Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113537 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 12:47:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.16 vasárnap, 12:43:39
nem csak engem foglalkoztat ez a kérdés
Ami jó azt haszosítani/használni kéne
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 12:48:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.16 vasárnap, 12:42:10
További tapasztalatokról is számolj be
Sorozatgyártásban esetleg nem gondolkodsz? Persze tisztességes haszon mellett.
Hétközben látástól mikulásig dolgozom...hétvégén meg családi ház lévén sajna mindig akad más teendő is...de készítek még..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 12:50:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.16 vasárnap, 12:47:56
Ami jó azt haszosítani/használni kéne
Én már használom..
ráadásul a Ci-ken is ugyanilyen van..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 12:52:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.16 vasárnap, 12:48:33
Hétközben látástól mikulásig dolgozom...hétvégén meg családi ház lévén sajna mindig akad más teendő is...de készítek még..
Nem akarlak leterhelni,
de ha nálad ez bevállik és ez egy jó dolog
, akkor én is szeretném kipróbálni, meglépni.
Készítésben meg mondj egy komoly árat, megfizetem. Az idődet te oszd be, amikor belefér vevő lennék rá.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 16:05:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.16 vasárnap, 12:24:09
Na felkerült....
Itt már a helyén, passzolt azonnal, mondjuk sablont csináltam a gyáriról, és úgy készült ez..
Mennyivel nagyobb hely lett, hogy nincs ott az a bufurc...
király lett tényleg, de én nem tököltem vele ennyit...
kiütöttem azt csá..
Másik meg ha műszakin meglátják ezt katalizátor helyett az helyből bukta de biztos ellehet intézni, cserélgetni meg idő...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 16:08:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.16 vasárnap, 16:05:15
király lett tényleg, de én nem tököltem vele ennyit...
kiütöttem azt csá..
Másik meg ha műszakin meglátják ezt katalizátor helyett az helyből bukta de biztos ellehet intézni, cserélgetni meg idő...
Szia!
Köszi! Nekem még mindig tök hivatalosan ment át az autó, de az alját nem szerelték le soha..felülről és alulról sem látszik semmi belőle..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 16:35:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.16 vasárnap, 16:08:52
Szia!
Köszi! Nekem még mindig tök hivatalosan ment át az autó, de az alját nem szerelték le soha..felülről és alulról sem látszik semmi belőle..
Szia!
Én három éve járok úgy, hogy csak a műszakira van visszarakva a rend kedvéért a katalizátor, mert ha az se lenne rajta akkor kiborulna mindenki a műszaki csarnokban, ugyanis hátsó dobom sincs. Olyan nagy különbséget nem vettem észre katalizátor nélkül, sőt semmit azt leszámítva, hogy azért büdösebb! Szerintem se nem megy jobban se nem megy rosszabbul.
Kíváncsian várom a te tapasztalatodat. Ha sportosabb hangot szeretnél van rá megoldásom.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 18:52:19 »
Idézetet írta: Tike - 2011.01.16 vasárnap, 16:35:33
Szia!
Én három éve járok úgy, hogy csak a műszakira van vis***akva a rend kedvéért a katalizátor, mert ha az se lenne rajta akkor kiborulna mindenki a műszaki csarnokban, ugyanis hátsó dobom sincs. Olyan nagy különbséget nem vettem észre katalizátor nélkül, sőt semmit azt leszámítva, hogy azért büdösebb! Szerintem se nem megy jobban se nem megy rosszabbul.
Kíváncsian várom a te tapasztalatodat. Ha sportosabb hangot szeretnél van rá megoldásom.
Szia!
A hangján nem akartam változtatni, csak volt már olyan akinek eldugult, és okozott meglepetéseket..(megemelkedik a fogyi és csökken a teljesítmény), meg volt aki kiütötte és azt mondta jobb lett
A célom csak annyi volt, hogy dugulás esélye kizárt legyen...pályán keveset használom ezért nem tisztul huzamosan, tehát fenn állhat a lekormolódás veszélye. Az már csak plusszban jött hozzá, hogy jóval könnyebb és kisbb helyet foglal.
Holnap már tudok tapasztalattal is szolgálni..én is kíváncsi vagyok..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 15:10:08 »
azt kéne megtudni hogy ha simán kirugdalod belőle a katalizátort, tehát az üres bumszlival vagy ezzel a darab csővel jobb az autó? szerintem az a nagydarab üres valami meg tudja tekerni ott rendesen a kipuffgázt. Nekem is csak simán ki van rugdalva belőle és kész...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 16:02:52 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.17 hétfő, 15:10:08
azt kéne megtudni hogy ha simán kirugdalod belőle a katalizátort, tehát az üres bumszlival vagy ezzel a darab csővel jobb az autó? szerintem az a nagydarab üres valami meg tudja tekerni ott rendesen a kipuffgázt. Nekem is csak simán ki van rugdalva belőle és kész...
A zöldkártyánál nincs gond a katalizátor nélkül?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 16:26:16 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.15 szombat, 13:14:58
Hiho!
Ha minden igaz hétfőtől én is remélhetőleg boldog tulajdonosa leszek egy ford mondeo-nak. 2001/6 kombi 2.0tddi. Igen sok autót megnéztünk eredetileg B veci lett volna de sajnos annyira rohadtak hogy le kellett róla tennem. Aztán jött a focus kb ugyanilyen évjáratú mint a mondeo amit vettem(foglalóztam)
de azok meg drágábbak mint a mondik szóval kicsit ennek még jobb is a felszereltsége igaz a szervíz jóval drágább dehát ezt egy nagy autónál asszem be kell vállalni. Sok km nálam nem fog belekerülni szóval remélem nem lesz vele sok gondom.
Ja igen a kérdés
mennyi olaj kell bele? ha jól láttam valahol akkor kb 6liter lesz... és érdemes e "vékonyabb" olajat tenni a könnyebb indítás miatt vagy elég neki a gyári 5w-30? Metabond(gold) biztos kerül a motorba és az üzemanyag(megasel) rendszerbe, meg ha kicsit egyenesbe jöttem (1-2hónap) akkor a váltó olaj is cserés lesz az is fel lesz metabondozva(gt).
Szerintem ne foglakozz a metabond fikázókkal!
Ugyanezt csináltam meg vele én is! Megasel minden tankolásnál ( xar lenne belefutni egy adagoló, vagy p.csúcs cserébe), motorba minden olajcserénél szintén, de nem a gold, csak a C, a goldot csak akkor, ha csipegeti az olajat. A váltóba szintén benne van a gt adalék.
Az első olajcserénél már észre veszed az adalékolást! Nálam a turbó hamarabb, kisebb fordulaton kezdett el tölteni, még chippelés előtt, azóta az új szoftver is rásegített, hogy 1200-1500-as fordulaton is terhelhető az autóm. Enyém fix geos. ami alacsony fordulaton halál volt.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 16:30:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.15 szombat, 14:11:14
Szia! 6L gyári ford olaj, 5W 30. És én a helyedben a taknyokat hagynám, (adalékok) de te tudod..
Szerintem próbáld ki! Én nem vagyok forgalmazó, csak a használója. Amúgy ha kipróbálod, függőséget okoz!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 16:32:57 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.17 hétfő, 16:30:22
Szerintem próbáld ki! Én nem vagyok forgalmazó, csak a használója. Amúgy ha kipróbálod, függőséget okoz!
Esetleg az off-ban, majd egyszer...talán... de azért köszi
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 17:48:34 »
Soho!
olyan helyre járok ZK-ra ahol nam igazán van 2000 fölé pörgetve. legutóbb konkrétan be sem lett indítva
amugy 100% hogy teljesiti. az EU2-t biztosan. Próbáltam itthon is most pcsúcs csere után 4750 leszabályzási fordulaton sem jön szinte semmi a kipuffon
Zsiri!
olajadalékokkal óvatosan. főleg így hogy minden olajcserekor belenyomod. hallottam már nem egyszer hogy ilyesmitől ellett meg a motor. rakódik-rakódik a hengerfalra és egyszercsak lepattan egy kis darab...tovább nem fojtatom, gondolj csak bele...
üzemanyagadalék oké, az más téma!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 18:16:01 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.17 hétfő, 17:48:34
Soho!
olyan helyre járok ZK-ra ahol nam igazán van 2000 fölé pörgetve. legutóbb konkrétan be sem lett indítva
amugy 100% hogy teljesiti. az EU2-t biztosan. Próbáltam itthon is most pcsúcs csere után 4750 leszabályzási fordulaton sem jön szinte semmi a kipuffon
Zsiri!
olajadalékokkal óvatosan. főleg így hogy minden olajcserekor belenyomod. hallottam már nem egyszer hogy ilyesmitől ellett meg a motor. rakódik-rakódik a hengerfalra és egyszercsak lepattan egy kis darab...tovább nem fojtatom, gondolj csak bele...
üzemanyagadalék oké, az más téma!
Köszi!
Elég szkeptikus és óvatos vagyok addig amíg nem bizonyít valami.
A mondimba kb. 150ekm-t tettem, ebből felét tuning után. A metabondot zsír új autókba is tették, nincs benne felrakódó adalék ami, ha leválik eltömi az olaj járatokat. 96-97-től használom amúgy. Mondom függőséget okoz!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:37:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.16 vasárnap, 18:52:19
Szia!
A hangján nem akartam változtatni, csak volt már olyan akinek eldugult, és okozott meglepetéseket..(megemelkedik a fogyi és csökken a teljesítmény), meg volt aki kiütötte és azt mondta jobb lett
A célom csak annyi volt, hogy dugulás esélye kizárt legyen...pályán keveset használom ezért nem tisztul huzamosan, tehát fenn állhat a lekormolódás veszélye. Az már csak plusszban jött hozzá, hogy jóval könnyebb és kisbb helyet foglal.
Holnap már tudok tapasztalattal is szolgálni..én is kíváncsi vagyok..
Nem akarom elkiabálni, de piszok jó az autó katalizátor nélkül....
gázreakcióban és rugalmasságban jobb...marad az új elem az már biztos.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:44:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.17 hétfő, 21:37:27
Nem akarom elkiabálni, de piszok jó az autó katalizátor nélkül....
gázreakcióban és rugalmasságban jobb...marad az új elem az már biztos.
Ezt jó hallani
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 22:03:00 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.17 hétfő, 21:44:23
Ezt jó hallani
Még a fogyira leszek kíváncsi, mert állítólag a gyárilag betett katalizátor folytás legalább 5%-al növeli a fogyit...de ezt le kellett nyelniük a gyártóknak és a használóknak is a környezetvédelem miatt (azért mondjuk globálisan el lehetne azon gondolkozni, hogy az autó tejes élettartama alatt elfogyasztott többlet üzemanyag a katalizátor miatt hányszorosan okoz több környezet szennyezést és terhelést, mint ha például bele sem teszik...
és azt a 1000 liter gázolajat eleve el sem égetem...
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 22:08:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.17 hétfő, 22:03:00
Még a fogyira leszek kíváncsi, mert állítólag a gyárilag betett katalizátor folytás legalább 5%-al növeli a fogyit...de ezt le kellett nyelniük a gyártóknak és a használóknak is a környezetvédelem miatt (azért mondjuk globálisan el lehetne azon gondolkozni, hogy az autó tejes élettartama alatt elfogyasztott többlet üzemanyag a katalizátor miatt hányszorosan okoz több környezet szennyezést és terhelést, mint ha például bele sem teszik...
és azt a 1000 liter gázolajat eleve el sem égetem...
)
egyre kíváncsibb vagyok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2011.01.18 kedd, 10:14:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.14 péntek, 21:35:32
Szia!
Örülök, hogy megoldódott
Teljesen hibátlanul működik így?
Eléggé elment tőle a kedved, hogy eladod..
Szia.Teljesen hibatlanul mukodik.Nem a kedvem ment el,hanem egy fiatalabb autot vettem a het vegen Wales-bol.Persze ez is egy Ford,csak eppen 1 Focus.
Koszi megegyszer.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:55:45 »
Idézetet írta: oli23 - 2011.01.18 kedd, 10:14:32
Szia.Teljesen hibatlanul mukodik.Nem a kedvem ment el,hanem egy fiatalabb autot vettem a het vegen Wales-bol.Persze ez is egy Ford,csak eppen 1 Focus.
Koszi megegyszer.
mennyibe mennek kint az ilyen mondik??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:31:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 15:55:45
mennyibe mennek kint az ilyen mondik??
Hello
Mi most vettünk egy 2.0 tddi 2001-es mondeot Angliába, átszámítva 390e ért, nagyon egybe van kívül és belül is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:35:11 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.01.18 kedd, 21:31:43
Hello
Mi most vettünk egy 2.0 tddi 2001-es mondeot Angliába, átszámítva 390e ért, nagyon egybe van kívül és belül is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:42:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 21:35:11
Ez van
persze vannak drágábbért is 2-3 ezer fontért, fiatalabbak meg még feljebb is.
autotrader.co.uk
ha nézelődni szeretnél, igaz egy postcode-ot mindenképp írni kell.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:45:22 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.01.18 kedd, 21:42:06
Ez van
persze vannak drágábbért is 2-3 ezer fontért, fiatalabbak meg még feljebb is.
autotrader.co.uk
ha nézelődni szeretnél, igaz egy postcode-ot mindenképp írni kell.
nézelődtem már kint egy-két oldalon, meglepő, hogy kint ezek milyen olcsóak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2011.01.18 kedd, 21:50:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 21:45:22
nézelődtem már kint egy-két oldalon, meglepő, hogy kint ezek milyen olcsóak
és az állapotuk mivel évente van itt műszakíztatás elég jók, jobban odafigyelnek a karbantartásra, persze vannak kivételek
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2011.01.19 szerda, 16:35:37 »
Holnap után reggel viszem Bosch diesel szervizbe,hogy mindenféle masinával kiderítsék a nehézkes hidegindítás problémámat.
Remélem nem lesz komoly probléma.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2011.01.19 szerda, 17:51:32 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.19 szerda, 16:35:37
Holnap után reggel viszem Bosch diesel szervizbe,hogy mindenféle masinával kiderítsék a nehézkes hidegindítás problémámat.
Remélem nem lesz komoly probléma.
lett mérve kompresszió?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2011.01.19 szerda, 17:58:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.19 szerda, 17:51:32
lett mérve kompresszió?
Még csak a 4 izzítógyertyát cseréltem ki de nem lett jobb tőle.
Kompressziót majd ott mérnek.Gondolom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.19 szerda, 18:09:31 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2011.01.19 szerda, 18:10:58 »
hiho! nekem ma ellenőrizték le a motort meg az egyéb elektromos alkatrészeket számítógéppel az alapján nincs hiba a gépben... persze ez még nem minden... de kiindulásnak jó
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2011.01.19 szerda, 18:14:44 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.19 szerda, 18:10:58
hiho! nekem ma ellenőrizték le a motort meg az egyéb elektromos alkatrészeket számítógéppel az alapján nincs hiba a gépben... persze ez még nem minden... de kiindulásnak jó
És volt valami hibád amiért elvitted?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 09:01:09 »
Sziasztok!
Újabb fejlemény erőtlenség ügyben
Gergő beletette a bontott motorvezérlőt, amire vártam lassan 1 hónapja, és azzal is ugyanolyan a gép
Most ugye már megtölti az 1,2-1,5 bart. Jobban is megy valamivel mint tavaly, de még mindíg nem az igazi. Lomha, és 170-nél nem sikerült többet mennem vele a pályán, ott ahol eddig 210-be beleforgott óra szerint. Hozzáteszem, hogy a normális pályás utazót röhögve tudja, indul -16 fokban 1 hét állás után, egyenletesen jár, nem rángat, gyönyörű hangja van. Adagoló is volt már fennt 2db!
Úgyhogy megint jön az agyalás
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 14:16:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.01.20 csütörtök, 09:01:09
Sziasztok!
Újabb fejlemény erőtlenség ügyben
Gergő beletette a bontott motorvezérlőt, amire vártam lassan 1 hónapja, és azzal is ugyanolyan a gép
Most ugye már megtölti az 1,2-1,5 bart. Jobban is megy valamivel mint tavaly, de még mindíg nem az igazi. Lomha, és 170-nél nem sikerült többet mennem vele a pályán, ott ahol eddig 210-be beleforgott óra szerint. Hozzáteszem, hogy a normális pályás utazót röhögve tudja, indul -16 fokban 1 hét állás után, egyenletesen jár, nem rángat, gyönyörű hangja van. Adagoló is volt már fennt 2db!
Úgyhogy megint jön az agyalás
Szia!
A hangja már tavaly is szép volt a gépednek.
Amikor néztem az autód, kérdeztem Gergőt, hogy az AC pumpa mennyivel nyomja a gázolajat az adaglóhoz, mert azt is megmérte. Erre rákérdeztél?
Amúgy mennyinek kell lenni az nyomásnak az adagoló előtt? A másik, mekkora a befecskendezési nyomás? Erről is hallok 300 bar-t, meg 1000 bar-t is.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:05:52 »
befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 15:07:27 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:31:31 »
Segítség-segítség!
Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot.
Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?
Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka.
Reggel 3fokban mértük.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 16:07:52 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:15:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.20 csütörtök, 15:31:31
Segítség-segítség!
Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot.
Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?
Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka.
Reggel 3fokban mértük.
motortéri bizt táblában van a reléje/biztije asszem.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:31:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.20 csütörtök, 16:15:31
motortéri bizt táblában van a reléje/biztije asszem.
Bizti meg relé már cserélve.De a régi is jó volt.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:51:24 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.20 csütörtök, 15:05:52
befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!
Szia!
Ha lehet hinni ennek a Főoldalról letölthető anyagnak:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
akkor a Mondi TDDI 1000 báron dolgozik
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:52:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.19 szerda, 18:14:44
És volt valami hibád amiért elvitted?
szerencsére semmi csak kollégámnak van valami hyper cucca
würth-ös mindeféle autót ki tud olvasni elég sok mindent lát vele a motor működésétől kezdve a letárolt hibákig elektromos rendszer rendellenességeit bármit... kivéve persze a km-t
na de annyira nem is érdekel... működik és kész
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:53:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.20 csütörtök, 15:31:31
Segítség-segítség!
Ma kiderült,hogy hiába cseréltem ki a 4db izzítógyertyát azért nem lett jobb a hidegindításom mert nem kap áramot.
Valaki tudja,hogy honnan kapja a +t? Vagy van valami hőmérséklet jeladó és az ment ki? Vagy mi?
Azt látom,hogy alulról jön valami fekete kábel ami a gyújtógyertyák tetejére rámenő piros kábellel van összekötve és onnan kellene jönni gyújtásra az áramnak de az tök kuka.
Reggel 3fokban mértük.
Esetleg nem a Gergő írta a chip programod? Beszélj vele, hátha tud konkrét dolgot mondani.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:56:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 16:53:47
Esetleg nem a Gergő írta a chip programod? Beszélj vele, hátha tud konkrét dolgot mondani.
Már beszéltem vele de hát messze lakik,hogy odavigyem hozzá.
Konkrét ötlete nem volt.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:57:16 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.20 csütörtök, 15:05:52
befecskendezési nyomás az enyémben 175/380 bar.(2 lépcsős porlasztás) elvileg a mondiban is ennyi!
Hirdetesj2!
rugdosd ki a katalizátort! próbáltad már? nekem pl szét volt esve és egy darabja eldugitotta a hátsó dobomat, igy szét kellett vágni aztis! MAP szenzor csere? Elketromos gázpedál ráadja az összes kakaót? cseréld ki egy másikra aztis!
Kati nélkül mentem vele, semmi változás. MAP-szenzor még garis, annak a cseréjére sem változott. Gázpedál még nem volt benne másik, de a KTS szerint mindegyik potmétere, minden állásban jó. Most használom így......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:57:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.20 csütörtök, 16:56:29
Már beszéltem vele de hát messze lakik,hogy odavigyem hozzá.
Konkrét ötlete nem volt.
És Vik?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:01:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 16:57:47
És Vik?
Vele nem beszéltem.
Holnap viszem egy Dieseles Bosch szervizbe csak erre a dologra ma jöttem rá és gondoltam,hogy valakinek van valami jó ötlete.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:04:04 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.20 csütörtök, 17:01:50
Vele nem beszéltem.
Holnap viszem egy Dieseles Bosch szervizbe csak erre a dologra ma jöttem rá és gondoltam,hogy valakinek van valami jó ötlete.
Miért nem, hisz te is Bp-i vagy - nem olyan nagy az a város, hogy ne érhetnéd el.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:09:24 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 17:04:04
Miért nem, hisz te is Bp-i vagy - nem olyan nagy az a város, hogy ne érhetnéd el.
Ez igaz csak nem jutott eszembe Vik.
Azért gondoltam a Bosch szervizet mert ők tudnak motordiagnosztikázni és mikor lebeszéltem még nem tudtam,hogy az izzítással van gond.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:09:32 »
221-231 bar-nál porlaszt el a TDDI kétrugós porlasztó....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:12:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.20 csütörtök, 17:09:24
Ez igaz csak nem jutott eszembe Vik.
Azért gondoltam a Bosch szervizet mert ők tudnak motordiagnosztikázni és mikor lebeszéltem még nem tudtam,hogy az izzítással van gond.
Én azért tennék egy próbát, Vik is tud diagot és Ford specialista. Lehet, hogy egyszerű kis gondod van, nehogy a Bosch-nál lerántsanak.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:15:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 17:09:32
221-231 bar-nál porlaszt el a TDDI kétrugós porlasztó....
Akkor ez az a anyag nem pontos?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:21:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 17:12:20
Én azért tennék egy próbát, Vik is tud diagot és Ford specialista. Lehet, hogy egyszerű kis gondod van, nehogy a Bosch-nál lerántsanak.
Igazad van de már lebeszéltem.
Csak diagot csinálnak aztán meglátom./5000ft ért./
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ