Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:56:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113386 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2012.02.08 szerda, 08:54:22 »

Hála Vik-nek tegnap helyreállt a mutató mármint a hőfok. Olajköri termosztát kuka volt. Végre -10fokban is kánikulát lehet varázsolni. worship worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2012.02.08 szerda, 09:21:31 »

Hála Vik-nek tegnap helyreállt a mutató mármint a hőfok. Olajköri termosztát kuka volt. Végre -10fokban is kánikulát lehet varázsolni. worship worship

csak azt cseréltétek? vagy a főkörit is?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2012.02.08 szerda, 11:33:59 »

Hála Vik-nek tegnap helyreállt a mutató mármint a hőfok. Olajköri termosztát kuka volt. Végre -10fokban is kánikulát lehet varázsolni. worship worship

Városban is felmegy a mutató rendesen? Mert nekem 1 évesek a termosztátjaim, mindegyik gyári, jók a gyertyák az előfűtésben és mégis kell vagy 20km mire felmelegszik 90fokra. Igaz, reggel -19 volt, de -10nél is ilyen.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2012.02.08 szerda, 13:48:14 »

csak azt cseréltétek? vagy a főkörit is?
Az egy hónapja  volt cserélve de nem az volt a gond. most minden rendben.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2012.02.08 szerda, 13:53:36 »

Városban is felmegy a mutató rendesen? Mert nekem 1 évesek a termosztátjaim, mindegyik gyári, jók a gyertyák az előfűtésben és mégis kell vagy 20km mire felmelegszik 90fokra. Igaz, reggel -19 volt, de -10nél is ilyen.
Tegnap este -8 fok volt kb 5km után nyaldosta a függőlegest 10km után stabilan ott maradt akár álltam akár mentem direkt a fütést is felnyomtam maxra na akkor a hosszu pirosnál kicsit visszább ereszkedett de nem ment negyedig le majd ahogy elindultam ismét visszaállt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2012.02.08 szerda, 14:26:33 »

Tegnap este -8 fok volt kb 5km után nyaldosta a függőlegest 10km után stabilan ott maradt akár álltam akár mentem direkt a fütést is felnyomtam maxra na akkor a hosszu pirosnál kicsit visszább ereszkedett de nem ment negyedig le majd ahogy elindultam ismét visszaállt.

Azt hiszem ez a normális! Csak az furcsa hogy 1 éve cseréltem a kicsit, ennél azért jobbat vártam a gyári cucctól. Ha nem lesz jobb idő, asszem beruházok egyet megint falbav

 integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2012.02.08 szerda, 14:35:51 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék adni izzítógyertya kiszedéshez sok hozzászólást elolvastam már és nem találtam volna jó megoldást.Nekem lehet h sikerült megoldani a dolgot a legegyszerűbben úgy tudjátok kiszedni ha előtte üzemmeleg állapotba kerül az autó így kb mindenféle erőltetés nélkül kijönnek.Hidegen meg se bírtam mozdítani őket.

Remélem tudtam segíteni, nekem már nagyon sokat segített ez az oldal. smile köszönöm smile
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:56:11 »

Szevasztok, azt szeretném kérdezni a TDDI-ben a porlasztó  cserét meg lehet oldani otthon vagy szakszervizbe kell vinnem a kocsit?
Vagy nyomaték kulccsal megoldható.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2012.02.08 szerda, 16:14:14 »

Szevasztok, azt szeretném kérdezni a TDDI-ben a porlasztó  cserét meg lehet oldani otthon vagy szakszervizbe kell vinnem a kocsit?
Vagy nyomaték kulccsal megoldható.

Nyomócsöveket leveszed, hollander alatti koszt letörlöd, résolajcsöveket óvatosan leszeded, szimmeringeket csavarhúzóval kipattintod. Kell egy hosszú 21-es crova, azzal ki tudod szedni a porlasztót. Nem árt egy 15-ös villás, megmozdítani a porlasztót ha be van szorulva.
Elvileg kézzel kijön. Ha húzni kell a porlasztót felfelé, akkor ne fogd meg a külső gyűrűjét/amire a 21-es crova megy/. Na azt az életben vissza nem teszed rá.
Visszafelé ugyanez fordítva, meghúzási nyomatékokat nem tudok.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.08 szerda, 16:17:00 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2012.02.08 szerda, 18:05:16 »

köszi az infót!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:22:02 »

Nyomócsöveket leveszed, hollander alatti koszt letörlöd, résolajcsöveket óvatosan leszeded, szimmeringeket csavarhúzóval kipattintod. Kell egy hosszú 21-es crova, azzal ki tudod szedni a porlasztót. Nem árt egy 15-ös villás, megmozdítani a porlasztót ha be van szorulva.
Elvileg kézzel kijön. Ha húzni kell a porlasztót felfelé, akkor ne fogd meg a külső gyűrűjét/amire a 21-es crova megy/. Na azt az életben vissza nem teszed rá.
Visszafelé ugyanez fordítva, meghúzási nyomatékokat nem tudok.  integet2

Miért nem lehet visszatenni a külső gyűrűt?
Párat már leszedtem meg visszaraktam de nem volt gondom velük...csak tudni kell hogy kell visszarakni... eplus2
kézzel kinem húzza a porlasztót a gyűrűből az tuti....
Naplózva
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 00:16:40 »

dobj bele egy új AC-t. ez nem adagolóhibára utal...

Nem igazán értettem az érveket az AC csere mellett.

Ezek a javaslatok tapasztalatok alapján születtek, vagyis volt hasonló esetetek, vagy csak tippek voltak???

Feltételezem, hogy az AC viszi a gázolajat az adagolóig és ez a tankba van építve.

Tegyük fel, hogy egyszer csak nem szállít. Kérdés: mennyit tud még így elmenni az autó? Mert az enyém még az első rángatástól elmegy 5-10 km-t. És utána 1-2 óra állás után mitől javul meg és megy el 1000 kilométereket? Ez nekem nem tűnik túl logikusnak. Persze ha vannak logikus érvek, akkor azokat elfogadom.
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 07:07:15 »

Szevasz, nekem is volt hasonlò pròblèmàm! A sok okos szaki adagolòt cserèltettet volna velem!

Mint kiderült nekem a tàpszivattyù miatt csinàlta ezeket a tüneteket! 70ezerbe fàjt az ùj azotta jò! Lehet neked is az a gond.


Sziasztok!

Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.

2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.

Január első hetében megállt az autó. Először kicsit rángatott, aztán jobban, füstölt, leállt, aztán még beindult, nagyon erőtlen volt, rángatott, majd végül leállt és nem indult.

Jó, elviszem egy Bosch szervizbe, megkértem kollégámat vontasson el. Kb. 2 óra telt el a leállás óta, vontatás előtt megpróbáltam beindítani, gond nélkül beindult, ment. Ettől függetlenül elmentem a szervizbe (Istvánkó-Budakalász), derítsék mi történt. A hibakódokat most nem írnám le (lehet, hogy itt a józan paraszti ész többet ér), de azt gyanították, hogy az adagolóval lehet valamilyen mechanikus probléma, de figyeljem az autót, aztán majd meglátjuk. Mivel eddig szinte semmit nem költöttem az autóra a kopó alkatrészeken kívül, lelkileg teljesen készen álltam a több százezres kiadásra, de azért csak motoszkált bennem, hogy azért ez kicsit furcsa.

Ha az adagolóval mechanikai probléma van és mondjuk törik valami, akkor az nem javul meg magától, ha meg kopik valami, akkor az szép lassan jelentkezik.  Az elektronikai problémát a hibakódok alapján elvetettük.

"Roppant nyugodt" voltam mivel 3 nap múlva egy 1500 km-es olaszországi útra készültem az autóval, este kimentem az M0-ra, mentem kb. 100 km-t de semmi gond. Beszéltem még pár szakival és egyre inkább az kezdett sejleni, hogy valami dugulás lehet inkább a gond.

Olaszországot megjártam gond nélkül (valószínűleg elég nagy bátorság volt így elmenni), míg múlt héten ismét megállt az autó (az előzőhöz hasonló tünetek mellett), most viszont az előzővel ellentétben kifejezetten kevés 3-4 liter üzemanyaggal a tankban. Már rutinosan vártam 1 órát, utána pöccre indult az autó, azóta is megy.

Nekem az a teóriám, hogy valami szennyeződés lehet az üzemanyagban, ami egyszer csak eltömít valahol valamit, majd ahogy leáll az autó az üzemanyag szép lassan visszafolyik a tankba a szennyeződéssel együtt és vidáman megy minden, amíg a szivattyú ismét fel nem szívja. A megoldás talán egy üzemanyagtank tisztítás lenne.

Napokon belül esedékes az olajcsere, így a gázolajszűrőben is közel 20 000 km van, tehát cserélve lesz.

Az a kérdésem, hogy volt-e valakinek hasonló gondja és ha igen mi lett a megoldás?

Várom a tippeket, amiket előre is köszönök!

Gábor




Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:12:12 »

Nem igazán értettem az érveket az AC csere mellett.

Ezek a javaslatok tapasztalatok alapján születtek, vagyis volt hasonló esetetek, vagy csak tippek voltak???

Feltételezem, hogy az AC viszi a gázolajat az adagolóig és ez a tankba van építve.

Tegyük fel, hogy egyszer csak nem szállít. Kérdés: mennyit tud még így elmenni az autó? Mert az enyém még az első rángatástól elmegy 5-10 km-t. És utána 1-2 óra állás után mitől javul meg és megy el 1000 kilométereket? Ez nekem nem tűnik túl logikusnak. Persze ha vannak logikus érvek, akkor azokat elfogadom.
Számtalan esetben előfordult, hogy hol üzemelt, hol nem, kicsit megkocogtatva indult, majd pár perc múlva megált.
A leírt tünetek alapján, én is azt mondom mint az előttem hozzászólók, hogy AC hiba lesz. Nem a tankban van, hanem azon kívül alul a hátsó ülés vonalában jobb oldalon.
Az ac-nek van reléje a motortéri táblában és az akummulátor taró lemez alatt is, azokat is ellenőrizd, hogy működnek-e.
Sokáig ne hitetlenkedj, mert aztán tényleg adagolós lesz a kenés és hűtés hiánya miatt!!! 30 ezer körül van bosch, a gyári is az.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:46:53 »

Nem igazán értettem az érveket az AC csere mellett.

Ezek a javaslatok tapasztalatok alapján születtek, vagyis volt hasonló esetetek, vagy csak tippek voltak???

Feltételezem, hogy az AC viszi a gázolajat az adagolóig és ez a tankba van építve.

Tegyük fel, hogy egyszer csak nem szállít. Kérdés: mennyit tud még így elmenni az autó? Mert az enyém még az első rángatástól elmegy 5-10 km-t. És utána 1-2 óra állás után mitől javul meg és megy el 1000 kilométereket? Ez nekem nem tűnik túl logikusnak. Persze ha vannak logikus érvek, akkor azokat elfogadom.

Tapasztalat többeknél integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:58:53 »

Miért nem lehet visszatenni a külső gyűrűt?
Párat már leszedtem meg visszaraktam de nem volt gondom velük...csak tudni kell hogy kell visszarakni... eplus2
kézzel kinem húzza a porlasztót a gyűrűből az tuti....


esztergáltunk hozzá kúpot, azzal f@szán visszament...meg voltak állva a porlasztók benne mint a szög, és vízpumpafogóval húztam ki eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:25:53 »

esztergáltunk hozzá kúpot, azzal f@szán visszament...meg voltak állva a porlasztók benne mint a szög, és vízpumpafogóval húztam ki eljen

valamit nem értek....menetes a hüvely és ha azt kitekered akkor a porlasztó test is jön vele együtt tuti mert ha más nincs feltépi....annyira mitől rohadt be, az se normális....
Nekem megvannak az audi porlasztóm ami belessz majd téve a gyári hüvelyekkel és egy big csúccsal, majd ha lessz egyszer hengerfejem olcsón...na akkor nagyon durván brutál lessz a gép.... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2012.02.10 péntek, 09:44:48 »

valamit nem értek....menetes a hüvely és ha azt kitekered akkor a porlasztó test is jön vele együtt tuti mert ha más nincs feltépi....annyira mitől rohadt be, az se normális....
Nekem megvannak az audi porlasztóm ami belessz majd téve a gyári hüvelyekkel és egy big csúccsal, majd ha lessz egyszer hengerfejem olcsón...na akkor nagyon durván brutál lessz a gép.... eplus2


21-es kulccsal meglazítod a porlasztót, menetes hüvely egy biztosító rugóval van a porlasztón "rögzítve", ami pár mm-es mozgást enged a hüvelynek a porlasztóhoz képest. Ezt a hüvelyt ha megfogtam valamivel/pl vízpumpafogó nyes/ és téptem fölfelé, akkor nem a porlasztó jött ki a hf-ből, hanem a hüvely leugrott a porlasztóról. Gondolom ezért van a porlasztón a belapolás, amit 15-ös villással meg tudsz fogni, meg tudod járatni, meg a porlasztó szétszedéshez is kell talán a lapolás.
A saját autómból kijöttek kézzel a porlasztók, mert az az elmúlt pár hónapban többször ki lett szedve. Az angolban meg voltak állva mint a szög! Nem voltak berohadva, inkább mintha olajsár lett volna. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2012.02.10 péntek, 10:02:36 »

Hol megy le a reléktől a kieg fűtés kábele?
akarok tenni egyet valahova feljebb, nem akarok már hajolgatni....meg ugyis van egy plusszom, lentit meg kikötöm ugyis bevan rohadva.... eplus2
Sikerült már valakinek valamit kideríteni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:11:32 »

Sikerült már valakinek valamit kideríteni?

nem volt időm most foglalkozni vele...holnap turbót szerelek,meg hoztak egy fullos(2 millás) TEXA diag cuccot amit felkellett telepitenem egyik ügyfelünknek és azt fogom szét diagnosztizálni a TDDI-vel...akkor megnézem merre megy a kábele.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 17:16:22 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2012.02.10 péntek, 17:20:52 »

21-es kulccsal meglazítod a porlasztót, menetes hüvely egy biztosító rugóval van a porlasztón "rögzítve", ami pár mm-es mozgást enged a hüvelynek a porlasztóhoz képest. Ezt a hüvelyt ha megfogtam valamivel/pl vízpumpafogó nyes/ és téptem fölfelé, akkor nem a porlasztó jött ki a hf-ből, hanem a hüvely leugrott a porlasztóról. Gondolom ezért van a porlasztón a belapolás, amit 15-ös villással meg tudsz fogni, meg tudod járatni, meg a porlasztó szétszedéshez is kell talán a lapolás.
A saját autómból kijöttek kézzel a porlasztók, mert az az elmúlt pár hónapban többször ki lett szedve. Az angolban meg voltak állva mint a szög! Nem voltak berohadva, inkább mintha olajsár lett volna. integet2

ja értem...hát sajna nem a hüvelyt kell húzni ha berohad valóban mert leugrik a porlasztóról...de megjegyzem elég nagy kajak kell hozzá hogy lehúzd kézzel, én satuba szoktam kalapáccsal leütni róla...de nemis vagyok annyira kajak... szomoru1

a 15-ös csak azért kell hogy nem forogjon el a porlasztó a résolaj cső miatt.
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:14:40 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következő tünettel kapcsolatban.
Egész héten kint parkoltam a autóval.Ma mentem vele 30 km-t és mikor beálltam a garázsba,akkor vettem észre,hogy dől belőle a füst.
Na ez vajon mi lehet???
Előre is  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2012.02.10 péntek, 23:24:46 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következő tünettel kapcsolatban.
Egész héten kint parkoltam a autóval.Ma mentem vele 30 km-t és mikor beálltam a garázsba,akkor vettem észre,hogy dől belőle a füst.
Na ez vajon mi lehet???
Előre is  worship
gőz
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2012.02.11 szombat, 08:46:22 »

gőz
30km után meleg motornál gőz?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:08:39 »

30km után meleg motornál gőz?
Lehet,hogy valami porlasztó dolog?
Vagy csak az a kb 4 l gázolaj volt fagyos picit?  smile
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:12:27 »

gőz
Büdös gőz volt  smile
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:20:59 »

Szevasztok, olyan kérdésem  gondom van hogy füstöl  csatangol a motor és nincs ereje sem!

A turbó a porlasztók ki lettek cserélve! De semmi!

Ahogy néztem a  levegő szűrőbe vissza megy a kipufogó gáz, ez talán  attól lehet  hogy valamelyik szelepem nem nyit ki és vissza áramlik a kipufogó gáz?

 2000 pár 100-as fordulatnál megáll a gyorsulás olyan mintha leszabályozna a motor, füst jön de nincs teljesítmény.

Lehet hogy nem megy az egyik henger?

Tud valaki valami okosat mondani  mi lehet a gond.

A ford szervizben persze azt mondják teljes motor generál  400 ezer lesz!

Azt inkább kihagynám!


Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:23:01 »

Sziasztok!Én egy friss mondi tulaj vagyok (2002.10 , 2.0 tddi adagolos )és már lenne  egy problémám remélem tudtok nekem valami okosat mondani !
Az a bajom hogy közbe  gondol egyett a  kocsi és megáll ,villog az izzitó lámpa !elöször azt irta ki hogy az EGR van eltömödve ,kitakaríttattam egy -két hétig jó is volt aztán megint kedte a megállásokat ,van mikor 5percenként van mikor napokig nem !Remélem tudtok nekem segíteni valamit!
Elöre is köszönöm!!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 10:36:31 írta jamy » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:34:02 »

Sziasztok!Én egy friss mondi tulaj vagyok (2002.10 , 2.0 tdci adagolos )és már lenne  egy problémám remélem tudtok nekem valami okosat mondani !
Az a bajom hogy közbe  gondol egyett a  kocsi és megáll ,villog az izzitó lámpa !elöször azt irta ki hogy az EGR van eltömödve ,kitakaríttattam egy -két hétig jó is volt aztán megint kedte a megállásokat ,van mikor 5percenként van mikor napokig nem !Remélem tudtok nekem segíteni valamit!
Elöre is köszönöm!!
Szia!
Lekéne fixálni,hogy akkor tdci,vagy tddi adagolós!A tdci nagynyomású rendszerrel üzemel nagynyomású pumpával.A tddi adagolós,az egy korábbi technológia.Milyen felirat van a kocsi hátulján,és vagy a motor burkolatán?
Az izzítójel nem villog az EGR miatt!Valszeg üzemanyagrendszeri probléma lehet.Ha nem gondolunk a legrosszabbra,akkor első körben cserélj gázolajszűrőt,mert beledermedt a gázolaj,ill a paraffin kirakódott és eldugította.
Ha nem szűnik meg,akkor kéne mindenképpen a hibakód,amit szakszervízben kitudsz olvastatni rezsi óradíjért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:37:24 »

Szevasztok, olyan kérdésem  gondom van hogy füstöl  csatangol a motor és nincs ereje sem!

A turbó a porlasztók ki lettek cserélve! De semmi!

Ahogy néztem a  levegő szűrőbe vissza megy a kipufogó gáz, ez talán  attól lehet  hogy valamelyik szelepem nem nyit ki és vissza áramlik a kipufogó gáz?

 2000 pár 100-as fordulatnál megáll a gyorsulás olyan mintha leszabályozna a motor, füst jön de nincs teljesítmény.

Lehet hogy nem megy az egyik henger?

Tud valaki valami okosat mondani  mi lehet a gond.

A ford szervizben persze azt mondják teljes motor generál  400 ezer lesz!

Azt inkább kihagynám!



Az hogy jelentkezik,amikor visszamegy a füst a légszűrőbe?Olajos a szűrő?nem értem...
Az egr szeleped ha elpusztult és folyamatosan nyitva van,akkor az okozhat hasonló gondot.Iktasd ki és teszteld úgy a gépet.A teszt után úgyis maradhat.
Miért mondták a teljes generált?Mértek kompressziót?Ha nem,akkor méresd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:47:36 »

Köszi az infot csak oktoberben vettem akkor lett csarélve minden szürő meg az olaj,számit az valamit?de az a baj hogy nem tudom hogy az első megállás elött volt-e fagy!
meg a hibakodok kiolvasása elött viszont volt -19 és akkor már majdnem lemerült az akisi mire elindult aztán vittem kiolvastatni a hibát ami ezek voltak:
P1664,P0335,P1562
Remélem ezzel többet tudtok kezdeni
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 10:59:54 írta jamy » Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:49:27 »

Nem mértek kompressziót, azt akarom meg méretni, hogy ne találgassanak mondják meg mi a a baja!
Teljes generált gondolom azért mondtak hogy dőljön a lé nekik, ez a legegyszerűbb cseréljünk ki mindent elv!
Igen olajos lett a szűrő!
Az egr szelepet leveszem hátha az a baj.

köszi az infokat.


 
Az hogy jelentkezik,amikor visszamegy a füst a légszűrőbe?Olajos a szűrő?nem értem...
Az egr szeleped ha elpusztult és folyamatosan nyitva van,akkor az okozhat hasonló gondot.Iktasd ki és teszteld úgy a gépet.A teszt után úgyis maradhat.
Miért mondták a teljes generált?Mértek kompressziót?Ha nem,akkor méresd meg!
Naplózva
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:19:11 »

Számtalan esetben előfordult, hogy hol üzemelt, hol nem, kicsit megkocogtatva indult, majd pár perc múlva megált.
A leírt tünetek alapján, én is azt mondom mint az előttem hozzászólók, hogy AC hiba lesz. Nem a tankban van, hanem azon kívül alul a hátsó ülés vonalában jobb oldalon.
Az ac-nek van reléje a motortéri táblában és az akummulátor taró lemez alatt is, azokat is ellenőrizd, hogy működnek-e.
Sokáig ne hitetlenkedj, mert aztán tényleg adagolós lesz a kenés és hűtés hiánya miatt!!! 30 ezer körül van bosch, a gyári is az.  wave

Köszönöm a válaszokat! Így már hihetőbb a dolog, kicserélem az AC-t.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:28:19 »

Köszi az infot csak oktoberben vettem akkor lett csarélve minden szürő meg az olaj,számit az valamit?de az a baj hogy nem tudom hogy az első megállás elött volt-e fagy!
meg a hibakodok kiolvasása elött viszont volt -19 és akkor már majdnem lemerült az akisi mire elindult aztán vittem kiolvastatni a hibát ami ezek voltak:
P1664,P0335,P1562
Remélem ezzel többet tudtok kezdeni

Szóval tdci!Folytassuk akkor a tdci topicban!Átviszem oda.
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
P1562 PCM B+ Voltage Low (KAM power)
Ha ezek a kódok csak az akku lemerülése után voltak a tárolóban,akkor ez még nem biztos,hogy baj.Akkor viszont igen,ha törlés után ismét betárolja őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2012.02.11 szombat, 12:37:56 »

bocs az elöbb rosszul írtam az egyik hibakódot nem P1562 hanem P1563
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2012.02.11 szombat, 13:19:07 »

Leszedtem az egr-t be van állva a koromtól de zárt állapotában van tehát olyan mint ha le lenne dugózva!?

A hidegtől el pattant egy műanyag vékony cső ami a féktartályhoz megy.

Azt meg ragaszthatóm pillanat  ragasztóval,
Mi megy abban levegő?

Képek egr !!!

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p103_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Műanyag cső.


http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Az hogy jelentkezik,amikor visszamegy a füst a légszűrőbe?Olajos a szűrő?nem értem...
Az egr szeleped ha elpusztult és folyamatosan nyitva van,akkor az okozhat hasonló gondot.Iktasd ki és teszteld úgy a gépet.A teszt után úgyis maradhat.
Miért mondták a teljes generált?Mértek kompressziót?Ha nem,akkor méresd meg!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:59:47 »

Leszedtem az egr-t be van állva a koromtól de zárt állapotában van tehát olyan mint ha le lenne dugózva!?

A hidegtől el pattant egy műanyag vékony cső ami a féktartályhoz megy.

Azt meg ragaszthatóm pillanat  ragasztóval,
Mi megy abban levegő?

Képek egr !!!

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p103_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Műanyag cső.


http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120211/K_p101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Nem,vákum van a csőben.Nem jó vele játszani,mert a féked is szervó nélkül maradhat.Ha teheted minél hamarabb vegyél másik vákumcsövet!Vagy bontóból,vagy univerzálist boltból!Vagy persze gyárit a fordtól,vagy cromaxból,stb.


Ja.Az egr-t ilyenkor egy rugó zárja le.Ha zárva van,akkor nem az okozza neked a hibát.A vákum nyitja azt is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:02:18 »

bocs az elöbb rosszul írtam az egyik hibakódot nem P1562 hanem P1563

P1563 Injection Pump Control Module Requesting Engine Stop

Amúgy csemegézz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Hibak%C3%B3dok
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:26:49 »

Akkor ez leállíthatja a motort?vagy azt más okozhatja?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:12:49 »

Leszedtem az egr-t be van állva a koromtól de zárt állapotában van tehát olyan mint ha le lenne dugózva!?

Az egered nem tűnik nagyon gyászosnak, de hamár kivetted, falazd le, és úgy tedd vissza. Akkor biztos nem lesz több gond vele  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:25:59 »

Akkor ez leállíthatja a motort?vagy azt más okozhatja?
A baj az üzemanyagrendszerben van,és nem biztos,hogy maga a rendszer a rossz,hanem csak simán hideg van.
Én ezt tenném:
Új go szűrő,és vennék a boltban dermedésgátlót,amíg ilyen hidegek vannak.
Ha ezzel sem szűnne meg a leállogatás,akkor újra hibakódolvasás,és diagnosztika-nyomásmérés stb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:40:54 »



Turbohoz keresek ilyen csövet ha tud valakisegiteni!!!!!!!!!!
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:58:01 »

Mindig csak ez megy tönkre!:-) Az ùj kb 15e. Bontva meg nem nagyon szeretik csak eladni ezt az egy darabot, csak szettben! De kèrdezd Motorcrafot-ot vagy Alkatrèsz nèven ök bontanak!






Turbohoz keresek ilyen csövet ha tud valakisegiteni!!!!!!!!!!

Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:18:13 »

Köszi! megprobálom, remélem csak enyi a baj!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:26:54 »

Castrol Performance A1 5W-30 olaj milyen lehet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 23:09:33 »

Horry!
kajak visszadolgozik a motorod? tehát konkrétan járó motornál a szívócsövön jön ki a kipufogógáz??? mert akkor első körben kompressziómérés, aztán hengerfej le, valszeg nem zár le vmelyik szelep, vagy gyürütörés...

kérdés:
haverom mondeoja olyat csinál h hideg motornál(amig a mutató ki nem mozdul a fekvő helyzetből) ugrándozik az alajárat ugy 150-at le föl szoval kb. 900-1050 között. A jelenség a motorhőfokkal van összefüggésben mert hideginditás után csinálja ill ha viszahül a motor(tehát pl üzemi hőfokon alapjáratra leállsz nyomatod a fűtést és ahogy visszaáll a hőfokmutató alapra) mi a túró lehet ez? EGR dugózva, katalizátor kiszórva, MAF frissen takarítva, szoval am rendben van az autó...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 06:12:58 »

Horry!
kajak visszadolgozik a motorod? tehát konkrétan járó motornál a szívócsövön jön ki a kipufogógáz??? mert akkor első körben kompressziómérés, aztán hengerfej le, valszeg nem zár le vmelyik szelep, vagy gyürütörés...

kérdés:
haverom mondeoja olyat csinál h hideg motornál(amig a mutató ki nem mozdul a fekvő helyzetből) ugrándozik az alajárat ugy 150-at le föl szoval kb. 900-1050 között. A jelenség a motorhőfokkal van összefüggésben mert hideginditás után csinálja ill ha viszahül a motor(tehát pl üzemi hőfokon alapjáratra leállsz nyomatod a fűtést és ahogy visszaáll a hőfokmutató alapra) mi a túró lehet ez? EGR dugózva, katalizátor kiszórva, MAF frissen takarítva, szoval am rendben van az autó...




izzító gyertyákat nézzétek meg.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:12:30 »

Castrol Performance A1 5W-30 olaj milyen lehet??

Sikos  worship
lattam nem ir senki semmit... police
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 10:35:47 »

kérdés:
haverom mondeoja olyat csinál h hideg motornál(amig a mutató ki nem mozdul a fekvő helyzetből) ugrándozik az alajárat ugy 150-at le föl szoval kb. 900-1050 között. A jelenség a motorhőfokkal van összefüggésben mert hideginditás után csinálja ill ha viszahül a motor(tehát pl üzemi hőfokon alapjáratra leállsz nyomatod a fűtést és ahogy visszaáll a hőfokmutató alapra) mi a túró lehet ez? EGR dugózva, katalizátor kiszórva, MAF frissen takarítva, szoval am rendben van az autó...

Az aksi nagyon le van merülve, és a generátor a maximumon tölt. Ez teljesen normális.
Mérd majd meg, hány volt van az aksiban indítózás előtt, alatt, és után.
(Info menüben a szgép kiírja.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 12:14:01 »

Szevasz, az szerelő azt mondta vissza nyomja! Én néztem a levegő szűrőt az nem olajos tehát közvetlen oda nem nyom vissza olajat. Hidegen ez is füstöl mint állat  melegen kevésbé de ereje akkor sincs!
Kompressziót holnap mérnek 10ezer remélem az jó ár érte?
De valószínű valamelyik szelep lesz úgyhogy hengerfej le és akkor már gyűrűztettem is.

Köszi a hozzászólást.   


Horry!
kajak visszadolgozik a motorod? tehát konkrétan járó motornál a szívócsövön jön ki a kipufogógáz??? mert akkor első körben kompressziómérés, aztán hengerfej le, valszeg nem zár le vmelyik szelep, vagy gyürütörés...

kérdés:
haverom mondeoja olyat csinál h hideg motornál(amig a mutató ki nem mozdul a fekvő helyzetből) ugrándozik az alajárat ugy 150-at le föl szoval kb. 900-1050 között. A jelenség a motorhőfokkal van összefüggésben mert hideginditás után csinálja ill ha viszahül a motor(tehát pl üzemi hőfokon alapjáratra leállsz nyomatod a fűtést és ahogy visszaáll a hőfokmutató alapra) mi a túró lehet ez? EGR dugózva, katalizátor kiszórva, MAF frissen takarítva, szoval am rendben van az autó...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.