Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:33:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102743 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:50:40 »

ma pályán mentem be a suliba, és érezhető különbség van benne így, hogy azt a 0,1-0,2 bar-t visszacsaltam oda
100 fölött jobban húz, mint előtte eljen

hnap kap még 0,3-0,4 bart, a gyári csövezéssel nem merek 1,5 felé menni, nem akarom, hogy szétmenjen
jah és ami a legfurább, hogy nem kormolt az autó wow1

vagy MAP-on keresztül érzékelte volna a nyomást, és úgy adott volna hozzá GO-t??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2011.03.25 péntek, 23:23:13 »

na bekerült ma az iktató, köszi Ervin worship

8,8-as minőségű acélcsavart került bele, 1db korong ment el, mire sikerült méretre vágni a 6db-ot eplus2

a katalizátor látszólag jó állapotban van, csak áll benne a korom hehe (motmár értem, hogy miért nem kormolt...)
első padlónál eltűnt mögöttem a világ, de utána nem kormolt....

a turbót nem sikerült kicserélni, későn is kezdtünk neki, + elég szhar helyen vannak a csavarok. na majd a szerelő... hehe

megnéztem a a fixgeóson nyomásszabályzót, adtam rá nyomást kompresszorról, és kb 1,3-1,4barnál kezdi el elmozdítani a kart és kb 1,5-nél tolja ki teljesen...
és még mindig nem tudom, hogy hol megy el a nyomás...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2011.03.26 szombat, 09:05:35 »

na bekerült ma az iktató, köszi Ervin worship

8,8-as minőségű acélcsavart került bele, 1db korong ment el, mire sikerült méretre vágni a 6db-ot eplus2

a katalizátor látszólag jó állapotban van, csak áll benne a korom hehe (motmár értem, hogy miért nem kormolt...)
első padlónál eltűnt mögöttem a világ, de utána nem kormolt....

a turbót nem sikerült kicserélni, későn is kezdtünk neki, + elég szhar helyen vannak a csavarok. na majd a szerelő... hehe

megnéztem a a fixgeóson nyomásszabályzót, adtam rá nyomást kompresszorról, és kb 1,3-1,4barnál kezdi el elmozdítani a kart és kb 1,5-nél tolja ki teljesen...
és még mindig nem tudom, hogy hol megy el a nyomás...
eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:06:22 »

eljen wave
na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok falbav

utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...

jah és kezd visszatérni az erő is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:10:10 »

na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok falbav

utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...

jah és kezd visszatérni az erő is vigyor3

hehe lassan visszaönnek a lovak  nyes hajrá hajrá taps
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:13:56 »

hehe lassan visszaönnek a lovak  nyes hajrá hajrá taps
ami a legszharabb, hogy fokozatosan gyengült, így igazán észre sem vettem... csak akkor, amikor haladni kellett volna falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:45:01 »

na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok falbav

utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...

jah és kezd visszatérni az erő is vigyor3

Szia Zsolt!

Csak egy ötlet (én meg szeretném valósítani, de még nem tartok ott) nyomás próbázni kéne az egész rendszert. Kellene két befenekelt csődarab, egyiket a turbótól induló gumicsőbe kellene rögzíteni (bilinccsel), a másikat meg a szívókamra előtti csővégre. A befenekelt részre kellene egy autó szelep, ahol fel lehetne tölteni, és egy nyomásmérés sem ártana valahol (nálam az említett szakaszon belül van a turbóórám. Fel kellene pumpálni pl:1,5 bárra és nézni, hogy tartja meg, ha szökik, akkor meg valami habosodó sprayvel lehetne keresni. Én egy ilyet majd össze szeretnék hozni, de valószínű, majd csak júniusban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2011.03.26 szombat, 18:20:19 »

Szia Zsolt!

Csak egy ötlet (én meg szeretném valósítani, de még nem tartok ott) nyomás próbázni kéne az egész rendszert. Kellene két befenekelt csődarab, egyiket a turbótól induló gumicsőbe kellene rögzíteni (bilinccsel), a másikat meg a szívókamra előtti csővégre. A befenekelt részre kellene egy autó szelep, ahol fel lehetne tölteni, és egy nyomásmérés sem ártana valahol (nálam az említett szakaszon belül van a turbóórám. Fel kellene pumpálni pl:1,5 bárra és nézni, hogy tartja meg, ha szökik, akkor meg valami habosodó sprayvel lehetne keresni. Én egy ilyet majd össze szeretnék hozni, de valószínű, majd csak júniusban.
én is gondolkodtam ilyesmin, de sajna nem találtam itthon hozzávalót. meg nálam ez a rendszer nem is fog maradni sokáig vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2011.03.26 szombat, 18:36:52 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

Előre is köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:12:08 »


Sziasztok!


Most, hogy melegebb lett, bekapcsolgat a ventillátor: megy kb fél percet, majd kikapcsol és pár perc múlva megint be (klímát még nem is kapcsoltam). A víz nem meleg, ma pl. függőleges mutatóállás előtt is elindult a venti.

Huh?Huh??

kösz
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:29:08 »

na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok falbav

utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...

jah és kezd visszatérni az erő is vigyor3
Szia!
Nekem az erővel nincs gond.. eplus2 megy mint az ördög  smile szerintem Cool .....viszont tegnap megjött a jeladókerék, meg az összes kormányösszekötő, de ezek nem is annyira érdekelnek(csak a jeladó kerék) vigyor3 lassan meglesz minden, viszont egy jó állapotú egyes hűtőventillátor még mindig nincs kilátásban, pedig kellene az is.. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 19:38:52 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:32:29 »

Szia!
Nekem az erővel nincs gond.. eplus2 megy mint az ördög  smile szerintem Cool .....viszont tegnap megjött a jeladókerék, meg az összes kormányösszekötő, de ezek nem is annyira érdekelnek(csak a jeladó kerék) vigyor3 lassan meglesz minden, viszont egy jó állapotú egyes hűtőventillátor még mindig nincs kilátásban, pedig kellene az is.. szomoru1
az enyémbe is kezdenek visszatérni a lovak vigyor3
írj Maszatnak, hátha jó lenne az neked, ami nála van +ban

mikor kerül fel a váltó?? taps
jeladóhelye benne volt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:35:00 »

jah a másik, amit elfelejtettem írni  vigyor3

a katom el lehetett egy kicsit tömődve, mert most könnyeben pörögnek le a fokozatok vigyor3

turbónyomásból már megvan a stabil 1,1-1,2 taps

viszont még mindig nem tudom, hogy a maradék 0,3-0,4 hol megy el...
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 19:36:44 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:43:37 »

az enyémbe is kezdenek visszatérni a lovak vigyor3
írj Maszatnak, hátha jó lenne az neked, ami nála van +ban

mikor kerül fel a váltó?? taps
jeladóhelye benne volt??
Még nincs meg a váltó, de remélem jövőhéten meglesz, jeladó helye nincs benn, így kicsit nehezebb, de megoldható  nyes  meg is lesz oldva... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:45:34 »

Még nincs meg a váltó, de remélem jövőhéten meglesz, jeladó helye nincs benn, így kicsit nehezebb, de megoldható  nyes  meg is lesz oldva... vigyor3
akkor arra sem kell figyelni finom

na mostmár várom, hogy mennyiből áll meg egy ilyen átalakítás vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:02:07 »

jah a másik, amit elfelejtettem írni  vigyor3

a katom el lehetett egy kicsit tömődve, mert most könnyeben pörögnek le a fokozatok vigyor3

turbónyomásból már megvan a stabil 1,1-1,2 taps

viszont még mindig nem tudom, hogy a maradék 0,3-0,4 hol megy el...
Akaszd le a szabályzód egy mérés erejéig, hogy megbizonyosodj, hogy a turbóddal nincs-e gond...ez csak pár perc..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:36:41 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

Előre is köszönöm!

Nekem 3 éve ilyen..... Talán mintha mostanában gyakrabban jönne elő, de ha adsz egy pici gázt indítózáskor, nem csinálja szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:44:36 »

Akaszd le a szabályzód egy mérés erejéig, hogy megbizonyosodj, hogy a turbóddal nincs-e gond...ez csak pár perc..
ezt akartam tegnap, de végül hagytam...

am lebontottam a kart, csak úgy nem jó, mert ahogy eltolja a nyomás, úgy eltolja a szabályzó kart is vigyor3

a nyomáscsövet veszem majd le róla
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:58:51 »

ezt akartam tegnap, de végül hagytam...

am lebontottam a kart, csak úgy nem jó, mert ahogy eltolja a nyomás, úgy eltolja a szabályzó kart is vigyor3

a nyomáscsövet veszem majd le róla
Ja, a kart rögzíteni kell.. vigyor3 pias  worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:01:43 »

Ja, a kart rögzíteni kell.. vigyor3 pias  worship
egyszerűbb lessz levenni a csövet róla, mert hogy vissza tudjam rakni meg kell nyomatni kompresszorral...

leveszem a csövet, tekerek bele egy csavart, teszek rá egy bilincset és lehet is próbálni. holnap lehet, hogy meg is próbálom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:04:36 »

egyszerűbb lessz levenni a csövet róla, mert hogy vissza tudjam rakni meg kell nyomatni kompresszorral...

leveszem a csövet, tekerek bele egy csavart, teszek rá egy bilincset és lehet is próbálni. holnap lehet, hogy meg is próbálom
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtibu
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:16:19 »

Sziasztok !

Nagy gondban vagyok! Segítségeteket szeretném kérni.Szeretet igáslovam a következőket produkálja.
_ a szivó csonk felől úgy szól mint egy csapatszállító helikopter
- ugyanez a hanghallható a légszűrő házból is
- víz.olaj nem fogy
-erő van

szelepekre gyanakszunk vagy a szelephimbára, találkoztatok már valami hasonlóval?
ja és 400000 km van a kicsikében

Előre is köszi minden hozzászólást!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:34:08 »

Na mától digitklimás lett a kocsi.... eplus2


Uj felóim.... eplus2




Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:37:19 »

Na mától digitklimás lett a kocsi.... eplus2

Uj felóim.... eplus2



eljen ezt a zöld színt nem akarod kivakarni belőle?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:46:16 »

Na mától digitklimás lett a kocsi.... eplus2
[img]http://img833.imageshack.us/img833/8096/digitklimafelni042.jpg[/img

Uj felóim.... eplus2
[img]http://img88.imageshack.us/img88/426/digitklimafelni028.jpg[/img
[img]http://img31.imageshack.us/img31/2650/digitklimafelni021.jpg[/img
[img]http://img13.imageshack.us/img13/5269/digitklimafelni022.jpg[/img


Nagyon király a felni!!!!!!  taps taps látom szépen megmostad  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 22:55:12 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:59:03 »

eljen ezt a zöld színt nem akarod kivakarni belőle?? eplus2

Nekem ez a zöld tetszik,pont illik a kocsihoz...kék,sárga,egyébb nem...
autóhifit is átkéne forrasztani zöldre, mert nem illik a képbe....vagy veszek másikat majd...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:00:04 »

Nekem ez a zöld tetszik,pont illik a kocsihoz...kék,sárga,egyébb nem...
autóhifit is átkéne forrasztani zöldre, mert nem illik a képbe....vagy veszek másikat majd...
pont ezért írtam  vigyor3
szerintem azt macerásabb átforrasztgatni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:00:25 »

Nagyon király a felni!!!!!!  taps taps látom szépen megmostad  Grin

Igen MOL fullos mosás igy viszi le.... eplus2
Amugy jó sz+r az a mosó többet nemis megyek oda....kertibe MOL-hoz.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:24:10 »

Igen MOL fullos mosás igy viszi le.... eplus2
Amugy jó sz+r az a mosó többet nemis megyek oda....kertibe MOL-hoz.
Ha gépi mosóba akarsz menni, akkor az expoval szembeni LUK kútra menj ki! Egyedül az mos normálisan és elfogadható áron!
Én ha van időm akkor csak kézzel mosom meg, igaz néha látszik is hogy sikerült  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 17:00:59 »


Uj felóim.... eplus2


Szép, tekintélyt parancsoló nagy kerekek  eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 20:29:35 »

Szép, tekintélyt parancsoló nagy kerekek  eljen

Köszi...egyszerűen imádom....annyira jól néz ki eplus2
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:27:55 »

Hello! Srácok, járó motornál, ha kihúzzátok a nívópálcát, jön füst nektek is? Illetve ha leállítom és letekerem az olajbetöltőt, akkor is finoman gőzölög kifelé. Különös szaga nincs..
Köszi..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:33:17 »

Hello! Srácok, járó motornál, ha kihúzzátok a nívópálcát, jön füst nektek is? Illetve ha leállítom és letekerem az olajbetöltőt, akkor is finoman gőzölög kifelé. Különös szaga nincs..
Köszi..
igen, karter gáz(asszem)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:34:11 »

na ma kiugrott a gt20-as, és fentvan a gt17-es taps

csak az olajzócsövébe kell még egy csavar, mert az sajna nincs meg, így még a szerelőnél áll Cry
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:45:16 »

Köszi, tudom h kartergáz, csak eddig udiztam, azoknál nem volt ilyen feltűnő jelenség. Smiley
Most olajfolyással küzdök.. a vezérlés oldalán, tehát a menetirány szerinti jobb oldalon folyton látok a kocsi alatt olajcseppeket. a motor alsó burkolata nem vezeti sehova, ugyanis a "bölcsőre" csöpög a motorról. Az eredetét azt hittem sikerült megszüntetni, de most úgy látszik megint elkezdődött valahonnan máshonnan...  Van egy olajzócső, a generátor mögött, egy szemescsavarral van visszahajtva a blokkba. Eddig onnan jött, megszüntettem. De mostmár nincs sok ötletem... a vezérműlánc burkolata végig van pasztázva, az rendesen tömít. Nem kapok szikrát..
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:54:08 »

*Audiztam  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:58:34 »

Ervin, V.Tamás!!

ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj... wow1

szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??

itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is eplus2

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:11:46 »

Ervin, V.Tamás!!

ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj... wow1

szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??

itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is eplus2

Nekem már egy ideje bent van tömítés nélkül, és nem fúj ki! Letakarítottad rendesen az ellenkező oldalt ahova megy?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 20:14:43 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:17:19 »

Nekem már egy ideje bent van tömítés nélkül, és nem fúj ki! Letakarítottad rendesen az ellenkező oldalt ahova megy?
na ná vigyor3
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé nemtudom

de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat beka3 pias

a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető vigyor3

ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:20:04 »

Sziasztok! Olyan problémám akadt az autóval,hogy amikor benyomom a kuplungot fémes nyikorgó hangot ad. Szerintetek mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:28:59 »

Sziasztok! Olyan problémám akadt az autóval,hogy amikor benyomom a kuplungot fémes nyikorgó hangot ad. Szerintetek mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!
Kinyomócsapágy hiba
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:41:20 »

na ná vigyor3
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé nemtudom

de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat beka3 pias

a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető vigyor3

ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára wow1
Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült.. eplus2
Jobban pörög, és kevesebbet eszik.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:42:27 »

Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült.. eplus2
Jobban pörög, és kevesebbet eszik.. Wink
Ha most mennél a "volt" 90 lovassal  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:42:55 »

Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült.. eplus2
Jobban pörög, és kevesebbet eszik.. Wink
mostmár látszik, hogy kevés a levegő, kormolgatott, hnap visszaáll a rendes nyomás vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:48:51 »

Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:49:23 »

Ha most mennél a "volt" 90 lovassal  eplus2
Azt mondod érezném a különbséget..?? eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 20:57:49 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:50:47 »

Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
hidraulikus!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:52:03 »

Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
Hidraulikus, egybeépítve a nyelestengely szimmeringgel és a nyomcsapággyal  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:56:33 »

Köszönöm Ervin és Alf a válaszokat. Tudtam,hogy rátok számíthatok!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:56:46 »

Hidraulikus, egybeépítve a nyelestengely szimmeringgel és a nyomcsapággyal  wave
Nemsokára(2-max3 hét) felszabadul egy pár hónapot használt LUK kinyomóm, mert a hatoshoz másikat kell beraknom. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.