Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:14:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113298 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2450 Dátum:
2010.12.24 péntek, 22:15:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 21:55:08
Egy hétig elnyírt O gyűrűvel jártam melóba az autóval cseppent a gázolaj, mégsem levegősödött fel....nem levegő hidd el!
Bakker, ez nagyon durván füstöl!!!!
..sűrgősen nézd meg a porlasztókat, mielőtt nagyobb baja lesz.
Olajat nem eszi? Bár akkor melegen is füstölne..
ha olajat eszik, akkor nem kéken füstöl??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2451 Dátum:
2010.12.24 péntek, 22:25:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 18:34:01
Szia!
Alulról nem lehet kicserélni!! Ez 100%, ha csak nem full flexibilis a kezed..
Mindenképp le kell venni a csöveket, hogy kézzel odaférj, mert az elektromos csatlakozást is le kell venni.
Alulrol mar kivettem egy sensort,de szerintem az a valton levo speed-sensor.Ennek semmi koze a fotengely-helyzeterzekelohoz,ugye?Ha igy van ,ahogyan irtam,akkor holnap meg egy nekirugaszkodas
Nagyon rossz helyre tettek ezt az en Mondeomba!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2452 Dátum:
2010.12.25 szombat, 09:11:22 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.24 péntek, 22:25:39
Alulrol mar kivettem egy sensort,de szerintem az a valton levo speed-sensor.Ennek semmi koze a fotengely-helyzeterzekelohoz,ugye?Ha igy van ,ahogyan irtam,akkor holnap meg egy nekirugaszkodas
Nagyon rossz helyre tettek ezt az en Mondeomba!
Igen a sebesség jeladóhoz hozzáférni alulról, de a CKP-hez nem.
Egyébként mi a baj az autóval, hogy cserélni kell a főt. hely.jeladót? Nem indul? Instabil alapjárat? Leáll? Vagy?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.25 szombat, 09:42:16 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2453 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:00:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 21:40:37
csináltam egy videót róla...
http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
tyű!!!az asszonyt akartad megölni a kipuffgázban?
ez durva.nagyon sok az elégetlen go.,méress 1 kompressziót is-biztos ami biztos alapon!
ezért füstöl csak hidegen
a csúcsokat meg alapból csekkoltatod úgyis.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2454 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:29:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 09:11:22
Igen a sebesség jeladóhoz hozzáférni alulról, de a CKP-hez nem.
Egyébként mi a baj az autóval, hogy cserélni kell a főt. hely.jeladót? Nem indul? Instabil alapjárat? Leáll? Vagy?
A helyzet a következő:melegen leallt párszor,úgy,hogy rángatott és elfogyott belőle a lóerő.hidegen masnap indult,de mikor bemelegedett megint leallt.jött egy szerelő es bemérte a következő hibakódot:PO148/149.Ezt megtaláltam,mint tüzelőanyag-szállítás hiba és tüzelőanyag-időzítés hiba.szóval odáig jutottam ma,hogy végre sikerült kicserélni ezt a főtengely-helyzetérzékelőt
Viszont még mindíg nem indul az autó.Annyit sikerült még megállapítani,hogy a porlasztóknál olajos és köpte a go.-t,mikor melegen járt a motor még pár nappal ezelőtt.A résolaj-visszavezető csövek lehetnek még gyanúsak,vagy egy magyar szerelő(mivel Angliában vagyok)mondta,hogy a porlasztó alatt levő gyűrüket lenne érdemes kicserélni,mert ott is jöhet vissza a go.,ha nem jók a gyűrük,töröttek,vagy ilyesmi.
Neked mi a meglátásod ez ügyben?Minden segítséget szívesen látok és örülnék neki,mert ha többen összedugjuk a fejünket,akkor okosabbak leszünk ezügyben.
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2455 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:26:24 »
90 LE-s az autód? A nem indul azt jelenti nálad, hogy el sem indul a motor? Az enyém megy, de leáll...
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2456 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:31:56 »
Idézetet írta: Tomy21 - 2010.12.25 szombat, 14:26:24
90 LE-s az autód? A nem indul azt jelenti nálad, hogy el sem indul a motor? Az enyém megy, de leáll...
Igen,90LE-s.Már el sem indul.A hiba jelensége óta elindult még 3 szor,aztán mára már nem is indul.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2457 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:56:24 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.25 szombat, 14:31:56
Igen,90LE-s.Már el sem indul.A hiba jelensége óta elindult még 3 szor,aztán mára már nem is indul.
indítózás közben villog az izzítás jelző??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2458 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:59:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.25 szombat, 14:56:24
indítózás közben villog az izzítás jelző??
Nem villog.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2459 Dátum:
2010.12.25 szombat, 15:03:06 »
na egy kis élmény is, hátha nem írtam még
kb 2 hete összehasonlítottuk a mi 90LE+chip-esünket egy 115-LE-ssel. mind2 kombi, így a súéykülönbség kizárva
ami meglepó volt, hogy a gyári 115LE-s gyengébben megy
. nekem 3.-ben 30-tól, neki 45-től kezdett el húzni
igazából ahogy visszaemlékszem a gyári 90LE-s változatára, ahoz képest nem igazán éreztem a 115LE-sben az a + 25LE-t és 40NM-t
szóval szerintem megérte az árát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2460 Dátum:
2010.12.25 szombat, 17:39:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 11:00:42
tyű!!!az asszonyt akartad megölni a kipuffgázban?
ez durva.nagyon sok az elégetlen go.,méress 1 kompressziót is-biztos ami biztos alapon!
ezért füstöl csak hidegen
a csúcsokat meg alapból csekkoltatod úgyis.....
tököm tele a nőkkel,mindig vinnyognak...nincs is szebb mint egy diesel füst illata az orrban...
mint egy parfüm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2461 Dátum:
2010.12.25 szombat, 19:58:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.25 szombat, 17:39:56
tököm tele a nőkkel,mindig vinnyognak...nincs is szebb mint egy diesel füst illata az orrban...
mint egy parfüm.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2462 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:21:31 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.25 szombat, 11:29:35
A helyzet a következő:melegen leallt párszor,úgy,hogy rángatott és elfogyott belőle a lóerő.hidegen masnap indult,de mikor bemelegedett megint leallt.jött egy szerelő es bemérte a következő hibakódot:PO148/149.Ezt megtaláltam,mint tüzelőanyag-szállítás hiba és tüzelőanyag-időzítés hiba.szóval odáig jutottam ma,hogy végre sikerült kicserélni ezt a főtengely-helyzetérzékelőt
Viszont még mindíg nem indul az autó.Annyit sikerült még megállapítani,hogy a porlasztóknál olajos és köpte a go.-t,mikor melegen járt a motor még pár nappal ezelőtt.A résolaj-visszavezető csövek lehetnek még gyanúsak,vagy egy magyar szerelő(mivel Angliában vagyok)mondta,hogy a porlasztó alatt levő gyűrüket lenne érdemes kicserélni,mert ott is jöhet vissza a go.,ha nem jók a gyűrük,töröttek,vagy ilyesmi.
Neked mi a meglátásod ez ügyben?Minden segítséget szívesen látok és örülnék neki,mert ha többen összedugjuk a fejünket,akkor okosabbak leszünk ezügyben.
Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle..
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2463 Dátum:
2010.12.25 szombat, 21:58:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 20:21:31
Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle..
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja!
Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2464 Dátum:
2010.12.25 szombat, 22:06:21 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.25 szombat, 21:58:03
Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?)
akksisarut vedd le egy éjszakára, hátha az segít
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2465 Dátum:
2010.12.25 szombat, 22:19:41 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.25 szombat, 21:58:03
Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?)
Azt írtad volt szerelőnél, ha spriccel a gázolaj, azzal nem kezdett semmit?.....
hollanderek a porlasztók tetején meg vannak húzva?(17-es villás kulcs) résolajcsővek csatlakozóinál a kis hollanderek meg vannak húzva?, résolajcsövek nem repedtek? Ha szerelő látta, hogy spriccel, az az első hogy megoldja a tömítetlenséget...
Nem kell hibakódot törölni CKP csere után, viszont az akku saruk levételével kárt nem teszel, azt csináld meg.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2466 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 10:47:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 22:19:41
Azt írtad volt szerelőnél, ha spriccel a gázolaj, azzal nem kezdett semmit?.....
hollanderek a porlasztók tetején meg vannak húzva?(17-es villás kulcs) résolajcsővek csatlakozóinál a kis hollanderek meg vannak húzva?, résolajcsövek nem repedtek? Ha szerelő látta, hogy spriccel, az az első hogy megoldja a tömítetlenséget...
Nem kell hibakódot törölni CKP csere után, viszont az akku saruk levételével kárt nem teszel, azt csináld meg.
Rendben.Az akksit levettem,mert lemerult idokozben,most töltőn van éppen.Viszont másik akksival sem kapta el,csak pörgette :rinya:A hollanderek mindenhol meg vannak húzva és a résolajcsövek sem repedtek,sőt a hollandereknél le is légtelenítettük-hátha-főt.helyzetérzékelő csere után.De akkor sem indult be.A porlasztók alatt vannak rézgyűrük ugye?
A szerelőnek még az gyanús. ???De lehet,h a porlasztót is ki kell tisztíttatni
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2467 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:02:04 »
na itt egy ujabb videó csemegézzetek....
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ
Hát aszem később indul meg egy henger inditás után fater is azt mondta....
Ma eszembe jutott valami és kipróbálom, ha megjavul kirugdosom a xenonjait....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2468 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:03:34 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 10:47:32
Rendben.Az akksit levettem,mert lemerult idokozben,most töltőn van éppen.Viszont másik akksival sem kapta el,csak pörgette :rinya:A hollanderek mindenhol meg vannak húzva és a résolajcsövek sem repedtek,sőt a hollandereknél le is légtelenítettük-hátha-főt.helyzetérzékelő csere után.De akkor sem indult be.A porlasztók alatt vannak rézgyűrük ugye?
A szerelőnek még az gyanús. ???De lehet,h a porlasztót is ki kell tisztíttatni
Vannak rézgyűrűk, de azok az égésteret tömítik el a hengerfej forgattyús mechanizmusától, abból Te semmit nem érzékelsz, onnan gázolaj nem jut ki....ráadásul, ha nincs kitekerve a porlasztó, akkor az nem megy tönkre soha!!!
Porlasztót nem kell ezeken tisztítani...azért van a gázolaj, hogy tisztítsa
Figyu, fényképezd le hol sprickel a gázolaj, mert így csak vaktába találgatunk!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2469 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:12:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.26 vasárnap, 11:02:04
na itt egy ujabb videó csemegézzetek....
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ
Hát aszem később indul meg egy henger inditás után fater is azt mondta....
Ma eszembe jutott valami és kipróbálom, ha megjavul kirugdosom a xenonjait....
Látod, már az elején mondtam, hogy hagyd a levegősödést, nem az a baja..
Igaza van Faterodnak!
Egyébként isteni hangja van még így is, olyan igazi DI-s..
Ahogy melegedett az égéstér, úgy hagyta el a füstöt! (porlasztó-vagy kompresszió)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2470 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:13:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 21:40:37
csináltam egy videót róla...
http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
kemény...nekem nem ilyen. Neked poccre indul, nekem meg sokat kell reszelni, ezert dob utana egy hatalmas feher kod-ot mikor elindult, de aztan csak a para van....habar... elbizonytalanodtam, az elejen mintha nekem is hasonlo lenne, csak sokkal gyengebben, de eddig azt hittem az mar a pára. Na majd csinalok felvetelt en is.
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2471 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:16:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 11:03:34
Vannak rézgyűrűk, de azok az égésteret tömítik el a hengerfej forgattyús mechanizmusától, abból Te semmit nem érzékelsz, onnan gázolaj nem jut ki....ráadásul, ha nincs kitekerve a porlasztó, akkor az nem megy tönkre soha!!!
Porlasztót nem kell ezeken tisztítani...azért van a gázolaj, hogy tisztítsa
Figyu, fényképezd le hol sprickel a gázolaj, mert így csak vaktába találgatunk!!!
rendben,de hogyan tudok képet ide feltölteni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2472 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:16:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.26 vasárnap, 11:13:22
kemény...nekem nem ilyen. Neked poccre indul, nekem meg sokat kell reszelni, ezert dob utana egy hatalmas feher kod-ot mikor elindult, de aztan csak a para van....habar... elbizonytalanodtam, az elejen mintha nekem is hasonlo lenne, csak sokkal gyengebben, de eddig azt hittem az mar a pára. Na majd csinalok felvetelt en is.
Gondolom azért indul neki pöccre, mert 3 henger tökéletes és azonnal indítja...viszi magával a haldokló 4.-et is ami meg csak füstöt gyárt amíg be nem indul..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2473 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:19:19 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 11:16:29
rendben,de hogyan tudok képet ide feltölteni?
Feldobod a képet egy képfeltöltő oldalra pl: kepfeltoltes.hu, azután rálépsz a kép beszúrása ikonra itt felül
és a linket bemásolod ide.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2474 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:08:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 11:19:19
Feldobod a képet egy képfeltöltő oldalra pl: kepfeltoltes.hu, azután rálépsz a kép beszúrása ikonra itt felül
és a linket bemásolod ide.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/101226/100_4714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nos.A 2. porlasztó tövénél spriccelt,már amikor meleg volt a motor.nem nagyon spriccelt,csak egy picit köpött ki és akkor már egyenetlenül járt a motor,nem sokkal rá meg is állt.Eközben persze füstölt is ,mint az állat
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:12:10 írta oli23
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2475 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:36:43 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 12:08:15
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/101226/100_4714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nos.A 2. porlasztó tövénél spriccelt,már amikor meleg volt a motor.nem nagyon spriccelt,csak egy picit köpött ki és akkor már egyenetlenül járt a motor,nem sokkal rá meg is állt.Eközben persze füstölt is ,mint az állat
A második képet is linkeld be úgy mint az elsőt, mert nem tudom megnyitni...ha tudod nyilazd meg hol spriccelt...lehet a nagynyomású cső repedt el a hollander alatt a kúpos tömítés felett..
Motorolaj szinted nem emelkedett meg ?.?.?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:39:44 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2476 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:47:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 12:36:43
A második képet is linkeld be úgy mint az elsőt, mert nem tudom megnyitni...ha tudod nyilazd meg hol spriccelt...lehet a nagynyomású cső repedt el a hollander alatt a kúpos tömítés felett..
Motorolaj szinted nem emelkedett meg ?.?.?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A motorolajszint nem emelkedett
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:57:13 írta oli23
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2477 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:00:11 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 12:47:46
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A motorolajszint nem emelkedett
Annak csak örülj, hogy nem emelkedett! Cseréltesd ki a résolajcsöveket az összeset gumira 1000 forintos tétel az egész, és szedjétek le a nagynyomású csöveket, és ellenőrizzétek, hogy nincsenek e elrepedve, vagy a kúpos tömítő felület nincs e berágódva...ha repedt, rézzel két perces forrasztás az egész (mondom én akinek itt állnak a garázsban a palackok
) a berágódást meg le kell csiszolni és próba.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2478 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:03:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 13:00:11
Annak csak örülj, hogy nem emelkedett! Cseréltesd ki a résolajcsöveket az összeset gumira 1000 forintos tétel az egész, és szedjétek le a nagynyomású csöveket, és ellenőrizzétek, hogy nincsenek e elrepedve, vagy a kúpos tömítő felület nincs e berágódva...ha repedt, rézzel két perces forrasztás az egész (mondom én akinek itt állnak a garázsban a palackok
) a berágódást meg le kell csiszolni és próba.
sikerült megnyilaznom
...ja,és mi neked a véleményed a PO148/149-es hibakódról???Mert gyakorlatilag csak ennyit tudunk.
...meg azt,h az autó már el sem indul...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 13:09:52 írta oli23
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2479 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:10:57 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 13:03:29
sikerült megnyilaznom
lássuk!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2480 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:15:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 13:10:57
lássuk!
az alsón ott a nyil,csak kicsi a kép!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2481 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:17:33 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 13:03:29
sikerült megnyilaznom
...ja,és mi neked a véleményed a PO148/149-es hibakódról???Mert gyakorlatilag csak ennyit tudunk.
...meg azt,h az autó már el sem indul...
gyári diaggal olvasták?mert más nem látja a tddi lelkét!ez akár lehet fals hibakód is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2482 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:21:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.26 vasárnap, 13:17:33
gyári diaggal olvasták?mert más nem látja a tddi lelkét!ez akár lehet fals hibakód is.....
Egy Angol srác olvasta(mivel itt lakom) a saját műszerével.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2483 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 14:22:06 »
Na.. mai inditas, -3 fokban. 6mp tekerés, aztan beindult, mint mindig az alapjarat stabil volt, es semmi fust
kb 1 perc mulva meg mar csak a goz volt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2484 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 15:19:45 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.26 vasárnap, 13:21:18
Egy Angol srác olvasta(mivel itt lakom) a saját műszerével.
nem tudod a software-nevét?tddi-t nem sok cucc olvas a gyárin kívül.az Auto Eugenity pl iyen....de az itthon is kumma drága.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2485 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 17:18:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.26 vasárnap, 15:19:45
nem tudod a software-nevét?tddi-t nem sok cucc olvas a gyárin kívül.az Auto Eugenity pl iyen....de az itthon is kumma drága.
Sajna nem,mintha valami p-betüsre emlékeznék,vagy van benne p betű...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2486 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 17:56:31 »
Bunyek!!
tuning során ki fogjátok venni az átütött katalizátort, vagy bent hagyjátok??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2487 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 19:56:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.26 vasárnap, 17:56:31
Bunyek!!
tuning során ki fogjátok venni az átütött katalizátort, vagy bent hagyjátok??
az uj turbóhoz már nem lessz jó,átkell csövezni...tehát igen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2488 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 20:03:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.26 vasárnap, 19:56:21
az uj turbóhoz már nem lessz jó
ha kiveszed, én vevő lennék rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2489 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 20:47:37 »
[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Volt törve még előttem, de a motorvezérlő felőli oldal nem.Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni Smiley
köszi
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2490 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:12:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.26 vasárnap, 19:56:21
az uj turbóhoz már nem lessz jó,átkell csövezni...tehát igen.
Én is Én is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2491 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:15:59 »
Idézetet írta: Tomy21 - 2010.12.26 vasárnap, 20:47:37
[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Volt törve még előttem, de a motorvezérlő felőli oldal nem.Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni Smiley
köszi
Főoldalon van műszerfal világítás csere, de én ahogy olvasgattam a fordulatszám mérőét nem lehet csak úgy kiveszem betesezem alapon cserélni, de HZsolt biztosan segít Neked
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2492 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:28:37 »
minek az nektek bakker,de rá hörögtetek...
Nem tudjátok kiütni?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2493 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:35:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.26 vasárnap, 21:28:37
minek az nektek bakker,de rá hörögtetek...
Nem tudjátok kiütni?
Deee csak ha még sem lenne jó vagy kellene a zöldkártyához akkor legyen meg az eredeti is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2494 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:53:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.26 vasárnap, 21:28:37
minek az nektek bakker,de rá hörögtetek...
Nem tudjátok kiütni?
azért akarok másikat, mert akkor ha kell vissza tudom rakni az eredetit. ha neked az már úgysem jó bele, akkor én némi pénzmagért cserébe átvenném.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2495 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 21:53:36 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.12.26 vasárnap, 21:35:00
Deee csak ha még sem lenne jó vagy kellene a zöldkártyához akkor legyen meg az eredeti is.
pontosan, de én kértem hamarabb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2496 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 22:03:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.26 vasárnap, 21:53:36
pontosan, de én kértem hamarabb
Ez igaz.
De nekem meg barnább a szemem.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2497 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 22:08:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.12.26 vasárnap, 22:03:53
Ez igaz.
De nekem meg barnább a szemem.
itt csak a sorrend játszik
én is tudnék még sokmindent sorolni:eplus2:
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2498 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 22:22:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.26 vasárnap, 22:08:25
itt csak a sorrend játszik
én is tudnék még sokmindent sorolni:eplus2:
Na jó.
Meggyőztél, csak azt hittem,hogy vicces vagyok.
De tévedni emberi dolog.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2499 Dátum:
2010.12.28 kedd, 23:51:10 »
A TDDI-ben ha porlasztócsúcsot cserélne az ember akkor azt is fel kell programozni?
Vagy csak ki csavar-be csavar és kész?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
56
57
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ