Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:00:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104633 alkalommal)
0 Felhasználó és 214 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2010.12.10 péntek, 14:26:13 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.10 péntek, 13:56:52
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
utángyártottat bele,akár benyásét,akár más tipushoz valót.csak tudjon 4 bar nyomást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2010.12.10 péntek, 14:49:03 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.10 péntek, 13:56:52
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
hello
a legfontosabb, hogy amíg nincs bele új szívattyú, addig ne használd az autót, mert tönkre megy az adagolód is, ami sokkal többe kerül
valahol itt a fórumon keringett egy link szivattyúról, asszem 35eft volt. esetleg kérdezd meg Nagyautó fórumtárstól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2010.12.10 péntek, 17:26:10 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.10 péntek, 13:56:52
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
Szia en kb 29.000 huf ert vettem 1 utangyartottat.Ne hagyd magad becsapni.Csak ennyi baja legyen az autodnak.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2010.12.10 péntek, 17:26:56 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.10 péntek, 13:56:52
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
Szia!
Volt itt linkelve egy web hely, ahol ilyen szivattyúkkal foglalkoznak, nézd meg ezt:
http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2010.12.10 péntek, 19:22:59 »
Sziasztok Eladnám a mondim 2001 tddi kpm műszakival
Hitelátvállalása 12474 Ft a részlet 84 hónapral
Ha érdekel valakit
jozsef_barath@freemail.hu
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2010.12.10 péntek, 23:29:08 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.12.10 péntek, 19:22:59
Sziasztok Eladnám a mondim 2001 tddi kpm műszakival
Hitelátvállalása 12474 Ft a részlet 84 hónapral
Ha érdekel valakit
jozsef_barath@freemail.hu
Mi a baj?
Ez megoldódott?
Tanácsot szeretnél tőletek kérni 2001 es tddi mondeom van.
Vidéken dolgozom reggel nagyon szépen elindult mentem vele 20 km kivillantak a lámpák és megállt az autó.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2010.12.11 szombat, 17:50:50 »
Szia igen megoldás akksi csere + generátor csere
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2010.12.11 szombat, 18:37:50 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.12.11 szombat, 17:50:50
Szia igen megoldás akksi csere + generátor csere
Szia!
Egyszer már kerestél generátort februárban, akkor cseréltél és ez egy újabb, vagy akkor megúsztad a cserét?
Ahogy nézem a gondjaid, húzza a pénztárcád időnként
Legalább sokat használod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2010.12.11 szombat, 19:43:03 »
na ma én is meg akartam keresni a szivattyú leállító kapcsolót, amiről Ervin csinált képeket, de nálam nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2010.12.11 szombat, 20:03:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.11 szombat, 19:43:03
na ma én is meg akartam keresni a szivattyú leállító kapcsolót, amiről Ervin csinált képeket, de nálam nincs
Már nálam sincs
;
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 00:32:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.11 szombat, 20:03:08
Már nálam sincs
;
sőt nálam már fülei sincsenek a takarónak
+ kiderült, hogy hátul törött volt, szóval kell majd egy "új"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 09:11:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.12 vasárnap, 00:32:27
sőt nálam már fülei sincsenek a takarónak
+ kiderült, hogy hátul törött volt, szóval kell majd egy "új"
Törött volt?
Mit találtál?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 09:30:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.12 vasárnap, 09:11:15
Törött volt?
Mit találtál?
a hátó csavar után kb 20cm-rel keresztben eltört, valaki rálépett beszállás közben
ezek után a rögzítő fülei már nemigazán érdekeltek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 20:10:47 »
na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 20:30:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.12 vasárnap, 20:10:47
na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
Nézd meg, lehet csak az "O" gyűrűt nyírta el...nekem volt már olyan, hogy szűrőcserekor lenyírt az o gyűrű széléről és ott szivárgott a gázolaj...de a cső közepén cseppent csak le...én is azt hittem a cső lyukas, de o gyűrű csere óta porszáraz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 20:33:24 »
szétvan nyilva a cső kb 2cm-en
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 20:38:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.12 vasárnap, 20:33:24
szétvan nyilva a cső kb 2cm-en
A fenébe
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 21:40:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.12 vasárnap, 20:10:47
na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/mondeo_mkiii_2001_tddi_2.0
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 22:46:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.12 vasárnap, 21:40:41
http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/mondeo_mkiii_2001_tddi_2.0
kösz,holnap felhivom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 23:49:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.12 vasárnap, 22:46:33
kösz,holnap felhivom
szólj ha nincs neki, tudok még egyet, de azt inkább csak végszükséglet esetére hagynám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 02:46:37 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.10 péntek, 13:56:52
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
De ha kicserélted a szűrőt és nem töltötted fel gázolajjal akkor persze hogy nem indul sokáig
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cslaci81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 10:49:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.10 péntek, 14:49:03
hello
a legfontosabb, hogy amíg nincs bele új szívattyú, addig ne használd az autót, mert tönkre megy az adagolód is, ami sokkal többe kerül
valahol itt a fórumon keringett egy link szivattyúról, asszem 35eft volt. esetleg kérdezd meg Nagyautó fórumtárstól
Nem használom. Ki van véve a szivattyú. 32 ezer lesz az utángyártott.
Naplózva
cslaci81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 10:55:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.13 hétfő, 02:46:37
De ha kicserélted a szűrőt és nem töltötted fel gázolajjal akkor persze hogy nem indul sokáig
Nem töltöttem fel. Erre gondoltam én is először, de amikor feltöltöttem utána sem indult. Ezután gondoltam a szivattyúra.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 19:21:36 »
Idézetet írta: cslaci81 - 2010.12.13 hétfő, 10:49:42
Nem használom. Ki van véve a szivattyú. 32 ezer lesz az utángyártott.
Hol veszed?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2010.12.14 kedd, 00:51:45 »
Sziasztok! A héten vettem egy Mondeo TDDI 115 lovas vasat. Vannak észrevételeim, amiknek még konkrétabban nem jártan utána, remélem ti tudtok válaszolni a kérdéseimre.
- Nos, jelenség a következő: beül, izzít, kulcs elfordít, indul, gond nélkül, de szerintem a kelleténél nagyobbat ráz a kasztnin mikor beröffen, és közben egy pillanatra (minden indításnál) nyikkanó (csapágyas, fémes) hangot hallani előlről, azonnal abbamarad mikor a motor beindult.
- 2.: vezérműlánc és hosszbordás kit cseréjét javasoljátok megvétel után? vagy a láncnál észre lehet venni, ha már nem a legjobb? vagy akkora futásteljesítményre van méretezve, hogy ne foglalkozzak vele?
- 3.: mikor elforgatom a motort, hullámosan húz, ez jól gondolom EGR szelep tisztítás lesz?
- 4.: mennyit kell fogyasztania normál esetben, normál használatnál?
- 5.: Gszűrő csere után hogyan légtelenedik az üzemanyagrendszer?
- 6.: 80-100 körültől előjövő hang bal keréktől, sebességfüggő kluttyogó hangot ad, mintha szálszakadt lenne a gumi. kerékcsapágy?
- 7.: a futóműve kényes? lehetséges, hogy hátul nyekeregjen, ha kopott?
Köszönöm a válaszokat, Üdv nektek!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2010.12.14 kedd, 12:22:07 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.14 kedd, 00:51:45
Sziasztok! A héten vettem egy Mondeo TDDI 115 lovas vasat. Vannak észrevételeim, amiknek még konkrétabban nem jártan utána, remélem ti tudtok válaszolni a kérdéseimre.
- Nos, jelenség a következő: beül, izzít, kulcs elfordít, indul, gond nélkül, de szerintem a kelleténél nagyobbat ráz a kasztnin mikor beröffen, és közben egy pillanatra (minden indításnál) nyikkanó (csapágyas, fémes) hangot hallani előlről, azonnal abbamarad mikor a motor beindult.
- 2.: vezérműlánc és hosszbordás kit cseréjét javasoljátok megvétel után? vagy a láncnál észre lehet venni, ha már nem a legjobb? vagy akkora futásteljesítményre van méretezve, hogy ne foglalkozzak vele?
- 3.: mikor elforgatom a motort, hullámosan húz, ez jól gondolom EGR szelep tisztítás lesz?
- 4.: mennyit kell fogyasztania normál esetben, normál használatnál?
- 5.: Gszűrő csere után hogyan légtelenedik az üzemanyagrendszer?
- 6.: 80-100 körültől előjövő hang bal keréktől, sebességfüggő kluttyogó hangot ad, mintha szálszakadt lenne a gumi. kerékcsapágy?
- 7.: a futóműve kényes? lehetséges, hogy hátul nyekeregjen, ha kopott?
Köszönöm a válaszokat, Üdv nektek!
Szia!
Nyikkanó, hangot indításnál leállításnál okozhatja a főtengely szíjtárcsa kopása, az nem nagy gond. Ha fémes, csattanó hangot hallasz indításnál és leállításnál, sőt rázkódást is akkor a kettőstömegű lendkerék ment gallyra. Ettől lehet egyenetlen az alapjárat, de lehet a " hullámosan húz" is.
A legfontosabb, hogy azonnal vidd egy hozzáértő szerelőhöz, mert a kettős tömegű cseréjét már a komplett kuplung cseréjével együtt csinálják. Egyszerre mennek tönkre!
Ha ez a gond vidd vissza az autót. 3 napon belül lehetőleg!
Csak a kettőstömegű 120 ezer. Kuplung szerkezet komplett+ hidraulikus kinyomó csapágy is kell akkor! A munkadíj meg minimum 25 ezer, nekem legalább is annyi volt baráti áron. Szét bombázzák az egész autó elejét.
Egytömegű lendkerékkel is tudod kuplungoztatni, ami sokkal olcsóbb, de az is 150-160 ezer munkadíjjal együtt.
De a lényeg, ha ez a gond, akkor vidd vissza!
A többi amit kérdezel csak karbantartás.
Ékszíjak cseréje természetes, ha kopottak, vezérműláncot meg minek?
Gázolajszűrő cserénél evidens, az új szűrőt telitölteni, majd úgy is légteleníti magát a rendszer.
A hátsó futóművet szintén szerelővel nézesd meg, amúgy szerintem egyáltalán nem kényes a mondeó futóműve. Enyémben 180ekm-nél volt az első stabilizátor "kutya csontok" cseréje. 220e km-nél a gólyalábak, keményebb telókra ráadásul, most 230ekm-nél a hátsó stabilizátor rúd szilentek vannak soron. ( 1500 pénz/db)
A vételhez jó lett volna egy hozzáértő, lehetőleg szerelőt vinni magaddal. Már akkor megmondja neked a tutit.
Sok örömöt amúgy az új autóval!
Naplózva
dieselbee
Vendég
turbo cso meretek
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:26:09 »
Az S alaku turbo csovem mar tavasz ota izzad. Szerintem a bilincsek lettek tulhuzva es ott szivarog az olaj.
Keszittetnek valakivel csovet , de kellenenek a meretek. Tud valaki errol egy rajzot kuldeni?
A motor 2001.03-as tddi, 90 paci.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2010.12.14 kedd, 21:59:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.12 vasárnap, 23:49:42
szólj ha nincs neki, tudok még egyet, de azt inkább csak végszükséglet esetére hagynám
felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?
két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2010.12.14 kedd, 22:24:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.14 kedd, 21:59:30
felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?
két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól....
Ezek az idióta fordosok műanyag csöveket tettek, jóminősékű forma gumi csövek helyett, és ezek a műanyagok repedhetnek.. itt is csak lesni kellett volna népauóéktól..
Szereléskor nem törted meg esetleg túlságosan?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2010.12.14 kedd, 22:35:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.14 kedd, 21:59:30
felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?
két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól....
telefonszámuk: 06/20-33-55-675
e-mail címük:
autobontodebrecen@gmail.com
egy pesti taxit bontottak el, elég leharcolt állapotban volt
találtam még párat:
http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/szemelyauto/egyeb/hirdetes-18174877/
http://webshop.ford-all.com/index.php?route=information/contact
http://www.autoalkatresz.hu/auto-fenyszoro_lampa_izzo/fenyszorok/ford_mondeofocusfiestafusionescortkugagalaxyka_bontott_es_uj_ford_alkatreszek-134837
nagyautót kérdezted??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2010.12.14 kedd, 23:54:17 »
Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2010.12.14 kedd, 23:59:50 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.14 kedd, 23:54:17
Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!
1. indításkor nem egy magas fémes hangot hallasz??
2. minden turbós dízel ilyen, ezt hívják turbolyuknak
3. szerintem inkább termosztátok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2010.12.15 szerda, 00:41:00 »
De, olyan magas, nyikkanó hangot!
Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2010.12.15 szerda, 06:01:33 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.15 szerda, 00:41:00
De, olyan magas, nyikkanó hangot!
Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..
Hőgomba miatt nem megy el a fűtés....termosztátok lehetnek rosszak, ha ilyen gyorsan mászkál a mutató.
Egyébként vízpumpa hibánál megy el a fűtés, de akkor melegedne is, viszont azt nem írtad.
Ha digit klímás, vedd le egy éjszakára az akku sarukat, van olyan, hogy a vezérlője megkeveredik
aztán keveri a hőfokokat....egyébként sem árt néha egy reset.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2010.12.15 szerda, 11:12:20 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.14 kedd, 23:54:17
Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!
Szia Dini02!
Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál!
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.
Ahogy Ervin írta, a fűtésednél valszeg termosztát gondod van.
A rántásra gyorsításnál? Az enyém fix. geos turbós, chippelés előtt 1500-as fordulat alatt kész rémálom volt, nem lehetett autózni vele, csak gurulni, gyorsítás az semmi. Majd 1800-2000-es fordulatnál ütés szerűen jött meg az ereje. De 2000-es fordulatnál is várni kell egy kicsit, míg felpörög a turbó. 2500-as fordulatnál már szinte semmi turbó lyuk.
Az új szoftverrel most 1100-as fordulattól már érezhetően gyorsul a gép, de az igazi tolás 1800-2000-es fordulatnál jön még mindig. A késlekedése a turbónak valamivel kisebb.
Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és
írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2010.12.15 szerda, 12:04:51 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.12.15 szerda, 11:12:20
Szia Dini02!
Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál!
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.
Nekem is nyikkan inditasnal, de uj a szij es a tarcsa is, szoval nalam feszito lesz. A cserek elott nem nyikkant.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2010.12.15 szerda, 12:19:11 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.12.15 szerda, 11:12:20
Szia Dini02!
Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál!
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.
Ahogy Ervin írta, a fűtésednél valszeg termosztát gondod van.
A rántásra gyorsításnál? Az enyém fix. geos turbós, chippelés előtt 1500-as fordulat alatt kész rémálom volt, nem lehetett autózni vele, csak gurulni, gyorsítás az semmi. Majd 1800-2000-es fordulatnál ütés szerűen jött meg az ereje. De 2000-es fordulatnál is várni kell egy kicsit, míg felpörög a turbó. 2500-as fordulatnál már szinte semmi turbó lyuk.
Az új szoftverrel most 1100-as fordulattól már érezhetően gyorsul a gép, de az igazi tolás 1800-2000-es fordulatnál jön még mindig. A késlekedése a turbónak valamivel kisebb.
Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és
írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!
Na, jó is, hogy szóba került a chip, mert erre is rá akartam térni.
kinél, hol, és mit hoz ki a gépből? fogyasztása hogy változik?
és fontos, hogy mennyibe kerül?
köszi
amúgy termosztát hibától is melegedhet egy motor, ha nem nyit a nagy vízkör, de ezek szerint ebben az autóban a hűtő felé és a fűtőradiátor felé is van egy, ha jól értelmezem, amit mondtok.
még valami: akkor kezd el fűteni, ha kicsit megtaposom: pl 1-2 ben elhuzatom 3 ezerig, és már fűt is
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2010.12.15 szerda, 14:53:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.14 kedd, 22:24:51
Ezek az idióta fordosok műanyag csöveket tettek, jóminősékű forma gumi csövek helyett, és ezek a műanyagok repedhetnek.. itt is csak lesni kellett volna népauóéktól..
Szereléskor nem törted meg esetleg túlságosan?
nem én csináltam(lehet ez a baj)...szerelő..
az indulásnál erősen fehéres füst valószinű ettől a csőtől van minden reggel, falsot sziv gondolom éjszaka....utánna egésznap semmi gond.
Hálisten egyik ügyfél/haver ad egy komplett szettet ingyen...szal megoldódott...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2010.12.15 szerda, 16:45:23 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.12.15 szerda, 11:12:20
Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és
írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!
pl mióta meg lett írva városban nem is nagyon kell 2e fölé pörgetni, simán fel lehet vele venni így is a forgalom ritmusát
összehasonlítottuk egy ismerős gyári 115le-s tddi kombijával, és sokkal gyengébb, mint a mi megírt 90le-sünk. kicsit el volt keseredve
mégegyszer köszi bunyek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2010.12.15 szerda, 16:53:53 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.15 szerda, 12:19:11
Na, jó is, hogy szóba került a chip, mert erre is rá akartam térni.
kinél, hol, és mit hoz ki a gépből? fogyasztása hogy változik?
és fontos, hogy mennyibe kerül?
köszi
amúgy termosztát hibától is melegedhet egy motor, ha nem nyit a nagy vízkör, de ezek szerint ebben az autóban a hűtő felé és a fűtőradiátor felé is van egy, ha jól értelmezem, amit mondtok.
még valami: akkor kezd el fűteni, ha kicsit megtaposom: pl 1-2 ben elhuzatom 3 ezerig, és már fűt is
fogyasztásról nem nagyon tudok nyilatkozni, mert nem szoktuk mérni
. ha kell tankolunk és kész. (teljes mértékben lexarom, hogy 6,9 vagy 7,1 az átlag
)
két méréssel tudok szolgálni.
chippelésre amikor vittük, akkor 1000km-re 5,2 vagy 5,3 jött ki. (oda főút, vissza pálya; kombi 2 személy üresen állítgatás közben megkergetve
)
másik pedig amikor nyaralóba mentünk vele. 400km-re 5,6 jött ki (fele pálya, negyede főút 90-es korlátozással, maradék negyed főút 110-es korlátozással; kombi 2 személy hátsóülés ledöntve és telepakolva
)
sokkal dinamikusabb lett az autó. pl 5-ben 60-tól szépen húz, akár előzni is lehet innen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2010.12.15 szerda, 19:43:44 »
A fűtésprobléma is megoldódott!!
nem volt benne elég hűtővíz....
nem vágom miért nem, de most felöntöttük, és minden ok
hol, kinél irassam a chippet, és mennyibe kerül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2010.12.15 szerda, 20:31:24 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.15 szerda, 00:41:00
De, olyan magas, nyikkanó hangot!
Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..
elhagyta magát a feszítő-vagy benne a szilent.ezért odaér a szíj a feszítő alutraverzébe.A hibát meg kell szüntetni-feszítőcsere,vagy szilentátalakítás.cikk a wikiben.és persze a generátort kell szabadonfutósítani!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 11:06:02 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.15 szerda, 19:43:44
A fűtésprobléma is megoldódott!!
nem volt benne elég hűtővíz....
nem vágom miért nem, de most felöntöttük, és minden ok
hol, kinél irassam a chippet, és mennyibe kerül?
http://boschjantochiptuning.5mp.eu/web.php?a=boschjantochiptuning&o=yevjfP05l1
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gájver
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 11:09:44 »
:falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog. 2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 11:24:18 »
majd a tudosok megmondjak hogy mi bajaid lehetnek.
Az en turbocsoves kerdesemre tud valaki valaszt? (me'retek)
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 11:55:24 »
Sziasztok!
Kicsit eltűntem az "erőtlenség" problémával! Még nem tökéletes a gép, de már érezhetően jobb! Viszont minden mechanikus lehetőség kizárása után(turbocsövezés, turbo ellenőrzés, vezérlés ell., turboszabályzó szelep csere, adagoló felújítás.......) motorvezérlőt kell cserélni benne
Nem biztos hogy a többi autón ami erőtlen, ott is ez a gond!
Nekem 6 hét állás után, meg kb előtte egy 10 hónap sz@pás után jött rá Jantó Gergő, B.füreden. Merem ajánlani mindenkinek, korrekt!
Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki eddig írt itt, vagy pü-t.
üdv.: Tokodi Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 12:07:07 »
Idézetet írta: gájver - 2010.12.16 csütörtök, 11:09:44
:falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog. 2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.
Szia!
Az első gondod lehet üzemanyagszűrő, vagy üzemanyagszivattyú hiba - majd mondják, hogy mikor társul ez izzító villogással. Az üzemanyagszivattyú a tanknál van és nemrég volt itt valakinek ilyennel gondja. Lapozd az oldalt megtalálod.
Termosztátcsere - mindkettőt cserélted? Van egy az olajkör felé a vízpumpa nyomóoldalán is, hibája nem engedi felmelegedni rendesen a motort, illetv a terhelés csökkenéskor visszahűl a motor.
Légzsak visszajelzőnél - talán először nézd meg az ülés alatti csatlakozót. Biztonság kedvéért vedd le az akksi sarut nehogy eldurranjon az ülésben lévő oldallégzsák. Ha ez nem használ lehet, hogy vezeték szakadás van az ülésben.
Mások is adnak majd tanácsot, de én ezeket járnám körben
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 12:09:04 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.12.16 csütörtök, 11:55:24
Sziasztok!
Kicsit eltűntem az "erőtlenség" problémával! Még nem tökéletes a gép, de már érezhetően jobb! Viszont minden mechanikus lehetőség kizárása után(turbocsövezés, turbo ellenőrzés, vezérlés ell., turboszabályzó szelep csere, adagoló felújítás.......) motorvezérlőt kell cserélni benne
Nem biztos hogy a többi autón ami erőtlen, ott is ez a gond!
Nekem 6 hét állás után, meg kb előtte egy 10 hónap sz@pás után jött rá Jantó Gergő, B.füreden. Merem ajánlani mindenkinek, korrekt!
Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki eddig írt itt, vagy pü-t.
üdv.: Tokodi Jani
Örülök, hogy megjavult, most akár tetethetsz fel egy chippelést is Gergővel
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 12:28:08 »
Idézetet írta: gájver - 2010.12.16 csütörtök, 11:09:44
:falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog. 2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.
Szia!
Főtengely helyzet érzékelő (CKP) szenzor rossz, kb 5500 Huf.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 13:14:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.16 csütörtök, 12:09:04
Örülök, hogy megjavult, most akár tetethetsz fel egy chippelést is Gergővel
Most egy "áthidaló" megoldás van benne, januárban kapja meg az "új" motorvezérlőt. Ha nálam marad a gép, akkor tavasszal kap egy chip-et az tuti!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ