Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102662 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:11:47 »

de ahogy nézem a képen,pont fordítva áll ez a turbó,mint a miénk.
Ez nem felfelé,hanem lefelé állna a mi csonkunkon.és másik kati iktatót is kellene csinálnod.
valahogy nekem ezen nem áll össze a kép..... Roll Eyes
balra fordíts rajta 90°-ot, utána úgy fog állni, ahogy kell... ezért is kérdeztem, hogy elférhet-e, vagy totál esélytelen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:36:03 »

a gyári is kiszolgálja a 2.2+chip-eseket. azok meg 170-180 ló úgy... nálam meg 150-160 a cél...
ezért is hajlok a gyárira most, mert akkor elvileg nem kéne faragni, csak lecserélni a mostanit...

20-as szériást meg végképp nem akarok, mert ha a egy gyenge pillanatban elkap a gépszíj, akkor úgysem fogom bírni megállni, hogy ne szedjem még ki a maradék lovakat is vigyor3
ezen még van 1-2 dolog, amit ha rendbeszedtem, akkor patent állapotban lesz. utána audi-vw 2,7T vagy 1,9 pd-t lenne a cél...

neked az olaj csöveket előre legyártották?? hol lehet csináltatni  ilyesmit, ami bírja a hőt?? a gyáriak lettek neked átalakítva, vagy eljesen újak lettek csinálva??

ezek is vízhűtésűek...

de ha elég annyi akkor minek akarsz másik turbót?
audi 2,7t...1,9pd? veszel másik autót?
az elfolyó cső uj, a nyomócsővet meg átalakitották.
Fittingek,patentek arany árban vannak...roppantatni kellene de az se olcsó..
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:52:54 »

Előre meg kell csinálni mindent, kimérni pontosan amennyire lehet, és úgy megcsinálni, hogy csak fel kelljen csavarozni...én mikor az oci TDI-n a gt17-et lecseréltem egy nagyobbra (2,5V6TDI 180Le) a számára már nem emlékszem de jó nagy volt  eplus2 előre megcsináltam minden átmenetet, vagy 50 ezerszer átgondoltam minden részletet a turbónyomásszabályzót már satupadon kompresszorról belőttem....szóval reggel nekiálltam és délután már teszteltem...olyan szépre sikeredett, hogy nem is lehetett megmondani, hogy az nem gyárilag azzal jött ki...na azért aki vágta az észrevette a difit... eplus2

160lóhoz azért már az adagolóhoz is kellene nyúlni, nem? Csak csiga és chip nem lesz elég, vagy ha elég is lesz, nem lesz hosszú életű szvsz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:54:01 »

de ha elég annyi akkor minek akarsz másik turbót?
audi 2,7t...1,9pd? veszel másik autót?
az elfolyó cső uj, a nyomócsővet meg átalakitották.
Fittingek,patentek arany árban vannak...roppantatni kellene de az se olcsó..
a mostanit, eleve csak úgy terveztem, hogy próbálgatni, hogy hogy lehet felrakni a vgt-t... túlvan 320ekm-en, azért is nem mentem utáníratni a szoftot... amikor még nézegettem a gtb1756vk-t, akkor még 70-75-ért lehetett kapni, most ha feltűnik egy valahol, akkor is 110e+
bontott tdci turbo meg 50e körül van. azt a 20e különbséget, meg a faragást még megérte volna, hogy új turbóm legyen. de most ugye lesz egy csonkom, ha találok esetleg valami alkalmi vételt, akkor lesz mire felrakni...

off helyett ha lesz másik, akkor... 2,7t a6 nincs aranyárban, csak még semmit sem tudok a motorjáról, hogy mennyire tartós... menetteljesítményre tetszene...

olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:54:44 »

160lóhoz azért már az adagolóhoz is kellene nyúlni, nem? Csak csiga és chip nem lesz elég, vagy ha elég is lesz, nem lesz hosszú életű szvsz.
annyit még tudnia kéne... nagyobb pcs is van hozzá, tehát annyire nem lenne megeröltetve...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:24:18 »

a mostanit, eleve csak úgy terveztem, hogy próbálgatni, hogy hogy lehet felrakni a vgt-t... túlvan 320ekm-en, azért is nem mentem utáníratni a szoftot... amikor még nézegettem a gtb1756vk-t, akkor még 70-75-ért lehetett kapni, most ha feltűnik egy valahol, akkor is 110e+
bontott tdci turbo meg 50e körül van. azt a 20e különbséget, meg a faragást még megérte volna, hogy új turbóm legyen. de most ugye lesz egy csonkom, ha találok esetleg valami alkalmi vételt, akkor lesz mire felrakni...

off helyett ha lesz másik, akkor... 2,7t a6 nincs aranyárban, csak még semmit sem tudok a motorjáról, hogy mennyire tartós... menetteljesítményre tetszene...

olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek Undecided

2,7t a gatyádat lezabálja...futóműve egy rakás sz@r....mint az összes aluminium lengőkaros förmedvény fosvágen agymenéseknek.
Nekem 4 út van...vagy bemegy big csúcsok új hengerfejjel...vagy átépitem CR-re...vagy eladom....vagy marad ilyen amilyen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:33:24 »

2,7t a gatyádat lezabálja...futóműve egy rakás sz@r....mint az összes aluminium lengőkaros förmedvény fosvágen agymenéseknek.
Nekem 4 út van...vagy bemegy big csúcsok új hengerfejjel...vagy átépitem CR-re...vagy eladom....vagy marad ilyen amilyen.
évi 10ekm-nél kibirom, városon kívül gondolom beéri 12l körül ha nem kergetik, ha meg igen, akkor megy is, a 250le nyes na igen, van 1-2 technikai dolog, amit körbe kell járni előtte, hogy milyen...

cr-re miért lenne jó??
a gyári pcsházba akarsz nagyobb csúcsrészt??
ha meg ennyi marad, szerintem akkor sem megy rosszul és van egy kocsid, ami rendben van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:42:44 »

évi 10ekm-nél kibirom, városon kívül gondolom beéri 12l körül ha nem kergetik, ha meg igen, akkor megy is, a 250le nyes na igen, van 1-2 technikai dolog, amit körbe kell járni előtte, hogy milyen...

cr-re miért lenne jó??
a gyári pcsházba akarsz nagyobb csúcsrészt??
ha meg ennyi marad, szerintem akkor sem megy rosszul és van egy kocsid, ami rendben van Wink

Nem a gyáriba..audi porlasztókba...
hát én nem szoktam Janizni a fogyikkal de most télen 6L alatt zabál városba...nekem ennyi elég.
Nemsoká kideül hogy épülök-e vagy milessz...akkor adnám el...de nem szivesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:46:28 »

Nem a gyáriba..audi porlasztókba...
hát én nem szoktam Janizni a fogyikkal de most télen 6L alatt zabál városba...nekem ennyi elég.
Nemsoká kideül hogy épülök-e vagy milessz...akkor adnám el...de nem szivesen.
nekem is ott körül eszik városban ami nem rossz, főleg, hogy megyeget is a kocsi nyes

cr miért lenne jó?? am az kb ki is jönne nullára, ha eladod a vp40-et, meg a többi kimaradt cuccot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 08:58:17 »

na kezd összeállni az autóm. a komplett hátsó futúmű új, 2 szilentet kivéve(ezeket sajnos a földön nem lehet beszerezni) de azok még egész egyben vannak. ezenkivül tegnap eset megcsináltam a 2 termosztátcserét, hűtőfolyadékcserét olajcserét+szűrők cseréjét, EGR dugózást szívósortakaritást meg egyéb apróságokat, este 7 től reggel 5 ig tartott a szerelés:) a szívósortakaritás egy szopás. ha esetleg valaki aki még nem csinálta segitségképpen mondanám h csak benzinnel+üvegtisztító kefével+ecsettel álljon neki, de azzal is kb 3 óra volt. brigó meg egyéb cuccok teljesen felejtős...jah és szilent ügyben ha valakinek kell segitség akkor cikkszámokat tudok mondani, ne szívjatok már annyit vele mint én...meghát öcsém egypár embernek nem való autó csak lovaskocsi de azis ló nélkül. szoval pl az olajköri termosztát 2 darabban jött ki, már valaki ugy verte vissza a helyére. persze kicserélve nem volt benne, nemtom minek kellet kiszedni onnan akkor. légszűrő behorpadva mert olyan mocskos volt már hogy a szerencsétlen szívni is alig tudott. egyből meg is lett a turbóm hangja a légszűrőcsere után...
viszont egykét dolog számomra érdekes, bár haverom mondeoja is ilyen de rákérdezem a miértjére: szoval a termosztátcserék utén türhetően egyenletesen melegszik, szépen beáll kb középre a hőfok, de mikor fűtök minek indítja be néha az első ventit??? alapjáratot járattam az autót vízhőfok negyed felett állt picivel, közben pakoltam ki-befele a kocsiból és arra lettem figyelmes hogy fél- fél percre rákapcsolta az első ventit, járt ugy 15 percet biztos alapjáraton...és nem automatán volt  hanem sima 22 fokon 3as ventiállásba...
továbbá irtam h nam megy a lámpamagasság állitóm, irtátok h valszeg motor. de nem 2 motor van benne? egyszerre mehettek tönkre??? hol találom azokat? esetleges tippem még a kapcsoló ill potméter nem is működik valami finoman. méregette már valaki azt a potit? mondom rámérnék h tuti jó e de nemtom mekkora értéket kell mérjek ott? 
jó hír hogy első futóműből egyelőre nem hallok semmiféle rendellenes hangot az sztem rendben lesz. viszont cserére vár még az alsó motortartó bak kisebbik szilentje mer "kicsit" odavan. méreteket, esetleg cikkszámot tudna valaki mondani??? cikkszám bármilyen gagyiból jó azt már elvileg leváltják lemförderre vagy más prémiummárkára. nem akarom hogy megin egy hetet álljon aknán a kocsi az alkatrész miatt mint a hátsó futóműnél...
továbbá ki kell még vennem a vezetőoldali ülést a magasságállitás miatt(remélem nem nagy szívás) meg le kell vennem az öninditót néha baxakszik a behuzótekercs vagy bendix mert nem teljesen dobja be a fogaskereket...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 09:30:59 »

na kezd összeállni az autóm. a komplett hátsó futúmű új, 2 szilentet kivéve(ezeket sajnos a földön nem lehet beszerezni) de azok még egész egyben vannak. ezenkivül tegnap eset megcsináltam a 2 termosztátcserét, hűtőfolyadékcserét olajcserét+szűrők cseréjét, EGR dugózást szívósortakaritást meg egyéb apróságokat, este 7 től reggel 5 ig tartott a szerelés:) a szívósortakaritás egy ***ás. ha esetleg valaki aki még nem csinálta segitségképpen mondanám h csak benzinnel+üvegtisztító kefével+ecsettel álljon neki, de azzal is kb 3 óra volt. brigó meg egyéb cuccok teljesen felejtős...jah és szilent ügyben ha valakinek kell segitség akkor cikkszámokat tudok mondani, ne szívjatok már annyit vele mint én...meghát öcsém egypár embernek nem való autó csak lovaskocsi de azis ló nélkül. szoval pl az olajköri termosztát 2 darabban jött ki, már valaki ugy verte vissza a helyére. persze kicserélve nem volt benne, nemtom minek kellet kiszedni onnan akkor. légszűrő behorpadva mert olyan mocskos volt már hogy a szerencsétlen szívni is alig tudott. egyből meg is lett a turbóm hangja a légszűrőcsere után...
viszont egykét dolog számomra érdekes, bár haverom mondeoja is ilyen de rákérdezem a miértjére: szoval a termosztátcserék utén türhetően egyenletesen melegszik, szépen beáll kb középre a hőfok, de mikor fűtök minek indítja be néha az első ventit??? alapjáratot járattam az autót vízhőfok negyed felett állt picivel, közben pakoltam ki-befele a kocsiból és arra lettem figyelmes hogy fél- fél percre rákapcsolta az első ventit, járt ugy 15 percet biztos alapjáraton...és nem automatán volt  hanem sima 22 fokon 3as ventiállásba...
továbbá irtam h nam megy a lámpamagasság állitóm, irtátok h valszeg motor. de nem 2 motor van benne? egyszerre mehettek tönkre??? hol találom azokat? esetleges tippem még a kapcsoló ill potméter nem is működik valami finoman. méregette már valaki azt a potit? mondom rámérnék h tuti jó e de nemtom mekkora értéket kell mérjek ott? 
jó hír hogy első futóműből egyelőre nem hallok semmiféle rendellenes hangot az sztem rendben lesz. viszont cserére vár még az alsó motortartó bak kisebbik szilentje mer "kicsit" odavan. méreteket, esetleg cikkszámot tudna valaki mondani??? cikkszám bármilyen gagyiból jó azt már elvileg leváltják lemförderre vagy más prémiummárkára. nem akarom hogy megin egy hetet álljon aknán a kocsi az alkatrész miatt mint a hátsó futóműnél...
továbbá ki kell még vennem a vezetőoldali ülést a magasságállitás miatt(remélem nem nagy szívás) meg le kell vennem az öninditót néha baxakszik a behuzótekercs vagy bendix mert nem teljesen dobja be a fogaskereket...
valszeg összeégett a csatid a ventillátoron, akkor szokott csinálni ilyet.
vagy próbáld meg, hogy 2x megnyomod az AC gombot (be-ki kapcs)

cikkszámok jól jönnének, én is tervezem felújítani a futóművet

este kimérem neked a magasságállítót, hogy melyik fokozatban mekkora ellenállása van. de valószínűleg a motor halott. Motorcraftnál kapsz, asszem 3eft/db

motortartóból szerintem vegyél jóállapotú bontottat, az utánygyártott általában *** szokott lenni bármilyen márkás is.

vezető ülést meg nem kell kivenni, cikk a FAQ részben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 10:29:08 »

annyit még tudnia kéne... nagyobb pcs is van hozzá, tehát annyire nem lenne megeröltetve...

Ja, neked a 115lovas csúcsok vannak benne? Nagyobb adagolóelemen és esetleg villanymentesítésen nem gondolkozol? (Bovdenes adagoló)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 15:47:37 »

Ja, neked a 115lovas csúcsok vannak benne? Nagyobb adagolóelemen és esetleg villanymentesítésen nem gondolkozol? (Bovdenes adagoló)
igen, azok lesznek

gondolkodtam, de gondok lennének vele nkh-s vizsgán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 16:06:12 »

igen, azok lesznek

gondolkodtam, de gondok lennének vele nkh-s vizsgán

Áááá, szerinted a KZ által csinált autók hogy vizsgáznak  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:23:42 »

olyasmit miféle cégekkel lehet csináltatni?? erre fele már egy pár patentív összeheggesztése se megy sokmindenkinek Undecided
ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz

És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:40:24 »

ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz

És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
vajon turbó csövet is tudnak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:51:30 »

vajon turbó csövet is tudnak?
fogalmam sincs.ha legközelebb megyek rákérdezek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:34:16 »

fogalmam sincs.ha legközelebb megyek rákérdezek.
Köszi előre is!  eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:38:01 »

Áááá, szerinted a KZ által csinált autók hogy vizsgáznak  hehe
ismerősnél simán átmegy, de a taxi vzsgáztatást visszavette tavaly az nkh Sad ott meg nem megy át vele Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:38:51 »

ha a csövekre gondolsz,ilyen cégnél elkészítik neked ami kell!olyat is tudnak,hogy a nyomócsövet is megcsinálják lejes hosszban gumitölőre,és az eredeti méretű csatlakozókat préselik a tömlőre!
http://www.ontogepszerviz.hu/index.php?lang=hu&pg=megoldasaink&sp=hidraalkatresz

És nem egetverően drágák!
Pl: 60cm 3/8os hollandis gumi hidraulika tömlő 280barig bruttó 2600ft,és 8perc alatt elkészítik a szemed előtt!
worship valami ilyesmi kellene nekem, csak itt a környéken vigyor3 500km-t 2 csőért utazni... Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:39:28 »

ismerősnél simán átmegy, de a taxi vzsgáztatást visszavette tavaly az nkh Sad ott meg nem megy át vele Undecided

He?  Shocked
Taxi a mondeod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:39:37 »

vajon turbó csövet is tudnak?
nálam is tervben van savállóból végig 60-as keresztmetszettel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:39:50 »

He?  Shocked
Taxi a mondeod?
nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:40:33 »

nyes

OMFG, ezt nem is tudtam  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:41:44 »

OMFG, ezt nem is tudtam  vigyor3
már csak ritkán Wink nyárra a matrinya is lekerül róla
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:46:30 »

már csak ritkán Wink nyárra a matrinya is lekerül róla

 eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:01:08 »

worship valami ilyesmi kellene nekem, csak itt a környéken vigyor3 500km-t 2 csőért utazni... Grin
posta is elviszi.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:02:31 »

posta is elviszi.....
tudom, csak hát a mintát is elkellene küldeni. ha meg nem stimmel, akkor lehet várni még egy hetet Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:03:30 »

tudom, csak hát a mintát is elkellene küldeni. ha meg nem stimmel, akkor lehet várni még egy hetet Sad
elküldöd nekem az eredetit,én megcsináltatom,aztán visszaküldöm a csomit....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:11:26 »

elküldöd nekem az eredetit,én megcsináltatom,aztán visszaküldöm a csomit....
most szerintem marad a gyári gt17, gtb most nem fér bele a többi mellett... Sad

ha esedékes lesz, akkor megkereslek worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:51:07 »

Sziasztok!

Biztos van aki emlékszik arra, hogy már 2 éve küzdök a géppel, erőtlenség miatt. Kezdődött az egész a szokásos AC megállással. Ezt kijavítottuk, utána azt vettem észre, hogy nem megy úgy a gép mint előtte, emelkedőkön visszalassult, nem lehetett előzni vele rendesen... Vettem bele gyári új AC-t, hátha az a rossz, de nem változott semmi. Senki nem tudta mitől lehet a gyengeség. Fogyasztás jó, -16°Cban is indult. 9!!!!/kilenc/szerviz vérzett el rajta, ja meg nekem is ez a szakmám. hehe
Adagoló felújítás, porlasztók többször bemérve!!!!! turbócsövek nyomáspróbája, MAP és MAF szenzor csere, vezérműlánc, CKP-jeladó csere, többször üzemanyagszűrő csere, aztán másik adagoló felszerelése, motorvezérlő csere, összes vákuumcső ellenőrzése, vákuumszelepek cseréje, kábelköteg kimérése, EGR-kiiktatása..... Aztán a sok "hibakeresés" eredménye az lett, hogy még gyengébb lett az autó.
Beletettem a turbonyomás-mérőt, 0,8-0,9-eket töltött plafonon. Ezen felbuzdulva kitakarítottam a geót a turbón, meg belenéztünk a katiba, minden jó.
Aztán a turbonyomás meglett, 1,3-1,5 az óra szerint, így azért használhatóbb lett a gép, de még mindig nem volt az igazi. Turbonyomás azért nem volt, mert kiesett a helyéről a kupplungpedál kapcsoló valahol, emiatt egy vészüzembe állta gép, de hibakódot nem dobott. Lassan kezdtem beletörődni, hogy ez az autó már így fog megrohadni, turbonyomás van, elvileg minden jó de mégis valami miatt gyenge. Közben összefutottam VIK-kel, aki ugyanígy szívott egy autóval, amin mindent kicserélt, meg előtte az is volt már több helyen. Aztán Ő rakott abba az autóba másik porlasztókat, és az jó lett!!!
Na mondom itt a lehetőség, úgyis akartam venni egy jobbkormányost, keresünk egy jót, megpróbálom én is a porlasztókat áttenni. Az angolt én hoztam haza Londonból, úgy ment mint az álom.
Áttettem a porlasztókat az enyémbe, és újra jó a gépem. Hihetetlen wow1 wow1
Több helyen bemérték a porlasztóimat a 2 év alatt, tisztították is, és mégis rosszak voltak. VIK is ugyanígy járt a másikkal.
Mint utólag kiderült, amikor az AC csere után légtelenítettük az üzemanyagrendszert, a hollander alól, a porlasztó peremén megült a kosz. Ha visszahúzod a hollandert, belenyomja a porlasztóba a gázolajjal együtt. És kinyírja. Erre direkt odafigyeltem amikor az angolból szedtem ki a porlasztókat, és ott volt a peremen a dzsuva. Nem sok, de bőven elég hogy ha belekerül a porlasztóba, azt tönkretegye.
Sokan, sokat segítettetek innen a fórumról is, ezt mindenkinek köszönöm. worship worship
Tanultam pár dolgot a 2 év alatt, már ezért megérte a sok szívás  Wink

üdv.: Tokodi Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2012.01.31 kedd, 13:32:12 »

Sziasztok!

Biztos van aki emlékszik arra, hogy már 2 éve küzdök a géppel, erőtlenség miatt. Kezdődött az egész a szokásos AC megállással. Ezt kijavítottuk, utána azt vettem észre, hogy nem megy úgy a gép mint előtte, emelkedőkön visszalassult, nem lehetett előzni vele rendesen... Vettem bele gyári új AC-t, hátha az a rossz, de nem változott semmi. Senki nem tudta mitől lehet a gyengeség. Fogyasztás jó, -16°Cban is indult. 9!!!!/kilenc/szerviz vérzett el rajta, ja meg nekem is ez a szakmám. hehe
Adagoló felújítás, porlasztók többször bemérve!!!!! turbócsövek nyomáspróbája, MAP és MAF szenzor csere, vezérműlánc, CKP-jeladó csere, többször üzemanyagszűrő csere, aztán másik adagoló felszerelése, motorvezérlő csere, összes vákuumcső ellenőrzése, vákuumszelepek cseréje, kábelköteg kimérése, EGR-kiiktatása..... Aztán a sok "hibakeresés" eredménye az lett, hogy még gyengébb lett az autó.
Beletettem a turbonyomás-mérőt, 0,8-0,9-eket töltött plafonon. Ezen felbuzdulva kitakarítottam a geót a turbón, meg belenéztünk a katiba, minden jó.
Aztán a turbonyomás meglett, 1,3-1,5 az óra szerint, így azért használhatóbb lett a gép, de még mindig nem volt az igazi. Turbonyomás azért nem volt, mert kiesett a helyéről a kupplungpedál kapcsoló valahol, emiatt egy vészüzembe állta gép, de hibakódot nem dobott. Lassan kezdtem beletörődni, hogy ez az autó már így fog megrohadni, turbonyomás van, elvileg minden jó de mégis valami miatt gyenge. Közben összefutottam VIK-kel, aki ugyanígy szívott egy autóval, amin mindent kicserélt, meg előtte az is volt már több helyen. Aztán Ő rakott abba az autóba másik porlasztókat, és az jó lett!!!
Na mondom itt a lehetőség, úgyis akartam venni egy jobbkormányost, keresünk egy jót, megpróbálom én is a porlasztókat áttenni. Az angolt én hoztam haza Londonból, úgy ment mint az álom.
Áttettem a porlasztókat az enyémbe, és újra jó a gépem. Hihetetlen wow1 wow1
Több helyen bemérték a porlasztóimat a 2 év alatt, tisztították is, és mégis rosszak voltak. VIK is ugyanígy járt a másikkal.
Mint utólag kiderült, amikor az AC csere után légtelenítettük az üzemanyagrendszert, a hollander alól, a porlasztó peremén megült a kosz. Ha visszahúzod a hollandert, belenyomja a porlasztóba a gázolajjal együtt. És kinyírja. Erre direkt odafigyeltem amikor az angolból szedtem ki a porlasztókat, és ott volt a peremen a dzsuva. Nem sok, de bőven elég hogy ha belekerül a porlasztóba, azt tönkretegye.
Sokan, sokat segítettetek innen a fórumról is, ezt mindenkinek köszönöm. worship worship
Tanultam pár dolgot a 2 év alatt, már ezért megérte a sok szívás  Wink

üdv.: Tokodi Jani
Grat. nem csak ahhoz, hogy jó lett, hanem az idegeidhez is!!!! eljen
Nálam már fele ennyinél égne, vagy menne bontásra.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:00:27 »

gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
 
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:32:09 »

gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
 
Szia
KarteRgáz nálam is van, a nívónál sosem vettem még észre, csak a letekert olajbetöltősapkánál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:20:24 »

gratula! hihetetlen...porlasztó mocsok egy dolog. a focusomnál anno hidegen néha-néha nem ment egy-egy henger, gázadásra kisimult majd megint nem ment ilyesmi. mondom porlasztó. kivettem őket irány interdiesel, bemérettem+ultrahangos mosó, kuka mind, csere, vadi ujakat vettem 60.000ft ot fizettem! irány haza, öszserakom öröm bódogság ugy ketyegett mintmég soha. másnap reggel már éreztem h néhe néha megint bizonytalan, két hét után már olyan sz*r volt mint azelőtt. mondom nem hiszem el. aztán ugy használtam a kocsit nem érdekelt mig rá nem akadtam ebayen egy bontott sorra. 10e ft ból itthon volt a sor mondom annyit megér max szétszedem megnézem milyen a bele:) beleraktam azóta vagy 15 ezret ment az autó és teljesn hibátlan. mondom akkor irány visza az interdiesel mondják már meg mi lelhette ezeket mondom biztos nem a csucs mert fizikai lehetetlenség hogy 2 hét alatt elkopjon, biztos valami rugó vagy a házzal van baj vagy mittomén. erre diagnózis: halott a csucs. mondom ilyen nincs, jah és garancia sincs ilyesmire...
tanulság: csucsbol csak bontottat!
de vissza a mondeohoz: belső tükröm zörög mint a marha mit lehet vele tenni?(haveromé is hasonlóképp) jah és a rádióm csak néha olvassa be a CD-ket. 6006E 6 cd-s. javít valaki ilyesmit vagy ki lehet takaritani vagy járt már valaki igy???
am tegnap volt az első utam a kocsival igazándiból jónak tünik, persze vannak még bosszantó dolgok előbb utóbb csak összeáll, bár nem új autó nem lesz belőle...dehát ez van. olyan 400km körül mentem el fél tankkal utánfutóval, 2 nagymotor a futón(kb400kg) +egy kismotor a csomagtartóban+2személy. bár nemtudom még mekkora a tankja de ez igy elsőre nem tünik veszélyesen soknak, bár tényleg ésszel mentem. Amugy kényelmes, nagyon jó a váltója, a futóműve(mosmá...) és belülről meglepően csöndes ahhoz képest h milyen durva járású motor. bár üzemmelegen kivülről ugy ahogy elmegy de hidegen főleg inditás után bakker katasztrófa...tudom teherautómotor de akkoris. na majd a kerámiaadalék csak segít valamit:)
jah kartelgázatok nektek van valami a DI-n ha kihuzzátok a nívót? haveroménak is van meg nekem is...érdekes
alsó motorbak kisszilent ügyben tud valaki segiteni???
jah és kéne a jobbos féltengely közvetítőcsapágyának száma, van egy hangyányi lógása kicserélném...
 
jánosmestert keresd itt a fórumon fejegység miatt

tükörnek próbálj meg a talpa alá rakni valamit, hogy ne lógjon

futóműcikk számokat leírod majd??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2012.01.31 kedd, 17:56:52 »

Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!

Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:00:22 »

Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!

Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Bosch VP44
De inkább az AC pumpát ellenőrizd először!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:40:37 »

Hzsolt!
hnap megnézem és leírom PÜ-ben a szilentek cikkszámait!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:42:05 »

Hzsolt!
hnap megnézem és leírom PÜ-ben a szilentek cikkszámait!
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:49:33 »

vagy a légtömeg mérőd kezd be krepálni.   




 
Hali!
2001-es TDDi változógeo-s turbóval szerelt mondeot milyen adagolóval szerelték?
Olyan problémája lehet az adagolónak hogy néha működik néha meg erőtlen a motor? Vagy ha az adagoló rossz akkor az rossz?!

Néha megy a kocsi néha meg erőtlen! ( tank kipucolva, üa. szűrő cserélve... )
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:04:31 »

a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan?  gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:13:05 »

a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan?  gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F

http://mondeo.hu/index.php?topic=5094.0

ha a kezedben lesz az állító motor, akkor adni fogja magát, 3 fület kell kipattintani, ekkor lejön a hátlapja, utána oldlat van egy fül, azt lenyomva kihúzható a nyák.

most meg megyek és kimérem a lámpamagasság állítót, mert azt meg elfelejtettem falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:27:39 »

a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan?  gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?

nem tudom a hátsó egy körön van-e vele, de az utastéri biztitáblában van a biztosíték (juk?)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:41:03 »

nem tudom a hátsó egy körön van-e vele, de az utastéri biztitáblában van a biztosíték (juk?)
külön van, de ne kérdezd, hogy melyik a biztosítéka vigyor3

az elsőt kiütöttük valamivel, pályán meg nem álltunk neki cserélgetni, hanem ment a transmitter a hátsóba vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:43:18 »

worship
Nekem is!!! szomoru1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:45:30 »

a lámpamagasság állitó motorokat szét lehet szedni valahogyan?  gondolom először is ki kell vennem a lámpákat és utána?
nem működik az első szivargyújtóm, nem megy oda a feszkó(hátsó ok) van valahol külön biztosítékja vagy tuti h valami vezetékszakadásom van?
A lámpamagasság állító motort a komplett fényszóró egység kiszerelése után könnyen ki lehet szedni javítani én nem tudtam szétégett benn a cucc. Csere 3000 pénz Vaterán!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:48:13 »

A lámpamagasság állító motort a komplett fényszóró egység kiszerelése után könnyen ki lehet szedni javítani én nem tudtam szétégett benn a cucc. Csere 3000 pénz Vaterán!
Motorcarftnál is lehet érdeklődni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:51:19 »

külön van, de ne kérdezd, hogy melyik a biztosítéka vigyor3

az elsőt kiütöttük valamivel, pályán meg nem álltunk neki cserélgetni, hanem ment a transmitter a hátsóba vigyor3

F68 a belső biztosíték táblán:




F70 a hátsóé elvileg
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 21:53:07 írta Mad-V » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:53:49 »

F68 a belső biztosíték táblán:




F70 a hátsóé elvileg
eljen

az elsőt, azt tudtam, a hátsó viszont TIS-ben sem taáltam meg hirtelen Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:00:23 »

eljen

az elsőt, azt tudtam, a hátsó viszont TIS-ben sem taáltam meg hirtelen Sad

Ezt találtam, gondolom ez az: F70 - 15A - RH Rear Power Point ( Estate Models )
Naplózva
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.