Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102830 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5600 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:45:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 20:35:25
mennyiért csinálták meg a menetet??
Ingyen volt, a cégnél csináltunk mindent. De a szerelő haverom azt monta,hogy ő ezt olyan 10.000-15.000 körül csinálta volna meg. Ebben benne van a kifúrás,a persely csináltatás, minden.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 20:50:03 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5601 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:54:28 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 20:45:31
Ingyen volt, a cégnél csináltunk mindent. De a szerelő haverom azt monta,hogy ő ezt olyan 10.000-15.000 körül csinálta volna meg. Ebben benne van a kifúrás,a persely csináltatás, minden.
leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?
Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5602 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:00:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 20:54:28
leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?
Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.
Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe
Bocs
ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 21:02:39 írta V.Tamás
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5603 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:04:44 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.19 szombat, 21:00:07
Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe
Bocs
ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok
Meg kéne keresni a videót.
De levegővel fújták ki a hengerből a forgácsot a porlasztó felől.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5604 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:06:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.19 szombat, 21:00:07
Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe
Bocs
ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok
nekem is ez jutott eszembe...
nem hiába halogatom én is a cseréjüket... nem lenne kedvem levenni a hengerfejet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5605 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:12:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:06:11
nekem is ez jutott eszembe...
nem hiába halogatom én is a cseréjüket... nem lenne kedvem levenni a hengerfejet...
vazze,megkeresem a videót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5606 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:14:38 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:04:44
Meg kéne keresni a videót.
De levegővel fújták ki a hengerből a forgácsot a porlasztó felől.
Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.
Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5607 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:15:25 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:12:13
vazze,megkeresem a videót!
ügyes vagyok én, bele tudom törni video nélkül is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5608 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:18:40 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.19 szombat, 21:14:38
Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika
egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.
Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer
láttam most nem is túl drágán, asszem 20 volt 3 vagy 4 fajta fejjel...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5609 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:22:10 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.19 szombat, 21:14:38
Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.
Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer
ez egy olyan gyári videó volt,ahol fehér köpenybe dolgozott a bácsi,nagyon profi körülmények,és szerszámok között.
Még csak esélye sem maradt a bennmaradó forgácsnak,mert kifele jött az összes!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5610 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:23:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 20:54:28
leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?
Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.
Nem vettük le, a helyszinen csináltuk.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5611 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:25:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:22:10
ez egy olyan gyári videó volt,ahol fehér köpenybe dolgozott a bácsi,nagyon profi körülmények,és szerszámok között.
Még csak esélye sem maradt a bennmaradó forgácsnak,mert kifele jött az összes!
én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5612 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:28:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:15:25
ügyes vagyok én, bele tudom törni video nélkül is
Az 1-2-3-as hengeré viszonylag könnyen kijött,oda-vissza hajtva és közben bőségesen locsolva csavar lazítóval.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5613 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:30:32 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 21:28:41
Az 1-2-3-as hengeré viszonylag könnyen kijött,oda-vissza hajtva és közben bőségesen locsolva csavar lazítóval.
lassan nekem is ki kéne cserélnem őket...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5614 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:36:31 »
Izzitógyertya egy dolog miatt tud beletörni és ugyse tudsz mit kezdeni vele(se hideg, se meleg motornál) ha nincs behúzva rendesen és lekokszolódik.....de ezt ugyse látod.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5615 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:37:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:30:32
lassan nekem is ki kéne cserélnem őket...
Nekem a 4-böl 4 kuka volt. De azért megnyugtató,hogy xar gyertyákkal is 2.fordításra indult.Ezek szerint a moci még jó állapotban van.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5616 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:41:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.19 szombat, 21:36:31
Izzitógyertya egy dolog miatt tud beletörni és ugyse tudsz mit kezdeni vele(se hideg, se meleg motornál) ha nincs behúzva rendesen és lekokszolódik.....de ezt ugyse látod.
így van.Sőt,van olyan,hogy kijön,de hozza magával az összes menetet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5617 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:43:25 »
Nekem is. 182 ezer km van bennük.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:30:32
lassan nekem is ki kéne cserélnem őket...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5618 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:43:54 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 21:37:51
Nekem a 4-böl 4 kuka volt. De azért megnyugtató,hogy xar gyertyákkal is 2.fordításra indult.Ezek szerint a moci még jó állapotban van.
a tddi,és a tdci mociknak már nem az induláshoz kell az izzítás.Oda megvan a kompresszió.Nem úgy mint a tdi motoroknak,amik 1 rossz gyertyánál már prüszkölnek télen.Az izzítás itt már csak az egyenletes alapjárathoz kell,és hogy hamarabb melegedjen a hengerfej.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5619 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:44:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:25:24
én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte
ez a baj,hogy én sem...és nem találom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5620 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:44:54 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.19 szombat, 21:23:41
Nem vettük le, a helyszinen csináltuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5621 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:45:05 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.11.19 szombat, 21:43:25
Nekem is. 182 ezer km van bennük.
nekem is ennyi van benne de a legnagyobb hidegben is pöccre indul egyből. ha nem várok az izzítára, akkor is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5622 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:47:42 »
Nekem szintén.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:45:05
nekem is ennyi van benne de a legnagyobb hidegben is pöccre indul egyből. ha nem várok az izzítára, akkor is
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5623 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:51:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 21:25:24
én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte
megtaláltam!cdi motort generáloznak benne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Black
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5624 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:53:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:51:34
megtaláltam!cdi motort generáloznak benne!
Akkor szúrd be ide! Én nem láttam, de érdekelne, mint szakmabelit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5625 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:53:47 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.19 szombat, 21:53:02
Akkor szúrd be ide! Én nem láttam, de érdekelne, mint szakmabelit.
Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok!
http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Black
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5626 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:56:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:53:47
Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok!
http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5627 Dátum:
2011.11.19 szombat, 22:05:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:43:54
a tddi,és a tdci mociknak már nem az induláshoz kell az izzítás.Oda megvan a kompresszió.Nem úgy mint a tdi motoroknak,amik 1 rossz gyertyánál már prüszkölnek télen.Az izzítás itt már csak az egyenletes alapjárathoz kell,és hogy hamarabb melegedjen a hengerfej.
Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Black
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5628 Dátum:
2011.11.19 szombat, 22:08:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 21:53:47
Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok!
http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Megnéztem, de nagyon nem értem, hogy mikor mit csinál. (1-2 kivételtől eltekintve. Úgymint dörzsölés, menetfúrás) De ne kezdd el leírni, majd elmondod személyesen.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5629 Dátum:
2011.11.19 szombat, 23:50:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 22:05:16
Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel....
Egészen biztos vagy benne hogy a TDI-nek nem kell izzítás? Mert ebben az esetben a TDI izzitógyertyákat biztos csak szóróajándékként levélnehezéknek árulják.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5630 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 00:26:06 »
Én is lecseréltem mind a 4 izzítógyertyát 1 hónapja már, mind a 4 hibátlanul kijött, akár egy szelepfedélcsavar, meglazítottam, és után kézzel ki tudtam hajtani szerszám nélkül, az újakat ugyanígy be, kézzel, majd meghúztam őket finoman, mértékkel. HIBÁTLAN lett.
Kaptam is az oltást rendesen, hogy óriási mázlim van.
DE. olajosak voltak a gyertyák. mindegyik. ez mitől lehet?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5631 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 00:46:44 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.20 vasárnap, 00:26:06
Én is lecseréltem mind a 4 izzítógyertyát 1 hónapja már, mind a 4 hibátlanul kijött, akár egy szelepfedélcsavar, meglazítottam, és után kézzel ki tudtam hajtani szerszám nélkül, az újakat ugyanígy be, kézzel, majd meghúztam őket finoman, mértékkel. HIBÁTLAN lett.
Kaptam is az oltást rendesen, hogy óriási mázlim van.
DE. olajosak voltak a gyertyák. mindegyik. ez mitől lehet?
Már nem működtek.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5632 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 10:05:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 00:46:44
Már nem működtek.
ugy van.Amelyik működött volna,az majdnem őzbarna....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5633 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 10:06:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 22:05:16
Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel....
Volt 1 éves escortom 1.8td.annak 1 izzító is hiányzott.Ugyan az a moci van a 2es mondiban is.
de itt lehet az eltérés.én a tdi vel nem a fhosvágenre gondoltam,hanem a td-re.De izzító mindben van!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.20 vasárnap, 10:18:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5634 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 10:44:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.20 vasárnap, 10:06:36
Volt 1 éves escortom 1.8td.annak 1 izzító is hiányzott.Ugyan az a moci van a 2es mondiban is.
de itt lehet az eltérés.én a tdi vel nem a fhosvágenre gondoltam,hanem a td-re.De izzító mindben van!
Hiányzott mert kamrás motor, igen a tdi-je a VW-nek van td-je meg a fordnak.
Izzító egyikben azért van hogy egyáltalán beinduljon, a másikban meg azért mint a mienken...simítja a járást, körny.védelem bla-bla.. magyarul dísznek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5635 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 10:53:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.20 vasárnap, 10:44:42
Hiányzott mert kamrás motor, igen a tdi-je a VW-nek van td-je meg a fordnak.
Izzító egyikben azért van hogy egyáltalán beinduljon, a másikban meg azért mint a mienken...simítja a járást, körny.védelem bla-bla.. magyarul dísznek.
Hát nekem amikor rosszak voltak benne, az izzítók -5 fok alatt csak nagyon nehezen akaródzott elindulni.
3.-4. indítózásra és nagy füstöléssel indult.
A tavaly téli csere óta hibátlan.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5636 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 10:54:30 »
Most megyek és megpróbálom kicserélni az olajköri termosztátot.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5637 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 11:15:35 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 10:53:12
Hát nekem amikor rosszak voltak benne, az izzítók -5 fok alatt csak nagyon nehezen akaródzott elindulni.
3.-4. indítózásra és nagy füstöléssel indult.
A tavaly téli csere óta hibátlan.
Lehet kicsit fáradt már a motor, és az pont segített neki, hogy most izzít.
Pár éve 4 kiégett izzítóval -17-ben pöccre dadogás nélkül indult.
Az említett TDI (VW) motoros autómban meg be sem kötöttem az izzítást, mert nem kellett...-20-ban is azonnal indult.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5638 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 12:05:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.19 szombat, 20:02:32
Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg) és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Szia Ervin! Igazad van, ma ismét leellenőriztem,és ahol be lett perselyezve ott KIFÚJ.
Szerinted mit lehetne vele csinálni,hogy ne fújjon ki?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5639 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:10:00 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.20 vasárnap, 12:05:41
Szia Ervin! Igazad van, ma ismét leellenőriztem,és ahol be lett perselyezve ott KIFÚJ.
Szerinted mit lehetne vele csinálni,hogy ne fújjon ki?
Szia, sajna jól gondoltam
Látnom kéne hogyan csináltátok, milyen vastag persellyel, milyen mélyen....a persely és a hengerfej között fúj ki, vagy a persely és az izzítógyertya között?
Ha a persely és a fej között, akkor lehet kapni loctite-ban professzionális fém ragasztót, kiveszitek a perselyt bekenitek azzal, utána már csak kifúrni lehet újra, de ott tuti nem fog fújni.
Ha a persely és a gyertya között fúj ki az az egyszerűbb, van ez az 1100 fokig hőálló rézpaszta (tűzkarikához teszik) azzal bekened a gyertya menetét, jól meghúzod és nem fog fújni az is biztos...ha nem a világvégén laknál hozzám képest mondanám ugorj át, mert nekem mindegyikből van itthon...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5640 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:30:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.20 vasárnap, 13:10:00
Szia, sajna jól gondoltam
Látnom kéne hogyan csináltátok, milyen vastag persellyel, milyen mélyen....a persely és a hengerfej között fúj ki, vagy a persely és az izzítógyertya között?
Ha a persely és a fej között, akkor lehet kapni loctite-ban professzionális fém ragasztót, kiveszitek a perselyt bekenitek azzal, utána már csak kifúrni lehet újra, de ott tuti nem fog fújni.
Ha a persely és a gyertya között fúj ki az az egyszerűbb, van ez az 1100 fokig hőálló rézpaszta (tűzkarikához teszik) azzal bekened a gyertya menetét, jól meghúzod és nem fog fújni az is biztos...ha nem a világvégén laknál hozzám képest mondanám ugorj át, mert nekem mindegyikből van itthon...
A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom...
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5641 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:40:34 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.20 vasárnap, 13:30:43
A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom...
Ha persely-gyertya, akkor nem nagy a baj.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5642 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:50:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.20 vasárnap, 13:40:34
Ha persely-gyertya, akkor nem nagy a baj.
Remélem,én úgy láttam hogy ott.De majd holnap kiderül. Am. köszönöm a gyors választ.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5643 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 15:09:27 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.20 vasárnap, 13:30:43
A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom...
Loctite fém ragasztóval kentem be én is a gyertyát miután beletördelés után az újnál meg kifújt, ha kell van még a fémragasztóból 1 csomó, én csak 1 minimálisat használtam belőle
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5644 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 15:14:43 »
Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül.
: Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el.
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott a tegnap olvasott légtelenítés.
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5645 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 15:42:43 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 15:14:43
Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül.
: Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el.
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott a tegnap olvasott légtelenítés.
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot.
Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad? Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5646 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:00:46 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.20 vasárnap, 15:42:43
Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad? Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!
szinte biztos,azért kellett légteleníteni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5647 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:01:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 15:14:43
Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül.
: Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el.
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott a tegnap olvasott légtelenítés.
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot.
ügyes vagy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5648 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:07:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.20 vasárnap, 16:01:09
ügyes vagy!
Köszönöm.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5649 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:14:58 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.20 vasárnap, 15:42:43
Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad? Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!
Levettem mind a 4 nagynyomású csövet is,hogy jobban hozzáférjek a termosztát csavarjához.Így sem volt nagy hely.
De minden adja magát max arra vigyáz,hogy ne ejts bele semmit a motortérbe.
Ha kiveszed a régit és gyorsan bedugod az újat a helyére akkor alig megy el víz belőle.
Nyugodtan állj neki.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ