Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113398 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6100 Dátum:
2012.01.04 szerda, 23:11:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.04 szerda, 22:41:02
majd befalazod max ha ez mükszik...
úgy legyen
csak akkor addig nem fóliáztatom le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6101 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 12:25:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.04 szerda, 17:18:31
egyik oldali sem megy??
próbáltad a kis kart arra fordítani, amelyik oldalit mozgatni akarod??
No azért ez még menne
Gyújtás ki, be, és bal oldali viszonylag pöpec, de a jobb oldalinak ilyen "erőtlennek" és hangosnak kell lennie? (jó előtte H Astrát vezettem, ahhoz vagyok/voltam hozzászokva). Viszont fennáll az, hogy periodikusan működik. Ma lecsapattuk benzinkútnál, mosóban, és utána megint nem működött, csak kicsit később. No mindegy, ez legyen a legnagyobb baja
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6102 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 12:31:52 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.05 csütörtök, 12:25:26
No azért ez még menne
Gyújtás ki, be, és bal oldali viszonylag pöpec, de a jobb oldalinak ilyen "erőtlennek" és hangosnak kell lennie? (jó előtte H Astrát vezettem, ahhoz vagyok/voltam hozzászokva). Viszont fennáll az, hogy periodikusan működik. Ma lecsapattuk benzinkútnál, mosóban, és utána megint nem működött, csak kicsit később. No mindegy, ez legyen a legnagyobb baja
nem, simán kéne járnia...
Motorcraftot kérdezd meg, hogy mennyi lenne egy pár facelift előtti tükör
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6103 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 12:54:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 12:31:52
nem, simán kéne járnia...
Motorcraftot kérdezd meg, hogy mennyi lenne egy pár facelift előtti tükör
Vagy inkább csekkold le először a kábeleket, csatlakozókat, mert ha azok nem megfelelő állapotúak, akkor az új tükörrel sem lesz jobb.
Naplózva
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6104 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 16:52:51 »
Sziasztok!
Érdeklődnék volt már valakinek problémája a szervószivattyúval nekem ugynézki haldoklik nagyon hangos kormányzásnál és hidegen. Néztem cromax de horror áron adnak. Tegyek bele bontottat? Nehéz kicserélni? Vagy tud esetleg valaki bontott szervószivattyút nekem 2001-es TDDI motoros meg a kocsim. Imádom szinte sosem volt baja a kuplungon kívül. Előre is köszi a segítséget.
Üdv
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6105 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 17:54:59 »
Idézetet írta: Fari - 2012.01.05 csütörtök, 16:52:51
Sziasztok!
Érdeklődnék volt már valakinek problémája a szervószivattyúval nekem ugynézki haldoklik nagyon hangos kormányzásnál és hidegen. Néztem cromax de horror áron adnak. Tegyek bele bontottat? Nehéz kicserélni? Vagy tud esetleg valaki bontott szervószivattyút nekem 2001-es TDDI motoros meg a kocsim. Imádom szinte sosem volt baja a kuplungon kívül. Előre is köszi a segítséget.
Üdv
Keresdd Motorcraftot vagy Mk2 -öt ha bontott alkatrész kell.
De nem lehet a szervoszivatyut felujitani
Nálam okosabb szakik ezt jobban tudhassák
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6106 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 17:59:30 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.01.05 csütörtök, 17:54:59
Keresdd Motorcraftot vagy Mk2 -öt ha bontott alkatrész kell.
De nem lehet a szervoszivatyut felujitani
Nálam okosabb szakik ezt jobban tudhassák
De, lehet, talán a főoldalon van is egy cég, aki csinálja. Viszont lehet, hogy egy bontott olcsóbb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6107 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:04:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.05 csütörtök, 17:59:30
De, lehet, talán a főoldalon van is egy cég, aki csinálja. Viszont lehet, hogy egy bontott olcsóbb.
igen, csak az meg lutri
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6108 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:59:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 12:31:52
nem, simán kéne járnia...
Motorcraftot kérdezd meg, hogy mennyi lenne egy pár facelift előtti tükör
Köszi, gyűjtöm a mesterek neveit, ha esetleg oda kerülök
Mad-V: Igen, ezt szeretném, mielőtt feleslegesen pattogok, és cserélgetem az alkatrészeket. Egyedül, tán az elektronika lesz az, amihez házon belül mi is értünk egy kicsit, az összes többi problémával úgy húzhatnak majd le a szerelők, ahogy csak tudnak
Jah, és meg van az első sikerélmény a kocsival. Az első nap, amikor nem állt meg alattam! (bár alapjáraton mintha néha rángatna, de remélem olajcsere plusz ima megoldja a problémát)
I think, this is the beginning of a beautiful friendship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6109 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:55:38 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.04 szerda, 22:55:37
Ha jól értem akkor ezt laikusok is be tudják szerelni?
Mert akkor ez engem is érdekelne.
Úgy akarom megcsinálni igen.....a cuccot én belövöm és leis kalibrálom hitelesitett órával...a bekötést a MAP-ra meg megcsinálja mindenki magának akit érdekel....
4 vezetéket kell megvágni és kettéosztani a gyári MAP-nál...vagy vesz bontott MAP-ot aki nem akarja a gyárit megvágni mint én.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6110 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:11:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.05 csütörtök, 20:55:38
Úgy akarom megcsinálni igen.....a cuccot én belövöm és leis kalibrálom hitelesitett órával...a bekötést a MAP-ra meg megcsinálja mindenki magának akit érdekel....
4 vezetéket kell megvágni és kettéosztani a gyári MAP-nál...vagy vesz bontott MAP-ot aki nem akarja a gyárit megvágni mint én.
De a bontott MAP-ot csak be kell kötni valahová.
Írj majd egy árat ha kiszámoltad.Meg esetleg fotót tegyél fel.
Köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6111 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:15:07 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.05 csütörtök, 21:11:09
De a bontott MAP-ot csak be kell kötni valahová.
Írj majd egy árat ha kiszámoltad.Meg esetleg fotót tegyél fel.
Köszi.
persze azt is bekell kötni....majd ha késsz akkor lessz kép meg kitalálok árat...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6112 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:17:18 »
turbocsőben mennyi olaj nevezhető normálisnak??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6113 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:35:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 21:17:18
turbocsőben mennyi olaj nevezhető normálisnak??
mennyi van? melyik csőben? van egy pár....
egy vékony olajfilm réteg tök normális szerintem..
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6114 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:37:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.05 csütörtök, 21:15:07
persze azt is bekell kötni....majd ha késsz akkor lessz kép meg kitalálok árat...
OK.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6115 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:44:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.05 csütörtök, 21:35:41
mennyi van? melyik csőben? van egy pár....
egy vékony olajfilm réteg tök normális szerintem..
a map szenzor fém csövét kaptam ki, és a függőleges csőnél a bilincsnél belül volt a perem és a turbocső között nagyobb adag. lehet, hogy csak oda folyt volna össze??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pot
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6116 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:59:34 »
Sziasztok,
Nem értek az autókhoz és egy 18 éves Alfát cseréltem le, hogy üzembiztosabb autóm legyen.
Nemrég lett az enyém egy 2001-es 2l-es diesel Mondeo DuraTorq motorral. 165000Km van benne. Nincs szervízkönyv.
Van pár dolog vele ami eddig feltűnt:
- 1 és 2 sebességet elég nehezen veszi - ez mi lehet?
- kb. 2000-fordulat környékén egy rövid sávon ércesebb lesz a motor hangja - ez mi lehet?
- ha nyomom neki akkor 2x érzem, hogy lendületet vesz - ez normális?
Olvastam, hogy 160000Km-nél kellene nagy szervízre vinni. Tudtok ajánlani valami megbízható szervizet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6117 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:02:20 »
Idézetet írta: pot - 2012.01.05 csütörtök, 21:59:34
Sziasztok,
Nem értek az autókhoz és egy 18 éves Alfát cseréltem le, hogy üzembiztosabb autóm legyen.
Nemrég lett az enyém egy 2001-es 2l-es diesel Mondeo DuraTorq motorral. 165000Km van benne. Nincs szervízkönyv.
Van pár dolog vele ami eddig feltűnt:
- 1 és 2 sebességet elég nehezen veszi - ez mi lehet?
- kb. 2000-fordulat környékén egy rövid sávon ércesebb lesz a motor hangja - ez mi lehet?
- ha nyomom neki akkor 2x érzem, hogy lendületet vesz - ez normális?
Olvastam, hogy 160000Km-nél kellene nagy szervízre vinni. Tudtok ajánlani valami megbízható szervizet?
1, ez szinte mindenkinél ilyen
2, ott vált a vezérlésben, az normális
3, ezt nem igazán értem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6118 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:03:18 »
Idézetet írta: pot - 2012.01.05 csütörtök, 21:59:34
Sziasztok,
Nem értek az autókhoz és egy 18 éves Alfát cseréltem le, hogy üzembiztosabb autóm legyen.
Nemrég lett az enyém egy 2001-es 2l-es diesel Mondeo DuraTorq motorral. 165000Km van benne. Nincs szervízkönyv.
Van pár dolog vele ami eddig feltűnt:
- 1 és 2 sebességet elég nehezen veszi - ez mi lehet?
- kb. 2000-fordulat környékén egy rövid sávon ércesebb lesz a motor hangja - ez mi lehet?
- ha nyomom neki akkor 2x érzem, hogy lendületet vesz - ez normális?
Olvastam, hogy 160000Km-nél kellene nagy szervízre vinni. Tudtok ajánlani valami megbízható szervizet?
Mennyire biztos az a 160ezer km?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6119 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:04:54 »
Idézetet írta: pot - 2012.01.05 csütörtök, 21:59:34
Sziasztok,
Nem értek az autókhoz és egy 18 éves Alfát cseréltem le, hogy üzembiztosabb autóm legyen.
Nemrég lett az enyém egy 2001-es 2l-es diesel Mondeo DuraTorq motorral. 165000Km van benne. Nincs szervízkönyv.
Van pár dolog vele ami eddig feltűnt:
- 1 és 2 sebességet elég nehezen veszi - ez mi lehet?
- kb. 2000-fordulat környékén egy rövid sávon ércesebb lesz a motor hangja - ez mi lehet?
- ha nyomom neki akkor 2x érzem, hogy lendületet vesz - ez normális?
Olvastam, hogy 160000Km-nél kellene nagy szervízre vinni. Tudtok ajánlani valami megbízható szervizet?
3.likas valamelyik turbócsöved.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6120 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:05:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 21:17:18
turbocsőben mennyi olaj nevezhető normálisnak??
annyi,amit még nem veszel észre a nívópálcán!
a mégis,akkor a turbód eddig bírta.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6121 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:06:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:04:54
3.likas valamelyik turbócsöved.....
akkor inkább nem érezné hogy lendületet vesz, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6122 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:07:09 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.04 szerda, 17:14:49
No, hazaért a drága, indítócsere, akkumulátor és AC pumpa csere volt (korrekt volt a kereskedő, fizette a nagy részét a dolognak). Biztos ami biztos alapon, elviszem egy itteni szerelőhöz is. Mi az, ami potenciális hibaforrás, amire különösen figyelni kell? (az elektromos visszapillantó nem működik, mennyi ennek a cseréje? Holnap megnézem a biztosítékokat, hátha mákom lesz). Válaszokat előre is köszi!
melyik nem műkszik?
Van egy jobbosom eladó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6123 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:08:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.05 csütörtök, 22:06:34
akkor inkább nem érezné hogy lendületet vesz, nem?
csalóka!
Tud olyat csinálni,hogy meglódul,majd kifúj,de ahogy nő a nyomás,újra meglódul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6124 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:09:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:08:07
csalóka!
Tud olyat csinálni,hogy meglódul,majd kifúj,de ahogy nő a nyomás,újra meglódul.
ja az lehet, én ezt nemtudtam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6125 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:09:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:08:07
csalóka!
Tud olyat csinálni,hogy meglódul,majd kifúj,de ahogy nő a nyomás,újra meglódul.
nekem is volt ilyesmi...
3000-bél kicsit megtorpant, utána megint magára talált. vagy ha elváltottam, akkor is.
mióta turbocsövet cseréltem, azóta nincs ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6126 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:10:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:08:07
csalóka!
Tud olyat csinálni,hogy meglódul,majd kifúj,de ahogy nő a nyomás,újra meglódul.
De akkor sípoló hangot is kéne hallania,amikor megtorpan,nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6127 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:12:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.05 csütörtök, 22:10:21
De akkor sípoló hangot is kéne hallania,amikor megtorpan,nem?
de,de azt nem mindenki hallja ki a motortérből......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6128 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:12:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.05 csütörtök, 22:10:21
De akkor sípoló hangot is kéne hallania,amikor megtorpan,nem?
hát ez ilyen izéság...
az enyémet a hülye is hallotta! Ilyen volt a hangja mint valami ipari porszívó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6129 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:14:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:12:13
de,de azt nem mindenki hallja ki a motortérből......
Hát jogos,aki hozzászokott már a "normál" működéshez,az kihallja,az "avatatlan" füleknek lehet tényleg nem tűnik fel
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6130 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:15:36 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:05:40
annyi,amit még nem veszel észre a nívópálcán!
a mégis,akkor a turbód eddig bírta.....
olaj nem fogy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6131 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:16:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.05 csütörtök, 22:12:38
hát ez ilyen izéság...
az enyémet a hülye is hallotta! Ilyen volt a hangja mint valami ipari porszívó
jaja, nagyon récsinges hangja van olyankor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6132 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:20:22 »
Nekem pár napja lenyomta coolernél a turbócsövet mert a bilincs megszakadt.
Pukkant egyet elkezdett hörögni és elment az ereje./A hangja még tetszett is,de az ereje nem./
Viszont egyáltalán nem füstölt, még akkor sem ha odaléptem neki.Pedig ilyenkor kormolni szokott rendesen.Nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 22:22:51 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6133 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:21:59 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.05 csütörtök, 22:20:22
Nekem pár napja lenyomta coolernél a turbócsövet mert a bilincs megszakadt.
Pukkant egyet elkezdett hörögni és elment az ereje.
Viszont egyáltalán nem füstölt, még akkor sem ha odaléptem neki.Pedig ilyenkor kormolni szokott rendesen.Nem?
Nem mindig...Nekünk amikor az Alpokban szakadt el az egyik,jó 5 centi hosszan(megpakolva a kombi plafonig + 5 személy) akkor nem füstölt,csak 100nál többet nem akart menni a jó istennek sem dombnak felfelé padlógáznál,és ha előzni akartál,max lendületből,vagy 90nél visszarakva 3-4.be...
Naplózva
pot
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6134 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:34:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.05 csütörtök, 22:04:54
3.likas valamelyik turbócsöved.....
Szuper. A 160eKm egyáltalán nem tuti.
Olvasgatva a kommenteket úgy tűnt, hogy Vik nagy májer mondeo témában és nincs is messze. Írtam neki és ha úgy adódik megmutatom neki a járgányt.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motor
«
Új hozzászólás #6135 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:38:38 »
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szívócső érzékelő az( egr szelepbe van beépítve) csere na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 18:23:00 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motor
«
Új hozzászólás #6136 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:43:49 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.05 csütörtök, 22:38:38
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
Másik topicba írj legközelebb ez nem a mienk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motor
«
Új hozzászólás #6137 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:45:22 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.05 csütörtök, 22:38:38
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
szívócső érzékelő?
Ez most a MAP szenzor,vagy a MAF?
Ezektől biztosan nem villogott az izzító!Max a motorkontroll!
Az izzítószál a turbód elektromos vezérlő hibája miatt villogott!
Szerintem csak kiütötték a hibát,de az már nem 100as.Itt találsz infót,és javíttasd meg!Fél év garit ad rá a srác!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motor
«
Új hozzászólás #6138 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:52:56 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.05 csütörtök, 22:38:38
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
A másik hibakód pedig az elektromos gázpedál áramkörére dobta ki a hibát.Ahogy ALF is írta nézesd át a turbóelektronikát is.A turbó esetében szerintem a MAP szenzonrra gondolhattak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6139 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 23:19:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.05 csütörtök, 19:04:41
igen, csak az meg lutri
ha Motorcraft-tól vesz alkatrészt, akkor 100%-ra veheted, hogy nem fogjak megkárosítani. Én is csak tőle vásárolok, Focushoz is néha. csak ajánlani tudom.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6140 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 23:26:07 »
Idézetet írta: pot - 2012.01.05 csütörtök, 21:59:34
Sziasztok,
Nem értek az autókhoz és egy 18 éves Alfát cseréltem le, hogy üzembiztosabb autóm legyen.
Nemrég lett az enyém egy 2001-es 2l-es diesel Mondeo DuraTorq motorral. 165000Km van benne. Nincs szervízkönyv.
Van pár dolog vele ami eddig feltűnt:
- 1 és 2 sebességet elég nehezen veszi - ez mi lehet?
- kb. 2000-fordulat környékén egy rövid sávon ércesebb lesz a motor hangja - ez mi lehet?
- ha nyomom neki akkor 2x érzem, hogy lendületet vesz - ez normális?
Olvastam, hogy 160000Km-nél kellene nagy szervízre vinni. Tudtok ajánlani valami megbízható szervizet?
Szia,
-1,az 1-2 gang nehez vétele nálam is ritkán előfordul, akadásos fura érzés, most fogok olajat cserélni a váltóban, de lehet ez ilyen, nem biztos, hogy javul a helyzet
-2,normális
-3,azt hiszem én értem mit akarsz mondani, ennek az okára én is kiváncsi vagyok, ugyanezt produkálja nekem is, de 100%, hogy nem turbocső.. ugyanis mind hibátlan, nagy része új, tesztelve.
ha 1900nál lepadlózom hirtelen, akkor a gázra reagál azonnal, aztán kicsit megtorpan, és utána kezd el húzni
Naplózva
mondeooo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6141 Dátum:
2012.01.06 péntek, 14:33:37 »
Szevasztok Mondeós társak!
Meghalt a 2.0 TDDI motorom adagolója. Nagy a baj, nagy a baj . Véleményeket kérek mi a legolcsóbb megoldás szerintetek, gondolok javítás , csere bontottra . Nem szívesen adnám el az autómat. De ez egy eléggé drága hiba, nem tudom megéri e ezt megjavítatni.
Ha van valakinek ötlete vagy jó tanácsa azt írja meg .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6142 Dátum:
2012.01.06 péntek, 14:34:56 »
Idézetet írta: mondeooo - 2012.01.06 péntek, 14:33:37
Szevasztok Mondeós társak!
Meghalt a 2.0 TDDI motorom adagolója. Nagy a baj, nagy a baj . Véleményeket kérek mi a legolcsóbb megoldás szerintetek, gondolok javítás , csere bontottra . Nem szívesen adnám el az autómat. De ez egy eléggé drága hiba, nem tudom megéri e ezt megjavítatni.
Ha van valakinek ötlete vagy jó tanácsa azt írja meg .
Motorcraftot keresd itt meg, nemrég még volt egy bontottja jó áron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeooo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6143 Dátum:
2012.01.06 péntek, 14:48:29 »
Elérhetőséget tudsz adni ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6144 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:09:03 »
Idézetet írta: mondeooo - 2012.01.06 péntek, 14:48:29
Elérhetőséget tudsz adni ?
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6661
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6145 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:20:22 »
Sziasztok!
na megvettem énis a mondeomat
2001 es 116LE TDDI Ghia kombi(sötétkékmetál szürke belsővel) sérülésmentes, egyelőre jó karcos és koszos, jó sok km jó motor(legalábbis annak tűnik) szoval szép autót szeretnék belőle csinálni és ugyondolom jó alany. Első körben ami csere: a 2 termosztát, 2 hátsó gátló 1 jobb hátsó keresztlengőkar(vagy nemtom minek mondják) és a bal hátsó kerékcsapágy ill ugye sajnos kerékagy. Aztán most megyek majd szerelőhaverhoz aknára megrángatni, szal ehhez még jön majd pár szilent talán...
fullos felszereltség csak sajnos az ülésfütés hiányzik.(jah meg a légzsákok is az ülésből szal csak 6 légszákos) tempomat helyett inkább azt raktak volna bele de mind1. első kérdésem ezzel kapcsolatos: ha veszek bele két fűthető első ülést ahhoz elő van kábelezve az autó? szoval bedobom az üléseket a kapcsolókat meg a biztositékokat és reléket és működhet??? meg a légzsák is?(a focus fedcompi utólag csak ennyi volt mert elő volt kábelezve gyárilag az autó)
az elektromos ülésmagasság állítóm persze nem működik, csak nyekereg a motor, meg lóg is az ülés mi szokott ebben tönkremenni? motor vagy fogaskerék vagy mi?
a fedcompit(fogyimérőt) lehet valahohogyan állitgatni mint pl a focus 1 nél? szoval lényeg az hogy baromságokat mutat a fogyimérő, 7 alá levinni lehetlen még akkoris ha a valóságban 5öt eszik az autó!(másik két mondeos haveromnak is ilyen)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6146 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:25:32 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.06 péntek, 15:20:22
az elektromos ülésmagasság állítóm persze nem működik, csak nyekereg a motor, meg lóg is az ülés mi szokott ebben tönkremenni? motor vagy fogaskerék vagy mi?
először is üdv a klubban!
fogaskerék tört el, keresd János mestert:
http://www.fogaskerekgyarto.hu/
;
http://mondeo.hu/index.php?topic=4244.0
többi kérdésedre megmondják a szakik a válaszokat
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6147 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:30:47 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.06 péntek, 15:20:22
Sziasztok!
na megvettem énis a mondeomat
2001 es 116LE TDDI Ghia kombi(sötétkékmetál szürke belsővel) sérülésmentes, egyelőre jó karcos és koszos, jó sok km jó motor(legalábbis annak tűnik) szoval szép autót szeretnék belőle csinálni és ugyondolom jó alany. Első körben ami csere: a 2 termosztát, 2 hátsó gátló 1 jobb hátsó keresztlengőkar(vagy nemtom minek mondják) és a bal hátsó kerékcsapágy ill ugye sajnos kerékagy. Aztán most megyek majd szerelőhaverhoz aknára megrángatni, szal ehhez még jön majd pár szilent talán...
fullos felszereltség csak sajnos az ülésfütés hiányzik.(jah meg a légzsákok is az ülésből szal csak 6 légszákos) tempomat helyett inkább azt raktak volna bele de mind1. első kérdésem ezzel kapcsolatos: ha veszek bele két fűthető első ülést ahhoz elő van kábelezve az autó? szoval bedobom az üléseket a kapcsolókat meg a biztositékokat és reléket és működhet??? meg a légzsák is?(a focus fedcompi utólag csak ennyi volt mert elő volt kábelezve gyárilag az autó)
az elektromos ülésmagasság állítóm persze nem működik, csak nyekereg a motor, meg lóg is az ülés mi szokott ebben tönkremenni? motor vagy fogaskerék vagy mi?
a fedcompit(fogyimérőt) lehet valahohogyan állitgatni mint pl a focus 1 nél? szoval lényeg az hogy baromságokat mutat a fogyimérő, 7 alá levinni lehetlen még akkoris ha a valóságban 5öt eszik az autó!(másik két mondeos haveromnak is ilyen)
háttámla oldalán nincs ott az airbag felirat?? kéne benne lennie...
ülésfűtés kábelezést meg kell nézni. ha a középkonzol mögött ott van neki a 2db kábel, akkor van rá esély.
fedcompon nem lehet állítani, ez ilyen. nekem az angol faceliftes pontos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6148 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:31:12 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2012.01.06 péntek, 15:25:32
először is üdv a klubban!
fogaskerék tört el, keresd János mestert:
http://www.fogaskerekgyarto.hu/
;
http://mondeo.hu/index.php?topic=4244.0
többi kérdésedre megmondják a szakik a válaszokat
vagy egy helyi esztergályost, aki megcsinálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6149 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:48:38 »
igen sajnos nincs ott rajta a felirat(a focusomon is az ülés oldalán van) ugye vezető-anyós, 2X függöny B oszlopnál, meg 2X fügöny C oszlopnál hátul. mondjuk nincs rajta az IPS felirat a csomagtérajón, ill a nyomát sem látom.
ezért gondoltam h dobok bele 2 másik ülést ami füthető is. Csak ebbe a vaj-szürke szinben biztos nem sok bontott van...hát a fedcompit meg nem gondoltam vna hogy nem lehet állitani. Focus 1 é komolyabb sokkal
jah még valami: kis fordulaton kis gyorsitásnál zörög a rádió ill belülről jön. Az a 6 dc-s egymás után beledugdodós van benne(bekapcsolni még nem tudtam mer kód kell hozzá még) lehet vmeik CD zörög benne?(márha van benn épp) vagy tapasztalt vki ilyet?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ