Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:54:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103015 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:48:01 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.18 szombat, 20:02:29
Nekem a Nagyautónál 11200ft os árajánlatot adtak a szervószivattyúra.
vagy bontott lehetet,vagy félreértették és a vízszivattyúra nyomták az ajánlatot!
http://www.cromax.hu/?katid=41488375&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok
szerint
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:52:31 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.18 szombat, 20:03:52
Szia Alf!
Nem volt látható nyoma a szivárgásnak, sem tócsa, sem szintcsökkenés nem volt. A vízpumpa nincs még beállva, simán lehet forgatni a tengelyét. Azt nem értem mi ette el ennyire a hajtáskapcsolatot, bár rengeteg korrodált anyag volt ott, valószínű a fagyálló segített ebben. Ha rakom össze az új dolgokat ide milyen kenőanyag kell? Néztem a cromax oldalán ~ 5.000 Ft-ér kínálnak egy kis tubust:
http://www.cromax.hu/?katid=40635104&termek_al_id=26695&katnev=V
ízpumpa beszereléshez Molycote Spline zsír
Ez kiváltható bármi mással?
jófajta skf zsír is jó hozzá,esetleg hőállózsír....ha járnál erre,adnék neked a 300ml-es kiszerelésbűl egy falatkát a két szép szemedért.....
De nem a zsír hiánya miatt nyalta el a bordákat,hidd el megszorult már egyszer az a csapágy......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:55:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.19 vasárnap, 11:48:01
vagy bontott lehetet,vagy félreértették és a vízszivattyúra nyomták az ajánlatot!
http://www.cromax.hu/?katid=41488375&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok
szerint
Bocs egy 0 lemaradt a végéről.
HELYESEN: 112000 JMFT
RÖGTÖN EL IS HŰLTEM RAJTA.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 11:57:30 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:58:42 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.19 vasárnap, 11:55:59
Bocs egy 0 lemaradt a végéről.
HELYESEN: 112000 JMFT
RÖGTÖN EL IS HŰLTEM RAJTA.
akkor a kromaxos még csak a fele sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:08:52 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.19 vasárnap, 11:58:42
akkor a kromaxos még csak a fele sem.
Két fajta van,az enyémbe persze a drágább való.
De szerencsére megúsztam egy ékszíjcserével.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 12:11:08 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 13:21:47 »
Sziasztok sorstársak!Kb 2 hete mentem mendegéltem a mondimmal és egyszercsak azt mondta,h. nem megyek tovább szép lassan megált és nem is indúlt be kb 5 perc után beindúlt eleinte nagyon olyan hangott adot ki mintha nem kapna rendesen Go-t. meg füstölt mint állat kéket:(aztán minden ok mentem 5 km és megint megált.Mondom jóóó húzás szervíz Go szűrő csere a kocsi beindúlt minden ok alapjárat hibátlan a motor hangja szuper és megy mint állat.
Mentem vele kb 1000 km megált megint:(Tegnap a tankból kiszedtem a a solgokat de az nem volt koszos AKKOR MI A BAJA?
?
Lehetséges,h. a csövekben van dugulás????Ja és mikor elkezd megálni pici éget szagot érzek a generátor felől..
Segítsetek nekem KÉRLEK:(
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 13:38:04 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.09.19 vasárnap, 13:21:47
Sziasztok sorstársak!Kb 2 hete mentem mendegéltem a mondimmal és egyszercsak azt mondta,h. nem megyek tovább szép lassan megált és nem is indúlt be kb 5 perc után beindúlt eleinte nagyon olyan hangott adot ki mintha nem kapna rendesen Go-t. meg füstölt mint állat kéket:(aztán minden ok mentem 5 km és megint megált.Mondom jóóó húzás szervíz Go szűrő csere a kocsi beindúlt minden ok alapjárat hibátlan a motor hangja szuper és megy mint állat.
Mentem vele kb 1000 km megált megint:(Tegnap a tankból kiszedtem a a solgokat de az nem volt koszos AKKOR MI A BAJA?
?
Lehetséges,h. a csövekben van dugulás????Ja és mikor elkezd megálni pici éget szagot érzek a generátor felől..
Segítsetek nekem KÉRLEK:(
AC pumpa?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 13:54:23 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.19 vasárnap, 13:38:04
AC pumpa?
Van olyan benne??? Hol találom hogy nézem meg hogy jó e kerestem az unix-nál de ott csak benzineshez van:(
az enyém 2001-es 2,0 TDDI 115 LE kombi
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 14:07:25 »
Szia egy kis segítség!
http://www.ko-csi.hu/
Naplózva
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 16:10:40 »
Köszi de az én Moneóm DIESEL
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 16:31:08 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.09.19 vasárnap, 13:54:23
Van olyan benne??? Hol találom hogy nézem meg hogy jó e kerestem az unix-nál de ott csak benzineshez van:(
az enyém 2001-es 2,0 TDDI 115 LE kombi
Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezen. Alulról férsz hozzá! Ne kínozd így, tönkreteszed vele az adagolót! AC csere, akkor is ha esetleg a kezedben beindul, meg úgy tűnik hogy semmi baja!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 18:39:37 »
Sziasztok!
Van esetleg valakinek otthon, EGR dugozashoz rezlemeze?
Jartam, telefonaltam jo par kereskedesben. De ott szoba sem alltak velem mikor meghallottak mekkora mennyisegre lenne szuksegem...
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 20:05:13 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.09.19 vasárnap, 18:39:37
Sziasztok!
Van esetleg valakinek otthon, EGR dugozashoz rezlemeze?
Jartam, telefonaltam jo par kereskedesben. De ott szoba sem alltak velem mikor meghallottak mekkora mennyisegre lenne szuksegem...
muszáj oda ráz lemez? én lindab lemzből vágtam ki (reméllem nem hibáztam nagyot), de lehet 1 kicsit vastagabb aluménium is jó lenne, ha nincs semmi +oldás menj el 1 MÉH-be ott tuti lex találat, ne boltokba telefonálgass.
na jó nem osztom tovább az észt mer +int rám kiabálnak, hogy hügjeségeket beszéllek, üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 20:37:10 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.09.19 vasárnap, 16:10:40
Köszi de az én Moneóm DIESEL
há'perszehogy!Kinyiffant az ac.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 23:01:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.19 vasárnap, 11:52:31
jófajta skf zsír is jó hozzá,esetleg hőállózsír....ha járnál erre,adnék neked a 300ml-es kiszerelésbűl egy falatkát a két szép szemedért.....
De nem a zsír hiánya miatt nyalta el a bordákat,hidd el megszorult már egyszer az a csapágy......
Kösz az infót és az ajánlatot is
Itthon csak szűrke, azt hiszem molibdénes, hőálló zsír van (meg ami a hűtőben van és előtte hápogott
).
Gondolom, hogy nem a zsír hiánya ette meg, és biztosan szorulhat, mert különben nem nyírta volna el....ez most már a múlt.
Legyen jó árú alkatrész, rakjam össze sikeresen, és ne legyen gondja a hengerfejnek - a jövő hét elejére ennyi a három kívánság.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 23:04:38 »
Idézetet írta: szbela - 2010.09.19 vasárnap, 11:06:24
\
Szija
nrkrm ugyan ez volt 2 evvel ezelott.meg kepeket is toltottem volt fel maga az esemenyrol .trejlerezes.utmeletti szerelgetes stb.
Hidd el ha van aki 1 parszor felhevitette a motrot akkor az en lennek,mert sajnos ,epp gorogbol jottunk haza es bulgariaba ert utol a vegzet,es nem igen mertunk megalni ott mert........
Amikor leveszed a pumpat akkor derul majd ki h a turbinaval van e baj (ez a jobbik eset),vagy az osszekoto (szervo-vizpumpa) ,tengely fogazataval ( ez a xarabbik)
Szia!
Leszedtem, elnyíródott mindkettő, cserélve lesznek. Nem olvastam a kalandodat, ezért rákérdeznék, a hengerfejed megúszta a többszöri felhevítést?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 08:48:23 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.09.19 vasárnap, 20:05:13
muszáj oda ráz lemez? én lindab lemzből vágtam ki (reméllem nem hibáztam nagyot), de lehet 1 kicsit vastagabb aluménium is jó lenne, ha nincs semmi +oldás menj el 1 MÉH-be ott tuti lex találat, ne boltokba telefonálgass.
na jó nem osztom tovább az észt mer +int rám kiabálnak, hogy hügjeségeket beszéllek, üdv
Nekem a féktisztítós dobozból vágott EGR-dugó kb 15-e km-t bírt (abból vettem észre hogy átégett, megint ingadozott az alapjárat hidegindításnál, és kékes-szürkés füstpamacsot dobott ilyenkor). Most sima 2-es acéllemez van benne pasztával körbetömítve, ez talán nem ég át.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 08:50:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.19 vasárnap, 23:01:17
Kösz az infót és az ajánlatot is
Itthon csak szűrke, azt hiszem molibdénes, hőálló zsír van (meg ami a hűtőben van és előtte hápogott
).
Gondolom, hogy nem a zsír hiánya ette meg, és biztosan szorulhat, mert különben nem nyírta volna el....ez most már a múlt.
Legyen jó árú alkatrész, rakjam össze sikeresen, és ne legyen gondja a hengerfejnek - a jövő hét elejére ennyi a három kívánság.
A molibdénes szerintem tökéletes oda, igazából korróziógátló szerepe van, ha esetleg szivárog a vízpumpa.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 16:21:56 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.09.19 vasárnap, 16:31:08
Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezen. Alulról férsz hozzá! Ne kínozd így, tönkreteszed vele az adagolót! AC csere, akkor is ha esetleg a kezedben beindul, meg úgy tűnik hogy semmi baja!
OK megvan a probléma tényleg AC lesz:(most még van egy nagy probléma,h. 90000 FT az új ára nem tud valaki bontottat olcsón vagy valami megoldást rá???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 18:34:42 »
Idézetet írta: alkonya - 2010.09.20 hétfő, 16:21:56
OK megvan a probléma tényleg AC lesz:(most még van egy nagy probléma,h. 90000 FT az új ára nem tud valaki bontottat olcsón vagy valami megoldást rá???
lejjeb volt a link
http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:39:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.20 hétfő, 18:34:42
lejjeb volt a link
http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Huh ezt lementettem. Még egyszer erre is szükség lehet, kösz Alf
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:46:15 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.09.20 hétfő, 08:48:23
Nekem a féktisztítós dobozból vágott EGR-dugó kb 15-e km-t bírt (abból vettem észre hogy átégett, megint ingadozott az alapjárat hidegindításnál, és kékes-szürkés füstpamacsot dobott ilyenkor). Most sima 2-es acéllemez van benne pasztával körbetömítve, ez talán nem ég át.
es hova lett az ategett dugo darabjai ? Be epult a hengerfalba ? vegulis idovel elkopik, kell az utanpotlas
Naplózva
blah blah blah
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 20:25:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.20 hétfő, 18:34:42
lejjeb volt a link
http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Köszönöm
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 20:57:03 »
SEGÍTSÉG KELLENE !!
Hali !!
Az AC pumpa helyes müködésére van valami teszt mód, vagy ellenőrzés, hogy elég gázolajat szállít-e ??
És amit még észrevettem az, hogy mikor inditom hidegen kicsi fehér füst van pár másodpercig gondolom ez nem gond, és a kipufogo gáz hideg és meleg motornál is mikor megállok, kiszállok és alapjáraton a kipuffgáz eléggé szuros szagú, ez mitől lehet ?? Nem tudja jol elégetni vagy mi ??
Köszi a segítséget
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 21:01:40 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2010.09.20 hétfő, 20:57:03
SEGÍTSÉG KELLENE !!
Hali !!
Az AC pumpa helyes müködésére van valami teszt mód, vagy ellenőrzés, hogy elég gázolajat szállít-e ??
És amit még észrevettem az, hogy mikor inditom hidegen kicsi fehér füst van pár másodpercig gondolom ez nem gond, és a kipufogo gáz hideg és meleg motornál is mikor megállok, kiszállok és alapjáraton a kipuffgáz eléggé szuros szagú, ez mitől lehet ?? Nem tudja jol elégetni vagy mi ??
Köszi a segítséget
nekem nem dob ilyen fehér pamacsot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2010.09.21 kedd, 09:15:14 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 19:46:15
es hova lett az ategett dugo darabjai ? Be epult a hengerfalba ? vegulis idovel elkopik, kell az utanpotlas
Én is kerestem a darabját, de nem találtam meg. Levettem a szívósort (úgyis sz@r volt az olajköri termosztátom), meg átnéztem az EGR-től jövő fémcsövet, de semmi.... Ha berántja, úgyis meghallom
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2010.09.21 kedd, 11:00:15 »
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom van, hogy van egy Mondeom amibe 326000 km van és már több, mint 70000 km óta küzdök egy jelenségsorozattal.
Kezdődött minden a kettős tömegű lendkerék cserével, mely 220000 km-nél jött elő. Minden rendben zajlott kicseréltünk mindent becsületese (önindító, tárcsa stb.) és az autó jobb volt, mint valaha. Ment, mint a golyó... Ettől számított 30000 km után az autóm egyik reggel nehezebben indult a szokásosnál azaz indítás után 500-600-as fordulaton szinte fuldoklott 3-4 másodpercig, míg magától be nem állt rendesen. Irány a szerviz, újabb lendkerék csere megolvadt 30000 km után a belső műanyagozása és újabb önindító felújítás. Az autó jobb lett, de nem tökéletes. Erő volt benne, elmentem vele pár ezer km-es utakra is, mert szépen járt, húzott hegyre fel hegyről le légkondi és terhelés alatt, de egyszerűen egyre rosszabbul indult. Újra márkaszerviz: EGR szelep csere, garantálták a sikert, fizettem is,mint a katonatiszt, de nem lett jó. Irány egy diesel specialista aki szintén garantálta a sikert. Felső holtpont jeladót cserélt ha jól emlékszem és az autó lássatok csodát tökéletesen működött. Indítóztam 10szer 100szor és jó volt. Csodás lett a hangja, csökkent a fogyasztás amit idő közben észre se vettem, hogy megnőtt. Tartott az öröm 3 hétig, majd kezdődött előröl. Vissza a specialistához, csúcsok ki és állítólag az egyik rossz volt. Vettem bele egyet és az autó újra kész, de nem jó, sőt egyre rosszabb. Kezd erőtlenedni ami lehet a füstölés és az EGR kormosodásának köszönhető, alapjáraton billeg a motor és az elektromos berendezések fénye is vibrál ezen kívül ha nem indul el és utána beindul a kuplung felemelésekor ugrik az autó egy hatalmasat, ha üresben felemelem és visszanyomom pedig szépen el úlehet vele indulni. Röviden ez a panasz, kicsit szomorú vagyok,mert van egy másik TDDi Mondeom is amibe 400000 km van és tökéletes,mint egy új autó.
Esetleg valakinek ha van valami ötlete szívesen venném és előre is hálásan megköszönném.
Tike
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Eversman
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2010.09.21 kedd, 14:53:40 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.
A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?
Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.
Eversman
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2010.09.21 kedd, 15:52:42 »
Idézetet írta: Eversman - 2010.09.21 kedd, 14:53:40
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.
A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?
Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.
Eversman
A második dolog tuti termosztát lesz. Valószínű hogy az olajköri, de nem tétel a főköri sem, és nem lesz vele gondod pár évig megint ha cseréled mindkettőt. Én a főkörivel kezdtem, azt volt egyszerűbb cserélni, arra semmit sem reagált. Kicseréltem az olajkörit, azóta 5km után már függőlegesen álla mutató. Ja, és megint van fűtés is rendesen az autóban.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Eversman
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2010.09.21 kedd, 16:12:19 »
Köszi a választ. Én is erre tippeltem.
Eversman
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2010.09.21 kedd, 17:55:45 »
Idézetet írta: Eversman - 2010.09.21 kedd, 14:53:40
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.
A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?
Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.
Eversman
Szia!
Az első meg talán futómű és vagy gumihiba!Mert csak 4-5ben,tehát akkor amikor a kerék forog már sokat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2010.09.21 kedd, 18:00:50 »
Idézetet írta: Tike - 2010.09.21 kedd, 11:00:15
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom van, hogy van egy Mondeom amibe 326000 km van és már több, mint 70000 km óta küzdök egy jelenségsorozattal.
Kezdődött minden a kettős tömegű lendkerék cserével, mely 220000 km-nél jött elő. Minden rendben zajlott kicseréltünk mindent becsületese (önindító, tárcsa stb.) és az autó jobb volt, mint valaha. Ment, mint a golyó... Ettől számított 30000 km után az autóm egyik reggel nehezebben indult a szokásosnál azaz indítás után 500-600-as fordulaton szinte fuldoklott 3-4 másodpercig, míg magától be nem állt rendesen. Irány a szerviz, újabb lendkerék csere megolvadt 30000 km után a belső műanyagozása és újabb önindító felújítás. Az autó jobb lett, de nem tökéletes. Erő volt benne, elmentem vele pár ezer km-es utakra is, mert szépen járt, húzott hegyre fel hegyről le légkondi és terhelés alatt, de egyszerűen egyre rosszabbul indult. Újra márkaszerviz: EGR szelep csere, garantálták a sikert, fizettem is,mint a katonatiszt, de nem lett jó. Irány egy diesel specialista aki szintén garantálta a sikert. Felső holtpont jeladót cserélt ha jól emlékszem és az autó lássatok csodát tökéletesen működött. Indítóztam 10szer 100szor és jó volt. Csodás lett a hangja, csökkent a fogyasztás amit idő közben észre se vettem, hogy megnőtt. Tartott az öröm 3 hétig, majd kezdődött előröl. Vissza a specialistához, csúcsok ki és állítólag az egyik rossz volt. Vettem bele egyet és az autó újra kész, de nem jó, sőt egyre rosszabb. Kezd erőtlenedni ami lehet a füstölés és az EGR kormosodásának köszönhető, alapjáraton billeg a motor és az elektromos berendezések fénye is vibrál ezen kívül ha nem indul el és utána beindul a kuplung felemelésekor ugrik az autó egy hatalmasat, ha üresben felemelem és visszanyomom pedig szépen el úlehet vele indulni. Röviden ez a panasz, kicsit szomorú vagyok,mert van egy másik TDDi Mondeom is amibe 400000 km van és tökéletes,mint egy új autó.
Esetleg valakinek ha van valami ötlete szívesen venném és előre is hálásan megköszönném.
Tike
A vibráló villogó fényeket a generátorban elkopó bronzkefe okozza,ami párosulhat a csúszógyűrűk elkopásával is.A kefecsere 750ft ból javítható!Cikk a wikiben!
Üzemanyag rendszeri nyomást kellene méretni gyári diaggal,mert az is lehet,hogy az adagolód nem tud már annyit mint kellene.....
Az ugrás lehet a kinyomócsapágy miatt.Azt is cserélték minden cserénél?Olaj nem fogy a fékolaj tartájból?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2010.09.21 kedd, 18:32:05 »
Idézetet írta: Eversman - 2010.09.21 kedd, 14:53:40
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.
A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?
Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.
Eversman
Szerintem Olajköri termosztát csere.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Eversman
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2010.09.21 kedd, 20:22:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.21 kedd, 17:55:45
Szia!
Az első meg talán futómű és vagy gumihiba!Mert csak 4-5ben,tehát akkor amikor a kerék forog már sokat.....
Szia Alf!
Lengéscsillapító most volt cserélve + 4 új Pirelli p7 Cinturato. Bár a szerelőm azt mondta hogy 2 lengőkart még ki kéne cserélni. Csak a kötelező cserékkel olaj lévegőszürő stb stb már lassan 300.000 huf-nál járok és kissé ki van a fax.
Eversman
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2010.09.22 szerda, 10:00:49 »
Köszi a választ. A generátorom kb. egy éves. Vibrálás csak akkor jelentkezik amikor alapjáraton rángat az autó.
Az induláskori nagy rántás is csak akkor lép fel ha a motort nem sikerül beindítanom elsőre. És amit elfeledtem említeni, hogy az autó 24 fok alatt tökéletesen indul, és bármilyen melegben is ha hideg a motor.
Idézetet írta: alf - 2010.09.21 kedd, 18:00:50
A vibráló villogó fényeket a generátorban elkopó bronzkefe okozza,ami párosulhat a csúszógyűrűk elkopásával is.A kefecsere 750ft ból javítható!Cikk a wikiben!
Üzemanyag rendszeri nyomást kellene méretni gyári diaggal,mert az is lehet,hogy az adagolód nem tud már annyit mint kellene.....
Az ugrás lehet a kinyomócsapágy miatt.Azt is cserélték minden cserénél?Olaj nem fogy a fékolaj tartájból?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2010.09.22 szerda, 16:07:14 »
Megnéztem a 2éve ledugózott EGR dugóm állapotát, /2mm acéllemez/ a kipuf oldalon ráégett egy kis korom .
Megkapargattam és a lemez hibátlan volt.
Ennek örömére és egy itteni cikk hatására ledugóztam az EGR szelepre menő vákuumcsövet,majd visszaraktam a helyére.
Másnap reggel csodálkozva tapasztaltam,hogy sokkal harapósabb a fékem mint eddig volt.
Lehet,hogy eddig kevés volt a vákuum a rendszerben?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2010.09.22 szerda, 16:33:23 »
Idézetet írta: Eversman - 2010.09.21 kedd, 20:22:22
Szia Alf!
Lengéscsillapító most volt cserélve + 4 új Pirelli p7 Cinturato. Bár a szerelőm azt mondta hogy 2 lengőkart még ki kéne cserélni. Csak a kötelező cserékkel olaj lévegőszürő stb stb már lassan 300.000 huf-nál járok és kissé ki van a fax.
Eversman
Ha csak gyorsításra ráz,akkor az jobb belső féltengely csukló!
Kiegyensúlyozatlanságból eredő rázás az folyamatos!(gumi felni)
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2010.09.22 szerda, 19:45:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.22 szerda, 16:07:14
Megnéztem a 2éve ledugózott EGR dugóm állapotát, /2mm acéllemez/ a kipuf oldalon ráégett egy kis korom .
Megkapargattam és a lemez hibátlan volt.
Ennek örömére és egy itteni cikk hatására ledugóztam az EGR szelepre menő vákuumcsövet,majd vis***aktam a helyére.
Másnap reggel csodálkozva tapasztaltam,hogy sokkal harapósabb a fékem mint eddig volt.
Lehet,hogy eddig kevés volt a vákuum a rendszerben?
Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2010.09.22 szerda, 19:52:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.22 szerda, 19:45:34
Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.
fogol egy 6os (vagy túlméretest a cső belsejéhez képest) csapágygolyót,és jól beletuszkolod a gumicsőbe,ami az egr-re megy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2010.09.22 szerda, 19:55:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.22 szerda, 19:52:52
fogol egy 6os (vagy túlméretest a cső belsejéhez képest) csapágygolyót,és jól beletuszkolod a gumicsőbe,ami az egr-re megy.
Ennyi? Köszönöm, ezt meg fogom csinálni
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2010.09.22 szerda, 19:57:38 »
Sziasztok!
Elkészültem a Mondival.
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás
, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2010.09.22 szerda, 20:13:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.22 szerda, 19:57:38
Sziasztok!
Elkészültem a Mondival.
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás
, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2010.09.22 szerda, 20:16:01 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.22 szerda, 19:57:38
Sziasztok!
Elkészültem a Mondival.
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás
, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
Gratula!Szép munka!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2010.09.22 szerda, 21:26:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.22 szerda, 19:45:34
Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.
Nekem nem volt csapágygolyóm így kerestem egy túlméretes fejű csavart ami persze nem ment bele a gumicsőbe,de volt nálam motorblokktisztító spray.Belefújtam kicsit a gumicsőbe ami ettől mintegy síkossá vált és így már belement a csavar feje is.Ez a kis vákuumcső könyökben végződik, ezért a hajlatig betoltam a csavart és ott jól megszorult.
Arra kell vigyázni,hogy ne legyen túl hosszú a csavar szára mert akkor nem lehet rendesen visszadugni a helyére.
Ha megcsinálod légy szíves írd meg,hogy neked is történt e változás vagy ez csak egyedi eset.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2010.09.22 szerda, 21:28:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.22 szerda, 21:26:07
Nekem nem volt csapágygolyóm így kerestem egy túlméretes fejű csavart ami persze nem ment bele a gumicsőbe,de volt nálam motorblokktisztító spray.Belefújtam kicsit a gumicsőbe ami ettől mintegy síkossá vált és így már belement a csavar feje is.Ez a kis vákuumcső könyökben végződik, ezért a hajlatig betoltam a csavart és ott jól megszorult.
Arra kell vigyázni,hogy ne legyen túl hosszú a csavar szára mert akkor nem lehet rendesen visszadugni a helyére.
Ha megcsinálod légy szíves írd meg,hogy neked is történt e változás vagy ez csak egyedi eset.
ezt én is ki fogom próbálni
(igaz nekem tdci-s egr-em és szívósorom van)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2010.09.22 szerda, 21:42:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.22 szerda, 21:28:00
ezt én is ki fogom próbálni
(igaz nekem tdci-s egr-em és szívósorom van)
A szívósor nem egyforma?
Nekem 2részből összecsavarozott szívósorom volt és szivárgott az olaj az illesztésnél ha jobban megküldtem.
Vettem a bontóba olyat ami egybe van öntve /a bontós szerint TDCI szívósor/ és teljesen stimmelt rá.
Szemre kívülről másképp néz ki mint az eredeti de a méretek jók voltak.Azóta nem szivárog.
A cromax szerint ez a szivárgás típushiba volt és áttértek később az egybeöntöttre.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alkonya
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2010.09.22 szerda, 22:18:03 »
Szeretném megköszönni mindazok segítségét akik segítettek nekem a problémám megoldádában!!!
Sok Sok 10,000 Ft sporoltam nektek köszönhetően!!!
Mégegyszer köszi mindenkinek
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 06:27:37 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.22 szerda, 21:42:21
A szívósor nem egyforma?
Nekem 2részből összecsavarozott szívósorom volt és szivárgott az olaj az illesztésnél ha jobban megküldtem.
Vettem a bontóba olyat ami egybe van öntve /a bontós szerint TDCI szívósor/ és teljesen stimmelt rá.
Szemre kívülről másképp néz ki mint az eredeti de a méretek jók voltak.Azóta nem szivárog.
A cromax szerint ez a szivárgás típushiba volt és áttértek később az egybeöntöttre.
Szia!
Ez nálam is gond, próbáltam venni új tömítést oda, de nem adnak csak egyben a szívókamrát. Így most teljesen lezsírtalanítottam és a gyári tömítés körül tömítő ragasztó pasztával (Dirko special) kinyomtam. Ezt is most csináltam, ha már le kellett bontani a vízpumpa cseréhez. Meglátom, hogy fogja bírni.
A vákuumcső dugózást visszajelzem, de azt lehet, hogy csak a jövő héten fogom meglépni.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 16:05:43 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.23 csütörtök, 06:27:37
Szia!
Ez nálam is gond, próbáltam venni új tömítést oda, de nem adnak csak egyben a szívókamrát. Így most teljesen lezsírtalanítottam és a gyári tömítés körül tömítő ragasztó pasztával (Dirko special) kinyomtam. Ezt is most csináltam, ha már le kellett bontani a vízpumpa cseréhez. Meglátom, hogy fogja bírni.
A vákuumcső dugózást visszajelzem, de azt lehet, hogy csak a jövő héten fogom meglépni.
Nekem adtak a Cromaxnál egy spéci olajálló-hőálló Ford emblémás pasztát amit csak szervízhasználatra gyártanak/5000ft/.Azt mondták,hogy ha valami akkor ez az ami eltömíti.
lSzétszedtem a szívósort letakarítottam nagyon precízen és összeragasztottam az egészet.Tök jól nézett ki.
Egy napot hagytam kötni aztán visszatettem.Aztán hallelúja öröm mert megszünt a szivárgás.
Ez egészen addig tartott amíg KB 2hónap múlva siettem és meg kellett kergetnem egy kicsit a pályán.
Mire este hazaértem már megint szivárgott.Ezért vettem másikat ami egybe van öntve.
Egyébként előtte jól körbejártam és nem gyártanak hozzá tömítést csak újat lehet venni 50.000 jmft-ért.
De Ó Budán találtam egy embert aki 1000ft-ért csinálta volna darabját a tömítésnek csak egy napra ott kellett volna hagyni az alkatrészt,hogy mintát vegyen róla.
Aztán inkább vettem egy bontottat.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 16:20:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.23 csütörtök, 16:05:43
Nekem adtak a Cromaxnál egy spéci olajálló-hőálló Ford emblémás pasztát amit csak szervízhasználatra gyártanak/5000ft/.Azt mondták,hogy ha valami akkor ez az ami eltömíti.
lSzétszedtem a szívósort letakarítottam nagyon precízen és összeragasztottam az egészet.Tök jól nézett ki.
Egy napot hagytam kötni aztán visszatettem.Aztán hallelúja öröm mert megszünt a szivárgás.
Ez egészen addig tartott amíg KB 2hónap múlva siettem és meg kellett kergetnem egy kicsit a pályán.
Mire este hazaértem már megint szivárgott.Ezért vettem másikat ami egybe van öntve.
Egyébként előtte jól körbejártam és nem gyártanak hozzá tömítést csak újat lehet venni 50.000 jmft-ért.
De Ó Budán találtam egy embert aki 1000ft-ért csinálta volna darabját a tömítésnek csak egy napra ott kellett volna hagyni az alkatrészt,hogy mintát vegyen róla.
Aztán inkább vettem egy bontottat.
Most én is ragasztottam, majd figyelem, ha nem lesz jó akkor az ötleted alapján egy egybeöntött mehet bele. Tennél fel egyszer egy képet erről a bontóban vett kamráról. A töltőlevegő csatlakozás ugyan oda eseik?
Naplózva
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ