Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:08:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102446 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 12:23:27 »

Azért az aszfaltszaggatótól még messze van, de már használható  Grin

Valamikor fussunk össze, kíváncsi vagyok a véleményedre hogy milyen Szerinted. Én még mindig keveslem a füstöt, de legalább műszakin jó lesz  police

Hétvégén (Vasárnap) Felcsúton leszek, ha  jó Neked akkor részemről ok!
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:25:50 »

Üdv,


Szombaton megszületett a chip. Kegyetlen jó lett a gép, szebben jár a motor, nagyon dinamikus és attól függetlenül, h az üzemanyagfogyasztás csökkentés volt az elsődleges cél, vigyorogva ültem a kormány mögött amikor 160 -nál parkettát nyomva erőteljes gyorsulást produkált az autó  taps taps taps

1 dolgot bántam meg, de azt nagyon: hogy nem csináltattam meg már ezt 5 évvel ez előtt  falbav falbav falbav

Köszönet az információkért soho001 -nak, V.Tamásnak, és legfőképp zsirinek aki volt kedves eljönni és megmutatni az autóját  is taps taps taps  worship worship
Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!  wave
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a  turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!  eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:33:31 »

Sziasztok!

Nem válaszolok mindenkinek külön ha nem gond, de leírom gyorsan a tapasztalatokat:

Erőtlenség nem lett jó a motorvezérlőtől, meg a chiptől sem. Kicseréltem a láncot, attól sem lett erősebb, csak csendesebb.... Nem bántam meg, iszonyatosan meg volt nyúlva a lánc. Órában 235.000km......... Aztán az ideg szétvert, hogy nem tölt 0,9-nél többet, 1.1-es Trabantot nem tudok megelőzni. Elkezdtem a motortérben az összes csatit befújni kontaksprével.... Semmi változás.
Gázpedál csatiját még mondom megnézem utolsó ötletként és feladom, akkor látom hogy a kupplungpedál kapcsoló nincs a helyén. Vissz@raktam, és újból 1,5 bar a turbonyomás!!! Lehet előzni, 80-nál 5.ben gyorsul, 120-nál érezhetően gyorsul, emelkedőn nem lassul vissza. Úgy emléxem ennél talán jobban ment régen,de lesz@rom!!!! 1 év után ennek is örülök!!
Aztán nem hagyott nyugodni, kipróbáltam hogy a szívósorról leveszem a turbocsövet, úgy mit csinál. Mentem vele egy kört, így ritka sz@rul megy, de amin csodálkozom, hogy így sem füstöl! 4000-ig kipörgettem, és egy szem füstje sincs. Még mindig kaphatna szerintem több anyagot, de már nem foglalkozom vele. Használom így!

Lánccsere nekem 122e HUF volt,nagyon baráti áron. Csak alkatrész!!!!! Munkadíjat megspóroltam, kb. 18-20 óra munkával!

üdv. Jani
Gratula!  taps
Gergőt azért hívd fel bátran, már elég jól ismeri az autód, gondolom hagytál nála egy kalap pénzt, kedvezményt biztos kapsz rá!  integet2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:06:16 »

Gratula!  taps
Gergőt azért hívd fel bátran, már elég jól ismeri az autód, gondolom hagytál nála egy kalap pénzt, kedvezményt biztos kapsz rá!  integet2

mennyi egy ilyen chip ha nemvagyok vindisgréc?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:42:31 »

mennyi egy ilyen chip ha nemvagyok vindisgréc?
45-65 között számolhatsz vele. Füreden 65 körül írják.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:55:59 »

45-65 között számolhatsz vele. Füreden 65 körül írják.

és előtte van valami állapotfelmérés? teszem azt nyekkent turbóval rendelkező autóra, vagy haldokló adagolósra is ráírja, vagy előtte átnézi a dolgokat?

Di-nél mi a gyári töltőnyomás?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 15:59:45 írta Mad-V » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 16:09:39 »

és előtte van valami állapotfelmérés? teszem azt nyekkent turbóval rendelkező autóra, vagy haldokló adagolósra is ráírja, vagy előtte átnézi a dolgokat?

Di-nél mi a gyári töltőnyomás?
1,3 bar
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 16:10:09 »

Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!  wave
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a  turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!  eplus2
fix vagy változós turbód van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 16:24:18 »

fix vagy változós turbód van??
Fix. Azért kell szerelő hozzá! Szoftveresen nem állítható.
A kart cseréli le, meg a szabályzóban állít még v.mit. Előtte, meg közben is a nyomást mérjük. Kár lenne a hengerfejért.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 16:27:39 »

Fix. Azért kell szerelő hozzá! Szoftveresen nem állítható.
A kart cseréli le, meg a szabályzóban állít még v.mit. Előtte, meg közben is a nyomást mérjük. Kár lenne a hengerfejért.
minek akarsz ott a karral, a szabálzóval vacakolni??

kell egy nyomásállító szelep a turbó és a labdát összekötő gumicsőbe és kész is Wink

ha láttál már nyomásszabályzós kompresszort, akkor tudod, hogy mire gondolok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:16:13 »

minek akarsz ott a karral, a szabálzóval vacakolni??

kell egy nyomásállító szelep a turbó és a labdát összekötő gumicsőbe és kész is Wink

ha láttál már nyomásszabályzós kompresszort, akkor tudod, hogy mire gondolok
Péntek reggelre meg van az időpontom. Gergőre bízom, én nem vagyok szerelő. Olyan nyomás állító szelepek voltak többször is a vaterán, amire gondolsz, de nem bíztam bennük.
Amúgy mennyit bír tartósan a motor? Ne 1,3 bar-t írj, azt tudom. Te mennyit adnál neki?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:25:56 »

Péntek reggelre meg van az időpontom. Gergőre bízom, én nem vagyok szerelő. Olyan nyomás állító szelepek voltak többször is a vaterán, amire gondolsz, de nem bíztam bennük.
Amúgy mennyit bír tartósan a motor? Ne 1,3 bar-t írj, azt tudom. Te mennyit adnál neki?
ci-nél 1,5-baáron mennek, túltöltésnél 1,6-1,7 bárra is felmennek.

2.0 ci-ról tudok egyről, ami 2,0 baron van használva, asszem a blokk az ugyan az mind2-nél, sőt még lehet, hogy hengerfej is, mert pl nálam a hengerfejen megvan a közösnyomáscső felrögzítéséhez szükséges meneteslyuk.

nálam 1,8 bar lesz Wink

680*304*32-es coolerral, 50-es csövezéssel

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:40:49 »

ci-nél 1,5-baáron mennek, túltöltésnél 1,6-1,7 bárra is felmennek.

2.0 ci-ról tudok egyről, ami 2,0 baron van használva, asszem a blokk az ugyan az mind2-nél, sőt még lehet, hogy hengerfej is, mert pl nálam a hengerfejen megvan a közösnyomáscső felrögzítéséhez szükséges meneteslyuk.

nálam 1,8 bar lesz Wink

680*304*32-es coolerral, 50-es csövezéssel


Köszi!  wave
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A  2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot? 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:46:28 »

Köszi!  wave
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A  2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot? 
nem tom, de találtam egy videot, nagyon megy vigyor3

http://www.youtube.com/watch?v=03eAoQdphPA

jah és a fehér számok mph-t jelölnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:47:58 »

Köszi!  wave
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A  2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot? 

Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád  nyes Wink integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:48:26 »

Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád  nyes Wink integet2
hello

nálad fel lett már véve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:54:20 »

hello

nálad fel lett már véve??

Szia Zsolt!

A nyomásemelésre gondolsz? Az még nem lett felemelve, majd ha megjön a jó idő és lesz időm erre is  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:55:15 »

Szia Zsolt!

A nyomásemelésre gondolsz? Az még nem lett felemelve, majd ha megjön a jó idő és lesz időm erre is  wave
igen arra gondoltam wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 17:58:24 »

Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád  nyes Wink integet2
Majd pénteken kiderül mi lesz belőle.  eplus2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 18:03:32 »

Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!  wave
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a  turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!  eplus2

Háát... jelenleg ki***szott erősnek érzem a gépet. Voltam ebédidőben is "megfuttatni" egy picit. Talán magasabb fordulaton (ahol eddig ritkán használtam a gépet) lehet, hogy erősebb mint a tied, bár erre nem mernék megesküdni, de tényleg nagyon disznyó lett  eplus2 eplus2 taps.
Viszont az alsó tartományban még így is erősebbnek éreztem a tiédet. Gondolom ez köszönhető az egyenes dobodnak, Gergő szerint az miatt van főként. Említette, hogy vegyem ki a középső dobot és erősebb lesz alul is a gép. Nem tudom még gondolkodom rajta, nem ez volt a fő célom, hogy ilyen legyen a gép, de tényleg megbántam, h csak most szántam rá magam  integet2

A tiédre viszont nagyon kíváncsi leszek. Majd számolj be és ha arra járok akkor mindenképp kereslek ki is próbáljuk mint szombaton  eplus2

Üdv!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 18:09:49 »

Háát... jelenleg ki***szott erősnek érzem a gépet. Voltam ebédidőben is "megfuttatni" egy picit. Talán magasabb fordulaton (ahol eddig ritkán használtam a gépet) lehet, hogy erősebb mint a tied, bár erre nem mernék megesküdni, de tényleg nagyon disznyó lett  eplus2 eplus2 taps.
Viszont az alsó tartományban még így is erősebbnek éreztem a tiédet. Gondolom ez köszönhető az egyenes dobodnak, Gergő szerint az miatt van főként. Említette, hogy vegyem ki a középső dobot és erősebb lesz alul is a gép. Nem tudom még gondolkodom rajta, nem ez volt a fő célom, hogy ilyen legyen a gép, de tényleg megbántam, h csak most szántam rá magam  integet2

A tiédre viszont nagyon kíváncsi leszek. Majd számolj be és ha arra járok akkor mindenképp kereslek ki is próbáljuk mint szombaton  eplus2

Üdv!
Majd normál használatnál, ha előznöd kell, lepődsz meg, mennyire lelépsz egy kocsisort is akár.
Nem olyan feeling, mint a motorozás, de már közelít hozzá nem?  eplus2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 18:14:45 »

Majd normál használatnál, ha előznöd kell, lepődsz meg, mennyire lelépsz egy kocsisort is akár.
Nem olyan feeling, mint a motorozás, de már közelít hozzá nem?  eplus2


Azért az teljesen más.. Egy 1000RR -nél majdnem 1kg -ra jut 1 LE,... számszerint 173 személyes a ménes, 300 feletti végseb.. Már azon is van 1-2 tudományosságosság, úgyhogy erősebb mint a széria..  wow1 wow1 eplus2

...de az autó nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, h 5 év után most fogom a legjobban élvezni taps

Az 1,7 re kíváncsi leszek. Valamit nekem is matekolt Gergő a turbómon mechanikailag. Valójában említettem neki, hogy alul nincs nagy változás akkor nyúlt oda.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 18:25:25 »


Azért az teljesen más.. Egy 1000RR -nél majdnem 1kg -ra jut 1 LE,... számszerint 173 személyes a ménes, 300 feletti végseb.. Már azon is van 1-2 tudományosságosság, úgyhogy erősebb mint a széria..  wow1 wow1 eplus2

...de az autó nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, h 5 év után most fogom a legjobban élvezni taps

Az 1,7 re kíváncsi leszek. Valamit nekem is matekolt Gergő a turbómon mechanikailag. Valójában említettem neki, hogy alul nincs nagy változás akkor nyúlt oda.
Persze tuom, nem mindegy 3sec százra, vagy most valamivel 10s alatt.  eplus2
A turbószabályzó gumicsövét szűkítette le nálad is. Rövid ideig nagyobb túltöltést enged. (állítólag  Huh?) Én nem vettem észre semmit.  
A sok városi használattól, lehet, hogy így lett tanítva az autóm, (öregurasra) azért nyomatékosabb alul.
Pénteken kiderül, mennyit számít az a pár tized bar.   integet2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 18:52:21 »

Tényleg tök jó és újra élvezetes lesz megint a gép a chip után.
Csak az a baj,hogy hamar megszokja az ember és a továbblépés meg már nagyon költséges.
De hát örüljünk annak ami van.
Hajrá.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 19:22:33 »

A turbószabályzó gumicsövét szűkítette le nálad is. Rövid ideig nagyobb túltöltést enged. (állítólag  Huh?)   integet2



Ez pontosan mit jelent? Változó geo.s turbónk lett?  wow1 wilting git
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 19:24:55 »


Ez pontosan mit jelent? Változó geo.s turbónk lett?  wow1 wilting git
nem, csak elvileg magasabb lett a turbonyomás...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 19:26:21 »

nem, csak elvileg magasabb lett a turbonyomás...

attól. h leszűkíti a csövet?? "Rövid ideig" Tényleg nem értem help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 19:30:31 »

attól. h leszűkíti a csövet?? "Rövid ideig" Tényleg nem értem help
igen, attól, ezt hogy mennyi ideig, azt nem tudom, ahoz kéne bele egy nyomásmérő óra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2011.02.15 kedd, 09:28:51 »

Hétvégén (Vasárnap) Felcsúton leszek, ha  jó Neked akkor részemről ok!

OK!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2011.02.15 kedd, 18:10:33 »

hiho!
a nagy turbó hang keresés engem is felbuzdított így sajnos én is megtaláltam a hibát a gépben. Holnapra megérkezik az üzemanyag pumpa ha minden igaz... de szükségem lesz egy darab csőre is a turbó elé közvetlenül. egy kis darab kb 5cm hosszú cső a légszűrő felől képet innen loptam mert sajna nem tudok felmásolni a gépemre  falbav a sárgával karikázott darabra lenne szükségem kapható ilyen külön vagy meg kell venni az egész csövet?
http://img1.tar.hu/guenwhywer/img/109772554.jpg#3

szerk: http://cromax.hu/index.php?katid=42859102&termek_al_id=19778&katnev=Diesel olyan mintha még ez meg a turbó közé menne egy kis darab cső létezik olyan valahol?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 18:26:08 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:34:16 »

mindenki alszik? rinya na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet  worship
most off jó éjt mindenkinek
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:42:16 »

mindenki alszik? rinya na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet  worship
most off jó éjt mindenkinek

Szia!

Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 19:45:00 írta V.Tamás » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:06:55 »

mindenki alszik? rinya na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet  worship
most off jó éjt mindenkinek
csak 1ben van!Amit belinkeltél azt kell megvenned!


De tényleg likas?Nem csak olajos kívülről?Mert az nem onnan jön.....
Ha viszont tényleg kivan szakadva,akkor komolyan kell venni,mert onnan képes szűretlen levegő hatolni a turbóba! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:27:12 »

 Szedtem le MICROCAT-et, de azt irja ki mikor elinditom, hogy a microcat nem talál jogosult biztonsági kulcsot. Licenc gond lehet. Van hozzá crack amibe MG16.DLL van, átmásoltam, de semmi ugyan ezt irta ki.
 Tud valaki segíteni, mi a teendő vele??
              Köszi mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 20:34:54 írta Peter tddi » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:38:38 »

Szia!

Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg

detto. es nekem is a kis futyi resznel volt kiszakadva. remelhetoleg ez az egybeontott tartosabb lesz, a regi fajtat mar nem lehet kapni sem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:39:31 »

detto. es nekem is a kis futyi resznel volt kiszakadva. remelhetoleg ez az egybeontott tartosabb lesz, a regi fajtat mar nem lehet kapni sem.
sőt, 2002/5 utániakon már az újabb van wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:40:53 »

sőt, 2002/5 utániakon már az újabb van wave

vagy mar neked is cseres volt  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:46:31 »

vagy mar neked is cseres volt  nyes
az is lehet, de én ilyenre még nem költöttem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2011.02.16 szerda, 06:18:06 »

vagy mar neked is cseres volt  nyes

Én 3 éve vettem egyet a bontóba 5000 ft-ért, fel is rakták azóta is azzal járok.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2011.02.16 szerda, 07:14:57 »

Szia!

Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg

köcce mindenkinek végülis ezt linkeltem be a cromax oldaláról  csak nem tudtam hogy ez hosszabb mint a gyári ami két darabból van. worship na akkor még 1x ezer szomoru1

szerk: meg is oldódott Motorcraft sporttárs holnap postázza worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 15:30:34 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ede tuning
Vendég
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2011.02.16 szerda, 18:10:15 »

hello.a gyári jelek passzolnak a butykos tengejeken,az adagolonis,és a fotengej lendkerekénél is.de levettem a hengerfejet,és a dugatyu lejebb volt tobb mint 1 centivel.létezik ezzz?Huh?Huh????mert edig ijent még nem tapasztaltam h nem a holtponton van lefixálva.2.0 85-kw tddi
Naplózva
kohut64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:24:34 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem  hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64
Naplózva

2001 Mk3 kombi 115 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:52:19 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem  hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64

a map szenzort találtad meg, a benyomott levegő nyomását, hőmérsékletét figyeli.

a coolert is ki lehet venni a helyéről Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:55:29 »

a map szenzort találtad meg, a benyomott levegő nyomását, hőmérsékletét figyeli.

a coolert is ki lehet venni a helyéről Wink
Ja,csak a coolerban maximum olajfilmréteg van,mert az még bőven az egr előtt van!Ezért nem érdemes vele időt tölteni.
Az kivenni csak akkor kell,ha nincs meg a töltőnyomás,és a cooler gyanús,hogy likas!Meg talán,ha túl magas a belépő töltőlevegő hőmérséklete.
Meg a te esetedben,ha nagyobbat akarsz.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:57:07 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem  hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64
a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után! Wink

nem volt jó a levegőszűrőd?Vagy elszakadt ami benne volt?
Mert az egr-ig csak vékony oljafilm lehet a rendszerben,amit a turbó szállít!
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 19:58:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:59:03 »

a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után! Wink
én egy csavarhúzóval húztam körbe, az biztos nem hagy szálat wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kohut64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2011.02.16 szerda, 20:12:16 »

a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után! Wink

nem volt jó a levegőszűrőd?Vagy elszakadt ami benne volt?
Mert az egr-ig csak vékony oljafilm lehet a rendszerben,amit a turbó szállít!

Levegőszűrő jó  csak nagyon füstöl és dízel szaga van a füst kb olyan mint Bunyek videóján láttam
voltam adagolósnál azt mondta 130 000 forint mert valami előtöltés  szelep készül meghalni de úgy gondoltam előtte
le dugózom az egrt  mert itt olvastam hogy az nem árt a motornak miután szétkaptam láttam hogy dugó biztos nem árt!

Köszi
Naplózva

2001 Mk3 kombi 115 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2011.02.16 szerda, 20:13:38 »

Levegőszűrő jó  csak nagyon füstöl és dízel szaga van a füst kb olyan mint Bunyek videóján láttam
voltam adagolósnál azt mondta 130 000 forint mert valami előtöltés  szelep készül meghalni de úgy gondoltam előtte
le dugózom az egrt  mert itt olvastam hogy az nem árt a motornak miután szétkaptam láttam hogy dugó biztos nem árt!

Köszi
akkor már értem,hogy mitől dzsuvás az egész rendszered......tddi! Embarrassed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ede tuning
Vendég
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2011.02.16 szerda, 20:29:01 »

tudna valaki választ adni a kérdésemre
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2011.02.18 péntek, 15:38:01 »

tudna valaki választ adni a kérdésemre

nem lehet, hogy valamelyik izzítógyertya nem működik?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.