Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:12:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102510 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:38:19 »

gyakorlat azt mutatja, hogy errefelé elég kevesen tudják mérni, állítani a 2rugós pcs-t wow1
Nyírteleken van egy cég, a környéken ők a legjobbak.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:39:42 »

Nyírteleken van egy cég, a környéken ők a legjobbak.
neked az nincs messze eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:41:28 »

akkor keresd Bunyek-ot, hogy nla mi volt a gond. vagy olvass vissza
Már beszéltem vele,de ő sem tudja. Még az övé sincs megcsinálva.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:44:34 »

neked az nincs messze eljen

Így van.  vigyor3 Bár én porlasztóra gyanakszom,mert csunyán be tud kerepelni menet közben kis fordulaton is. Főleg elindulásnál.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:56:06 »

Akkor elileg a melóhelyen is meg tudjuk nézni ha kiszedem,mert ott van kézipumpás vizsgáló. Csak ha cserélni kell, akkor az újjat be kell állíttatni egy szakival?
Ha cserélni kell, csak oda vidd ahol van porlasztó hézagoló készlet, mert ha nincs annyi erővel Te is letekerheted a csúcsot, rá az új és kész...mondjuk az esetek nagy többségében ez így is van, tehát nem kell hézagolót cserélni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:03:21 »

Ha cserélni kell, csak oda vidd ahol van porlasztó hézagoló készlet, mert ha nincs annyi erővel Te is letekerheted a csúcsot, rá az új és kész...mondjuk az esetek nagy többségében ez így is van, tehát nem kell hézagolót cserélni.
Rendben. Majd valamelyik nap kiszedjük és megnézzük. Azok is olyan nehezen jönnek ki, mint az izzítók? Viszont ha cserés lessz,honnan tudok pcs-t venni jó áron?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:15:51 »

Ha cserélni kell, csak oda vidd ahol van porlasztó hézagoló készlet, mert ha nincs annyi erővel Te is letekerheted a csúcsot, rá az új és kész...mondjuk az esetek nagy többségében ez így is van, tehát nem kell hézagolót cserélni.
Azt elfelejtettem megkérdezni,hogy ha megnezzük a pcs-t, háhy bárnál kell neki elcsattanni ha jó?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:16:46 »

Azt elfelejtettem megkérdezni,hogy ha megnezzük a pcs-t, háhy bárnál kell neki elcsattanni ha jó?
Rá van írva a ház oldalára..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:18:31 »

Azt elfelejtettem megkérdezni,hogy ha megnezzük a pcs-t, háhy bárnál kell neki elcsattanni ha jó?

Én kicseréltem zsir uj BOSCH csúcsokra adagolós belőtte..ugyanez.. falbav
220-230bar a nyitó nyomása...
Ja és van 4 fölös csúcsom igy ha kell valakinek...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:21:04 »

holnap megyek be fordba kicsit rámegyünk gyári műszerrel....meg megkapja azt a progit ami rá való.... szomoru1
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:21:48 »

Rá van írva a ház oldalára..
Ok.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2011.11.25 péntek, 12:36:48 »

Sziasztok!

A "Bunyek féle" injektortisztítást szeretném végrehajtani ezért írok ebbe a topicba is. A kérdésem, hogy TDCI-hez szerintetek melyiket használjam a lenti linken láthatók közül. Bunyek a TDDI-hez az alsót használta a régebbi képek alapján,(a képek sajnos mostanában nem jelennek meg a WIKI leírásban) viszont van belőle CR-rendszerhez való is.

Köszi a véleményeket.


http://www.kephost.com/view3.php?filename=00kq3pnzdbcea6n7s7zp.jpg
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2011.11.25 péntek, 13:12:22 »

Sziasztok!

A "Bunyek féle" injektortisztítást szeretném végrehajtani ezért írok ebbe a topicba is. A kérdésem, hogy TDCI-hez szerintetek melyiket használjam a lenti linken láthatók közül. Bunyek a TDDI-hez az alsót használta a régebbi képek alapján,(a képek sajnos mostanában nem jelennek meg a WIKI leírásban) viszont van belőle CR-rendszerhez való is.

Köszi a véleményeket.


http://www.kephost.com/view3.php?filename=00kq3pnzdbcea6n7s7zp.jpg

Ha egy mód van rá, ne duplázz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2011.11.25 péntek, 13:54:41 »

Sziasztok!

A "Bunyek féle" injektortisztítást szeretném végrehajtani ezért írok ebbe a topicba is. A kérdésem, hogy TDCI-hez szerintetek melyiket használjam a lenti linken láthatók közül. Bunyek a TDDI-hez az alsót használta a régebbi képek alapján,(a képek sajnos mostanában nem jelennek meg a WIKI leírásban) viszont van belőle CR-rendszerhez való is.

Köszi a véleményeket.


http://www.kephost.com/view3.php?filename=00kq3pnzdbcea6n7s7zp.jpg

én az öblitőt használnám....mit kell azon ápolni... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2011.11.25 péntek, 14:00:12 »

Na voltam Ford-nál és gyárival ujraraktuk az ECU-t.....meg állitgattunk dolgokat...
eredmény:- alig füstöl már...de megegyeztünk hogy adagolóval lessz valami ha gond lessz.
              - kétszer néztem eddig, akkusaru nem melegszik most...
              - sokkal szebb hanga van és simább,egyenletesebb lett a járása.
ennyi ha besz@rik akkor az adagoló fog.
Utánna egyből mentem műszakira....füst 0.03K ez több mint jó megjegyezném.... eljen
Fékmérésnél első fék majdnem 4KN(kilónewton) fékerő volt ezis elég brutál személyautóra mivel 5KN a max 3,5T alatt.
Ennyi röviden.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2011.11.25 péntek, 14:01:31 »

Mivel annyian ráizgultak a kiegészitő fűtésre kunyiztam egy komplettet ford-tól és szétszedem és nézek bele izzitót...
Képeket majd teszek fel róla....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2011.11.25 péntek, 19:55:32 »

AC robbantva!
Szóval a kimúlt ac-t szétszedtem és jól megnéztem miért kerül ez egyes helyeken 100000Ft-ba. A képek önmagukér beszélnek.
Első kép az ac darabok szerintem ha nem autós cucc lenne kb 10000Ft.
http://kep.psharing.com/609951
A második tartalmazza a tényleges hibát!
http://kep.psharing.com/609952
Kissé totál elkopott a forgórész érintkező sávja ennyi volt az élettartam. 10év vagy kb230000Km
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2011.11.25 péntek, 23:43:44 »

AC robbantva!
Szóval a kimúlt ac-t szétszedtem és jól megnéztem miért kerül ez egyes helyeken 100000Ft-ba. A képek önmagukér beszélnek.
Első kép az ac darabok szerintem ha nem autós cucc lenne kb 10000Ft.
http://kep.psharing.com/609951
A második tartalmazza a tényleges hibát!
http://kep.psharing.com/609952
Kissé totál elkopott a forgórész érintkező sávja ennyi volt az élettartam. 10év vagy kb230000Km

A forgórész kommutátorának hibája könnyen orvosolható tekercselős szakik segítségével, talán pár ezresbe kerül így a javítás.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2011.11.26 szombat, 10:08:09 »

Sziasztok. Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2011.11.26 szombat, 11:22:22 »

Sziasztok. Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Hát nem tudom, ez nem csak a pára amit hidegen minden még a benzines is kinyom magából. Mert a füst sokáig gomolyog a levegőben beterítve a tájat de ez eltűnik pár pillanat alatt nyomtalanúl.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2011.11.26 szombat, 13:21:52 »

AC robbantva!
Szóval a kimúlt ac-t szétszedtem és jól megnéztem miért kerül ez egyes helyeken 100000Ft-ba. A képek önmagukér beszélnek.
Első kép az ac darabok szerintem ha nem autós cucc lenne kb 10000Ft.
http://kep.psharing.com/609951
A második tartalmazza a tényleges hibát!
http://kep.psharing.com/609952
Kissé totál elkopott a forgórész érintkező sávja ennyi volt az élettartam. 10év vagy kb230000Km
Mi volt a hibajelenség ha megkérdezhetem? vigyor3 Nekem pont most van benne 230e km. Ja,és 10 éves! Ezek szerint felkészülhetek ac javításra a közeljövőben?! falbav
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2011.11.26 szombat, 13:50:08 »

Mi volt a hibajelenség ha megkérdezhetem? vigyor3 Nekem pont most van benne 230e km. Ja,és 10 éves! Ezek szerint felkészülhetek ac javításra a közeljövőben?! falbav
A forgórész kommutátorának teljes elkopása. Ha a képet nézed az az érintkező sáv amibe van egy 3mm es bemaródás azt a szénkefék vályták bele az idők során teljesen lekoptatva a rezet. A pumpa resze hibátlan meg sem látszik rajta a használat, koszt sem találtam benne. A házában van egy szűrő a nagyobb szemetek felfogására alig volt benne szmötyi ez dícséri előző tulajdonosokat, hogy nem virágföldet tankoltak. Azért tervezem egy villamosgép szerelőnek megmutatni mit lehet vele kezdeni. Az AC csere nem bonyolult alul a jobb hátsó kerék elött találod egy csavar és gyorsan bontható csövek rabságában 1 órán belül ki lehet cserélni még ha nincs aknád emeléssel együtt. Fogalmam sincs mióta nem ment amióta kicseréltem jól hallható hogy működik halkan zizeg a jobb hásó ajtónál addig ilyet nem hallottam kb. fél éve van nálam az autó.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2011.11.26 szombat, 14:43:03 »

Sziasztok. Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Az a durva,hogy tegnap hidegen nekem is ezt csinálta,ugyanígy füstölt és büdös is volt,plussz még a hangja is kopogós.Engem is érdekelne,hogy mi lehet az oka.
Lehet,hogy a sok km nemtudom
Amúgy meddig mennek el ezek a TDDI motorok?
Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2011.11.26 szombat, 14:58:41 »

Az a durva,hogy tegnap hidegen nekem is ezt csinálta,ugyanígy füstölt és büdös is volt,plussz még a hangja is kopogós.Engem is érdekelne,hogy mi lehet az oka.
Lehet,hogy a sok km nemtudom
Amúgy meddig mennek el ezek a TDDI motorok?
Köszi

Hát... tdci-ből többről is tudunk 600e kilométert futottról.
Ennyit a tddi is lemegy... nem hinném, hogy ez a baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:02:08 »

Az a durva,hogy tegnap hidegen nekem is ezt csinálta,ugyanígy füstölt és büdös is volt,plussz még a hangja is kopogós.Engem is érdekelne,hogy mi lehet az oka.
Lehet,hogy a sok km nemtudom
Amúgy meddig mennek el ezek a TDDI motorok?
Köszi
Az előző autóm egy Nissan Sunny 2.0D volt. Amikor hidegben, hideg motorral így füstölt, akkor nagyobb előtöltést állítottak neki és elmúlt. (Igaz, az csak 10~15 másodpercig tartott.) Lehet, hogy az adagoló kopása okozza?
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:11:14 »

Nem hangzik jól ez az adagoló dolog   szomoru1
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:58:43 »

Sziasztok. Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Ma kiszedtem a porlasztókat,és le ellenőríztük. A 4-böl egy kuka, 2 olyan 50-60%, a negyedik pedig 80%-os. Valószínü nálam ez okozza a feher füstöt hideg motornál.  szomoru1
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2011.11.26 szombat, 16:09:24 »

Ma kiszedtem a porlasztókat,és le ellenőríztük. A 4-böl egy kuka, 2 olyan 50-60%, a negyedik pedig 80%-os. Valószínü nálam ez okozza a feher füstöt hideg motornál.  szomoru1
tuti nem csak a párát látod?? mert a 2. videón nem látszik semmi....

mióta 0 fok alatt nálam is van ilyen új adagolóval, amikor beindítom, de az csak pára... +10 fokos hőmérsékleten is csinálta neked??

amúgy fehér füst levegősödés miatt is lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2011.11.26 szombat, 16:37:21 »

tuti nem csak a párát látod?? mert a 2. videón nem látszik semmi....

mióta 0 fok alatt nálam is van ilyen új adagolóval, amikor beindítom, de az csak pára... +10 fokos hőmérsékleten is csinálta neked??

amúgy fehér füst levegősödés miatt is lehet
Ez nem csak pára,a szagán is érződik az elégetlen gázolaj. A 2. videón már meleg a motor.  +10 fokos hőmérsékletnél nem csinálta. Ha levegő miatt lenne ,akkor a fordulatot se venné normálisan,de nálam azzal nincs baj.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2011.11.26 szombat, 17:39:59 »

Ez nem csak pára,a szagán is érződik az elégetlen gázolaj. A 2. videón már meleg a motor.  +10 fokos hőmérsékletnél nem csinálta. Ha levegő miatt lenne ,akkor a fordulatot se venné normálisan,de nálam azzal nincs baj.
Hát nem tudom ennek a füstszerű dolognak én nem tulajdonítok nagy jelentőséget, miért is?
Munkahelyen garázsban elindulok semmi fúst semmi pára +10feletti hőmm. kimegyek a kapuhoz ott már kemény fagyok vannak nyilt terep mire kinyillik a kapú kb1,5 perc addig olyan párás gomolyag keletkezik hátúl meg diesel szag dől be a nyitott ablakon, hogy ezzel mások sokan rohannának a szervizbe. Node leteszteltem a dolgot, kimentem nyomta a párát, majd visszamentem a garázsba ez olyan 100m körút amint bementem a garázsba emúlt a bajnak nevzett effektus. Ezzel a hideg párás bűzt letudtam. Majd akkor foglakozom vele ha közben ugrálna a fordulat kihagyna stb. Amíg szép hangja van addig ez van.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2011.11.26 szombat, 17:54:16 »

Hát nem tudom ennek a füstszerű dolognak én nem tulajdonítok nagy jelentőséget, miért is?
Munkahelyen garázsban elindulok semmi fúst semmi pára +10feletti hőmm. kimegyek a kapuhoz ott már kemény fagyok vannak nyilt terep mire kinyillik a kapú kb1,5 perc addig olyan párás gomolyag keletkezik hátúl meg diesel szag dől be a nyitott ablakon, hogy ezzel mások sokan rohannának a szervizbe. Node leteszteltem a dolgot, kimentem nyomta a párát, majd visszamentem a garázsba ez olyan 100m körút amint bementem a garázsba emúlt a bajnak nevzett effektus. Ezzel a hideg párás bűzt letudtam. Majd akkor foglakozom vele ha közben ugrálna a fordulat kihagyna stb. Amíg szép hangja van addig ez van.
Nem vagyunk egyformák.  beka3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2011.11.26 szombat, 18:02:06 »

Nem vagyunk egyformák.  beka3
Az tény, hogy nem vagyunk egyformák. Feleslegesen nem szedem szét és nem turkálok az autóban csak többet ártanék neki. Volt másik diesel autóm az is ilyet csinált hidegben ezen én nem is akadtam fel, sőt tegnap szintén munkahely elöttem Honda CDTI 35000km benne ui. gomolyagot eresztett a kapuban. Akkor most cseréltessek ki mindent v..lag pénzé mert télen nyomja a párás dieselszagot 3 percig míg át nem melegszik a kipucső?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2011.11.26 szombat, 18:37:35 »

Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?


Az enyém is hasonlókat produkál, mióta megvettem.., (2 éve). Érdekes, mert nekem indítás után csak 10-15 s-ig csinálja, de azt sem mindig. Ilyenkor fehér füst, elégetlen go szag és ingadozó alapjárat, aztán néhány s után kisimul. Sokat töprengek rajta, mi lehet...Izzítógyertyák 1 éve cserélve, nem használt. EGR dugó. Osztrák go. Komputerre rádugva semmit nem dob. Én is porlasztóra gyanakszom még, de az a furcsa, hogy nekem jellemzően akkor csinálja, ha a kinti hőm 15 fok feletti és csak az első indításnál. Most, hogy 0 fok körül van, simán indul, semmi füst... Ilyen hidegben akkor produkálja, ha kb 3-4 perces járatás után újra indítom, azaz már nem csont hideg a motor...Elméletileg ha porlasztós lenne, minél hidegebb van, annál nehezebben indulna. A franc tudja...Adagoló? az meg majd kiadja magát, addig én hozzá nem nyúlok....vagy valami hőmérséklet érzékelő false adatot ad??? nem tom, megállt a tudományom... de akinek eddig mutattam, annak is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2011.11.26 szombat, 19:39:33 »

Ma kiszedtem a porlasztókat,és le ellenőríztük. A 4-böl egy kuka, 2 olyan 50-60%, a negyedik pedig 80%-os. Valószínü nálam ez okozza a feher füstöt hideg motornál.  szomoru1

mennyi volt a nyitónyomásuk?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2011.11.26 szombat, 19:40:42 »

mennyi volt a nyitónyomásuk?
190-200 között.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:00:36 »

190-200 között.

az kicsit karcsú valóban......
Te mondtad hogy ugyanolyan mint az enyém ugye? aszem kipattintom akkor énis azt lehuzatom...
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:01:56 »

az kicsit karcsú valóban......
Te mondtad hogy ugyanolyan mint az enyém ugye? aszem kipattintom akkor énis azt lehuzatom...
Igen én mondtam.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:12:36 »

Igen én mondtam.

ok..
van 4 tartalék csúcsom is nem izgulok.... eplus2
Csak már engem is idegesit és beleflexelek egy zorro jelet a motorba ha tovább idegesit... eplus2
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:16:07 »

ok..
van 4 tartalék csúcsom is nem izgulok.... eplus2
Csak már engem is idegesit és beleflexelek egy zorro jelet a motorba ha tovább idegesit... eplus2
Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:22:06 »

Sziasztok. Na így füstöl hidegen: http://www.youtube.com/watch?v=fQg-0ow10v4 ,  És így melegen: http://www.youtube.com/watch?v=XKgMe0pvHHg
Ahhoz képest amiket írtál a porlasztókról, ez a motor szépen jár, egy henger sem hagyott ki egyszer sem és ha mellé állítottál volna egy zsír új eu 5 motorost, ebben a hőfokban ugyanígy gőzölt volna az is.
Sokan elgurulnának még ezzel 200 ezer km-t...de mint írtad nem vagyunk egyformák, Te adsz az autódra, ha rossz a porlasztó kicseréled...én is ezt tenném, de ebből még sosem volt kiszedve..remélem nem is lesz  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:33:43 »

Ahhoz képest amiket írtál a porlasztókról, ez a motor szépen jár, egy henger sem hagyott ki egyszer sem és ha mellé állítottál volna egy zsír új eu 5 motorost, ebben a hőfokban ugyanígy gőzölt volna az is.
Sokan elgurulnának még ezzel 200 ezer km-t...de mint írtad nem vagyunk egyformák, Te adsz az autódra, ha rossz a porlasztó kicseréled...én is ezt tenném, de ebből még sosem volt kiszedve..remélem nem is lesz  vigyor3
Hát az a 200 ezer km még odébb van,mert én max. 12.000 megyek egy év alatt.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:37:24 »

Hát az a 200 ezer km még odébb van,mert én max. 12.000 megyek egy év alatt.
Na akkor egy kicsivel több mint 16 évet használhatnád még komolyabb gond nélkül... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:00:23 »

Sziasztok.Nekem 298100km-van a TDDI Mondimban.De ez csak az órában van mivel olaszból lett behozva nem nekem szerintem egy 100000km-rel több van benne.A csúcsoknak semmi baja.Az adagolóm tavaly elektronikai hibára hivatkozva meg adta magát.Még szerintem elmegy a jó isten tudja mennyit.Ne streszeld magad a füst miatt az csak addig olyan amig be nem melegszik a motor.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:16:59 »

Sziasztok.Nekem 298100km-van a TDDI Mondimban.De ez csak az órában van mivel olaszból lett behozva nem nekem szerintem egy 100000km-rel több van benne.A csúcsoknak semmi baja.Az adagolóm tavaly elektronikai hibára hivatkozva meg adta magát.Még szerintem elmegy a jó isten tudja mennyit.Ne streszeld magad a füst miatt az csak addig olyan amig be nem melegszik a motor.
Hát az enyémben jelenlegi óra állás szerint 124.000 van. 2010.11.03-án mikor vettük akkor volt benne 112.000 Idén májusba elvittem műszakira (vonóhorog miatt) ekkor kiderült,hogy 2010. januárban volt műszakin, és az akkori óra állás 194.000 volt. Az igaz,hogy csak addig füstöl még be nem melegszi,de elvileg addig se kellene.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:32:03 »

Hát az enyémben jelenlegi óra állás szerint 124.000 van. 2010.11.03-án mikor vettük akkor volt benne 112.000 Idén májusba elvittem műszakira (vonóhorog miatt) ekkor kiderült,hogy 2010. januárban volt műszakin, és az akkori óra állás 194.000 volt. Az igaz,hogy csak addig füstöl még be nem melegszi,de elvileg addig se kellene.
Én azt nevezném füstnek ami nem elillan pár pillanat alatt / pára/ hanem percekig terjeng amerre viszi a szél.
Pl amikor kihalt az AC pumpa na az füst volt a javából volt közönsége az utcában! 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:36:22 »

Nekem meg a rossz izzítóknál füstölt nagyon.Meg igen büdös is volt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 15:08:45 »

Sziasztok!
egy kis tanácsra lenne szükségem -akövetkezőt tapasztaltam az AC-nek olyan nagy zizegős hangja van hogy az autó mellett állva is simán lehet hallani.ez normális,vagy kezd behalni.Hogy tudom azt megnézni hogy ok minden vele?
sziasztok :köszi integet2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:00:07 »

Mivel annyian ráizgultak a kiegészitő fűtésre kunyiztam egy komplettet ford-tól és szétszedem és nézek bele izzitót...
Képeket majd teszek fel róla....
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönjük de már nem kell utánna nézned. Styleair Fórumtárs az elektromos topikban már a közös beszerzést intézi a gyári eredeti izzitó gyertyákból. Ha érdelek jelentkezz az elektromos topikban.
 Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:27:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönjük de már nem kell utánna nézned. Styleair Fórumtárs az elektromos topikban már a közös beszerzést intézi a gyári eredeti izzitó gyertyákból. Ha érdelek jelentkezz az elektromos topikban.
 Tisztelettel László!

értem...nem láttam hogy már van ilyen...köszi hogy szóltál...de szétszedet már amugy énis és megnéztem... enyém működik rendesen.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:39:43 »

Sziasztok!
egy kis tanácsra lenne szükségem -akövetkezőt tapasztaltam az AC-nek olyan nagy zizegős hangja van hogy az autó mellett állva is simán lehet hallani.ez normális,vagy kezd behalni.Hogy tudom azt megnézni hogy ok minden vele?
sziasztok :köszi integet2
Tulajdonképp örülj neki, hogy zümmögő hangot ad ha megváltozik a hangja vagy elnémúl kezdhetsz aggódni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.