Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:37:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102786 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:42:33 »
Elvileg a vp44-több anyagot tol mint a VP30 ezért lehet nagyobb picit a furat rajta, a porlasztási képe ugyanaz az biztos...
Ki kell próbálni mit csinál vele az autó, vagy jobb lessz vagy nem lessz semmi változás....
Az adagolónak mindenkéőő jobb lehet mert annyit se fog erőlködni mint eddig kellett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:44:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:36:10
aha 225ekm-t futott autóból(angol autó)
mi van még abból meg?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:45:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:42:33
Elvileg a vp44-több anyagot tol mint a VP30 ezért lehet nagyobb picit a furat rajta, a porlasztási képe ugyanaz az biztos...
Ki kell próbálni mit csinál vele az autó, vagy jobb lessz vagy nem lessz semmi változás....
Az adagolónak mindenkéőő jobb lehet mert annyit se fog erőlködni mint eddig kellett...
de akkor nem ugyan olyan nyomással fogja benyom, tehát nem biztos, hogy ugyan olyan lesz a porlasztási képe.
neked kell??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:46:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:44:15
mi van még abból meg?
mi kellene?? (és akkor megkérdezem)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:48:03 »
Enyém most lett konkrét mi lessz benne:
11X3.1-es mechanikus adagoló
GTB2056V EMAP-os turbó
600X300X6.5 cooler
Ha lehet nagyobb csúcsok (krézi-től függ)
Kiváncsi leszek milyen lessz nagyon....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:49:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:45:27
de akkor nem ugyan olyan nyomással fogja benyom, tehát nem biztos, hogy ugyan olyan lesz a porlasztási képe.
neked kell??
Ha előtte kipróbálhatom és jók akkor megveszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:51:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:49:03
Ha előtte kipróbálhatom és jók akkor megveszem...
már ki vannak szedve...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:54:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:48:03
Enyém most lett konkrét mi lessz benne:
11X3.1-es mechanikus adagoló
GTB2056V EMAP-os turbó
600X300X6.5 cooler
Ha lehet nagyobb csúcsok (krézi-től függ)
Kiváncsi leszek milyen lessz nagyon....
én is...
kb árat tudsz már az adagoló átépítésére??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:55:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:51:57
már ki vannak szedve...
az jó...küdd el..megnézem jók e és fizetem ha igen...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:56:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:55:20
az jó...küdd el..megnézem jók e és fizetem ha igen...
pü-ben megírom a számát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2011.02.25 péntek, 14:57:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:54:31
én is...
kb árat tudsz már az adagoló átépítésére??
persze 50.000 lessz beépitéssel együtt az átalakitás, de azért mert nagyobb elem lessz benne...amúgy 40 lett volna...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:04:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 14:57:48
persze 50.000 lessz beépitéssel együtt az átalakitás, de azért mert nagyobb elem lessz benne...amúgy 40 lett volna...
az baráti... +erre 45e az adagoló??
másnak is ennyiért csinálják meg??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:49:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 15:04:17
az baráti... +erre 45e az adagoló??
másnak is ennyiért csinálják meg??
45 az egyik és 5-ért vettem a másikat...tehát 50 volt a kettő....
Másnak nem tudom mennyiért csinálja meg, nem kérdeztem...de TDCI-t is meglehet csinálni aszonta, de előbb ez legyen késsz elsőnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2011.02.25 péntek, 15:55:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 15:49:43
45 az egyik és 5-ért vettem a másikat...tehát 50 volt a kettő....
Másnak nem tudom mennyiért csinálja meg, nem kérdeztem...de TDCI-t is meglehet csinálni aszonta, de előbb ez legyen késsz elsőnek.
lehet én is megejtem majd nyáron...
2,2 tdci visszaalakítva nem lenne rossz
beszéltél Dáviddal??
hétvégén fel akartam rakni a turbót, de ilyen fhos időben neki nem kezdek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2011.02.25 péntek, 23:27:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 15:55:28
lehet én is megejtem majd nyáron...
2,2 tdci visszaalakítva nem lenne rossz
beszéltél Dáviddal??
hétvégén fel akartam rakni a turbót, de ilyen fhos időben neki nem kezdek
Ja beszéltem vele,intéződik az uj autó....még keményebb lessz úgynéz ki..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2011.02.25 péntek, 23:30:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 23:27:58
Ja beszéltem vele,intéződik az uj autó....még keményebb lessz úgynéz ki..
cseréli a hibridet, vagy milesz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2011.02.25 péntek, 23:41:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 23:30:15
cseréli a hibridet, vagy milesz??
ja megdumáltuk mi legyen és vesz egy ujat bele?
GTB2260V lessz de lehet nem fér bele mert az kiba nagy, vagy vár és olyan lessz bele mint az enyém(csak az most elfogyott)..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2011.02.25 péntek, 23:43:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.25 péntek, 23:41:29
ja megdumáltuk mi legyen és vesz egy ujat bele?
GTB2260V lessz de lehet nem fér bele mert az kiba nagy, vagy vár és olyan lessz bele mint az enyém(csak az most elfogyott)..
jah, azt mondta, hogy másodjára biztos nem csináltatna hibridet...
sráctól elvitted a pcs-ket??
kitől lenne a turbo és milyen áron??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2011.02.25 péntek, 23:49:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 23:43:05
jah, azt mondta, hogy másodjára biztos nem csináltatna hibridet...
sráctól elvitted a pcs-ket??
kitől lenne a turbo és milyen áron??
fel se hivtam őket...dolgom volt...
Nemtudom ő intézi, olaszból hozzák aszem vagy mit mondott...100-as aszem
Naplózva
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:37:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.25 péntek, 14:33:54
motortakarás nélkül lefotózod a motorteret és megmondom/mondjuk
Köszönöm, de sikerült megállapítanom, hogy DI motorom van!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:38:35 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.26 szombat, 20:37:34
Köszönöm, de sikerült megállapítanom, hogy DI motorom van!
Mákod van!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:41:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.26 szombat, 20:38:35
Mákod van!
neeem,most mondja,hogy DI-je.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:41:10 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.26 szombat, 20:37:34
Köszönöm, de sikerült megállapítanom, hogy DI motorom van!
akkor jól jártál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2011.02.26 szombat, 20:54:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.26 szombat, 20:41:02
neeem,most mondja,hogy DI-je.....
Mindannyian tudjuk, milyen szerencsés...páran még ellenkeznek, de Ők is tudják!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:09:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.26 szombat, 20:54:54
Mindannyian tudjuk, milyen szerencsés...páran még ellenkeznek, de Ők is tudják!!!
vagy majd megtudjuk
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2011.02.26 szombat, 21:56:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.26 szombat, 21:09:17
vagy majd megtudjuk
Nem-nem. Már tudjuk. Szerencsés.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2011.02.26 szombat, 22:00:05 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.26 szombat, 21:56:30
Nem-nem. Már tudjuk. Szerencsés.
ezt sajnálattal hallom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2011.02.26 szombat, 22:14:43 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.26 szombat, 20:37:34
Köszönöm, de sikerült megállapítanom, hogy DI motorom van!
Akkor mégse lesz felgyújtva...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Headoff
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 01:20:52 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.26 szombat, 22:14:43
Akkor mégse lesz felgyújtva...
De nem ám!
Jelen pillanatban rendkívül szerencsésnek érzem magam, és ebben Ti is segítettetek!
Ezt nagyon köszönöm!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 15:55:05 »
üdv mindekinek! nemrég vásároltunk 1 2001-es 2.0 TDDi 115Le Mondeo kombit, és az lenne az első kérdésem,hogy mikor elkezdem neki tolni akkor olyan 2000-es fordulat környékén kerregő hangja van,hogy ez normális-e? A 2. hogy a 8 literes fogyasztás elfogadható-e (90%-ban városban használom,rövid távon és reggelente 15-20 percet melegítm,de van úgy hogy napközben is mikor van időm indulás elött) A 3. hogy hosszabb állás után inditáskor egy fekete kojtot lök, ez természetes-e nála? A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 15:59:13 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 15:55:05
üdv mindekinek! nemrég vásároltunk 1 2001-es 2.0 TDDi 115Le Mondeo kombit, és az lenne az első kérdésem,hogy mikor elkezdem neki tolni akkor olyan 2000-es fordulat környékén kerregő hangja van,hogy ez normális-e? A 2. hogy a 8 literes fogyasztás elfogadható-e (90%-ban városban használom,rövid távon és reggelente 15-20 percet melegítm,de van úgy hogy napközben is mikor van időm indulás elött) A 3. hogy hosszabb állás után inditáskor egy fekete kojtot lök, ez természetes-e nála? A válaszokat előre is köszönöm!
igen, igen, igen
2000-nél kezd el több anyagot betolni az adagoló.
városban kell neki ennyi
nekem is dobálja indításkor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 16:11:23 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 15:55:05
üdv mindekinek! nemrég vásároltunk 1 2001-es 2.0 TDDi 115Le Mondeo kombit, és az lenne az első kérdésem,hogy mikor elkezdem neki tolni akkor olyan 2000-es fordulat környékén kerregő hangja van,hogy ez normális-e? A 2. hogy a 8 literes fogyasztás elfogadható-e (90%-ban városban használom,rövid távon és reggelente 15-20 percet melegítm,de van úgy hogy napközben is mikor van időm indulás elött) A 3. hogy hosszabb állás után inditáskor egy fekete kojtot lök, ez természetes-e nála? A válaszokat előre is köszönöm!
Olyankor változik a porlasztás, az enyém is ilyen. (nekem még tetszik is a morgó hang
)
A fogyasztás nekem kb. 7,2 - 7,4 városban, városon kívül 6,2-6,7. 15 percet teljesen felesleges melegíteni. Én 5 percet szoktam és utána indulok el vele lassan.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 16:13:28 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 15:55:05
A 3. hogy hosszabb állás után inditáskor egy fekete kojtot lök, ez természetes-e nála? A válaszokat előre is köszönöm!
Hidegindításkor fekete korompamacs szinte minden dízelnél látható. Ezek miatt egyáltalán nem kell aggódnod.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 17:19:25 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 15:55:05
üdv mindekinek! nemrég vásároltunk 1 2001-es 2.0 TDDi 115Le Mondeo kombit, és az lenne az első kérdésem,hogy mikor elkezdem neki tolni akkor olyan 2000-es fordulat környékén kerregő hangja van,hogy ez normális-e? A 2. hogy a 8 literes fogyasztás elfogadható-e (90%-ban városban használom,rövid távon és reggelente 15-20 percet melegítm,de van úgy hogy napközben is mikor van időm indulás elött) A 3. hogy hosszabb állás után inditáskor egy fekete kojtot lök, ez természetes-e nála? A válaszokat előre is köszönöm!
Dugózd le az EGR szeleped, és tisztítsd ki a szívóoldalt az egr cső becsatlakozástól a hengerfejig...fog csökkenni utána a fogyid és kicsit jobban is megy.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 17:32:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.27 vasárnap, 17:19:25
Dugózd le az EGR szeleped, és tisztítsd ki a szívóoldalt az egr cső becsatlakozástól a hengerfejig...fog csökkenni utána a fogyid és kicsit jobban is megy.
Az tegnap megtörtént!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 17:34:23 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 17:32:50
Ez igen!
Kezdésnek nem rossz!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 18:59:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.27 vasárnap, 17:34:23
Ez igen!
Kezdésnek nem rossz!
Köszi! Még egy kérdés. Honnan tudom,hogy chippelve van-e? Mert én úgy vettem,hogy állítólag tunningolva van! 2004-ben lett behozva külföldröl,vételkor 112000 volt benne,bár tisztában vagyok vele,hogy ez nem valós km óra állás. Szerintetek mennyi lehet benne?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 19:02:59 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 18:59:48
Köszi! Még egy kérdés. Honnan tudom,hogy chippelve van-e? Mert én úgy vettem,hogy állítólag tunningolva van! 2004-ben lett behozva külföldröl,vételkor 112000 volt benne,bár tisztában vagyok vele,hogy ez nem valós km óra állás. Szerintetek mennyi lehet benne?
azt úgy tudod meg, hogy összeméred egy másik 115LE-s tddi-vel. ha sokkal jobban megy, akkor tuningolva van...
kár ilyesmit találgatni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2011.02.27 vasárnap, 20:29:12 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 18:59:48
Köszi! Még egy kérdés. Honnan tudom,hogy chippelve van-e? Mert én úgy vettem,hogy állítólag tunningolva van! 2004-ben lett behozva külföldröl,vételkor 112000 volt benne,bár tisztában vagyok vele,hogy ez nem valós km óra állás. Szerintetek mennyi lehet benne?
Szia! Most a vételkor volt benne 112K? Húúú...ez arcpirító...
Azt, hogy mennyi van benne, csak saccolni lehet. Szerintem minimum 3x ennyi. A jó hír viszont az, hogy Tddi-t vettél, ami elmegy 500-600K km-t nagyobb tré nélkül, ha mindig megkapja, ami jár
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:38:11 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.02.27 vasárnap, 18:59:48
Köszi! Még egy kérdés. Honnan tudom,hogy chippelve van-e? Mert én úgy vettem,hogy állítólag tunningolva van! 2004-ben lett behozva külföldröl,vételkor 112000 volt benne,bár tisztában vagyok vele,hogy ez nem valós km óra állás. Szerintetek mennyi lehet benne?
Tudod sokat számít a chippelés mértéke. Rendesen fel lett-e húzva, vagy csak kicsit belenyúltak. A chippelés tünete nálam, hogy indításnál lök egy fekete pamacsot. Előtte nem volt ilyen. A másik, próbáld ki, hogy egyesben meggurítod, kapcsolsz kettőt és kettőben gurulva nyomsz neki egy kövéret. Ha elfüstöli a gumikat akkor húzva van. Persze száraz úton, mert esőben 3 ban is képes erre az enyém.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:42:41 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.03.03 csütörtök, 15:38:11
Tudod sokat számít a chippelés mértéke. Rendesen fel lett-e húzva, vagy csak kicsit belenyúltak. A chippelés tünete nálam, hogy indításnál lök egy fekete pamacsot. Előtte nem volt ilyen. A másik, próbáld ki, hogy egyesben meggurítod, kapcsolsz kettőt és kettőben gurulva nyomsz neki egy kövéret. Ha elfüstöli a gumikat akkor húzva van. Persze száraz úton, mert esőben 3 ban is képes erre az enyém.
jaja
nyomás lett aztán húzva nálad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:46:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.03 csütörtök, 15:42:41
jaja
nyomás lett aztán húzva nálad??
Még sajnos nem.
Egyszerűen nincs ideje tökölni a Gergőnek az autómmal. Pedig, hogy hiányzik még pár lóerő...
Még egy kérdés: nagyobb turbónyomás, több levegő= kisebb fogyasztás? Amúgy 6,5-6,8 között van most.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:50:51 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.03.03 csütörtök, 15:46:59
Még egy kérdés: nagyobb turbónyomás, több levegő= kisebb fogyasztás? Amúgy 6,5-6,8 között van most.
ezt sajna nem tudom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:15:11 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.03.03 csütörtök, 15:46:59
Még sajnos nem.
Egyszerűen nincs ideje tökölni a Gergőnek az autómmal. Pedig, hogy hiányzik még pár lóerő...
Még egy kérdés: nagyobb turbónyomás, több levegő= kisebb fogyasztás? Amúgy 6,5-6,8 között van most.
naneee. felhívjam és le****am?
ja, a fogyasztásom úgy vettem észre jobb lett azóta!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2011.03.04 péntek, 11:03:34 »
hiho!
szíj csere előtt állok úgy néz ki..
cromax oldalán találtam több féle feszítőt is nem tudom melyik jó nekem... 2001/03hó 2000tddi d6ba motorkód ja és kombi. klímával.
esetleg tipp a fix főtengely szíjtárcsára? Hatásai valamint ára valamint hogy hol található?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2011.03.04 péntek, 12:03:16 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.03.03 csütörtök, 19:15:11
naneee. felhívjam és le****am?
ja, a fogyasztásom úgy vettem észre jobb lett azóta!
A lerobbant cdi-k mindig előbbre vannak téve, mint az ilyen hobbyból járunk szerelőhöz autók.
Amúgy tényleg szinte csak dumálni megyek hozzá, annyira nincs gondom az autóval.
Gratula az autódhoz, fogyasztásban megtérül akkor amit ráköltöttél a chippelésre.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2011.03.04 péntek, 12:05:28 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.04 péntek, 11:03:34
hiho!
szíj csere előtt állok úgy néz ki..
cromax oldalán találtam több féle feszítőt is nem tudom melyik jó nekem... 2001/03hó 2000tddi d6ba motorkód ja és kombi. klímával.
esetleg tipp a fix főtengely szíjtárcsára? Hatásai valamint ára valamint hogy hol található?
Mindjárt teszek fel képet a feszítőről, nekem is 2001-es TDDi D6BA a motorom.
http://kephost.hu/image-D3BC_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-3900_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-E9AC_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-C551_4D70C7EA.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 12:08:33 írta V.Tamás
»
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2011.03.04 péntek, 12:27:13 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.04 péntek, 12:05:28
Mindjárt teszek fel képet a feszítőről, nekem is 2001-es TDDi D6BA a motorom.
http://kephost.hu/image-D3BC_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-3900_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-E9AC_4D70C7EA.jpg
http://kephost.hu/image-C551_4D70C7EA.jpg
zsír köcce ez a kis mutatvány olyan 100k körül van ha jól számoltam ugye?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2011.03.04 péntek, 18:25:18 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.04 péntek, 12:27:13
zsír köcce ez a kis mutatvány olyan 100k körül van ha jól számoltam ugye?
Igen, ha nem szorít az idő az alkatrészeken tudsz spórolni valamennyit, nekem azonnal kellett minden, mert nyáron a nyaralás alatt teljesen szétment a főtengelyi szíjtárcsám. Mikor hazaértem nem mertem tovább így használni és amikor lebontottuk akkor derült ki, hogy mi minden kellene még hozzá. Relhist ellátott szabadonfutós generátor szíjtárcsával is (
neki), így ezért nekem 100 fölé is ment.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2011.03.05 szombat, 11:40:20 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.04 péntek, 12:27:13
zsír köcce ez a kis mutatvány olyan 100k körül van ha jól számoltam ugye?
szíj 5e
vezető görgők 6-6e
automata feszítő 38e
szíjtárcsa 21e től
szabadonfutó kb 12e ft-tól....
ez cirka 90píz kb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ