Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:07:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102419 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:29:26 »

termosztatot cserelnek garisan?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2011.11.18 péntek, 11:57:26 »

termosztatot cserelnek garisan?

Elvileg ha számlád van a beépítésről is és az alkatrészről is akkor igen Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2011.11.18 péntek, 13:49:04 »

Sziasztok integet2. Ismét segítséget kérnék. help A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2011.11.18 péntek, 14:00:13 »

Sziasztok integet2. Ismét segítséget kérnék. help A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...
ilyen volt nekem is, adagoló felújítás lett a vége

olvassatok hibakódot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2011.11.18 péntek, 14:08:31 »

Sziasztok integet2. Ismét segítséget kérnék. help A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...

Ha a generátorod vacakol, azt a műszereket megvilágító izzóknál lehet jól látni, vibrálhat a fényük.
Ilyen esetben előfordulhat az alapjárat ingadozás. Ha ez van, az generátor szénkefe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2011.11.18 péntek, 16:19:07 »

 Remélem nem adagoló lesz. falbav Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami: wave Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni?  Köszike... worship
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2011.11.18 péntek, 16:24:19 »

Remélem nem adagoló lesz. falbav Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami: wave Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni?  Köszike... worship
ford-nál óvatosan, lehet, hogy lefrissíti a chip-et a kocsiról.

bosch kts-es szakit keress Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2011.11.18 péntek, 18:05:15 »

Remélem nem adagoló lesz. falbav Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami: wave Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni?  Köszike... worship
A generátorral kezd!Biztosan azzal van gond.Ha az adagoló miatt ingadozna az alapjárat,akkor a fények nem villognának.És vica verza.Azért ingadozik,mert a generátorral gond van,és az ecu emelgeti a fordszámot.Nézesd meg egy szakival,lehet,hogy kefét kell cserélni,de lehet,hogy felújítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2011.11.18 péntek, 18:50:15 »

Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg rinya)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm wave

Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2011.11.18 péntek, 18:51:18 »

Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg rinya)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm wave

Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm worship
szoboszlón kit?? címe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:00:05 »

Csomád-on lenne a dieselszerviz.hu dehát gondolom neked az túl messze van, meg több nap lenne mire sorra kerül a kocsi.
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:08:39 »

szoboszlón kit?? címe??
Telefonszámot kaptam,meg egy nevet
Aszem Kis János,meg egy 20-as szám.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:34:25 »

Telefonszámot kaptam,meg egy nevet
Aszem Kis János,meg egy 20-as szám.
ha az, akire gondolok, akkor az nem fog tudni segíteni neked, vp-vel nem foglalkoznak.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:12:34 »

ha az, akire gondolok, akkor az nem fog tudni segíteni neked, vp-vel nem foglalkoznak.


nem tudom nekem azt mondta a helyi szaki,hogy ott még javítanak magasnyomású rendszereket is
Akkor hova fordúljak Huh? help
Naplózva
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:51:05 »

Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg rinya)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm wave

Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm worship

Hali!
Az enyémmel is ilyen problémák vannak és nemtudom már régota hogy mi lehet a baja a kocsinak, de rájöttem hogy mikor érzem az ugrást és elmegy az erő akkor menet közben leállítom ( közben gurulok az úton) majd 2-3 mp mulva beindítom és semmi baja nincs!
Utána lehet hogy műxik 4-5 napig rendesen, de van olyan is amikor félórán belül 2szer is csinálja!
Igazábol fingom sincs hogy mibaja lehet, de ha rájönnél akkor kérlek oszd meg itt a fórumon!!!
Előre is köszi!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:53:47 »

nem tudom nekem azt mondta a helyi szaki,hogy ott még javítanak magasnyomású rendszereket is
Akkor hova fordúljak Huh? help
nekem leszedték itt helyben és Hódmezővásárhelyen csinálták meg. posta hozta-vitte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:18:51 »

"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
Az enyémnek is ilyen hangja van 1900-as fordulattól. Mi baja lehet?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
dacoo75
Vendég
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:57:18 »

Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:02:12 »

Az enyémnek is ilyen hangja van 1900-as fordulattól. Mi baja lehet?

Ott változik a porlasztás, ez másnál is érzékelhető, nálam inkább kicsit 2000 közelében változik meg a hangja.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:07:06 »

Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi

Csak tipp, mivel fulladozik, nem megy és füstől - szerintem anyagot csak csak kap, de levegőt lehet nem eleget. EGR dugózva van? Szivókamra volt már takarítva? MAF szenzot is tisztítanám, turbó csöveket átnézném, - ez eddig nem sok kiadás! Ha ezek után is fenn áll akor jöhetne a (115LE esetében) az AC ellenőrzés, a turbó vákuumcső ellenőrzés változó geó esetén a rudazat ellenőrzése.
Ez sem segít, akkor komolyabb gond lehet.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:24:24 »

Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi
Az AC-t ellenőrizd első körben, olyan, mintha nem lenne elég anyag (rángat, nem reagál a gázadásra...)
A gázolajszűrő előtt vedd le a csövet, tedd bele a végét egy üvegbe és indítóztass(nem elég a gyújtás) ha nagy nyomással tolja az anyagot teljes csőkeresztmetszetben, akkor az AC jó. Ennek az ellenőrzését te is meg tudod csinálni, ha ez jó és kizártad ezt a hibát, akkor vidd el diagnosztikára, és megmondják mi a baj. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:30:56 »

Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:34:56 »

Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?

Igen, ~3-4 liter kijön, ha jól emlékszem. Lavorral fogd fel.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:36:14 »

Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?
Eléggé...inkább engedd le előtte, van egy műanyag csavar a hűtőd valamelyik sarkán..talán a bal oldalon alul  Roll Eyes ott le lehet engedni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:36:31 »

Az AC-t ellenőrizd első körben, olyan, mintha nem lenne elég anyag (rángat, nem reagál a gázadásra...)
A gázolajszűrő előtt vedd le a csövet, tedd bele a végét egy üvegbe és indítóztass(nem elég a gyújtás) ha nagy nyomással tolja az anyagot teljes csőkeresztmetszetben, akkor az AC jó. Ennek az ellenőrzését te is meg tudod csinálni, ha ez jó és kizártad ezt a hibát, akkor vidd el diagnosztikára, és megmondják mi a baj. wave

Szia Ervin!

A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?

Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:37:41 »

Szia Ervin!

A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?
Igen, ha nincs levegő, akkor fekete korom a jellemző.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:39:07 »

Szia Ervin!

A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?

Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
Kerékösszetartást mikor állíttattál?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:40:30 »

Kerékösszetartást mikor állíttattál?

Tavasszal Szekszárdon - lézeres pad, nyáron ellenőriztettem Bp-en is - az is lézeres pad volt (rendben volt)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:41:23 »

Szia Ervin!

A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?

Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
megcsináltad a cikkben leírtakat?? segített valamit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:44:21 »

megcsináltad a cikkben leírtakat?? segített valamit??

Ne itt, a TDDI-ben írjuk tele, átmentem az MKIIII Általános kérdésekhez  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:52:00 »

Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg rinya)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm wave

Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm worship
Azért az AC-t ellenőrizném itt is először... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:25:56 »

nekem leszedték itt helyben és Hódmezővásárhelyen csinálták meg. posta hozta-vitte
Ezt a Hódmezővásárhelyre posta fordultával megoldást nekem is ajánlották itt Dunakeszin úgy látszik nagy hírük van...
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2011.11.19 szombat, 06:57:28 »

Azért az AC-t ellenőrizném itt is először... wave
Gondolom aksiról rákötni direktbe,csövet adagoló előtt széthúzni aztán hadmenjen!!
Ezt még nem próbáltam,de kifogom,Ja hallottam olyat is hogy a légtömegmérő is csinálhat ilyeneket ha beszarik-tényleg csinálhat ilyet??? rinya
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2011.11.19 szombat, 09:47:34 »

Gondolom aksiról rákötni direktbe,csövet adagoló előtt széthúzni aztán hadmenjen!!
Ezt még nem próbáltam,de kifogom,Ja hallottam olyat is hogy a légtömegmérő is csinálhat ilyeneket ha be***ik-tényleg csinálhat ilyet??? rinya
Ha direktbe kötöd, akkor nem tudod, hogy ki megy-e az áram a pumpáig...szűrő előtt húzd le a csövet, tedd a végét egy üvegbe és indítóztass vkivel, te meg figyeld, hogy nyomja rendesen az anyagot.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2011.11.19 szombat, 18:38:08 »

Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is? help
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:13:11 »

Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is? help
igen.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg546138#msg546138
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:33:35 »



Csak simán le kell csavarozni aztán vissza?
Nem fog utána szivárogni és nem lesz levegős?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:36:30 »

Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is? help
                                                                                                                                                                                                                            :integet2:Én nem vettem le a nyomócsöveket,csak a műanyag szívócsonkot! Lehet így kicsit macerásabb,de legalább nem levegősödött le!
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:42:37 »

Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!  szomoru1 Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:45:07 »

Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!  szomoru1 Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
Izzítógyertya kiégett valamelyik.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:55:01 »

Izzítógyertya kiégett valamelyik.  wave
Na az szép.  falbav 2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben.  Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen Wink)
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:58:20 »

Izzítógyertya kiégett valamelyik.  wave
Ja , most olvasom újra, csak 3-4 órát állt, akkor nem valószínű az izzító, mert annyi alatt nem hül ki annyira...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:01:52 »


Csak simán le kell csavarozni aztán vissza?
Nem fog utána szivárogni és nem lesz levegős?
igen.
De természetesen levegős lesz.Le kell légteleníteni!Indítózáskor picit meg kell nyitni a hollandikat a porlasztóknál,és utána,ahogy megjelenik a gázolaj-jól meghúzni azokat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:02:32 »

Na az szép.  falbav 2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben.  Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen Wink)
Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg)  és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:11:17 »

Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg)  és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Mikor kész lett tettünk oda vizet, beindítottuk, de nem láttuk,hogy kifújt volna. A 3-4 órás állás előtt is csak 5 percet járt a motor míg a gyereket elvittem .... és ez előtt is állt vagy 3 óra hosszat.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:15:39 »

Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!  szomoru1 Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
nincs elektromos kiegészítőfűtésed?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:17:07 »

nincs elektromos kiegészítőfűtésed?
De igen van.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:19:01 »

De igen van.
vedd ki a biztieit,és próbáld úgy!Lehet,hogy amikor bekapcsolnak,a határon van a generátor terhelhetősége,és az miatt emeli a fordulatot a pcm!
Motortér F3as bizti,60A! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 20:21:18 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:34:30 »

vedd ki a biztieit,és próbáld úgy!Lehet,hogy amikor bekapcsolnak,a határon van a generátor terhelhetősége,és az miatt emeli a fordulatot a pcm!
Motortér F3as bizti,60A! Wink
Rendben,de ezt már csak reggel!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:35:25 »

Na az szép.  falbav 2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben.  Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen Wink)
mennyiért csinálták meg a menetet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.