Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113541 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6500 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:41:13 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.01.27 péntek, 18:40:29
Idézetet írta: László - 2012.01.27 péntek, 18:32:03
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeo teljes hütőviz mennyisége Kb 10-11 liter. A Ford hütőviz koncentrátum higitatlanul -70°C. 5 liter higitatlan fagyálló és a többit felöntve ioncserélt deszt vizzel a hütővized, kb minusz 34-35°C-g tökéletes lessz. A fagyáló folyadéknak, korozió gátló és kenő hatása van, de 2-3év után jelentősen veszit eme tulajdonságaiból, és érdemes cserélni. A vizkeringtető szivattyú mindenképp meghálálja a hosszú üzembisztos működésével. A fagyáló koncentrátum csak olyan lehet, ami alkalmas alublokkokhoz is (Antifrize). Különben Korodálhatja a hütőrendszert a nem megfelelő hütőfolyadék. Ezért ajánlott az eredeti Ford koncentrátum használata. A folyadék cseréről annyit hogy a 2004 utáni Mondeokon már nincs leeresztő csap. A hütő, felső és alsó csatlakozásánál van egy-egy acél rögzitő rugó, melyet oldalra kihúzva a csővek szét húzhatóak, és a hütőfolyadék teljesen leereszthető.
Tisztelettel László!
Köszi a gyors válaszért.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6501 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:45:19 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.01.27 péntek, 17:50:45
Nem tudjátok mondeoba mennyi liter fagyálló kell? és amit tudok venni, az alapból meddig jó higítás nélkül?? Könnyű lecserélni?? a tömény az nem károsítja jobban a csöveket?
10,4 liter,ha van kiegészítő fűtésed akkor pedig 10,6 liter
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6502 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:53:47 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.01.27 péntek, 18:45:19
10,4 liter,ha van kiegészítő fűtésed akkor pedig 10,6 liter
Köszönöm a preciz pontositást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6503 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:41:57 »
Idézetet írta: kurru - 2012.01.25 szerda, 20:38:37
Sziasztok!
A következő történt az autómmal (nem voltam jelen):
110km-es tempónál leállt a motor. Rövid gurulás után ráengedve a kuplungot, nem robbant be - tudom, hogy ez olyan veszélyes, hogy tilos, de szerencsére nem ugrott le a lánc, és tény, hogy nem indult be a motor.
Autó megállás után, gyújtás elvesz, ráad, egyből indult, és kb 30km-t megtett. Azóta megtettem vele még 10km-t, és semmi jele a hibának.
Néhány napja a következőt csinálta, ami összefüggésben lehet ezzel (de akkor nem figyeltem fel rá, mert közvetlen hidegindítás után csinálta): alapjáraton elkezdett a fulladozás és normál alapjárat között ingadozni a fordulatszám, ami egy kisebb gázfröccs hatására elmúlt.
Történt hasonló valamelyikőtökkel? Tipikus kopása lehet valamelyik alkatrésznek, vagy egy különleges hibával állhatok szemben? :-)
Köszönöm,
Hibakódok:
P0100 légtömegmérő
P1665 Adagoló vezérlő modul
P0335 Féltengely jeladó
P1246 Generátor jel bemeneti hiba
Sajnos a hibakódokhoz dátum nem társul :-)
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6504 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:43:13 »
Idézetet írta: kurru - 2012.01.27 péntek, 19:41:57
Hibakódok:
P0100 légtömegmérő
P1665 Adagoló vezérlő modul
P0335 Féltengely jeladó
P1246 Generátor jel bemeneti hiba
Sajnos a hibakódokhoz dátum nem társul :-)
töröljétek őket, és ami még mindig hiba, az vissza fog jönni
AC-t ellenőriztétek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6505 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:49:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 19:43:13
töröljétek őket, és ami még mindig hiba, az vissza fog jönni
AC-t ellenőriztétek??
Igen, ez a terv. Az AC-t nem ellenőriztük még, szerinted esélyes ennyi idevágó hibakód esetén is?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6506 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:57:49 »
Idézetet írta: kurru - 2012.01.27 péntek, 19:49:10
Igen, ez a terv. Az AC-t nem ellenőriztük még, szerinted esélyes ennyi idevágó hibakód esetén is?
esély mindenre van, + ingyen magatoknak is meg tudjáktok nézni, a módját leírtuk már párszor...
meg kitudja mikor kerültek bele ezeke a kódok, ezért kéne törölni, és megnézni, hogy mi jön vissza...
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
P1246 Generator Load Input Failed
p1665 injection pump control module no communication
meg a kábeleket, csatlakozókat is átnzném, mert ez szerintem mind kontakt hibát takar...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.27 péntek, 19:59:50 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6507 Dátum:
2012.01.27 péntek, 20:11:57 »
Rosszul írtam nekem váltó geometriás kell, a motor és ez a turbó fix-es.
Köszi az infókat!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 18:31:59
de igazából miért is adod el a fix geost, ha az kéne a tiedre??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6508 Dátum:
2012.01.27 péntek, 20:47:12 »
Idézetet írta: kurru - 2012.01.27 péntek, 19:41:57
Hibakódok:
P0100 légtömegmérő
P1665 Adagoló vezérlő modul
P0335 Féltengely jeladó
P1246 Generátor jel bemeneti hiba
Sajnos a hibakódokhoz dátum nem társul :-)
Az aksid milyen állapotban van, hány éves? A motor indul rendesen, hidegben is? Kinn állsz, vagy garázsban?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6509 Dátum:
2012.01.27 péntek, 23:11:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.27 péntek, 20:47:12
Az aksid milyen állapotban van, hány éves? A motor indul rendesen, hidegben is? Kinn állsz, vagy garázsban?
Akksi 3 év 1 hónapos. Önindítózáskor semmi jele a gyengeségnek, és egyből indul is a járgány. Csillaggarázs :-)
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6510 Dátum:
2012.01.27 péntek, 23:16:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 19:57:49
esély mindenre van, + ingyen magatoknak is meg tudjáktok nézni, a módját leírtuk már párszor...
meg kitudja mikor kerültek bele ezeke a kódok, ezért kéne törölni, és megnézni, hogy mi jön vissza...
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
P1246 Generator Load Input Failed
p1665 injection pump control module no communication
meg a kábeleket, csatlakozókat is átnzném, mert ez szerintem mind kontakt hibát takar...
Köszönöm a segítséget.
A kontakthibát akár panel modulon is el tudom képzelni, amióta a műszerfalamon egy IC egyik lába leforrasztatlanul kandikált, a központizár téli viselkedéséről inkább nem is beszélek.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
beans
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6511 Dátum:
2012.01.28 szombat, 21:34:35 »
Azt kérdezném tőletek, hogy az előző T. tulajdonos, vagy szerelője az alábbi csövet hová felejtette el csatlakoztatni, ill. mi a funkciója ?
Innen indul:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Itt a vége:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Üdv:!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6512 Dátum:
2012.01.28 szombat, 21:36:20 »
légszűrőház hátuljára megy rá...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6513 Dátum:
2012.01.28 szombat, 21:38:34 »
Idézetet írta: beans - 2012.01.28 szombat, 21:34:35
Azt kérdezném tőletek, hogy az előző T. tulajdonos, vagy szerelője az alábbi csövet hová felejtette el csatlakoztatni, ill. mi a funkciója ?
Innen indul:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Itt a vége:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Üdv:!
Szia!
Fentről nézz le a légszűrőház jobb oldalára elöl ott lesz egy csonk, oda nyomd vissza rá a csövet, mert így egy csomó port szív be a motorod.
E.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 21:40:45 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
beans
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6514 Dátum:
2012.01.28 szombat, 22:15:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.28 szombat, 21:38:34
Szia!
Fentről nézz le a légszűrőház jobb oldalára elöl ott lesz egy csonk, oda nyomd vissza rá a csövet, mert így egy csomó port szív be a motorod.
E.
Thx, Bunyek fórumtársnak is !
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6515 Dátum:
2012.01.28 szombat, 22:17:00 »
Idézetet írta: beans - 2012.01.28 szombat, 22:15:04
Thx, Bunyek fórumtársnak is !
nm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6516 Dátum:
2012.01.28 szombat, 22:46:06 »
ezt amúgy lendkerék/kuplung csere után nem szokták visszarakni, de hogy miért...??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6517 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 10:12:31 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.26 csütörtök, 09:19:43
MAP a cooler után a merev műanyag csőben van, középtájon, felülről. 48eHUF az új, ha nem akarsz venni, van nekem próbára. De az azt hiszem szokott hibakódot dobni. Nekem egyszer beszívott levegő hőmérséklet hibát írt.
Üdv...ez a turbo,és map szenzor tisztítással fülembe tettétek a bogarat....az enyén 115le,és fix geos.Alevegőszürőm mögött nincs semmi,tehát akkor nekem is lent van a map szenzor a cooler után?....(foto jo lenne)....biztos ráférne egy tisztitás...az előző tulaj nem sokat törődött ilyenekkel,ha csak abbol indulok ki hogy a pollen szürőm is el volt benne rohadva,és 356db -ban vettem ki.Nimcs vele semmi bajom,de ártani biztos nem ártanék vele....szoval....hogy mükszik ennek a tisztitása???....előre is köszi....
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6518 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 11:15:34 »
Idézetet írta: orosz jozsef - 2012.01.29 vasárnap, 10:12:31
Üdv...ez a turbo,és map szenzor tisztítással fülembe tettétek a bogarat....az enyén 115le,és fix geos.Alevegőszürőm mögött nincs semmi,tehát akkor nekem is lent van a map szenzor a cooler után?....(foto jo lenne)....biztos ráférne egy tisztitás...az előző tulaj nem sokat törődött ilyenekkel,ha csak abbol indulok ki hogy a pollen szürőm is el volt benne rohadva,és 356db -ban vettem ki.Nimcs vele semmi bajom,de ártani biztos nem ártanék vele....szoval....hogy mükszik ennek a tisztitása???....előre is köszi....
MAP szenzor helyéről itt van egy video:
http://filmarchivum.fordalkatresz.com/player.php?c=2&v=turbocso.flv
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6519 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 11:19:24 »
Idézetet írta: orosz jozsef - 2012.01.29 vasárnap, 10:12:31
Üdv...ez a turbo,és map szenzor tisztítással fülembe tettétek a bogarat....az enyén 115le,és fix geos.Alevegőszürőm mögött nincs semmi,tehát akkor nekem is lent van a map szenzor a cooler után?....(foto jo lenne)....biztos ráférne egy tisztitás...az előző tulaj nem sokat törődött ilyenekkel,ha csak abbol indulok ki hogy a pollen szürőm is el volt benne rohadva,és 356db -ban vettem ki.Nimcs vele semmi bajom,de ártani biztos nem ártanék vele....szoval....hogy mükszik ennek a tisztitása???....előre is köszi....
Tisztelt Fórumtárs!
A keresett MAP szenzor a menetirány szeinti jobboldalon a lökháritó aljában van egy fix kopex csőben 2db torx fejü csavar tartja, és csak aluról férsz hozzá rövid torx kulcsal. (erre a csőre csatlakozik a függőleges turbócső ami az EGR szelepről jön lefelé). A kiszereléséhez lekell venni az alsó motorvédő burkolatot, és a hütővédő burkolatot, hogy hozzá férj az érzékelőhöz. A kiszerelt szenzor tisztitása: kontakt spray-vel jól megáztatni és utánna száritani, majd forditott sorrendben vissza szarelni mindent. Sikeres tisztitást. Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6520 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 11:33:21 »
Idézetet írta: László - 2012.01.29 vasárnap, 11:19:24
Tisztelt Fórumtárs!
A keresett MAP szenzor a menetirány szeinti jobboldalon a lökháritó aljában van egy fix kopex csőben 2db torx fejü csavar tartja, és csak aluról férsz hozzá rövid torx kulcsal. (erre a csőre csatlakozik a függőleges turbócső ami az EGR szelepről jön lefelé). A kiszereléséhez lekell venni az alsó motorvédő burkolatot, és a hütővédő burkolatot, hogy hozzá férj az érzékelőhöz. A kiszerelt szenzor tisztitása: kontakt spray-vel jól megáztatni és utánna száritani, majd forditott sorrendben vissza szarelni mindent. Sikeres tisztitást. Tisztelettel László!
Látott már valaki koszos MAP szenzort? Mert én még olajpárán kívül semmit nem láttam MAP-on...azt meg mindenféle tisztítás után újra ráfújja a turbó, kb 2 perc használat után...
csak az értelmét keresem ennek a dolognak..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6521 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 11:41:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 11:33:21
Látott már valaki koszos MAP szenzort? Mert én még olajpárán kívül semmit nem láttam MAP-on...azt meg mindenféle tisztítás után újra ráfújja a turbó, kb 2 perc használat után...
csak az értelmét keresem ennek a dolognak..
ezt én is megerősíthetem, csak egy réteg folyékony olaj van rajta, amit a nyomás simán levisz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6522 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 11:55:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 11:33:21
Látott már valaki koszos MAP szenzort? Mert én még olajpárán kívül semmit nem láttam MAP-on...azt meg mindenféle tisztítás után újra ráfújja a turbó, kb 2 perc használat után...
csak az értelmét keresem ennek a dolognak..
Ne is keresd mert nincs....
Amugy meg csak ellenőrző funkciója van és nem beavatkozó szerintem....tehát a működést nem befolyásolja.
De ki se kell venni egy multiméterrel az egyes lábon mérsz feszültség válozást 0-5V-ig mig nyomja valaki a gázt és ennyi...ha rossz kuka.
És ahogy irod kb 2 másodperc és olajos lessz megint.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6523 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 12:00:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 11:55:36
Ne is keresd mert nincs....
Amugy meg csak ellenőrző funkciója van és
nem beavatkozó szerintem
....tehát a működést nem befolyásolja.
De ki se kell venni egy multiméterrel az egyes lábon mérsz feszültség válozást 0-5V-ig mig nyomja valaki a gázt és ennyi...ha rossz kuka.
És ahogy irod kb 2 másodperc és olajos lessz megint.
nálam változott a másik szenzorral
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6524 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:03:14 »
OFF szép idő volt kitakarítottam belülről a sok dzsuvát az utastérből kapott új üléshuzatot most sokkal jobban megy!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6525 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:12:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 12:00:53
nálam változott a másik szenzorral
Nem tudom mi változott volna?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6526 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:15:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 13:12:52
Nem tudom mi változott volna?
fent nem kormol annyira
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6527 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:15:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 13:15:14
fent nem kormol annyira
ahhoz köze nincs a MAP szenzornak..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6528 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:17:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 13:15:56
ahhoz köze nincs a MAP szenzornak..
pedig próbáltam csere előtt meg után és eltűnt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6529 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:17:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 13:15:56
ahhoz köze nincs a MAP szenzornak..
az 5V mekkora nyomásnál van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6530 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:39:41 »
A MAP értékéből tudja, mekkora a nyomás, ehhez számolja a szgép, mennyi üa mehet be. Ha a map rossz adatot ad, teszem azt többet mond, erre a szgép többet tol be, a több üa nem tud jól elégni, azaz kormol.
Szóval szerintem beleavatkozik a folyamatba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6531 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:46:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 13:17:54
az 5V mekkora nyomásnál van??
mivel lineárisan mér 2,5bar...ahol 3bar-os ott annyi.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6532 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:47:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 11:33:21
Látott már valaki koszos MAP szenzort? Mert én még olajpárán kívül semmit nem láttam MAP-on...azt meg mindenféle tisztítás után újra ráfújja a turbó, kb 2 perc használat után...
csak az értelmét keresem ennek a dolognak..
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a 2 pont, de én ugy emlékszem a kérdés az volt, hogy hol helyezkedik el, és hogyan tisztitható?
Pontosan leirtam. Ennyi, nem több.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6533 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:46:38 »
Idézetet írta: francoe - 2012.01.29 vasárnap, 11:15:34
MAP szenzor helyéről itt van egy video:
http://filmarchivum.fordalkatresz.com/player.php?c=2&v=turbocso.flv
Köszi.....
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6534 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:49:17 »
Idézetet írta: László - 2012.01.29 vasárnap, 13:47:01
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a 2 pont, de én ugy emlékszem a kérdés az volt, hogy hol helyezkedik el, és hogyan tisztitható?
Pontosan leirtam. Ennyi, nem több.
Tisztelettel László!
neked is köszi....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6535 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:52:01 »
Idézetet írta: László - 2012.01.29 vasárnap, 13:47:01
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a 2 pont, de én ugy emlékszem a kérdés az volt, hogy hol helyezkedik el, és hogyan tisztitható?
Pontosan leirtam. Ennyi, nem több.
Tisztelettel László!
ez majdnem jó is.mert te a tdci mondeónak írtad le a pontos helyét és környezetét a map szenzornak.A tddi-nek máshol van az egr is és a map is.kivéve HZsoltnak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6536 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:52:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 11:33:21
Látott már valaki koszos MAP szenzort? Mert én még olajpárán kívül semmit nem láttam MAP-on...azt meg mindenféle tisztítás után újra ráfújja a turbó, kb 2 perc használat után...
csak az értelmét keresem ennek a dolognak..
teljesen zárt.a kosz nem befolyásolja a működését.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6537 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:54:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.28 szombat, 21:38:34
Szia!
Fentről nézz le a légszűrőház jobb oldalára elöl ott lesz egy csonk, oda nyomd vissza rá a csövet, mert így egy csomó port szív be a motorod.
E.
pontosabban a vákumszivattyú.az a cső a szűrt levegőt biztosítja a vákumszivattyúnak a szűrőházról.de mindannyian 1 ről beszélünk.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6538 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:54:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.28 szombat, 22:46:06
ezt amúgy lendkerék/kuplung csere után nem szokták visszarakni, de hogy miért...??
lusta disznók,és figyelmetlenek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6539 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 17:09:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.29 vasárnap, 16:52:48
teljesen zárt.a kosz nem befolyásolja a működését.
Teljesen zárt nem lehet, mert akkor a nyomás sem mehet be...
de persze értem, hogy érted.
A fiestán úgy néz ki a map, mint egy led, csak nem világít. Azt is felesleges pucolgatni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6540 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 17:49:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.29 vasárnap, 17:09:26
Teljesen zárt nem lehet, mert akkor a nyomás sem mehet be...
de persze értem, hogy érted.
A fiestán úgy néz ki a map, mint egy led, csak nem világít. Azt is felesleges pucolgatni.
és ez nem csak a nyomást méri,hanem a Nőmérsékletet is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6541 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 18:50:18 »
ez vajon elférne a mondeon is??
van ennyi hely ott??
most nézegettem egy pár képet gtb1756vk-ról és hát nem vagyok biztos benne, hogy befér...szerintetek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6542 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:11:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 18:50:18
ez vajon elférne a mondeon is??
van ennyi hely ott??
most nézegettem egy pár képet gtb1756vk-ról és hát nem vagyok biztos benne, hogy befér...szerintetek??
Ez befér, szerintem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6543 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:15:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 19:11:48
Ez befér, szerintem..
bízom benne
bár nem tom, hogy van-e annyi hely felfele
lehet veszek egy másik gyárit és kész, az is kibír annyi lovat, mint amit én akarok...
ahogy néztem a videon, Bunyeknak sem maradt túl sok hely...
kezdem látni, hogy ez nem olyan lesz, hogy reggel nekiállunk, este meg mehet kifele a kocsi, hanem le kell rakni egy hétre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
beans
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6544 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:18:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.29 vasárnap, 16:54:17
pontosabban a vákumszivattyú.az a cső a szűrt levegőt biztosítja a vákumszivattyúnak a szűrőházról.de mindannyian 1 ről beszélünk.....
Hát nem nagyon dugták el a csatlakozást az biztos, csak egy mentségem van, hogy miközben a cső vége távolságában alól-felül mindenhol próbáltam keresni szabad csőcsatlakozást, természetesen a levegőszűrő ház teteje lent volt, mivel hátha megtalálom a házon belől, oldalt, alól a csatlakozás kivezetését. Utólag jót röhögnék magamon, ha nem tudnám esetleg milyen kárt okozhatott ez az apró kis „figyelmesség”.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6545 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:34:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 19:15:44
bízom benne
bár nem tom, hogy van-e annyi hely felfele
lehet veszek egy másik gyárit és kész, az is kibír annyi lovat, mint amit én akarok...
ahogy néztem a videon, Bunyeknak sem maradt túl sok hely...
kezdem látni, hogy ez nem olyan lesz, hogy reggel nekiállunk, este meg mehet kifele a kocsi, hanem le kell rakni egy hétre
Előre meg kell csinálni mindent, kimérni pontosan amennyire lehet, és úgy megcsinálni, hogy csak fel kelljen csavarozni...én mikor az oci TDI-n a gt17-et lecseréltem egy nagyobbra (2,5V6TDI 180Le) a számára már nem emlékszem de jó nagy volt
előre megcsináltam minden átmenetet, vagy 50 ezerszer átgondoltam minden részletet a turbónyomásszabályzót már satupadon kompresszorról belőttem....szóval reggel nekiálltam és délután már teszteltem...olyan szépre sikeredett, hogy nem is lehetett megmondani, hogy az nem gyárilag azzal jött ki...na azért aki vágta az észrevette a difit...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6546 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:57:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 19:15:44
bízom benne
bár nem tom, hogy van-e annyi hely felfele
lehet veszek egy másik gyárit és kész, az is kibír annyi lovat, mint amit én akarok...
ahogy néztem a videon, Bunyeknak sem maradt túl sok hely...
kezdem látni, hogy ez nem olyan lesz, hogy reggel nekiállunk, este meg mehet kifele a kocsi, hanem le kell rakni egy hétre
Hát ez nem sokkal nagyobb mint a gyárid azért, ellenben nagyobbat szól az tuti...
Az enyém az ennél jóval nagyobb....20-asok között a legnagyobb ez a volvoé...de még igy is befér a kezem annyi hely van...
Hát az enyémet 2-3 hétig csinálták és még nincs védőlemez rajta(lehet nemis lessz), meg a labda még mindig nincs rajta,de már nagyon kéne mert érzem nagyon hogytöltene csóri csak nincs kaja neki főleg hogy chip sincs rajta
most szombaton akartuk Robival megcsinálni csak elkellett utaznia, talán a héten...
nálam a turbó viz bekötése ami plussz időt tett rá még.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.29 vasárnap, 20:29:41 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6547 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:05:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 19:34:20
Előre meg kell csinálni mindent, kimérni pontosan amennyire lehet, és úgy megcsinálni, hogy csak fel kelljen csavarozni...én mikor az oci TDI-n a gt17-et lecseréltem egy nagyobbra (2,5V6TDI 180Le) a számára már nem emlékszem de jó nagy volt
előre megcsináltam minden átmenetet, vagy 50 ezerszer átgondoltam minden részletet a turbónyomásszabályzót már satupadon kompresszorról belőttem....szóval reggel nekiálltam és délután már teszteltem...olyan szépre sikeredett, hogy nem is lehetett megmondani, hogy az nem gyárilag azzal jött ki...na azért aki vágta az észrevette a difit...
persze, van amiben lehet előre dolgozni, csonkra talpat heggeszteni, de azért a legtöbbhöz dologhoz jó ha már fent van és lehet próbálni, méregetni.
pl a kipuf felé a csövet szerintem látatlanban lehetetlen megcsinálni. vagy az olajcsöveket...
a nyomásszabályzót én is beállítottam előre, de nem fért be tőle a turbó, úgyhogy le is kellett venni. és persze, hogy a srác nem a zéger gyűrűnél oldotta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6548 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:08:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 20:05:10
persze, van amiben lehet előre dolgozni, csonkra talpat heggeszteni, de azért a legtöbbhöz dologhoz jó ha már fent van és lehet próbálni, méregetni.
pl a kipuf felé a csövet szerintem látatlanban lehetetlen megcsinálni. vagy az olajcsöveket...
a nyomásszabályzót én is beállítottam előre, de nem fért be tőle a turbó, úgyhogy le is kellett venni. és persze, hogy a srác nem a zéger gyűrűnél oldotta
de ahogy nézem a képen,pont fordítva áll ez a turbó,mint a miénk.
Ez nem felfelé,hanem lefelé állna a mi csonkunkon.és másik kati iktatót is kellene csinálnod.
valahogy nekem ezen nem áll össze a kép.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6549 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:10:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 19:57:59
Hát ez nem sokkal nagyobb mint a gyárid azért, ellenben nagyobbat szól az tuti...
Az enyém az ennél jóval nagyobb....20-asok között a legnagyobb ez a volvoé...de még igy is befér a kezem annyi hely van...
Hát az enyémet 2-3 hétig csinálták és még nincs védőlemez rajta(lehet nemis lessz), meg a labda még mindig nincs rajta....nálam a viz ami plussz időt tett rá még.
a gyári is kiszolgálja a 2.2+chip-eseket. azok meg 170-180 ló úgy... nálam meg 150-160 a cél...
ezért is hajlok a gyárira most, mert akkor elvileg nem kéne faragni, csak lecserélni a mostanit...
20-as szériást meg végképp nem akarok, mert ha a egy gyenge pillanatban elkap a gépszíj, akkor úgysem fogom bírni megállni, hogy ne szedjem még ki a maradék lovakat is
ezen még van 1-2 dolog, amit ha rendbeszedtem, akkor patent állapotban lesz. utána audi-vw 2,7T vagy 1,9 pd-t lenne a cél...
neked az olaj csöveket előre legyártották?? hol lehet csináltatni ilyesmit, ami bírja a hőt?? a gyáriak lettek neked átalakítva, vagy eljesen újak lettek csinálva??
ezek is vízhűtésűek...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ