Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113551 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6950 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:01:28 »
Idézetet írta: turpy - 2012.02.20 hétfő, 17:50:25
Üdv!
Meg tudná nekem valaki mondani hogy a TDDI Mondeoba 2002 es évjárathoz mennyibe kerül egy üzemanyag szivattyú? Kombihoz kellene, ha esetleg ez számít. Mert mostanában van hogy nagyobb gázadásnál rángat az autó, erre gyanakodnék. Köszi a segítséget előre is.
Az én tudásomszerint 27- 59 ig típustól függően!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6951 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:50:31 »
Idézetet írta: turpy - 2012.02.20 hétfő, 17:50:25
Üdv!
Meg tudná nekem valaki mondani hogy a TDDI Mondeoba 2002 es évjárathoz mennyibe kerül egy üzemanyag szivattyú? Kombihoz kellene, ha esetleg ez számít. Mert mostanában van hogy nagyobb gázadásnál rángat az autó, erre gyanakodnék. Köszi a segítséget előre is.
Szia!
Bosch AC-t tudsz venni 35K körül általában. Mielőtt megteszed, egy MAF szenzor takarítás, és egy gázpedál ellenőrzés jó lehet, és ingyen van.
A wikiben találsz leírást!
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6952 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 20:13:03 »
Válasz
Szia!
Bosch AC-t tudsz venni 35K körül általában. Mielőtt megteszed, egy MAF szenzor takarítás, és egy gázpedál ellenőrzés jó lehet, és ingyen van.
A wikiben találsz leírást!
és hol tudnák ilyet venni? esetleg valami típus számot nem tudnátok? 2002 es Mondeo turnier GHIA 2.0 tddi 115le ba kellene, merre találom a szivattyút, esetleg el tudnátok mondani? Voltam bent boltban az Unix hozz magnetti marelli benzines AC-t 37e ért. Bosch hol kapok ennyiért? Üdv
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6953 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 21:49:09 »
Idézetet írta: turpy - 2012.02.20 hétfő, 20:13:03
és hol tudnák ilyet venni? esetleg valami típus számot nem tudnátok? 2002 es Mondeo turnier GHIA 2.0 tddi 115le ba kellene, merre találom a szivattyút, esetleg el tudnátok mondani? Voltam bent boltban az Unix hozz magnetti marelli benzines AC-t 37e ért. Bosch hol kapok ennyiért? Üdv
Régebbi hozzászólásomból ollózva
www.kocsi.hu
"Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb /após autóvillamosságis javaslatára/ | JKB850C3 cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt."
Ez külsőre dettó megegyezik a Bosch-al csak a csatlakozó kicsit más. Telet már hibátlanúl bírta idáig semmi panasz teszi a dolgát.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6954 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 22:01:35 »
I. Hogy milyen hibák nem fordulnak elő. Tegnap elinultam és természetesen megérkeztem a munkahelyre autó hibátlan megy semmi nem zörög stb. Autó beáll, leáll, a munkahely garázsába. 12óra múlva gazdi az az én beül beindít elindul első kormánymozdulatra erős ropogás meg minden csúnya hang, na mondom valami a kormányműbem behalt, garázsfeljáró azt hittem az első kerekek mindjárt kiesnek akkora ropogás és a fém a mémen csiszorgás. Hazaértem éppségben csak jóval lassabban haladtam mivel fogalmam sem volt mi a fen de azt sejtettem nem olyan amivel nem jutok haza 30km.
Ma felemeltük és a jobb első rugó volt a bibi. De hogy álltában törjön az mán izé!! Még ha terepeztem volna vagy fekvőrendőr de semmi csak úgy. Szóval kapott egy új rugót.
II. Sajnos az egyik turbócsövem kezd kiöregedni ami megy rá a visszahűtőre. Eléggé meg van keményedve és a bilincsnél szivárog az olaj gyanítom a levegő is. Húzni már nem tudok rajta. Szóval újabb kiadás elé nézek. Mennyi egy ilyen cső oda, és melyik kell?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 22:05:19 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6955 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 22:10:52 »
Válasz
Régebbi hozzászólásomból ollózva
www.kocsi.hu
"Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb /após autóvillamosságis javaslatára/ | JKB850C3 cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt."
Ez külsőre dettó megegyezik a Bosch-al csak a csatlakozó kicsit más. Telet már hibátlanúl bírta idáig semmi panasz teszi a dolgát.
ez a tankon kívül van, vagy a tankban? ha nem a tankban akkor merre van? turbo cső repedésem már nekem is volt én szét vágtam a gumi csöveket és fém idomokkal össze aba bilincseltem. azóta semmi probléma! köszi
Naplózva
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6956 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 22:15:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.02.20 hétfő, 22:10:52
ez a tankon kívül van, vagy a tankban? ha nem a tankban akkor merre van? turbo cső repedésem már nekem is volt én szét vágtam a gumi csöveket és fém idomokkal össze aba bilincseltem. azóta semmi probléma! köszi
A tankon kívül van a tank alatt közvetlenül egy kis fém henger egy szivacsba! Nekem is volt turbo cső repedésem én is fémmel toldottam ki azóta király!
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6957 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 22:17:01 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.20 hétfő, 22:15:29
A tankon kívül van a tank alatt közvetlenül egy kis fém henger egy szivacsba! Nekem is volt turbo cső repedésem én is fémmel toldottam ki azóta király!
Rendben köszi szépen holnap alá is kúszok!!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6958 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 22:18:26 »
Idézetet írta: turpy - 2012.02.20 hétfő, 22:10:52
ez a tankon kívül van, vagy a tankban? ha nem a tankban akkor merre van? turbo cső repedésem már nekem is volt én szét vágtam a gumi csöveket és fém idomokkal össze aba bilincseltem. azóta semmi probléma! köszi
Tankon kívűl van a jobb hátsó űlés alatt, és a jobb hátsó kerék elött kicsit megemeled a hátát és hozzá lehet férni természetesen alulról. /én -4 fokban hemperegtem alatta/
Ez a bilincselős fémes dolog érdekel tudnál bővebb infót róla akár privátba is? Köszi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6959 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 23:35:05 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.02.20 hétfő, 22:01:35
Ma felemeltük és a jobb első rugó volt a bibi. De hogy álltában törjön az mán izé!! Még ha terepeztem volna vagy fekvőrendőr de semmi csak úgy. Szóval kapott egy új rugót.
II. Sajnos az egyik turbócsövem kezd kiöregedni ami megy rá a visszahűtőre. Eléggé meg van keményedve és a bilincsnél szivárog az olaj gyanítom a levegő is. Húzni már nem tudok rajta. Szóval újabb kiadás elé nézek. Mennyi egy ilyen cső oda, és melyik kell?
A rugó általában "álltában" törik el.
Gyakorlatilag bármelyik csöved is pukkant el, minimum 12 000Ft lesz, vagy több. Jelenleg 12-18-20 ezer között mozognak kb a cső árak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6960 Dátum:
2012.02.21 kedd, 00:45:46 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.02.20 hétfő, 22:01:35
II. Sajnos az egyik turbócsövem kezd kiöregedni ami megy rá a visszahűtőre. Eléggé meg van keményedve és a bilincsnél szivárog az olaj gyanítom a levegő is. Húzni már nem tudok rajta. Szóval újabb kiadás elé nézek. Mennyi egy ilyen cső oda, és melyik kell?
a külső hőfok miatt van megkeményedve. egyszerűen csak cseréld le egy új bilincsre a régit
ha gondolod adok olyan csövet 2eft-ért, van belőle vagy 3
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6961 Dátum:
2012.02.21 kedd, 06:58:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.21 kedd, 00:45:46
a külső hőfok miatt van megkeményedve. egyszerűen csak cseréld le egy új bilincsre a régit
ha gondolod adok olyan csövet 2eft-ért, van belőle vagy 3
Ment pü!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6962 Dátum:
2012.02.22 szerda, 12:34:26 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.12.30 péntek, 11:41:53
Üdv.
http://www.youtube.com/watch?v=0eg8WE9e6QQ
Valakinek esetleg viselkedett így az autója mikor lepadlózza a gázpedált? 1.-2. ba nem csinálja 3.-4.-5. ben viszont igen ha lepadlózom, de csak olyan 1800-1900fordulattól kb. A komplett kuplung év elején cserélve (egytömegű lendkerékkel).Nem okádja a kormot nem füstöl, nem ingadozik az alapjárat, mindig indul rendesen. Olaj+ minden szűrő csere után se javult, légtömegmérő tisztítva, aksi levétel is volt jó pár órára, de nincs javulás. Ötlet hogy mitől csinálhatja? Adagoló? porlasztó? a/c?
Elegge ugy nez ki a dolog, hogy meglett a hiba oka, ennek a jelensegnek. Egyetlen egy hiba kod sincs az autoban, az ertekek tokeletesek, semmi "baja" nincs az autonak a diagnosztika szerint, kulon kimertuk a map szenzort, az is ok, a turbo csovek rendben vannak, gazolaj levego szuro stb olaj csere utan, maf szenzor tisztitas utan is maradt a hiba. Valoszinu a kuplung csuszik, tavaly lett cserelve... masra nem tudunk gondolni. Ha szetbontjuk majd irok hogy milyen allapotba volt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6963 Dátum:
2012.02.22 szerda, 17:52:56 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.02.22 szerda, 12:34:26
Elegge ugy nez ki a dolog, hogy meglett a hiba oka, ennek a jelensegnek. Egyetlen egy hiba kod sincs az autoban, az ertekek tokeletesek, semmi "baja" nincs az autonak a diagnosztika szerint, kulon kimertuk a map szenzort, az is ok, a turbo csovek rendben vannak, gazolaj levego szuro stb olaj csere utan, maf szenzor tisztitas utan is maradt a hiba. Valoszinu a kuplung csuszik, tavaly lett cserelve... masra nem tudunk gondolni. Ha szetbontjuk majd irok hogy milyen allapotba volt.
És hogyan jött az ötlet hogy kuplung, csak érdekel? mert azt kb váltásoknál használod és ennyi...ott ha megcsűszik az nem ilyen...kicsit más.
A videón egy darab váltás nem volt(vagy vettem észre)...csak parketta.
Milyen egytömegűt tettél bele?
Szerintem a turbód geo-ja akard mint az állat és nem tudja szűkbe húzni csak darabosan és az akadás miatt, ezt érezvén az adagoló nem ad ilyenkor több kaját(mert ő ilyen okos)...és jár ilyen darabosan...mig elnem száll a turbód....
ezt kideritheted egyszerűen..lehúzod a labdáról a vákumcsövet ledugózód és a kart visszahúzod teljesen a labda felé és kikötöd hogy maradjon úgy...igy nyitva van totál a geometria és nem állitja, ha igy is csinálja akkor tévedtem és fölöslegesen pofáztam,de egyszerűbb mint levenni egy váltót....
de nem kell szétparkettázni a gépet igy, szépen folyamatosan gyorsitasz és kész.
Döntést rádbizom....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 17:56:51 írta Bunyek
»
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6964 Dátum:
2012.02.22 szerda, 18:27:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.22 szerda, 17:52:56
És hogyan jött az ötlet hogy kuplung, csak érdekel? mert azt kb váltásoknál használod és ennyi...ott ha megcsűszik az nem ilyen...kicsit más.
A videón egy darab váltás nem volt(vagy vettem észre)...csak parketta.
Milyen egytömegűt tettél bele?
Szerintem a turbód geo-ja akard mint az állat és nem tudja szűkbe húzni csak darabosan és az akadás miatt, ezt érezvén az adagoló nem ad ilyenkor több kaját(mert ő ilyen okos)...és jár ilyen darabosan...mig elnem száll a turbód....
ezt kideritheted egyszerűen..lehúzod a labdáról a vákumcsövet ledugózód és a kart visszahúzod teljesen a labda felé és kikötöd hogy maradjon úgy...igy nyitva van totál a geometria és nem állitja, ha igy is csinálja akkor tévedtem és fölöslegesen pofáztam,de egyszerűbb mint levenni egy váltót....
de nem kell szétparkettázni a gépet igy, szépen folyamatosan gyorsitasz és kész.
Döntést rádbizom....
Hello
Ezt meg senkitol nem hallottam, mindenkepp kiprobalom, persze hogy jobb ezt kiprobalni mint valto le. Akiknel voltam egyikuk se tudta hogy mi van vele, nem fustol szepen jar, csak terhelesnel jelentkezik, es csak harmadi negyedik otodik sebessegi fokozatba csinalja epp akkor mikor a turbo indul. Irok mindenkepp mi lett az eredmeny. Koszi a segitseget!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6965 Dátum:
2012.02.22 szerda, 18:42:07 »
Cső!
Takonyos 3 csúcs körül is, mint ezen a képen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Megcsinálnám a cserét, de nem pontosan értem mit kell letekerni. A nagynyomásút az adagolóra természetesen igen, és még?
Az oldalsót amit jelöltem itt is?
És csak le meg fel kell húzni a csúcson, mint egy kotont? Nekem így lenne logikus.
Csövek vissza, és csá?
Tényleg 2000 ft egy db ilyen gumigyűrű? heroin ár kb ezért a kis sz arért.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6966 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:12:23 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 18:42:07
Cső!
Takonyos 3 csúcs körül is, mint ezen a képen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Megcsinálnám a cserét, de nem pontosan értem mit kell letekerni. A nagynyomásút az adagolóra természetesen igen, és még?
Az oldalsót amit jelöltem itt is?
És csak le meg fel kell húzni a csúcson, mint egy kotont? Nekem így lenne logikus.
Pontosan így van ahogy írod.Én évente 1db-ot biztosan cserélek,nem hobbiból.
A kisebb fejű csavart óvatosan húzd meg mert lukas a belseje és könnyen beletörik.Aztán csak egybe lehet kapni a 4db csavart a csővel.
Csövek vissza, és csá?
Tényleg 2000 ft egy db ilyen gumigyűrű? heroin ár kb ezért a kis sz arért.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6967 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:25:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 18:42:07
Cső!
Takonyos 3 csúcs körül is, mint ezen a képen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Megcsinálnám a cserét, de nem pontosan értem mit kell letekerni. A nagynyomásút az adagolóra természetesen igen, és még?
Az oldalsót amit jelöltem itt is?
És csak le meg fel kell húzni a csúcson, mint egy kotont? Nekem így lenne logikus.
Csövek vissza, és csá?
Tényleg 2000 ft egy db ilyen gumigyűrű? heroin ár kb ezért a kis sz arért.
Ha nem a porlasztó nyakától indul az olaj, akkor nem kell cserélni, elég ha kiveszed őket, zsírtalanítod a gyűrűt és a fedelet is, és olaj és hőállópasztával bekened, hagyod picit száradni, majd úgy rakod vissza a helyére...haver Ci-jén döntötte 3 csúcsnál, így megcsináltam, és por száraz 3 éve...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6968 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:32:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 18:42:07
Cső!
Takonyos 3 csúcs körül is, mint ezen a képen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Megcsinálnám a cserét, de nem pontosan értem mit kell letekerni. A nagynyomásút az adagolóra természetesen igen, és még?
Az oldalsót amit jelöltem itt is?
És csak le meg fel kell húzni a csúcson, mint egy kotont? Nekem így lenne logikus.
Csövek vissza, és csá?
Tényleg 2000 ft egy db ilyen gumigyűrű? heroin ár kb ezért a kis sz arért.
2000 ft sajnos. én a cromaxból vettem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6969 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:57:33 »
Ilyen:
Bocs a minőségért, és thx a segítségeket!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6970 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:08:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.22 szerda, 19:25:57
Ha nem a porlasztó nyakától indul az olaj, akkor nem kell cserélni, elég ha kiveszed őket, zsírtalanítod a gyűrűt és a fedelet is, és olaj és hőállópasztával bekened, hagyod picit száradni, majd úgy rakod vissza a helyére...haver Ci-jén döntötte 3 csúcsnál, így megcsináltam, és por száraz 3 éve...
Én is így csináltam,és megmaradt 8000 Huf! Bár nekem még csak fél éve van így,de még száraz!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6971 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:09:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 19:57:33
Ilyen:
Bocs a minőségért, és thx a segítségeket!
Nem vennék újakat a kép alapján!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6972 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:02:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.22 szerda, 20:09:31
Nem vennék újakat a kép alapján!
Akkor abban segíts pls, hogy melyik-melyik: "gyűrűt és a fedelet"
Melyik a fedél?
Illetve milyen pasztát vegyek szerinted és hol?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6973 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:19:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 21:02:59
Akkor abban segíts pls, hogy melyik-melyik: "gyűrűt és a fedelet"
Melyik a fedél?
Illetve milyen pasztát vegyek szerinted és hol?
Gyűrűnél én a tömítőgyűrűre gondoltam, arra a 2000 ft-os tömítőgyűrűre, ami körbeveszi a porlasztót...leveszed a nagynyomású csövet a porlasztó tetejéről, leveszed a résolajcsövet oldalról és így a tömítőgyűrűt felfele le lehet húzni a porlasztóról. Van ennek a tömítőgyűrűnek két füle, ez alá mindkét oldalról lapos csavarhúzót teszel és megfeszíted egyszerre felfele, és már ki is jön a szelepfedélből (erre a fedélre gondoltam).
Ekkor alaposan zsírtalanítod mind a tömítőgyűrűt, mind a fedelet ahova a gyűrű illeszkedik, majd bekened, ilyen olaj és hőálló pasztával, és vársz kb 10 percet, hogy egy kicsit induljon meg a kötés...na ekkor összerakod újra úgy ahogy volt, és 99%-ra merem mondani, hogy többet nem lesz olaj ott!.
Holnap megnézem én milyet használok, de nem rég raktam fel képeket róla, akkor HZsolt kérdezte...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6974 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:56:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.22 szerda, 21:19:51
Gyűrűnél én a tömítőgyűrűre gondoltam, arra a 2000 ft-os tömítőgyűrűre, ami körbeveszi a porlasztót...leveszed a nagynyomású csövet a porlasztó tetejéről, leveszed a résolajcsövet oldalról és így a tömítőgyűrűt felfele le lehet húzni a porlasztóról. Van ennek a tömítőgyűrűnek két füle, ez alá mindkét oldalról lapos csavarhúzót teszel és megfeszíted egyszerre felfele, és már ki is jön a szelepfedélből (erre a fedélre gondoltam).
Ekkor alaposan zsírtalanítod mind a tömítőgyűrűt, mind a fedelet ahova a gyűrű illeszkedik, majd bekened, ilyen olaj és hőálló pasztával, és vársz kb 10 percet, hogy egy kicsit induljon meg a kötés...na ekkor összerakod újra úgy ahogy volt, és 99%-ra merem mondani, hogy többet nem lesz olaj ott!.
Holnap megnézem én milyet használok, de nem rég raktam fel képeket róla, akkor HZsolt kérdezte...
Köszi! Kerestem, de nem találtam meg azt a HSz-t.
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6975 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:59:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 18:42:07
Cső!
Takonyos 3 csúcs körül is, mint ezen a képen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Megcsinálnám a cserét, de nem pontosan értem mit kell letekerni. A nagynyomásút az adagolóra természetesen igen, és még?
Az oldalsót amit jelöltem itt is?
És csak le meg fel kell húzni a csúcson, mint egy kotont? Nekem így lenne logikus.
Csövek vissza, és csá?
Tényleg 2000 ft egy db ilyen gumigyűrű? heroin ár kb ezért a kis sz arért.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Nem reklamoznam magamat
De en is csereltem. Azota semmi. Csak a port kell neha letorolgetni.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6976 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 17:45:34 »
Ki tud segíteni porlasztókban ?? Cserélni akarom őket, nem tudom a feljavíttatás az mennyire lesz jó, ki tud ebben segíteni ?? És cserekor mikell hozzá gumitömítések stb. kb mennyibe lehet ilyenkor számolni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6977 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 18:35:01 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.02.23 csütörtök, 17:45:34
Ki tud segíteni porlasztókban ?? Cserélni akarom őket, nem tudom a feljavíttatás az mennyire lesz jó, ki tud ebben segíteni ?? És cserekor mikell hozzá gumitömítések stb. kb mennyibe lehet ilyenkor számolni?
A Tiedben elég csak a csúcsokat cserélni, kérdezd Attila82-t,Ő nemrég cseréltette, sztem jó áron.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6978 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 18:38:01 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.02.23 csütörtök, 17:45:34
Ki tud segíteni porlasztókban ?? Cserélni akarom őket, nem tudom a feljavíttatás az mennyire lesz jó, ki tud ebben segíteni ?? És cserekor mikell hozzá gumitömítések stb. kb mennyibe lehet ilyenkor számolni?
Gyári új cuccokban wyctor tud segíteni. Keresd privátban. A felújítás olcsóbb, de gondolom nem is olyan jó/tartós Ha jól tudom a filep dieselt szokták emlegetni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6979 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 18:45:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.23 csütörtök, 18:38:01
Gyári új cuccokban wyctor tud segíteni. Keresd privátban. A felújítás olcsóbb, de gondolom nem is olyan jó/tartós Ha jól tudom a filep dieselt szokták emlegetni.
Ezeknél nem érdemes felújítani, meg kell venni 17 ezerért a bosch vadi új csúcsot, és újabb több százezer km-re le van a gond...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6980 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 19:06:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.23 csütörtök, 18:45:26
Ezeknél nem érdemes felújítani, meg kell venni 17 ezerért a bosch vadi új csúcsot, és újabb több százezer km-re le van a gond...
Ugye darabja 17,- ,és a beszerelése mennyire egyszerű?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6981 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 19:10:19 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.02.23 csütörtök, 19:06:22
Ugye darabja 17,- ,és a beszerelése mennyire egyszerű?
Igen darabja!
Valakinek egészen egyszerű, valakinek kevésbé..
Írj Attila82-nek, elmondja a részleteket, Ő nem rég esett át ilyen cserén.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6982 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 19:11:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.23 csütörtök, 18:45:26
Ezeknél nem érdemes felújítani, meg kell venni 17 ezerért a bosch vadi új csúcsot, és újabb több százezer km-re le van a gond...
Kár, h a tdci nél nem ennyi.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6983 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 19:27:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.23 csütörtök, 19:11:28
Kár, h a tdci nél nem ennyi.
Hát igen, nekem 205 volt a filep dieselnél.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6984 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 21:40:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 21:56:00
Köszi! Kerestem, de nem találtam meg azt a HSz-t.
Majd el felejtettem...JKK Silikon Ultra 350 C a fekete színűt válaszd az a jobb. Kb egy ezres egy tubus, autósboltokban van. Szerintem nagyon jó cucc.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6985 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 21:50:13 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.23 csütörtök, 19:27:55
Hát igen, nekem 205 volt a filep dieselnél.
Csak a porlasztók?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6986 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:27:24 »
kérdés: ha simán fűtök a kocsiban(szoval nem automatára van állitva) akkor minek indítja el a külső ventiket? teljesen függetlenül a motorhőfoktól. bekapcsol megy fél percig aztán ki. és igy megy folyamatosan. és ahogy hallom behuzza a klímakompresszort is! ez mindenkinek igy működik??? mert sztem nem igy kellene. auto modban rendben h néha rákapcsolja, bár azt is marhaságnak tartom a hidegekben arról nem is beszélve h odaver a fogyasztásnak is...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6987 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:28:50 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:27:24
kérdés: ha simán fűtök a kocsiban(szoval nem automatára van állitva) akkor minek indítja el a külső ventiket? teljesen függetlenül a motorhőfoktól. bekapcsol megy fél percig aztán ki. és igy megy folyamatosan. és ahogy hallom behuzza a klímakompresszort is! ez mindenkinek igy működik??? mert sztem nem igy kellene. auto modban rendben h néha rákapcsolja, bár azt is marhaságnak tartom a hidegekben arról nem is beszélve h odaver a fogyasztásnak is...
2x nyomd meg az AC gombot, akkor lekapcsolod teljesen.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6988 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:32:13 »
az AC gomb nem világit. ugy szoktam bekapcsolni a fűtést hogy a venti gombot nyomom meg majd lábhoz irányitom általában. ugy alapbol nem AUTO modban indul.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6989 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:33:55 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:32:13
az AC gomb nem világit. ugy szoktam bekapcsolni a fűtést hogy a venti gombot nyomom meg majd lábhoz irányitom általában. ugy alapbol nem AUTO modban indul.
attól még hogy nem világít, ha ő úgy gondolja, akkor rákapcsolhatja.
2x megnyomod az AC gombot és utána nem fogja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6990 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:35:42 »
én azthittem ha nem világit az AUTO felirat(és AC gomb sincs benyomva) akkor manuális módban van...ez érdekes
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6991 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:36:31 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:35:42
én azthittem ha nem világit az AUTO felirat(és AC gomb sincs benyomva) akkor manuális módban van...ez érdekes
inkább szhar
a faceliftes már nem csinál ilyeneket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6992 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:38:12 »
és mindig mikor bekapcsolom nyomjam meg 2X az AC-t h nem ****kodjon? ez tragédia
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6993 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:42:35 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:38:12
és mindig mikor bekapcsolom nyomjam meg 2X az AC-t h nem ****kodjon? ez tragédia
nem, csak ha újra auto modba rakod, utána kell megint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6994 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:46:00 »
remek
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6995 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:48:30 »
jah mégvalami: ki kellene szednem a középkonzolt óracsere és a szellőzőrostély megigazitása miatt. hogy tudom szétszedni? nyilván széttudnám, de nem akarom feszegetni feleslegesen inkább megkérdezem előtte a hozzáértőket. köszi előre is
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6996 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:50:05 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:48:30
jah mégvalami: ki kellene szednem a középkonzolt óracsere és a szellőzőrostély megigazitása miatt. hogy tudom szétszedni? nyilván széttudnám, de nem akarom feszegetni feleslegesen inkább megkérdezem előtte a hozzáértőket. köszi előre is
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf
a szellőző rácsot csak ki kell fordítani. ha kell, nekem van jó, sérülésmentes légbeömlőm, 2db is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6997 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:52:18 »
remélem csak szétesett és meg kell igazitani, és nem szétbarmolta valami paraszt
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6998 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:53:10 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.23 csütörtök, 22:52:18
remélem csak szétesett és meg kell igazitani, és nem szétbarmolta valami paraszt
ha kell, 2000ft-ért tied a 2db postával együtt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6999 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:57:39 »
szólok ha gázos a helyzet
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ