Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:31:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107847 alkalommal)
0 Felhasználó és 226 vendég van a témában
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 12:23:27 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.13 vasárnap, 13:22:07
Azért az aszfaltszaggatótól még messze van, de már használható
Valamikor fussunk össze, kíváncsi vagyok a véleményedre hogy milyen Szerinted. Én még mindig keveslem a füstöt, de legalább műszakin jó lesz
Hétvégén (Vasárnap) Felcsúton leszek, ha jó Neked akkor részemről ok!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:25:50 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.13 vasárnap, 19:56:37
Üdv,
Szombaton megszületett a chip. Kegyetlen jó lett a gép, szebben jár a motor, nagyon dinamikus és attól függetlenül, h az üzemanyagfogyasztás csökkentés volt az elsődleges cél, vigyorogva ültem a kormány mögött amikor 160 -nál parkettát nyomva erőteljes gyorsulást produkált az autó
1 dolgot bántam meg, de azt nagyon: hogy nem csináltattam meg már ezt 5 évvel ez előtt
Köszönet az információkért soho001 -nak, V.Tamásnak, és legfőképp zsirinek aki volt kedves eljönni és megmutatni az autóját is
Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:33:31 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.12 szombat, 19:19:17
Sziasztok!
Nem válaszolok mindenkinek külön ha nem gond, de leírom gyorsan a tapasztalatokat:
Erőtlenség nem lett jó a motorvezérlőtől, meg a chiptől sem. Kicseréltem a láncot, attól sem lett erősebb, csak csendesebb.... Nem bántam meg, iszonyatosan meg volt nyúlva a lánc. Órában 235.000km......... Aztán az ideg szétvert, hogy nem tölt 0,9-nél többet, 1.1-es Trabantot nem tudok megelőzni. Elkezdtem a motortérben az összes csatit befújni kontaksprével.... Semmi változás.
Gázpedál csatiját még mondom megnézem utolsó ötletként és feladom, akkor látom hogy a kupplungpedál kapcsoló nincs a helyén. Vissz@raktam, és újból 1,5 bar a turbonyomás!!! Lehet előzni, 80-nál 5.ben gyorsul, 120-nál érezhetően gyorsul, emelkedőn nem lassul vissza. Úgy emléxem ennél talán jobban ment régen,de lesz@rom!!!! 1 év után ennek is örülök!!
Aztán nem hagyott nyugodni, kipróbáltam hogy a szívósorról leveszem a turbocsövet, úgy mit csinál. Mentem vele egy kört, így ritka sz@rul megy, de amin csodálkozom, hogy így sem füstöl! 4000-ig kipörgettem, és egy szem füstje sincs. Még mindig kaphatna szerintem több anyagot, de már nem foglalkozom vele. Használom így!
Lánccsere nekem 122e HUF volt,nagyon baráti áron. Csak alkatrész!!!!! Munkadíjat megspóroltam, kb. 18-20 óra munkával!
üdv. Jani
Gratula!
Gergőt azért hívd fel bátran, már elég jól ismeri az autód, gondolom hagytál nála egy kalap pénzt, kedvezményt biztos kapsz rá!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:06:16 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 14:33:31
Gratula!
Gergőt azért hívd fel bátran, már elég jól ismeri az autód, gondolom hagytál nála egy kalap pénzt, kedvezményt biztos kapsz rá!
mennyi egy ilyen chip ha nemvagyok vindisgréc?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:42:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.14 hétfő, 15:06:16
mennyi egy ilyen chip ha nemvagyok vindisgréc?
45-65 között számolhatsz vele. Füreden 65 körül írják.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:55:59 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 15:42:31
45-65 között számolhatsz vele. Füreden 65 körül írják.
és előtte van valami állapotfelmérés? teszem azt nyekkent turbóval rendelkező autóra, vagy haldokló adagolósra is ráírja, vagy előtte átnézi a dolgokat?
Di-nél mi a gyári töltőnyomás?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 15:59:45 írta Mad-V
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 16:09:39 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.14 hétfő, 15:55:59
és előtte van valami állapotfelmérés? teszem azt nyekkent turbóval rendelkező autóra, vagy haldokló adagolósra is ráírja, vagy előtte átnézi a dolgokat?
Di-nél mi a gyári töltőnyomás?
1,3 bar
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 16:10:09 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 14:25:50
Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!
fix vagy változós turbód van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 16:24:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.14 hétfő, 16:10:09
fix vagy változós turbód van??
Fix. Azért kell szerelő hozzá! Szoftveresen nem állítható.
A kart cseréli le, meg a szabályzóban állít még v.mit. Előtte, meg közben is a nyomást mérjük. Kár lenne a hengerfejért.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 16:27:39 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 16:24:18
Fix. Azért kell szerelő hozzá! Szoftveresen nem állítható.
A kart cseréli le, meg a szabályzóban állít még v.mit. Előtte, meg közben is a nyomást mérjük. Kár lenne a hengerfejért.
minek akarsz ott a karral, a szabálzóval vacakolni??
kell egy nyomásállító szelep a turbó és a labdát összekötő gumicsőbe és kész is
ha láttál már nyomásszabályzós kompresszort, akkor tudod, hogy mire gondolok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:16:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.14 hétfő, 16:27:39
minek akarsz ott a karral, a szabálzóval vacakolni??
kell egy nyomásállító szelep a turbó és a labdát összekötő gumicsőbe és kész is
ha láttál már nyomásszabályzós kompresszort, akkor tudod, hogy mire gondolok
Péntek reggelre meg van az időpontom. Gergőre bízom, én nem vagyok szerelő. Olyan nyomás állító szelepek voltak többször is a vaterán, amire gondolsz, de nem bíztam bennük.
Amúgy mennyit bír tartósan a motor? Ne 1,3 bar-t írj, azt tudom. Te mennyit adnál neki?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:25:56 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 17:16:13
Péntek reggelre meg van az időpontom. Gergőre bízom, én nem vagyok szerelő. Olyan nyomás állító szelepek voltak többször is a vaterán, amire gondolsz, de nem bíztam bennük.
Amúgy mennyit bír tartósan a motor? Ne 1,3 bar-t írj, azt tudom. Te mennyit adnál neki?
ci-nél 1,5-baáron mennek, túltöltésnél 1,6-1,7 bárra is felmennek.
2.0 ci-ról tudok egyről, ami 2,0 baron van használva, asszem a blokk az ugyan az mind2-nél, sőt még lehet, hogy hengerfej is, mert pl nálam a hengerfejen megvan a közösnyomáscső felrögzítéséhez szükséges meneteslyuk.
nálam 1,8 bar lesz
680*304*32-es coolerral, 50-es csövezéssel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:40:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.14 hétfő, 17:25:56
ci-nél 1,5-baáron mennek, túltöltésnél 1,6-1,7 bárra is felmennek.
2.0 ci-ról tudok egyről, ami 2,0 baron van használva, asszem a blokk az ugyan az mind2-nél, sőt még lehet, hogy hengerfej is, mert pl nálam a hengerfejen megvan a közösnyomáscső felrögzítéséhez szükséges meneteslyuk.
nálam 1,8 bar lesz
680*304*32-es coolerral, 50-es csövezéssel
Köszi!
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A 2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:46:28 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 17:40:49
Köszi!
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A 2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot?
nem tom, de találtam egy videot, nagyon megy
http://www.youtube.com/watch?v=03eAoQdphPA
jah és a fehér számok mph-t jelölnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:47:58 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 17:40:49
Köszi!
Maradok az 1,7 bar-nál. Tartósan szeretném használni.
A 2.2-esben a hajtókarok, dugók, hengerfej komolyabb anyagból lehetnek, hogy bírják a tuning után a 430-440Nm-es nyomatékot?
Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:48:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 17:47:58
Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád
hello
nálad fel lett már véve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:54:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.14 hétfő, 17:48:26
hello
nálad fel lett már véve??
Szia Zsolt!
A nyomásemelésre gondolsz? Az még nem lett felemelve, majd ha megjön a jó idő és lesz időm erre is
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:55:15 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 17:54:20
Szia Zsolt!
A nyomásemelésre gondolsz? Az még nem lett felemelve, majd ha megjön a jó idő és lesz időm erre is
igen arra gondoltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:58:24 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 17:47:58
Kíváncsian várom mi lesz az eredmény, remélem széles lesz az szád
Majd pénteken kiderül mi lesz belőle.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:03:32 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 14:25:50
Örülök, hogy elégedetten mentél el Füredről!
Amúgy én is bántam, hgy nem rögtön vétel után írattam meg a gépet. Úgy hallom, a tiéd még erősebbre sikeredett! De csak péntekig!!!
Akkor lesz az enyémen a turbó nyomás ráállítva mechanikusan 1,7 bar-ra!
Háát... jelenleg ki***szott erősnek érzem a gépet. Voltam ebédidőben is "megfuttatni" egy picit. Talán magasabb fordulaton (ahol eddig ritkán használtam a gépet) lehet, hogy erősebb mint a tied, bár erre nem mernék megesküdni, de tényleg nagyon disznyó lett
.
Viszont az alsó tartományban még így is erősebbnek éreztem a tiédet. Gondolom ez köszönhető az egyenes dobodnak, Gergő szerint az miatt van főként. Említette, hogy vegyem ki a középső dobot és erősebb lesz alul is a gép. Nem tudom még gondolkodom rajta, nem ez volt a fő célom, hogy ilyen legyen a gép, de tényleg megbántam, h csak most szántam rá magam
A tiédre viszont nagyon kíváncsi leszek. Majd számolj be és ha arra járok akkor mindenképp kereslek ki is próbáljuk mint szombaton
Üdv!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:09:49 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 18:03:32
Háát... jelenleg ki***szott erősnek érzem a gépet. Voltam ebédidőben is "megfuttatni" egy picit. Talán magasabb fordulaton (ahol eddig ritkán használtam a gépet) lehet, hogy erősebb mint a tied, bár erre nem mernék megesküdni, de tényleg nagyon disznyó lett
.
Viszont az alsó tartományban még így is erősebbnek éreztem a tiédet. Gondolom ez köszönhető az egyenes dobodnak, Gergő szerint az miatt van főként. Említette, hogy vegyem ki a középső dobot és erősebb lesz alul is a gép. Nem tudom még gondolkodom rajta, nem ez volt a fő célom, hogy ilyen legyen a gép, de tényleg megbántam, h csak most szántam rá magam
A tiédre viszont nagyon kíváncsi leszek. Majd számolj be és ha arra járok akkor mindenképp kereslek ki is próbáljuk mint szombaton
Üdv!
Majd normál használatnál, ha előznöd kell, lepődsz meg, mennyire lelépsz egy kocsisort is akár.
Nem olyan feeling, mint a motorozás, de már közelít hozzá nem?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:14:45 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 18:09:49
Majd normál használatnál, ha előznöd kell, lepődsz meg, mennyire lelépsz egy kocsisort is akár.
Nem olyan feeling, mint a motorozás, de már közelít hozzá nem?
Azért az teljesen más.. Egy 1000RR -nél majdnem 1kg -ra jut 1 LE,... számszerint 173 személyes a ménes, 300 feletti végseb.. Már azon is van 1-2 tudományosságosság, úgyhogy erősebb mint a széria..
...de az autó nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, h 5 év után most fogom a legjobban élvezni
Az 1,7 re kíváncsi leszek. Valamit nekem is matekolt Gergő a turbómon mechanikailag. Valójában említettem neki, hogy alul nincs nagy változás akkor nyúlt oda.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:25:25 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 18:14:45
Azért az teljesen más.. Egy 1000RR -nél majdnem 1kg -ra jut 1 LE,... számszerint 173 személyes a ménes, 300 feletti végseb.. Már azon is van 1-2 tudományosságosság, úgyhogy erősebb mint a széria..
...de az autó nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, h 5 év után most fogom a legjobban élvezni
Az 1,7 re kíváncsi leszek. Valamit nekem is matekolt Gergő a turbómon mechanikailag. Valójában említettem neki, hogy alul nincs nagy változás akkor nyúlt oda.
Persze tuom, nem mindegy 3sec százra, vagy most valamivel 10s alatt.
A turbószabályzó gumicsövét szűkítette le nálad is. Rövid ideig nagyobb túltöltést enged. (állítólag
) Én nem vettem észre semmit.
A sok városi használattól, lehet, hogy így lett tanítva az autóm, (öregurasra) azért nyomatékosabb alul.
Pénteken kiderül, mennyit számít az a pár tized bar.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:52:21 »
Tényleg tök jó és újra élvezetes lesz megint a gép a chip után.
Csak az a baj,hogy hamar megszokja az ember és a továbblépés meg már nagyon költséges.
De hát örüljünk annak ami van.
Hajrá.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:22:33 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.14 hétfő, 18:25:25
A turbószabályzó gumicsövét szűkítette le nálad is. Rövid ideig nagyobb túltöltést enged. (állítólag
)
Ez pontosan mit jelent? Változó geo.s turbónk lett?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:24:55 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 19:22:33
Ez pontosan mit jelent? Változó geo.s turbónk lett?
nem, csak elvileg magasabb lett a turbonyomás...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:26:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.14 hétfő, 19:24:55
nem, csak elvileg magasabb lett a turbonyomás...
attól. h leszűkíti a csövet?? "Rövid ideig" Tényleg nem értem
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:30:31 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 19:26:21
attól. h leszűkíti a csövet?? "Rövid ideig" Tényleg nem értem
igen, attól, ezt hogy mennyi ideig, azt nem tudom, ahoz kéne bele egy nyomásmérő óra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2011.02.15 kedd, 09:28:51 »
Idézetet írta: Leni - 2011.02.14 hétfő, 12:23:27
Hétvégén (Vasárnap) Felcsúton leszek, ha jó Neked akkor részemről ok!
OK!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2011.02.15 kedd, 18:10:33 »
hiho!
a nagy turbó hang keresés engem is felbuzdított így sajnos én is megtaláltam a hibát a gépben. Holnapra megérkezik az üzemanyag pumpa ha minden igaz... de szükségem lesz egy darab csőre is a turbó elé közvetlenül. egy kis darab kb 5cm hosszú cső a légszűrő felől képet innen loptam mert sajna nem tudok felmásolni a gépemre
a sárgával karikázott darabra lenne szükségem kapható ilyen külön vagy meg kell venni az egész csövet?
http://img1.tar.hu/guenwhywer/img/109772554.jpg#3
szerk:
http://cromax.hu/index.php?katid=42859102&termek_al_id=19778&katnev=Diesel
olyan mintha még ez meg a turbó közé menne egy kis darab cső létezik olyan valahol?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 18:26:08 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:34:16 »
mindenki alszik?
na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet
most off jó éjt mindenkinek
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:42:16 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 19:34:16
mindenki alszik?
na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet
most off jó éjt mindenkinek
Szia!
Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 19:45:00 írta V.Tamás
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:06:55 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 19:34:16
mindenki alszik?
na mind1 remélem holnapra kapok választ vagy 5letet
most off jó éjt mindenkinek
csak 1ben van!Amit belinkeltél azt kell megvenned!
De tényleg likas?Nem csak olajos kívülről?Mert az nem onnan jön.....
Ha viszont tényleg kivan szakadva,akkor komolyan kell venni,mert onnan képes szűretlen levegő hatolni a turbóba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:27:12 »
Szedtem le MICROCAT-et, de azt irja ki mikor elinditom, hogy a microcat nem talál jogosult biztonsági kulcsot. Licenc gond lehet. Van hozzá crack amibe MG16.DLL van, átmásoltam, de semmi ugyan ezt irta ki.
Tud valaki segíteni, mi a teendő vele??
Köszi mindenkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 20:34:54 írta Peter tddi
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:38:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.15 kedd, 19:42:16
Szia!
Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg
detto. es nekem is a kis futyi resznel volt kiszakadva. remelhetoleg ez az egybeontott tartosabb lesz, a regi fajtat mar nem lehet kapni sem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:39:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 21:38:38
detto. es nekem is a kis futyi resznel volt kiszakadva. remelhetoleg ez az egybeontott tartosabb lesz, a regi fajtat mar nem lehet kapni sem.
sőt, 2002/5 utániakon már az újabb van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:40:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 21:39:31
sőt, 2002/5 utániakon már az újabb van
vagy mar neked is cseres volt
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:46:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 21:40:53
vagy mar neked is cseres volt
az is lehet, de én ilyenre még nem költöttem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2011.02.16 szerda, 06:18:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 21:40:53
vagy mar neked is cseres volt
Én 3 éve vettem egyet a bontóba 5000 ft-ért, fel is rakták azóta is azzal járok.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2011.02.16 szerda, 07:14:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.15 kedd, 19:42:16
Szia!
Egyben kapható, mindjárt teszek fel képet. Én már cseréltem. mert ahol jelölted nálam is kiszakadt. 14 ezer körül adták
http://kephost.hu/image-C706_4D5AC974.jpg
köcce mindenkinek végülis ezt linkeltem be a cromax oldaláról csak nem tudtam hogy ez hosszabb mint a gyári ami két darabból van.
na akkor még 1x ezer
szerk: meg is oldódott
Motorcraft
sporttárs holnap postázza
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 15:30:34 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2011.02.16 szerda, 18:10:15 »
hello.a gyári jelek passzolnak a butykos tengejeken,az adagolonis,és a fotengej lendkerekénél is.de levettem a hengerfejet,és a dugatyu lejebb volt tobb mint 1 centivel.létezik ezzz?
???mert edig ijent még nem tapasztaltam h nem a holtponton van lefixálva.2.0 85-kw tddi
Naplózva
kohut64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:24:34 »
Sziasztok!
Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64
Naplózva
2001 Mk3 kombi 115 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:52:19 »
Idézetet írta: kohut64 - 2011.02.16 szerda, 19:24:34
Sziasztok!
Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64
a map szenzort találtad meg, a benyomott levegő nyomását, hőmérsékletét figyeli.
a coolert is ki lehet venni a helyéről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:55:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.16 szerda, 19:52:19
a map szenzort találtad meg, a benyomott levegő nyomását, hőmérsékletét figyeli.
a coolert is ki lehet venni a helyéről
Ja,csak a coolerban maximum olajfilmréteg van,mert az még bőven az egr előtt van!Ezért nem érdemes vele időt tölteni.
Az kivenni csak akkor kell,ha nincs meg a töltőnyomás,és a cooler gyanús,hogy likas!Meg talán,ha túl magas a belépő töltőlevegő hőmérséklete.
Meg a te esetedben,ha nagyobbat akarsz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:57:07 »
Idézetet írta: kohut64 - 2011.02.16 szerda, 19:24:34
Sziasztok!
Új vagyok a klubban de már régóta olvasgatom a hozzászólásokat cikkeket.
Egr dugozással kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ma elkezdtem lebontani a csöveket a légszűrőtől de láttam hogy tiszta olaj sár az egész rendszer ezért tovább mentem
egész a hűtőig,minden tiszta szutyok,olajsár az egész holnap kimosom az egészet de az a kérdésem hogy más is elment eddig vagy csak én vagyok a bivaly mi lesz avval a szutyokkal ami a hűtőben marad.
És találtam egy érzékelőt a hűtő előtti vizszintes csőben a szám rajta 1C1A-9F479-AA alatta 1D03 ez mit csinál.
A szívósort is levettem ameddig benyúltam a motorba ott is minden csupa szutyok kérdezem ha be fújom fék tisztítóval
lesz baja vagy, eddig volt, van nagy baja!
Köszi kohut64
a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után!
nem volt jó a levegőszűrőd?Vagy elszakadt ami benne volt?
Mert az egr-ig csak vékony oljafilm lehet a rendszerben,amit a turbó szállít!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 19:58:43 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:59:03 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.16 szerda, 19:57:07
a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után!
én egy csavarhúzóval húztam körbe, az biztos nem hagy szálat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kohut64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2011.02.16 szerda, 20:12:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.16 szerda, 19:57:07
a szívónyílásokat inkább fehér ronggyal töröld tisztára,ami nem hagy még szálat sem maga után!
nem volt jó a levegőszűrőd?Vagy elszakadt ami benne volt?
Mert az egr-ig csak vékony oljafilm lehet a rendszerben,amit a turbó szállít!
Levegőszűrő jó csak nagyon füstöl és dízel szaga van a füst kb olyan mint Bunyek videóján láttam
voltam adagolósnál azt mondta 130 000 forint mert valami előtöltés szelep készül meghalni de úgy gondoltam előtte
le dugózom az egrt mert itt olvastam hogy az nem árt a motornak miután szétkaptam láttam hogy dugó biztos nem árt!
Köszi
Naplózva
2001 Mk3 kombi 115 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2011.02.16 szerda, 20:13:38 »
Idézetet írta: kohut64 - 2011.02.16 szerda, 20:12:16
Levegőszűrő jó csak nagyon füstöl és dízel szaga van a füst kb olyan mint Bunyek videóján láttam
voltam adagolósnál azt mondta 130 000 forint mert valami előtöltés szelep készül meghalni de úgy gondoltam előtte
le dugózom az egrt mert itt olvastam hogy az nem árt a motornak miután szétkaptam láttam hogy dugó biztos nem árt!
Köszi
akkor már értem,hogy mitől dzsuvás az egész rendszered......tddi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2011.02.16 szerda, 20:29:01 »
tudna valaki választ adni a kérdésemre
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2011.02.18 péntek, 15:38:01 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.16 szerda, 20:29:01
tudna valaki választ adni a kérdésemre
nem lehet, hogy valamelyik izzítógyertya nem működik?
Naplózva
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ