Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102835 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:52:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 19:46:40
nekem így is könnyen/gyorsan indul. most kicsit baxakszik a bendix, így néha elég fhos hangja van indításkor
. a bendixprobléma kinyírhatja a lendkereket??
Én is úgy éreztem,hogy mindent gyorsan csinál.
De most még gyorsabban.
Régen a Wartburgomnál kinyírta.
Mondeonál nem tudom.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:56:21 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 19:52:29
Én is úgy éreztem,hogy mindent gyorsan csinál.
De most még gyorsabban.
Régen a Wartburgomnál kinyírta.
Mondeonál nem tudom.
nekem jövő nyárig tuti így marad a teljesítmény kérdése, így is jobban megy, mint vártam
. nyáron majd meglátjuk, hogy kevésnek fogom-e érezni.
de ezt tuti meg fogja előzni egy target lt-400-as
egy kicsit drága lenne a 3/4 éves lendkereket kinyírni vele
másnak mi a véleménye?? kinyírhatja??
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 19:58:15 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 21:16:04 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 18:22:14
Azért szokták így, mert már vannak gyorsabban kommunikáló csippek a gyárinál.
Szokták? kik?
Hát az én autómba ne forrasztgasson be senki semmilyen chipet, nekem ez a saját véleményem.
Azt mivel kellene hogy gyorsabban kommunikáljon az a chip? CAN-en megy minden.
Igy már értem hogy állitgathatott turbónyomást......de ráállitottam az emberemet és állitólag már megis találta ő is a programban az állitását...és ő nem forrasztgat semmit!!!!
Mondtam V.Tamásnak is hogy ha turbón is állitottak akkor szerintem nem olyan izmos lett a gépe. Emberem turbó állitás nélkül állitotta eddig mindegyiket amiket odavittem, és szerintem jobbak lettek....de nem megy rosszul az se,most ezzel nem azt akarom mondani.....de gond is van vele, valahol kifúj szerintem is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 21:18:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 19:44:07
Nekem pld cserélték és gyorsabban indul a gázpedálra is hamarabb reagál.
Igaz nekem 2001-es az autóm.
mitól indulna gyorsabban?
gázpedál reakciót az oké lehet állitani,de chipcsere nélkül is....
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 21:23:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.17 vasárnap, 21:18:24
mitól indulna gyorsabban?
gázpedál reakciót az oké lehet állitani,de chipcsere nélkül is....
Nem tudom, de így van.Felhívták rá a figyelmemet és valóban érezhető.
Gondolom gyorsabban dolgozza fel a jeleket.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 21:51:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.17 vasárnap, 17:05:54
Ervin, Zsiri....nektek is ugy chippelte az ember hogy kiforrasztotta az IC-t és tett bele egy másikat?
V.Tamás-ét megnéztem és ő azt mondta az övét úgy csinálta meg...
Nem forrasztott semmit, szervízcsatlakozón keresztül leszedte, 1-2 óra bíbelődés, majd visszatöltötte...Jó lett
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 22:07:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.17 vasárnap, 21:51:21
Nem forrasztott semmit, szervízcsatlakozón keresztül leszedte, 1-2 óra bíbelődés, majd visszatöltötte...Jó lett
Állítólag szervízcsatin keresztül kevesebb dolgon lehet állítani ezért kiforrasztva tökéletesebb lesz és jobban lehet finomítgatni.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 23:24:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.17 vasárnap, 21:51:21
Nem forrasztott semmit, szervízcsatlakozón keresztül leszedte, 1-2 óra bíbelődés, majd visszatöltötte...Jó lett
ennyi...ez igy tiszta sor...de akkor V.Tamás-ét nem ő csinálta?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 23:26:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 21:23:46
Nem tudom, de így van.Felhívták rá a figyelmemet és valóban érezhető.
Gondolom gyorsabban dolgozza fel a jeleket.
Neked ki csinálta?
mert összekeveredtem....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 07:27:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.17 vasárnap, 23:24:45
ennyi...ez igy tiszta sor...de akkor V.Tamás-ét nem ő csinálta?
Sziasztok!
Nekem B.füreden készült. És a gyári chip helyére univerzális fészek lett forrasztva, majd úgy kerül bele egy új chip.
Programozáshoz nem értek, nem tudom, hogy ettől tényleg több-e a beavatkozási lehetőség, vagy hogy gyorsabb-e? Én ebben hagyatkozok arra aki ezt régóta csinálja.
A kifújó hangom viszont idegesítő. Ha jól vettem ki Bunyek véleményét, akkor valahol a kipufogó oldalon van - tömítés, EGR hűtő környéke, de akár a csonk repedése is szóba jöhet. Na majd ezt kell keresnem, de ez már lehet, hogy csak tavaszra marad.
Az autó azért remekül használható és sokkal rugalmasabb, nyomatékosabb, mint chippelés előtt. Most már felkerült a téli gumi is, túl vagyok egy futómű ellenőrzésen, állításon, kerék centiorzáson és két alukerék görgőzésen is - erre a hónapra ez elég is.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:44:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.17 vasárnap, 17:05:54
Ervin, Zsiri....nektek is ugy chippelte az ember hogy kiforrasztotta az IC-t és tett bele egy másikat?
V.Tamás-ét megnéztem és ő azt mondta az övét úgy csinálta meg...
Az első chippelésnél szervíz csatlakozón keresztül olvasták ki, majd töltötték vissza a módosítottat. (ATC) Az előzmények már szerintem ismertek. ( 1 év tökéletes hasznáélat után letiltott az autó menet közben, simán csak megállt, villogó kontroll lámpával, újraindítás után ment simán tovább mintha misem történt volna, heti 2-3 alkalommal, volt hogy naponta kétszer is) MAP csere, mert ezt írta ki, utána szintén, meg az adagoló panelra dobott hibakódot.
A füredi Gergő szerint túlvezéreltek valamit.
Ő kiforrasztotta a régit, majd újat, módosított szoftverest tett a helyére. Azóta semmi gond! (kop-kop-kop)
Azt mondta Ő is, hogy több dolgot tud átírni, módosítani, mint szervíz csatin keresztül, de nekem a turbónyomást nem tudja állítani, csak a vgt-knél. A több naftától viszont automatikusan növekszik a turbónyomás is. Most 1,5 körül van. Hogy mennyivel több dolgot tud állítani, azt nem tudom, meg hogy miket a másik beállításokhoz képest.
A gázpedáljeladót is érzékenyebbre állította, gyorsabban és sokkal finomabban lehet beletaposni. ( Különösen 45-ös méret felett!
)
Arra nagyon kiváncsi lennék, hogy a többi módosított (chippelt) autónál, miket állítottak a szakik.
Gázpedál mélységhez tartozó üza mennyiség? Fordulatszámhoz üza mennyiség? Fordulatszám, üza, hőmérséklethez előtöltés, stb. stb.
Aki ért hozzá esetleg megoszthatná velünk a chippelés mélységeit, mert biztos nem abból áll csak, mint a régi mech. adagolós, turbós autóknál, hogy feljebb csavarták a füst csavart, most meg csak rátolják az üzemanyagot.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 10:47:13 írta Zsiri
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:48:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 22:07:21
Állítólag szervízcsatin keresztül kevesebb dolgon lehet állítani ezért kiforrasztva tökéletesebb lesz és jobban lehet finomítgatni.
Nekem is ezt monda a Gergő! Te is vele csináltattad?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:49:46 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.17 vasárnap, 19:44:07
Nekem pld cserélték és gyorsabban indul a gázpedálra is hamarabb reagál.
Igaz nekem 2001-es az autóm.
A gázpedál jeladót állította érzékenyebbre!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:13:14 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 10:48:24
Nekem is ezt monda a Gergő! Te is vele csináltattad?
Igen, neki is.
Nézz vissza a tuning oldalra, mert ezt már beszéltétek
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.msg513677#msg513677
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:19:31 »
Szia Zsiri!
Neked a katalizátorod bent van, vagy esetleg "szabadabb utat " adtál a kipufogó gáznak? Már arra gondolok, hogy a kifújó hangom keletkezésének oka az is letehet, hogy túl nagy fojtás lenne az elmenő oldalon és keresett magának egy másik helyet, mert a hanghatás csak zargatott üzem mellett nagy gáznál jön meg.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:23:45 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.10.18 hétfő, 11:13:14
Igen, neki is.
Nézz vissza a tuning oldalra, mert ezt már beszéltétek
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.msg513677#msg513677
EZ már biztos jele, hogy Cavintont kell szednem!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:33:22 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.10.18 hétfő, 11:19:31
Szia Zsiri!
Neked a katalizátorod bent van, vagy esetleg "szabadabb utat " adtál a kipufogó gáznak? Már arra gondolok, hogy a kifújó hangom keletkezésének oka az is letehet, hogy túl nagy fojtás lenne az elmenő oldalon és keresett magának egy másik helyet, mert a hanghatás csak zargatott üzem mellett nagy gáznál jön meg.
A katalizátor köszöni szépen meg van még, a helyén figyel! Nem tervezem már a kiszedését, nem szeretném, ha öreg dízelautó szaga lenne a verdámnak!
A hátsó dobom lett savállóra cserélve, dupla csöves, 60-as átmérővel. Ezen simán átlátni, ez ad nálam szabadabb utat a gyári dob helyett.
Nekem kifújó hang a turbócső repedésnél volt. ( hattyúnyak) Ha a kipufogó csőnél fúj ki, v.mi nyomának kellene lenni nálad?
Nem lehet, hogy a turbó geometria állítása ment el?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:44:42 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 11:33:22
A katalizátor köszöni szépen meg van még, a helyén figyel! Nem tervezem már a kiszedését, nem szeretném, ha öreg dízelautó szaga lenne a verdámnak!
A hátsó dobom lett savállóra cserélve, dupla csöves, 60-as átmérővel. Ezen simán átlátni, ez ad nálam szabadabb utat a gyári dob helyett.
Nekem kifújó hang a turbócső repedésnél volt. ( hattyúnyak) Ha a kipufogó csőnél fúj ki, v.mi nyomának kellene lenni nálad?
Nem lehet, hogy a turbó geometria állítása ment el?
Nem tudom igazán mi van vele, a feltöltött útvonal rendben levőnek tűnik, sehol semmi olajnyom, csövek, bilincsek rendben. A turbónyomás megvan, most már órával is látom. A saját megnyugtatásomra tervben van egy nyomáspróba is (turbó elmenőtől a szívósorig), csak még a vakdugók gyártatásával nem léptem semmit. Már cseréltem szívósori gumigyűrűket és összeragasztottam a szívókamrát is.
A kipufogó lebontatásának most nem állok neki, van most egy csomó más dolog is.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:51:18 »
Ma ment előttem az autóm!
Indulás után a katalizátor szépen tette a dolgát, csak vízgőz nyomott 1-2 percig. Kigyorsításnál semmi füst, se kék, se szürke. Egy alkalommal dobott egy pici pamacsot, feketét, 1-2 másodpercig, míg fel nem pörgött a turbó.
Sokszor írtam már, utólagos, rendszeres üzemanyag adalékolás! Metabondot használok, már lassan 10 éve minden autómhoz. Jobban, csendesebben megy. Tankolásonként csak 15-20mlt kell bele töltenem. 1-2 hónapra nyáron abba hagytam, akkor a tükörben is láttam, ha kormolt.
6 ezer párszáz forint 250ml, 12-15 tankoláshoz elég, ennyit nekem megér, hogy nincs adagoló, meg porlasztócsúcs problémám! Ez nem a reklám helye, mert én is úgy rendelem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 11:53:37 írta Zsiri
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:09:36 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 11:51:18
Ma ment előttem az autóm!
Indulás után a katalizátor szépen tette a dolgát, csak vízgőz nyomott 1-2 percig. Kigyorsításnál semmi füst, se kék, se szürke. Egy alkalommal dobott egy pici pamacsot, feketét, 1-2 másodpercig, míg fel nem pörgött a turbó.
Sokszor írtam már, utólagos, rendszeres üzemanyag adalékolás! Metabondot használok, már lassan 10 éve minden autómhoz. Jobban, csendesebben megy. Tankolásonként csak 15-20mlt kell bele töltenem. 1-2 hónapra nyáron abba hagytam, akkor a tükörben is láttam, ha kormolt.
6 ezer párszáz forint 250ml, 12-15 tankoláshoz elég, ennyit nekem megér, hogy nincs adagoló, meg porlasztócsúcs problémám! Ez nem a reklám helye, mert én is úgy rendelem.
OFF: Hol veszed a Megaselt? Én hiába érdeklődöm, itt mindenhol aztmondják Sopronbam, hogy nem foglalkoznak vele, mert nagyon költséges meg macerás.
Esetleg nem tudod, hogy ki forgalmazza?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:15:37 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.18 hétfő, 12:09:36
OFF: Hol veszed a Megaselt? Én hiába érdeklődöm, itt mindenhol aztmondják Sopronbam, hogy nem foglalkoznak vele, mert nagyon költséges meg macerás.
Esetleg nem tudod, hogy ki forgalmazza?
Nekem Szombathelyről hozzák. De láttam a vaterán is. MLM rendszerben forgalmazzák főleg.
CR-es autónál biztos nem mertem volna kihagyni 1-2 hónapig.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 12:19:15 írta Zsiri
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:22:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 12:15:37
Nekem Szombathelyről hozzák. De láttam a vaterán is. MLM rendszerben forgalmazzák főleg.
CR-es autónál biztos nem mertem volna kihagyni 1-2 hónapig.
Én is csak jót mondhatok róla, a fogyasztás is kevesebb lett (valszeg ez a kerozintartalomnak köszönhető). Van kontaktod Szombathelyen hozzá?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:39:33 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.18 hétfő, 12:22:35
Én is csak jót mondhatok róla, a fogyasztás is kevesebb lett (valszeg ez a kerozintartalomnak köszönhető). Van kontaktod Szombathelyen hozzá?
Priviben küldöm!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:55:17 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 12:39:33
Priviben küldöm!
Köfi!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 14:50:27 »
Sziasztok.
Érdeklődnék srácok, nektek mennyit fogyaszt a 2literes tddi? Az enyém 7,5 és 8,5 között . Ha nagyon papósan megyek akkor 7,2-re megy le a computer. 115 lovasról beszélek, tudomásom szerint chippelve nem volt. Ez normális? Én igazság szerint kevesebbet várnék tőle.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 15:04:11 »
Idézetet írta: pocak001 - 2010.10.18 hétfő, 14:50:27
Sziasztok.
Érdeklődnék srácok, nektek mennyit fogyaszt a 2literes tddi? Az enyém 7,5 és 8,5 között . Ha nagyon papósan megyek akkor 7,2-re megy le a computer. 115 lovasról beszélek, tudomásom szerint chippelve nem volt. Ez normális? Én igazság szerint kevesebbet várnék tőle.
Szerintem is sok, de függ milyen körülmények között használod.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 15:05:23 »
Idézetet írta: pocak001 - 2010.10.18 hétfő, 14:50:27
Sziasztok.
Érdeklődnék srácok, nektek mennyit fogyaszt a 2literes tddi? Az enyém 7,5 és 8,5 között . Ha nagyon papósan megyek akkor 7,2-re megy le a computer. 115 lovasról beszélek, tudomásom szerint chippelve nem volt. Ez normális? Én igazság szerint kevesebbet várnék tőle.
A computer nekem kb. 0,5 l-t csal. Mutat most is 7,4-et, de valósan, tankolásnál l/km alapján 6,7-6,9 szokott lenni. Számolj utána!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 15:33:43 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 15:05:23
A computer nekem kb. 0,5 l-t csal. Mutat most is 7,4-et, de valósan, tankolásnál l/km alapján 6,7-6,9 szokott lenni. Számolj utána!
Azt hittem, a TDdi-k kevesebbet fogyasztanak. Nekem az 1,8-as TDdi Focus fogyasztott 5,5-öt...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 17:19:58 »
Idézetet írta: pocak001 - 2010.10.18 hétfő, 14:50:27
Sziasztok.
Érdeklődnék srácok, nektek mennyit fogyaszt a 2literes tddi? Az enyém 7,5 és 8,5 között . Ha nagyon papósan megyek akkor 7,2-re megy le a computer. 115 lovasról beszélek, tudomásom szerint chippelve nem volt. Ez normális? Én igazság szerint kevesebbet várnék tőle.
Nekem 7,1-et eszik a hidegek ota, en szinte csak palyan hasznalom 130-140 kozott. Amig meleg volt de nem klimaztam addig 6,8
Viszont varosban nagyon felmegy, 8 is volt mar nyaron klimaval. Ez ennyit tud..
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 19:28:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.17 vasárnap, 23:26:15
Neked ki csinálta?
mert összekeveredtem....
Nekem is füreden csinálta a Gergő.Új chippel,tök jó lett.
Az előző chip tuningom szervízcsatlakozón keresztül készült de az sokkal gyengébb volt és füstölt is.
Ez most nagyságrendekkel jobb.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 19:38:54 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 19:32:41 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.10.18 hétfő, 10:48:24
Nekem is ezt monda a Gergő! Te is vele csináltattad?
Igen nekem is ő csinálta.
Azt mondta,hogy a kicserélt chiptől minden gyorsabban történik mer gyorsabban kommunikál.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 21:51:05 »
Nekem ez a forrasztgatós dolog nem tetszik,ennyi....
Nem tudom mivel tud többet ugyanaz a program fut, csak belemódosit szerintem....
Gyorsabban kommunikál dolgot meg nem értem, CAN-en megy minden és 2 fajta sebességű van CAN L (low) és CAN H (high)....ennyi, megvan szabva melyik eszköz melyiken kommunikál.
De mindegy,az a lényeg hogy neketek megfelel....végülis.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 22:02:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.18 hétfő, 21:51:05
Nekem ez a forrasztgatós dolog nem tetszik,ennyi....
Nem tudom mivel tud többet ugyanaz a program fut, csak belemódosit szerintem....
Gyorsabban kommunikál dolgot meg nem értem, CAN-en megy minden és 2 fajta sebességű van CAN L (low) és CAN H (high)....ennyi, megvan szabva melyik eszköz melyiken kommunikál.
De mindegy,az a lényeg hogy neketek megfelel....végülis.
A lényeg az,hogy több dolog módosítható kiforrasztva.Mindkét módszerrel erősebbnek érzi az ember.
Az,hogy a gyakorlatban melyik a jobb, úgyis csak egymás utáni próbával dönthető el.
Egyszer össze kéne hozni egy ilyet.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2010.10.19 kedd, 00:03:03 »
Kösz az infót skacok.
Azóta utána számoltam. 20 literrel bő 300 kilométert mentem ami 6,5 kb. és ebben volt egy kevés pesti araszolgatás is. Igaz, most kicsit óvatosabban tapostam a gázt. A compi persze 7,3-at ír. Lehet ezen állítani valahogy? Bár végül is nem olyan lényeges, csak kicsit idegesítő hogy át akar verni.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2010.10.19 kedd, 08:15:26 »
fedcomp 2 ft-ot nem ér.....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2010.10.19 kedd, 09:19:45 »
Idézetet írta: pocak001 - 2010.10.19 kedd, 00:03:03
Kösz az infót skacok.
Azóta utána számoltam. 20 literrel bő 300 kilométert mentem ami 6,5 kb. és ebben volt egy kevés pesti araszolgatás is. Igaz, most kicsit óvatosabban tapostam a gázt. A compi persze 7,3-at ír. Lehet ezen állítani valahogy? Bár végül is nem olyan lényeges, csak kicsit idegesítő hogy át akar verni.
Nem nagyon pontos a fedélzeti ezeknél, nekem eddig "csak" 1,5 litert csalt fölfelé, adagoló felújítás óta kb. 2,5 liter + /a valós fogyi nem változott, megmértem/
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.19 kedd, 09:24:37 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:14:03 »
nos volt kb egy hónapja egy kis érdekességem, ami megint előjött.
egy hónapja gyújtás ráad, izzításjelző villog, nem indul. gyújtás le, vissza és indul.
a héten gyújtás ráad, izzításjelző villog, nem indul. gyújtás le, vissza és indul.
műszeregység-tesztben nézve nincs dtc.
az első chippelés előtt, a második kb 2-2,5ekm-rel később volt(ebből kb 2ekm a chippes). mi lehet ez??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:18:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 22:14:03
nos volt kb egy hónapja egy kis érdekességem, ami megint előjött.
egy hónapja gyújtás ráad, izzításjelző villog, nem indul. gyújtás le, vissza és indul.
a héten gyújtás ráad, izzításjelző villog, nem indul. gyújtás le, vissza és indul.
műszeregység-tesztben nézve nincs dtc.
az első chippelés előtt, a második kb 2-2,5ekm-rel később volt(ebből kb 2ekm a chippes). mi lehet ez??
nemis mondtad mikor ittvoltál..de a chipnek semmi köze hozzá az biztos...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:22:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.23 szombat, 22:18:15
nemis mondtad mikor ittvoltál..de a chipnek semmi köze hozzá az biztos...
azért nem mondtam, mert nem tartottam fontosnak. és mivél chipp előtt is bejátszotta egyszer, így tuti nincs köze hozzá.
eddig összesen 2xcsinálta. valami 5let, hogy mitől lehet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:25:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 22:22:51
azért nem mondtam, mert nem tartottam fontosnak. és mivél chipp előtt is bejátszotta egyszer, így tuti nincs köze hozzá.
eddig összesen 2xcsinálta. valami 5let, hogy mitől lehet??
nincs ötletem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:29:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 22:22:51
azért nem mondtam, mert nem tartottam fontosnak. és mivél chipp előtt is bejátszotta egyszer, így tuti nincs köze hozzá.
eddig összesen 2xcsinálta. valami 5let, hogy mitől lehet??
Na ez lehet CKP
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:30:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.23 szombat, 22:29:08
Na ez lehet CKP
akkor majd veszek rá ckm-et
, hátha segít
ha a ckp végleg behal akkor nem indul ugyi??
merre lehet ezt megtalálni a motortérben??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:31:12 »
valaki nem tud egy DI-kombit, ami eladó lenne, és beszámolna egy 2006-os 1,9pd-s VW tourant??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:33:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 22:30:20
akkor majd veszek rá ckm-et
, hátha segít
ha a ckp végleg behal akkor nem indul ugyi??
merre lehet ezt megtalálni a motortérben??
Akkor nem indul!
A váltóharangon van hátul felül a kifufogó csonk alatt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2010.10.23 szombat, 23:16:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.23 szombat, 22:33:42
Akkor nem indul!
A váltóharangon van hátul felül a kifufogó csonk alatt.
cromaxban milyen néven találom??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 00:31:04 »
74 kW, 101 LE ilyen DI létezik??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ambiente-4236322
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 09:19:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.24 vasárnap, 00:31:04
74 kW, 101 LE ilyen DI létezik??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ambiente-4236322
Nem igen.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 09:44:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 23:16:47
cromaxban milyen néven találom??
http://www.cromax.hu/?katid=42773873&katnev=F
őtengely jeladó
"akkor majd veszek rá ckm-et "
az valami pornó újság-nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 10:13:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 09:44:38
"akkor majd veszek rá ckm-et "
az valami pornó újság-nem?
az
ha elolvasod a ci topicot, akkor megérted, hogy honnan jött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 10:14:52 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 09:44:38
http://www.cromax.hu/?katid=42773873&katnev=Főtengely jeladó
a link csak nekem nem jó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ