Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113407 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 15:55:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.04 csütörtök, 15:55:21
Szia Zsolt!
Működés közben még nem fotóztam le, de majd egyszer az is meglesz
ok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 16:14:41 »
Sziasztok!
Volt egy régebbi hozzászólásom, amely óta történt némi változás, de az autóm nem lett jobb. Írtam akkor, hogy az autómban 320000 km van és gyenge, nem indul melegben szépen stb és hogy nincs semmi hibakód. Azóta annyi történt, hogy a 4 izzítóból 3 totál rossz volt (csere 4 zsír új NGK ) rádugtunk mindenféle kütyüt de hibakód persze semmi. Reggel -3ban a szerviz előtt könnyebben indult, de erő még semmi nem volt benne. Aztán kiderült a turbó meg se mozdul. Cseréltek egy halom kicsi vákum meg mindenféle csövet megy egy szelepet is és láss csodát az autó olyan erős,mint még soha. A múlt heti mínuszokban nem ment fel az üzemi hőfokra a vizem, erre egy olajköri termosztát volt a gyógyír. Minden rendben lenne, de az autó üzemi hőfokon még mindig nem indul szépen. Leírom a jelenségeket amiket tapasztalok. Üzemi hőfokon az autó, indítózok akkor vagy elindul 500as fordulat körül de akkor iszonyatos hangok jönnek belőle, a szerelő szerint a lendkereket rázza akkor az autó, vagy el se indul. Aztán ha sikerül elindítani akkor rángat a motor alapjáraton,a kuplung pedig fel van keményedve. Lendkerék csere volt már kétszer is, hibakód semmi és sajnos tanácstalanok a szerelők. Erre tud valaki valamilyen megoldást? Vagy hallott esetleg hasonlóról?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 17:23:27 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.04 csütörtök, 15:48:29
Szia!
Én innét rendeltem: (megtalálod a termékek között - 14,325)
http://streetfreeautotuning.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=118&Itemid=61
ehh...ennél olcsóbbra gondoltam....akkor ebay-t megnézem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 17:24:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.04 csütörtök, 17:23:27
ehh...ennél olcsóbbra gondoltam....akkor ebay-t megnézem...
vigyázz, hogy Bar-ban mérjen!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:23:34 »
Idézetet írta: Tike - 2010.11.04 csütörtök, 16:14:41
Sziasztok!
Volt egy régebbi hozzászólásom, amely óta történt némi változás, de az autóm nem lett jobb. Írtam akkor, hogy az autómban 320000 km van és gyenge, nem indul melegben szépen stb és hogy nincs semmi hibakód. Azóta annyi történt, hogy a 4 izzítóból 3 totál rossz volt (csere 4 zsír új NGK ) rádugtunk mindenféle kütyüt de hibakód persze semmi. Reggel -3ban a szerviz előtt könnyebben indult, de erő még semmi nem volt benne. Aztán kiderült a turbó meg se mozdul. Cseréltek egy halom kicsi vákum meg mindenféle csövet megy egy szelepet is és láss csodát az autó olyan erős,mint még soha. A múlt heti mínuszokban nem ment fel az üzemi hőfokra a vizem, erre egy olajköri termosztát volt a gyógyír. Minden rendben lenne, de az autó üzemi hőfokon még mindig nem indul szépen. Leírom a jelenségeket amiket tapasztalok. Üzemi hőfokon az autó, indítózok akkor vagy elindul 500as fordulat körül de akkor iszonyatos hangok jönnek belőle, a szerelő szerint a lendkereket rázza akkor az autó, vagy el se indul. Aztán ha sikerül elindítani akkor rángat a motor alapjáraton,a kuplung pedig fel van keményedve. Lendkerék csere volt már kétszer is, hibakód semmi és sajnos tanácstalanok a szerelők. Erre tud valaki valamilyen megoldást? Vagy hallott esetleg hasonlóról?
üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:23:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.04 csütörtök, 15:53:50
Szia!
Miért kellett cserélned, kifújt? Nincs egy képed a szétbontott állapotról? OK közben olvastam, hogy kifújt. Kép esetleg készült?
Hali !!
Sajna képet nem csináltam közben, tökre dzsuvás voltam mivel ott kifujt minden kormos volt, de nem egyszerű a cseréje. a cseréje 4-5 óra volt.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:24:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.04 csütörtök, 20:23:34
üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....
Alf, azt, hogy lehet mérni könnyen??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:27:22 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2010.11.04 csütörtök, 20:24:27
Alf, azt, hogy lehet mérni könnyen??
megfelelő célműszerrel-diagcuccal.
vagy gyári vagy legalább AE-vel.A gyári valszeg hamarabb elérhető......kb 6e ft a diag egy szervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:47:52 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.04 csütörtök, 20:23:34
üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....
a kopott adagoló nem szeret melegen indulni....ndan-t kéne megkérdezni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:58:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.04 csütörtök, 20:27:22
megfelelő célműszerrel-diagcuccal.
vagy gyári vagy legalább AE-vel.A gyári valszeg hamarabb elérhető......kb 6e ft a diag egy szervízben.
És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 21:00:11 »
Idézetet írta: Tike - 2010.11.04 csütörtök, 20:58:20
És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
tddi-t tudnak gyári célműszerrel akármelyik szervízben.
AE-ja meg Stealt nek van,keresd meg privátban,hátha kereszteződik valahol az utatok...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2010.11.05 péntek, 19:55:03 »
Idézetet írta: Tike - 2010.11.04 csütörtök, 20:58:20
És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
1.) én először kitörölném az összes hibakódot mert lehet benne rendesen ( az hogy nem látták az azért van mert a TDDi-k egy korábbi GE klón protokolt használ amit a mezei kódscannerek már nem ismernek,
2.)ha a törlés után is vacakol akkor ki kell próbálni a paraszt diagnosztikát : melegen próbáld meg valamivel lehűteni csak az adagolót. Ha ez után is produkálja akkor valószínű hogy adagoló.
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2010.11.05 péntek, 20:17:43 »
Hello!
A problémám a következő: Ha el akarok indulni, és meleg a motor, indítás után nem alszik el a töltésjelzőm, nem tudok gázt adni, és 10mp után leáll a motor. Ha hideg, semmi baja, megy minden rendesen. Úgy lehet meleg motorral elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be, majd vissza 1-be. ilyenkor elalszik a töltésjelző, és van újra gázpedál. a következő leállításig minden tuti. Voltam sokfelé, azt mondták, adagoló, hengerfej-hő jeladó.... Hallottam azt is, hogy motorvezérlő... van esetleg olyan, aki ugyanebben a cipőben jár(t) és tudja a megoldást? egyébként az autó 2001-es 90Le-s TDDi Köszi a segítséget
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2010.11.06 szombat, 09:29:27 »
1, intelligens töltés(vagy mi): gondolom ilyen van a mondeokban is: A motorvezérlő képes a töltőfeszültséget növelni vagy csökkenteni annak függvényében, hogy hideg vagy meleg az akku mivel köztudott, hogy hideg akkut magasabb feszültséggel, meleg akkut alacsony feszültséggel hatékonyabb tölteni. Szóval arra kellene rájönni melyik jeladóból számolja az ECU az akku hőmérsékletet(focusnál a beszívot levegő csövében van egy szenzor) mert lehet hogy az baxakszik...forintos tétel lehet, csere
2, generátor: lekapod irány egy villamosságis és mond meg neki cseréjlen ki benne mindent. nekem kemény 6000 ft volt a teljes felujitás(új csúszúgyűrők új csapágyak meg minden)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2010.11.06 szombat, 12:21:48 »
Idézetet írta: henki - 2010.11.06 szombat, 09:29:27
1, intelligens töltés(vagy mi): gondolom ilyen van a mondeokban is: A motorvezérlő képes a töltőfeszültséget növelni vagy csökkenteni annak függvényében, hogy hideg vagy meleg az akku mivel köztudott, hogy hideg akkut magasabb feszültséggel, meleg akkut alacsony feszültséggel hatékonyabb tölteni. Szóval arra kellene rájönni melyik jeladóból számolja az ECU az akku hőmérsékletet(focusnál a beszívot levegő csövében van egy szenzor) mert lehet hogy az baxakszik...forintos tétel lehet, csere
2, generátor: lekapod irány egy villamosságis és mond meg neki cseréjlen ki benne mindent. nekem kemény 6000 ft volt a teljes felujitás(új csúszúgyűrők új csapágyak meg minden)
nem.nincs.csak a fókában!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2010.11.06 szombat, 12:22:19 »
Idézetet írta: Tomy21 - 2010.11.05 péntek, 20:17:43
Hello!
A problémám a következő: Ha el akarok indulni, és meleg a motor, indítás után nem alszik el a töltésjelzőm, nem tudok gázt adni, és 10mp után leáll a motor. Ha hideg, semmi baja, megy minden rendesen. Úgy lehet meleg motorral elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be, majd vissza 1-be. ilyenkor elalszik a töltésjelző, és van újra gázpedál. a következő leállításig minden tuti. Voltam sokfelé, azt mondták, adagoló, hengerfej-hő jeladó.... Hallottam azt is, hogy motorvezérlő... van esetleg olyan, aki ugyanebben a cipőben jár(t) és tudja a megoldást? egyébként az autó 2001-es 90Le-s TDDi Köszi a segítséget
Henki 2es válasza a megoldás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2010.11.06 szombat, 14:31:56 »
Idézetet írta: stealt - 2010.11.05 péntek, 19:55:03
1.) én először kitörölném az összes hibakódot mert lehet benne rendesen ( az hogy nem látták az azért van mert a TDDi-k egy korábbi GE klón protokolt használ amit a mezei kódscannerek már nem ismernek,
2.)ha a törlés után is vacakol akkor ki kell próbálni a paraszt diagnosztikát : melegen próbáld meg valamivel lehűteni csak az adagolót. Ha ez után is produkálja akkor valószínű hogy adagoló.
Köszi a tippeket, holnap lesz egy kisebb utam, majd kipróbálom.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2010.11.06 szombat, 16:24:13 »
Sziasztok!
Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.
1; Amennyiben semben allok a motorral. A jobb oldalon a szivosor alatt van egy csatlakozas.
Csatolom a foto rola. Elg sok az olajsar a kornyeken es mintha szivarogna is. Ez micsoda? Illetve hogyan lehet cserelelni es kb mibe fajhat a dolog?
2; A csatolt kep a motor tetejen van. Ahova 4 cso is bemegy. Az egyik ilyen csatlakozasi pont korul olajos sar van. Illetve nemi olaj is van a csatlakozasnal. Gondolom ez cseres?
Vagy lehetseges, hogy csak a bennelevo tomitest kell cserelni?
3; A levegoszurotol erkezo cso ami ramegy a turbora. Elegge olajsaras. Multhen szarazra toroltem. Igy gondolom ott fuj ki... De ezt csak egyben lehet cserelni? Illetve megnezni mas esetleg. Hogy ez a resz hogyan van osszeallitva? Azert kerdezem mert nekem poppszegeccsel van osszefuzve.
Szoval ez igy kicsit sok egyszerre, de javitanam ezeket minnel elobb.
Illetve megyek Vik -hez hamarosan es amit csak Nala tudok kijavitani. Azt megtennem nala.
Elore is kosz mindenkienek
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2010.11.06 szombat, 16:44:46 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.11.06 szombat, 16:24:13
Sziasztok!
Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.
Szia!
Az elsot most igy nem nagyon tudom betajolni, mintha szervo szivattyu lenne?!
A masodik a porlasztocsucsnal ereszt, egy tomitessel orvosolhatod.
A harmadik nekem is ilyen, de kifujni nem fuj ki, max kisziv
az cseres lesz, nekem bontottban ajanlgattak 15-ert, de fogalmam sincs mennyi az uj, inkabb majd olyat veszek.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2010.11.06 szombat, 18:23:32 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.11.06 szombat, 16:24:13
Sziasztok!
Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.
1; Amennyiben semben allok a motorral. A jobb oldalon a szivosor alatt van egy csatlakozas.
Csatolom a foto rola. Elg sok az olajsar a kornyeken es mintha szivarogna is. Ez micsoda? Illetve hogyan lehet cserelelni es kb mibe fajhat a dolog?
Ez a szervó csatlakozója.Sajnos ha ez ereszt akkor horror áron meg kell venni az egész csövet és a hollandert is hozzá.
Mert a hollander külön nem szerelhető.
De előtte nézd meg a csatlakozó fölött lévő turbó csövet /könyök/.Mert ha alul ki van repedve akkor onnan pont rá csöpög az olaj. /13000ft kb egy ilyen gumicső/
A hengerfej tetején lévő szivárgás 10 perces munkával javítható 3000ft körül van egy ilyen tömítés.
A levegő csöveken gondolom a kartergáz üt ki és ez szerintem mindenkinél ilyen pár év után.
Talán új csövekkel lehet időlegesen orvosolni,persze jó drágán.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2010.11.06 szombat, 18:31:12 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.11.06 szombat, 18:23:32
Ez a szervó csatlakozója.Sajnos ha ez ereszt akkor horror áron meg kell venni az egész csövet és a hollandert is hozzá.
Mert a hollander külön nem szerelhető.
De előtte nézd meg a csatlakozó fölött lévő turbó csövet /könyök/.Mert ha alul ki van repedve akkor onnan pont rá csöpög az olaj. /13000ft kb egy ilyen gumicső/
A hengerfej tetején lévő szivárgás 10 perces munkával javítható 3000ft körül van egy ilyen tömítés.
A levegő csöveken gondolom a kartergáz üt ki és ez szerintem mindenkinél ilyen pár év után.
Talán új csövekkel lehet időlegesen orvosolni,persze jó drágán.
először a turbócsövet kell megnézni, ha valóban kifúj, akkor a lehető leghamarabb cserélni kell a csövet, mert károsodhat a turbó!!!
nekem a a légszűrőház és a turbó közötti cső 1 darab, közvetlenül a turbóra megy, nincs benne toldás, mint nálad a képen, ja és nem is olajos, szerintem ez is tdci-s, mint a szívósorom...
lehet nektek is ilyen csövet kéne szerzni bontottan pl motorcrafttól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 08:15:34 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.11.06 szombat, 16:24:13
Sziasztok!
Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.
3; A levegoszurotol erkezo cso ami ramegy a turbora. Elegge olajsaras. Multhen ***azra toroltem. Igy gondolom ott fuj ki... De ezt csak egyben lehet cserelni? Illetve megnezni mas esetleg. Hogy ez a resz hogyan van osszeallitva? Azert kerdezem mert nekem poppszegeccsel van osszefuzve.
Elore is kosz mindenkienek
A 3. képen, a turbó előtti bilincstől kicsit visszább, alul, mintha ki lenne repedve a gumicsöved. Ez nekem is ilyen volt a nyáron. Cserélve lett ~ 14 ezer körüli az új gumicső, ami már egye öntött, harmonikás kivitelű.
A repedést nézd meg, mert ott farsot szívhat. Megkerüli nem csak a légszűrőt de ha van, akkor a MAF szenzort is. A szűretlen levegővel por juthat be, a szenzor kikerülésével meg becsaphatja a motorvezérlést. Ideiglenesen javíthatod úgy is, hogy körbe levágod a bilincs alatti vállas gumirészt és az azt követő egyenes szakaszt húzod a turbó csonkra és egy rendesen meghúzható bilinccsel rögzíted.
Az első kép a szeród nyomóoldali csatlakozása (ott akár 100 bár körüli nyomás is lehet), állítólag nem javítható csak tömlőszakasz cserével (ami olyan 35 ezres tétel). Nálam ez már volt bontva (márkafüggetlen szervizben) és esztergályossal készítettek oda 2 kúpos bronz tömítést, ami tömít - tehát megúszható a tömlő csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.07 vasárnap, 08:17:16 írta V.Tamás
»
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 14:04:36 »
Koszonom mindenkinek a hozzaszolasat.
Elkezdek az alkatreszek utan jarni.
Kosz meg1 szer.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 15:46:20 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.11.07 vasárnap, 14:04:36
Koszonom mindenkinek a hozzaszolasat.
Elkezdek az alkatreszek utan jarni.
Kosz meg1 szer.
Szia.
Hat nekem is ugyan ezek voltak a tuneteim.
1.Az a szervocso.Eleg draga bontottan is.De megoldhato.En elvittem 1 itteni esztergalyoshoz,lakatoshoz,es szuperul megoldotta.A heggesztes nem valami szep latvany rajta,de nem szivarod 1 altalan,es mar tobb mind 1 eve tutin mukodik.1 sorombe kerult.
2.A porlasztokkorluli tomitto gyurut kell kicserelni.Nem draga az sem.Amugy az elozo tulaja az automnak ugy oldotta meg,h szerelt 1 rugot (kb mind amit a golyostolban talalsz),csak eze erosebb volt,es azzal korbetekerte a tomotto gyurut,amitol az jobban reaszorult,a porlaszto torzsere es nem fujt ki melette.En nem tudom ,h neki ez a megoldas menyit tartott,de nekem 2 ev mulva kelett cserelnem.
3.Elegge megtudnak erni ezek a csovek.Igy az olajgozt amit a motorbol sziv ,azt parologtatja ki a mar nem tokeletesen tomitto lukaknal csaatlakozasoknal.Erre en szoritto bilincset tettem minden csatlakozashoz.es azota nincs problemam.
Re,melem segithettem.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 20:11:47 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem/kérésem TDDi-s kollégák.
Főköri termosztát csere óta megint sokat indulgat a hűtőventilátorom (fűtés, klíma nélkül). Kitéve a hengerfej hőfokot a km számláló helyére azt látom, hogy 88 C-on áll be a hőfok, de ha innét gyorsítok mondjuk 60 km/óráról egy izmosat 140-150-ig, vagy egy hosszabb kapaszkodósávon folyamatosan tolom neki, akkor motorhőfok először felmegy 94-95 C-ig is, majd innét visszatér, de a gyors terhelésnövekedést nem követi jól le ez az új termosztát. A régebbim, ami tönkrement, az 86 C-on tartotta a hőfokot és ott is megfigyelhető volt a terhelésnövekedésre bekövetkező hőfok emelkedés, de csak 90-91 C-ig. Én úgy tudom, hogy a hengerfej főfokra kapcsolnak a ventilátorok 91 C a kisebbik, 93 C a nagyobbik fokozat.
Megnéznétek nálatok milyen hőfokok vannak a stabil üzem mellett, illetve terhelésre mennyit változik. Mit lehetne kezdeni ezzel a termosztáttal, hogy korábban nyisson? Kaptam már tippet, hogy fúrjak rá egy kis lyukat (~4 mm), de ezt nem érzem jó ötletnek.
Ötletek jöhetnek
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 20:29:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.07 vasárnap, 20:11:47
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem/kérésem TDDi-s kollégák.
Főköri termosztát csere óta megint sokat indulgat a hűtőventilátorom (fűtés, klíma nélkül). Kitéve a hengerfej hőfokot a km számláló helyére azt látom, hogy 88 C-on áll be a hőfok, de ha innét gyorsítok mondjuk 60 km/óráról egy izmosat 140-150-ig, vagy egy hosszabb kapaszkodósávon folyamatosan tolom neki, akkor motorhőfok először felmegy 94-95 C-ig is, majd innét visszatér, de a gyors terhelésnövekedést nem követi jól le ez az új termosztát. A régebbim, ami tönkrement, az 86 C-on tartotta a hőfokot és ott is megfigyelhető volt a terhelésnövekedésre bekövetkező hőfok emelkedés, de csak 90-91 C-ig. Én úgy tudom, hogy a hengerfej főfokra kapcsolnak a ventilátorok 91 C a kisebbik, 93 C a nagyobbik fokozat.
Megnéznétek nálatok milyen hőfokok vannak a stabil üzem mellett, illetve terhelésre mennyit változik. Mit lehetne kezdeni ezzel a termosztáttal, hogy korábban nyisson? Kaptam már tippet, hogy fúrjak rá egy kis lyukat (~4 mm), de ezt nem érzem jó ötletnek.
Ötletek jöhetnek
Szia!
Lyukat semmi esetre sem fúrj rá..ha kellene rá, akkor tettek volna eleve
Vedd le a hűtőmaszkot és nézd meg nincs-e eltömődve a hűtőd rovarokkal, kis kövekkel, sárral, porral...én évente egyszer fordítok rá egy kis időt, hogy normálisan kitakarítsam...nagyon el tud koszolódni, szerintem felére is lemehet a hatásfoka a kosztól, az meg már kevés a motort hűteni terheléskor.
88 fokos a termosztátod?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 06:41:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.07 vasárnap, 20:29:05
Szia!
Lyukat semmi esetre sem fúrj rá..ha kellene rá, akkor tettek volna eleve
Vedd le a hűtőmaszkot és nézd meg nincs-e eltömődve a hűtőd rovarokkal, kis kövekkel, sárral, porral...én évente egyszer fordítok rá egy kis időt, hogy normálisan kitakarítsam...nagyon el tud koszolódni, szerintem felére is lemehet a hatásfoka a kosztól, az meg már kevés a motort hűteni terheléskor.
88 fokos a termosztátod?
Szia!
Nem a hűtő nincs eltömődve. Szerintem nem ez a gond. A termosztát gyári Ford a Nagyautó-tól vettem Bp-en. 88-102 ez szerepel rajta és a Dieselhez nincs is több fajta.
Amire én gondolok, hogy mi van ha a hengerfej hőmérőm nem pontos. Ha pl csal 1-2-3 C-al többnek érzékeli a hőmérsékletet, mint az valójában, akkor hamarabb indíthatja a ventilátor fokozatokat, akkor nem dolgozik összhangban a termosztát és a ventilátorok vezérlése.
Tud valaki valami konkrétat erről a hőmérséklet mérésről? Ez egy ellenállás hőmérő? A múltkori vízpumpa nélküli üzemem és az akkor fellépett igen magas hőfok kikészíthet egy ilyen hőmérőt, pontatlanná teheti? Lehet ezt ellenőrizni a helyén? Mennyi lehet egy új hőmérő? Könnyű ezt cserélni, vagy ez is be tud gyógyulni, mint az izzítok és beletörhet a hengerfejbe? Cserélt már valaki ilyet?
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 18:44:51 »
Uj hibajelenség, találkozott valaki ilyen jellegű promlémával ??
Egy indtitásgátlo bekötése közben lett egy zárlat a kormány alatt lévő pozitiv és a negativbol. Ez után kiment egy bizti, kicseréltem, és mégis azt vettem észre, hogy amikor gázt adok csak rá 3-4 mp-re reagál a motor, ez miért lehet, valami vezeték eléghetett vagy mi, tud valaki segíteni??
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2010.11.10 szerda, 17:49:00 »
na ez komoly ilyet még én nem is hallottam. sürgősen egy diagot neki hátha mutat valamit amiből legalább el lehetne indulni...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 09:13:57 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.11.08 hétfő, 18:44:51
Uj hibajelenség, találkozott valaki ilyen jellegű promlémával ??
Egy indtitásgátlo bekötése közben lett egy zárlat a kormány alatt lévő pozitiv és a negativbol. Ez után kiment egy bizti, kicseréltem, és mégis azt vettem észre, hogy amikor gázt adok csak rá 3-4 mp-re reagál a motor, ez miért lehet, valami vezeték eléghetett vagy mi, tud valaki segíteni??
Szerintem ez is egy "különleges" hiba lesz, azért írd meg hogy mit tett tönkre. Ez még akár motorvezérlő is lehet.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szenesi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2010.11.12 péntek, 19:06:27 »
Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2010.11.12 péntek, 19:13:36 »
Idézetet írta: szenesi - 2010.11.12 péntek, 19:06:27
Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni?
tdci topicba tedd fel a kérdést
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2010.11.12 péntek, 19:40:21 »
Idézetet írta: szenesi - 2010.11.12 péntek, 19:06:27
Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni?
cmp jeladó csere.....
valszeg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2010.11.12 péntek, 20:28:53 »
sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2010.11.12 péntek, 20:43:12 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.11.12 péntek, 20:28:53
sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
motorfék. jah és nekem jótékony hatású volt a fogyasztásra a chip is. országut 5,5-5,6l/100km
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2010.11.12 péntek, 21:13:19 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.11.12 péntek, 20:28:53
sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
mijaza hosszu tav? mért fogyasztas ez a 8 lityi vagy a fedcomp szerinti? Fekjeid nincsenek berohadva?
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2010.11.13 szombat, 11:18:14 »
szia a fékek jók nincsenek berohadva nem a komputer mérte ki a 8 litert ha nem én
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2010.11.13 szombat, 14:35:14 »
Sziasztok !
Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2010.11.13 szombat, 14:42:27 »
Idézetet írta: Moncsicsi - 2010.11.13 szombat, 14:35:14
Sziasztok !
Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
nekem is volt lendkerék csere, én nem éreztem teljesítmény csökkenést.
nem ártana neki egy szívósor tisztítás, egr dugózás
turbócsövek nincsenek kihasadva?? di-n a szívósor végén lévő 90°-os fordító szokott kihasadni, de érdemes végig nézni az összeset
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2010.11.13 szombat, 17:00:12 »
Megvolt ma az egr dugozas. Hat elegkoszos munka volt nem mondom
Annyiban kellene a segitseg, hogy ezek utan mennyire szabad neki kormolnia?
Ugy ertem, ha lepadlozom akkor meg szabad kormolnia? Vagy teljesen el kell tunnie.
Elore is koszi
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Marcy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2010.11.13 szombat, 18:10:34 »
Szevasztok, segítségeteket szeretném kérni!!! Olyan probléma van a kocsimmal, hogy menet közben elindul a hűttőventillátorom, de viszont a vízem nincs még 90-celsius fok se azt csak akkor áll le ha leállíttom az autót!! MI A BAJA
ha valaki tudna segítteni írjon a
mecseri_marton@freemail.hu-ra
köszi Marcy
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2010.11.13 szombat, 18:18:28 »
Idézetet írta: Moncsicsi - 2010.11.13 szombat, 14:35:14
Sziasztok !
Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
Szia!
Ha csúszott a kuplung akkor nem viszi át az erőt a váltóhoz-kerekekhez...csak felbőg a motor, de gyorsulás nincs!! Ez inkább szerkezet-tárcsa hibára utal. Ha nem ez volt a jelenség, hanem a motor sem szedte magát össze(nem pörgött fel) az már lehet egy széthullott lendkeréktől, mert a főtengelyjeladó arról veszi a jelet a befecskendezési paraméterek számolásához, tehát akár lehetett az is az oka.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2010.11.13 szombat, 18:29:36 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.11.13 szombat, 17:00:12
Megvolt ma az egr dugozas. Hat elegkoszos munka volt nem mondom
Annyiban kellene a segitseg, hogy ezek utan mennyire szabad neki kormolnia?
Ugy ertem, ha lepadlozom akkor meg szabad kormolnia? Vagy teljesen el kell tunnie.
Elore is koszi
kormolhat azért is, mert még van lerakódva a kipuf rendszerben. nekem előtte se és utána se kormolt.
kergetsd meg egy kicsit, és utána nézd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2010.11.13 szombat, 18:31:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.13 szombat, 18:18:28
Szia!
Ha csúszott a kuplung akkor nem viszi át az erőt a váltóhoz-kerekekhez...csak felbőg a motor, de gyorsulás nincs!! Ez inkább szerkezet-tárcsa hibára utal. Ha nem ez volt a jelenség, hanem a motor sem szedte magát össze(nem pörgött fel) az már lehet egy széthullott lendkeréktől, mert a főtengelyjeladó arról veszi a jelet a befecskendezési paraméterek számolásához, tehát akár lehetett az is az oka.
vagy a kevés zoxigén miatt nem szedte a lábát (bár mondjuk akkor kormolt is volna neki, erről nem írt), azt is érdemes megnézni/csinálni, amit írtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2010.11.13 szombat, 21:25:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.13 szombat, 18:31:21
vagy a kevés zoxigén miatt nem szedte a lábát (bár mondjuk akkor kormolt is volna neki, erről nem írt), azt is érdemes megnézni/csinálni, amit írtam
Igen!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 08:45:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.08 hétfő, 06:41:09
Szia!
Nem a hűtő nincs eltömődve. Szerintem nem ez a gond. A termosztát gyári Ford a Nagyautó-tól vettem Bp-en. 88-102 ez szerepel rajta és a Dieselhez nincs is több fajta.
Amire én gondolok, hogy mi van ha a hengerfej hőmérőm nem pontos. Ha pl csal 1-2-3 C-al többnek érzékeli a hőmérsékletet, mint az valójában, akkor hamarabb indíthatja a ventilátor fokozatokat, akkor nem dolgozik összhangban a termosztát és a ventilátorok vezérlése.
Tud valaki valami konkrétat erről a hőmérséklet mérésről? Ez egy ellenállás hőmérő? A múltkori vízpumpa nélküli üzemem és az akkor fellépett igen magas hőfok kikészíthet egy ilyen hőmérőt, pontatlanná teheti? Lehet ezt ellenőrizni a helyén? Mennyi lehet egy új hőmérő? Könnyű ezt cserélni, vagy ez is be tud gyógyulni, mint az izzítok és beletörhet a hengerfejbe? Cserélt már valaki ilyet?
Sziasztok!
Továbbra is érdekelne, a hengerfeji hőmérőről tudtok valamit? Volt már valakinek ezzel gondja, cserélte valaki esetleg?
Ha van infó megköszönném
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 12:43:29 »
Segédberendezés-ékszíjak 240.000 km-enként/10 évente - Az első szíjat kicserélni
Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)
ezek melyik szíjak lennének??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 14:15:01 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.11.13 szombat, 11:18:14
szia a fékek jók nincsenek berohadva nem a komputer mérte ki a 8 litert ha nem én
akkor nemtom, esetleg legszuro csere, egr vakolas, szivosor pucolas segithet..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 18:53:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.14 vasárnap, 12:43:29
Segédberendezés-ékszíjak 240.000 km-enként/10 évente - Az első szíjat kicserélni
Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)
ezek melyik szíjak lennének??
1.szervószíj
2.generátorszíj
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 19:01:29 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.11.12 péntek, 20:28:53
sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
na már megint ez a fránya fogyasztás, én már bele törődtem, hogy városba 8- 8,4 fed comp szerint, de ha pályán megyek Debrecenbe tempomat 140-re akkor sem akar csökkeni sőt...
Naplózva
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ