Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102663 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
malcolm
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2400 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 08:57:43 »
Sziasztok segítségre volna szükségem
Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2401 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 08:57:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.19 vasárnap, 20:53:45
jó még a hátsó ajtó mikrokapcsolója?? sikeres volt hosszútávon a beavatkozásom??
Szia Zsolt!
Elárulod a titkot, mit csináltál vele
? Hátha én is hasznát venném
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2402 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 09:59:00 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.20 hétfő, 08:57:56
Szia Zsolt!
Elárulod a titkot, mit csináltál vele
? Hátha én is hasznát venném
hello
igazából nem csináltam neki semmit sem, csak kinyitottam vele és azóta jó(kopp-kopp
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2403 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 17:00:24 »
Idézetet írta: Dini02 - 2010.12.19 vasárnap, 23:17:37
Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...
más: a fogyasztásom 30% kőkemény város, 70% városon kívül 4,9 literre jött ki!!! csak városban 7liter körül eszik ebben a minuszokban. nemcsak az állam esett le, az arcom is.
megint más: a sima 5 gangos váltó 5. fokozata szerintem túl rövid.. ugyanis 2500@120 szerintem sok! egy focus tddi-s haverom mondta, hogy neki 2000@120 ! nektek mennyit forog 100-nál, 120-nál 5. ben?
Ezeket én csináltam....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2404 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:26:27 »
na befejeztem a csövezést komplett, egy ideiglenes tdci szürővel amit kaptam ingyért...
Kis változtatást csináltam és a visszafolyó ágat nem vezettem vissza a szürőbe megint hanem közvetlen a tankba vissza....
Holnap veszek új BOSCH-t aszem...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2405 Dátum:
2010.12.21 kedd, 20:58:03 »
Idézetet írta: malcolm - 2010.12.20 hétfő, 08:57:43
Sziasztok segítségre volna szükségem
Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm
én szerintem ne nyomasd a ventit maxon, én speciel míg be nem melexik rendesen, csak 1 egységen (vagy mittudom én micsodán) nyomatom és így nem veszi el a sok hőt a mocitól, de a léhogást lenyomja, és akkor bemelexik 7-8 percen belül
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2406 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 18:21:32 »
Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2407 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 20:50:46 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.23 csütörtök, 18:21:32
Sziasztok.Most regeltem ide.Valaki tudna segíteni,hogy hol találom a vezérműtengely-helyzetérzékelőt 2001 júniusi 2.0 TDDI Mondeo-ban?? Köszi a segítséget.
Szia!
Abban olyan nincsen
Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2408 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:04:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 20:50:46
Szia!
Abban olyan nincsen
Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt.
nálam biztos nem, nálam elől van ez egr
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2409 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:16:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 21:04:07
nálam biztos nem, nálam elől van ez egr
Nem is a Tiedre írtam, hanem a lent írt 2001-es példányra....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2410 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:18:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 21:16:35
Nem is a Tiedre írtam, hanem a lent írt 2001-es példányra....
oks, csak olyan általánosításnak tűnt
mikortól volt szívósor váltás?? vagy csak nekem van ilyen??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2411 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:25:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 20:50:46
Szia!
Abban olyan nincsen
Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt.
Ez lenne az?
http://kephost.hu/image-A013_4D13B02C.jpg
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2412 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:26:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 21:18:45
oks, csak olyan általánosításnak tűnt
mikortól volt szívósor váltás?? vagy csak nekem van ilyen??
Akkor lett volna általánosítás, ha nem írja a gyártási idejét..
Nem rég néztem 2002-est, azon még hátul volt, mint az enyémen (nekem mondjuk már sehol sincs
...vagyis de, a szekrényben...)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2413 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:27:59 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.23 csütörtök, 21:25:53
Ez lenne az?
http://kephost.hu/image-A013_4D13B02C.jpg
Az bizony!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2414 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:29:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 21:26:10
Akkor lett volna általánosítás, ha nem írja a gyártási idejét..
Nem rég néztem 2002-est, azon még hátul volt, mint az enyémen (nekem mondjuk már sehol sincs
...vagyis de, a szekrényben...)
nemrég néztem egy másik 90LE-s di-t, és abban is hátul volt...
nem nagyon értem, hogy az enyémben miért van másmilyen(tdci-s)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2415 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:35:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 21:29:08
nemrég néztem egy másik 90LE-s di-t, és abban is hátul volt...
nem nagyon értem, hogy az enyémben miért van másmilyen(tdci-s)
Szerintem, már nem akartak kétfélét gyártani, és átálltak arra az egy verzióra...logikusnak tűnik..a fordtól mily meglepő...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2416 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:37:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 21:35:28
Szerintem, már nem akartak kétfélét gyártani, és átálltak arra az egy verzióra...logikusnak tűnik..a fordtól mily meglepő...
nem tom, legalább nem hasad ki a 90°-os elemem
(mert nincs
)
am bárki könnyen átépítheti...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2417 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:52:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 21:37:20
nem tom, legalább nem hasad ki a 90°-os elemem
(mert nincs
)
am bárki könnyen átépítheti...
Nekem még eredeti minden cső 240e+ nál...mi ezzel a baj?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2418 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:02:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 21:52:28
Nekem még eredeti minden cső 240e+ nál...mi ezzel a baj?
általában(tudom általánosítok
)
DI-k nagy részében az szokott kihasadni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2419 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:09:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 22:02:20
általában(tudom általánosítok
)
DI-k nagy részében az szokott kihasadni...
Biztos...
, de az EGR-re menőről sokkal többet lehet olvasni a másik fajtánál
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2420 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:12:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:09:55
Biztos...
, de az EGR-re menőről sokkal többet lehet olvasni a másik fajtánál
nálam még nem ment szét, de ha szétnyílik, akkor jön a saválló cső + szilikon elem
. az örökéletű
amennyiből megvenném az 1 gyári csövet, annyiból megvan az egész rendszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2421 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:25:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 22:12:20
nálam még nem ment szét, de ha szétnyílik, akkor jön a saválló cső + szilikon elem
. az örökéletű
amennyiből megvenném az 1 gyári csövet, annyiból megvan az egész rendszer
Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2422 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:28:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:25:08
Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
saját magam. kell hozzá max 3-4m saválló cső és univerzális szilikon elemek...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2423 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:31:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:25:08
Ez jól hangzik! Hol csináltatnád?
bár nekem egyszerűbb, alig van benne kanyar:
turbótól coolerig szinte egyenes, összesen kell bele 4 db kanyar elem.
nektek kicsit kanyargósabb, de átalakítható a másik fajtára...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2424 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:36:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 22:28:04
saját magam.
Na ez igen
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2425 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:45:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:36:01
Na ez igen
DIY
mindig az lesz a legjobb, amit magadnak csinálsz. + esetemben megkönnyíti a rendszer egyszerűsége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2426 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 23:27:59 »
Mármint melyik részét? Ezt a hibát? Leginkább 1srác dolgozik rajta.... miért?
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2427 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 23:30:24 »
gyárin még nem voltam, csak 1 párhuzamoson. Volt törve még előttem, de a többieké, akiknek ugyanilyen bajuk van, nem volt törve.
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2428 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 23:40:40 »
[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni
köszi
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2429 Dátum:
2010.12.24 péntek, 00:06:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 20:50:46
Szia!
Abban olyan nincsen
Viszont főtengely helyzetérzékelő igen, az ott van a váltóharangon, az EGR szelep alatt.
Koszi Ervin
. Mennyire bonyolult azt kiszedni??
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2430 Dátum:
2010.12.24 péntek, 08:36:39 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.24 péntek, 00:06:12
Koszi Ervin
. Mennyire bonyolult azt kiszedni??
Szia!
A turbót a légszűrőházzal összekötő csövet és a vákumszivattyú csövét le kell szedni, és úgy nehezen de hozzáférhető! Kicsi 1/4"-os racsnis kulccsal (8-as dugóval) kihajtod a csavart, és kihúzod a helyéről.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2431 Dátum:
2010.12.24 péntek, 09:32:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 08:36:39
Szia!
A turbót a légszűrőházzal összekötő csövet és a vákumszivattyú csövét le kell szedni, és úgy nehezen de hozzáférhető! Kicsi 1/4"-os racsnis kulccsal (8-as dugóval) kihajtod a csavart, és kihúzod a helyéről.
Nagyon köszönöm Ervin!Csak imádkozni tudok,hogy ez legyen "csak" a baja.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2432 Dátum:
2010.12.24 péntek, 11:07:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.23 csütörtök, 22:31:07
nektek kicsit kanyargósabb, de átalakítható a másik fajtára...
Ez ugy nezne ki mint az enyem a tddi? A 3-as szamu elemre tud valaki konkret mereteket? En is szilikoncsobol fogom megcsinalni, de nem szednem szet hogy mericskeljek. Am lehet csak az lesz a vege ha olajkorit is cserelek....
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2433 Dátum:
2010.12.24 péntek, 16:47:04 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.24 péntek, 09:32:49
Nagyon köszönöm Ervin!Csak imádkozni tudok,hogy ez legyen "csak" a baja.
Ervintol kerdeznem,hogy mindenkeppen le kell bontani a csoveket,ahhoz,hogy ki lehessen cserelni a fotengely-helyzeterzekelot?Nem lehet alulrol kicserelni?Egyebkent ez a sensor a kipuff.gaz visszavezeto alatt van a valto tetejen?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2434 Dátum:
2010.12.24 péntek, 17:41:38 »
Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb....
Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2435 Dátum:
2010.12.24 péntek, 17:43:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 17:41:38
Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb....
Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is....
max olvasod
nincs olyan ismerősöd, aki be tudná mérni a pcsúcsjaidat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2436 Dátum:
2010.12.24 péntek, 17:53:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 17:41:38
Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb....
Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is....
fordos segédanyagban ezt találtam:
Fehér füst:
Víz a tüzelőanyagban
LÁSD a következő alcsoportot 310-00.
Késleltetett tüzelőanyag-befecskendezőszivattyú vezérlés
LÁSD A WDS-t.
Nem megfelelő szelepvezérlési idők.
A szelepvezérlési időket ELLENŐRIZNI. LÁSD a következő alcsoportot 303-01A / 303-01B / 303-01C / 303-01D.
Hűtőfolyadék az égéstérben.
Hűtőrendszer-nyomásvizsgálatot ELVÉGEZNI. LÁSD a következő alcsoportot 303-03. A hengerfejet eltávolítani. A hengerfejet, hengerfejtömítést és a hengerfuratokat kopás vagy sérülés szempontjából ELLENŐRIZNI.
ha érdekel, akkor felrakom a számokkal jelölt részeket is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2437 Dátum:
2010.12.24 péntek, 18:34:01 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.24 péntek, 16:47:04
Ervintol kerdeznem,hogy mindenkeppen le kell bontani a csoveket,ahhoz,hogy ki lehessen cserelni a fotengely-helyzeterzekelot?Nem lehet alulrol kicserelni?Egyebkent ez a sensor a kipuff.gaz visszavezeto alatt van a valto tetejen?
Szia!
Alulról nem lehet kicserélni!! Ez 100%, ha csak nem full flexibilis a kezed..
Mindenképp le kell venni a csöveket, hogy kézzel odaférj, mert az elektromos csatlakozást is le kell venni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2438 Dátum:
2010.12.24 péntek, 18:55:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 17:41:38
Ervin itt folytatom ,mert valaki beszól még a végén és világvége lessz,többet nem megy le a nap se, stb....
Lementem garázsba piáért, és beinditottam....pöccre indult, alapjárat stabil, pici fehér füst azért volt de nem okádta és minden patent....kb 4 órát állt garázsba.
passz...lehet tényleg fellevegesődik csak ennyi idő alatt picit, de egész éjjel viszont kajak.....
ötleteket szivesen meghalgatom ezentúl is....
Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz..
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni...
Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.
A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 19:05:25 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2439 Dátum:
2010.12.24 péntek, 19:21:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 18:55:43
Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz..
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni...
Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.
A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót.
ezzel az a problémám hogy ha porlasztós akkor azt észre lehet venni azért, ha viz lenne akkor az fogyna is de nem fogy.
Ha nem lenne kompreszzió akkor reggel se mindulna pöccre, hanem tekerne párat szerintem....
láttam már porlasztós,hengerfejes autót párat, de ezt most nem tudom hova tenni mi baja....két ünnep közöt diagot csinálok rajta az biztos.
Valami iszonyat picsliszáré baja van tuti, csak nem tudom mi eddig.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2440 Dátum:
2010.12.24 péntek, 19:35:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 18:55:43
Szia!
Figyu, tényleg csak segítő szándék, de a levegősödéssel teljesen vakvágányon jársz..
A külső nyomás 1 bar a belső 4 bar...nem az egy fog a 4 fele menni...
Ha levegősödne álló helyzetben, akkor üzem közben ott döntené a gázolajat, ha ezt nem látod be akkor tényleg keresd még a levegősödés helyét egy darabig.
A legegyszerűbbel kezdeném: izzítógyertyák ki, és kompressziót mérnék, ha ez rendben, akkor kihuzkodnám a porlasztókat és megnézném pumpán hogy szépen ködösítenek e? és a megfelelő nyomáson rottyanak-e el(ez rajt van a porlasztón, szerintem valamelyik pisil) De ha a porlasztók is rendben, akkor nézetném meg diagon az autót és az adagolót.
Ervin!!
nincs ezekben nyomástartó szelep?? mert ha az engedi el a nyomást, akkor nem fogja kifele tolni az anyagot...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2441 Dátum:
2010.12.24 péntek, 20:54:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.24 péntek, 19:35:05
Ervin!!
nincs ezekben nyomástartó szelep?? mert ha az engedi el a nyomást, akkor nem fogja kifele tolni az anyagot...
Nincs szelep...azok levegősödnek, melyeknél az adagoló is szív egyben, de itt nem erről van szó...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2442 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:11:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 20:54:44
Nincs szelep...azok levegősödnek, melyeknél az adagoló is szív egyben, de itt nem erről van szó...
valaminek csak kéne lennie, mert különben szépen vissza lefolyik a tankba a go...
Bunyek!! ac-d jó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2443 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:17:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.24 péntek, 21:11:02
valaminek csak kéne lennie, mert különben szépen vissza lefolyik a tankba a go...
Bunyek!! ac-d jó??
Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2444 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:39:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 21:17:47
Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag
akkor az adagolóban kéne tömítetlenségnek lennie
egyre rosszabb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2445 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:40:37 »
csináltam egy videót róla...
http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2446 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:43:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 21:17:47
Van igen, az adagoló......de abból nem folyik vissza az anyag
az adagolónak is van visszafolyó ága az megy a szürőbe és vissza a tankba....és ott is fellevegősődhet,ezért csöveztem át azt is....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2447 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:55:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 21:43:10
az adagolónak is van visszafolyó ága az megy a szürőbe és vissza a tankba....és ott is fellevegősődhet,ezért csöveztem át azt is....
Egy hétig elnyírt O gyűrűvel jártam melóba az autóval cseppent a gázolaj, mégsem levegősödött fel....nem levegő hidd el!
Bakker, ez nagyon durván füstöl!!!!
..sűrgősen nézd meg a porlasztókat, mielőtt nagyobb baja lesz.
Olajat nem eszi? Bár akkor melegen is füstölne..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 21:57:43 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2448 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:56:11 »
semmit nem eszik...2-3 km után semmi füst.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2449 Dátum:
2010.12.24 péntek, 21:58:21 »
valószinű hogy kivetetem a porlasztókat mindenképp...azt meglátjuk hogyan tovább.
Az is érdekes hogy azóta csinálja mióta izzitókat cseréltem és beletoltam egy flakon protec-et.....
izzitókmiatt tuti nem, protec miatt? más nem történt vele mert a garázsba állt....passz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ