Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113452 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:54:08 »

A TDDI-ben ha porlasztócsúcsot cserélne az ember akkor azt is fel kell programozni?
Vagy csak ki csavar-be csavar és kész?
ez egy jó kérdés, szerintem ilyet még nem cserélt itt senki sem... vigyor3

egy tuti, ha cserélsz akkor egy db rági kelleni fog belőle Bunyek-nak eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:58:32 »

ez egy jó kérdés, szerintem ilyet még nem cserélt itt senki sem... vigyor3

egy tuti, ha cserélsz akkor egy db rági kelleni fog belőle Bunyek-nak eplus2

Ez most csak egy elméleti kérdés.Szerencsére.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2010.12.29 szerda, 04:16:44 »

Sziasztok.
Kérném segítségeteket.
Egy 2001.06. havi Mondeo-m van 2.0 TDDI 115 lovas. Mostanában nagyon sokat költöttem rá, és azt is hittem, hogy mostmár nem is lehet hiba semmiben. Ebben a hónapban cseréltem benne, kuplung szettet, kéttömegű lendkereket, kinyomó csapágyat. Most reggelente hideg indításnál a fordulatom 1000 környékén van(úgy mint általában) de most különböző időközönként felugrik 1100 környékére, de csak pár másodpercre, ezt mindaddig csinálja amíg el nem indulok. Melegen már nagyon ritkán veszem észre hogy így beingadozik, de a multkor már olyat is csinált, hogy mentem 5.-be 60-nal, és elengedtem a lában a gázról, természetesen lassulni kezdtem, de egyszercsak megindult az auto és el kezdett húzni, pedig nem is nyúltam a gázhoz, fel is ment 70-ig, ott nyomtam egy kuplungot és abba is hagyta. Nem tom mi lehet ez kb. 2 hete csinálja. Ha vlki tudna nekem  segíteni a probléma megoldásában azt megköszönném.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2010.12.29 szerda, 08:36:21 »

A TDDI-ben ha porlasztócsúcsot cserélne az ember akkor azt is fel kell programozni?
Vagy csak ki csavar-be csavar és kész?
Nem kell programozni, mert mechanikus (rugós)...és nem kell porlasztót cserélni, elég csak a csúcsot, bármelyik bosch szaküzletben vagy szervízben kapsz gyárit!!!! 20 körül van darabja..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2010.12.29 szerda, 09:01:21 »

Sziasztok.
Kérném segítségeteket.
Egy 2001.06. havi Mondeo-m van 2.0 TDDI 115 lovas. Mostanában nagyon sokat költöttem rá, és azt is hittem, hogy mostmár nem is lehet hiba semmiben. Ebben a hónapban cseréltem benne, kuplung szettet, kéttömegű lendkereket, kinyomó csapágyat. Most reggelente hideg indításnál a fordulatom 1000 környékén van(úgy mint általában) de most különböző időközönként felugrik 1100 környékére, de csak pár másodpercre, ezt mindaddig csinálja amíg el nem indulok. Melegen már nagyon ritkán veszem észre hogy így beingadozik, de a multkor már olyat is csinált, hogy mentem 5.-be 60-nal, és elengedtem a lában a gázról, természetesen lassulni kezdtem, de egyszercsak megindult az auto és el kezdett húzni, pedig nem is nyúltam a gázhoz, fel is ment 70-ig, ott nyomtam egy kuplungot és abba is hagyta. Nem tom mi lehet ez kb. 2 hete csinálja. Ha vlki tudna nekem  segíteni a probléma megoldásában azt megköszönném.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Egy éjszakára vedd le az akksi sarukat...ha utána is csinálja akkor a főtengely helyzetérzékelő hibás jeleket küld, és attól is lehet ez az ingadozás.(Kb 6000 Huf)
Az alap dolgok rendben? Gázolajszűrő, légszűrő, izzító gyertyák, MAF tiszta? Nincs gázolaj szivárgás?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2010.12.29 szerda, 09:51:18 »

Nem kell programozni, mert mechanikus (rugós)...és nem kell porlasztót cserélni, elég csak a csúcsot, bármelyik bosch szaküzletben vagy szervízben kapsz gyárit!!!! 20 körül van darabja..

Tehát akkor csak ki csavar-be csavar.Az tök jó.
A Cromaxnál 64000ft darabja a gyárinak..
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2010.12.29 szerda, 10:07:22 »

csináltam egy diagot, youtube-ra most tolom majd fel....
kiszedem a 4 csúcsot és bevizsgáltatom énis,meg leszedem szelepfedelet akkor már és megnézem a himbákat is....
nagyon agyalok egy porlasztóvizsgáló készülék öszedobásán itthon magamnak....
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2010.12.29 szerda, 10:13:51 »

csináltam egy diagot, youtube-ra most tolom majd fel....
kiszedem a 4 csúcsot és bevizsgáltatom énis,meg leszedem szelepfedelet akkor már és megnézem a himbákat is....
nagyon agyalok egy porlasztóvizsgáló készülék öszedobásán itthon magamnak....

Kíváncsian várom.
De érdemes bevizsgáltatni a csúcsokat ha tényleg 20000ft ért lehet venni őket?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2010.12.29 szerda, 11:34:46 »

Sziasztok.
Kérném segítségeteket.
Egy 2001.06. havi Mondeo-m van 2.0 TDDI 115 lovas. Mostanában nagyon sokat költöttem rá, és azt is hittem, hogy mostmár nem is lehet hiba semmiben. Ebben a hónapban cseréltem benne, kuplung szettet, kéttömegű lendkereket, kinyomó csapágyat. Most reggelente hideg indításnál a fordulatom 1000 környékén van(úgy mint általában) de most különböző időközönként felugrik 1100 környékére, de csak pár másodpercre, ezt mindaddig csinálja amíg el nem indulok. Melegen már nagyon ritkán veszem észre hogy így beingadozik, de a multkor már olyat is csinált, hogy mentem 5.-be 60-nal, és elengedtem a lában a gázról, természetesen lassulni kezdtem, de egyszercsak megindult az auto és el kezdett húzni, pedig nem is nyúltam a gázhoz, fel is ment 70-ig, ott nyomtam egy kuplungot és abba is hagyta. Nem tom mi lehet ez kb. 2 hete csinálja. Ha vlki tudna nekem  segíteni a probléma megoldásában azt megköszönném.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem ez az 5.-ben magától megy dolog akkor volt amikor hóban mentem és nyomtam egy nagyobb gázt és ugye elpörgött(akkor még nyárigumival  hehe ) levettem a gázról a lábam és nyomta magától vagy nemtom  vigyor3 aztán én is kuplungoltam és megszűnt, kicsit biztos megzavarodott, nem lehet akkora a baj
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:53:34 »

5-ben gazadas:

Az auto computere nem engedi lefulladni az autot, igy valoszinu, hogy csak arrol van szo, hogy 5-ben mar annyira lelassultal, hogy gazt adott magatol, nehogy elkezdjen fulladni.

Porlasztok: nem kell padra tenni a porlasztokat vetel utan/berakas elott, hogy be legyen allitva mind a 4 porlasztasi kepe es hogy a nyomas megegyezzen??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:18:07 »

Kíváncsian várom.
De érdemes bevizsgáltatni a csúcsokat ha tényleg 20000ft ért lehet venni őket?


Én holnap viszem őket bevizsgáltatni...650ft darabja BOSCH-nál (nem irtam el.)
amelyik rossz azt megcsináltatom egy itteni profi emberkével.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:23:39 »

5-ben gazadas:

Az auto computere nem engedi lefulladni az autot, igy valoszinu, hogy csak arrol van szo, hogy 5-ben mar annyira lelassultal, hogy gazt adott magatol, nehogy elkezdjen fulladni.

Porlasztok: nem kell padra tenni a porlasztokat vetel utan/berakas elott, hogy be legyen allitva mind a 4 porlasztasi kepe es hogy a nyomas megegyezzen??
pontosan, ennek így kell működnie.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:27:27 »

csináltam egy diagot, youtube-ra most tolom majd fel....
kiszedem a 4 csúcsot és bevizsgáltatom énis,meg leszedem szelepfedelet akkor már és megnézem a himbákat is....
nagyon agyalok egy porlasztóvizsgáló készülék öszedobásán itthon magamnak....
na látom feltetted a videót Wink

http://www.youtube.com/watch?v=FCjPK2dBOk8

milyen kütyü ez, ami viszi a di-t??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:31:02 »

ez semmi az enyém durvább...de alapjáratom atomstabil picit bemelegszik utánna már füst sincs nálam.
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ

A helyzet az hogy azóta ilyen mióta énis beleraktam a protec-et, de persze azt már kijártam rég belőle, de a füst megmaradt...
ma szérkaptam a mocit és holnap bevizsgáltatom a porlasztókat...

most igy néz ki a lelkem jelenleg... szomoru1


de most full generált kap ha már szétszedem az egészet....
turbóm tengelye is kicsit kotyog már ahogy néztem,úgyhogy nemis baj hogy vettem egy nagyobbat....
ez van...



ezt jólszétkaptad. mennyi km van a gépben??

remélem, hogy a pcs diaggal előrébb jutsz szomoru1

turbócsere után módosítani kell a motorvezérlő szoftverén??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:31:50 »

Én holnap viszem őket bevizsgáltatni...650ft darabja BOSCH-nál (nem irtam el.)
amelyik rossz azt megcsináltatom egy itteni profi emberkével.

650ft a bevizsgálás?Így már érthető.
Meg tudod adni a címet?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:33:55 »

Én holnap viszem őket bevizsgáltatni...650ft darabja BOSCH-nál (nem irtam el.)
amelyik rossz azt megcsináltatom egy itteni profi emberkével.
Bosch Car Service vagy valami spéci bosch műhely??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:54:46 »

Holnap cserélem az olajat és az üzemanyag szűrőt.
Szerintetek az új szűrőt ha feltöltöm narancssárga Proteccal és úgy indítom el  az jó?
Valahol hallottam erről.
Vagy a szűrő csere előtt kellene Protecozni?
Én még sosem használtam.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:38:08 »

650ft a bevizsgálás?Így már érthető.
Meg tudod adni a címet?

http://www.iceg.hu/ceginfo/index.php?mode=ceginfo&c_id=12190446755516
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:39:12 »

Holnap cserélem az olajat és az üzemanyag szűrőt.
Szerintetek az új szűrőt ha feltöltöm narancssárga Proteccal és úgy indítom el  az jó?
Valahol hallottam erről.
Vagy a szűrő csere előtt kellene Protecozni?
Én még sosem használtam.

beleöntöd a tankba azt annyi, nem köll azt cifrázni...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:42:57 »

na látom feltetted a videót Wink

http://www.youtube.com/watch?v=FCjPK2dBOk8

milyen kütyü ez, ami viszi a di-t??

Az egyik saját műszerünk...másik is viszi,csak ez volt bennt... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:51:46 »

Az egyik saját műszerünk...másik is viszi,csak ez volt bennt... eplus2
gondolom nem 10eft-os kütyü szomoru1
ez az egy bajom van a di.vel, hogy nem viszi bármelyik mezei diag cucc
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:07:24 »

beleöntöd a tankba azt annyi, nem köll azt cifrázni...

Gázolajszűrő csere előtt vagy után is jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:22:09 »

Tehát akkor csak ki csavar-be csavar.Az tök jó.
A Cromaxnál 64000ft darabja a gyárinak..
Ezért írtam, hogy elég csak a csúcsot... vigyor3 a 64 a komplett.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:27:04 »

Gázolajszűrő csere előtt vagy után is jó.

szerintem tökmindegy ugyis kijárod belőle...a többit meg megszüri a szürő...de ahogy gondolod.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:34:46 »

Ezért írtam, hogy elég csak a csúcsot... vigyor3 a 64 a komplett.. Wink

De a cromaxnál nincs külön csúcs.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:39:16 »

Bunyek!
ezt a füstöléses sztorit hirtelen kezdte egyik napról a másikra? elég sz*r volt a hangja a videon inditás után teljesen egyenletesen jár a motor? a füstnek milyen szaga van? katalizátorod bent van még?
énis tavasszal be akarom méretni a porlasztókat mert nekem meg tök egyenetlenül jár a motorom hidegen. Nem könyü leirni a jelenséget és teljesen öszevissza csinálja. Pöccre indul egyenletesen bármikor aztán fogja magát bedadog,(vagy azonnal vagy 2 perc mulva vagy ahogy jólesik neki) vagyis hirtelen olyan traktorhangja lesz mintha nem menne egy henger vagy nagyonnagyot előtöltene. Olyankor kap egykis fordulatot 1100 küröl már kisimul(igy szoktam melegiteni is 1100-1200 körül tartom ugy 5 percig vagy amig épp ki nem simul) mióta megvettem ilyen, nem birok rájönni, ugye adagolót is műtöttünk(és amugy kicseréltem a komplett nagynyomásu részt is meg a háznyomásállitó szelepet is) de ezen a jelenségen nem változtatott illetve kicsit másmilyen lett de az a rossz alapelötöltés miatt volt. Viszont nekem fehér füst az nincs. amikor bedadog akkorsem. Szürke az van borzalmas ifaszaggal(nincs már katalizátorom)szoval ezt vehetjük normálisnak. Ami még érdekes hogy ahogy melegszik ugye a motor szép lassan elhagyja, de azt vettem észre hogy nem 100% hogy teljesen a motor melegedésével van öszefüggésben.
Mind1 mert amugyis kiváncsi vagyok a porlasztókra. Van ezekre a porlasztó kiszedésekre valami célszerszám? Mert az enyémen nem mozdulnak ugy bele vannak álva a helyükre(2000 évj, 233+e km) se hidegen se melegen hiába neki a WD40 vagy akármi más, egyiksem moccan.
jah irtatok itt ECU cserékről. ez teljesen büntetlenül megy ezeknél az autóknál(immo ugye nálatok is az adagolóvezérlőben van) szoval átdugom és indul? jah az enyém ugye focus...
jah és TDDI focus 2000 forlulatnál 100 körül vagy picit alatta megy. csakmert valaki itt 120 akról irogatott Smiley
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:47:52 »

De a cromaxnál nincs külön csúcs.
A boschnál kérdezd...nekünk bosch rendszerünk van.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:52:59 »

hát van fennt több videó is melyiket nézted?
ha kis fordulaton tartom 10-20mp-ig akkor megszünik a füst és stabil lessz az alapjárat.....ha hagyon alapjáraton akkor dől belőle és ugrál az alapjárat de nem tudom meddig mert 3-4perc után mindig indultam vele.....
holnap kiderül porlasztó e a gond...
van hozzá speckó kiszedő de 21-es csőkulcs is jó.
Előirás szerint 56NM-el kell meghúzni a porlasztókat, de persze betud rohadni rendesen.... szomoru1
holnap azis kiderül nálam is....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:57:39 »

hát van fennt több videó is melyiket nézted?
ha kis fordulaton tartom 10-20mp-ig akkor megszünik a füst és stabil lessz az alapjárat.....ha hagyon alapjáraton akkor dől belőle és ugrál az alapjárat de nem tudom meddig mert 3-4perc után mindig indultam vele.....
holnap kiderül porlasztó e a gond...
van hozzá speckó kiszedő de 21-es csőkulcs is jó.
Előirás szerint 56NM-el kell meghúzni a porlasztókat, de persze betud rohadni rendesen.... szomoru1
holnap azis kiderül nálam is....
akkor te kompletten szelepfedéllel viszed beméretni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:26:14 »

akkor te kompletten szelepfedéllel viszed beméretni??

dehogyis.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:32:55 »

dehogyis.... eplus2
szívjon a szaki a pcs-k kiszedésével  Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:51:40 »

akkor te kompletten szelepfedéllel viszed beméretni??
A szelepfedél már a habokban van, nem a motoron... hehe Wink minek vinné azt a műanyagot, megmutatni, hogy olyanja is van.. eplus2 nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:53:34 »

szívjon a szaki a pcs-k kiszedésével  Wink
Szerintem kiszedi azokat Bunyek...jó gyorsan...és úgy viszi a porlasztóshoz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 09:44:42 »

mindegyik videódat megnéztem de talán a legutolsónál éreztem a legjobban hogy köhög vagy ingadozik...
akkor ezekszerint mondinál máshogy van:nálam ugytudom csak bele van "ejtve" a porlasztó a helyére és egy villa alaku fém szoritja le asszem 6-os csavarokkal...szoval nálatok maga a porlasztóház a menetes...ugy mint pl. a kamrás 1.8TD-n
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 09:46:23 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:09:50 »

mindegyik videódat megnéztem de talán a legutolsónál éreztem a legjobban hogy köhög vagy ingadozik...
akkor ezekszerint mondinál máshogy van:nálam ugytudom csak bele van "ejtve" a porlasztó a helyére és egy villa alaku fém szoritja le asszem 6-os csavarokkal...szoval nálatok maga a porlasztóház a menetes...ugy mint pl. a kamrás 1.8TD-n

igen a ház menetes..
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:02:48 »

Sziasztok!

Egy2001-es tddi Mondim van. 2 napja elkezdett rángatni és nem pörgött a motor rendesen + meg is állt.
Kicseréltem az ü.a. szűrőt,ami után kb. 10 km-en keresztül jó is volt. Utána ismét a rángatás és megállás.
Gyanítom,hogy az ü.a. szivattyú szarakodik. Hogyan tudom ezt ellenőrizni? Mekkora nyomásnak kell lenni a rendszerbe?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.
Kösz
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:09:42 »

Sziasztok!

Egy2001-es tddi Mondim van. 2 napja elkezdett rángatni és nem pörgött a motor rendesen + meg is állt.
Kicseréltem az ü.a. szűrőt,ami után kb. 10 km-en keresztül jó is volt. Utána ismét a rángatás és megállás.
Gyanítom,hogy az ü.a. szivattyú ***akodik. Hogyan tudom ezt ellenőrizni? Mekkora nyomásnak kell lenni a rendszerbe?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.
Kösz
Szia!
Sztem ettol még menne, de 4 bar korul kell lennie a nyomasnak, es ha az eloremeno agat lekotod a GO szuronel, akkor inditozasnal dolnie kene az uzemanyagnak. (gyujtas nem eleg, inditozni kell)
A problema jelentkezese utan csereltel szurot? Feltoltotted Gazolajjal?Nyilvan nem kannazod mert azt tilos  hehe de nem lehet dugulas? A szelepfedelen nem taknyosak a nyomasallo csoveid vaqy a csucsok korul?
Izzito visszajelzo nem villogott a hiba jelentkezesekor?
Hibakodokat olvastattal?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:18:27 »

Sziasztok!

Egy2001-es tddi Mondim van. 2 napja elkezdett rángatni és nem pörgött a motor rendesen + meg is állt.
Kicseréltem az ü.a. szűrőt,ami után kb. 10 km-en keresztül jó is volt. Utána ismét a rángatás és megállás.
Gyanítom,hogy az ü.a. szivattyú ***akodik. Hogyan tudom ezt ellenőrizni? Mekkora nyomásnak kell lenni a rendszerbe?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.
Kösz
4bar körül kell tolni az ac-nak.

ellenörzése egyszerű, ezzel a módszerrel csak kb képet kapsz róla, hogy működik-e egyáltalán.
üanyagszűrőre menő csövek közzül leveszed az ac felöl érkező csövet. valahogy meg kell toldani, hogy kívül érjen a motortérből. gyújtás rá, indítózól, csak ilyenkor megy az ac. ha nyomja rendesen, akkor valszeg jó az ac. a go-t fel lehet fogni egy edénybe. csak ne csináld túl sokáig, nehogy kifogyjon a szűrőből a go, mert akkor szárazon fog menni az adagoló, és azt nem szereti. próba után a szűrőt érdemes feltölteni, hogy ne kerüljön levegő a rendszerbe.

vagy ebbe a körbe be kell iktatni egy nyomásmérőt, akkor pedig a pontos értéket is megtudod.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:20:19 »

Hibakodokat olvastattal?
gyanítom, hogy nem, mert csak gyűri cucc viszi a di-t + pár drága kütyü, ha megállt alatta, akkor gondolom nem a márkaszervízbe vitte...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:28:53 »

Szia!
Sztem ettol még menne, de 4 bar korul kell lennie a nyomasnak, es ha az eloremeno agat lekotod a GO szuronel, akkor inditozasnal dolnie kene az uzemanyagnak. (gyujtas nem eleg, inditozni kell)
A problema jelentkezese utan csereltel szurot? Feltoltotted Gazolajjal?Nyilvan nem kannazod mert azt tilos  hehe de nem lehet dugulas? A szelepfedelen nem taknyosak a nyomasallo csoveid vaqy a csucsok korul?
Izzito visszajelzo nem villogott a hiba jelentkezesekor?
Hibakodokat olvastattal?

Igen a probléma után cseréltem szűrőt,és feltöltöttem mielött beraktam. Nem villog az izzító viszajelző sem.
De a tippet köszönöm,legalább azt megtudom,hogy nyom-e a szivattyú.
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:32:37 »

4bar körül kell tolni az ac-nak.

ellenörzése egyszerű, ezzel a módszerrel csak kb képet kapsz róla, hogy működik-e egyáltalán.
üanyagszűrőre menő csövek közzül leveszed az ac felöl érkező csövet. valahogy meg kell toldani, hogy kívül érjen a motortérből. gyújtás rá, indítózól, csak ilyenkor megy az ac. ha nyomja rendesen, akkor valszeg jó az ac. a go-t fel lehet fogni egy edénybe. csak ne csináld túl sokáig, nehogy kifogyjon a szűrőből a go, mert akkor szárazon fog menni az adagoló, és azt nem szereti. próba után a szűrőt érdemes feltölteni, hogy ne kerüljön levegő a rendszerbe.

vagy ebbe a körbe be kell iktatni egy nyomásmérőt, akkor pedig a pontos értéket is megtudod.

Köszönöm! Megpróbálom.
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 14:47:03 »

Én holnap viszem őket bevizsgáltatni...650ft darabja BOSCH-nál (nem irtam el.)
amelyik rossz azt megcsináltatom egy itteni profi emberkével.
na kiderült valami??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:09:50 »

Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek eplus2), góré nemis engedte hogy fizessek valamit.



Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:17:22 »

Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek eplus2), góré nemis engedte hogy fizessek valamit.


eljen

tuning vagy sima??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:33:59 »

Lecseréltem ma az olajat de előtte öntöttem bele "zöld" motor átmosó Protecet./A cromaxnál rábeszéltek/. taps
A régi olajhoz kell önteni és 15percig alapjáraton járatni,majd leengedni.
Nem tudom,hogy ezért vagy miért de most először ment bele 6L olaj.Eddig 5L-rel a nívópálca MAX jelénél volt.
/Most is ugyan annál az aknánál cseréltem,mint mindig./

Vettem még sárga protecet is.Beleöntöttem fél tank gázolajhoz és mentem vele 70km-tert,holnap majd kijárom a többit is.Nekem egyáltalán nem füstölt tőle.Aztán kapott új üzemanyagszűrőt is.
Viszont valamelyik protecnek vagy a kettőnek együtt volt jótékony hatása mert lényegesen halkabb lett a motor most olyan villanymotor szerű hangja van.Nem az a kerregős. eljen
Kíváncsi leszek rá,hogy reggel az eddig "kicsit" nehéz indításnál is jelent e valamit.
Ha nem akkor merre tovább? nemtudom
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:39:58 »

Lecseréltem ma az olajat de előtte öntöttem bele "zöld" motor átmosó Protecet./A cromaxnál rábeszéltek/. taps
A régi olajhoz kell önteni és 15percig alapjáraton járatni,majd leengedni.
Nem tudom,hogy ezért vagy miért de most először ment bele 6L olaj.Eddig 5L-rel a nívópálca MAX jelénél volt.
/Most is ugyan annál az aknánál cseréltem,mint mindig./

Vettem még sárga protecet is.Beleöntöttem fél tank gázolajhoz és mentem vele 70km-tert,holnap majd kijárom a többit is.Nekem egyáltalán nem füstölt tőle.Aztán kapott új üzemanyagszűrőt is.
Viszont valamelyik protecnek vagy a kettőnek együtt volt jótékony hatása mert lényegesen halkabb lett a motor most olyan villanymotor szerű hangja van.Nem az a kerregős. eljen
Kíváncsi leszek rá,hogy reggel az eddig "kicsit" nehéz indításnál is jelent e valamit.
Ha nem akkor merre tovább? nemtudom
milyen olajat tettél bele??

nekem is lassan cserés, és a castrollal megkaptam, hogy milyen kopogós. milyet rakjak akkor bele??

bunyek!! te emleggetél valamilyen minőségi olajat it nemrég, végül olyat tettél bele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:42:26 »

Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek eplus2), góré nemis engedte hogy fizessek valamit.

Miért ki vagy?/Ez nem rossz indulatú kérdés,inkább csak kíváncsiság/
Hol van ez a szervíz?
Mert ha nem javul meg az enyém akkor nekem is ez a következő lépés.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:44:20 »

milyen olajat tettél bele??

nekem is lassan cserés, és a castrollal megkaptam, hogy milyen kopogós. milyet rakjak akkor bele??

bunyek!! te emleggetél valamilyen minőségi olajat it nemrég, végül olyat tettél bele??

Sima Ford 5w30.
Mindig ezt rakom 15000km-enként.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 16:04:00 »

Miért ki vagy?/Ez nem rossz indulatú kérdés,inkább csak kíváncsiság/
Hol van ez a szervíz?
Mert ha nem javul meg az enyém akkor nekem is ez a következő lépés.

hát egy senki végülis....de azért ismernek páran, főleg autószerelő körökben... eplus2
Pécsi Bosch szerviz...
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 16:20:24 »

hát egy senki végülis....de azért ismernek páran, főleg autószerelő körökben... eplus2
Pécsi Bosch szerviz...

Az jó.
Pécs nekem egy kicsit messze van de itt Pesten is csak találok valami jó dieselest.
Kíváncsi vagyok a fejleményekre.Meghozza e a várt javulást az új csúcs.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.