Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102478 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3450 Dátum:
2011.02.18 péntek, 15:54:40 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.16 szerda, 18:10:15
hello.a gyári jelek passzolnak a butykos tengejeken,az adagolonis,és a fotengej lendkerekénél is.de levettem a hengerfejet,és a dugatyu lejebb volt tobb mint 1 centivel.létezik ezzz?
???mert edig ijent még nem tapasztaltam h nem a holtponton van lefixálva.2.0 85-kw tddi
Nincs meg a leírás
Rem. össze tudtad rakni
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3451 Dátum:
2011.02.18 péntek, 16:51:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.18 péntek, 15:54:40
Nincs meg a leírás
Rem. össze tudtad rakni
fizetéskor veszem meg a mondis(8000ft) könyvet utána az illetékes részeket ha kell majd felszkennelem valami tárhelyre...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3452 Dátum:
2011.02.18 péntek, 21:31:40 »
félig kész a turbó....és az adagolók...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3453 Dátum:
2011.02.18 péntek, 21:36:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.18 péntek, 21:31:40
félig kész a turbó....és az adagolók...
mikor kerülnek fel??
gázpedált sikerült megoldanod??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3454 Dátum:
2011.02.18 péntek, 22:16:48 »
Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz...
Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy.....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.18 péntek, 22:19:36 írta Bunyek
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3455 Dátum:
2011.02.18 péntek, 22:39:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.18 péntek, 22:16:48
Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz...
Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy.....
Úr isten mi lesz ebből?
/Vadállat?/ Ha menni fog?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3456 Dátum:
2011.02.18 péntek, 23:04:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.18 péntek, 22:16:48
Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz...
Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy.....
milyen töltésre gondolsz??
kipuf hogy fog kinézni??
turbónak van ott hely
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3457 Dátum:
2011.02.19 szombat, 12:19:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.18 péntek, 23:04:26
milyen töltésre gondolsz??
kipuf hogy fog kinézni??
turbónak van ott hely
aszem valami smart valamivel vezérli a töltést....utánna kell nézni...valakinek van infója az jöhet....
kipuf 60 vagy 65-ös lessz végig...semmi cicó...vége nem fog látszani mint ahogy most se...
remélem van hely....de nagyobbra számitottam....vagy nagyobb a turbó mint gondoltam...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3458 Dátum:
2011.02.19 szombat, 12:21:16 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.18 péntek, 22:39:05
Úr isten mi lesz ebből?
/Vadállat?/ Ha menni fog?
Meglátjuk...remélem jó lessz...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3459 Dátum:
2011.02.19 szombat, 12:38:36 »
és mi a baja most az autódnak??? meglett a bibi??? mert engem qrvára érdekelne
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3460 Dátum:
2011.02.19 szombat, 13:15:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.19 szombat, 12:19:50
aszem valami smart valamivel vezérli a töltést....utánna kell nézni...valakinek van infója az jöhet....
kipuf 60 vagy 65-ös lessz végig...semmi cicó...vége nem fog látszani mint ahogy most se...
remélem van hely....de nagyobbra számitottam....vagy nagyobb a turbó mint gondoltam...
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073
ű
Hát ja.nem lesz egyszerű pcm-nélkül.....
egyébként meg veszel egy lada generátort,azt a kutya füle sem vezérli!
persze más tipus is szóba jöhet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3461 Dátum:
2011.02.19 szombat, 16:14:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.19 szombat, 13:15:18
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073
ű
Hát ja.nem lesz egyszerű pcm-nélkül.....
egyébként meg veszel egy lada generátort,azt a kutya füle sem vezérli!
persze más tipus is szóba jöhet....
Hát elvileg minden marad a helyén és működni fog végülis ugyanúgy, csak az adagoló lessz mechanikus,de az adagoló ecu-ja is bennmarad félrerakva szóval még azzal is fog tudni dumálni,csak pár adat nem megy onnan majd...
szerinted igy müködhet ugyanúgy a töltés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3462 Dátum:
2011.02.19 szombat, 16:15:56 »
Idézetet írta: henki - 2011.02.19 szombat, 12:38:36
és mi a baja most az autódnak??? meglett a bibi??? mert engem qrvára érdekelne
hát őszinte leszek,nemis foglalkoztam vele...füstöl ugyanúgy,de nem érdekel...ugyis átlessz alakitva..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3463 Dátum:
2011.02.19 szombat, 18:40:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.19 szombat, 16:14:42
Hát elvileg minden marad a helyén és működni fog végülis ugyanúgy, csak az adagoló lessz mechanikus,de az adagoló ecu-ja is bennmarad félrerakva szóval még azzal is fog tudni dumálni,csak pár adat nem megy onnan majd...
szerinted igy müködhet ugyanúgy a töltés?
hát,nem tudok neked biztosat mondani.Ilyet még nem pipáltam,hogy valaki ilyen műveletet szeretne végrehajtani.
Azt nem tudom,hogy a PCM honnan fogja tudni,hogy forog-e a motor.Mennyivel forog.
Bár lehet,hogy abszolút nem számít a töltésnek,hogy látja-e az ecu az adagolódat....
de kiderül majd az első indulásnál.és akkor is tudsz majd rá venni sima generátort...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3464 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 19:32:08 »
Hali!
Srácok, hogy lehet lecserélni a hosszbordás szíj fölső (bordás) vezetőgörgőjét? nem férni hozzá a csavarjához egyáltalán. Vki leírná pontosan?
thx
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3465 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 20:01:05 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.02.20 vasárnap, 19:32:08
Hali!
Srácok, hogy lehet lecserélni a hosszbordás szíj fölső (bordás) vezetőgörgőjét? nem férni hozzá a csavarjához egyáltalán. Vki leírná pontosan?
thx
A papírforma!
leveszed a jobb oldali kereket.....
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen
ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3466 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 07:31:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.20 vasárnap, 20:01:05
A papírforma!
leveszed a jobb oldali kereket.....
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen
ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....
mindezt persze egy csápos emelőről a legjobb csinálni és nem a kocsi mellett guggolva
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3467 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 20:27:30 »
Most jöttem meg a Műszaki vizsgáról.
A szaki azt mondta,hogy hibátlan.
A Káros anyag kibocsájtásom :0,41 Az elfogadott határérték: 2,5
Na ilyen sem volt még.
/Mire hazaértem kiégett a jobb hátsó féklámpám/
Az izzókészletben is csak kiégett volt,na de majd holnap veszek.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 20:30:56 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3468 Dátum:
2011.02.22 kedd, 00:41:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.20 vasárnap, 20:01:05
A papírforma!
leveszed a jobb oldali kereket.....
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen
ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....
big thx!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3469 Dátum:
2011.02.22 kedd, 06:08:08 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.21 hétfő, 20:27:30
Most jöttem meg a Műszaki vizsgáról.
A szaki azt mondta,hogy hibátlan.
A Káros anyag kibocsájtásom :0,41 Az elfogadott határérték: 2,5
Na ilyen sem volt még.
/Mire hazaértem kiégett a jobb hátsó féklámpám/
Az izzókészletben is csak kiégett volt,na de majd holnap veszek.
Arra figyelj, hogy 21/4 wattos kell bele, nem pedig 21/5-ös
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3470 Dátum:
2011.02.22 kedd, 08:06:30 »
Sziasztok.
Gyerekek epp most kell cserelyek feltengelyt a hoszabikot, es szeretnek egyben 1 uj csapagyat is a felyengelyre.
Valaki nem tudja h mik a meretei ennek a csapagynak, mert c5 os kategoriabol szeretnek.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3471 Dátum:
2011.02.22 kedd, 08:14:41 »
Idézetet írta: szbela - 2011.02.22 kedd, 08:06:30
Sziasztok.
Gyerekek epp most kell cserelyek feltengelyt a hoszabikot, es szeretnek egyben 1 uj csapagyat is a felyengelyre.
Valaki nem tudja h mik a meretei ennek a csapagynak, mert c5 os kategoriabol szeretnek.
Csak speciálisan oda gyártott csapágyat kapsz, csapágyboltban nem lehet kapni...én Febi-t vettem, azt ugyanúgy az INA gyártja, mint a gyárit, de pár ezerrel olcsóbb
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3472 Dátum:
2011.02.22 kedd, 23:22:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.22 kedd, 06:08:08
Arra figyelj, hogy 21/4 wattos kell bele, nem pedig 21/5-ös
Köszi. De mi a különbség az 1w kívűl?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3473 Dátum:
2011.02.23 szerda, 01:20:38 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.22 kedd, 23:22:49
Köszi. De mi a különbség az 1w kívűl?
Máshol van az izzó oldalán a két kis "pöcök". A 21/5W-os nem megy bele.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3474 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:51:27 »
Idézetet írta: ezso - 2011.02.23 szerda, 01:20:38
Máshol van az izzó oldalán a két kis "pöcök". A 21/5W-os nem megy bele.
Így igaz, az izzókészletekben a 21/5-ös van, nem rég mikor kiégett én is be akartam tenni a 21/5-öst aztán jött a hoppá...
azóta már van tartalék 21/4-esem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3475 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:52:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.23 szerda, 19:51:27
Így igaz, az izzókészletekben a 21/5-ös van, nem rég mikor kiégett én is be akartam tenni a 21/5-öst aztán jött a hoppá...
azóta már van tartalék 21/4-esem..
én simán beleraktam
aztán 15perc volt, mire kivettem belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3476 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:12:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 19:52:11
én simán beleraktam
aztán 15perc volt, mire kivettem belőle
Ráadásul nem is világított...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3477 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:49:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.23 szerda, 20:12:27
Ráadásul nem is világított...
dehogynem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3478 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:00:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 20:49:40
dehogynem
Ja a 21-es mikor a 4-esnek kellett volna, és fordítva...
de ez már off itt nem kicsit
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3479 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:47:06 »
Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3480 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:30:41 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.23 szerda, 22:47:06
Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.
én is most estem túl ezen nekem 35 volt érdekes módon ez is bosch meg a gyári is akkor nem tudom hogy mi a halálért kerül a gyári 98k-ba nem tudom...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3481 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:55:43 »
Nekem is ennyit mért a Gergő
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.23 szerda, 22:47:06
Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3482 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:19:15 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.24 csütörtök, 11:30:41
én is most estem túl ezen nekem 35 volt érdekes módon ez is bosch meg a gyári is akkor nem tudom hogy mi a halálért kerül a gyári 98k-ba nem tudom...
Ez nem bosh, de remélem hosszú ideig jó lesz.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3483 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:21:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.24 csütörtök, 11:55:43
Nekem is ennyit mért a Gergő
Ma hosszabb utakra mentem vele. Lehet, hogy a másik már nem nyomott eleget a végén, annyit, mint az új? Mert most nagyobb fordulaton, padlógázos terhelésnél jobban megy!
( eddig sem volt gyengus)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3484 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 23:12:55 »
115LE-s pcs-je jó lehet a 90LE-s be??
most nagyon óccón lenne 4db...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3485 Dátum:
2011.02.25 péntek, 09:11:53 »
Sziasztok!
Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...
A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?
Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...
Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!
Egyébként imádom az autót!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3486 Dátum:
2011.02.25 péntek, 09:50:41 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.25 péntek, 09:11:53
Sziasztok!
Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...
A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?
Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...
Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!
Egyébként imádom az autót!
Gratula az autóhoz!
Hogy milyen motortípus, azt könnyen megállapíthatod, ha leszeded a motortalaró fedelet és ránézel (már a fedél is teljesen más, de mindegy).
Ha a porlasztókhoz vezető horganyzott fémcsövek egy vízszintes fekete fémcsőtől vezetnek, akkor TDCi. Ha ezek a csövek máshova vezetnek, akkor TDDi (az ahova vezetnek, at at adagoló).
Hogy mik az achilles-pontjai? A TDDi tulajdonképpen egy kissé ósdi, de megbízható típus (többé-kevésbé hagyományos dízel egy turbóval megspékelve,kiketyeg neked a világból is), a TDCi meg olyan dinamikusabb, meg modernebb, de sose romoljon el, mert akkor legatyásodsz, azt garantálja neked a Ford csúcstechnika...
De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3487 Dátum:
2011.02.25 péntek, 09:55:35 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.25 péntek, 09:11:53
Sziasztok!
Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...
A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?
Motor burkán is rajta van hogy Duratorqu Di-ez a TDDi
De hogyha látsz közös nyomócsövet ami vízszintesen van a blokk elején ha szemben állsz vele és abból mennek a csövek a porlasztókra akkor meg TDCi
Szerintem...
Ja és grat a géphez!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3488 Dátum:
2011.02.25 péntek, 09:59:53 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.25 péntek, 09:50:41
De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!!
Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3489 Dátum:
2011.02.25 péntek, 10:03:39 »
Köszönöm szépen!
Este megnézem, lehet csinálok is pár képet, ha nem lennék benne biztos
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3490 Dátum:
2011.02.25 péntek, 10:55:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.25 péntek, 09:59:53
Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!!
Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?
Na ez így, ebben a formában ... igaz. Azért remélem, hogy nem megy benzint venni csak azért mert TDCi-je van...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3491 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:04:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.25 péntek, 09:59:53
Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!!
Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?
Azért nem leszek elkeseredve, ha kiderül, hogy CI-m van, elvégre úgy vettem, hogy úgy tudtam az van benne.
Már el is kezdtem takarékoskodni, hogy majd ha porlasztócsúcs csere lesz, akkor ne vágjam magam hanyatt
Csak izgat a dolog, elvégre illik tudni, milyen motor van az autódban nem?
Naplózva
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3492 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:05:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.25 péntek, 10:55:14
Na ez így, ebben a formában ... igaz. Azért remélem, hogy nem megy benzint venni csak azért mert TDCi-je van...
Max gázolajat, de azt inkább bele töltöm, úgy hasznosabb az égése!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3493 Dátum:
2011.02.25 péntek, 11:14:47 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.25 péntek, 11:05:27
Max gázolajat, de azt inkább bele töltöm, úgy hasznosabb az égése!
Na ez a helyes hozzáállás!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3494 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:33:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.24 csütörtök, 23:12:55
115LE-s pcs-je jó lehet a 90LE-s be??
most nagyon óccón lenne 4db...
Mennyiért lenne mert lehet érdekelne...?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3495 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:33:54 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.25 péntek, 09:11:53
Sziasztok!
Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...
A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?
Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...
Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!
Egyébként imádom az autót!
motortakarás nélkül lefotózod a motorteret és megmondom/mondjuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3496 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:34:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:33:36
Mennyiért lenne mert lehet érdekelne...?
nekem 7eft/4db bontott...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3497 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:34:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.25 péntek, 09:50:41
De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
Ez nagyon tetszett.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3498 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:34:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:34:13
nekem 7eft/4db bontott...
7e a 4 db?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3499 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:36:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:34:52
7e a 4 db?
aha 225ekm-t futott autóból(angol autó)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ