Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:12:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102498 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5650 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:25:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 16:14:58
Levettem mind a 4 nagynyomású csövet is,hogy jobban hozzáférjek a termosztát csavarjához.Így sem volt nagy hely.
De minden adja magát max arra vigyáz,hogy ne ejts bele semmit a motortérbe.
Ha kiveszed a régit és gyorsan bedugod az újat a helyére akkor alig megy el víz belőle.
Nyugodtan állj neki.
Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5651 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:28:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.20 vasárnap, 16:25:20
Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?
min?
A termón rajta van az új.A csöveken meg nincs tömítés.Kúpra zár.A szívósorban lévőket lehet cserélni,de ha nem túl régiek,mehet is vissza,lefog zárni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5652 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:52:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.20 vasárnap, 16:25:20
Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?
Én a szívósor talptömítéseit nem cseréltem mert kb 1évesek.Más tömítés meg nincs ott.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5653 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 17:13:51 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.11.20 vasárnap, 15:09:27
Loctite fém ragasztóval kentem be én is a gyertyát miután beletördelés után az újnál meg kifújt, ha kell van még a fémragasztóból 1 csomó, én csak 1 minimálisat használtam belőle
Köszönöm,de a gyertyát inkább tömítő pasztával. Mert ha netán újra cserés lessz,akkor csak a káromkodás lenne a fémragasztó miatt!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5654 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 19:05:33 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.20 vasárnap, 15:14:43
Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül.
: Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el.
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott a tegnap olvasott légtelenítés.
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot.
Gratula
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5655 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 19:26:08 »
sziasztok.szembeszomszedom is 2001.es tddivel nyomul akarcsak en.olyat csinal az autoja mikor motorfeket hasznal olyan a jobb eleje mint egy vibrator es morog is.ha ugyan ott elmegy uyanolyan tempoval es kinyomott kuplunggal fekez nincs tunet ha motorfek is van van tunet.biztos nem futomu mert amugy agyon lett razatva padon nem log semmilye.lehet feltwngely vagy mi okozhatja? aki tudja a megoldastilletve hogy kb mennyiert kene alkatreszt venni hozza az kerem segitsen.koszono
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5656 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 19:46:02 »
Idézetet írta: tulok99 - 2011.11.20 vasárnap, 19:26:08
sziasztok.szembeszomszedom is 2001.es tddivel nyomul akarcsak en.olyat csinal az autoja mikor motorfeket hasznal olyan a jobb eleje mint egy vibrator es morog is.ha ugyan ott elmegy uyanolyan tempoval es kinyomott kuplunggal fekez nincs tunet ha motorfek is van van tunet.biztos nem futomu mert amugy agyon lett razatva padon nem log semmilye.lehet feltwngely vagy mi okozhatja? aki tudja a megoldastilletve hogy kb mennyiert kene alkatreszt venni hozza az kerem segitsen.koszono
jobb féltengely.az a hosszabb,és még csapágyazva is van a blokk oldalán.lehet,hogy csak az a csapágy ratyi....
nézessétek meg,hogy lóg-e,de csodálkoznék ha nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5657 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 20:04:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.20 vasárnap, 19:05:33
Gratula
Köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5658 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 20:08:10 »
Na aszem nálam besz@rik a technika....
inditásnál fehéres-szürkés füst, gáznál meg nagyon durva fekete korom...kb 2 méteres csikot nyomott a garázs elé két parkettára....
Ja és mindezek mellé kajak melegszik a plussz akkusaru is....
De utálom a FORD-ot.....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.20 vasárnap, 20:10:42 írta Bunyek
»
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5659 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 23:36:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.20 vasárnap, 10:05:27
ugy van.Amelyik működött volna,az majdnem őzbarna....
hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5660 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 07:19:56 »
Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.
la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.20 vasárnap, 23:36:23
hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5661 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 11:54:20 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.11.21 hétfő, 07:19:56
Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.
la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?
huuuuh, ez erős volt papa.... felveszem videóra B+...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5662 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 11:58:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.11.21 hétfő, 07:19:56
Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.
la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?
Inkább:
la-la-la-la-laaa-laaa, la-la-la-la-laaa-laaa
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5663 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 12:30:14 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.21 hétfő, 11:58:17
Inkább:
la-la-la-la-laaa-laaa, la-la-la-la-laaa-laaa
Mindez, a TDDI topicban.
Szép volt fiúk!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5664 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:53:00 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.20 vasárnap, 23:36:23
hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
ha szemben állsz vele jobb oldal, vagy ha benne ülsz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5665 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:53:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.20 vasárnap, 20:08:10
Na aszem nálam besz@rik a technika....
inditásnál fehéres-szürkés füst, gáznál meg nagyon durva fekete korom...kb 2 méteres csikot nyomott a garázs elé két parkettára....
Ja és mindezek mellé kajak melegszik a plussz akkusaru is....
De utálom a FORD-ot.....
valami tipped van rá??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5666 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 15:24:01 »
Szisztok fiúk!
Nos H Zsolt igazad volt
felhívtam az állítólagos Szoboszlói "adagolóst" a következő választ kaptam :-a vp-let nem javítjuk nincs hozzá berendezésünk!!
Akkor kihez tudok fordúlni???-Gyári Bosch szervíz??
tul sok bennem a kérdőjel hogyan lehet kizárni hogy biztosan az adagolóm szarozik??
ha valakinek van tipje azt megköszönöm
Ja az AC-t néztem nyomja szépen,igaz nemtudom a szállítási mennyiség az mennyi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5667 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:20:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.21 hétfő, 14:53:22
valami tipped van rá??
Tippem az mindig van de sajna attól nem javul meg ez a sz@r és már unom...leadom fordos emberkémnek nézze meg.
Ma még megnézem nem e valamelyik cső durrant el, azt ennyi...
Péntek ECU frissités+ műszaki vizsga...szép nap lessz. Ezt ráteszik igy ZK műszerre olyat odakormol lerohad a műszer, azt csinálhatom meg azt is....
De most felveszem milyen kormot nyom...emlékbe...
Lerohadt IFA beköszönhet....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5668 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:25:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.21 hétfő, 17:20:55
Tippem az mindig van de sajna attól nem javul meg ez a sz@r és már unom...leadom fordos emberkémnek nézze meg.
Ma még megnézem nem e valamelyik cső durrant el, azt ennyi...
Péntek ECU frissités+ műszaki vizsga...szép nap lessz. Ezt ráteszik igy ZK műszerre olyat odakormol lerohad a műszer, azt csinálhatom meg azt is....
De most felveszem milyen kormot nyom...emlékbe...
Lerohadt IFA beköszönhet....
videót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5669 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:34:50 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.21 hétfő, 15:24:01
Szisztok fiúk!
Nos H Zsolt igazad volt
felhívtam az állítólagos Szoboszlói "adagolóst" a következő választ kaptam :-a vp-let nem javítjuk nincs hozzá berendezésünk!!
Akkor kihez tudok fordúlni???-Gyári Bosch szervíz??
tul sok bennem a kérdőjel hogyan lehet kizárni hogy biztosan az adagolóm szarozik??
ha valakinek van tipje azt megköszönöm
Ja az AC-t néztem nyomja szépen,igaz nemtudom a szállítási mennyiség az mennyi
Hívd fel őket, szerintem tudják javítani: Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5670 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:36:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 17:34:50
Hívd fel őket, szerintem tudják javítani: Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423
ha pk azok a keceliek, akkikkel mi is beszéltünk, akkor tudják, csak nem mondanak előre árat, hanem majd csak ha kész van...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5671 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:40:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.21 hétfő, 17:36:32
ha pk azok a keceliek, akkikkel mi is beszéltünk, akkor tudják, csak nem mondanak előre árat, hanem majd csak ha kész van...
Igazából azzal semmi gond, ha valóban azt számolják el, amit ki is javítottak...mondjuk ezt egy adagoló esetében az "azt mond amit akar" kategória
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5672 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:46:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 17:40:01
Igazából azzal semmi gond, ha valóban azt számolják el, amit ki is javítottak...mondjuk ezt egy adagoló esetében az "azt mond amit akar" kategória
pontosan, tehát határ a csillagos ég
másik helyen meg ott volt a fix ár, ami teljes felújítást takart. új elektronika + mechanikus felújítás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5673 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:57:55 »
N
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5674 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:59:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 17:34:50
Hívd fel őket, szerintem tudják javítani: Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423
Ezek a keceliek az egyik legjobb adagolós-csapat. Vagy a legjobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5675 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 18:03:46 »
Nekem is szoboszlón javították az adagolómat.Már egy másfél éve tökéletesen működik.Amit kicseréltek benne (Már mint a régi alkatrészt) azt is vissza küldték nekem.Igaz nem volt olcsó 220000ft-ba került szálításal meg mindennel.De azóta is jól müködik.
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.21 hétfő, 17:57:55
N
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5676 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 19:02:56 »
Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?
............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3 cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5677 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 19:19:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.21 hétfő, 19:02:56
Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?
............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3 cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.
Ennyiért lehet gyári Bosch AC pumpát venni bele.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5678 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 19:39:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.21 hétfő, 19:19:43
Ennyiért lehet gyári Bosch AC pumpát venni bele.
Lehet de volt rá egy délután, hogy ismét autó legyen belőle. Mire felkuttat mire idekerül stb. Ez volt a leggyorsabb. Após azt mondja nincs ezekkel semmi gond ezeket rakják bele a kipurcant ac-k helyébe kisteherautótól személyautóig még nem volt hibás pedig a teherek futnak rendesen. Egyébbként ua mint az eredeti csak a csatlakozó csavaros méret minden dettó szerintem ua soron készűl csak gyárak kérnek módosításokat adott tipusokra.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5679 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:36:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.21 hétfő, 14:53:00
ha szemben állsz vele jobb oldal, vagy ha benne ülsz??
menetirány szerinti jobb oldal, tehát a vezérlés felőli oldal, alulról hallani a kocsi alól, de ha pont szemben állok vele akkor is kivehető, természetesen ott is jobban hallani ha leguggolok elé. lehet lustizik az egyik henger. nekem ez lenne a tippem, csak azért dobtam fel itt is ezt a kérdést, hátha valaki felfigyelt már hasonlóra
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5680 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:52:33 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.21 hétfő, 20:36:56
menetirány szerinti jobb oldal, tehát a vezérlés felőli oldal, alulról hallani a kocsi alól, de ha pont szemben állok vele akkor is kivehető, természetesen ott is jobban hallani ha leguggolok elé. lehet lustizik az egyik henger. nekem ez lenne a tippem, csak azért dobtam fel itt is ezt a kérdést, hátha valaki felfigyelt már hasonlóra
szerintem inkább lesz a generátoron lévő szíjrendszer a hibás...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5681 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:54:39 »
Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni
-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5682 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:56:47 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.21 hétfő, 20:54:39
Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni
-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike
üanyag szűrő mikori??
ac-d jó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5683 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:57:58 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.21 hétfő, 20:54:39
Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni
-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike
Bekapcsolt az izzítógyertya, vagy más nagy fogyasztó, és megfogja egy kicsit a motort a generátor.
Ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5684 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:59:34 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.21 hétfő, 20:54:39
Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni
-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike
Lehet hogy hülyét kérdezek, de láttam én már ennél furcsábbat is.
Nincs bekapcsolva a klímád véletlenül?
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5685 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 21:01:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.21 hétfő, 20:52:33
szerintem inkább lesz a generátoron lévő szíjrendszer a hibás...
Ahha. az lehet, minden indításnál megcsúszik a szíj, a feszítőm cserés. az alkatrész megvan, de még nem került sor a cserére. ettől függetlenül, ha valamelyik hengerrel probléma lenne, az alapjárati problémát is okozna igaz? most , hogy igy belegondolok..
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5686 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 21:05:06 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.21 hétfő, 20:59:34
Lehet hogy hülyét kérdezek, de láttam én már ennél furcsábbat is.
Nincs bekapcsolva a klímád véletlenül?
nekem nyáron okozott ilyet a hűtő ventillátor bekapcsolása. ugyanígy a generátoron keresztül kicsit megfogja a motort a hirtelen nagy áramfelvétel.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5687 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 21:17:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.21 hétfő, 21:10:48
Ma kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.
Valakinek van még további ötlete?
Nekem is visszamegy, sőt fel sem kúszik a függőlegesig, csak 10 fok külső hőm. felett. a termosztátok gyári vadonat újak. Múlt télen lett cserélve, azóta ilyen.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5688 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:24:17 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.21 hétfő, 20:57:58
Bekapcsolt az izzítógyertya, vagy más nagy fogyasztó, és megfogja egy kicsit a motort a generátor.
Ennyi.
Nekem ugyanez volt, csak még annyival megspékelve, hogy kattanás, relé behúz, generátorban valami felizzik(látni lehetett kívülről), és töltés visszamegy 13,6 ra, lámpák halványulnak. Majd kb 10 másodpercenként ismételte ezt a kört. Csak hidegben csinálta. írtátok többen, hogy a kieg. fűtés sok energiát levesz. Na mondom kiveszem a biztijét. Kivettem és lám megszűnt. Van töltés, rendesen, egyből bekapcsol a szélvédő fűtés és a generátor sem erőlködik.
Ebből 2 dologra gondolok, vagy a kieg fűtés vmelyik izzítója zárlatos, vagy haldoklik a generátor......
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5689 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:30:07 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.21 hétfő, 19:02:56
Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?
............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3 cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.
Egyenes csővet beraktál volna csatit felkötöd és megspórolsz 25.000-et...gyönyörűen müködne.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5690 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:31:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.21 hétfő, 17:25:12
videót
Nem füstölt most annyira....meg sötét is volt kint, nem látszott volna sok belőle...de azért jött korom na...
Koromgyár az koromgyár....jeee
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5691 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:38:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.21 hétfő, 22:31:48
Nem füstölt most annyira....meg sötét is volt kint, nem látszott volna sok belőle...de azért jött korom na...
Koromgyár az koromgyár....jeee
nekem turbocső csere óta nem koromol. gondolom akkor még nem volt annyira kihasadva, hogy halljam is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5692 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:56:10 »
már
lesz@rom...holnap
leadom tegyék rendbe...elegem van belőle most...nemis vezetem egy ideig, csak barátnőm, majd most megtudja mi az amikor lealázzák....
velem ne szórakozzon, kiskancsó TDDI....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5693 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 22:59:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.21 hétfő, 22:56:10
már
lesz@rom...holnap
leadom tegyék rendbe...elegem van belőle most...nemis vezetem egy ideig, csak barátnőm, majd most megtudja mi az amikor lealázzák....
velem ne szórakozzon, kiskancsó TDDI....
casco van rajta??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5694 Dátum:
2011.11.22 kedd, 16:13:25 »
Hali
Hogy tudom a teljes üza.rendszert kitisztítani?van a tankban valami szűrő,amit esetleg lehet is tisztítani??
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5695 Dátum:
2011.11.22 kedd, 16:58:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.21 hétfő, 22:30:07
Egyenes csővet beraktál volna csatit felkötöd és megspórolsz 25.000-et...gyönyörűen müködne.
Nekem is először ez jutott eszembe de közelben sehol nem találtam olyan csövet ami jó lett volna igy meg maradt a gyári kivitel. legközelebb remélem jó soká lesz szerzek egy csövet amit gyorsan be tudok rakni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ATA30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5696 Dátum:
2011.11.22 kedd, 23:19:17 »
Tudna valaki ebben a témában segíteni ??
Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.
Válaszotokat előre is köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5697 Dátum:
2011.11.23 szerda, 00:57:39 »
Idézetet írta: ATA30 - 2011.11.22 kedd, 23:19:17
Tudna valaki ebben a témában segíteni ??
Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.
Válaszotokat előre is köszi
Fűtés van? Azaz valóban meleg a motor? Mert ha igen, akkor a hőfok jeladó lehet rossz, vagy kontakthibás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5698 Dátum:
2011.11.23 szerda, 12:03:14 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.23 szerda, 00:57:39
Fűtés van? Azaz valóban meleg a motor? Mert ha igen, akkor a hőfok jeladó lehet rossz, vagy kontakthibás.
Az az érdekes, hogy eltelt 10 év eddig nem fáztak ennyire ezek a gépek most meg hirtelen mindenkinek a vizhőfok gondjai vannak mi történt?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5699 Dátum:
2011.11.23 szerda, 12:18:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.23 szerda, 12:03:14
Az az érdekes, hogy eltelt 10 év eddig nem fáztak ennyire ezek a gépek most meg hirtelen mindenkinek a vizhőfok gondjai vannak mi történt?
Dehogynem... amikor megvettem az első mondeóm, asszem 2000 őszén, ami egy 1,8i volt, az első hidegebb útnál vettem észre, hogy biz fázunk...
Persze, a termosz volt rossz. Oúton szépen visszahűlt, városban nem volt gond. Csere, és helyreállt a rend.
A termosztát biz tönkremegy, ez egy régi kínai mondás. Amiért az új világban ez a probléma több figyelmet kap, annak az az oka, hogy a motorok
(benzines/dízel) egyre takarékosabbak, kevesebb a hulladékhő. Ha rossz a termo, hamarabb jelentkeznek a tünetek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ