Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113409 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2011.02.11 péntek, 12:23:29 »
Idézetet írta: mondeotomi - 2011.02.10 csütörtök, 13:56:01
Sziasztok!
Két problémám lenne:
1.
Ma reggeltől eltűnt az erő a kocsiból 2000-es fordulat alatt. 2500-től egész jól megy, de addig nagyon gyenge.
2.
Klímát nem is használom, csak a ventillátort, és mégis ki-bekapcsol állandóan a klíma. Ez egy 2001-es TDDI 115 LE digitklímás kombi autó. Ha valakinek van ötlete, vagy járt már így légyszi segítsen!
Köszönöm! Tamás
1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....
2. Nekem digitklíma vezérlő "resetelés" ezt megoldotta tavaly nyáron. /rádió ki, klímavezérlő csati lehúz vagy 15-ször gyújtáson/
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 12:25:38 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2011.02.11 péntek, 12:29:30 »
nem vagyok tudos... csak feltetelezek: gazpedal szenzor volt-e vizsgalva? Kipuff nincs eltomodve valahol?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2011.02.11 péntek, 12:35:18 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.11 péntek, 12:29:30
nem vagyok tudos... csak feltetelezek: gazpedal szenzor volt-e vizsgalva? Kipuff nincs eltomodve valahol?
Gázpedál jel KTS-szerint jó, kipu nélkül is ilyen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2011.02.11 péntek, 12:49:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.11 péntek, 12:23:29
1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....
2. Nekem digitklíma vezérlő "resetelés" ezt megoldotta tavaly nyáron. /rádió ki, klímavezérlő csati lehúz vagy 15-ször gyújtáson/
Szívsz rendesen az autóddal!
Csak tudnám, miért költöttél a vezérműláncra, amikor nem volt semmi hangja? Pont írtam korábban, hogy ritka csendesen jár az autód!
Én még mindig a gázolaj mennyiségére gyanakszom, keveset kap. Valami biztos félre vitte a szerelőket. Vagy az AC nyomás nem éri el a 3bart, mert próbapadon nem terhelik annyira, ott elég a kisebb nyomás is, mint te menet közben.
Ha jól emlékszem adagoló csere/felújítás után jöttek a gondjaid, előtte semmi.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:12:55 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.11 péntek, 12:49:18
Szívsz rendesen az autóddal!
Csak tudnám, miért költöttél a vezérműláncra, amikor nem volt semmi hangja? Pont írtam korábban, hogy ritka csendesen jár az autód!
Én még mindig a gázolaj mennyiségére gyanakszom, keveset kap. Valami biztos félre vitte a szerelőket. Vagy az AC nyomás nem éri el a 3bart, mert próbapadon nem terhelik annyira, ott elég a kisebb nyomás is, mint te menet közben.
Ha jól emlékszem adagoló csere/felújítás után jöttek a gondjaid, előtte semmi.
Nem, az adagoló felújítás is már emiatt volt! Azt gondoltam az tol neki kevés anyagot. Aztán ugye motorvezérlő is lett cserélve. Én is azt gondolom hogy valamiért kevés neki az anyag, csak a miértet nem tudom.... A lánc meg olyan laza volt mint a "rigalánc". Pici hangja is volt már indítózás után néha, és a feszítő koppon volt, ill. a kerekekről volt ahol 4-5 mm-t el tudtam emelni a láncot!!! Most mint a gitárhúr, úgy feszül. Ez megint kibír legalább egy 300ezret.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:39:38 »
na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:42:03 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.11 péntek, 15:39:38
na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?
Utángyártott, BOSCH.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2011.02.11 péntek, 15:58:48 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.11 péntek, 15:39:38
na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?
Elég sanszos volt a jelek alapján.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:10:21 »
nem probalkoznek utangyartottal, csak bosch-val. 35K korul lehet szerezni!
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:11:54 »
okés köcce a tippeket akkor utánajárok a bosch-nak.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:59:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.11 péntek, 16:10:21
nem probalkoznek utangyartottal, csak bosch-val. 35K korul lehet szerezni!
Venni hol lehet?
Vagy csak szerezni lehet?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:06:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.11 péntek, 16:59:59
Venni hol lehet?
Vagy csak szerezni lehet?
ha van autószerelő ismerősőd neki alighanem legalább 30% kedvezménye van bizonyos boltokban... unix, lavina, stb... és mivel az átlagára a bosch-nak ~50k így kb ki is jön a 35k körüli összeg. Persze ha neked odaadja anélkül hogy rárakná a saját hasznát
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:30:30 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.11 péntek, 14:12:55
Nem, az adagoló felújítás is már emiatt volt! Azt gondoltam az tol neki kevés anyagot. Aztán ugye motorvezérlő is lett cserélve. Én is azt gondolom hogy valamiért kevés neki az anyag, csak a miértet nem tudom.... A lánc meg olyan laza volt mint a "rigalánc". Pici hangja is volt már indítózás után néha, és a feszítő koppon volt, ill. a kerekekről volt ahol 4-5 mm-t el tudtam emelni a láncot!!! Most mint a gitárhúr, úgy feszül. Ez megint kibír legalább egy 300ezret.
most akkor végülis a chippes sem tudott mit kezdeni vele?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:31:18 »
Ma beszereztem a másik adagolót is....
Kettő együtt 45.000ft volt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:32:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.11 péntek, 19:31:18
Ma beszereztem a másik adagolót is....
Kettő együtt 45.000ft volt.
mikor kerülnek fel??
nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi
várom a listát, ha meglesz, akkor írok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:17:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.11 péntek, 19:31:18
Ma beszereztem a másik adagolót is....
Kettő együtt 45.000ft volt.
te mint tapasztalt szaki ha rárakom diag műszerre akkor látnom kell az összes porlasztón áthaladó üzemanyag mennyiséget ugye? minden porlasztóét külön- külön
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:31:59 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.11 péntek, 12:23:29
1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....
Mennyibe kerult a vezermulanc csere? Ezt erdemes lecserelni 300000 nel. ha jol tudom. Nehez ezt cserelni? Ki kell emelni a motort vagy van eleg hely ehhez. Koszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:39:32 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.02.11 péntek, 20:31:59
Mennyibe kerult a vezermulanc csere? Ezt erdemes lecserelni 300000 nel. ha jol tudom. Nehez ezt cserelni? Ki kell emelni a motort vagy van eleg hely ehhez. Koszi.
minek kell azt cserélni? Elvileg gondozásmentes, de?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:46:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.11 péntek, 20:39:32
minek kell azt cserélni? Elvileg gondozásmentes, de?
Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:48:07 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.02.11 péntek, 20:46:09
Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
És Te elérted már a 300ezret??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:51:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.11 péntek, 20:48:07
És Te elérted már a 300ezret??
Aha 301.000 van
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:52:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 19:32:31
mikor kerülnek fel??
nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi
várom a listát, ha meglesz, akkor írok
egy kis matek:
hűtőfelületben 5szöröse lesz az eredetinek
térfogatban viszont csak 1,5-1,6 szorosa -> remélhetőleg a turbólyuk emiatt még nem fog nőni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2011.02.11 péntek, 20:58:20 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.02.11 péntek, 20:46:09
Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
Azt a csörgést a hidrotőkék adják, amíg az olajnyomás nem tölti fel újra olajjal...
A lánc inkább meleg motornál zörög.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:03:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.11 péntek, 20:58:20
Azt a csörgést a hidrotőkék adják, amíg az olajnyomás nem tölti fel újra olajjal...
A lánc inkább meleg motornál zörög.
Hát, még eddig nem hallottam meleg motornál semmi szokatlant. De azért kössz.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:11:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 20:52:00
egy kis matek:
hűtőfelületben 5szöröse lesz az eredetinek
térfogatban viszont csak 1,5-1,6 szorosa -> remélhetőleg a turbólyuk emiatt még nem fog nőni
mitől lenne nagyobb a turbólyuk?? attól mert nagyobb a rendszer térfogata?? Lesz valami ezzel a nyomásnöveléssel amúgy?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:14:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.11 péntek, 21:11:11
mitől lenne nagyobb a turbólyuk?? attól mert nagyobb a rendszer térfogata?? Lesz valami ezzel a nyomásnöveléssel amúgy?
elvileg, ha nagyobb térfogatot kell feltöltenie egységnyi nyomásra, akkor azt ötbb időbe telik, kérdés, hogy ez érezhető-e
a gt17-essel lesz meg a nyomásemelés, nem találtam olyan szelepet, mint ami a leírásban találtam, így a mostanin ez kimarad...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:16:30 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.02.11 péntek, 21:03:21
Hát, még eddig nem hallottam meleg motornál semmi szokatlant. De azért kössz.
Én meleg motornál hallom a lánc hangját...hidegnél meg abszolút nem. Van már az enyémben is rendesen km..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:17:36 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.11 péntek, 20:17:26
te mint tapasztalt szaki ha rárakom diag műszerre akkor látnom kell az összes porlasztón áthaladó üzemanyag mennyiséget ugye? minden porlasztóét külön- külön
TDDI-nél kizárt....max az adagoló álltal szállitott mennyiséget látod gyári műszerrel és azt tudod kalibrálni/kompenzálni...de kb semmit nem ért nálam pl.
Kikell venni és beméretni az a legjobb...de ne kézi vizsgálóval mert az xart se ér...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:19:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 21:14:01
elvileg, ha nagyobb térfogatot kell feltöltenie egységnyi nyomásra, akkor azt ötbb időbe telik, kérdés, hogy ez érezhető-e
a gt17-essel lesz meg a nyomásemelés, nem találtam olyan szelepet, mint ami a leírásban találtam, így a mostanin ez kimarad...
na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:21:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.11 péntek, 21:19:05
na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
Ha tényleg renault 1.9 dci cooler, akkor gyárilag azt is gt17 fújta...
baj nem lehet vele..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:23:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 19:32:31
mikor kerülnek fel??
nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi
várom a listát, ha meglesz, akkor írok
elsőnek a turbó megy fel...aztán az adagoló...ahogy lessz időm.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:36:22 »
Hát az én uj turbóm valószinű vizhütéses lessz....mivel gyárilag az,ezért aszem beis lessz kötve...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:39:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.11 péntek, 21:19:05
na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
arra már megvan a nyomáslabda
Ervin
egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:41:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 21:39:48
arra már megvan a nyomáslabda
Ervin
egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni
És ha széthullik a verda? Faterod kezet fog a száddal....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2011.02.11 péntek, 21:44:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.11 péntek, 21:41:48
És ha széthullik a verda? Faterod kezet fog a száddal....
még megy addig nem érdekli
mióta benne van a xenon és a chip ki sem lehet szedni belőle
am majd akkor jár az offal
az csak szív-szuszog-nem megy, annak a tuningjára szánt pénzem meg ráköltöttem most a mondira
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:19:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 21:39:48
arra már megvan a nyomáslabda
Ervin
egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni
na most irigykedek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:56:40 »
a vezérműlánc melegen csak indításnál csörög 1-2 sec.- ig, vagy folyamatosan, járatásnál?
és mennyit kóstál a kpl. lánc csere mindennel?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2011.02.12 szombat, 08:10:48 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.02.11 péntek, 23:56:40
a vezérműlánc melegen csak indításnál csörög 1-2 sec.- ig, vagy folyamatosan, járatásnál?
és mennyit kóstál a kpl. lánc csere mindennel?
A lánc zörgését folyamatosan hallod, ha már laza és nem tud utánállítani a feszítő...árat nem tudok
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2011.02.12 szombat, 09:52:51 »
Ha a lánc zörgését halljátok az már rég rossz és azt érezni is fogjátok....szerintem csak képzelődtők...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:05:30 »
TDDI motorknál van olajhűtő??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:10:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 10:05:30
TDDI motorknál van olajhűtő??
gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.12 szombat, 10:53:14 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:17:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 10:10:13
gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...
olvastam pár helyen, hogy a növelt teljesítménynél nő az olaj hőfoka is
pl azt írták, hogy egy chip után az olajhőfok 2-4°C-ot nő. ez nekem kicsit sántít...
terhelést csak gyorsításkor kap, akkor még talán nőhet is a hőmérséklete, de állandó jelleggel tuti nem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:34:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 10:17:58
olvastam pár helyen, hogy a növelt teljesítménynél nő az olaj hőfoka is
pl azt írták, hogy egy chip után az olajhőfok 2-4°C-ot nő. ez nekem kicsit sántít...
terhelést csak gyorsításkor kap, akkor még talán nőhet is a hőmérséklete, de állandó jelleggel tuti nem...
normális olajjal nem lehet gond szerintem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:42:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 10:34:45
normális olajjal nem lehet gond szerintem
én sem hiszem, hogy gond lenne ezzel, itt van pontosan az idlzet:
Az olajhömérséklet maximum 2-4 fok között szokott emelkedni, turbós autók esetén. Szívómotoroknál nem tapaztalható emelkedés etéren.
atc-hu oldalról
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2011.02.12 szombat, 10:55:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 10:05:30
TDDI motorknál van olajhűtő??
ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:00:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 10:55:44
ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok!
na majd meglesem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:16:11 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 10:55:44
ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok!
ökör vagyok, úgyvan ahogy mondod...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:25:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 10:10:13
gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...
találtam egy elnagyolt képet a 2001es tddi mociról.A 8as számú egység a olajszűrő és az olajhűtő egység!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2011.02.12 szombat, 12:56:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 11:25:02
találtam egy elnagyolt képet a 2001es tddi mociról.A 8as számú egység a olajszűrő és az olajhűtő egység!
Pontosan. En mar csereltem tobbszor is ithon olajat es ott van mellette a huto. A 8as szamu az.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2011.02.12 szombat, 13:35:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 09:52:51
Ha a lánc zörgését halljátok az már rég rossz és azt érezni is fogjátok....szerintem csak képzelődtők...
Volt ladád?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ