Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
138
139
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113483 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6550 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:11:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.29 vasárnap, 20:08:31
de ahogy nézem a képen,pont fordítva áll ez a turbó,mint a miénk.
Ez nem felfelé,hanem lefelé állna a mi csonkunkon.és másik kati iktatót is kellene csinálnod.
valahogy nekem ezen nem áll össze a kép.....
balra fordíts rajta 90°-ot, utána úgy fog állni, ahogy kell... ezért is kérdeztem, hogy elférhet-e, vagy totál esélytelen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6551 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:36:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 20:10:38
a gyári is kiszolgálja a 2.2+chip-eseket. azok meg 170-180 ló úgy... nálam meg 150-160 a cél...
ezért is hajlok a gyárira most, mert akkor elvileg nem kéne faragni, csak lecserélni a mostanit...
20-as szériást meg végképp nem akarok, mert ha a egy gyenge pillanatban elkap a gépszíj, akkor úgysem fogom bírni megállni, hogy ne szedjem még ki a maradék lovakat is
ezen még van 1-2 dolog, amit ha rendbeszedtem, akkor patent állapotban lesz. utána audi-vw 2,7T vagy 1,9 pd-t lenne a cél...
neked az olaj csöveket előre legyártották?? hol lehet csináltatni ilyesmit, ami bírja a hőt?? a gyáriak lettek neked átalakítva, vagy eljesen újak lettek csinálva??
ezek is vízhűtésűek...
de ha elég annyi akkor minek akarsz másik turbót?
audi 2,7t...1,9pd? veszel másik autót?
az elfolyó cső uj, a nyomócsővet meg átalakitották.
Fittingek,patentek arany árban vannak...roppantatni kellene de az se olcsó..
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6552 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:52:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.29 vasárnap, 19:34:20
Előre meg kell csinálni mindent, kimérni pontosan amennyire lehet, és úgy megcsinálni, hogy csak fel kelljen csavarozni...én mikor az oci TDI-n a gt17-et lecseréltem egy nagyobbra (2,5V6TDI 180Le) a számára már nem emlékszem de jó nagy volt
előre megcsináltam minden átmenetet, vagy 50 ezerszer átgondoltam minden részletet a turbónyomásszabályzót már satupadon kompresszorról belőttem....szóval reggel nekiálltam és délután már teszteltem...olyan szépre sikeredett, hogy nem is lehetett megmondani, hogy az nem gyárilag azzal jött ki...na azért aki vágta az észrevette a difit...
160lóhoz azért már az adagolóhoz is kellene nyúlni, nem? Csak csiga és chip nem lesz elég, vagy ha elég is lesz, nem lesz hosszú életű szvsz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6553 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:54:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 20:36:03
de ha elég annyi akkor minek akarsz másik turbót?
audi 2,7t...1,9pd? veszel másik autót?
az elfolyó cső uj, a nyomócsővet meg átalakitották.
Fittingek,patentek arany árban vannak...roppantatni kellene de az se olcsó..
a mostanit, eleve csak úgy terveztem, hogy próbálgatni, hogy hogy lehet felrakni a vgt-t... túlvan 320ekm-en, azért is nem mentem utáníratni a szoftot... amikor még nézegettem a gtb1756vk-t, akkor még 70-75-ért lehetett kapni, most ha feltűnik egy valahol, akkor is 110e+
bontott tdci turbo meg 50e körül van. azt a 20e különbséget, meg a faragást még megérte volna, hogy új turbóm legyen. de most ugye lesz egy csonkom, ha találok esetleg valami alkalmi vételt, akkor lesz mire felrakni...
off helyett ha lesz másik, akkor... 2,7t a6 nincs aranyárban, csak még semmit sem tudok a motorjáról, hogy mennyire tartós... menetteljesítményre tetszene...
olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6554 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:54:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.29 vasárnap, 21:52:54
160lóhoz azért már az adagolóhoz is kellene nyúlni, nem? Csak csiga és chip nem lesz elég, vagy ha elég is lesz, nem lesz hosszú életű szvsz.
annyit még tudnia kéne... nagyobb pcs is van hozzá, tehát annyire nem lenne megeröltetve...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6555 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 22:24:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 21:54:01
a mostanit, eleve csak úgy terveztem, hogy próbálgatni, hogy hogy lehet felrakni a vgt-t... túlvan 320ekm-en, azért is nem mentem utáníratni a szoftot... amikor még nézegettem a gtb1756vk-t, akkor még 70-75-ért lehetett kapni, most ha feltűnik egy valahol, akkor is 110e+
bontott tdci turbo meg 50e körül van. azt a 20e különbséget, meg a faragást még megérte volna, hogy új turbóm legyen. de most ugye lesz egy csonkom, ha találok esetleg valami alkalmi vételt, akkor lesz mire felrakni...
off helyett ha lesz másik, akkor... 2,7t a6 nincs aranyárban, csak még semmit sem tudok a motorjáról, hogy mennyire tartós... menetteljesítményre tetszene...
olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek
2,7t a gatyádat lezabálja...futóműve egy rakás
sz@r....mint
az összes aluminium lengőkaros förmedvény fosvágen agymenéseknek.
Nekem 4 út van...vagy bemegy big csúcsok új hengerfejjel...vagy átépitem CR-re...vagy eladom....vagy marad ilyen amilyen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6556 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 22:33:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 22:24:18
2,7t a gatyádat lezabálja...futóműve egy rakás
sz@r....mint
az összes aluminium lengőkaros förmedvény fosvágen agymenéseknek.
Nekem 4 út van...vagy bemegy big csúcsok új hengerfejjel...vagy átépitem CR-re...vagy eladom....vagy marad ilyen amilyen.
évi 10ekm-nél kibirom, városon kívül gondolom beéri 12l körül ha nem kergetik, ha meg igen, akkor megy is, a 250le
na igen, van 1-2 technikai dolog, amit körbe kell járni előtte, hogy milyen...
cr-re miért lenne jó??
a gyári pcsházba akarsz nagyobb csúcsrészt??
ha meg ennyi marad, szerintem akkor sem megy rosszul és van egy kocsid, ami rendben van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6557 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 22:42:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 22:33:24
évi 10ekm-nél kibirom, városon kívül gondolom beéri 12l körül ha nem kergetik, ha meg igen, akkor megy is, a 250le
na igen, van 1-2 technikai dolog, amit körbe kell járni előtte, hogy milyen...
cr-re miért lenne jó??
a gyári pcsházba akarsz nagyobb csúcsrészt??
ha meg ennyi marad, szerintem akkor sem megy rosszul és van egy kocsid, ami rendben van
Nem a gyáriba..audi porlasztókba...
hát én nem szoktam Janizni a fogyikkal de most télen 6L alatt zabál városba...nekem ennyi elég.
Nemsoká kideül hogy épülök-e vagy milessz...akkor adnám el...de nem szivesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6558 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 22:46:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.29 vasárnap, 22:42:44
Nem a gyáriba..audi porlasztókba...
hát én nem szoktam Janizni a fogyikkal de most télen 6L alatt zabál városba...nekem ennyi elég.
Nemsoká kideül hogy épülök-e vagy milessz...akkor adnám el...de nem szivesen.
nekem is ott körül eszik városban ami nem rossz, főleg, hogy megyeget is a kocsi
cr miért lenne jó?? am az kb ki is jönne nullára, ha eladod a vp40-et, meg a többi kimaradt cuccot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6559 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 08:58:17 »
na kezd összeállni az autóm. a komplett hátsó futúmű új, 2 szilentet kivéve(ezeket sajnos a földön nem lehet beszerezni) de azok még egész egyben vannak. ezenkivül tegnap eset megcsináltam a 2 termosztátcserét, hűtőfolyadékcserét olajcserét+szűrők cseréjét, EGR dugózást szívósortakaritást meg egyéb apróságokat, este 7 től reggel 5 ig tartott a szerelés:) a szívósortakaritás egy szopás. ha esetleg valaki aki még nem csinálta segitségképpen mondanám h csak benzinnel+üvegtisztító kefével+ecsettel álljon neki, de azzal is kb 3 óra volt. brigó meg egyéb cuccok teljesen felejtős...jah és szilent ügyben ha valakinek kell segitség akkor cikkszámokat tudok mondani, ne szívjatok már annyit vele mint én...meghát öcsém egypár embernek nem való autó csak lovaskocsi de azis ló nélkül. szoval pl az olajköri termosztát 2 darabban jött ki, már valaki ugy verte vissza a helyére. persze kicserélve nem volt benne, nemtom minek kellet kiszedni onnan akkor. légszűrő behorpadva mert olyan mocskos volt már hogy a szerencsétlen szívni is alig tudott. egyből meg is lett a turbóm hangja a légszűrőcsere után...
viszont egykét dolog számomra érdekes, bár haverom mondeoja is ilyen de rákérdezem a miértjére: szoval a termosztátcserék utén türhetően egyenletesen melegszik, szépen beáll kb középre a hőfok, de mikor fűtök minek indítja be néha az első ventit??? alapjáratot járattam az autót vízhőfok negyed felett állt picivel, közben pakoltam ki-befele a kocsiból és arra lettem figyelmes hogy fél- fél percre rákapcsolta az első ventit, járt ugy 15 percet biztos alapjáraton...és nem automatán volt hanem sima 22 fokon 3as ventiállásba...
továbbá irtam h nam megy a lámpamagasság állitóm, irtátok h valszeg motor. de nem 2 motor van benne? egyszerre mehettek tönkre??? hol találom azokat? esetleges tippem még a kapcsoló ill potméter nem is működik valami finoman. méregette már valaki azt a potit? mondom rámérnék h tuti jó e de nemtom mekkora értéket kell mérjek ott?
jó hír hogy első futóműből egyelőre nem hallok semmiféle rendellenes hangot az sztem rendben lesz. viszont cserére vár még az alsó motortartó bak kisebbik szilentje mer "kicsit" odavan. méreteket, esetleg cikkszámot tudna valaki mondani??? cikkszám bármilyen gagyiból jó azt már elvileg leváltják lemförderre vagy más prémiummárkára. nem akarom hogy megin egy hetet álljon aknán a kocsi az alkatrész miatt mint a hátsó futóműnél...
továbbá ki kell még vennem a vezetőoldali ülést a magasságállitás miatt(remélem nem nagy szívás) meg le kell vennem az öninditót néha baxakszik a behuzótekercs vagy bendix mert nem teljesen dobja be a fogaskereket...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6560 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 09:30:59 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.30 hétfő, 08:58:17
na kezd összeállni az autóm. a komplett hátsó futúmű új, 2 szilentet kivéve(ezeket sajnos a földön nem lehet beszerezni) de azok még egész egyben vannak. ezenkivül tegnap eset megcsináltam a 2 termosztátcserét, hűtőfolyadékcserét olajcserét+szűrők cseréjét, EGR dugózást szívósortakaritást meg egyéb apróságokat, este 7 től reggel 5 ig tartott a szerelés:) a szívósortakaritás egy ***ás. ha esetleg valaki aki még nem csinálta segitségképpen mondanám h csak benzinnel+üvegtisztító kefével+ecsettel álljon neki, de azzal is kb 3 óra volt. brigó meg egyéb cuccok teljesen felejtős...jah és szilent ügyben ha valakinek kell segitség akkor cikkszámokat tudok mondani, ne szívjatok már annyit vele mint én...meghát öcsém egypár embernek nem való autó csak lovaskocsi de azis ló nélkül. szoval pl az olajköri termosztát 2 darabban jött ki, már valaki ugy verte vissza a helyére. persze kicserélve nem volt benne, nemtom minek kellet kiszedni onnan akkor. légszűrő behorpadva mert olyan mocskos volt már hogy a szerencsétlen szívni is alig tudott. egyből meg is lett a turbóm hangja a légszűrőcsere után...
viszont egykét dolog számomra érdekes, bár haverom mondeoja is ilyen de rákérdezem a miértjére: szoval a termosztátcserék utén türhetően egyenletesen melegszik, szépen beáll kb középre a hőfok, de mikor fűtök minek indítja be néha az első ventit??? alapjáratot járattam az autót vízhőfok negyed felett állt picivel, közben pakoltam ki-befele a kocsiból és arra lettem figyelmes hogy fél- fél percre rákapcsolta az első ventit, járt ugy 15 percet biztos alapjáraton...és nem automatán volt hanem sima 22 fokon 3as ventiállásba...
továbbá irtam h nam megy a lámpamagasság állitóm, irtátok h valszeg motor. de nem 2 motor van benne? egyszerre mehettek tönkre??? hol találom azokat? esetleges tippem még a kapcsoló ill potméter nem is működik valami finoman. méregette már valaki azt a potit? mondom rámérnék h tuti jó e de nemtom mekkora értéket kell mérjek ott?
jó hír hogy első futóműből egyelőre nem hallok semmiféle rendellenes hangot az sztem rendben lesz. viszont cserére vár még az alsó motortartó bak kisebbik szilentje mer "kicsit" odavan. méreteket, esetleg cikkszámot tudna valaki mondani??? cikkszám bármilyen gagyiból jó azt már elvileg leváltják lemförderre vagy más prémiummárkára. nem akarom hogy megin egy hetet álljon aknán a kocsi az alkatrész miatt mint a hátsó futóműnél...
továbbá ki kell még vennem a vezetőoldali ülést a magasságállitás miatt(remélem nem nagy szívás) meg le kell vennem az öninditót néha baxakszik a behuzótekercs vagy bendix mert nem teljesen dobja be a fogaskereket...
valszeg összeégett a csatid a ventillátoron, akkor szokott csinálni ilyet.
vagy próbáld meg, hogy 2x megnyomod az AC gombot (be-ki kapcs)
cikkszámok jól jönnének, én is tervezem felújítani a futóművet
este kimérem neked a magasságállítót, hogy melyik fokozatban mekkora ellenállása van. de valószínűleg a motor halott. Motorcraftnál kapsz, asszem 3eft/db
motortartóból szerintem vegyél jóállapotú bontottat, az utánygyártott általában *** szokott lenni bármilyen márkás is.
vezető ülést meg nem kell kivenni, cikk a FAQ részben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6561 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 10:29:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 21:54:44
annyit még tudnia kéne... nagyobb pcs is van hozzá, tehát annyire nem lenne megeröltetve...
Ja, neked a 115lovas csúcsok vannak benne? Nagyobb adagolóelemen és esetleg villanymentesítésen nem gondolkozol? (Bovdenes adagoló)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6562 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 15:47:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 10:29:08
Ja, neked a 115lovas csúcsok vannak benne? Nagyobb adagolóelemen és esetleg villanymentesítésen nem gondolkozol? (Bovdenes adagoló)
igen, azok lesznek
gondolkodtam, de gondok lennének vele nkh-s vizsgán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6563 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 16:06:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 15:47:37
igen, azok lesznek
gondolkodtam, de gondok lennének vele nkh-s vizsgán
Áááá, szerinted a KZ által csinált autók hogy vizsgáznak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6564 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:23:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 21:54:01
olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek
ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz
És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6565 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:40:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.30 hétfő, 19:23:42
ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz
És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
vajon turbó csövet is tudnak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6566 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:51:30 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 19:40:24
vajon turbó csövet is tudnak?
fogalmam sincs.ha legközelebb megyek rákérdezek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6567 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:34:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.30 hétfő, 19:51:30
fogalmam sincs.ha legközelebb megyek rákérdezek.
Köszi előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6568 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:38:01 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 16:06:12
Áááá, szerinted a KZ által csinált autók hogy vizsgáznak
ismerősnél simán átmegy, de a taxi vzsgáztatást visszavette tavaly az nkh
ott meg nem megy át vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6569 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:38:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.30 hétfő, 19:23:42
ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz
És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
valami ilyesmi kellene nekem, csak itt a környéken
500km-t 2 csőért utazni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6570 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:39:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 20:38:01
ismerősnél simán átmegy, de a taxi vzsgáztatást visszavette tavaly az nkh
ott meg nem megy át vele
He?
Taxi a mondeod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6571 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:39:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 19:40:24
vajon turbó csövet is tudnak?
nálam is tervben van savállóból végig 60-as keresztmetszettel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6572 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:39:50 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 20:39:28
He?
Taxi a mondeod?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6573 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:40:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 20:39:50
OMFG, ezt nem is tudtam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6574 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:41:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.30 hétfő, 20:40:33
OMFG, ezt nem is tudtam
már csak ritkán
nyárra a matrinya is lekerül róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6575 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:46:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 20:41:44
már csak ritkán
nyárra a matrinya is lekerül róla
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6576 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:01:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 20:38:51
valami ilyesmi kellene nekem, csak itt a környéken
500km-t 2 csőért utazni...
posta is elviszi.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6577 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:02:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.30 hétfő, 21:01:08
posta is elviszi.....
tudom, csak hát a mintát is elkellene küldeni. ha meg nem stimmel, akkor lehet várni még egy hetet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6578 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:03:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 21:02:31
tudom, csak hát a mintát is elkellene küldeni. ha meg nem stimmel, akkor lehet várni még egy hetet
elküldöd nekem az eredetit,én megcsináltatom,aztán visszaküldöm a csomit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6579 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:11:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.30 hétfő, 21:03:30
elküldöd nekem az eredetit,én megcsináltatom,aztán visszaküldöm a csomit....
most szerintem marad a gyári gt17, gtb most nem fér bele a többi mellett...
ha esedékes lesz, akkor megkereslek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6580 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:51:07 »
Sziasztok!
Biztos van aki emlékszik arra, hogy már 2 éve küzdök a géppel, erőtlenség miatt. Kezdődött az egész a szokásos AC megállással. Ezt kijavítottuk, utána azt vettem észre, hogy nem megy úgy a gép mint előtte, emelkedőkön visszalassult, nem lehetett előzni vele rendesen... Vettem bele gyári új AC-t, hátha az a rossz, de nem változott semmi. Senki nem tudta mitől lehet a gyengeség. Fogyasztás jó, -16°Cban is indult. 9!!!!/kilenc/szerviz vérzett el rajta, ja meg nekem is ez a szakmám.
Adagoló felújítás, porlasztók többször bemérve!!!!! turbócsövek nyomáspróbája, MAP és MAF szenzor csere, vezérműlánc, CKP-jeladó csere, többször üzemanyagszűrő csere, aztán másik adagoló felszerelése, motorvezérlő csere, összes vákuumcső ellenőrzése, vákuumszelepek cseréje, kábelköteg kimérése, EGR-kiiktatása..... Aztán a sok "hibakeresés" eredménye az lett, hogy még gyengébb lett az autó.
Beletettem a turbonyomás-mérőt, 0,8-0,9-eket töltött plafonon. Ezen felbuzdulva kitakarítottam a geót a turbón, meg belenéztünk a katiba, minden jó.
Aztán a turbonyomás meglett, 1,3-1,5 az óra szerint, így azért használhatóbb lett a gép, de még mindig nem volt az igazi. Turbonyomás azért nem volt, mert kiesett a helyéről a kupplungpedál kapcsoló valahol, emiatt egy vészüzembe állta gép, de hibakódot nem dobott. Lassan kezdtem beletörődni, hogy ez az autó már így fog megrohadni, turbonyomás van, elvileg minden jó de mégis valami miatt gyenge. Közben összefutottam VIK-kel, aki ugyanígy szívott egy autóval, amin mindent kicserélt, meg előtte az is volt már több helyen. Aztán Ő rakott abba az autóba másik porlasztókat, és az jó lett!!!
Na mondom itt a lehetőség, úgyis akartam venni egy jobbkormányost, keresünk egy jót, megpróbálom én is a porlasztókat áttenni. Az angolt én hoztam haza Londonból, úgy ment mint az álom.
Áttettem a porlasztókat az enyémbe, és újra jó a gépem. Hihetetlen
Több helyen bemérték a porlasztóimat a 2 év alatt, tisztították is, és mégis rosszak voltak. VIK is ugyanígy járt a másikkal.
Mint utólag kiderült, amikor az AC csere után légtelenítettük az üzemanyagrendszert, a hollander alól, a porlasztó peremén megült a kosz. Ha visszahúzod a hollandert, belenyomja a porlasztóba a gázolajjal együtt. És kinyírja. Erre direkt odafigyeltem amikor az angolból szedtem ki a porlasztókat, és ott volt a peremen a dzsuva. Nem sok, de bőven elég hogy ha belekerül a porlasztóba, azt tönkretegye.
Sokan, sokat segítettetek innen a fórumról is, ezt mindenkinek köszönöm.
Tanultam pár dolgot a 2 év alatt, már ezért megérte a sok szívás
üdv.: Tokodi Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6581 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:32:12 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.31 kedd, 12:51:07
Sziasztok!
Biztos van aki emlékszik arra, hogy már 2 éve küzdök a géppel, erőtlenség miatt. Kezdődött az egész a szokásos AC megállással. Ezt kijavítottuk, utána azt vettem észre, hogy nem megy úgy a gép mint előtte, emelkedőkön visszalassult, nem lehetett előzni vele rendesen... Vettem bele gyári új AC-t, hátha az a rossz, de nem változott semmi. Senki nem tudta mitől lehet a gyengeség. Fogyasztás jó, -16°Cban is indult. 9!!!!/kilenc/szerviz vérzett el rajta, ja meg nekem is ez a szakmám.
Adagoló felújítás, porlasztók többször bemérve!!!!! turbócsövek nyomáspróbája, MAP és MAF szenzor csere, vezérműlánc, CKP-jeladó csere, többször üzemanyagszűrő csere, aztán másik adagoló felszerelése, motorvezérlő csere, összes vákuumcső ellenőrzése, vákuumszelepek cseréje, kábelköteg kimérése, EGR-kiiktatása..... Aztán a sok "hibakeresés" eredménye az lett, hogy még gyengébb lett az autó.
Beletettem a turbonyomás-mérőt, 0,8-0,9-eket töltött plafonon. Ezen felbuzdulva kitakarítottam a geót a turbón, meg belenéztünk a katiba, minden jó.
Aztán a turbonyomás meglett, 1,3-1,5 az óra szerint, így azért használhatóbb lett a gép, de még mindig nem volt az igazi. Turbonyomás azért nem volt, mert kiesett a helyéről a kupplungpedál kapcsoló valahol, emiatt egy vészüzembe állta gép, de hibakódot nem dobott. Lassan kezdtem beletörődni, hogy ez az autó már így fog megrohadni, turbonyomás van, elvileg minden jó de mégis valami miatt gyenge. Közben összefutottam VIK-kel, aki ugyanígy szívott egy autóval, amin mindent kicserélt, meg előtte az is volt már több helyen. Aztán Ő rakott abba az autóba másik porlasztókat, és az jó lett!!!
Na mondom itt a lehetőség, úgyis akartam venni egy jobbkormányost, keresünk egy jót, megpróbálom én is a porlasztókat áttenni. Az angolt én hoztam haza Londonból, úgy ment mint az álom.
Áttettem a porlasztókat az enyémbe, és újra jó a gépem. Hihetetlen
Több helyen bemérték a porlasztóimat a 2 év alatt, tisztították is, és mégis rosszak voltak. VIK is ugyanígy járt a másikkal.
Mint utólag kiderült, amikor az AC csere után légtelenítettük az üzemanyagrendszert, a hollander alól, a porlasztó peremén megült a kosz. Ha visszahúzod a hollandert, belenyomja a porlasztóba a gázolajjal együtt. És kinyírja. Erre direkt odafigyeltem amikor az angolból szedtem ki a porlasztókat, és ott volt a peremen a dzsuva. Nem sok, de bőven elég hogy ha belekerül a porlasztóba, azt tönkretegye.
Sokan, sokat segítettetek innen a fórumról is, ezt mindenkinek köszönöm.
Tanultam pár dolgot a 2 év alatt, már ezért megérte a sok szívás
üdv.: Tokodi Jani
Grat. nem csak ahhoz, hogy jó lett, hanem az idegeidhez is!!!!
Nálam már fele ennyinél égne, vagy menne bontásra..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6582 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:00:27 »
gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6583 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:32:09 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 14:00:27
gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
Szia
Karte
R
gáz nálam is van, a nívónál sosem vettem még észre, csak a letekert olajbetöltősapkánál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6584 Dátum:
2012.01.31 kedd, 15:20:24 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 14:00:27
gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
jánosmestert keresd itt a fórumon fejegység miatt
tükörnek próbálj meg a talpa alá rakni valamit, hogy ne lógjon
futóműcikk számokat leírod majd??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6585 Dátum:
2012.01.31 kedd, 17:56:52 »
Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!
Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6586 Dátum:
2012.01.31 kedd, 18:00:22 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2012.01.31 kedd, 17:56:52
Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!
Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Bosch VP44
De inkább az AC pumpát ellenőrizd először!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6587 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:40:37 »
Hzsolt!
hnap megnézem és leírom PÜ-ben a szilentek cikkszámait!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6588 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:42:05 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 20:40:37
Hzsolt!
hnap megnézem és leírom PÜ-ben a szilentek cikkszámait!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6589 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:49:33 »
vagy a légtömeg mérőd kezd be krepálni.
Idézetet írta: ATkoSz - 2012.01.31 kedd, 17:56:52
Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!
Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6590 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:04:31 »
a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan? gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6591 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:13:05 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 21:04:31
a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan? gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujt
ó-tudtátok!%3F
http://mondeo.hu/index.php?topic=5094.0
ha a kezedben lesz az állító motor, akkor adni fogja magát, 3 fület kell kipattintani, ekkor lejön a hátlapja, utána oldlat van egy fül, azt lenyomva kihúzható a nyák.
most meg megyek és kimérem a lámpamagasság állítót, mert azt meg elfelejtettem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6592 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:27:39 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 21:04:31
a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan? gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
nem tudom a hátsó egy körön van-e vele, de az utastéri biztitáblában van a biztosíték (juk?)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6593 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:41:03 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.31 kedd, 21:27:39
nem tudom a hátsó egy körön van-e vele, de az utastéri biztitáblában van a biztosíték (juk?)
külön van, de ne kérdezd, hogy melyik a biztosítéka
az elsőt kiütöttük valamivel, pályán meg nem álltunk neki cserélgetni, hanem ment a transmitter a hátsóba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6594 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:43:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.31 kedd, 20:42:05
Nekem is!!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6595 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:45:30 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.31 kedd, 21:04:31
a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan? gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
A lámpamagasság állító motort a komplett fényszóró egység kiszerelése után könnyen ki lehet szedni javítani én nem tudtam szétégett benn a cucc. Csere 3000 pénz Vaterán!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6596 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:48:13 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.01.31 kedd, 21:45:30
A lámpamagasság állító motort a komplett fényszóró egység kiszerelése után könnyen ki lehet szedni javítani én nem tudtam szétégett benn a cucc. Csere 3000 pénz Vaterán!
Motorcarftnál is lehet érdeklődni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6597 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:51:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.31 kedd, 21:41:03
külön van, de ne kérdezd, hogy melyik a biztosítéka
az elsőt kiütöttük valamivel, pályán meg nem álltunk neki cserélgetni, hanem ment a transmitter a hátsóba
F68 a belső biztosíték táblán:
F70 a hátsóé elvileg
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 21:53:07 írta Mad-V
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6598 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:53:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.31 kedd, 21:51:19
F68 a belső biztosíték táblán:
F70 a hátsóé elvileg
az elsőt, azt tudtam, a hátsó viszont TIS-ben sem taáltam meg hirtelen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6599 Dátum:
2012.01.31 kedd, 22:00:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.31 kedd, 21:53:49
az elsőt, azt tudtam, a hátsó viszont TIS-ben sem taáltam meg hirtelen
Ezt találtam, gondolom ez az: F70 - 15A - RH Rear Power Point ( Estate Models )
Naplózva
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
138
139
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ