Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:27:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107512 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:50:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 20:38:52
ma pályán mentem be a suliba, és érezhető különbség van benne így, hogy azt a 0,1-0,2 bar-t visszacsaltam oda
100 fölött jobban húz, mint előtte
hnap kap még 0,3-0,4 bart, a gyári csövezéssel nem merek 1,5 felé menni, nem akarom, hogy szétmenjen
jah és ami a legfurább, hogy nem kormolt az autó
vagy MAP-on keresztül érzékelte volna a nyomást, és úgy adott volna hozzá GO-t??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2011.03.25 péntek, 23:23:13 »
na bekerült ma az iktató, köszi Ervin
8,8-as minőségű acélcsavart került bele, 1db korong ment el, mire sikerült méretre vágni a 6db-ot
a katalizátor látszólag jó állapotban van, csak áll benne a korom
(motmár értem, hogy miért nem kormolt...)
első padlónál eltűnt mögöttem a világ, de utána nem kormolt....
a turbót nem sikerült kicserélni, későn is kezdtünk neki, + elég szhar helyen vannak a csavarok. na majd a szerelő...
megnéztem a a fixgeóson nyomásszabályzót, adtam rá nyomást kompresszorról, és kb 1,3-1,4barnál kezdi el elmozdítani a kart és kb 1,5-nél tolja ki teljesen...
és még mindig nem tudom, hogy hol megy el a nyomás...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2011.03.26 szombat, 09:05:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.25 péntek, 23:23:13
na bekerült ma az iktató, köszi Ervin
8,8-as minőségű acélcsavart került bele, 1db korong ment el, mire sikerült méretre vágni a 6db-ot
a katalizátor látszólag jó állapotban van, csak áll benne a korom
(motmár értem, hogy miért nem kormolt...)
első padlónál eltűnt mögöttem a világ, de utána nem kormolt....
a turbót nem sikerült kicserélni, későn is kezdtünk neki, + elég szhar helyen vannak a csavarok. na majd a szerelő...
megnéztem a a fixgeóson nyomásszabályzót, adtam rá nyomást kompresszorról, és kb 1,3-1,4barnál kezdi el elmozdítani a kart és kb 1,5-nél tolja ki teljesen...
és még mindig nem tudom, hogy hol megy el a nyomás...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2011.03.26 szombat, 17:06:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.26 szombat, 09:05:35
na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok
utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...
jah és kezd visszatérni az erő is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2011.03.26 szombat, 17:10:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 17:06:22
na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok
utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...
jah és kezd visszatérni az erő is
hehe lassan visszaönnek a lovak
hajrá hajrá
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2011.03.26 szombat, 17:13:56 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.26 szombat, 17:10:10
hehe lassan visszaönnek a lovak
hajrá hajrá
ami a legszharabb, hogy fokozatosan gyengült, így igazán észre sem vettem... csak akkor, amikor haladni kellett volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2011.03.26 szombat, 17:45:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 17:06:22
na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok
utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...
jah és kezd visszatérni az erő is
Szia Zsolt!
Csak egy ötlet (én meg szeretném valósítani, de még nem tartok ott) nyomás próbázni kéne az egész rendszert. Kellene két befenekelt csődarab, egyiket a turbótól induló gumicsőbe kellene rögzíteni (bilinccsel), a másikat meg a szívókamra előtti csővégre. A befenekelt részre kellene egy autó szelep, ahol fel lehetne tölteni, és egy nyomásmérés sem ártana valahol (nálam az említett szakaszon belül van a turbóórám. Fel kellene pumpálni pl:1,5 bárra és nézni, hogy tartja meg, ha szökik, akkor meg valami habosodó sprayvel lehetne keresni. Én egy ilyet majd össze szeretnék hozni, de valószínű, majd csak júniusban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2011.03.26 szombat, 18:20:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.26 szombat, 17:45:01
Szia Zsolt!
Csak egy ötlet (én meg szeretném valósítani, de még nem tartok ott) nyomás próbázni kéne az egész rendszert. Kellene két befenekelt csődarab, egyiket a turbótól induló gumicsőbe kellene rögzíteni (bilinccsel), a másikat meg a szívókamra előtti csővégre. A befenekelt részre kellene egy autó szelep, ahol fel lehetne tölteni, és egy nyomásmérés sem ártana valahol (nálam az említett szakaszon belül van a turbóórám. Fel kellene pumpálni pl:1,5 bárra és nézni, hogy tartja meg, ha szökik, akkor meg valami habosodó sprayvel lehetne keresni. Én egy ilyet majd össze szeretnék hozni, de valószínű, majd csak júniusban.
én is gondolkodtam ilyesmin, de sajna nem találtam itthon hozzávalót. meg nálam ez a rendszer nem is fog maradni sokáig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2011.03.26 szombat, 18:36:52 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:12:08 »
Sziasztok!
Most, hogy melegebb lett, bekapcsolgat a ventillátor: megy kb fél percet, majd kikapcsol és pár perc múlva megint be (klímát még nem is kapcsoltam). A víz nem meleg, ma pl. függőleges mutatóállás előtt is elindult a venti.
?
kösz
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:29:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 17:06:22
na ma is visszacsaltam 0,1 bart, egész jól haladok
utána húztam a turbócsöveken a bilincseknek, mert a hűtővédő műanyag alatt lévő csöveken a legalján volt némi olajnyom, viszont nem tudom, hogy a többi nyomás hol szökik el...
jah és kezd visszatérni az erő is
Szia!
Nekem az erővel nincs gond..
megy mint az ördög
szerintem
.....viszont tegnap megjött a jeladókerék, meg az összes kormányösszekötő, de ezek nem is annyira érdekelnek(csak a jeladó kerék)
lassan meglesz minden, viszont egy jó állapotú egyes hűtőventillátor még mindig nincs kilátásban, pedig kellene az is..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 19:38:52 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:32:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.26 szombat, 19:29:08
Szia!
Nekem az erővel nincs gond..
megy mint az ördög
szerintem
.....viszont tegnap megjött a jeladókerék, meg az összes kormányösszekötő, de ezek nem is annyira érdekelnek(csak a jeladó kerék)
lassan meglesz minden, viszont egy jó állapotú egyes hűtőventillátor még mindig nincs kilátásban, pedig kellene az is..
az enyémbe is kezdenek visszatérni a lovak
írj Maszatnak, hátha jó lenne az neked, ami nála van +ban
mikor kerül fel a váltó??
jeladóhelye benne volt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:35:00 »
jah a másik, amit elfelejtettem írni
a katom el lehetett egy kicsit tömődve, mert most könnyeben pörögnek le a fokozatok
turbónyomásból már megvan a stabil 1,1-1,2
viszont még mindig nem tudom, hogy a maradék 0,3-0,4 hol megy el...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 19:36:44 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:43:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 19:32:29
az enyémbe is kezdenek visszatérni a lovak
írj Maszatnak, hátha jó lenne az neked, ami nála van +ban
mikor kerül fel a váltó??
jeladóhelye benne volt??
Még nincs meg a váltó, de remélem jövőhéten meglesz, jeladó helye nincs benn, így kicsit nehezebb, de megoldható
meg is lesz oldva...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:45:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.26 szombat, 19:43:37
Még nincs meg a váltó, de remélem jövőhéten meglesz, jeladó helye nincs benn, így kicsit nehezebb, de megoldható
meg is lesz oldva...
akkor arra sem kell figyelni
na mostmár várom, hogy mennyiből áll meg egy ilyen átalakítás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:02:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 19:35:00
jah a másik, amit elfelejtettem írni
a katom el lehetett egy kicsit tömődve, mert most könnyeben pörögnek le a fokozatok
turbónyomásból már megvan a stabil 1,1-1,2
viszont még mindig nem tudom, hogy a maradék 0,3-0,4 hol megy el...
Akaszd le a szabályzód egy mérés erejéig, hogy megbizonyosodj, hogy a turbóddal nincs-e gond...ez csak pár perc..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:36:41 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.03.26 szombat, 18:36:52
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
Előre is köszönöm!
Nekem 3 éve ilyen..... Talán mintha mostanában gyakrabban jönne elő, de ha adsz egy pici gázt indítózáskor, nem csinálja
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:44:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.26 szombat, 20:02:07
Akaszd le a szabályzód egy mérés erejéig, hogy megbizonyosodj, hogy a turbóddal nincs-e gond...ez csak pár perc..
ezt akartam tegnap, de végül hagytam...
am lebontottam a kart, csak úgy nem jó, mert ahogy eltolja a nyomás, úgy eltolja a szabályzó kart is
a nyomáscsövet veszem majd le róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:58:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 20:44:36
ezt akartam tegnap, de végül hagytam...
am lebontottam a kart, csak úgy nem jó, mert ahogy eltolja a nyomás, úgy eltolja a szabályzó kart is
a nyomáscsövet veszem majd le róla
Ja, a kart rögzíteni kell..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:01:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.26 szombat, 20:58:51
Ja, a kart rögzíteni kell..
egyszerűbb lessz levenni a csövet róla, mert hogy vissza tudjam rakni meg kell nyomatni kompresszorral...
leveszem a csövet, tekerek bele egy csavart, teszek rá egy bilincset és lehet is próbálni. holnap lehet, hogy meg is próbálom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:04:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 21:01:43
egyszerűbb lessz levenni a csövet róla, mert hogy vissza tudjam rakni meg kell nyomatni kompresszorral...
leveszem a csövet, tekerek bele egy csavart, teszek rá egy bilincset és lehet is próbálni. holnap lehet, hogy meg is próbálom
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtibu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:16:19 »
Sziasztok !
Nagy gondban vagyok! Segítségeteket szeretném kérni.Szeretet igáslovam a következőket produkálja.
_ a szivó csonk felől úgy szól mint egy csapatszállító helikopter
- ugyanez a hanghallható a légszűrő házból is
- víz.olaj nem fogy
-erő van
szelepekre gyanakszunk vagy a szelephimbára, találkoztatok már valami hasonlóval?
ja és 400000 km van a kicsikében
Előre is köszi minden hozzászólást!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:34:08 »
Na mától digitklimás lett a kocsi....
Uj felóim....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:37:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.26 szombat, 22:34:08
Na mától digitklimás lett a kocsi....
Uj felóim....
ezt a zöld színt nem akarod kivakarni belőle??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:46:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.26 szombat, 22:34:08
Na mától digitklimás lett a kocsi....
[img]http://img833.imageshack.us/img833/8096/digitklimafelni042.jpg[/img
Uj felóim....
[img]http://img88.imageshack.us/img88/426/digitklimafelni028.jpg[/img
[img]http://img31.imageshack.us/img31/2650/digitklimafelni021.jpg[/img
[img]http://img13.imageshack.us/img13/5269/digitklimafelni022.jpg[/img
Nagyon király a felni!!!!!!
látom szépen megmostad
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 22:55:12 írta FrancoNero
»
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:59:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 22:37:19
ezt a zöld színt nem akarod kivakarni belőle??
Nekem ez a zöld tetszik,pont illik a kocsihoz...kék,sárga,egyébb nem...
autóhifit is átkéne forrasztani zöldre, mert nem illik a képbe....vagy veszek másikat majd...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:00:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.26 szombat, 22:59:03
Nekem ez a zöld tetszik,pont illik a kocsihoz...kék,sárga,egyébb nem...
autóhifit is átkéne forrasztani zöldre, mert nem illik a képbe....vagy veszek másikat majd...
pont ezért írtam
szerintem azt macerásabb átforrasztgatni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:00:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.26 szombat, 22:46:16
Nagyon király a felni!!!!!!
látom szépen megmostad
Igen MOL fullos mosás igy viszi le....
Amugy jó sz+r az a mosó többet nemis megyek oda....kertibe MOL-hoz.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:24:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.26 szombat, 23:00:25
Igen MOL fullos mosás igy viszi le....
Amugy jó sz+r az a mosó többet nemis megyek oda....kertibe MOL-hoz.
Ha gépi mosóba akarsz menni, akkor az expoval szembeni LUK kútra menj ki! Egyedül az mos normálisan és elfogadható áron!
Én ha van időm akkor csak kézzel mosom meg, igaz néha látszik is hogy sikerült
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 17:00:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.26 szombat, 22:34:08
Uj felóim....
Szép, tekintélyt parancsoló nagy kerekek
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 20:29:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.27 vasárnap, 17:00:59
Szép, tekintélyt parancsoló nagy kerekek
Köszi...egyszerűen imádom....annyira jól néz ki
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:27:55 »
Hello! Srácok, járó motornál, ha kihúzzátok a nívópálcát, jön füst nektek is? Illetve ha leállítom és letekerem az olajbetöltőt, akkor is finoman gőzölög kifelé. Különös szaga nincs..
Köszi..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:33:17 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.28 hétfő, 17:27:55
Hello! Srácok, járó motornál, ha kihúzzátok a nívópálcát, jön füst nektek is? Illetve ha leállítom és letekerem az olajbetöltőt, akkor is finoman gőzölög kifelé. Különös szaga nincs..
Köszi..
igen, karter gáz(asszem)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:34:11 »
na ma kiugrott a gt20-as, és fentvan a gt17-es
csak az olajzócsövébe kell még egy csavar, mert az sajna nincs meg, így még a szerelőnél áll
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:45:16 »
Köszi, tudom h kartergáz, csak eddig udiztam, azoknál nem volt ilyen feltűnő jelenség.
Most olajfolyással küzdök.. a vezérlés oldalán, tehát a menetirány szerinti jobb oldalon folyton látok a kocsi alatt olajcseppeket. a motor alsó burkolata nem vezeti sehova, ugyanis a "bölcsőre" csöpög a motorról. Az eredetét azt hittem sikerült megszüntetni, de most úgy látszik megint elkezdődött valahonnan máshonnan... Van egy olajzócső, a generátor mögött, egy szemescsavarral van visszahajtva a blokkba. Eddig onnan jött, megszüntettem. De mostmár nincs sok ötletem... a vezérműlánc burkolata végig van pasztázva, az rendesen tömít. Nem kapok szikrát..
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:54:08 »
*Audiztam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:58:34 »
Ervin, V.Tamás!!
ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj...
szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??
itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:11:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 19:58:34
Ervin, V.Tamás!!
ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj...
szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??
itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is
Nekem már egy ideje bent van tömítés nélkül, és nem fúj ki! Letakarítottad rendesen az ellenkező oldalt ahova megy?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 20:14:43 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:17:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:11:46
Nekem már egy ideje bent van tömítés nélkül, és nem fúj ki! Letakarítottad rendesen az ellenkező oldalt ahova megy?
na ná
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé
de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat
a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető
ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:20:04 »
Sziasztok! Olyan problémám akadt az autóval,hogy amikor benyomom a kuplungot fémes nyikorgó hangot ad. Szerintetek mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:28:59 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.03.28 hétfő, 20:20:04
Sziasztok! Olyan problémám akadt az autóval,hogy amikor benyomom a kuplungot fémes nyikorgó hangot ad. Szerintetek mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!
Kinyomócsapágy hiba
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:41:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 20:17:19
na ná
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé
de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat
a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető
ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára
Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült..
Jobban pörög, és kevesebbet eszik..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:42:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:41:20
Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült..
Jobban pörög, és kevesebbet eszik..
Ha most mennél a "volt" 90 lovassal
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:42:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:41:20
Egy széles finom laposreszelővel és 3 perccel a birtokodban meg kell hogy tudd csinálni úgy, hogy ne kelljen tömítés...akkor az enyém is kifújna, és én egy percre sem vettem le azóta mióta felkerült..
Jobban pörög, és kevesebbet eszik..
mostmár látszik, hogy kevés a levegő, kormolgatott, hnap visszaáll a rendes nyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:48:51 »
Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:49:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 20:42:27
Ha most mennél a "volt" 90 lovassal
Azt mondod érezném a különbséget..??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 20:57:49 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:50:47 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.03.28 hétfő, 20:48:51
Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
hidraulikus!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:52:03 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.03.28 hétfő, 20:48:51
Köszi Ervin a gyors választ! Sima vagy hidraulikus kell bele?
Hidraulikus, egybeépítve a nyelestengely szimmeringgel és a nyomcsapággyal
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:56:33 »
Köszönöm Ervin és Alf a válaszokat. Tudtam,hogy rátok számíthatok!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:56:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:52:03
Hidraulikus, egybeépítve a nyelestengely szimmeringgel és a nyomcsapággyal
Nemsokára(2-max3 hét) felszabadul egy pár hónapot használt LUK kinyomóm, mert a hatoshoz másikat kell beraknom.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ