Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:37:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102790 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:14:41 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.02 csütörtök, 23:03:12
ott a kulcsszó kolléga...a japán diesel. na öcsém ott -20 ban is csak rágondolsz a kulcsra az első dugattyú holtpontra ér és már ketyeg is, nemhogy az öninditót alig hallod mert éppcsak megmozditja a motort de semmi kerregés meg undurító csattogás meg ilyenek. a mai napig nem birok rájönni hogy mi van azokban a motorokban amitől ilyenek...
izzitás persze számit de csak az inditás pillanatában. nekem azzal a beindulás utáni kb 15 perccel van bajom. és egyébként jobb elölről hallok mocsok hangokat szoval a vezérmű lánc lesz olyan hangos. mondjuk mi az egy mili vastag lemezdeki??? valami vicc??? mondjuk ha lenne ott rendes anyag lehet nem jönnének ilyen *** hangok onnan...amugy a láncot olajnyomás feszíti mint az Opel DTI nél??? mert akkor hidegen pont csandesebb kéne legyen ha a patronok már nem az igaziak...
Haverommal ha egymás mellett járatjuk a kocsikat, én ugye a mondeo-t ő meg a 3.0 V6-os tdi navarát, akkor a navara hangja elveszik a mondeo mellett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:48:14 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.02 csütörtök, 23:03:12
ott a kulcsszó kolléga...a japán diesel. na öcsém ott -20 ban is csak rágondolsz a kulcsra az első dugattyú holtpontra ér és már ketyeg is, nemhogy az öninditót alig hallod mert éppcsak megmozditja a motort de semmi kerregés meg undurító csattogás meg ilyenek. a mai napig nem birok rájönni hogy mi van azokban a motorokban amitől ilyenek...
izzitás persze számit de csak az inditás pillanatában. nekem azzal a beindulás utáni kb 15 perccel van bajom. és egyébként jobb elölről hallok mocsok hangokat szoval a vezérmű lánc lesz olyan hangos. mondjuk mi az egy mili vastag lemezdeki??? valami vicc??? mondjuk ha lenne ott rendes anyag lehet nem jönnének ilyen *** hangok onnan...amugy a láncot olajnyomás feszíti mint az Opel DTI nél??? mert akkor hidegen pont csandesebb kéne legyen ha a patronok már nem az igaziak...
a generátor oldali szíjrendszert hallod szerintem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:54:11 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.02 csütörtök, 23:03:12
ott a kulcsszó kolléga...a japán diesel. na öcsém ott -20 ban is csak rágondolsz a kulcsra az első dugattyú holtpontra ér és már ketyeg is, nemhogy az öninditót alig hallod mert éppcsak megmozditja a motort de semmi kerregés meg undurító csattogás meg ilyenek. a mai napig nem birok rájönni hogy mi van azokban a motorokban amitől ilyenek...
izzitás persze számit de csak az inditás pillanatában. nekem azzal a beindulás utáni kb 15 perccel van bajom. és egyébként jobb elölről hallok mocsok hangokat szoval a vezérmű lánc lesz olyan hangos. mondjuk mi az egy mili vastag lemezdeki??? valami vicc??? mondjuk ha lenne ott rendes anyag lehet nem jönnének ilyen *** hangok onnan...amugy a láncot olajnyomás feszíti mint az Opel DTI nél??? mert akkor hidegen pont csandesebb kéne legyen ha a patronok már nem az igaziak...
Jajjj... a japppán dízel... na, ott állt egymás mellett a lexus 220d meg a 2 drb 2,2-es tdci... pontosan egyforma hangja volt. De teljesen.
Az egy más tészta, hogy gyorsulásban mindenki lehagyta, még a 2,0-ások is.
A totalcar anno tesztelte a 2.0 tdci-t, meg a világ leghondáb dízele 2,2-es i-Cdti-t, meg asszem alfa 2,4-es, 5 hengerest, és elrettentésként egy merga 4 literes, 8 hengerest.
Az első teszt: vizespalackos. Felrakják a motorra, indítsuk be. Alfa lerúgja, nem is marad meg rajta. Honda lerúgja, nem marad meg rajta. Mondeón, mergán megmarad, nem is esik le.
Aztán jött a gyorsulás. Persze a mondeo lett az utolsó, a legkisebb motorral jött. Asszem a honda verte az alfát. Majd jött a rugalmasság: és jön a meglepetés: mondeo az első.
És ez még csak a 2,0-s volt. Akkortájt jelent meg a 2,2-es, na az végigverte volna a mezőnyt. (a mergát kivéve, persze).
A toyottában is tönkremennek a csúcsok, abban is kéttömegű lendkerék van.
A japánoknak nincs túl nagy tapasztalata a dízelfronton.
Az sem mindegy, mit mivel hasonlítasz. Ha az egyikben 30e km van, a másikban meg 300e... elég régóta járok talikra. Több olyan autó van, ami azóta rengeteget ment le.
Szépen nyomon lehet követni, hogy egyre hangosabb lesz.
És nem célszerű egy 6 hengerest hasonlítani egy 4 hengereshez. Más világ ez, kérem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2012.02.03 péntek, 08:32:34 »
kis félreértés. nem a mai japán dieselekre gondoltam mert azok ugyanugy sz*rt sem érnek. ilyen 1990 es körüli toyotákra értettem. na azt bárhol megismerem hogy egy régi toyota dieselt inditanak. egy fél másodpercnyi kis önindítóhangot hallassz, meg azonnali halk ketyegést. A TDDI-t isa megismerem csak sajnos a másik utcából
nem a szíjfeszítő rendszert hallom szép egyenletesen fut a szíjam nem rászkódik, talán amikor nagyonkis fordulatra leengedem gáz nélkül játszok kuplungal akkor néha kivülről hallani kicsike nyikkanás szerü hangot...
a vezérműlánc zajos ezekben de nagyon. meghallgatnám azért szivesen valakijét hogy csak az enyém enyire durva e. haverét hallgattam tegnap neki hangyányival csendesebb, de az már be van kerámiázva meg fent van az alsó burkolata is...
azért kérdezem hogy a feszítése milyen ezeknek a láncoknak? cserét már valaki egyáltalán láncot??? nem lett halkabb hidegen???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2012.02.03 péntek, 09:20:01 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 08:32:34
kis félreértés. nem a mai japán dieselekre gondoltam mert azok ugyanugy sz*rt sem érnek. ilyen 1990 es körüli toyotákra értettem. na azt bárhol megismerem hogy egy régi toyota dieselt inditanak. egy fél másodpercnyi kis önindítóhangot hallassz, meg azonnali halk ketyegést. A TDDI-t isa megismerem csak sajnos a másik utcából
nem a szíjfeszítő rendszert hallom szép egyenletesen fut a szíjam nem rászkódik, talán amikor nagyonkis fordulatra leengedem gáz nélkül játszok kuplungal akkor néha kivülről hallani kicsike nyikkanás szerü hangot...
a vezérműlánc zajos ezekben de nagyon. meghallgatnám azért szivesen valakijét hogy csak az enyém enyire durva e. haverét hallgattam tegnap neki hangyányival csendesebb, de az már be van kerámiázva meg fent van az alsó burkolata is...
azért kérdezem hogy a feszítése milyen ezeknek a láncoknak? cserét már valaki egyáltalán láncot??? nem lett halkabb hidegen???
cseréltem láncot, semmivel nem lett halkabb. majd meghallgatod, bár akkor már elég meleg lesz a motor mire odaérek
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2012.02.03 péntek, 09:39:37 »
na akkor erről majd elbeszélgetünk:)
az a bajom h egyszerüen nem birom megemészteni magamban h ez ilyen. mocskosul zavar. amikor elinditom itt az udvaron hidegen inkább gyorsan befutok a lakásba csak h ne halljam. aztán 10 perc mulva kimegyek és még akkoris elcsodálkozom h de mocsok hangja van
a focusom is félig láncos meg elég hasonló a 2 motor de ég és föld. az majdnem olyan mint egy japán. nemmondom otis hallom kicsit jobb előlről a lánc suhogását, de mégis semmi mellékzörej, csak nagyonhalk diesel ketyetelés. hidegen persze hangosabb azis mint megelen de szinte suttogni lehet melette mindig. valóban öröm hallgatni kivülről. és ezt már többen is mondták. pedig abban is van 260ezer. igaz ott is van motorburkolat meg kapott kerámiát azis de akkoris. de továbbmegyek tavaly novemberben hoztam németből egy Vectra DTI-t 230ezer volt benne. egyszerüen a mai napig nem birom elhinni h annak mitől volt olyan finom hangja, nem igazán tudom mihet hasonlitani mert olyat még a mai napig nem hallottam mégegyet. annak konkrétan nyitott motorháztetővel sem volt semmi hangja. pedig original bontatlan volt mindene. más kérdés persze h mint autó nem lehet egy lapon emliteni a kettőt szinte semmilyen szempontból, de akkoris ugyanugy VP 44 es adagoló, ugyanugy full láncos motor csak egy vezérműtengellyel de ugyanugy 16 szeleppel. ott olajnyomás feszítette a láncot. lehet kicsit idiótának néztek h mit foglalkozom én ezzel ennyit de mindenképp tudni akarom mitől van ilyen hangja ezeknek a motoroknak...szakmai ártalom, gépészmérnök vagyok
de azis lehet h csak az enyémben nem oké valami, mondjuk hidegen laza a láncom valamiért
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:27:10 »
himbák csattognak hidegen, ahogy melegszik úgy halkul el....feel the difference
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:35:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.03 péntek, 21:27:10
himbák csattognak hidegen, ahogy melegszik úgy halkul el....feel the difference
mi van már a kocsiddal?? össze lett már rakva??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:36:44 »
na még ez lett volna következő tippem/kérdésem. érdemes azokat újakra cserélni? mármint látszólag szokott rajtuk valami kopás lenni? mibe kerülnek?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:37:40 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 21:36:44
na még ez lett volna következő tippem/kérdésem. érdemes azokat újakra cserélni? mármint látszólag szokott rajtuk valami kopás lenni? mibe kerülnek?
én nem bántanám, szeirntme simán együtt lehet vele élni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:41:53 »
na az árakat közben látom. swag kb 10e/db. szoval huzós a 16 szelep miatt
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:45:06 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 21:41:53
na az árakat közben látom. swag kb 10e/db. szoval huzós a 16 szelep miatt
bontott himbasor ára annyira nem vészes, de ott kétséges, hogy valamelyik előző birka tulaj nem öntötte bele 10w40-es olajat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:55:27 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 21:41:53
na az árakat közben látom. swag kb 10e/db. szoval huzós a 16 szelep miatt
Esetleg nem a hidrotőkékről beszéltek (írtok) mert a himbák az egy másik történet...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:56:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 21:55:27
Esetleg nem a hidrotőkékről beszéltek (írtok) mert a himbák az egy másik történet...
alesza
de bontva asszem egyben adják...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:57:43 »
jó ebbe a 10W-s olaj is ne aggódj. én csakazért favorizálom az 5W-t mert sok a hideginditásom. jah és csakis EDGE TD 5W40 et rakok bele. A focus is azzal ment. és csendesebb lett vele a motor. A mondeon is kezdem észrevenni, ugyanugy ahogy haveroméban ebben is benne volt egy belülről hallható finom kerregés ami már eltünt mindkettőnknek. Azt a gyári 30 as híg olajat nem öntöm bele. havernak focusba van bent olajnyomásmérő a 30 as pillanatok alatt képes ugy elmelegedni tartósan magasabb fodulaton hogy az olajnyomás leesik a túróba. Ő 10W40 es Mobil Delvac(munkagépolaj) lehet fikázni de mégis CI-4 es szabványú)egyéb komoly szabványok mellett, meg nincs több nagyon 500e km né nél a kocsiban...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2012.02.03 péntek, 21:59:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.03 péntek, 21:56:05
alesza
de bontva asszem egyben adják...
Ja, egyben a hengerfejjel..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:02:25 »
bunyek a himbákat emlitette...a hidrotőkehangot sztem nem hallani meg a TDDI ben
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:04:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 21:59:12
Ja, egyben a hengerfejjel..
lehet, annyira nem vágom, ilyet még nem akartam venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:05:27 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 21:57:43
jó ebbe a 10W-s olaj is ne aggódj. én csakazért favorizálom az 5W-t mert sok a hideginditásom. jah és csakis EDGE TD 5W40 et rakok bele. A focus is azzal ment. és csendesebb lett vele a motor. A mondeon is kezdem észrevenni, ugyanugy ahogy haveroméban ebben is benne volt egy belülről hallható finom kerregés ami már eltünt mindkettőnknek. Azt a gyári 30 as híg olajat nem öntöm bele. havernak focusba van bent olajnyomásmérő a 30 as pillanatok alatt képes ugy elmelegedni tartósan magasabb fodulaton hogy az olajnyomás leesik a túróba. Ő 10W40 es Mobil Delvac(munkagépolaj) lehet fikázni de mégis CI-4 es szabványú)egyéb komoly szabványok mellett, meg nincs több nagyon 500e km né nél a kocsiban...
Akinek átugrott már a vezérlése láncos motoron is 10 ből 10-nek vastagabb (10W-15W) olaj volt benne, és ugyanezzel jött....aztán meg az autót fikázta, hogy milyen sz@r (pedig nema zt kellett volna..
), az olajos feszítő nagyon érzéleny erre... ezt sem eszi, nem is drága, ez is van előírva, akkor miért is nem jó ez bele?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:06:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 22:05:27
Akinek átugrott már a vezérlése láncos motoron is 10 ből 10-nek vastagabb (10W-15W) olaj volt benne, és ugyanezzel jött....aztán meg az autót fikázta, hogy milyen sz@r (pedig nema zt kellett volna..
), az olajos feszítő nagyon érzéleny erre... ezt sem eszi, nem is drága, ez is van előírva, akkor miért is nem jó ez bele?
nekem is volt már benne egy olajcsereperiódust liqui moly 10w40 bmw-hez ajánlott szupervékony versenyolaj
csak titokban tartottam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:11:17 »
nem mondtam egy szóval sem hogy nem jó bele, csak a tapasztalatokat irtam le. DE az 5W40 nek meg a 10W40 nek a 100 fokon mért viszkozitása elméletbe tökugyanaz a gyakorlatban tipusa vélogatja de elenyészőek a különbségek...tudom h érzékeny az olajos feszítő csak az a helyzet h nem 30 ezreket(vagy éppen többet) kellene menni egy olajjal arró nem is beszélve h néha nem értana olajszűrőt is cserélni, mondjuk minden olajcserekor ugye...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:13:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:06:48
nekem is volt már benne egy olajcsereperiódust liqui moly 10w40 bmw-hez ajánlott szupervékony versenyolaj
csak titokban tartottam
versenygépbe versenyolaj...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:14:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 22:13:45
versenygépbe versenyolaj...
majdösszetöri
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:14:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 22:13:45
versenygépbe versenyolaj...
MOndjuk azóta se és sose többet! Fater akarta mert milyen jójez...de nem volt jó szerintem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:15:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.03 péntek, 22:14:22
majdösszetöri
ugyan-ugyan! Ne fessük az ördögöt a falra
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:17:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:15:27
ugyan-ugyan! Ne fessük az ördögöt a falra
mindig van 1-2 hülye
ma csak 10km-t mentem, de majdnem sikerült 3-nak is összetörnie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:18:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:14:59
MOndjuk azóta se és sose többet! Fater akarta mert milyen jójez...de nem volt jó szerintem
nekem lassan(<1000km) olajcsere, de szerintem megint a fordokba való liqui moly lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:19:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.03 péntek, 22:17:09
mindig van 1-2 hülye
ma csak 10km-t mentem, de majdnem sikerült 3-nak is összetörnie
sajnos...
Te vigyázol a kocsidra, a sok barom meg vagy balfasz vagy leszarja
Nekem ebből adódóan karcos a jobb oldala és repedt a hátsó lökhárítóm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:21:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.03 péntek, 22:18:10
nekem lassan(<1000km) olajcsere, de szerintem megint a fordokba való liqui moly lesz
Az egy nagyon jó olaj!! Amikor megvettük a kocsit akkor az került bele először
Végig halk volt ahogy emlékszem!!
A méregdrága Castrol(ami egyébként ugyanaz mint a ford...de MÉGSEM) attól meg hangos volt! A ford olaj tetszik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:21:23 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 22:11:17
nem mondtam egy szóval sem hogy nem jó bele, csak a tapasztalatokat irtam le. DE az 5W40 nek meg a 10W40 nek a 100 fokon mért viszkozitása elméletbe tökugyanaz a gyakorlatban tipusa vélogatja de elenyészőek a különbségek...tudom h érzékeny az olajos feszítő csak az a helyzet h nem 30 ezreket(vagy éppen többet) kellene menni egy olajjal arró nem is beszélve h néha nem értana olajszűrőt is cserélni, mondjuk minden olajcserekor ugye...
13 nál többet én sem megyek egy olajcsere periódust, a szűrőcsere alap, aki már azon spórol...hát
Csak nem értem miért ragaszkodsz a sűrűbbhöz.., szinte senkinek nincs baja a gyárilag előírt 5W-30 al. Több százer van az autómban mindig ez volt benn, de olyan a motor mint a doxa.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:29:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:14:59
MOndjuk azóta se és sose többet! Fater akarta mert milyen jójez...de nem volt jó szerintem
Persze hogy nem, az egész belső mechanizmust egy sűrűbb közegben mozgatod, jóval nagyobb ellenállásban...eredmény kisebb teljesítmény, nagyobb fogyi...ennyi és már tudod is miért nem volt jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:32:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:19:11
sajnos...
Te vigyázol a kocsidra, a sok barom meg vagy balfasz vagy leszarja
Nekem ebből adódóan karcos a jobb oldala és repedt a hátsó lökhárítóm
A KGFB is hasonlóan működik...nem az számít neked milyen a biztosítód, hanem az ÖVÉ milyen (aki neked jön)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:36:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 22:29:41
Persze hogy nem, az egész belső mechanizmust egy sűrűbb közegben mozgatod, jóval nagyobb ellenállásban...eredmény kisebb teljesítmény, nagyobb fogyi...ennyi és már tudod is miért nem volt jó.
Nyáron volt benne, annyit vettem észre hogy jobban kopogott a motor! Meg amikor fékeztem és megálltam a pirosnál, olyan kopogós lett a motor addig amíg nem nyomtam egy gázfröccsöt, hogy olyat még hidegen se produkál
Talán az olaj miatt...talán valami más! Azóta nem csinálja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:37:07 »
Jól emlékszem, hogy 6,5l olaj megy bele a 2.0 TDDI-be? Vagy kevesebb 1 l-rel? (Doktor úr! Olyan bizonytalan vagyok! ...vagy mégsem?
)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:38:05 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.03 péntek, 22:37:07
Jól emlékszem, hogy 6,5l olaj megy bele a 2.0 TDDI-be? Vagy kevesebb 1 l-rel? (Doktor úr! Olyan bizonytalan vagyok! ...vagy mégsem?
)
6l maxig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:38:11 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.03 péntek, 22:37:07
Jól emlékszem, hogy 6,5l olaj megy bele a 2.0 TDDI-be? Vagy kevesebb 1 l-rel? (Doktor úr! Olyan bizonytalan vagyok! ...vagy mégsem?
)
6
Nekem talán bizonytalannak tűnsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:41:43 »
hidd el vannak emberek. a légszűrőm a kocsiban konkrétan be volt horpadva mert anyira tele volt mocsokkal h a szerencsétlen nem tudott szívni...pedig van vagy 3 ezer ft. de vagy 150ezret elment vele a barom. nálam az olajcsere szigorú 10ezer km. knecht vagy mannfilter olajszűrővel+légszűrővel(ez általában sofima)
éa azért szeretem ezt a Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 et mert akár hiszitek akár nem lágyabban megy vele a motor. előtte a focus Q8 Tehno 5W30 al ment(az a fordos szabványú) aztán átvitattuk a fórumon ezt az olajtémát amikor jöttek a mért adatok aztán emellett döntöttem hasonlitgatva a teszteket meg figyelve a viszkozitásokat 40 és 100 fokon. és ahogy beleöntöttem a motorba szinte azonnal sokkal halkabb lett. nemtudom megmagyarázni a mai napig hogy mitől de így van. aztán jött haverom mondeoja. mikor vettük volt benne egy belülről hallható érces kerregés olyan majdnem szelephang nemtudommi. bele lett töltve ment vele pár széz km-t és azóta egyáltalán nem hallani. enyém is pont igy viselkedett és ahogy használom ugy hallom egyre halkul. nemtudom mitől de nekem is benne volt az a kerregés bár nem olyan mértékben de már alig hallom. mondom megmagyarázni nem tudom mitől lehet ez de mégis igy van. egy dolog lehet még hogy mióta ki lett ütve az EGR folyamatosan tisztul ugye a motor. ez tény. amuyg anno az escortomban meg a focusomban is ugy vettem észre a 3. olajcsere után tisztult ki teljesen a motor. most olyan 8 e lehet a focusban de még nem fekete az olaj. látni ahogy folyamatosan későbbre tolódik az olaj sötétedése
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.03 péntek, 22:46:04 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:43:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.03 péntek, 21:35:33
mi van már a kocsiddal?? össze lett már rakva??
itt van egy szatyorba a szobában a turbó labda meg szelep...esik a hó bazze..inkább iszok itthon, meg pusztulok....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:45:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.03 péntek, 22:43:46
itt van egy szatyorba a szobában a turbó labda meg szelep...esik a hó bazze..inkább iszok itthon, meg pusztulok....
igazad van
Az ivásból még senkinek baja nem lett, és legalább meglátszik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:46:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.03 péntek, 22:43:46
itt van egy szatyorba a szobában a turbó labda meg szelep...esik a hó bazze..inkább iszok itthon, meg pusztulok....
ezzel én is így vagyok
kábelezés volt betervezve hétvégére, de ilyen időben ki sem mozdulok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:49:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:45:45
igazad van
Az ivásból még senkinek baja nem lett, és legalább meglátszik
azt a vigyorgót tessék visszatenni profilképnek, mert a fiam attól legalább nyugton van, mindig emlegeti, hogy Elmó és konstatálja, hogy szép!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:50:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 22:38:11
6
Nekem talán bizonytalannak tűnsz
A két állításom számtani átlaga jó
Az előző kocsimba elég volt 3,5-4l vazze!!
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:51:21 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.03 péntek, 22:49:51
azt a vigyorgót tessék visszatenni profilképnek, mert a fiam attól legalább nyugton van, mindig emlegeti, hogy Elmó és konstatálja, hogy szép!
Én a homályos kormányra szavazok
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:51:44 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 22:41:43
hidd el vannak emberek. a légszűrőm a kocsiban konkrétan be volt horpadva mert anyira tele volt mocsokkal h a szerencsétlen nem tudott szívni...pedig van vagy 3 ezer ft. de vagy 150ezret elment vele a barom. nálam az olajcsere szigorú 10ezer km. knecht vagy mannfilter olajszűrővel+légszűrővel(ez általában sofima)
éa azért szeretem ezt a Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 et mert akár hiszitek akár nem lágyabban megy vele a motor. előtte a focus Q8 Tehno 5W30 al ment(az a fordos szabványú) aztán átvitattuk a fórumon ezt az olajtémát amikor jöttek a mért adatok aztán emellett döntöttem hasonlitgatva a teszteket meg figyelve a viszkozitásokat 40 és 100 fokon. és ahogy beleöntöttem a motorba szinte azonnal sokkal halkabb lett. nemtudom megmagyarázni a mai napig hogy mitől de így van. aztán jött haverom mondeoja. mikor vettük volt benne egy belülről hallható érces kerregés olyan majdnem szelephang nemtudommi. bele lett töltve ment vele pár széz km-t és azóta egyáltalán nem hallani. enyém is pont igy viselkedett és ahogy használom ugy hallom egyre halkul. nemtudom mitől de nekem is benne volt az a kerregés bár nem olyan mértékben de már alig hallom. mondom megmagyarázni nem tudom mitől lehet ez de mégis igy van. egy dolog lehet még hogy mióta ki lett ütve az EGR folyamatosan tisztul ugye a motor. ez tény. amuyg anno az escortomban meg a focusomban is ugy vettem észre a 3. olajcsere után tisztult ki teljesen a motor. most olyan 8 e lehet a focusban de még nem fekete az olaj. látni ahogy folyamatosan későbbre tolódik az olaj sötétedése
A vastagabb olajtól kisebbek a hézagok ezért kevésbé hangos, ez tény, de nehezebben fut benne, nagyobb ellenállással, tehát fékezi a motoron belüli mozgásokat(persze a hígabbhoz képest) így kisebb a teljesítmény, nagyobb a fogyi, ahogy előbb is írtam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:52:31 »
Idézetet írta: GiN - Ma - 22:49:51
azt a vigyorgót tessék visszatenni profilképnek, mert a fiam attól legalább nyugton van, mindig emlegeti, hogy Elmó és konstatálja, hogy szép!
Én a homályos kormányra szavazok
[/quote]
Épp megvilágosodtál a kormánynál?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2012.02.03 péntek, 22:53:58 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.03 péntek, 22:51:21
Én a homályos kormányra szavazok
elvennéd egy kétévesnek a játékszerét. mekkora dög vagy te!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2012.02.03 péntek, 23:13:33 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.03 péntek, 22:53:58
elvennéd egy kétévesnek a játékszerét. mekkora dög vagy te!
lö szmájli
esti mesének:
http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ye8mB6VsUHw
bocs az offért
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2012.02.03 péntek, 23:27:59 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.03 péntek, 22:52:31
Idézetet írta: GiN - Ma - 22:49:51
Épp megvilágosodtál a kormánynál?
Ez egyébként egy jól elkapott pillanat, és feketefehéresítettem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2012.02.04 szombat, 03:56:10 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.03 péntek, 22:53:58
elvennéd egy kétévesnek a játékszerét. mekkora dög vagy te!
Na jó bevallom, hogy az én fiam is kedveli a Francosmiley-t...meg azt is, hogy 4 éve ő is volt 2 éves
(én is Off-olom az off topic témát )
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2012.02.04 szombat, 09:25:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 23:13:33
lö szmájli
Idézetet írta: csehors - 2012.02.04 szombat, 03:56:10
Na jó bevallom, hogy az én fiam is kedveli a Francosmiley-t...meg azt is, hogy 4 éve ő is volt 2 éves
(én is Off-olom az off topic témát )
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ