda, 23:23:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.04 szerda, 23:10:28
Holnap lefényképezem, és belinkelem, picivel több idő mint a sima dugózás, de végleg megszabadulsz tőle, és még egy csomó dologhoz is hozzáférsz miután kikerül a cső és maga az EGR szelep is..
Oké, köszi! Valóban sok haszna lenne, ha nem foglalná a helyet ott.
És a kis vákuumcsővel mit tettél?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.04 szerda, 23:28:51 írta kurru
»
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2010.08.05 csütörtök, 10:05:45 »
Köszi a választ.Szakműhelyben tudom a kompressziót megméretni? Mikor rossz a kompresszió? Mit lehet vele csinálni?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2010.08.05 csütörtök, 16:31:58 »
THX!
Valahogy akkor leugyeskedem, habar nekem _mindegyik_ bilincs ilyen, meg a turbora meno resznel is "sajnos"
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2010.08.05 csütörtök, 21:15:33 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.04 szerda, 23:23:58
Oké, köszi! Valóban sok haszna lenne, ha nem foglalná a helyet ott.
És a kis vákuumcsővel mit tettél?
Szia!
A szívó oldalon a saját becsatlakozását fenekeltem be:
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kipuff oldalra 8-as laposvasból vágtam ki egy záró darabot, két menetet fúrtam bele, és a saját tömítőlemezével tömítettem:
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1622_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1625_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kis vákumcsövet ledugóztam egy csavarral..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2010.08.05 csütörtök, 21:51:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.05 csütörtök, 21:15:33
Szia!
A szívó oldalon a saját becsatlakozását fenekeltem be:
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kipuff oldalra 8-as laposvasból vágtam ki egy záró darabot, két menetet fúrtam bele, és a saját tömítőlemezével tömítettem:
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1622_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100805/000_1625_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kis vákumcsövet ledugóztam egy csavarral..
Áhá, világos a dolog.
Köszönöm a képeket, letöltöttem!
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2010.08.05 csütörtök, 22:10:29 »
Idézetet írta: kurru - 2010.08.05 csütörtök, 21:51:32
Áhá, világos a dolog.
Köszönöm a képeket, letöltöttem!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2010.08.08 vasárnap, 20:52:21 »
Még egy dolog! A szívósor alsó rögzítő csavarokhoz hosszú szárú ~30 cm körüli toldó kell. Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy betonvas végére reszeltem 4szög profilt, erre ment a crovafej, amit leesés ellen ragasztószalaggal biztosítottam és a meghajlított szára segítségével sikerült oldanom. Csak ötlet, lehet, hogy neked van hozzá szerszámod.
Üdv: Tamás
[/quote]
NA jelentem megpucoltam én is szívósort, azt hittem fémből van nem pedig műanyag- bakelit. igen a köracélos szerszámot nekem is elkellet készíteni mert anélkül nem boldogultam volna, és tényleg nem lett volna hüggjeség a gumikesztyű sem.
Szerintem mikor eladták a kocsit (2 éve) ezt meg csinálták rajta mert alig volt retkes, a tömítések is hibátlanok voltak, és volt csiszolás nyoma ott a motorblokkon.
A 8 tömítést (darabja 750ft) megpróbázom vixa vinni a cromaxba, hátha mondjuk bexámítják 1 go szűrőbe, vagy mit tudom én... üdv a sanyi
Naplózva
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2010.08.17 kedd, 08:19:41 »
Sziasztok!
Már 1 hete a fórumot bújom és többen írták hogy a Mondeójuk fogyasztása 6 liter körül van én nem vagyok egy száguldozós típus de 7.5 öt bevágja a kocsi. Nagyon jól megy azzal nincs hiba viszont úgy érzem hogy kisebb gázadásra is már "bekapcsol" az overboost (vagyis megváltozik a motor hangj és egy kis torpanás után rendesen megindul, es az overboost?) Sowtvare frissítéssel lehet ezen változtatni? Nekem elég volna ha erőssebb gázadásra kapcsolna csak e ez a dolog, és a fogyasztás 6 liter körül lenne.
Lehet a fogyasztást valahogy mérsékelni,mert én csak lehellem a gázpedált és mégis 7.5L/100km.
Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2010.08.17 kedd, 09:03:56 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.08.17 kedd, 08:19:41
Sziasztok!
Már 1 hete a fórumot bújom és többen írták hogy a Mondeójuk fogyasztása 6 liter körül van én nem vagyok egy száguldozós típus de 7.5 öt bevágja a kocsi. Nagyon jól megy azzal nincs hiba viszont úgy érzem hogy kisebb gázadásra is már "bekapcsol" az overboost (vagyis megváltozik a motor hangj és egy kis torpanás után rendesen megindul, es az overboost?) Sowtvare frissítéssel lehet ezen változtatni? Nekem elég volna ha erőssebb gázadásra kapcsolna csak e ez a dolog, és a fogyasztás 6 liter körül lenne.
Lehet a fogyasztást valahogy mérsékelni,mert én csak lehellem a gázpedált és mégis 7.5L/100km.
Válaszotokat előre is köszi.
Chiptuningal 0.5-1l lemegy.
De akik 6 vagy még kevesebb litert írnak azok a TDCI Mondeosok..
Ők viszont ráköltik cserébe, porlasztócsúcsokra meg kettős tömegű lendkerékre a megspórolt zsetont.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2010.08.17 kedd, 10:55:26 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.17 kedd, 09:03:56
Chiptuningal 0.5-1l lemegy.
De akik 6 vagy még kevesebb litert írnak azok a TDCI Mondeosok..
Ők viszont ráköltik cserébe, porlasztócsúcsokra meg kettős tömegű lendkerékre a megspórolt zsetont.
hehe
igy igaz.
Nekem pl 6,3-6,8 korul eszeget klima nelkul, de klimaval nekem is megeszi a 7,4-et. Persze attol is fugg, mennyi a varos, palya, stb...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2010.08.17 kedd, 11:20:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.17 kedd, 10:55:26
hehe
igy igaz.
Nekem pl 6,3-6,8 korul eszeget klima nelkul, de klimaval nekem is megeszi a 7,4-et. Persze attol is fugg, mennyi a varos, palya, stb...
nekem hónap elején volt egy kisebb kirándulásom a hegyekben. 540km lett a vége. ebben volt:
kb 250km pálya 150km\h-s sebességgel
kb 200-220km főút fele 100km\h másik fele(ahol 110km\h a megengedett) 120-125km\h
a maradék város, falu 50-55km\h,
hegyi utak, szerpentinek, emelkedők, meg hasonlók 90-100km\h
nem finomkodtam sehol sem a gázpedállal, csomagtartó mennyezetig pakolva 5felnőtt az utastérben, végig full klíma(manuális)
az átlag fogyasztás pedig 6,9l\100km lett. a 90le-s gyengébbik változattal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2010.08.17 kedd, 14:38:44 »
Én minden nap dugóban ülök Pesten és kereken 7l a fogyim.Chip előtt 7,5-7.8l volt.
Nekem azelőtt is és most is mindig ugyan annyit eszik.Mindegy,hogy télen-nyáron,klímával vagy anélkül,dugóban vagy autópályán.Nem változik semmit így spórolni sem érdemes a gázzal,hogy miért azt senki nem tudja.Az elején még próbálkoztam a lábujjhegyen vezetéssel de akkor is ennyi volt.
/200 felett azért már bekapja a 9l is de addig 7l teli tankoláson mérve./
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2010.08.17 kedd, 17:41:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.17 kedd, 09:03:56
Chiptuningal 0.5-1l lemegy.
De akik 6 vagy még kevesebb litert írnak azok a TDCI Mondeosok..
Ők viszont ráköltik cserébe, porlasztócsúcsokra meg kettős tömegű lendkerékre a megspórolt zsetont.
Ez csak egy sztereotípia!Be van bizonyítva,hogy a tdci-k is csak jócskán 300e km fölött kezdenek el xarakodni,csak a visszatekergetett órák miatt,az forog közszájon,hogy nem megbízhatóak.És a palimadarat kereső és találó pézéhes szervizek miatt,akik egy kis üzarendszeri szivárgás miatt,kicseréltetik a júzerral a csúcsokat,meg a nagynyomásút,mert éppen bedobta a sárga izzítójelet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2010.08.17 kedd, 17:58:59 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.17 kedd, 14:38:44
Én minden nap dugóban ülök Pesten és kereken 7l a fogyim.Chip előtt 7,5-7.8l volt.
Nekem azelőtt is és most is mindig ugyan annyit eszik.Mindegy,hogy télen-nyáron,klímával vagy anélkül,dugóban vagy autópályán.Nem változik semmit így spórolni sem érdemes a gázzal,hogy miért azt senki nem tudja.Az elején még próbálkoztam a lábujjhegyen vezetéssel de akkor is ennyi volt.
/200 felett azért már bekapja a 9l is de addig 7l teli tankoláson mérve./
lendkereket a di-n is kell cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2010.08.17 kedd, 18:00:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.17 kedd, 17:41:24
Ez csak egy sztereotípia!Be van bizonyítva,hogy a tdci-k is csak jócskán 300e km fölött kezdenek el xarakodni,csak a visszatekergetett órák miatt,az forog közszájon,hogy nem megbízhatóak.És a palimadarat kereső és találó pézéhes szervizek miatt,akik egy kis üzarendszeri szivárgás miatt,kicseréltetik a júzerral a csúcsokat,meg a nagynyomásút,mert éppen bedobta a sárga izzítójelet!
azért megnézném ezt az itthon üzemanyagokkal is. omw számláján 10ppm allatinak van írva. a cr rendszerek pedig pont a ként nem szeretik. vagy én nem tudom jól??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2010.08.17 kedd, 18:23:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.17 kedd, 18:00:19
azért megnézném ezt az itthon üzemanyagokkal is. omw számláján 10ppm allatinak van írva. a cr rendszerek pedig pont a ként nem szeretik. vagy én nem tudom jól??
van itt a klubbon belül pár tucat szerencsés aki 0km-es kora óta hajta és 200e km fölött jár bőven,minden gond nélkül.
És gondolom 1x sem nézte mennyi ppm van a számlán...!
Szerintem ez kb ennyit számíthat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2010.08.17 kedd, 19:21:59 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.08.17 kedd, 08:19:41
Sziasztok!
Már 1 hete a fórumot bújom és többen írták hogy a Mondeójuk fogyasztása 6 liter körül van én nem vagyok egy száguldozós típus de 7.5 öt bevágja a kocsi. Nagyon jól megy azzal nincs hiba viszont úgy érzem hogy kisebb gázadásra is már "bekapcsol" az overboost (vagyis megváltozik a motor hangj és egy kis torpanás után rendesen megindul, es az overboost?) Sowtvare frissítéssel lehet ezen változtatni? Nekem elég volna ha erőssebb gázadásra kapcsolna csak e ez a dolog, és a fogyasztás 6 liter körül lenne.
Lehet a fogyasztást valahogy mérsékelni,mert én csak lehellem a gázpedált és mégis 7.5L/100km.
Válaszotokat előre is köszi.
én tavaly nagyon óvatosan hajtottam a kocsit szinte csak az új0-ás de ott is csak 90-100km/h klíma nélkül, na akkor 6.1-6,2-re kitudtam hozni, de mostanában padló gáz mindig (120-140)
sok dugó (ha be keveredek a Hungáriára) meg minden, meg klíma most 7,7-7,9, de ezek csak a műszer szerint, valóságban nem méregettem. üdv a sanyi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2010.08.17 kedd, 21:04:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.17 kedd, 18:00:19
azért megnézném ezt az itthon üzemanyagokkal is. omw számláján 10ppm allatinak van írva. a cr rendszerek pedig pont a ként nem szeretik. vagy én nem tudom jól??
Hát nem tudod jol. A kén mechanikusan jó dolog mert van némi kenőképessége. Aminek nem használ az a katalizátor mert az mérgezi. Amúgy meg 2005 óta 10ppm alatt kell lenni kéntartalomnak mindenkinél itthon.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2010.08.17 kedd, 21:28:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.17 kedd, 17:58:59
lendkereket a di-n is kell cserélni
Nekem 2001 es TDDI van Németországból behozott.
"87000" kilométerrel vettem most 189000 van benne.Chipes és hibátlan a kettőstömegűje.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 07:36:44 »
Szasztok!Lenne egy kérdésem a napokban cserélem a Főtengelyékszíjtárcsát:(az lenne a kérdésem hogy az utángyártotat rakot e már rá valaki és meddig bírta.Az eladó szerint egy kalap SZ..... nam bírja sokáig
Csak azért gondolkodom az utángyártotban mert az 16e Ft a gyári pedig 37e:(
Nektek mi a tapasztalatok vagy mit ajánlotok.....
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 09:46:41 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.08.22 vasárnap, 07:36:44
Szasztok!Lenne egy kérdésem a napokban cserélem a Főtengelyékszíjtárcsát:(az lenne a kérdésem hogy az utángyártotat rakot e már rá valaki és meddig bírta.Az eladó szerint egy kalap SZ..... nam bírja sokáig
Csak azért gondolkodom az utángyártotban mert az 16e Ft a gyári pedig 37e:(
Nektek mi a tapasztalatok vagy mit ajánlotok.....
Kérdezz rá itt a Forum-on a nagyauto topicban mennyi most a gyári tárcsa. Én kb 1 éve 27-ért vettem. 11 ezer forint megtérül. Ha futja rá anyagilag, akkor azon az oldalon MINDENT cserélj. Szíj, feszítő, vezetőgörgők, nézesd meg a klima,-generátor csapágyat, főtengelytárcsa. Én próbálkoztam kihagyni a sorból a drágább darabokat, de fél év után tönkre ment amit nem cseréltem újra és így mégegyszer cserélhettem ki azt is amit kicseréltem már
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 16:11:38 »
20.000 Forintot sporolok ha az utángyártotat teszem bele.Nem tudok most mindent kicserélni mert nem állok valami fényesen anyagilag ezért gondolkozom az utángyártotban.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 18:30:33 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.08.22 vasárnap, 16:11:38
20.000 Forintot sporolok ha az utángyártotat teszem bele.Nem tudok most mindent kicserélni mert nem állok valami fényesen anyagilag ezért gondolkozom az utángyártotban.
Az enyém ugyan TDCi, de nekem sokkal jobban bevált az utángyártott, mint a gyári:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg513123#msg513123
Naplózva
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 00:14:15 »
Sziasztok
Múlt hét szombaton elindultunk nyaralni bnőm szüleinek Mondeójával horvátországba, de csak Siófokig jutottunk Eger mellől. 2002-es D6BA kombi, óra szerint 230e km. Persze 4 személy, full megpakolva. Pest környékén az M3-ason emelkedőkön elkezdett néha kihagyni, fulladozott. Pesten kicseréltem a gázolajszűrőt ami a motortérben van, (nem tudom máshol van-e). A városon át is mentünk gond nélkül, aztán megint elkezdett szarakodni, lementünk Siófokra, de semmi szerviz nem volt már nyitva du 2-kor. Telefon haza, szülők eljöttek az én Kadettommal, majd elindultunk haza. Budapestről már vontatni kellett, alapjáraton is leállt, meg lemerült az akku is az indítgatástól. 1.4-es kadettal jó volt vontatni
és persze azzal indultunk vissza Horvátba is éjjel
Azóta otthon beindult, próbálgatás, emelkedőnél 99% hogy megáll, és nehezen is indul be. Ha megy akkor rendesen megy kb 5km-t, többet nem nagyon. Nem akarunk nagyobb kárt tenni benne, ezért nem tesztelgetjük sokat. Gondolatom szerint üzemanyag ellátással lehetnek problémák, hol kezdjem? Vannak itt gyakori hibák? Hol van a tápszivattyú, mert valahol asszem azt olvastam, h hátsó ülés alatt, valahol meg a hátsó kerék előtt?? Egy tankmosás kellene neki vagy ez a protec cucc tényleg jó? De akkor egy tankot kellene autózni vele iylen állapotban az nem szerencsés szerintem. Meg egykérdés: go szűrőnél van egy bemenő egy kimenő, meg van egy 3. cső, T alakú, na az mi?
esetleg ha valaki van itt heves megyében, aki kiolvasná, hogy van-e valami hiba az jó lenne.
köszi a segítséget.
üdv és bocs h kicsit hosszú lett
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 08:47:58 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.23 hétfő, 00:14:15
Sziasztok
Múlt hét szombaton elindultunk nyaralni bnőm szüleinek Mondeójával horvátországba, de csak Siófokig jutottunk Eger mellől. 2002-es D6BA kombi, óra szerint 230e km. Persze 4 személy, full megpakolva. Pest környékén az M3-ason emelkedőkön elkezdett néha kihagyni, fulladozott. Pesten kicseréltem a gázolajszűrőt ami a motortérben van, (nem tudom máshol van-e). A városon át is mentünk gond nélkül, aztán megint elkezdett ***akodni, lementünk Siófokra, de semmi szerviz nem volt már nyitva du 2-kor. Telefon haza, szülők eljöttek az én Kadettommal, majd elindultunk haza. Budapestről már vontatni kellett, alapjáraton is leállt, meg lemerült az akku is az indítgatástól. 1.4-es kadettal jó volt vontatni
és persze azzal indultunk vissza Horvátba is éjjel
Azóta otthon beindult, próbálgatás, emelkedőnél 99% hogy megáll, és nehezen is indul be. Ha megy akkor rendesen megy kb 5km-t, többet nem nagyon. Nem akarunk nagyobb kárt tenni benne, ezért nem tesztelgetjük sokat. Gondolatom szerint üzemanyag ellátással lehetnek problémák, hol kezdjem? Vannak itt gyakori hibák? Hol van a tápszivattyú, mert valahol asszem azt olvastam, h hátsó ülés alatt, valahol meg a hátsó kerék előtt?? Egy tankmosás kellene neki vagy ez a protec cucc tényleg jó? De akkor egy tankot kellene autózni vele iylen állapotban az nem szerencsés szerintem. Meg egykérdés: go szűrőnél van egy bemenő egy kimenő, meg van egy 3. cső, T alakú, na az mi?
esetleg ha valaki van itt heves megyében, aki kiolvasná, hogy van-e valami hiba az jó lenne.
köszi a segítséget.
üdv és bocs h kicsit hosszú lett
A hátsó ülés alatt van a másik szivattyú.
Nem akarlak elkeseríteni, amikor nekem így csinált akkor lett adagolós.
0,5M Ft.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 14:09:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.23 hétfő, 08:47:58
A hátsó ülés alatt van a másik szivattyú.
Nem akarlak elkeseríteni, amikor nekem így csinált akkor lett adagolós.
0,5M Ft.
A hatso ules alatt, azaz a hatso kerek elott :-)
Aknabol jol latszik, a jobb hatso kerek elott kell keresni. En azert atfujatnam kompresszprral a csoveket, a tankot kupucolnam es tennek bele protec-et, meg a legszurot is kicserelnem, es a MAF-ot is eltisztithatod, ha mar ugyis nekisetel. Motorburkolatot leszedtetek? Nem gazolajos sehol? Adagolo vagy a nagynyomasu csovek tetejenel a blokk tetejen?
Naplózva
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:11:01 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.23 hétfő, 14:09:32
A hatso ules alatt, azaz a hatso kerek elott :-)
Aknabol jol latszik, a jobb hatso kerek elott kell keresni. En azert atfujatnam kompresszprral a csoveket, a tankot kupucolnam es tennek bele protec-et, meg a legszurot is kicserelnem, es a MAF-ot is eltisztithatod, ha mar ugyis nekisetel. Motorburkolatot leszedtetek? Nem gazolajos sehol? Adagolo vagy a nagynyomasu csovek tetejenel a blokk tetejen?
szia, leszedtem a burkolatot, tiszta száraz minden. pumpa megvan, meg találtam is irományt róla itt a fórumon. Most kitolatom a go-t a tankból kannába az AC-val, utána leszedjük a tankot, hátha van benne szörny, kitoljuk kompresszorral a csöveket, utána meglátjuk mi lesz. a Protec-et majd utána egy tank go-hoz hátha segít. Ha nem, akkor meg kell nézetni az adagolókat, de az húzós lesz.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:49:29 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.23 hétfő, 19:11:01
szia, leszedtem a burkolatot, tiszta száraz minden. pumpa megvan, meg találtam is irományt róla itt a fórumon. Most kitolatom a go-t a tankból kannába az AC-val, utána leszedjük a tankot, hátha van benne szörny, kitoljuk kompresszorral a csöveket, utána meglátjuk mi lesz. a Protec-et majd utána egy tank go-hoz hátha segít. Ha nem, akkor meg kell nézetni az adagolókat, de az húzós lesz.
Remeljuk segiteni fog...az esetleges gazolajfolyasokat is nezd meg, nem kell egybol a legrosszabbra gondolni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 21:41:40 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.23 hétfő, 19:11:01
szia, leszedtem a burkolatot, tiszta száraz minden. pumpa megvan, meg találtam is irományt róla itt a fórumon. Most kitolatom a go-t a tankból kannába az AC-val, utána leszedjük a tankot, hátha van benne szörny, kitoljuk kompresszorral a csöveket, utána meglátjuk mi lesz. a Protec-et majd utána egy tank go-hoz hátha segít. Ha nem, akkor meg kell nézetni az adagolókat, de az húzós lesz.
AC pumpa szokott meghalni 250-300 környékén, és aki nem ezzel kezdi az ellenőrzést, azoknál szokott adagolós lenni, mert szárazon kenés és hűtés nélkül kínozzák az adagolót, ezért az megnyekken szerencsétlen...ellenkező esetben az élettartama még nem ismert, mert azok nem mennek tönkre...
Nézd meg, ha direktben adsz neki 12V-ot úgy megy-e, ha nem akkor beállt...és nézd meg hogy indítózáskor kap-e áramot, mert akkor kell, hogy legyen ott áram, simán gyújtáson ez nem indul. Ha akkor nincs ott áram akkor nézd meg a motortérben(biztosíték doboz) a relét és biztosítékot( a dobozon fel van tüntetve melyik relé és biztosíték tartozik az AC-hez), na és az utastérben a bal lábnál a biztonságikapcsoló kontaktja rendben van-e..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2010.08.24 kedd, 07:08:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.23 hétfő, 21:41:40
...ellenkező esetben az élettartama még nem ismert, mert azok nem mennek tönkre...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2010.08.24 kedd, 13:51:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.23 hétfő, 21:41:40
..ellenkező esetben az élettartama még nem ismert, mert azok nem mennek tönkre...
Na de nem is ez a lenyeg,mert a kivetel mindig erositti a szabalyt,ugy h en mint kivetel megerosittem ezt a kijelentest.De amugy eggyetertek azzal,h ha az ember vigyaz ,es ha megadja azt a minimum kenyesztetest ''jominosegi gazolaj,nehai protec,rendszertisztittas...''akkor sokak szerint tenyleg,sokat kibir.Nalam az elozo tulaj,nem foglalkoztt ezzel,mert addig minek ,amig jol megye.Miutan elkezdett romlani,eladta nekem ( ez is 1 megoldas
).Az auto nem hibas.
Visszaterve a kollegank problemajara,szerintem is az ac pumpa lessz,nekem is ezt csinalta.Es vigyazat,mert amikor levedtem,es kiprobaltam elindult,meg azt is hidtem h nem az a ludas.Szerencsere,elkezdtem utogetni ,es lass csodat hol lealt,hol elindult.Javitatni nem erdemes,ujat bele,szerintem.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:07:27 »
Idézetet írta: szbela - 2010.08.24 kedd, 13:51:28
Na de nem is ez a lenyeg,mert a kivetel mindig erositti a szabalyt,ugy h en mint kivetel megerosittem ezt a kijelentest.De amugy eggyetertek azzal,h ha az ember vigyaz ,es ha megadja azt a minimum kenyesztetest ''jominosegi gazolaj,nehai protec,rendszertisztittas...''akkor sokak szerint tenyleg,sokat kibir.Nalam az elozo tulaj,nem foglalkoztt ezzel,mert addig minek ,amig jol megye.Miutan elkezdett romlani,eladta nekem ( ez is 1 megoldas
).Az auto nem hibas.
Visszaterve a kollegank problemajara,szerintem is az ac pumpa lessz,nekem is ezt csinalta.Es vigyazat,mert amikor levedtem,es kiprobaltam elindult,meg azt is hidtem h nem az a ludas.Szerencsere,elkezdtem utogetni ,es lass csodat hol lealt,hol elindult.Javitatni nem erdemes,ujat bele,szerintem.
sziasztok
tank kiszedve, nem volt túl retkes, viszont a kimenő oldalon van egy szelep vagy mi, amit nem tudok hogy mit csinál. Próbáltam levegővel is fújatni 6baron, de nem ment át rajta. meg a go sem. hogy működik ez és mit csinál? mellékeltem egy képet is.
http://trunc.it/agr1h
köszi
update 1: pumpa megy, de a go-t éppen csak pisili, nem nyomja, szóval annak annyi. valaki tud olcsón egyet?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.24 kedd, 19:22:59 írta Sipike
»
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:42:34 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.24 kedd, 19:07:27
sziasztok
tank kiszedve, nem volt túl retkes, viszont a kimenő oldalon van egy szelep vagy mi, amit nem tudok hogy mit csinál. Próbáltam levegővel is fújatni 6baron, de nem ment át rajta. meg a go sem. hogy működik ez és mit csinál? mellékeltem egy képet is.
http://trunc.it/agr1h
köszi
update 1: pumpa megy, de a go-t éppen csak pisili, nem nyomja, szóval annak annyi. valaki tud olcsón egyet?
Vákuumra sem nyit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ