Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:18:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5106540 alkalommal)
0 Felhasználó és 247 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:47:56 »

nem csak engem foglalkoztat ez a kérdés eplus2

Ami jó azt haszosítani/használni kéne  Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:48:33 »

További tapasztalatokról is számolj be  worship
Sorozatgyártásban esetleg nem gondolkodsz?  Persze tisztességes haszon mellett.
Hétközben látástól mikulásig dolgozom...hétvégén meg családi ház lévén sajna mindig akad más teendő is...de készítek még.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:50:38 »

Ami jó azt haszosítani/használni kéne  Wink
Én már használom.. eplus2 ráadásul a Ci-ken is ugyanilyen van.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:52:22 »

Hétközben látástól mikulásig dolgozom...hétvégén meg családi ház lévén sajna mindig akad más teendő is...de készítek még.. eplus2

Nem akarlak leterhelni, de ha nálad ez bevállik és ez egy jó dolog, akkor én is szeretném kipróbálni, meglépni.
Készítésben meg mondj egy komoly árat, megfizetem. Az idődet te oszd be, amikor belefér vevő lennék rá.  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:05:15 »

Na felkerült....

Itt már a helyén, passzolt azonnal, mondjuk sablont csináltam a gyáriról, és úgy készült ez.. Cool

Mennyivel nagyobb hely lett, hogy nincs ott az a bufurc... eplus2

király lett tényleg, de én nem tököltem vele ennyit... eplus2 kiütöttem azt csá..

Másik meg ha műszakin meglátják ezt katalizátor helyett az helyből bukta de biztos ellehet intézni, cserélgetni meg idő...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:08:52 »

király lett tényleg, de én nem tököltem vele ennyit... eplus2 kiütöttem azt csá..

Másik meg ha műszakin meglátják ezt katalizátor helyett az helyből bukta de biztos ellehet intézni, cserélgetni meg idő...
Szia!
Köszi! Nekem még mindig tök hivatalosan ment át az autó, de az alját nem szerelték le soha..felülről és alulról sem látszik semmi belőle.. nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:35:33 »

Szia!
Köszi! Nekem még mindig tök hivatalosan ment át az autó, de az alját nem szerelték le soha..felülről és alulról sem látszik semmi belőle.. nyes Wink

Szia!

Én három éve járok úgy, hogy csak a műszakira van visszarakva a rend kedvéért a katalizátor, mert ha az se lenne rajta akkor kiborulna mindenki a műszaki csarnokban, ugyanis hátsó dobom sincs. Olyan nagy különbséget nem vettem észre katalizátor nélkül, sőt semmit azt leszámítva, hogy azért büdösebb! Szerintem se nem megy jobban se nem megy rosszabbul.
Kíváncsian várom a te tapasztalatodat. Ha sportosabb hangot szeretnél van rá megoldásom.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:52:19 »

Szia!

Én három éve járok úgy, hogy csak a műszakira van vis***akva a rend kedvéért a katalizátor, mert ha az se lenne rajta akkor kiborulna mindenki a műszaki csarnokban, ugyanis hátsó dobom sincs. Olyan nagy különbséget nem vettem észre katalizátor nélkül, sőt semmit azt leszámítva, hogy azért büdösebb! Szerintem se nem megy jobban se nem megy rosszabbul.
Kíváncsian várom a te tapasztalatodat. Ha sportosabb hangot szeretnél van rá megoldásom.
Szia!
A hangján nem akartam változtatni, csak volt már olyan akinek eldugult, és okozott meglepetéseket..(megemelkedik a fogyi és csökken a teljesítmény), meg volt aki kiütötte és azt mondta jobb lett eplus2
A célom csak annyi volt, hogy dugulás esélye kizárt legyen...pályán keveset használom ezért nem tisztul huzamosan, tehát fenn állhat a  lekormolódás veszélye. Az már csak plusszban jött hozzá, hogy jóval könnyebb és kisbb helyet foglal.
Holnap már tudok tapasztalattal is szolgálni..én is kíváncsi vagyok.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 15:10:08 »

azt kéne megtudni hogy ha simán kirugdalod belőle a katalizátort, tehát az üres bumszlival vagy ezzel a darab csővel jobb az autó? szerintem az a nagydarab üres valami meg tudja tekerni ott rendesen a kipuffgázt. Nekem is csak simán ki van rugdalva belőle és kész... hehe
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:02:52 »

azt kéne megtudni hogy ha simán kirugdalod belőle a katalizátort, tehát az üres bumszlival vagy ezzel a darab csővel jobb az autó? szerintem az a nagydarab üres valami meg tudja tekerni ott rendesen a kipuffgázt. Nekem is csak simán ki van rugdalva belőle és kész... hehe

A zöldkártyánál nincs gond a katalizátor nélkül?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:26:16 »

Hiho!

Ha minden igaz hétfőtől én is remélhetőleg boldog tulajdonosa leszek egy ford mondeo-nak. 2001/6 kombi 2.0tddi. Igen sok autót megnéztünk eredetileg B veci lett volna de sajnos annyira rohadtak hogy le kellett róla tennem. Aztán jött a focus kb ugyanilyen évjáratú mint a mondeo amit vettem(foglalóztam)
de azok meg drágábbak mint a mondik szóval kicsit ennek még jobb is a felszereltsége igaz a szervíz jóval drágább dehát ezt egy nagy autónál asszem be kell vállalni. Sok km nálam nem fog belekerülni szóval remélem nem lesz vele sok gondom.
Ja igen a kérdés Cheesy mennyi olaj kell bele? ha jól láttam valahol akkor kb 6liter lesz... és érdemes e "vékonyabb" olajat tenni a könnyebb indítás miatt vagy elég neki a gyári 5w-30? Metabond(gold) biztos kerül a motorba és az üzemanyag(megasel) rendszerbe, meg ha kicsit egyenesbe jöttem (1-2hónap) akkor a váltó olaj is cserés lesz az is fel lesz metabondozva(gt).
integet2
Szerintem ne foglakozz a metabond fikázókkal!
Ugyanezt csináltam meg vele én is! Megasel minden tankolásnál ( xar lenne belefutni egy adagoló, vagy p.csúcs cserébe), motorba minden olajcserénél szintén, de nem a gold, csak a C, a goldot csak akkor, ha csipegeti az olajat. A váltóba szintén benne van a gt adalék.
Az első olajcserénél már észre veszed  az adalékolást! Nálam a turbó hamarabb, kisebb fordulaton kezdett el tölteni, még chippelés előtt, azóta az új szoftver is rásegített, hogy 1200-1500-as fordulaton is terhelhető az autóm. Enyém fix geos. ami alacsony fordulaton halál volt.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:30:22 »

Szia! 6L gyári ford olaj, 5W 30. És én a helyedben a taknyokat hagynám, (adalékok) de te tudod..
integet2
Szerintem próbáld ki! Én nem vagyok forgalmazó, csak a használója. Amúgy ha kipróbálod, függőséget okoz!  nyes
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:32:57 »

integet2
Szerintem próbáld ki! Én nem vagyok forgalmazó, csak a használója. Amúgy ha kipróbálod, függőséget okoz!  nyes

Esetleg az off-ban, majd egyszer...talán... de azért köszi  vigyor3
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 17:48:34 »

Soho!
olyan helyre járok ZK-ra ahol nam igazán van 2000 fölé pörgetve. legutóbb konkrétan be sem lett indítva Smiley amugy 100% hogy teljesiti. az EU2-t biztosan. Próbáltam itthon is most pcsúcs csere után 4750 leszabályzási fordulaton sem jön szinte semmi a kipuffon Smiley
Zsiri!
olajadalékokkal óvatosan. főleg így hogy minden olajcserekor belenyomod. hallottam már nem egyszer hogy ilyesmitől ellett meg a motor. rakódik-rakódik a hengerfalra és egyszercsak lepattan egy kis darab...tovább nem fojtatom, gondolj csak bele...
üzemanyagadalék oké, az más téma!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 18:16:01 »

Soho!
olyan helyre járok ZK-ra ahol nam igazán van 2000 fölé pörgetve. legutóbb konkrétan be sem lett indítva Smiley amugy 100% hogy teljesiti. az EU2-t biztosan. Próbáltam itthon is most pcsúcs csere után 4750 leszabályzási fordulaton sem jön szinte semmi a kipuffon Smiley
Zsiri!
olajadalékokkal óvatosan. főleg így hogy minden olajcserekor belenyomod. hallottam már nem egyszer hogy ilyesmitől ellett meg a motor. rakódik-rakódik a hengerfalra és egyszercsak lepattan egy kis darab...tovább nem fojtatom, gondolj csak bele...
üzemanyagadalék oké, az más téma!
Köszi!

Elég szkeptikus  és óvatos vagyok addig amíg nem bizonyít valami.
A mondimba kb. 150ekm-t tettem, ebből felét tuning után. A metabondot zsír új autókba is tették, nincs benne felrakódó adalék ami, ha leválik eltömi az olaj járatokat. 96-97-től használom amúgy. Mondom függőséget okoz!  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:37:27 »

Szia!
A hangján nem akartam változtatni, csak volt már olyan akinek eldugult, és okozott meglepetéseket..(megemelkedik a fogyi és csökken a teljesítmény), meg volt aki kiütötte és azt mondta jobb lett eplus2
A célom csak annyi volt, hogy dugulás esélye kizárt legyen...pályán keveset használom ezért nem tisztul huzamosan, tehát fenn állhat a  lekormolódás veszélye. Az már csak plusszban jött hozzá, hogy jóval könnyebb és kisbb helyet foglal.
Holnap már tudok tapasztalattal is szolgálni..én is kíváncsi vagyok.. eplus2
Nem akarom elkiabálni, de piszok jó az autó katalizátor nélkül.... eplus2 gázreakcióban és rugalmasságban jobb...marad az új elem az már biztos. eljen pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:44:23 »

Nem akarom elkiabálni, de piszok jó az autó katalizátor nélkül.... eplus2 gázreakcióban és rugalmasságban jobb...marad az új elem az már biztos. eljen pias

Ezt jó hallani  eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 22:03:00 »

Ezt jó hallani  eljen
Még a fogyira leszek kíváncsi, mert állítólag a gyárilag betett katalizátor folytás legalább 5%-al növeli a fogyit...de ezt le kellett nyelniük a gyártóknak és a használóknak is a környezetvédelem miatt (azért mondjuk globálisan el lehetne azon gondolkozni, hogy az autó tejes élettartama alatt elfogyasztott többlet üzemanyag a katalizátor miatt hányszorosan okoz több környezet szennyezést és terhelést, mint ha például bele sem teszik... vigyor3 és azt a 1000 liter gázolajat eleve el sem égetem... Roll Eyes )
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 22:08:56 »

Még a fogyira leszek kíváncsi, mert állítólag a gyárilag betett katalizátor folytás legalább 5%-al növeli a fogyit...de ezt le kellett nyelniük a gyártóknak és a használóknak is a környezetvédelem miatt (azért mondjuk globálisan el lehetne azon gondolkozni, hogy az autó tejes élettartama alatt elfogyasztott többlet üzemanyag a katalizátor miatt hányszorosan okoz több környezet szennyezést és terhelést, mint ha például bele sem teszik... vigyor3 és azt a 1000 liter gázolajat eleve el sem égetem... Roll Eyes )
egyre kíváncsibb vagyok Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2011.01.18 kedd, 10:14:32 »

Szia!
Örülök, hogy megoldódott eljen Teljesen hibátlanul működik így?
Eléggé elment tőle a kedved, hogy eladod.. szomoru1
Szia.Teljesen hibatlanul mukodik.Nem a kedvem ment el,hanem egy fiatalabb autot vettem a het vegen Wales-bol.Persze ez is egy Ford,csak eppen 1 Focus.
Koszi megegyszer.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:55:45 »

Szia.Teljesen hibatlanul mukodik.Nem a kedvem ment el,hanem egy fiatalabb autot vettem a het vegen Wales-bol.Persze ez is egy Ford,csak eppen 1 Focus.
Koszi megegyszer.
mennyibe mennek kint az ilyen mondik??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:31:43 »

mennyibe mennek kint az ilyen mondik??

Hello
Mi most vettünk egy 2.0 tddi 2001-es mondeot Angliába, átszámítva 390e ért, nagyon egybe van kívül és belül is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:35:11 »

Hello
Mi most vettünk egy 2.0 tddi 2001-es mondeot Angliába, átszámítva 390e ért, nagyon egybe van kívül és belül is.
wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:42:06 »

wow1

Ez van Smiley persze vannak drágábbért is 2-3 ezer fontért, fiatalabbak meg még feljebb is.
autotrader.co.uk
ha nézelődni szeretnél, igaz egy postcode-ot mindenképp írni kell.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:45:22 »

Ez van Smiley persze vannak drágábbért is 2-3 ezer fontért, fiatalabbak meg még feljebb is.
autotrader.co.uk
ha nézelődni szeretnél, igaz egy postcode-ot mindenképp írni kell.

nézelődtem már kint egy-két oldalon, meglepő, hogy kint ezek milyen olcsóak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:50:45 »

nézelődtem már kint egy-két oldalon, meglepő, hogy kint ezek milyen olcsóak

és az állapotuk mivel évente van itt műszakíztatás elég jók, jobban odafigyelnek a karbantartásra, persze vannak kivételek  Grin
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2011.01.19 szerda, 16:35:37 »

Holnap után reggel viszem Bosch diesel szervizbe,hogy mindenféle masinával kiderítsék a nehézkes hidegindítás problémámat.
Remélem nem lesz komoly probléma.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2011.01.19 szerda, 17:51:32 »

Holnap után reggel viszem Bosch diesel szervizbe,hogy mindenféle masinával kiderítsék a nehézkes hidegindítás problémámat.
Remélem nem lesz komoly probléma.

lett mérve kompresszió?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2011.01.19 szerda, 17:58:08 »

lett mérve kompresszió?

Még csak a 4 izzítógyertyát cseréltem ki de nem lett jobb tőle.
Kompressziót majd ott mérnek.Gondolom.

« Utoljára szerkesztve: 2011.01.19 szerda, 18:09:31 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2011.01.19 szerda, 18:10:58 »

hiho! nekem ma ellenőrizték le a motort meg az egyéb elektromos alkatrészeket számítógéppel az alapján nincs hiba a gépben... persze ez még nem minden... de kiindulásnak jó  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2011.01.19 szerda, 18:14:44 »

hiho! nekem ma ellenőrizték le a motort meg az egyéb elektromos alkatrészeket számítógéppel az alapján nincs hiba a gépben... persze ez még nem minden... de kiindulásnak jó  worship

És volt valami hibád amiért elvitted?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 09:01:09 »

Sziasztok!

Újabb fejlemény erőtlenség ügyben falbav Gergő beletette a bontott motorvezérlőt, amire vártam lassan 1 hónapja, és azzal is ugyanolyan a gép gun Most ugye már megtölti az 1,2-1,5 bart. Jobban is megy valamivel mint tavaly, de még mindíg nem az igazi. Lomha, és 170-nél nem sikerült többet mennem vele a pályán, ott ahol eddig 210-be beleforgott óra szerint. Hozzáteszem, hogy a normális pályás utazót röhögve tudja, indul -16 fokban 1 hét állás után, egyenletesen jár, nem rángat, gyönyörű hangja van. Adagoló is volt már fennt 2db!
Úgyhogy megint jön az agyalás taps
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 14:16:07 »

Sziasztok!

Újabb fejlemény erőtlenség ügyben falbav Gergő beletette a bontott motorvezérlőt, amire vártam lassan 1 hónapja, és azzal is ugyanolyan a gép gun Most ugye már megtölti az 1,2-1,5 bart. Jobban is megy valamivel mint tavaly, de még mindíg nem az igazi. Lomha, és 170-nél nem sikerült többet mennem vele a pályán, ott ahol eddig 210-be beleforgott óra szerint. Hozzáteszem, hogy a normális pályás utazót röhögve tudja, indul -16 fokban 1 hét állás után, egyenletesen jár, nem rángat, gyönyörű hangja van. Adagoló is volt már fennt 2db!
Úgyhogy megint jön az agyalás taps
Szia!
 A hangja már tavaly is szép volt a gépednek.
Amikor néztem az autód, kérdeztem Gergőt, hogy az AC pumpa mennyivel nyomja a gázolajat az adaglóhoz, mert azt is megmérte. Erre rákérdeztél?
Amúgy mennyinek kell lenni az nyomásnak az adagoló előtt? A másik, mekkora a befecskendezési nyomás? Erről is hallok 300 bar-t, meg 1000 bar-t is.  Huh?
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:05:52 »

befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 15:07:27 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:31:31 »

Segítség-segítség! falbav

Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot. rinya

Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?

Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka. Angry  Reggel 3fokban mértük.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 16:07:52 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:15:31 »

Segítség-segítség! falbav

Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot. rinya

Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?

Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka. Angry  Reggel 3fokban mértük.
motortéri bizt táblában van a reléje/biztije asszem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:31:54 »

motortéri bizt táblában van a reléje/biztije asszem.

Bizti meg relé már cserélve.De a régi is jó volt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:51:24 »

befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!

Szia!

Ha lehet hinni ennek a Főoldalról letölthető anyagnak:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
akkor a Mondi TDDI 1000 báron dolgozik  Wink
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:52:50 »

És volt valami hibád amiért elvitted?

szerencsére semmi csak kollégámnak van valami hyper cucca Cheesy würth-ös mindeféle autót ki tud olvasni elég sok mindent lát vele a motor működésétől kezdve a letárolt hibákig elektromos rendszer rendellenességeit bármit... kivéve persze a km-t  falbav na de annyira nem is érdekel... működik és kész
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:53:47 »

Segítség-segítség! falbav

Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot. rinya

Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?

Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka. Angry  Reggel 3fokban mértük.

Esetleg nem a Gergő írta a chip programod? Beszélj vele, hátha tud konkrét dolgot mondani.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:56:29 »

Esetleg nem a Gergő írta a chip programod? Beszélj vele, hátha tud konkrét dolgot mondani.

Már beszéltem vele de hát messze lakik,hogy odavigyem hozzá.
Konkrét ötlete nem volt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:57:16 »

befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!

Kati nélkül mentem vele, semmi változás. MAP-szenzor még garis, annak a cseréjére sem változott. Gázpedál még nem volt benne másik, de a KTS szerint mindegyik potmétere, minden állásban jó. Most használom így......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:57:47 »

Már beszéltem vele de hát messze lakik,hogy odavigyem hozzá.
Konkrét ötlete nem volt.

És Vik?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:01:50 »

És Vik?

Vele nem beszéltem.
Holnap viszem egy Dieseles Bosch szervizbe csak erre a dologra ma jöttem rá és gondoltam,hogy valakinek van valami jó ötlete.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:04:04 »

Vele nem beszéltem.
Holnap viszem egy Dieseles Bosch szervizbe csak erre a dologra ma jöttem rá és gondoltam,hogy valakinek van valami jó ötlete.

Miért nem, hisz te is Bp-i vagy - nem olyan nagy az a város, hogy ne érhetnéd el.

Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:09:24 »

Miért nem, hisz te is Bp-i vagy - nem olyan nagy az a város, hogy ne érhetnéd el.



Ez igaz csak nem jutott eszembe Vik.
Azért gondoltam a Bosch szervizet mert ők tudnak motordiagnosztikázni és mikor lebeszéltem még nem tudtam,hogy az izzítással van gond.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:09:32 »

221-231 bar-nál porlaszt el a TDDI kétrugós porlasztó....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:12:20 »

Ez igaz csak nem jutott eszembe Vik.
Azért gondoltam a Bosch szervizet mert ők tudnak motordiagnosztikázni és mikor lebeszéltem még nem tudtam,hogy az izzítással van gond.

Én azért tennék egy próbát, Vik is tud diagot és Ford specialista. Lehet, hogy egyszerű kis gondod van, nehogy a Bosch-nál lerántsanak.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:15:09 »

221-231 bar-nál porlaszt el a TDDI kétrugós porlasztó....

Akkor ez az a anyag nem pontos?  szomoru1
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:21:52 »

Én azért tennék egy próbát, Vik is tud diagot és Ford specialista. Lehet, hogy egyszerű kis gondod van, nehogy a Bosch-nál lerántsanak.

Igazad van de már lebeszéltem.
Csak diagot csinálnak aztán meglátom./5000ft ért./
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.