Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:42:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102850 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:48:01 »

Nekem a Nagyautónál 11200ft os árajánlatot adtak a szervószivattyúra.
vagy bontott lehetet,vagy félreértették és a vízszivattyúra nyomták az ajánlatot!
http://www.cromax.hu/?katid=41488375&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok szerint
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:52:31 »

Szia Alf!

Nem volt látható nyoma a szivárgásnak, sem tócsa, sem szintcsökkenés nem volt. A vízpumpa nincs még beállva, simán lehet forgatni a tengelyét. Azt nem értem mi ette el ennyire a hajtáskapcsolatot, bár rengeteg korrodált anyag volt ott, valószínű a fagyálló segített ebben. Ha rakom össze az új dolgokat ide milyen kenőanyag kell? Néztem a cromax oldalán ~ 5.000 Ft-ér kínálnak egy kis tubust:
http://www.cromax.hu/?katid=40635104&termek_al_id=26695&katnev=Vízpumpa beszereléshez Molycote Spline zsír
Ez kiváltható bármi mással?


jófajta skf zsír is jó hozzá,esetleg hőállózsír....ha járnál erre,adnék neked a 300ml-es kiszerelésbűl egy falatkát a két szép szemedért.....

De nem a zsír hiánya miatt nyalta el a bordákat,hidd el megszorult már egyszer az a csapágy......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:55:59 »

vagy bontott lehetet,vagy félreértették és a vízszivattyúra nyomták az ajánlatot!
http://www.cromax.hu/?katid=41488375&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok szerint


Bocs egy 0 lemaradt a végéről.
HELYESEN: 112000 JMFT
RÖGTÖN EL IS HŰLTEM RAJTA.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 11:57:30 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:58:42 »


Bocs egy 0 lemaradt a végéről.
HELYESEN: 112000 JMFT
RÖGTÖN EL IS HŰLTEM RAJTA.
vigyor3 akkor a kromaxos még csak a fele sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 12:08:52 »

vigyor3 akkor a kromaxos még csak a fele sem.

Két fajta van,az enyémbe persze a drágább való.

De szerencsére megúsztam egy ékszíjcserével.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 12:11:08 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:21:47 »

Sziasztok sorstársak!Kb 2 hete mentem mendegéltem a mondimmal és egyszercsak azt mondta,h. nem megyek tovább szép lassan megált és nem is indúlt be kb 5 perc után beindúlt eleinte nagyon olyan hangott adot ki mintha nem kapna rendesen Go-t. meg füstölt mint állat kéket:(aztán minden ok mentem 5 km és megint megált.Mondom jóóó húzás szervíz Go szűrő csere a kocsi beindúlt minden ok alapjárat hibátlan a motor hangja szuper és megy mint állat.
Mentem vele kb 1000 km megált megint:(Tegnap a tankból kiszedtem a a solgokat de az nem volt koszos AKKOR MI A BAJA?Huh?Huh?Huh??
Lehetséges,h. a csövekben van dugulás????Ja és mikor elkezd megálni pici éget szagot érzek a generátor felől..
Segítsetek nekem KÉRLEK:(Sad
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:38:04 »

Sziasztok sorstársak!Kb 2 hete mentem mendegéltem a mondimmal és egyszercsak azt mondta,h. nem megyek tovább szép lassan megált és nem is indúlt be kb 5 perc után beindúlt eleinte nagyon olyan hangott adot ki mintha nem kapna rendesen Go-t. meg füstölt mint állat kéket:(aztán minden ok mentem 5 km és megint megált.Mondom jóóó húzás szervíz Go szűrő csere a kocsi beindúlt minden ok alapjárat hibátlan a motor hangja szuper és megy mint állat.
Mentem vele kb 1000 km megált megint:(Tegnap a tankból kiszedtem a a solgokat de az nem volt koszos AKKOR MI A BAJA?Huh?Huh?Huh??
Lehetséges,h. a csövekben van dugulás????Ja és mikor elkezd megálni pici éget szagot érzek a generátor felől..
Segítsetek nekem KÉRLEK:(Sad

AC pumpa?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:54:23 »

AC pumpa?

Van olyan benne??? Hol találom hogy nézem meg hogy jó e kerestem az unix-nál de ott csak benzineshez van:(
az enyém 2001-es 2,0 TDDI 115 LE kombi
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:07:25 »



Szia egy kis segítség!

http://www.ko-csi.hu/
Naplózva
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 16:10:40 »

Köszi de az én Moneóm DIESEL
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 16:31:08 »

Van olyan benne??? Hol találom hogy nézem meg hogy jó e kerestem az unix-nál de ott csak benzineshez van:(
az enyém 2001-es 2,0 TDDI 115 LE kombi

Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezen. Alulról férsz hozzá! Ne kínozd így, tönkreteszed vele az adagolót! AC csere, akkor is ha esetleg a kezedben beindul, meg úgy tűnik hogy semmi baja!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 18:39:37 »

Sziasztok!
Van esetleg valakinek otthon, EGR dugozashoz rezlemeze?
Jartam, telefonaltam jo par kereskedesben. De ott szoba sem alltak velem mikor meghallottak mekkora mennyisegre lenne szuksegem...  gun
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 20:05:13 »

Sziasztok!
Van esetleg valakinek otthon, EGR dugozashoz rezlemeze?
Jartam, telefonaltam jo par kereskedesben. De ott szoba sem alltak velem mikor meghallottak mekkora mennyisegre lenne szuksegem...  gun
muszáj oda ráz lemez? én lindab lemzből vágtam ki (reméllem nem hibáztam nagyot), de lehet 1 kicsit vastagabb aluménium is jó lenne, ha nincs semmi +oldás menj el 1 MÉH-be ott tuti lex találat, ne boltokba telefonálgass.
na jó nem osztom tovább az észt mer +int rám kiabálnak, hogy hügjeségeket beszéllek, üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 20:37:10 »

Köszi de az én Moneóm DIESEL
há'perszehogy!Kinyiffant az ac.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 23:01:17 »

jófajta skf zsír is jó hozzá,esetleg hőállózsír....ha járnál erre,adnék neked a 300ml-es kiszerelésbűl egy falatkát a két szép szemedért.....

De nem a zsír hiánya miatt nyalta el a bordákat,hidd el megszorult már egyszer az a csapágy......

Kösz az infót és az ajánlatot is  worship
Itthon csak szűrke, azt hiszem molibdénes, hőálló zsír van (meg ami a hűtőben van és előtte hápogott  nyes).
Gondolom, hogy nem a zsír hiánya ette meg, és biztosan szorulhat, mert különben nem nyírta volna el....ez most már a múlt.
Legyen jó árú alkatrész, rakjam össze sikeresen, és ne legyen gondja a hengerfejnek - a jövő hét elejére ennyi a három kívánság.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 23:04:38 »

\

Szija
nrkrm ugyan ez volt 2 evvel ezelott.meg kepeket is toltottem volt fel maga az esemenyrol .trejlerezes.utmeletti szerelgetes stb.
Hidd el ha van aki 1 parszor felhevitette a motrot akkor az en lennek,mert sajnos ,epp gorogbol jottunk haza es bulgariaba ert utol a vegzet,es nem igen mertunk megalni ott mert........
Amikor leveszed a pumpat akkor derul majd ki h a turbinaval van e baj (ez a jobbik eset),vagy az osszekoto (szervo-vizpumpa) ,tengely fogazataval ( ez a xarabbik)

Szia!

Leszedtem, elnyíródott mindkettő, cserélve lesznek. Nem olvastam a kalandodat, ezért rákérdeznék, a hengerfejed megúszta a többszöri felhevítést?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 08:48:23 »

muszáj oda ráz lemez? én lindab lemzből vágtam ki (reméllem nem hibáztam nagyot), de lehet 1 kicsit vastagabb aluménium is jó lenne, ha nincs semmi +oldás menj el 1 MÉH-be ott tuti lex találat, ne boltokba telefonálgass.
na jó nem osztom tovább az észt mer +int rám kiabálnak, hogy hügjeségeket beszéllek, üdv

Nekem a féktisztítós dobozból vágott EGR-dugó kb 15-e km-t bírt (abból vettem észre hogy átégett, megint ingadozott az alapjárat hidegindításnál, és kékes-szürkés füstpamacsot dobott ilyenkor). Most sima 2-es acéllemez van benne pasztával körbetömítve, ez talán nem ég át.  Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 08:50:52 »

Kösz az infót és az ajánlatot is  worship
Itthon csak szűrke, azt hiszem molibdénes, hőálló zsír van (meg ami a hűtőben van és előtte hápogott  nyes).
Gondolom, hogy nem a zsír hiánya ette meg, és biztosan szorulhat, mert különben nem nyírta volna el....ez most már a múlt.
Legyen jó árú alkatrész, rakjam össze sikeresen, és ne legyen gondja a hengerfejnek - a jövő hét elejére ennyi a három kívánság.

A molibdénes szerintem tökéletes oda, igazából korróziógátló szerepe van, ha esetleg szivárog a vízpumpa.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 16:21:56 »

Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezen. Alulról férsz hozzá! Ne kínozd így, tönkreteszed vele az adagolót! AC csere, akkor is ha esetleg a kezedben beindul, meg úgy tűnik hogy semmi baja!

OK megvan a probléma tényleg AC lesz:(most még van egy nagy probléma,h. 90000 FT az új ára nem tud valaki bontottat olcsón vagy valami megoldást rá???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:34:42 »

OK megvan a probléma tényleg AC lesz:(most még van egy nagy probléma,h. 90000 FT az új ára nem tud valaki bontottat olcsón vagy valami megoldást rá???
lejjeb volt a link


http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:39:15 »


Huh ezt lementettem. Még egyszer erre is szükség lehet, kösz Alf  worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:46:15 »

Nekem a féktisztítós dobozból vágott EGR-dugó kb 15-e km-t bírt (abból vettem észre hogy átégett, megint ingadozott az alapjárat hidegindításnál, és kékes-szürkés füstpamacsot dobott ilyenkor). Most sima 2-es acéllemez van benne pasztával körbetömítve, ez talán nem ég át.  Wink
es hova lett az ategett dugo darabjai ? Be epult a hengerfalba ? vegulis idovel elkopik, kell az utanpotlas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:25:23 »


Köszönöm
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:57:03 »

   SEGÍTSÉG KELLENE !!
   Hali !!
Az AC pumpa helyes müködésére van valami teszt mód, vagy ellenőrzés, hogy elég gázolajat szállít-e ??
És amit még észrevettem az, hogy mikor inditom hidegen kicsi fehér füst van pár másodpercig gondolom ez nem gond, és a kipufogo gáz hideg és meleg motornál is mikor megállok, kiszállok és alapjáraton a kipuffgáz eléggé szuros szagú, ez mitől lehet ?? Nem tudja jol elégetni vagy mi ??
                                                   Köszi a segítséget
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:01:40 »

   SEGÍTSÉG KELLENE !!
   Hali !!
Az AC pumpa helyes müködésére van valami teszt mód, vagy ellenőrzés, hogy elég gázolajat szállít-e ??
És amit még észrevettem az, hogy mikor inditom hidegen kicsi fehér füst van pár másodpercig gondolom ez nem gond, és a kipufogo gáz hideg és meleg motornál is mikor megállok, kiszállok és alapjáraton a kipuffgáz eléggé szuros szagú, ez mitől lehet ?? Nem tudja jol elégetni vagy mi ??
                                                   Köszi a segítséget
nekem nem dob ilyen fehér pamacsot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2010.09.21 kedd, 09:15:14 »

es hova lett az ategett dugo darabjai ? Be epult a hengerfalba ? vegulis idovel elkopik, kell az utanpotlas  vigyor3


Én is kerestem a darabját, de nem találtam meg. Levettem a szívósort (úgyis sz@r volt az olajköri termosztátom), meg átnéztem az EGR-től jövő fémcsövet, de semmi.... Ha berántja, úgyis meghallom falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2010.09.21 kedd, 11:00:15 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan gondom van, hogy van egy Mondeom amibe 326000 km van és már több, mint 70000 km óta küzdök egy jelenségsorozattal.
Kezdődött minden a kettős tömegű lendkerék cserével, mely 220000 km-nél jött elő. Minden rendben zajlott kicseréltünk mindent becsületese (önindító, tárcsa stb.) és az autó jobb volt, mint valaha. Ment, mint a golyó... Ettől számított 30000 km után az autóm egyik reggel nehezebben indult a szokásosnál azaz indítás után 500-600-as fordulaton szinte fuldoklott 3-4 másodpercig, míg magától be nem állt rendesen. Irány a szerviz, újabb lendkerék csere megolvadt 30000 km után a belső műanyagozása és újabb önindító felújítás. Az autó jobb lett, de nem tökéletes. Erő volt benne, elmentem vele pár ezer km-es utakra is, mert szépen járt, húzott hegyre fel hegyről le légkondi és terhelés alatt, de egyszerűen egyre rosszabbul indult. Újra márkaszerviz: EGR szelep csere, garantálták a sikert, fizettem is,mint a katonatiszt, de nem lett jó. Irány egy diesel specialista aki szintén garantálta a sikert. Felső holtpont jeladót cserélt ha jól emlékszem és az autó lássatok csodát tökéletesen működött. Indítóztam 10szer 100szor és jó volt. Csodás lett a hangja, csökkent a fogyasztás amit idő közben észre se vettem, hogy megnőtt. Tartott az öröm 3 hétig, majd kezdődött előröl. Vissza a specialistához, csúcsok ki és állítólag az egyik rossz volt. Vettem bele egyet és az autó újra kész, de nem jó, sőt egyre rosszabb. Kezd erőtlenedni ami lehet a füstölés és az EGR kormosodásának köszönhető, alapjáraton billeg a motor és az elektromos berendezések fénye is vibrál ezen kívül ha nem indul el és utána beindul a kuplung felemelésekor ugrik az autó egy hatalmasat, ha üresben felemelem és visszanyomom pedig szépen el úlehet vele indulni. Röviden ez a panasz, kicsit szomorú vagyok,mert van egy másik TDDi Mondeom is amibe 400000 km van és tökéletes,mint egy új autó.
Esetleg valakinek ha van valami ötlete szívesen venném és előre is hálásan megköszönném.

Tike
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:53:40 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.

A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?

Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.

Eversman
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2010.09.21 kedd, 15:52:42 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.

A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?

Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.

Eversman

A második dolog tuti termosztát lesz. Valószínű hogy az olajköri, de nem tétel a főköri sem, és nem lesz vele gondod pár évig megint ha cseréled mindkettőt. Én a főkörivel kezdtem, azt volt egyszerűbb cserélni, arra semmit sem reagált. Kicseréltem az olajkörit, azóta 5km után már függőlegesen álla mutató. Ja, és megint van fűtés is rendesen az autóban.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2010.09.21 kedd, 16:12:19 »

Köszi a választ. Én is erre tippeltem.

Eversman
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2010.09.21 kedd, 17:55:45 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.

A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?

Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.

Eversman
Szia!
Az első meg talán futómű és vagy gumihiba!Mert csak 4-5ben,tehát akkor amikor a kerék forog már sokat..... Roll Eyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:00:50 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan gondom van, hogy van egy Mondeom amibe 326000 km van és már több, mint 70000 km óta küzdök egy jelenségsorozattal.
Kezdődött minden a kettős tömegű lendkerék cserével, mely 220000 km-nél jött elő. Minden rendben zajlott kicseréltünk mindent becsületese (önindító, tárcsa stb.) és az autó jobb volt, mint valaha. Ment, mint a golyó... Ettől számított 30000 km után az autóm egyik reggel nehezebben indult a szokásosnál azaz indítás után 500-600-as fordulaton szinte fuldoklott 3-4 másodpercig, míg magától be nem állt rendesen. Irány a szerviz, újabb lendkerék csere megolvadt 30000 km után a belső műanyagozása és újabb önindító felújítás. Az autó jobb lett, de nem tökéletes. Erő volt benne, elmentem vele pár ezer km-es utakra is, mert szépen járt, húzott hegyre fel hegyről le légkondi és terhelés alatt, de egyszerűen egyre rosszabbul indult. Újra márkaszerviz: EGR szelep csere, garantálták a sikert, fizettem is,mint a katonatiszt, de nem lett jó. Irány egy diesel specialista aki szintén garantálta a sikert. Felső holtpont jeladót cserélt ha jól emlékszem és az autó lássatok csodát tökéletesen működött. Indítóztam 10szer 100szor és jó volt. Csodás lett a hangja, csökkent a fogyasztás amit idő közben észre se vettem, hogy megnőtt. Tartott az öröm 3 hétig, majd kezdődött előröl. Vissza a specialistához, csúcsok ki és állítólag az egyik rossz volt. Vettem bele egyet és az autó újra kész, de nem jó, sőt egyre rosszabb. Kezd erőtlenedni ami lehet a füstölés és az EGR kormosodásának köszönhető, alapjáraton billeg a motor és az elektromos berendezések fénye is vibrál ezen kívül ha nem indul el és utána beindul a kuplung felemelésekor ugrik az autó egy hatalmasat, ha üresben felemelem és visszanyomom pedig szépen el úlehet vele indulni. Röviden ez a panasz, kicsit szomorú vagyok,mert van egy másik TDDi Mondeom is amibe 400000 km van és tökéletes,mint egy új autó.
Esetleg valakinek ha van valami ötlete szívesen venném és előre is hálásan megköszönném.

Tike
A vibráló villogó fényeket a generátorban elkopó bronzkefe okozza,ami párosulhat a csúszógyűrűk elkopásával is.A kefecsere 750ft ból javítható!Cikk a wikiben!
 Wink
Üzemanyag rendszeri nyomást kellene méretni gyári diaggal,mert az is lehet,hogy az adagolód nem tud már annyit mint kellene..... Roll Eyes
Az ugrás lehet a kinyomócsapágy miatt.Azt is cserélték minden cserénél?Olaj nem fogy a fékolaj tartájból?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:32:05 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni volt-e valakinek olyan jellegű problémája az autójával hogy 4.-ben/5.-ben gyorsitásra erős rezgést érzett? Nálam mostanában előfordul főleg országúton. Lámpától lámpáig városban a rövid sprinteknél semmit nem érzek.

A másik dolog, hogy reggelente már második nap nem akarja a motor elérni az üzemi hőfokot 20 km országút után. Csak a városban. Ez normális vagy valami gond van?

Ha tud valaki tanácsot adni a problémáimra azt megköszönöm.

Eversman


Szerintem Olajköri termosztát csere.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:22:22 »

Szia!
Az első meg talán futómű és vagy gumihiba!Mert csak 4-5ben,tehát akkor amikor a kerék forog már sokat..... Roll Eyes Wink wave

Szia Alf!

Lengéscsillapító most volt cserélve + 4 új Pirelli p7 Cinturato. Bár a szerelőm azt mondta hogy 2 lengőkart még ki kéne cserélni. Csak a kötelező cserékkel olaj lévegőszürő stb stb már lassan 300.000 huf-nál járok és kissé ki van a fax.  falbav

Eversman
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:00:49 »


Köszi a választ. A generátorom kb. egy éves. Vibrálás csak akkor jelentkezik amikor alapjáraton rángat az autó.
Az induláskori nagy rántás is csak akkor lép fel ha a motort nem sikerül beindítanom elsőre. És amit elfeledtem említeni, hogy az autó 24 fok alatt tökéletesen indul, és bármilyen melegben is ha hideg a motor. help


A vibráló villogó fényeket a generátorban elkopó bronzkefe okozza,ami párosulhat a csúszógyűrűk elkopásával is.A kefecsere 750ft ból javítható!Cikk a wikiben!
 Wink
Üzemanyag rendszeri nyomást kellene méretni gyári diaggal,mert az is lehet,hogy az adagolód nem tud már annyit mint kellene..... Roll Eyes
Az ugrás lehet a kinyomócsapágy miatt.Azt is cserélték minden cserénél?Olaj nem fogy a fékolaj tartájból?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2010.09.22 szerda, 16:07:14 »

Megnéztem a 2éve ledugózott EGR dugóm állapotát, /2mm acéllemez/ a kipuf oldalon ráégett egy kis korom .
Megkapargattam és a lemez hibátlan volt.
Ennek örömére  és egy itteni cikk hatására ledugóztam az EGR szelepre menő vákuumcsövet,majd visszaraktam a helyére.
Másnap reggel csodálkozva tapasztaltam,hogy sokkal harapósabb a fékem mint eddig volt.
Lehet,hogy eddig kevés volt a vákuum a rendszerben?
eljen taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2010.09.22 szerda, 16:33:23 »

Szia Alf!

Lengéscsillapító most volt cserélve + 4 új Pirelli p7 Cinturato. Bár a szerelőm azt mondta hogy 2 lengőkart még ki kéne cserélni. Csak a kötelező cserékkel olaj lévegőszürő stb stb már lassan 300.000 huf-nál járok és kissé ki van a fax.  falbav

Eversman
Ha csak gyorsításra ráz,akkor az jobb belső féltengely csukló!
Kiegyensúlyozatlanságból eredő rázás az folyamatos!(gumi felni)
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:45:34 »

Megnéztem a 2éve ledugózott EGR dugóm állapotát, /2mm acéllemez/ a kipuf oldalon ráégett egy kis korom .
Megkapargattam és a lemez hibátlan volt.
Ennek örömére  és egy itteni cikk hatására ledugóztam az EGR szelepre menő vákuumcsövet,majd vis***aktam a helyére.
Másnap reggel csodálkozva tapasztaltam,hogy sokkal harapósabb a fékem mint eddig volt.
Lehet,hogy eddig kevés volt a vákuum a rendszerben?
eljen taps

Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:52:52 »

Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.  worship
nyes
fogol egy 6os (vagy túlméretest a cső belsejéhez képest) csapágygolyót,és jól beletuszkolod a gumicsőbe,ami az egr-re megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:55:36 »

nyes
fogol egy 6os (vagy túlméretest a cső belsejéhez képest) csapágygolyót,és jól beletuszkolod a gumicsőbe,ami az egr-re megy.

Ennyi? Köszönöm, ezt meg fogom csinálni  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:57:38 »

Sziasztok!

Elkészültem a Mondival.  smile
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás  Wink, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:13:33 »

Sziasztok!

Elkészültem a Mondival.  smile
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás  Wink, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
eljen 
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:16:01 »

Sziasztok!

Elkészültem a Mondival.  smile
Kicseréltem a vízpumpát, a szervószivattyút, kapott új olajat a szervó, fagyállót a hűtőrendszer. Új tömítések mentek a szívósor alá, mert volt némi olajfolt. Kilégtelenítettem a porlasztó csöveit, mielőtt felkötöttem volna és tényleg könnyen indult. Minden szépen összeállt, mindenhol tömörek a bontott dolgok - ez egy jó élmény számomra.
Úgy tűnik a hengerfej és a tömítése is megúszhatta a dolgot, a tágulásiban nincs semmi buborékolás  Wink, a hosszabb távú vízfogyást is figyelni fogom.
Gratula!Szép munka! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2010.09.22 szerda, 21:26:07 »

Ha ezt előbb írod ma megcsinálhattam volna, nyakig voltam a motortérben. De ha ekkora a változás, akkor én is megcsinálnám. Részleteznéd egy kicsit, hogy dugóztad? Akár pü-ben.  worship


Nekem nem volt csapágygolyóm így kerestem egy túlméretes fejű csavart ami persze nem ment bele a gumicsőbe,de volt nálam motorblokktisztító spray.Belefújtam kicsit a gumicsőbe ami ettől mintegy síkossá vált és így már belement a csavar feje is.Ez a kis vákuumcső könyökben végződik, ezért a hajlatig betoltam a csavart és ott jól megszorult.
Arra kell vigyázni,hogy ne legyen túl hosszú a csavar szára mert akkor nem lehet rendesen visszadugni a helyére.
Ha megcsinálod légy szíves írd meg,hogy neked is történt e változás vagy ez csak egyedi eset. taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2010.09.22 szerda, 21:28:00 »


Nekem nem volt csapágygolyóm így kerestem egy túlméretes fejű csavart ami persze nem ment bele a gumicsőbe,de volt nálam motorblokktisztító spray.Belefújtam kicsit a gumicsőbe ami ettől mintegy síkossá vált és így már belement a csavar feje is.Ez a kis vákuumcső könyökben végződik, ezért a hajlatig betoltam a csavart és ott jól megszorult.
Arra kell vigyázni,hogy ne legyen túl hosszú a csavar szára mert akkor nem lehet rendesen visszadugni a helyére.
Ha megcsinálod légy szíves írd meg,hogy neked is történt e változás vagy ez csak egyedi eset. taps
ezt én is ki fogom próbálni wave(igaz nekem tdci-s egr-em és szívósorom van)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2010.09.22 szerda, 21:42:21 »

ezt én is ki fogom próbálni wave(igaz nekem tdci-s egr-em és szívósorom van)

A szívósor nem egyforma?

Nekem 2részből összecsavarozott szívósorom volt és szivárgott az olaj az illesztésnél ha jobban megküldtem.
Vettem a bontóba olyat ami egybe van öntve /a bontós szerint TDCI szívósor/ és teljesen stimmelt rá.
Szemre kívülről másképp néz ki mint az eredeti de a méretek jók voltak.Azóta nem szivárog.
A cromax szerint ez a szivárgás típushiba volt és áttértek később az egybeöntöttre.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2010.09.22 szerda, 22:18:03 »

Szeretném megköszönni mindazok segítségét akik segítettek nekem a problémám megoldádában!!!
Sok Sok 10,000 Ft sporoltam nektek köszönhetően!!!
Mégegyszer köszi mindenkinek
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 06:27:37 »

A szívósor nem egyforma?

Nekem 2részből összecsavarozott szívósorom volt és szivárgott az olaj az illesztésnél ha jobban megküldtem.
Vettem a bontóba olyat ami egybe van öntve /a bontós szerint TDCI szívósor/ és teljesen stimmelt rá.
Szemre kívülről másképp néz ki mint az eredeti de a méretek jók voltak.Azóta nem szivárog.
A cromax szerint ez a szivárgás típushiba volt és áttértek később az egybeöntöttre.

Szia!

Ez nálam is gond, próbáltam venni új tömítést oda, de nem adnak csak egyben a szívókamrát. Így most teljesen lezsírtalanítottam és a gyári tömítés körül tömítő ragasztó pasztával (Dirko special) kinyomtam. Ezt is most csináltam, ha már le kellett bontani a vízpumpa cseréhez. Meglátom, hogy fogja bírni.
A vákuumcső dugózást visszajelzem, de azt lehet, hogy csak a jövő héten fogom meglépni.  integet2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 16:05:43 »

Szia!

Ez nálam is gond, próbáltam venni új tömítést oda, de nem adnak csak egyben a szívókamrát. Így most teljesen lezsírtalanítottam és a gyári tömítés körül tömítő ragasztó pasztával (Dirko special) kinyomtam. Ezt is most csináltam, ha már le kellett bontani a vízpumpa cseréhez. Meglátom, hogy fogja bírni.
A vákuumcső dugózást visszajelzem, de azt lehet, hogy csak a jövő héten fogom meglépni.  integet2

Nekem adtak a Cromaxnál egy spéci olajálló-hőálló Ford emblémás pasztát amit csak szervízhasználatra gyártanak/5000ft/.Azt mondták,hogy ha valami akkor ez az ami eltömíti.
lSzétszedtem a szívósort letakarítottam nagyon precízen és összeragasztottam az egészet.Tök jól nézett ki.
Egy napot hagytam kötni aztán visszatettem.Aztán hallelúja öröm mert megszünt a szivárgás.
Ez egészen addig tartott amíg KB 2hónap múlva siettem és meg kellett kergetnem egy kicsit a pályán.
Mire este hazaértem már megint szivárgott.Ezért vettem másikat ami egybe van öntve.

Egyébként előtte jól körbejártam és nem gyártanak hozzá tömítést csak újat lehet venni 50.000 jmft-ért.
De Ó Budán találtam egy embert aki 1000ft-ért csinálta volna darabját a tömítésnek csak egy napra ott kellett volna hagyni az alkatrészt,hogy mintát vegyen róla.
Aztán inkább vettem egy bontottat.

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 16:20:20 »

Nekem adtak a Cromaxnál egy spéci olajálló-hőálló Ford emblémás pasztát amit csak szervízhasználatra gyártanak/5000ft/.Azt mondták,hogy ha valami akkor ez az ami eltömíti.
lSzétszedtem a szívósort letakarítottam nagyon precízen és összeragasztottam az egészet.Tök jól nézett ki.
Egy napot hagytam kötni aztán visszatettem.Aztán hallelúja öröm mert megszünt a szivárgás.
Ez egészen addig tartott amíg KB 2hónap múlva siettem és meg kellett kergetnem egy kicsit a pályán.
Mire este hazaértem már megint szivárgott.Ezért vettem másikat ami egybe van öntve.

Egyébként előtte jól körbejártam és nem gyártanak hozzá tömítést csak újat lehet venni 50.000 jmft-ért.
De Ó Budán találtam egy embert aki 1000ft-ért csinálta volna darabját a tömítésnek csak egy napra ott kellett volna hagyni az alkatrészt,hogy mintát vegyen róla.
Aztán inkább vettem egy bontottat.

Most én is ragasztottam, majd figyelem, ha nem lesz jó akkor az ötleted alapján egy egybeöntött mehet bele. Tennél fel egyszer egy képet erről a bontóban vett kamráról. A töltőlevegő csatlakozás ugyan oda eseik?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.