Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:25:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102655 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5550 Dátum:
2011.11.16 szerda, 13:29:26 »
termosztatot cserelnek garisan?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5551 Dátum:
2011.11.18 péntek, 11:57:26 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.11.16 szerda, 13:29:26
termosztatot cserelnek garisan?
Elvileg ha számlád van a beépítésről is és az alkatrészről is akkor igen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5552 Dátum:
2011.11.18 péntek, 13:49:04 »
Sziasztok
. Ismét segítséget kérnék.
A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5553 Dátum:
2011.11.18 péntek, 14:00:13 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.18 péntek, 13:49:04
Sziasztok
. Ismét segítséget kérnék.
A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...
ilyen volt nekem is, adagoló felújítás lett a vége
olvassatok hibakódot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5554 Dátum:
2011.11.18 péntek, 14:08:31 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.18 péntek, 13:49:04
Sziasztok
. Ismét segítséget kérnék.
A napokban el kezdett ingadozni az alapjáratom,de nem mindig csinálja. Motorcsekk nem világít,gondol egyet ingadozik,megyek tovább már nem csinálja. Amit még észrevettem hogy a xenon fénye is ingadozik,de alig lehet észrevenni. Megemeli az alapjáratot,majd visszaesik. Egr le van dogózva,üza szűrőt nemrég cseréltem! Merre kezdjem a hibakeresést? Előre is köszi...
Ha a generátorod vacakol, azt a műszereket megvilágító izzóknál lehet jól látni, vibrálhat a fényük.
Ilyen esetben előfordulhat az alapjárat ingadozás. Ha ez van, az generátor szénkefe.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5555 Dátum:
2011.11.18 péntek, 16:19:07 »
Remélem nem adagoló lesz.
Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami:
Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni? Köszike...
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5556 Dátum:
2011.11.18 péntek, 16:24:19 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.18 péntek, 16:19:07
Remélem nem adagoló lesz.
Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami:
Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni? Köszike...
ford-nál óvatosan, lehet, hogy lefrissíti a chip-et a kocsiról.
bosch kts-es szakit keress
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5557 Dátum:
2011.11.18 péntek, 18:05:15 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.18 péntek, 16:19:07
Remélem nem adagoló lesz.
Megnézzük a hibakódot meg a gencsit is,hátha el tudunk indulni valamerre! Még valami:
Fordnál próbálkozzak hibát olvastatni vagy egy mezei laptopos aut.vill. szerelő is meg tudja nézni? Köszike...
A generátorral kezd!Biztosan azzal van gond.Ha az adagoló miatt ingadozna az alapjárat,akkor a fények nem villognának.És vica verza.Azért ingadozik,mert a generátorral gond van,és az ecu emelgeti a fordszámot.Nézesd meg egy szakival,lehet,hogy kefét kell cserélni,de lehet,hogy felújítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5558 Dátum:
2011.11.18 péntek, 18:50:15 »
Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg
)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm
Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5559 Dátum:
2011.11.18 péntek, 18:51:18 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.18 péntek, 18:50:15
Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg
)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm
Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm
szoboszlón kit?? címe??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5560 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:00:05 »
Csomád-on lenne a dieselszerviz.hu dehát gondolom neked az túl messze van, meg több nap lenne mire sorra kerül a kocsi.
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5561 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:08:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.18 péntek, 18:51:18
szoboszlón kit?? címe??
Telefonszámot kaptam,meg egy nevet
Aszem Kis János,meg egy 20-as szám.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5562 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:34:25 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.18 péntek, 19:08:39
Telefonszámot kaptam,meg egy nevet
Aszem Kis János,meg egy 20-as szám.
ha az, akire gondolok, akkor az nem fog tudni segíteni neked, vp-vel nem foglalkoznak.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5563 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:12:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.18 péntek, 19:34:25
ha az, akire gondolok, akkor az nem fog tudni segíteni neked, vp-vel nem foglalkoznak.
nem tudom nekem azt mondta a helyi szaki,hogy ott még javítanak magasnyomású rendszereket is
Akkor hova fordúljak
Naplózva
ATkoSz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5564 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:51:05 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.18 péntek, 18:50:15
Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg
)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm
Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm
Hali!
Az enyémmel is ilyen problémák vannak és nemtudom már régota hogy mi lehet a baja a kocsinak, de rájöttem hogy mikor érzem az ugrást és elmegy az erő akkor menet közben leállítom ( közben gurulok az úton) majd 2-3 mp mulva beindítom és semmi baja nincs!
Utána lehet hogy műxik 4-5 napig rendesen, de van olyan is amikor félórán belül 2szer is csinálja!
Igazábol fingom sincs hogy mibaja lehet, de ha rájönnél akkor kérlek oszd meg itt a fórumon!!!
Előre is köszi!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5565 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:53:47 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.18 péntek, 20:12:34
nem tudom nekem azt mondta a helyi szaki,hogy ott még javítanak magasnyomású rendszereket is
Akkor hova fordúljak
nekem leszedték itt helyben és Hódmezővásárhelyen csinálták meg. posta hozta-vitte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5566 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:18:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 21:27:44
"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
Az enyémnek is ilyen hangja van 1900-as fordulattól. Mi baja lehet?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
dacoo75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5567 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:57:18 »
Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5568 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:02:12 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.18 péntek, 21:18:51
Az enyémnek is ilyen hangja van 1900-as fordulattól. Mi baja lehet?
Ott változik a porlasztás, ez másnál is érzékelhető, nálam inkább kicsit 2000 közelében változik meg a hangja.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5569 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:07:06 »
Idézetet írta: dacoo75 - 2011.11.18 péntek, 21:57:18
Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi
Csak tipp, mivel fulladozik, nem megy és füstől - szerintem anyagot csak csak kap, de levegőt lehet nem eleget. EGR dugózva van? Szivókamra volt már takarítva? MAF szenzot is tisztítanám, turbó csöveket átnézném, - ez eddig nem sok kiadás! Ha ezek után is fenn áll akor jöhetne a (115LE esetében) az AC ellenőrzés, a turbó vákuumcső ellenőrzés változó geó esetén a rudazat ellenőrzése.
Ez sem segít, akkor komolyabb gond lehet.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5570 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:24:24 »
Idézetet írta: dacoo75 - 2011.11.18 péntek, 21:57:18
Sziasztok... Mondeo TDDI 2001 :Nekem olyan problémám lenne, hogy kb egy hete iszonyúan el kezdett rángatni (melegen).. Fuladozik, gázadásra nem reagál csak hébe-hóba... Alapjáraton még csak-csak elmegy. Folyamatosan kékes füstöt nyom de nem is akárhogyan ...Ha leállítom el sem indul vagy nagyon nehezen.... Aztán ha kihül ujra rendesen indul. Van hogy elment két napig és semmi gondja nem volt.. Gázolajszűrőt cseréltem.... Remélem nem adagoló... Valaki tudna valami tippet adni mi lehet , vagy legalább merre induljak a probléma keresésében??? előre is köszi
Az AC-t ellenőrizd első körben, olyan, mintha nem lenne elég anyag (rángat, nem reagál a gázadásra...)
A gázolajszűrő előtt vedd le a csövet, tedd bele a végét egy üvegbe és indítóztass(nem elég a gyújtás) ha nagy nyomással tolja az anyagot teljes csőkeresztmetszetben, akkor az AC jó. Ennek az ellenőrzését te is meg tudod csinálni, ha ez jó és kizártad ezt a hibát, akkor vidd el diagnosztikára, és megmondják mi a baj.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5571 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:30:56 »
Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5572 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:34:56 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.18 péntek, 22:30:56
Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?
Igen, ~3-4 liter kijön, ha jól emlékszem. Lavorral fogd fel.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5573 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:36:14 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.18 péntek, 22:30:56
Ha olajköri termosztátot cserélek akkor ott nagyon folyik a fagyálló?
Eléggé...inkább engedd le előtte, van egy műanyag csavar a hűtőd valamelyik sarkán..talán a bal oldalon alul
ott le lehet engedni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5574 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:36:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.18 péntek, 22:24:24
Az AC-t ellenőrizd első körben, olyan, mintha nem lenne elég anyag (rángat, nem reagál a gázadásra...)
A gázolajszűrő előtt vedd le a csövet, tedd bele a végét egy üvegbe és indítóztass(nem elég a gyújtás) ha nagy nyomással tolja az anyagot teljes csőkeresztmetszetben, akkor az AC jó. Ennek az ellenőrzését te is meg tudod csinálni, ha ez jó és kizártad ezt a hibát, akkor vidd el diagnosztikára, és megmondják mi a baj.
Szia Ervin!
A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?
Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5575 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:37:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.18 péntek, 22:36:31
Szia Ervin!
A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?
Igen, ha nincs levegő, akkor fekete korom a jellemző.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5576 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:39:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.18 péntek, 22:36:31
Szia Ervin!
A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?
Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
Kerékösszetartást mikor állíttattál?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5577 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:40:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.18 péntek, 22:39:07
Kerékösszetartást mikor állíttattál?
Tavasszal Szekszárdon - lézeres pad, nyáron ellenőriztettem Bp-en is - az is lézeres pad volt (rendben volt)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5578 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:41:23 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.18 péntek, 22:36:31
Szia Ervin!
A nagyon erős kékes füstre is magyarázat ez?
Másik kormányműben mennyire vagy otthon?
megcsináltad a cikkben leírtakat?? segített valamit??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5579 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:44:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.18 péntek, 22:41:23
megcsináltad a cikkben leírtakat?? segített valamit??
Ne itt, a TDDI-ben írjuk tele, átmentem az MKIIII Általános kérdésekhez
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5580 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:52:00 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.18 péntek, 18:50:15
Sziasztok Fiúk!
Egy kis segítség kellene(mint mindíg
)A gépem megint sz@rozik hidegen ugráll az all.járat füstöl mint egyMTZ,alig akar menni,sőt,le is fullad.Ja és van hogy menetközben érzek egy kis ritmusváltást,ránt egy picit,s nempörög csak 3500-4000-ig.Mi lehet a gond???
voltam ma egy disel szakinál,hogy nem-e porlasztócsúcsos-e,de nem,azt javasolta nézessem meg az adagolót,asszem vp44-es(bocs ha hülyeséget írtam)mert az full elektronika az egéssz,s lehet közvetlen hibakódokat is kiolvasni.
Namost kérdezem én tölletek,hogy tud e valaki segíteni,vagy valami megbízható szakit ajánlani,mert tudtommal ezzel eléggé letudják húzni az embert.
segítségeteket előrre is köszönöm
Ja nekem Hajdúszoboszlón ajánlottak egy céget,ha valaki tud infóval szolgálni rolluk azt megköszönöm
Azért az AC-t ellenőrizném itt is először...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5581 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:25:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.18 péntek, 20:53:47
nekem leszedték itt helyben és Hódmezővásárhelyen csinálták meg. posta hozta-vitte
Ezt a Hódmezővásárhelyre posta fordultával megoldást nekem is ajánlották itt Dunakeszin úgy látszik nagy hírük van...
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5582 Dátum:
2011.11.19 szombat, 06:57:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.18 péntek, 22:52:00
Azért az AC-t ellenőrizném itt is először...
Gondolom aksiról rákötni direktbe,csövet adagoló előtt széthúzni aztán hadmenjen!!
Ezt még nem próbáltam,de kifogom,Ja hallottam olyat is hogy a légtömegmérő is csinálhat ilyeneket ha beszarik-tényleg csinálhat ilyet???
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5583 Dátum:
2011.11.19 szombat, 09:47:34 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.19 szombat, 06:57:28
Gondolom aksiról rákötni direktbe,csövet adagoló előtt széthúzni aztán hadmenjen!!
Ezt még nem próbáltam,de kifogom,Ja hallottam olyat is hogy a légtömegmérő is csinálhat ilyeneket ha be***ik-tényleg csinálhat ilyet???
Ha direktbe kötöd, akkor nem tudod, hogy ki megy-e az áram a pumpáig...szűrő előtt húzd le a csövet, tedd a végét egy üvegbe és indítóztass vkivel, te meg figyeld, hogy nyomja rendesen az anyagot.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5584 Dátum:
2011.11.19 szombat, 18:38:08 »
Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5585 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:13:11 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.19 szombat, 18:38:08
Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is?
igen.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg546138#msg546138
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5586 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:33:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 19:13:11
igen.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg546138#msg546138
Csak simán le kell csavarozni aztán vissza?
Nem fog utána szivárogni és nem lesz levegős?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5587 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:36:30 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.19 szombat, 18:38:08
Olajköri termosztátcserénél tényleg le kell kötni a az adagoló csöveket is?
:integet2:Én nem vettem le a nyomócsöveket,csak a műanyag szívócsonkot! Lehet így kicsit macerásabb,de legalább nem levegősödött le!
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5588 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:42:37 »
Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!
Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5589 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:45:07 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 19:42:37
Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!
Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
Izzítógyertya kiégett valamelyik.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5590 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:55:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 19:45:07
Izzítógyertya kiégett valamelyik.
Na az szép.
2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben. Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen
)
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5591 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:58:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 19:45:07
Izzítógyertya kiégett valamelyik.
Ja , most olvasom újra, csak 3-4 órát állt, akkor nem valószínű az izzító, mert annyi alatt nem hül ki annyira...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5592 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:01:52 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.19 szombat, 19:33:35
Csak simán le kell csavarozni aztán vissza?
Nem fog utána szivárogni és nem lesz levegős?
igen.
De természetesen levegős lesz.Le kell légteleníteni!Indítózáskor picit meg kell nyitni a hollandikat a porlasztóknál,és utána,ahogy megjelenik a gázolaj-jól meghúzni azokat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5593 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:02:32 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 19:55:01
Na az szép.
2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben. Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen
)
Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg) és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5594 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:11:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 20:02:32
Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg) és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Mikor kész lett tettünk oda vizet, beindítottuk, de nem láttuk,hogy kifújt volna. A 3-4 órás állás előtt is csak 5 percet járt a motor míg a gyereket elvittem .... és ez előtt is állt vagy 3 óra hosszat.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5595 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:15:39 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 19:42:37
Sziasztok. Most este ahogy beindítottam a kocsit (3-4 óra állás után) olyat csinált mikor már beindult,hogy 2x vagy 3x beremegett,olyankor a fordulatszámmérő is felugrott 1100-ra majd vissza le 900-ra. Ilyet még nem csinált soha!
Szerintetek mi lehet (lehetett) a baja?
nincs elektromos kiegészítőfűtésed?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5596 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:17:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 20:15:39
nincs elektromos kiegészítőfűtésed?
De igen van.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5597 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:19:01 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 20:17:07
De igen van.
vedd ki a biztieit,és próbáld úgy!Lehet,hogy amikor bekapcsolnak,a határon van a generátor terhelhetősége,és az miatt emeli a fordulatot a pcm!
Motortér F3as bizti,60A!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 20:21:18 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5598 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:34:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 20:19:01
vedd ki a biztieit,és próbáld úgy!Lehet,hogy amikor bekapcsolnak,a határon van a generátor terhelhetősége,és az miatt emeli a fordulatot a pcm!
Motortér F3as bizti,60A!
Rendben,de ezt már csak reggel!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5599 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:35:25 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 19:55:01
Na az szép.
2 nappal ezelőtt lettek cserélve. Mégmeg a 4. hengeré bele is szakatt. Úgy kellett kifúrni,meg perselyt csináltatni,mert sérült a menet a hengerfejben. Am köszönöm a gyors választ! Már megijedtem,hogy valami nagyobb baja van (ettöl nagyobb sose legyen
)
mennyiért csinálták meg a menetet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ