Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:05:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105151 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2950 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:50:28 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 17:15:09
Akkor ez az a anyag nem pontos?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
nem mondtam hogy rossz, de a kb 1000bar a max szállitási mennyiség, én pedig azt irtam ahol elporlaszt első lépcsőben...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2951 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:51:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 17:50:28
nem mondtam hogy rossz, de a kb 1000bar a max szállitási mennyiség, én pedig azt irtam ahol elporlaszt első lépcsőben...
a voltoztatott csúcsokról még nem mondtál semmit sem
milyen lett vele a gép??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2952 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:01:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.20 csütörtök, 17:51:51
a voltoztatott csúcsokról még nem mondtál semmit sem
milyen lett vele a gép??
Nagyon király, de legfőképp iszonyat szépen jár a motor...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2953 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:03:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 18:01:37
Nagyon király, de legfőképp iszonyat szépen jár a motor...
írtál valami tuningot is, érezhető??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2954 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:21:08 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.20 csütörtök, 17:15:09
Akkor ez az a anyag nem pontos?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Na ezaz! De a porlasztó nyitási nyomására a 230bar körüli értéket mondják!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2955 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:57:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.20 csütörtök, 18:03:25
írtál valami tuningot is, érezhető??
Hát nemigazán,ugyanolyan jól megy...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2956 Dátum:
2011.01.21 péntek, 09:53:10 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.20 csütörtök, 14:16:07
Szia!
A hangja már tavaly is szép volt a gépednek.
Amikor néztem az autód, kérdeztem Gergőt, hogy az AC pumpa mennyivel nyomja a gázolajat az adaglóhoz, mert azt is megmérte. Erre rákérdeztél?
Amúgy mennyinek kell lenni az nyomásnak az adagoló előtt? A másik, mekkora a befecskendezési nyomás? Erről is hallok 300 bar-t, meg 1000 bar-t is.
Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2957 Dátum:
2011.01.21 péntek, 10:02:39 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.01.21 péntek, 09:53:10
Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.
Ja, és amit még megtudtam, hogy az üzemanyag szivattyú indító reléje az ami az akku alatt van, a nyúlványon! Asszem talán Ervin kérdezte múltkor.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2958 Dátum:
2011.01.21 péntek, 11:11:46 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.01.21 péntek, 09:53:10
Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.
jó az kb 1,2 bar-nak is kb....verseny AC-k nyomnak kb 3 bart aszem...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2959 Dátum:
2011.01.21 péntek, 12:17:42 »
Voltam ma a Bosch szervízbe.
Megállapították,hogy nem izzít az autó mert nem megy áram az izzító gyertyákhoz./Ezért vittem oda!/
Ezután közölték,hogy innentől kezdve ők nem tudnak vele mit kezdeni.
Holnapra megbeszéltem egy randit ez ügyben Vikkel.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2960 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:16:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.21 péntek, 12:17:42
Voltam ma a Bosch szervízbe.
Megállapították,hogy nem izzít az autó mert nem megy áram az izzító gyertyákhoz./Ezért vittem oda!/
Ezután közölték,hogy innentől kezdve ők nem tudnak vele mit kezdeni.
Holnapra megbeszéltem egy randit ez ügyben Vikkel.
ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban
Más nincs ha ezek jók és nincs szakadás sehol, akkor a PCM rossz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2961 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:25:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 14:16:39
Más nincs ha ezek jók és nincs szakadás sehol, akkor a PCM rossz.
az ha jól tudom az ECU
, ha abban baj van, akkor az zsebbenyúlós lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2962 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:19:36 »
Bunyek!!!
írtad, hogy dobtok össze nyomásérzékelőt. ezt megcsináltátok??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2963 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:39:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.21 péntek, 20:19:36
Bunyek!!!
írtad, hogy dobtok össze nyomásérzékelőt. ezt megcsináltátok??
áááá semmit nem foglalkoztam vele még...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2964 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:41:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 20:39:09
áááá semmit nem foglalkoztam vele még...
jól gondolom, hogy a map jelét akartátok használni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2965 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:45:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.21 péntek, 20:41:11
jól gondolom, hogy a map jelét akartátok használni??
nem...egy tök független szenzor lessz berakva...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2966 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:47:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 20:45:19
nem...egy tök független szenzor lessz berakva...
mennyibőláll meg ez a mókátok?? néztem ebay-en szenzorost, 3 barig jó
, de az a baj vele, hogy az usa-ban van, így lenne rá áfa vám és hasonlók. itthon pedig nem nagyon lehet találni szenzorosat.
mikor csináljátok kb??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.21 péntek, 20:58:44 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2967 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:56:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.01.21 péntek, 10:02:39
Ja, és amit még megtudtam, hogy az üzemanyag szivattyú indító reléje az ami az akku alatt van, a nyúlványon! Asszem talán Ervin kérdezte múltkor.
Szia!
Igen én. Nagyon köszönöm a választ!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2968 Dátum:
2011.01.21 péntek, 21:21:22 »
http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50
ilyenje van valakinek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2969 Dátum:
2011.01.21 péntek, 21:26:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.21 péntek, 20:47:20
mennyibőláll meg ez a mókátok?? néztem ebay-en szenzorost, 3 barig jó
, de az a baj vele, hogy az usa-ban van, így lenne rá áfa vám és hasonlók. itthon pedig nem nagyon lehet találni szenzorosat.
mikor csináljátok kb??
hát passz...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2970 Dátum:
2011.01.21 péntek, 21:33:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.21 péntek, 21:21:22
http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50
ilyenje van valakinek??
Ha Neked lesz és zsír akkor nekem is köll
nézegettem már, de kevés vagyok én ilyenekhez...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2971 Dátum:
2011.01.21 péntek, 21:38:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.21 péntek, 21:33:18
Ha Neked lesz és zsír akkor nekem is köll
nézegettem már, de kevés vagyok én ilyenekhez...
majd írok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2972 Dátum:
2011.01.22 szombat, 03:18:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.21 péntek, 21:21:22
http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50
ilyenje van valakinek??
Szia Zsolt!
Nekem ez van bent
Nálam rendben működik. Van a csomagban egy távadó, azt a motortérben helyeztem el:
http://kephost.hu/image-F7C7_4D3A3F96.jpg
A távadóra az EGR visszavezetéstől van odavíve a levegőrendszer nyomása:
http://kephost.hu/image-7EAC_4D3A3F96.jpg
http://kephost.hu/image-0066_4D3A3F96.jpg
A távadótól az elektromos jelet a tűzfali kábelköteg mellet kell behúzni. A legjobb levenni a lengéscsillapító tetején a lemez burkolatot - több lesz a hely a munkához.
Bent kell neki villany (gyújtásról +; a világításról is egy + - ez megváltoztatja a háttérvilágítást), de a bekötésről is van rajz
Frisseb képem nincs, csak ez ami a beszerelés során készült:
http://kephost.hu/image-6AA2_4D3A3F96.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 03:30:35 írta V.Tamás
»
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2973 Dátum:
2011.01.22 szombat, 06:30:08 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.22 szombat, 03:18:59
Szia Zsolt!
Nekem ez van bent
Nálam rendben működik. Van a csomagban egy távadó, azt a motortérben helyeztem el:
http://kephost.hu/image-F7C7_4D3A3F96.jpg
A távadóra az EGR visszavezetéstől van odavíve a levegőrendszer nyomása:
http://kephost.hu/image-7EAC_4D3A3F96.jpg
http://kephost.hu/image-0066_4D3A3F96.jpg
A távadótól az elektromos jelet a tűzfali kábelköteg mellet kell behúzni. A legjobb levenni a lengéscsillapító tetején a lemez burkolatot - több lesz a hely a munkához.
Bent kell neki villany (gyújtásról +; a világításról is egy + - ez megváltoztatja a háttérvilágítást), de a bekötésről is van rajz
Frisseb képem nincs, csak ez ami a beszerelés során készült:
http://kephost.hu/image-6AA2_4D3A3F96.jpg
Nekem ilyen van:
http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/93/53/9353_1210016496.jpg
Nekem a világítás kapcsolóra van kötve a háttérvilágítása.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 06:31:59 írta Tike
»
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2974 Dátum:
2011.01.22 szombat, 09:30:42 »
srácok
nekem a bal térdnél lévő lenyitható dobozba fog kerülni, valószínűleg egy ipari óra fog bekerülni (-1)-3 baros mérési tartománnyal.
az ilyen órákkal az nem tetszik, hogy a számokat jelölő vonalak és a mutató túl vastagok, így nem lehet pontosan beállítani vele a nyomást, ami nálam fontos lesz. jövőhéten majd beugrok egy szárszámkereskedőhöz, náluk remélem lesz ilyen.
Tamás! akkor olyat linkeltem, mint amilyen van neked is.
http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50&vmcchk=1&Itemid=50
ha nem kapok iparit, akkor ilyen lesz
jah és ti milyen gyári nyomást mértetek di-nél??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 09:32:21 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2975 Dátum:
2011.01.22 szombat, 10:32:08 »
Király .Megtaláltam az áramot az izzításhoz.
Az F8 60A-os biztivel van valami , mert szemre jó de belül gáz ,hol jó-hol nem.
Kipróbáltáuk másikkal azzal mindig jó. Gondolom ezt lehet kapni cromaxéknál.
Lényeg ,hogy vissza jött az áram.
Ez egy csoda!! 0 celsius fok ,rá adom a gyujtást,elalszik az izzítás visszajelző lámpa,elfordítom a kulcsot és abban a pillanatban már jár is a motor fehér füst nélkül.
Kár,hogy cromaxba és a bosch szervízbe erre nem jöttek rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 11:17:53 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2976 Dátum:
2011.01.22 szombat, 11:19:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 09:30:42
jah és ti milyen gyári nyomást mértetek di-nél??
Szia!
A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2977 Dátum:
2011.01.22 szombat, 11:23:25 »
Idézetet írta: Tike - 2011.01.22 szombat, 06:30:08
Nekem ilyen van:
http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/93/53/9353_1210016496.jpg
Nekem a világítás kapcsolóra van kötve a háttérvilágítása.
Jó az óratartód
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2978 Dátum:
2011.01.22 szombat, 13:11:00 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.22 szombat, 11:19:27
Szia!
A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.
Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2979 Dátum:
2011.01.22 szombat, 15:06:18 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.22 szombat, 11:19:27
Szia!
A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.
remélem jövő héten én is tudok keríteni egy órát, és akkor fogom látni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2980 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:17:10 »
Idézetet írta: Tike - 2011.01.22 szombat, 13:11:00
Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet
Magadnak szerelted be az órát?
Honnan rendelted hogy olyan frankón passzolt az oszlopra? Gondolom tartóva együtt vetted?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2981 Dátum:
2011.01.22 szombat, 18:08:36 »
na kezdem azt hinni, hogy nincs is töltőnyomásom
1, szerintem nem megy úgy, mint régebben
2, csináltam egy rögtönzött próbát.
nekem fix turbom van. itt ugyebár egy előre beállított nyomást kellene tartania. egy rugós szabályzó a többlet nyomást elengedi.
megjelöltem a nyomástartó tök tengelyét, hogy lássam, hogy mikor mozdul el. itt jött a nagy csoda, meg sem mozdult
ez állóhelyben volt, de itt szerintem ez nem befolyásoló.
ennek szerintem nem így kéne működnie...
szerintetek??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 18:15:20 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2982 Dátum:
2011.01.22 szombat, 19:16:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 18:08:36
na kezdem azt hinni, hogy nincs is töltőnyomásom
1, szerintem nem megy úgy, mint régebben
2, csináltam egy rögtönzött próbát.
nekem fix turbom van. itt ugyebár egy előre beállított nyomást kellene tartania. egy rugós szabályzó a többlet nyomást elengedi.
megjelöltem a nyomástartó tök tengelyét, hogy lássam, hogy mikor mozdul el. itt jött a nagy csoda, meg sem mozdult
ez állóhelyben volt, de itt szerintem ez nem befolyásoló.
ennek szerintem nem így kéne működnie...
szerintetek??
most neked változós van vagy fix? mert az aláirásodban változó van és fix-ről beszélsz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2983 Dátum:
2011.01.22 szombat, 19:18:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.22 szombat, 19:16:59
most neked változós van vagy fix? mert az aláirásodban változó van és fix-ről beszélsz?
fix van fent, a változó hétfőn vagy kedden jön meg...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2984 Dátum:
2011.01.22 szombat, 19:45:35 »
a fix-nél tulnyomásra nyit ki a szelep, alapjáraton elég nehéz olyat csinálni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2985 Dátum:
2011.01.22 szombat, 19:49:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.22 szombat, 19:45:35
a fix-nél tulnyomásra nyit ki a szelep, alapjáraton elég nehéz olyat csinálni...
ezt tudom én is, ezért nem is próbáltam így
pörgetve volt a motor.
egyszer mozdult meg, de akkor 4500rpm-ig kellett forgatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2986 Dátum:
2011.01.22 szombat, 19:54:33 »
Idézetet írta: Tike - 2011.01.22 szombat, 13:11:00
Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet
Nekem csak kb fél éve van órám és lassan egy éve chippelték a gépet. Nem tudom, hogy ezek a nyomások a gyári értékek, vagy valóban emelték a turbó nyomásom. Tény ha 2000 fordulat körül hirtelen megpadlózom kicsap akár 1,5 bárig is és ilyenkor a piros Led is bevillan, de ez a nyomásérték nem állandósul, mert csak a rövid idejű túltöltéssel érhető ez el, utána visszaveszi az említett 1,3 -1,35 köré.
Kíváncsi vagyok te mit figyelsz meg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2987 Dátum:
2011.01.22 szombat, 20:21:34 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.22 szombat, 19:54:33
Nekem csak kb fél éve van órám és lassan egy éve chippelték a gépet. Nem tudom, hogy ezek a nyomások a gyári értékek, vagy valóban emelték a turbó nyomásom. Tény ha 2000 fordulat körül hirtelen megpadlózom kicsap akár 1,5 bárig is és ilyenkor a piros Led is bevillan, de ez a nyomásérték nem állandósul, mert csak a rövid idejű túltöltéssel érhető ez el, utána visszaveszi az említett 1,3 -1,35 köré.
Kíváncsi vagyok te mit figyelsz meg.
én 1,8-as maxot tervezek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2988 Dátum:
2011.01.22 szombat, 20:43:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 20:21:34
én 1,8-as maxot tervezek
az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is?
Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2989 Dátum:
2011.01.22 szombat, 20:48:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.22 szombat, 20:43:11
az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is?
Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból?
ő is meg tudná növelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2990 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:05:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.22 szombat, 20:43:11
az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is?
Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból?
Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja
de másra nem való...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2991 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:09:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.22 szombat, 22:05:34
Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja
de másra nem való...
én imádnám a hangját
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2992 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:10:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.22 szombat, 22:05:34
Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja
de másra nem való...
pontosan.
üres rendszerrel már szép hangja van:
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2993 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:13:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 22:10:09
pontosan.
üres rendszerrel már szép hangja van:
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
Ettől szebb hang nem kell, hogy hallod a katalizátor nélkül a turbód fütyülését, csak szolidan, viszont katalizátorral, meg szinte semmi turbóhang nem volt..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2994 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:14:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 22:10:09
pontosan.
üres rendszerrel már szép hangja van:
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
basszus pont ez a videó a kedvencem és ilyet akarok
de minek kell erre üres rendszer? Az meg amúgy azt jelenti hogy nincsenek dobok vagy azok vannak kibelezve?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2995 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:18:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.22 szombat, 22:14:13
basszus pont ez a videó a kedvencem és ilyet akarok
de minek kell erre üres rendszer? Az meg amúgy azt jelenti hogy nincsenek dobok vagy azok vannak kibelezve?
katalizátora ki van ütve, az tuti
szerintem dobok sincsenek rajta. kérdezd meg a videó alatt, magya a srác, sőt itt is fórumtag ST220 néven
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2996 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:34:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.22 szombat, 22:13:04
Ettől szebb hang nem kell, hogy hallod a katalizátor nélkül a turbód fütyülését, csak szolidan, viszont katalizátorral, meg szinte semmi turbóhang nem volt..
Gyülnek a pozitív tapasztalatok a katalizátor nélküli használatról?
Érezhetően vehemensebb a gép, vagy csak a hang jön át?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2997 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:40:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.22 szombat, 22:34:40
Gyülnek a pozitív tapasztalatok a katalizátor nélküli használatról?
Érezhetően vehemensebb a gép, vagy csak a hang jön át?
Igen
Semmivel sem hangosabb belül, viszont megjelent kívűl a turbó füttyögő hangja, ami el volt folytva eddig...a teljesítmény parádés, bár azzal eddig sem volt gond..olvass bele a TDCi topicban írtam...és ami meglepő, hogy milyen rövid szakaszon produkálja azt a gyorsulást
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2998 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:42:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.22 szombat, 22:40:41
Igen
Semmivel sem hangosabb belül, viszont megjelent kívűl a turbó füttyögő hangja, ami el volt folytva eddig...a teljesítmény parádés, bár azzal eddig sem volt gond..olvass bele a TDCi topicban írtam...és ami meglepő, hogy milyen rövid szakaszon produkálja azt a gyorsulást
Egyre jobban felcsigáz a dolog. Ne felejts el, ha lesz időd készíteni ilyen passzdarabot
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2999 Dátum:
2011.01.22 szombat, 22:52:52 »
savállócsövet, szilikon könyököket(90° és 45°-ost), coolert hol lehet jó árban venni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ