Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:07:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102433 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:43:21 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.24 kedd, 19:07:27
sziasztok
tank kiszedve, nem volt túl retkes, viszont a kimenő oldalon van egy szelep vagy mi, amit nem tudok hogy mit csinál. Próbáltam levegővel is fújatni 6baron, de nem ment át rajta. meg a go sem. hogy működik ez és mit csinál? mellékeltem egy képet is.
http://trunc.it/agr1h
köszi
update 1: pumpa megy, de a go-t éppen csak pisili, nem nyomja, szóval annak annyi. valaki tud olcsón egyet?
csináltak már olyat,hogy 10körül meglehet venni a benyásét újonnan,és azt szerelik be......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:45:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 07:08:21
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:55:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 19:42:34
Vákuumra sem nyit?
hát olyan marha nagy vákuumot nem tudok csinálni. de egyébként számmal nem tudom szívni
de mi ez amúgy? szelep?
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:57:54 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.24 kedd, 19:55:56
hát olyan marha nagy vákuumot nem tudok csinálni. de egyébként számmal nem tudom szívni
de mi ez amúgy? szelep?
őszintén?foggalmam sincs.de vagy visszacsapószelepre gondolnék,vagy vákuumszelep ami lebóvegőt enged a tankba.....de azt sem tudom,hogy hová van ez beszerelve.
Honnan szedted ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:13:13 »
Hali mindenki
Na ma elvittem a gépet Kisújszállásra a "ford Sándorhoz"-hátha egy kis gyári diag tud valami okosat a problémámra.-hidegen füstől mint állat(még mindíg
)és ugrál az alapjárat,melegen ok! minden,csak menet közbe ha magas fordulatról,lassítok ,majd újra gyorsítok,kicsit bizonytalan,1-2 mp-ig picit finoman rángat!Na ott megvolt a diag,azt mondták semmi érdemrevalót nem találtak,-aztmondta a srác,hogy megcsinálta az "adagolónak a tesztjét,teljesen jó,nincs hiba,de tette hozzá hogy ő csak arra gyanakszik,jobb lenne elkűldeni beméretni,kérdem én,hogy mi akadálya van???
mondja ő-semmi,egy adagoló(asszem vp44-es)leszedése 33000-ft-igen jól látjátok!!
-ezt figyeld: egy adagoló padon történő bemérése 70 000-ft
szóval egy 100-as hogy az adagoló ott legyen a filep-nél,oszt még semmi-ja egy új ad.600.000-ftZsír mi? A lényeg szerintetek mit csináljak,tényleg az lehet a hiba? most azért nem szeretnék enyi pénzt "kidobni"-pláne hogy ezt az autó nem most kezdte,és se nem jobb,-se nem rosszabb.Mi lehet még
köszönök minden tanácsot
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:26:54 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.08.24 kedd, 20:13:13
Hali mindenki
Na ma elvittem a gépet Kisújszállásra a "ford Sándorhoz"-hátha egy kis gyári diag tud valami okosat a problémámra.-hidegen füstől mint állat(még mindíg
)és ugrál az alapjárat,melegen ok! minden,csak menet közbe ha magas fordulatról,lassítok ,majd újra gyorsítok,kicsit bizonytalan,1-2 mp-ig picit finoman rángat!Na ott megvolt a diag,azt mondták semmi érdemrevalót nem találtak,-aztmondta a srác,hogy megcsinálta az "adagolónak a tesztjét,teljesen jó,nincs hiba,de tette hozzá hogy ő csak arra gyanakszik,jobb lenne elkűldeni beméretni,kérdem én,hogy mi akadálya van???
mondja ő-semmi,egy adagoló(asszem vp44-es)leszedése 33000-ft-igen jól látjátok!!
-ezt figyeld: egy adagoló padon történő bemérése 70 000-ft
szóval egy 100-as hogy az adagoló ott legyen a filep-nél,oszt még semmi-ja egy új ad.600.000-ftZsír mi? A lényeg szerintetek mit csináljak,tényleg az lehet a hiba? most azért nem szeretnék enyi pénzt "kidobni"-pláne hogy ezt az autó nem most kezdte,és se nem jobb,-se nem rosszabb.Mi lehet még
köszönök minden tanácsot
kompressziót már mérettél?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:19:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 19:57:54
őszintén?foggalmam sincs.de vagy visszacsapószelepre gondolnék,vagy vákuumszelep ami lebóvegőt enged a tankba.....de azt sem tudom,hogy hová van ez beszerelve.
Honnan szedted ki?
update is van, a pumpa mégis jó, csak én basztam el már fáradtan a tesztelést
. kb 10-15mp alatt 1 litert tol át magán, szóval az jó lesz.
ez a cucc meg pontosan a tankból jött ki. a szívó oldalon van benne, ezen keresztül szívja/szívná a go-at a pumpa. én arra tippelek, hogy ez egy olyan szelep, ami nem engedi vissza a go-at a rendszerből a tankba, szóval nem akarnám kihagyni vagy kifúrni vagy ilyesmi. viszont nem tudom rábírni sehogyan, hogy kinyisson, vagy csináljon valamit.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2010.08.25 szerda, 04:57:12 »
Sziasztok!
Van egy kis problémám egy 2001.06 évjáratú 2.0 tddi mondeóval.
Mégpedíg a következőket tapasztaltam először hidegen indult nehezen az autó szerelő adott neki egy kis előtöltést, és utána melegen indul nehezen. Érdekes mert úgy indul hogy amikor beindulna nem pörög fel a normál alapjáratra, csak vagy 500-ig és és onnan tér magához egy pár másodperc után. Hát ez így nagyon bonyolult lett de hátha érti valaki.
Valamint elkezdett 1500-2000 fordulat között kis megtorpanásokat rántásokat produkálni. Kapásból szűrőcsere amivel jobb lett egyenes úton de a kanyarok után még mindíg megtorpangat mintha kanyarban felszívna valamit.
Szerintetek mi lehet a baja? Köszönöm a segítséget elúőre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:11:43 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.24 kedd, 21:19:59
update is van, a pumpa mégis jó, csak én ***tam el már fáradtan a tesztelést
. kb 10-15mp alatt 1 litert tol át magán, szóval az jó lesz.
ez a cucc meg pontosan a tankból jött ki. a szívó oldalon van benne, ezen keresztül szívja/szívná a go-at a pumpa. én arra tippelek, hogy ez egy olyan szelep, ami nem engedi vissza a go-at a rendszerből a tankba, szóval nem akarnám kihagyni vagy kifúrni vagy ilyesmi. viszont nem tudom rábírni sehogyan, hogy kinyisson, vagy csináljon valamit.
visszacsapószelep
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2010.08.25 szerda, 08:21:29 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.08.24 kedd, 20:13:13
Hali mindenki
Na ma elvittem a gépet Kisújszállásra a "ford Sándorhoz"-hátha egy kis gyári diag tud valami okosat a problémámra.-hidegen füstől mint állat(még mindíg
)és ugrál az alapjárat,melegen ok! minden,csak menet közbe ha magas fordulatról,lassítok ,majd újra gyorsítok,kicsit bizonytalan,1-2 mp-ig picit finoman rángat!Na ott megvolt a diag,azt mondták semmi érdemrevalót nem találtak,-aztmondta a srác,hogy megcsinálta az "adagolónak a tesztjét,teljesen jó,nincs hiba,de tette hozzá hogy ő csak arra gyanakszik,jobb lenne elkűldeni beméretni,kérdem én,hogy mi akadálya van???
mondja ő-semmi,egy adagoló(asszem vp44-es)leszedése 33000-ft-igen jól látjátok!!
-ezt figyeld: egy adagoló padon történő bemérése 70 000-ft
szóval egy 100-as hogy az adagoló ott legyen a filep-nél,oszt még semmi-ja egy új ad.600.000-ftZsír mi? A lényeg szerintetek mit csináljak,tényleg az lehet a hiba? most azért nem szeretnék enyi pénzt "kidobni"-pláne hogy ezt az autó nem most kezdte,és se nem jobb,-se nem rosszabb.Mi lehet még
köszönök minden tanácsot
Na, nekem pont az ilyen számok láttán nem kell többet TDDi! )
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2010.08.25 szerda, 11:55:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.25 szerda, 07:11:43
visszacsapószelep
"Azmiaz" és hol található?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2010.08.25 szerda, 15:37:55 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.08.24 kedd, 20:13:13
Hali mindenki
Na ma elvittem a gépet Kisújszállásra a "ford Sándorhoz"-hátha egy kis gyári diag tud valami okosat a problémámra.-hidegen füstől mint állat(még mindíg
)és ugrál az alapjárat,melegen ok! minden,csak menet közbe ha magas fordulatról,lassítok ,majd újra gyorsítok,kicsit bizonytalan,1-2 mp-ig picit finoman rángat!Na ott megvolt a diag,azt mondták semmi érdemrevalót nem találtak,-aztmondta a srác,hogy megcsinálta az "adagolónak a tesztjét,teljesen jó,nincs hiba,de tette hozzá hogy ő csak arra gyanakszik,jobb lenne elkűldeni beméretni,kérdem én,hogy mi akadálya van???
mondja ő-semmi,egy adagoló(asszem vp44-es)leszedése 33000-ft-igen jól látjátok!!
-ezt figyeld: egy adagoló padon történő bemérése 70 000-ft
szóval egy 100-as hogy az adagoló ott legyen a filep-nél,oszt még semmi-ja egy új ad.600.000-ftZsír mi? A lényeg szerintetek mit csináljak,tényleg az lehet a hiba? most azért nem szeretnék enyi pénzt "kidobni"-pláne hogy ezt az autó nem most kezdte,és se nem jobb,-se nem rosszabb.Mi lehet még
köszönök minden tanácsot
Nekem hasonló volt a jelenség, EGR dugózás megoldotta. Hidegindítás után ingadozott az alapjárat, és elég nagy füstpamacsot nyomott. Pár másodpercig tartott, és utána "kisimult" az alapjárat!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2010.08.25 szerda, 18:17:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.25 szerda, 11:55:39
"Azmiaz" és hol található?
no akkor pontosan leírom ahogy tudom, ha nem értitek kérdezzetek
úgy néz ki az üa rendszer, hogy a rásegítő pumpa előtt és mögött is van egy T elágazás. Ez a kis szelep a tankban van, a visszamenő oldalon, nem a szívón, tegnap úgy látszik ezt is félrenéztem. Szóval a pumpa elkezd dolgozni, nyomja a maga 3bar teljesítményével, de ez a kis szelep 2bar környékén elkezd kinyitni, és visszaengedi a go-t a tankba, hogy ne legyen nagyobb nyomás mint 2bar a rendszerben, meg ne szívassuk a pumpát se feleslegesen. szóval ezen keresztül keringeti a szivattyú a cuccot a tankban ha épp nem kell annyi kraft. ja és persze csak egyben lehet venni műanyag házzal meg midnennel 44e, de egy kis járatás után megy rendesen, szóval vissza lett rakva.
visszatérve az eredeti problémára. leszedtük a tankot, mindent aminek csak köze van a go-hoz, kitakarítottunk mindent, nem volt piszkos, alig lett valami piszok. összaraktuk és megy mint a picsa. elmentük diagnosztikára, 1 hiba volt benne, az meg az hogy kicsi bele az akksi (ezt tudom mert az övé lemerült és csak kisebb volt feltöltve, indítgatni jó az is). szóval még mindig tanácstalan vagyok, viszont most megy rendesen, 2000 felett mintha seggberúgna egy ló, 190-et is meglépi pikk-pakk, persze nem itthon
. már ötletem sincs mit kellene megnézni, nem hiszem hogy szétszedés összerakástól megjavult volna.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2010.08.25 szerda, 19:33:03 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.25 szerda, 18:17:20
no akkor pontosan leírom ahogy tudom, ha nem értitek kérdezzetek
úgy néz ki az üa rendszer, hogy a rásegítő pumpa előtt és mögött is van egy T elágazás. Ez a kis szelep a tankban van, a visszamenő oldalon, nem a szívón, tegnap úgy látszik ezt is félrenéztem. Szóval a pumpa elkezd dolgozni, nyomja a maga 3bar teljesítményével, de ez a kis szelep 2bar környékén elkezd kinyitni, és visszaengedi a go-t a tankba, hogy ne legyen nagyobb nyomás mint 2bar a rendszerben, meg ne szívassuk a pumpát se feleslegesen. szóval ezen keresztül keringeti a szivattyú a cuccot a tankban ha épp nem kell annyi kraft. ja és persze csak egyben lehet venni műanyag házzal meg midnennel 44e, de egy kis járatás után megy rendesen, szóval vissza lett rakva.
visszatérve az eredeti problémára. leszedtük a tankot, mindent aminek csak köze van a go-hoz, kitakarítottunk mindent, nem volt piszkos, alig lett valami piszok. ös***aktuk és megy mint a picsa. elmentük diagnosztikára, 1 hiba volt benne, az meg az hogy kicsi bele az akksi (ezt tudom mert az övé lemerült és csak kisebb volt feltöltve, indítgatni jó az is). szóval még mindig tanácstalan vagyok, viszont most megy rendesen, 2000 felett mintha ***berúgna egy ló, 190-et is meglépi pikk-pakk, persze nem itthon
. már ötletem sincs mit kellene megnézni, nem hiszem hogy szétszedés összerakástól megjavult volna.
az a szelep is lehetett letapadva....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2010.08.25 szerda, 21:58:30 »
Sziasztok!
Van egy kis problémám egy 2001.06 évjáratú 2.0 tddi mondeóval.
Mégpedíg a következőket tapasztaltam először hidegen indult nehezen az autó szerelő adott neki egy kis előtöltést, és utána melegen indul nehezen. Érdekes mert úgy indul hogy amikor beindulna nem pörög fel a normál alapjáratra, csak vagy 500-ig és és onnan tér magához egy pár másodperc után. Hát ez így nagyon bonyolult lett de hátha érti valaki.
Valamint elkezdett 1500-2000 fordulat között kis megtorpanásokat rántásokat produkálni. Kapásból szűrőcsere amivel jobb lett egyenes úton de a kanyarok után még mindíg megtorpangat mintha kanyarban felszívna valamit.
Szerintetek mi lehet a baja? Köszönöm a segítséget elúőre is.
Naplózva
bgell
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 00:45:21 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2001-es Mk 3 Mondeo-ban ülünk. 2.0 TDDI motoros.
Saját magam szerelem az autóim és eddig minden hibát sikerült megoldanom de most van egy amire nem találok megoldást. Az autóm 1900-as fordulat környékén 1 pillanatra mintha kihagyna.
Csak akkor csinálja ha finoman közlekedek vele. Illetve főleg az asszony panaszkodik mert neki pont ide esik a 90-es tempó és így nagyon gyakaran kihagyogat neki.(A kihagyás nem a megfelelő szó mert nem áll le csak érezni egy pontot amin átesik és megy tovább) Ha finom gázállással közlekedem akkor egyértelmüen tudom produkálni a hibát. Ha kigyorsításnál nagy gázállás van akkor észrevétlenül siklik át ezen a fordulaton. Kicsit olyan mint egy turbólyuk de akkor nagy gázállásnál is érezni kellene.
A diagnosztika "üzemanyag töltőszivattyú kommunikációs hibát írt" leszereltem,lepróbáltam,átmostam működik. A relénél adtam neki áramot működik, kicseréltem a relét is működik, gázolajszűrő cserélve a hiba továbbra is megvan.
Volt aki azt mondta valóban turbó lyuk. Erre nincs összehasonlítási alapom sajnos,,,
Kérlek ha tudtok segítsetek mert az autó ugyan abszolút használható de sokat járunk vele külföldre és tartok tőle, hogy egy végső leállás kezdődő tünete ez.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 06:22:59 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.26 csütörtök, 00:45:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2001-es Mk 3 Mondeo-ban ülünk. 2.0 TDDI motoros.
Saját magam szerelem az autóim és eddig minden hibát sikerült megoldanom de most van egy amire nem találok megoldást. Az autóm 1900-as fordulat környékén 1 pillanatra mintha kihagyna.
Csak akkor csinálja ha finoman közlekedek vele. Illetve főleg az asszony panaszkodik mert neki pont ide esik a 90-es tempó és így nagyon gyakaran kihagyogat neki.(A kihagyás nem a megfelelő szó mert nem áll le csak érezni egy pontot amin átesik és megy tovább) Ha finom gázállással közlekedem akkor egyértelmüen tudom produkálni a hibát. Ha kigyorsításnál nagy gázállás van akkor észrevétlenül siklik át ezen a fordulaton. Kicsit olyan mint egy turbólyuk de akkor nagy gázállásnál is érezni kellene.
A diagnosztika "üzemanyag töltőszivattyú kommunikációs hibát írt" leszereltem,lepróbáltam,átmostam működik. A relénél adtam neki áramot működik, kicseréltem a relét is működik, gázolajszűrő cserélve a hiba továbbra is megvan.
Volt aki azt mondta valóban turbó lyuk. Erre nincs összehasonlítási alapom sajnos,,,
Kérlek ha tudtok segítsetek mert az autó ugyan abszolút használható de sokat járunk vele külföldre és tartok tőle, hogy egy végső leállás kezdődő tünete ez.
Szia!
Ilyenkor változik a motor hangja is, ugye? Ez kb az a fordulat ahol az adagoló változtat az előtöltésen, legalábbis nekem ezt mondták. Ugyan ezeket tapasztaltam én is. Amióta a chippelés miatt új vezérlés van ez a jelenség sokkal kisebb mértékben tapasztalható és a motornak is jobb hangja van minden tartományban. Szerintem nincs gondod, de majd mások is elmondják a véleményüket.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 07:16:29 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.26 csütörtök, 00:45:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2001-es Mk 3 Mondeo-ban ülünk. 2.0 TDDI motoros.
Saját magam szerelem az autóim és eddig minden hibát sikerült megoldanom de most van egy amire nem találok megoldást. Az autóm 1900-as fordulat környékén 1 pillanatra mintha kihagyna.
Csak akkor csinálja ha finoman közlekedek vele. Illetve főleg az asszony panaszkodik mert neki pont ide esik a 90-es tempó és így nagyon gyakaran kihagyogat neki.(A kihagyás nem a megfelelő szó mert nem áll le csak érezni egy pontot amin átesik és megy tovább) Ha finom gázállással közlekedem akkor egyértelmüen tudom produkálni a hibát. Ha kigyorsításnál nagy gázállás van akkor észrevétlenül siklik át ezen a fordulaton. Kicsit olyan mint egy turbólyuk de akkor nagy gázállásnál is érezni kellene.
A diagnosztika "üzemanyag töltőszivattyú kommunikációs hibát írt" leszereltem,lepróbáltam,átmostam működik. A relénél adtam neki áramot működik, kicseréltem a relét is működik, gázolajszűrő cserélve a hiba továbbra is megvan.
Volt aki azt mondta valóban turbó lyuk. Erre nincs összehasonlítási alapom sajnos,,,
Kérlek ha tudtok segítsetek mert az autó ugyan abszolút használható de sokat járunk vele külföldre és tartok tőle, hogy egy végső leállás kezdődő tünete ez.
én azért átnézném a turbócsöveket is ,nincs-e rajtuk valahol lik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 09:33:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.25 szerda, 19:33:03
az a szelep is lehetett letapadva....
igen, de attól max nagyobb lett volna a nyomás az üa rendszerben, de szerintem nem akadozna vagy állna le tőle.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 10:12:35 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.26 csütörtök, 09:33:37
igen, de attól max nagyobb lett volna a nyomás az üa rendszerben, de szerintem nem akadozna vagy állna le tőle.
Szivattyúd folyamatosan megy? Hasonlóan szokott kezdődni a szivattyú probléma is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 10:14:02 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.26 csütörtök, 00:45:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2001-es Mk 3 Mondeo-ban ülünk. 2.0 TDDI motoros.
Saját magam szerelem az autóim és eddig minden hibát sikerült megoldanom de most van egy amire nem találok megoldást. Az autóm 1900-as fordulat környékén 1 pillanatra mintha kihagyna.
Csak akkor csinálja ha finoman közlekedek vele. Illetve főleg az asszony panaszkodik mert neki pont ide esik a 90-es tempó és így nagyon gyakaran kihagyogat neki.(A kihagyás nem a megfelelő szó mert nem áll le csak érezni egy pontot amin átesik és megy tovább) Ha finom gázállással közlekedem akkor egyértelmüen tudom produkálni a hibát. Ha kigyorsításnál nagy gázállás van akkor észrevétlenül siklik át ezen a fordulaton. Kicsit olyan mint egy turbólyuk de akkor nagy gázállásnál is érezni kellene.
A diagnosztika "üzemanyag töltőszivattyú kommunikációs hibát írt" leszereltem,lepróbáltam,átmostam működik. A relénél adtam neki áramot működik, kicseréltem a relét is működik, gázolajszűrő cserélve a hiba továbbra is megvan.
Volt aki azt mondta valóban turbó lyuk. Erre nincs összehasonlítási alapom sajnos,,,
Kérlek ha tudtok segítsetek mert az autó ugyan abszolút használható de sokat járunk vele külföldre és tartok tőle, hogy egy végső leállás kezdődő tünete ez.
Szinte mindegyik TDDI ilyen, az enyém is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 10:50:13 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.26 csütörtök, 00:45:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2001-es Mk 3 Mondeo-ban ülünk. 2.0 TDDI motoros.
Saját magam szerelem az autóim és eddig minden hibát sikerült megoldanom de most van egy amire nem találok megoldást. Az autóm 1900-as fordulat környékén 1 pillanatra mintha kihagyna.
Csak akkor csinálja ha finoman közlekedek vele. Illetve főleg az asszony panaszkodik mert neki pont ide esik a 90-es tempó és így nagyon gyakaran kihagyogat neki.(A kihagyás nem a megfelelő szó mert nem áll le csak érezni egy pontot amin átesik és megy tovább) Ha finom gázállással közlekedem akkor egyértelmüen tudom produkálni a hibát. Ha kigyorsításnál nagy gázállás van akkor észrevétlenül siklik át ezen a fordulaton. Kicsit olyan mint egy turbólyuk de akkor nagy gázállásnál is érezni kellene.
A diagnosztika "üzemanyag töltőszivattyú kommunikációs hibát írt" leszereltem,lepróbáltam,átmostam működik. A relénél adtam neki áramot működik, kicseréltem a relét is működik, gázolajszűrő cserélve a hiba továbbra is megvan.
Volt aki azt mondta valóban turbó lyuk. Erre nincs összehasonlítási alapom sajnos,,,
Kérlek ha tudtok segítsetek mert az autó ugyan abszolút használható de sokat járunk vele külföldre és tartok tőle, hogy egy végső leállás kezdődő tünete ez.
Az eneyem is ezt csinalya.Megtorpan,majd belehuz,ugy ahogy illik.En ebben az egesszben azt birtam a legjobban ,amikor odadtam az autot par havernak,h probalya ki,es ok benzineshez voltak szokva.Eloszor nem ertettek most mi van,mitol ilyen gyenge az auto,majd amikor a lovacska berugott,akkor hu ha...
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 12:44:16 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.08.26 csütörtök, 10:12:35
Szivattyúd folyamatosan megy? Hasonlóan szokott kezdődni a szivattyú probléma is.
értem én, de tesztelés alatt ment rendesen végig, ütögettem is, ráztam, mindent csináltam de ment végig. áttoltam rajta vagy 40 litert. menet közben nem hallom nyílván, de figyelem mindig.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
bgell
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 13:22:56 »
Amit eddig írtatok nagyon köszönöm!
Turbócsöveket és a vákumokat is átnéztem ma. Sehol egy lyuk. Kicsit megnyugtat, hogy többen is azt mondjátok ez normális... de mintha amikor megvettem még nem csinálta volna de lehet, hogy csak én élvetem annyira, hogy jól megy, hogy csak teli gázzal próbálgattam.
Ha van még valakinek ötlete vagy megnyugtató "ez ílyen gyárilag"-ja azt szívesen venném.
A Chip nálam érdekes kérdés az autó külföldről behozott forgalmi szerint 150LE. Ezt már akkor is hangoztatták amikor behoztuk!
Létezik ez gyárilag egyáltalán? Mert még sehol nem láttam párját és mindent a 116-os-hoz rendelek...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 15:09:15 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.26 csütörtök, 13:22:56
Amit eddig írtatok nagyon köszönöm!
Turbócsöveket és a vákumokat is átnéztem ma. Sehol egy lyuk. Kicsit megnyugtat, hogy többen is azt mondjátok ez normális... de mintha amikor megvettem még nem csinálta volna de lehet, hogy csak én élvetem annyira, hogy jól megy, hogy csak teli gázzal próbálgattam.
Ha van még valakinek ötlete vagy megnyugtató "ez ílyen gyárilag"-ja azt szívesen venném.
A Chip nálam érdekes kérdés az autó külföldről behozott forgalmi szerint 150LE. Ezt már akkor is hangoztatták amikor behoztuk!
Létezik ez gyárilag egyáltalán? Mert még sehol nem láttam párját és mindent a 116-os-hoz rendelek...
Mi a motorkódod? Gyárilag csak a 2.2 TDCI 150 lovas.
Amugy nekem is csinalja finom gazra ezt a torpanast, es rohadtul idegesit. Egyszer eltakaritottam a MAF szenzort, akkor pár napig nem csinálta.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2010.08.27 péntek, 09:24:02 »
Idézetet írta: Sipike - 2010.08.26 csütörtök, 12:44:16
értem én, de tesztelés alatt ment rendesen végig, ütögettem is, ráztam, mindent csináltam de ment végig. áttoltam rajta vagy 40 litert. menet közben nem hallom nyílván, de figyelem mindig.
Nekem amikor megáltt a szivatytú, megállt az út szélén az autó. Semmire nem reagált/indítózásra és húzásra sem/! Nem volt a go. szűrőben egy csepp anyag sem, annyira nem nyomott az AC hogy iszonyat vákuum volt a go. szűrőben. Mikor a visszafolyó csövet levettem a szűrőről, majdnem berántott engem is a szűrőbe akkora vákuum volt ott... Kihúztuk a műhelybe, aknára rá, szivattyút levettem, kezemben szépen ment, pedig nem is ütögettem, nem csináltam vele semmit. Átnyomtam egy 20-as kanna go.-at, tök jól ment. Vissz*raktam, megint nem nyomott rendesen, kb 25 litert lerántott a tankból, és egyre kevesebbet kezdett nyomni. Aztán valszeg a sok próbálkozásommal kinyírtam az adagolót, mert szárazon futott...... A mai napig az az adagoló van fennt, működik az autóm, csak nem megy rendesen 2200f/perc alatt. Most már nem próbálkoznék, cserélném a szivattyút egyből!
Ez a saját tapasztalatom, lehet hogy a Te autódon más okozza a bajt, de a jelenség nagyon hasonló mint nálam volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.27 péntek, 09:33:30 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2010.08.27 péntek, 19:09:32 »
Hali Gali!
Az én TDCi-men ugyanez volt a tünet...
Megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3161.msg514510#msg514510
Ez többet nem kérdez vissza és az előzés újra 3 másodperc :-)
Az első függőleges csövet nézd meg, olajat keress a ködlámpán!
Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
bgell
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:12:46 »
Köszönöm a hasznos infokat. A Maf szenzor takarítást kipróbálom még a héten. Valamiért eszembe sem jutna, hogy ez egy ilyen tünetet produkáljon. Illetve ha mindegyik ilyen akkor ok de ha mondjuk én ezt az autót annak idején újnak vettem volna tuti, hogy addig vertem volna az asztalt míg vissza nem veszik. Gondolom új korában ez a probléma illetve ha nem probléma akkor jelenség nem létezhetett. Ha a Maf takarítás megoldja néhány napra akkor inkább teszek bele egy új szenzort. Mióta foglalkozom a probléma megoldásával annyira idegesít,hogy belevágnék egy baltát a motorba
Másik kérdésre: A motorkódot nem tudom most mert az asszony elvitte a hétvégére a kocsit de jövő héten felírom.
Én már inkább arra gondolok, hogy új korában elírták a forgalmit és ez azóta is kiséri az autót. Jobban menni tényleg jobb mint az átlag de ez lehet egy Chip is. Az előéletéről nem sokat tudok. De tény: Sok helyen olvasom a fórumon, hogy 180-190-et is megy. Az enyém az Érd-i emelkedőn bármikor meglépi a 190-et és egyenes úton 200-at mentem már vele tehát a teljesítmény biztos nem 116.
Néztem már német használtautós oldalakat is de még nem találtam olyat amire gyári 150LE- írtak volna csak olyat amihez új korában kértek P-box-ot és így elvileg 150 LE. Az enyéman p-box nincs! Már megtaláltam volna
Jótett helyébe: Ha valakinek bontott alkatrészre van szüksége találtam Albertirsán egy hivatásos (ha kell számlás) srácot aki hegyekben hozza be a Mondeokat,Focusokat és árban sincs elrugaszkodva. Nem akarom ide felírni a számát de ha küldtök egy mail-t a
bgell@citromail.hu-ra
akkor szívesen megadom. A cuccokat futárral is küldi de le is mehetsz érte szinte bármikor. Én legutóbb aug 20-án reggel hívtam, hogy kell egy főfékhenger válasz: 20.a van.....lejöhetsz érte de ma neked kell kiszedned a kocsiból
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:21:41 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.27 péntek, 23:12:46
Köszönöm a hasznos infokat. A Maf szenzor takarítást kipróbálom még a héten. Valamiért eszembe sem jutna, hogy ez egy ilyen tünetet produkáljon. Illetve ha mindegyik ilyen akkor ok de ha mondjuk én ezt az autót annak idején újnak vettem volna tuti, hogy addig vertem volna az asztalt míg vissza nem veszik. Gondolom új korában ez a probléma illetve ha nem probléma akkor jelenség nem létezhetett. Ha a Maf takarítás megoldja néhány napra akkor inkább teszek bele egy új szenzort. Mióta foglalkozom a probléma megoldásával annyira idegesít,hogy belevágnék egy baltát a motorba
Másik kérdésre: A motorkódot nem tudom most mert az asszony elvitte a hétvégére a kocsit de jövő héten felírom.
Én már inkább arra gondolok, hogy új korában elírták a forgalmit és ez azóta is kiséri az autót. Jobban menni tényleg jobb mint az átlag de ez lehet egy Chip is. Az előéletéről nem sokat tudok. De tény: Sok helyen olvasom a fórumon, hogy 180-190-et is megy. Az enyém az Érd-i emelkedőn bármikor meglépi a 190-et és egyenes úton 200-at mentem már vele tehát a teljesítmény biztos nem 116.
Néztem már német használtautós oldalakat is de még nem találtam olyat amire gyári 150LE- írtak volna csak olyat amihez új korában kértek P-box-ot és így elvileg 150 LE. Az enyéman p-box nincs! Már megtaláltam volna
Jótett helyébe: Ha valakinek bontott alkatrészre van szüksége találtam Albertirsán egy hivatásos (ha kell számlás) srácot aki hegyekben hozza be a Mondeokat,Focusokat és árban sincs elrugaszkodva. Nem akarom ide felírni a számát de ha küldtök egy mail-t a
bgell@citromail.hu-ra
akkor szívesen megadom. A cuccokat futárral is küldi de le is mehetsz érte szinte bármikor. Én legutóbb aug 20-án reggel hívtam, hogy kell egy főfékhenger válasz: 20.a van.....lejöhetsz érte de ma neked kell kiszedned a kocsiból
200 at minden TDDI megy, sőt 210 et megyek vele légkondival is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:34:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.27 péntek, 23:21:41
200 at minden TDDI megy, sőt 210 et megyek vele légkondival is.
Az kizárt! Hiszen nem szabályos!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2010.08.27 péntek, 23:40:47 »
Idézetet írta: teo - 2010.08.27 péntek, 23:34:40
Az kizárt! Hiszen nem szabályos!
Ez igaz.
Ezért nem is a Magyar közutakon, hanem zárt versenypályán vagy Németországban.
Csak azt hittem,hogy ez természetes és külön nem írtam le.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2010.08.28 szombat, 11:09:22 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.27 péntek, 23:40:47
Ez igaz.
Ezért nem is a Magyar közutakon, hanem zárt versenypályán vagy Németországban.
Csak azt hittem,hogy ez természetes és külön nem írtam le.
Az enyém sz@r adagolóval is meglépi a 190-et, az M1 -en is
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2010.08.28 szombat, 11:22:15 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.08.28 szombat, 11:09:22
Az enyém sz@r adagolóval is meglépi a 190-et, az M1 -en is
Pedig biztosan te is tudod,hogy ezt nem szabad.
Majd várhatod a Rendőrség támogatására felkérő sárga csekket.
Rám vasárnap Bp-Nyíregyháza oda-vissza 5x mértek az M3- on.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2010.08.28 szombat, 18:50:48 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.28 szombat, 11:22:15
Pedig biztosan te is tudod,hogy ezt nem szabad.
Majd várhatod a Rendőrség támogatására felkérő sárga csekket.
Rám vasárnap Bp-Nyíregyháza oda-vissza 5x mértek az M3- on.
Tudom, én is Nyíregyen voltam vasárnap/trélerrel/, 2x oda, 2x vissza, és M3 bevezetőn volt sün.... Nem is aludtam jól vasárnap este.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2010.08.28 szombat, 18:56:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.08.28 szombat, 18:50:48
Tudom, én is Nyíregyen voltam vasárnap/trélerrel/, 2x oda, 2x vissza, és M3 bevezetőn volt sün.... Nem is aludtam jól vasárnap este.
A lézerblokkoló mindig dolgozott és nyugodt alvást biztosít.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:13:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.28 szombat, 18:56:00
A lézerblokkoló mindig dolgozott és nyugodt alvást biztosít.
Hali! Mástéma-olvasom neked van chip-ed,az mit dob az autón,s van e valami hátulütője?-motorélettartam,fogyi....stb?Ja és kölcségviszonylatba $$?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:50:43 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.08.28 szombat, 20:13:50
Hali! Mástéma-olvasom neked van chip-ed,az mit dob az autón,s van e valami hátulütője?-motorélettartam,fogyi....stb?Ja és kölcségviszonylatba $$?
Nekem 25% LE és 30% nyomaték lett rátéve.
A fogyi 5-7dl-rel lett kevesebb normál használat mellett.Most 7l.
Már több mint 100.000km van benne a chip óta,még nem vettem észre káros hatást.
Maga a chiptuning 65.000ft volt./De ezt érdemes kipróbált profira bízni mert nagyon el lehet cseszni/.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 14:50:12 »
Mit gondoltok?
Technikailag TDCI 6-os váltót lehet beletenni a TDDI be?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 15:01:41 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.29 vasárnap, 14:50:12
Mit gondoltok?
Technikailag TDCI 6-os váltót lehet beletenni a TDDI be?
Szia!
Fel lehet, másik kinyomó és sebesség jeladó átépítés kell, meg olyan váltó amiben még benne van a jeladó helye.
A váltós topicban nem rég írtam Hzsolt-nak erről.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 15:30:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.29 vasárnap, 15:01:41
Szia!
Fel lehet, másik kinyomó és sebesség jeladó átépítés kell, meg olyan váltó amiben még benne van a jeladó helye.
A váltós topicban nem rég írtam Hzsolt-nak erről.
Köszi megnézem.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
bgell
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 19:16:05 »
A TDDI rángatáshoz:
Maf szenzort kitakarítottam és semmi változás! Le tudom ezt mérni valahogyan, hogy ez egyáltalán működik e?
Kaptam olyan infót is, hogy hiába van ledugózva az EGR attól még tud tiltani. Ez igaz?
Viszont kínomban tettem bele egy Protec-et. Meglepő de tényleg van benne valami. Jobban is megy és finomodott a hangja is kicsit.
A TDDi motort szeretjük de a hangja valjuk be: Olyan mintha folyamatosan szét akarna esni.
Olvastam erről korábban és állítólag gyárilag azért csináltak neki traktor hangot mert bizonyos államokban nem szeretik a "kis" ccm-es motort. Ezért, hogy ezt kompenzálják merthogy a teljesítmény amúgy jó csináltak neki brummogós hangot. Ezt már a Volvo is meglépte a D5-nél.
Ha van még ötlet a rángatásra akkor kérlek írjátok.
A bontós számával kapcsolatban. Jónéhányatoknak már megadtam de most elutazom egy hétre. Ha valakinek még szüksége van rá akkor írjon levelet és ha visszatérek megválaszolom.
Üdv: G
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2010.08.30 hétfő, 11:23:30 »
Idézetet írta: bgell - 2010.08.29 vasárnap, 19:16:05
A TDDI rángatáshoz:
Maf szenzort kitakarítottam és semmi változás! Le tudom ezt mérni valahogyan, hogy ez egyáltalán működik e?
Kaptam olyan infót is, hogy hiába van ledugózva az EGR attól még tud tiltani. Ez igaz?
Viszont kínomban tettem bele egy Protec-et. Meglepő de tényleg van benne valami. Jobban is megy és finomodott a hangja is kicsit.
A TDDi motort szeretjük de a hangja valjuk be: Olyan mintha folyamatosan szét akarna esni.
Olvastam erről korábban és állítólag gyárilag azért csináltak neki traktor hangot mert bizonyos államokban nem szeretik a "kis" ccm-es motort. Ezért, hogy ezt kompenzálják merthogy a teljesítmény amúgy jó csináltak neki brummogós hangot. Ezt már a Volvo is meglépte a D5-nél.
Ha van még ötlet a rángatásra akkor kérlek írjátok.
A bontós számával kapcsolatban. Jónéhányatoknak már megadtam de most elutazom egy hétre. Ha valakinek még szüksége van rá akkor írjon levelet és ha visszatérek megválaszolom.
Üdv: G
TDDI nem nagyon szokott tiltani az EGR-dugótól. Én múltkor kivettem az enyémből, 2 napig használtam úgy, és láss csodát megint elkezdett füstölni indítás után, meg ingadozni az alapjárat. Vissz@raktam gyorsan, azóta semmi baja.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:33:35 »
Hi mindenki!
Sikerült a tddi-t is addig használni,hogy villog az izzítás jelzőm.
Az elmúlt 300km alatt,már másodszorra áll le a motor villogó izzítás jelzővel.Gyújtás le majd vissza és megint minden ok.
Nem füstöl,pöcre indul,teljesen sima az alapjárat,és nem is ingadozik.Igaz hogy múlt héten a benzinkútra,az utolsó 100m már be be dadogva tettem meg,de nem hiszem hogy ennyitől bexarna az adagolóm.
A téli ac pumpa mizériámból kiindulva,azt se hiszem hogy valami szmötyit fel szívott volna,vagy megint ac lenne!(a szűrő mögötti dolgokra nem villog a mill lámpa!!!)
Viszont a kuplungom már elég kopott,1es 2est már roppanva veszi.És mind a két leállás indulásnál illetve jobb kezes utcánál volt.
Szerintetek mitől lehet ez?
Maf-om az nincs,és ha jól emléxem még akkor CMP sem.
Mostanában nem használom pályán,lehet az hiányzik neki.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:36:54 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.08.31 kedd, 20:33:35
Hi mindenki!
Sikerült a tddi-t is addig használni,hogy villog az izzítás jelzőm.
Az elmúlt 300km alatt,már másodszorra áll le a motor villogó izzítás jelzővel.Gyújtás le majd vissza és megint minden ok.
Nem füstöl,pöcre indul,teljesen sima az alapjárat,és nem is ingadozik.Igaz hogy múlt héten a benzinkútra,az utolsó 100m már be be dadogva tettem meg,de nem hiszem hogy ennyitől bexarna az adagolóm.
A téli ac pumpa mizériámból kiindulva,azt se hiszem hogy valami szmötyit fel szívott volna,vagy megint ac lenne!(a szűrő mögötti dolgokra nem villog a mill lámpa!!!)
Viszont a kuplungom már elég kopott,1es 2est már roppanva veszi.És mind a két leállás indulásnál illetve jobb kezes utcánál volt.
Szerintetek mitől lehet ez?
Maf-om az nincs,és ha jól emléxem még akkor CMP sem.
Mostanában nem használom pályán,lehet az hiányzik neki.
CKP (főtengely helyzet érzékelő) hiba lesz 7900 Huf körül van
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 kedd, 20:39:54 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:48:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.31 kedd, 20:36:54
CKP (főtengely helyzet érzékelő) hiba lesz 7900 Huf körül van
Ervin volt már valakinek ilyen hibája?
Pont azon gondolkodtam,hogy ez a helyzet érzékelőn,és az adagolón kívül más nem is tudd hiba jelet küldeni nekem.
Vagy szerinted van még valami,ami birizgálhatja a mill lámpámat?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:50:53 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.08.31 kedd, 20:48:20
Ervin volt már valakinek ilyen hibája?
Pont azon gondolkodtam,hogy ez a helyzet érzékelőn,és az adagolón kívül más nem is tudd hiba jelet küldeni nekem.
Vagy szerinted van még valami,ami birizgálhatja a mill lámpámat?
Talán Zsirinek, de nem biztos...szerintem még az adagoló sem nagyon, inkább csak ez.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2010.08.31 kedd, 21:02:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.31 kedd, 20:50:53
Talán Zsirinek, de nem biztos...szerintem még az adagoló sem nagyon, inkább csak ez.
Azért gondolom hogy az adagoló is!
Mert nekem csak egyszer sikerült villogásra bírni.
Amikor az ac-m nem ment akkor a kb 5-ik 10mp-es inditózás után elkezdett villogni.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2010.08.31 kedd, 21:13:45 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.08.31 kedd, 21:02:55
Azért gondolom hogy az adagoló is!
Mert nekem csak egyszer sikerült villogásra bírni.
Amikor az ac-m nem ment akkor a kb 5-ik 10mp-es inditózás után elkezdett villogni.
Ezek szerint akkor az is reklamál...AC-t hol és mennyiért sikerült venned?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2010.08.31 kedd, 21:18:52 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.08.31 kedd, 20:48:20
Ervin volt már valakinek ilyen hibája?
Pont azon gondolkodtam,hogy ez a helyzet érzékelőn,és az adagolón kívül más nem is tudd hiba jelet küldeni nekem.
Vagy szerinted van még valami,ami birizgálhatja a mill lámpámat?
CKP hiba lehet döglött lendkeréktől is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2010.08.31 kedd, 21:34:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.31 kedd, 21:18:52
CKP hiba lehet döglött lendkeréktől is.
Elő fordulhat hogy már nagyon kalimpál a lendkerék.
Szerintem is ki van a drága.A motor rezgéseket érzem a kasztnin,és leállításnál is hallom a (domino kockák asztalon felboruló) hangot.
Kinyomott kuplungal viszont csendes,és valaki 1*azt írta hogy benyomott kuplung pedállal leállításnál ha nem csörög akkor jó!De lehet hogy ez hüleség.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ