Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113437 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
malcolm
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 08:57:43 »

Sziasztok segítségre volna szükségem

Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 08:57:56 »

jó még a hátsó ajtó mikrokapcsolója?? sikeres volt hosszútávon a beavatkozásom?? nyes

Szia Zsolt!

Elárulod a titkot, mit csináltál vele  Wink ? Hátha én is hasznát venném  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:59:00 »

Szia Zsolt!

Elárulod a titkot, mit csináltál vele  Wink ? Hátha én is hasznát venném  worship
hello

igazából nem csináltam neki semmit sem, csak kinyitottam vele és azóta jó(kopp-kopp Wink)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 17:00:24 »

Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...  wow1

más: a fogyasztásom 30% kőkemény város, 70% városon kívül 4,9 literre jött ki!!! csak városban 7liter körül eszik ebben a minuszokban.  nemcsak az állam esett le, az arcom is.  nyes

megint más: a sima 5 gangos váltó 5. fokozata szerintem túl rövid.. ugyanis 2500@120 szerintem sok! egy focus tddi-s haverom mondta, hogy neki 2000@120 ! nektek mennyit forog 100-nál, 120-nál 5. ben? 

Ezeket én csináltam....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:26:27 »

na befejeztem a csövezést komplett, egy ideiglenes tdci szürővel amit kaptam ingyért... eplus2
Kis változtatást csináltam és a visszafolyó ágat nem vezettem vissza a szürőbe megint hanem közvetlen a tankba vissza....
Holnap veszek új BOSCH-t aszem...


Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2010.12.21 kedd, 20:58:03 »

Sziasztok segítségre volna szükségem

Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm

én szerintem ne nyomasd a ventit maxon, én speciel míg be nem melexik rendesen, csak 1 egységen (vagy mittudom én micsodán) nyomatom és így nem veszi el a sok hőt a mocitól, de a léhogást lenyomja, és akkor bemelexik 7-8 percen belül
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 18:21:32 »

Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget. worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 20:50:46 »

Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget. worship
Szia!

Abban olyan nincsen  vigyor3   Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:04:07 »

Szia!

Abban olyan nincsen  vigyor3   Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt. wave
nálam biztos nem, nálam elől van ez egr eplus2 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:16:35 »

nálam biztos nem, nálam elől van ez egr eplus2 worship
Nem is a Tiedre írtam, hanem a lent írt 2001-es példányra.... wilting
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:18:45 »

Nem is a Tiedre írtam, hanem a lent írt 2001-es példányra.... wilting
oks, csak olyan általánosításnak tűnt worship

mikortól volt szívósor váltás?? vagy csak nekem van ilyen?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:25:53 »

Szia!

Abban olyan nincsen  vigyor3   Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt. wave

Ez lenne az?
http://kephost.hu/image-A013_4D13B02C.jpg
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:26:10 »

oks, csak olyan általánosításnak tűnt worship

mikortól volt szívósor váltás?? vagy csak nekem van ilyen?? vigyor3
Akkor lett volna általánosítás, ha nem írja a gyártási idejét.. Wink  Nem rég néztem 2002-est, azon még hátul volt, mint az enyémen (nekem mondjuk már sehol sincs eplus2...vagyis de, a szekrényben...)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:27:59 »

Az bizony!!! nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:29:08 »

Akkor lett volna általánosítás, ha nem írja a gyártási idejét.. Wink  Nem rég néztem 2002-est, azon még hátul volt, mint az enyémen (nekem mondjuk már sehol sincs eplus2...vagyis de, a szekrényben...)
nemrég néztem egy másik 90LE-s di-t, és abban is hátul volt...
nem nagyon értem, hogy az enyémben miért van másmilyen(tdci-s)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:35:28 »

nemrég néztem egy másik 90LE-s di-t, és abban is hátul volt...
nem nagyon értem, hogy az enyémben miért van másmilyen(tdci-s)
Szerintem, már nem akartak kétfélét gyártani, és átálltak arra az egy verzióra...logikusnak tűnik..a fordtól mily meglepő... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:37:20 »

Szerintem, már nem akartak kétfélét gyártani, és átálltak arra az egy verzióra...logikusnak tűnik..a fordtól mily meglepő... hehe
nem tom, legalább nem hasad ki a 90°-os elemem nyes (mert nincs eplus2 taps)

am bárki könnyen átépítheti...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:52:28 »

nem tom, legalább nem hasad ki a 90°-os elemem nyes (mert nincs eplus2 taps)

am bárki könnyen átépítheti...
Nekem még eredeti minden cső 240e+ nál...mi ezzel a baj?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:02:20 »

Nekem még eredeti minden cső 240e+ nál...mi ezzel a baj?
általában(tudom általánosítok eplus2) DI-k nagy részében az szokott kihasadni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:09:55 »

általában(tudom általánosítok eplus2) DI-k nagy részében az szokott kihasadni...
Biztos... Roll Eyes, de az EGR-re menőről sokkal többet lehet olvasni a másik fajtánál
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:12:20 »

Biztos... Roll Eyes, de az EGR-re menőről sokkal többet lehet olvasni a másik fajtánál
nálam még nem ment szét, de ha szétnyílik, akkor jön a saválló cső + szilikon elem eplus2. az örökéletű

amennyiből megvenném az 1 gyári csövet, annyiból megvan az egész rendszer eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:25:08 »

nálam még nem ment szét, de ha szétnyílik, akkor jön a saválló cső + szilikon elem eplus2. az örökéletű

amennyiből megvenném az 1 gyári csövet, annyiból megvan az egész rendszer eljen
Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:28:04 »

Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
saját magam. kell hozzá max 3-4m saválló cső és univerzális szilikon elemek...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:31:07 »

Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
bár nekem egyszerűbb, alig van benne kanyar:


turbótól coolerig szinte egyenes, összesen kell bele 4 db kanyar elem.


nektek kicsit kanyargósabb, de átalakítható a másik fajtára...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:36:01 »

saját magam.
Na ez igen  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:45:24 »

Na ez igen  eljen
DIY nyes

mindig az lesz a legjobb, amit magadnak csinálsz. + esetemben megkönnyíti a rendszer egyszerűsége
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 23:27:59 »

Mármint melyik részét? Ezt a hibát? Leginkább 1srác dolgozik rajta.... miért?
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 23:30:24 »

gyárin még nem voltam, csak 1 párhuzamoson. Volt törve még előttem, de a többieké, akiknek ugyanilyen bajuk van, nem volt törve.
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 23:40:40 »

[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni Smiley
köszi
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2010.12.24 péntek, 00:06:12 »

Szia!

Abban olyan nincsen  vigyor3   Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt. wave

Koszi Ervin eljen. Mennyire bonyolult azt kiszedni?? Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2010.12.24 péntek, 08:36:39 »

Koszi Ervin eljen. Mennyire bonyolult azt kiszedni?? Huh?
Szia!
A turbót a légszűrőházzal összekötő csövet és a vákumszivattyú csövét le kell szedni, és úgy nehezen de hozzáférhető! Kicsi 1/4"-os racsnis kulccsal (8-as dugóval) kihajtod a csavart, és kihúzod a helyéről.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2010.12.24 péntek, 09:32:49 »

Szia!
A turbót a légszűrőházzal összekötő csövet és a vákumszivattyú csövét le kell szedni, és úgy nehezen de hozzáférhető! Kicsi 1/4"-os racsnis kulccsal (8-as dugóval) kihajtod a csavart, és kihúzod a helyéről.
Nagyon köszönöm Ervin!Csak imádkozni tudok,hogy ez legyen "csak" a baja. angel
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2010.12.24 péntek, 11:07:10 »


nektek kicsit kanyargósabb, de átalakítható a másik fajtára...


Ez ugy nezne ki mint az enyem a tddi? A 3-as szamu elemre tud valaki konkret mereteket? En is szilikoncsobol fogom megcsinalni, de nem szednem szet hogy mericskeljek. Am lehet csak az lesz a vege ha olajkorit is cserelek....
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2010.12.24 péntek, 16:47:04 »

Nagyon köszönöm Ervin!Csak imádkozni tudok,hogy ez legyen "csak" a baja. angel
Ervintol kerdeznem,hogy mindenkeppen le kell bontani a csoveket,ahhoz,hogy ki lehessen cserelni a fotengely-helyzeterzekelot?Nem lehet alulrol kicserelni?Egyebkent ez a sensor a kipuff.gaz visszavezeto alatt van a valto tetejen?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2010.12.24 péntek, 17:41:38 »

Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb.... eplus2

Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2010.12.24 péntek, 17:43:48 »

Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb.... eplus2

Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is.... eplus2
max olvasod eplus2

nincs olyan ismerősöd, aki be tudná mérni a pcsúcsjaidat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2010.12.24 péntek, 17:53:16 »

Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb.... eplus2

Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is.... eplus2
fordos segédanyagban ezt találtam:

Fehér füst:
Víz a tüzelőanyagbanLÁSD a következő alcsoportot 310-00.
Késleltetett tüzelőanyag-befecskendezőszivattyú vezérlésLÁSD A WDS-t.
Nem megfelelő szelepvezérlési idők.A szelepvezérlési időket ELLENŐRIZNI. LÁSD a következő alcsoportot 303-01A / 303-01B / 303-01C / 303-01D.
Hűtőfolyadék az égéstérben.Hűtőrendszer-nyomásvizsgálatot ELVÉGEZNI. LÁSD a következő alcsoportot 303-03. A hengerfejet eltávolítani. A hengerfejet, hengerfejtömítést és a hengerfuratokat kopás vagy sérülés szempontjából ELLENŐRIZNI.


ha érdekel, akkor felrakom a számokkal jelölt részeket is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2010.12.24 péntek, 18:34:01 »

Ervintol kerdeznem,hogy mindenkeppen le kell bontani a csoveket,ahhoz,hogy ki lehessen cserelni a fotengely-helyzeterzekelot?Nem lehet alulrol kicserelni?Egyebkent ez a sensor a kipuff.gaz visszavezeto alatt van a valto tetejen?
Szia!
Alulról nem lehet kicserélni!! Ez 100%, ha csak nem full flexibilis a kezed.. hehe Mindenképp le kell venni a csöveket, hogy kézzel odaférj, mert az elektromos csatlakozást is le kell venni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2010.12.24 péntek, 18:55:43 »

Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb.... eplus2

Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is.... eplus2
Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz.. szomoru1
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni... Embarrassed Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.  Wink worship  A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót. wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 19:05:25 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2010.12.24 péntek, 19:21:21 »

Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz.. szomoru1
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni... Embarrassed Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.  Wink worship  A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót. wave

ezzel az a problémám hogy ha porlasztós akkor azt észre lehet venni azért, ha viz lenne akkor az fogyna is de nem fogy.
Ha nem lenne kompreszzió akkor reggel se mindulna pöccre, hanem tekerne párat szerintem....
láttam már porlasztós,hengerfejes autót párat, de ezt most nem tudom hova tenni mi baja....két ünnep közöt diagot csinálok rajta az biztos.
Valami iszonyat picsliszáré baja van tuti, csak nem tudom mi eddig.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2010.12.24 péntek, 19:35:05 »

Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz.. szomoru1
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni... Embarrassed Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.  Wink worship  A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót. wave
Ervin!!

nincs ezekben nyomástartó szelep?? mert ha az engedi el a nyomást, akkor nem fogja kifele tolni az anyagot...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2010.12.24 péntek, 20:54:44 »

Ervin!!

nincs ezekben nyomástartó szelep?? mert ha az engedi el a nyomást, akkor nem fogja kifele tolni az anyagot...
Nincs szelep...azok levegősödnek, melyeknél az adagoló is szív egyben, de itt nem erről van szó... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:11:02 »

Nincs szelep...azok levegősödnek, melyeknél az adagoló is szív egyben, de itt nem erről van szó... wave
valaminek csak kéne lennie, mert különben szépen vissza lefolyik a tankba a go...

Bunyek!! ac-d jó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:17:47 »

valaminek csak kéne lennie, mert különben szépen vissza lefolyik a tankba a go...

Bunyek!! ac-d jó??
Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag vigyor3 eplus2 falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:39:59 »

Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag vigyor3 eplus2 falbav
akkor az adagolóban kéne tömítetlenségnek lennie szomoru1 egyre rosszabb falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:40:37 »

csináltam egy videót róla...

http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:43:10 »

Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag vigyor3 eplus2 falbav

az adagolónak is van visszafolyó ága az megy a szürőbe és vissza a tankba....és ott is fellevegősődhet,ezért csöveztem át azt is....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:55:08 »

az adagolónak is van visszafolyó ága az megy a szürőbe és vissza a tankba....és ott is fellevegősődhet,ezért csöveztem át azt is....
Egy hétig elnyírt O gyűrűvel jártam melóba az autóval cseppent a gázolaj, mégsem levegősödött fel....nem levegő hidd el!
Bakker, ez nagyon durván füstöl!!!! wow1..sűrgősen nézd meg a porlasztókat, mielőtt nagyobb baja lesz.
Olajat nem eszi? Bár akkor melegen is füstölne..
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 21:57:43 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:56:11 »

semmit nem eszik...2-3 km után semmi füst.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2010.12.24 péntek, 21:58:21 »

valószinű hogy kivetetem a porlasztókat mindenképp...azt meglátjuk hogyan tovább.
Az is érdekes hogy azóta csinálja mióta izzitókat cseréltem és beletoltam egy flakon protec-et.....
izzitókmiatt tuti nem, protec miatt? más nem történt vele mert a garázsba állt....passz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.