Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102757 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2011.05.21 szombat, 14:26:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.21 szombat, 12:19:28
A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"
Mi lehet ez?
ha megmondod, hogy melyik cső kell, akkor tudok mondani rá árat:
DI-vel lefulladni??
nekem még nem sikerült összehozni
a bekapcsolt klímát meg végképp nem érezni rajta... ugyan úgy megy bekapcsolt és kikapcsolt klímával is.
esetleg a fékolajat cseréld le, ha régi, mert egy körön van a fék és a kuplung.
jah és az alapjáratnak sem kéne beragadnia 400-ra.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.21 szombat, 21:08:35 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2011.05.21 szombat, 16:28:58 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.21 szombat, 12:19:28
A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül,
ha megy a klíma nekem is csak sokkal nagyobb gázra hajlandó elmozdulni alapjárattól, olyan mintha húznák lefele a mutatót
Egész más olyankor a kocsi, de csak alacsony fordulaton...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2011.05.21 szombat, 17:23:56 »
nem tudom mi bajotok a klimaval... lehet az enyem is tuningolva van es nem tudok rola.... Soha sem sikerult lefullasztani, pedig en igazan nyomatekbol vezetek, szinte alapjaratrol indulok mindig es a turaciot 1000 es max 2200 kozott tartom.
2 hetente egy koverebb gaz, akkor tisztul a kipuff es kesz az egesz :-)
Ma voltam szegeden atvenni a vedoket DomeSL-tol ment a klima egyfeszt nem volt semmi gond. Igaz meleg se volt annyira, de a ventiket hallottam mindjart inditas utan.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2011.05.21 szombat, 17:32:04 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.05.21 szombat, 17:23:56
nem tudom mi bajotok a klimaval... lehet az enyem is tuningolva van es nem tudok rola.... Soha sem sikerult lefullasztani, pedig en igazan nyomatekbol vezetek, szinte alapjaratrol indulok mindig es a turaciot 1000 es max 2200 kozott tartom.
2 hetente egy koverebb gaz, akkor tisztul a kipuff es kesz az egesz :-)
Ma voltam szegeden atvenni a vedoket DomeSL-tol ment a klima egyfeszt nem volt semmi gond. Igaz meleg se volt annyira, de a ventiket hallottam mindjart inditas utan.
nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi
csak olyan más a motor 1500-ig
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2011.05.21 szombat, 17:32:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.21 szombat, 17:32:04
nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi
csak olyan más a motor 1500-ig
a ci a di-hez képest alul nyomaték szegény
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2011.05.21 szombat, 17:54:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.21 szombat, 17:32:50
a ci a di-hez képest alul nyomaték szegény
Ez így van...És ci-vel is le lehet fulladni,ha nem figyelsz oda...
Mondjuk ha 3asban indulsz el véletlenül
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2011.05.21 szombat, 18:14:02 »
lustasagbol mar indultam el helybol 2-el es 3-al is, lassan elmegy. Tudom hulyeseg, dehat az ember mindig hibazik amig el
holnap szerelem szerelem szerelem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2011.05.21 szombat, 20:10:36 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.05.21 szombat, 19:59:52
Sziasztok.
60.000km van mind a 4 fékbetétemben és tárcsámban.
Létezik,hogy a jobb hátsó elkopott?
Húzott egy egy fél centis csíkot körbe a tárcsára meg nyöszörög ha lassan gurulok.
kosz nem mehetett bele?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2011.05.21 szombat, 20:12:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.05.21 szombat, 19:59:52
Sziasztok.
60.000km van mind a 4 fékbetétemben és tárcsámban.
Létezik,hogy a jobb hátsó elkopott?
Húzott egy egy fél centis csíkot körbe a tárcsára meg nyöszörög ha lassan gurulok.
ha beszorult, akkor igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2011.05.21 szombat, 20:45:07 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.21 szombat, 12:19:28
Sziasztok!
Valamelyik turbócsövem elfingta magát. Már korábban láttam, hogy olajpárás az akkutól balra lemenő cső (egr fémcsöve után) de tegnap volt egy érdekes kalandom (elrúgtam neki úgy, ahogy nem szoktam) és azóta olyan szépen süvít, hogy tuti turbócső lesz.
Van valami olcsó(bb) beszerzési forrásunk? Tudom, szilikon meg stb, de ez 5 gangos Di. Persze ha arra is van jöhet!
A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"
Mi lehet ez?
Szia!
Nekem most jöttek le a turbócsöveim(hibátlanok), meg az EGR becsatlakozó fémház turbónyomás levételi hellyel..
Ha érdekel írj....2001-es TDDi változós turbóval
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2011.05.21 szombat, 20:47:56 »
Megütögettem egy kalapáccsal aztán majd meglátom mi lessz.
Az előbb hívtam egy Non-stop és arrogáns szerelőt aki 22000ft ért adna valami névtelen betétet és 20000ft a munkadíj ha minden rendben megy.
Ennyiből hétköznap már tárcsát is cserélnek nem?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2011.05.21 szombat, 20:48:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.21 szombat, 14:26:19
ha megmondod, hogy melyik cső kell, akkor tudok mondani rá árat:
DI-vel lefulladni??
nekem még nem sikerült összehozni
a bekapcsolt klímát meg végképp nem érezni rajta... ugyan úgy megy bekapcsolt és kikapcsolt klímával is.
esetleg a fékolajat cseréld le, ha régi, mert egy körön van a fék és a kuplung.
jah és az alapjáratnak sem kéne beragadnia 400-ra.
Neki 2001-es, azok közül amit betettél nem sok passzol az Övére..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2011.05.21 szombat, 21:08:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.21 szombat, 20:48:12
Neki 2001-es, azok közül amit betettél nem sok passzol az Övére..
sőt még nekem sem, ez az mmt6-osé, kicsit mellé nyomtam
szóval akkor melyik kellene??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2011.05.21 szombat, 21:15:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.21 szombat, 16:28:58
ha megy a klíma nekem is csak sokkal nagyobb gázra hajlandó elmozdulni alapjárattól, olyan mintha húznák lefele a mutatót
Egész más olyankor a kocsi, de csak alacsony fordulaton...
Úgy látszik,hogy ez a klímás probléma másnál is előfordul.Nálam alapjárattól 1500-1600-ig nagyon nulla,
érzésem szerint klíma nélkül, trélerrel sokkal jobban megy.
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2011.05.21 szombat, 21:47:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.21 szombat, 17:32:04
nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi
csak olyan más a motor 1500-ig
Az enyém is ilyen!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2011.05.21 szombat, 22:36:27 »
Ezt a klímás dolgot nem értem. Sztem ilyen teljesítményű kocsival nem kellene nagy hatása legyen. Kifinomultak nyilván érzik a hatását.
Mikor a gyengusz benzinesből szoktam át dízelre, két hétig szinte napi rendszerességgel lefulladtam a kuplung miatt. Egy élmény egy kétsávos kereszteződésben...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Klíma, turbó
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2011.05.22 vasárnap, 12:43:58 »
Sziasztok!
Akkor így mindenkinek reagálva a kuplungra: Nekem is az elindulásnál valahogy máshogy kell gázt adni ha megy a klíma, ebből fakadt a probléma. Hozzáteszem, hogy évi 35K+ Km-t megyek, és eddig kb 2x fulladt be, szerintem ez elnézhető
Amúgy a passat-os haverom is mondta, hogy neki is máshogy kell a gázt/kuplungot használni ha megy a klímája (1.9PD) Azt hiszem lesz rajta egy fékolaj csere, az 2 évente úgyis dukál.
Turbó:
Fogalmam sincs melyik cső az, a hang a turbó felől jön, vagyis onnan hallani, ahogy feltölt, és sziszegve/sisteregve szépen fúj ki valahol. Minél többet tölt, annál jobban hallani, hogy a szakadásnál jobban szétnyitja a lukat és fúj ki.A helyet nem látom, de onnan jön a hang. Érdekes ugyanakkor, hogy az EGR utáni fém cső felől jövő gumicsövem is olajos, amelyik a cooler felé megy, de az már kb 2 hónapja. Az is cserés lesz valszeg, de ami most nagyon ereszt az nem ez. Na majd teszek fel videót is valamikor. V. Tamás korábbi képét felhasználva itt bejelöltem kb mi hol van, tegnap csak gyorsan meghallgattam, és egyértelműen a turbónál jön a hang:
Turbócsövekre pedig, ha Nektek világos az elmondásból melyik kell, privátban várnék ajánlatokat! A képek valahogy nekem zavarosak, mintha az inverze lenne az enyémnek.
Köszi!
M.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Klíma, turbó
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2011.05.22 vasárnap, 13:13:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.22 vasárnap, 12:43:58
Sziasztok!
Akkor így mindenkinek reagálva a kuplungra: Nekem is az elindulásnál valahogy máshogy kell gázt adni ha megy a klíma, ebből fakadt a probléma. Hozzáteszem, hogy évi 35K+ Km-t megyek, és eddig kb 2x fulladt be, szerintem ez elnézhető
Amúgy a passat-os haverom is mondta, hogy neki is máshogy kell a gázt/kuplungot használni ha megy a klímája (1.9PD) Azt hiszem lesz rajta egy fékolaj csere, az 2 évente úgyis dukál.
Turbó:
Fogalmam sincs melyik cső az, a hang a turbó felől jön, vagyis onnan hallani, ahogy feltölt, és sziszegve/sisteregve szépen fúj ki valahol. Minél többet tölt, annál jobban hallani, hogy a szakadásnál jobban szétnyitja a lukat és fúj ki.A helyet nem látom, de onnan jön a hang. Érdekes ugyanakkor, hogy az EGR utáni fém cső felől jövő gumicsövem is olajos, amelyik a cooler felé megy, de az már kb 2 hónapja. Az is cserés lesz valszeg, de ami most nagyon ereszt az nem ez. Na majd teszek fel videót is valamikor. V. Tamás korábbi képét felhasználva itt bejelöltem kb mi hol van, tegnap csak gyorsan meghallgattam, és egyértelműen a turbónál jön a hang:
Turbócsövekre pedig, ha Nektek világos az elmondásból melyik kell, privátban várnék ajánlatokat! A képek valahogy nekem zavarosak, mintha az inverze lenne az enyémnek.
Köszi!
M.
ha onnan hallod a kifújást, akkor az lehet akár kipufsor tömítés is, vagy a turbó és a katalizátor közti tömítés is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Klíma, turbó
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2011.05.22 vasárnap, 13:28:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.22 vasárnap, 13:13:06
ha onnan hallod a kifújást, akkor az lehet akár kipufsor tömítés is, vagy a turbó és a katalizátor közti tömítés is
Van erről valakinek képe/rajza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Klíma, turbó
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2011.05.22 vasárnap, 13:36:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.22 vasárnap, 13:28:04
Van erről valakinek képe/rajza?
V.Tamás linkelt be olyan képeket, ahol látszik a 2 tömítés.
(alulról van fotózva katalizátor nélkül)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 11:39:20 »
az olajos cso az S alaku, az szokott behalni ebben a tipusu motorban. Nekem si kb 2 honap alatt izzadja ki magat ujbol, megtorlom es kesz.
Nalam a vaszon szakadt meg a bilincsek kornyeken, es ott ereszt olajat, de nem fuj ki.
Addig nem cserelem amig nem KO.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Klíma, turbó
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 13:04:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.22 vasárnap, 13:36:08
V.Tamás linkelt be olyan képeket, ahol látszik a 2 tömítés.
(alulról van fotózva katalizátor nélkül)
Nem találom azt a képet... Vik holnap rácsekkol, akkor okosabbak leszünk.
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 21:20:52 »
Uraim! Az lenne a kérdésem, hogy nincs-e valami megoldás a főtengely szíjtárcsára? Muszáj megvenni ezt a gumis vacakot? Másodszorra megy tönkre és már kicsi mozgatja a fantáziámat a dolog.
Észrevételeket köszönöm!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2011.05.24 kedd, 09:06:23 »
Idézetet írta: Tike - 2011.05.23 hétfő, 21:20:52
Uraim! Az lenne a kérdésem, hogy nincs-e valami megoldás a főtengely szíjtárcsára? Muszáj megvenni ezt a gumis vacakot? Másodszorra megy tönkre és már kicsi mozgatja a fantáziámat a dolog.
Észrevételeket köszönöm!
Új szíjtárcsa, új feszítő, és szabadonfutósítás állítólag megoldja....... Nekem még nem volt időm nekiállni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2011.05.24 kedd, 15:48:45 »
Olajat tud valaki most occsóé?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2011.05.24 kedd, 15:55:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 15:48:45
Olajat tud valaki most occsóé?
keres-kínál topic, wyctor szervezte nemrég, lehet, hogy él még a lehetőség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2011.05.24 kedd, 15:58:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 15:48:45
Olajat tud valaki most occsóé?
cromaxba 6 liter 6000
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:05:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.24 kedd, 15:58:10
cromaxba 6 liter 6000
ha annyi lenne nem kérdeztem volna
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:07:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 16:05:48
ha annyi lenne nem kérdeztem volna
mikor vettem az olajszűrőt meg a légszűrőt azt mondta a srác hogy ne vegyek semmit, mert ő 6000ért adja a 6 litert... nem mondtam volna ha nem így lenne
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:09:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.24 kedd, 16:07:31
mikor vettem az olajszűrőt meg a légszűrőt azt mondta a srác hogy ne vegyek semmit, mert ő 6000ért adja a 6 litert... nem mondtam volna ha nem így lenne
ennyit számít, hogy másik régióban laksz?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:10:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 16:09:57
ennyit számít, hogy másik régióban laksz?
nemtudom, meglepődtem, ahhoz képest, hogy majdnem 3szorosáért vettem meg előtte 2 héttel a castrol olajat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:11:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 16:05:48
ha annyi lenne nem kérdeztem volna
itt annyi
http://mondeo.hu/index.php?topic=5634.0
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:16:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 15:48:45
Olajat tud valaki most occsóé?
Ha a liter/1000Ft.- 5w-30 Olcsó , akkor igen
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
hor.m.
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2011.05.24 kedd, 18:23:46 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek,
MK3 Mondeom van, 2001-es évj., TDDI motorral.
Alapjáraton és főleg 2000 fordulat felett, intenzíven rángat és lüktetve gyorsul, eközben időnként füstölni is szokott ( ami teljesen szokatlan Tőle).
A szerelők a turbó cső vagy v.melyik légcső repedésére gondoltak, de nem az volt a hiba, valamint az EGR szelepnek sincs baja.
Az üzemagyagszűrővel pedig 15-20 ezer km tettem meg.
Az adagolóval lehet a gond, vagy esetleg az üzemagyag rendszerben a nyomástartó szeleppel, vagy valami egészen más?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2011.05.24 kedd, 18:37:22 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.24 kedd, 16:16:11
Ha a liter/1000Ft.- 5w-30 Olcsó , akkor igen
Az jó lenne, de nekem hétfőig kéne is a cucc.
Ha így is megy, akkor kéne 12L 5w30.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2011.05.24 kedd, 19:07:26 »
Idézetet írta: hor.m. - 2011.05.24 kedd, 18:23:46
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek,
MK3 Mondeom van, 2001-es évj., TDDI motorral.
Alapjáraton és főleg 2000 fordulat felett, intenzíven rángat és lüktetve gyorsul, eközben időnként füstölni is szokott ( ami teljesen szokatlan Tőle).
A szerelők a turbó cső vagy v.melyik légcső repedésére gondoltak, de nem az volt a hiba, valamint az EGR szelepnek sincs baja.
Az üzemagyagszűrővel pedig 15-20 ezer km tettem meg.
Az adagolóval lehet a gond, vagy esetleg az üzemagyag rendszerben a nyomástartó szeleppel, vagy valami egészen más?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
115le-s?? AC-pumpa jó??
szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2011.05.24 kedd, 21:24:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.05.24 kedd, 18:37:22
Az jó lenne, de nekem hétfőig kéne is a cucc.
Ha így is megy, akkor kéne 12L 5w30.
Pü-ment
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2011.05.25 szerda, 09:13:07 »
Sziasztok!
Egy dolgot elfelejtettem írni múltkor. Mikor a turbókat cserélgettem az autómon, azt láttam hogy az EGR-hűtő fölött a rövid vízcsőszakasz /a turbo csigaház és az EGR-hűtő közti részen/ a gyári bilincs mellett ki van szakadva. Nem folyt a víz még egyikből sem, de arra lehet készülni szerintem hogy később lesznek vele gondok....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hor.m.
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2011.05.25 szerda, 10:54:57 »
115le-s?? AC-pumpa jó??
szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??
Igen, 115 Le-s, az egr és AC pumpa pedig rendben van.
A szerelő hívott, hogy az adagolónál olvastak ki hibát:
- befecskendezési idő nem megfelelő
-cserélje ki a magasnyomású szivattyú befecskendezési mágnesszelepet!
Mit tanácsolnátok, adagoló felújjítás?
kb 150 ezer forint?
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 05:28:21 »
Idézetet írta: hor.m. - 2011.05.25 szerda, 10:54:57
115le-s?? AC-pumpa jó??
szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??
Igen, 115 Le-s, az egr és AC pumpa pedig rendben van.
A szerelő hívott, hogy az adagolónál olvastak ki hibát:
- befecskendezési idő nem megfelelő
-cserélje ki a magasnyomású szivattyú befecskendezési mágnesszelepet!
Mit tanácsolnátok, adagoló felújjítás?
kb 150 ezer forint?
szerintem nincs az annyi
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 15:13:37 »
attól függ mi baja van.....egy sima pados bemérés kb 40 rongy...és még hozzá sem nyúltak
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 21:09:45 »
Hát sajna tuning dolog megtorpant....kilukadt két tuning porlasztócsúcs is....matekolás kell vagy autócsere lessz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 23:16:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.26 csütörtök, 21:09:45
Hát sajna tuning dolog megtorpant....kilukadt két tuning porlasztócsúcs is....matekolás kell vagy autócsere lessz.
és mitől lyukadt ki??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 23:27:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.26 csütörtök, 23:16:27
és mitől lyukadt ki??
esztergakéstől....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 23:35:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.26 csütörtök, 23:27:42
esztergakéstől....
hát ha elbaxta az esztergás, akkor vegyen ő újakat. mit kell ezen matekolni??
a mondeo vagy audi pcs-t kurta el?? a "házat" vagy a csúcs részt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 23:43:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.26 csütörtök, 23:35:20
hát ha elbaxta az esztergás, akkor vegyen ő újakat. mit kell ezen matekolni??
a mondeo vagy audi pcs-t kurta el?? a "házat" vagy a csúcs részt??
nem ***+tt el semmit hanem a mondeoba akkora idióta csucsok vannak hogy nem lehet belefaragni semmit, egy f+s az egész....de beis fejeztem az egész tuningot aszem.....eladok mindent.....lehet a kocsit is, még nem tudom,de nemis érdekel most az autó, úgy berágtam, meg buktam lóvét megint....nem tudom mennyit érhet de mond valaki jó árat viheti a p+csába......
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 23:45:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.26 csütörtök, 23:43:07
nem ***+tt el semmit hanem a mondeoba akkora idióta csucsok vannak hogy nem lehet belefaragni semmit, egy f+s az egész....de beis fejeztem az egész tuningot aszem.....eladok mindent.....lehet a kocsit is, még nem tudom,de nemis érdekel most az autó, úgy berágtam, meg buktam lóvét megint....nem tudom mennyit érhet de mond valaki jó árat viheti a p+csába......
tourant számolsz be[csere jobban mondva] (1.9 pdmotor sok lehetőséggel)
akkor érdekelhet
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 23:47:13 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2011.05.27 péntek, 11:14:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.26 csütörtök, 23:45:01
tourant számolsz be[csere jobban mondva] (1.9 pdmotor sok lehetőséggel)
akkor érdekelhet
mikori? érdekelhet hogy gondolnád?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2011.05.27 péntek, 11:37:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.27 péntek, 11:14:00
mikori? érdekelhet hogy gondolnád?
írok pü-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2011.05.27 péntek, 13:38:50 »
Az enyém nem kell? A kaszni javított, de a többi király.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.27 péntek, 11:37:23
írok pü-t
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ