Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
142
143
144
145
146
147
148
[
149
]
150
151
152
153
154
155
156
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113447 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7400 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:10:42 »
Idézetet írta: kishamu - 2012.04.05 csütörtök, 22:09:03
ok köszi kellene a szintjelző
milyen módon oldjuk meg?
írj mailt, és ott leírom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7401 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 23:39:05 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.05 csütörtök, 21:31:42
Pedig annak áll az zászló
Olvastad a tüneteket amiket észleltem a kocsin? És úgy gondolod,hogy vízpumpa ? Nagyon örülnék ha tényleg csak az volna a baj,mert ha hengerfejes,akkor végem van
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7402 Dátum:
2012.04.06 péntek, 07:21:57 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.05 csütörtök, 23:39:05
Olvastad a tüneteket amiket észleltem a kocsin? És úgy gondolod,hogy vízpumpa ? Nagyon örülnék ha tényleg csak az volna a baj,mert ha hengerfejes,akkor végem van
A hengerfejes motortól sem kell betojni. Csak a híre nagy, de voltaképpen - ha nincs más probléma - akkor egy hengerfej tömítés + hengerfej síkolást tartalmaz. Nem egy vállalhatatlan összeg.
Mivel azt mondtad, hogy felforrt a víz, de miután visszahűlt, megint mentél vele, stb. Arra következtetek, hogy a víz nem fogyott el a kocsiból. Ha hengerfejes, akkor általában kicsi fehér pamacsokat is enged ki a fenekén.
A kulcs itt, hogy a víz olajos-e vagy nagy iramban eltűnik-e. Ha egyik jelenség sem áll fenn, akkor a hengerfejet nagy valószínűséggel ki lehet zárni. Hengerfejes autónál akkor kezd el melegedni a motor, amikor már elfogyóban van a hűtővíz. Addig a hűtőrendszer normálisan teszi a dolgát. Amíg abban van víz, addig - hiába hengerfejes a kocsi - a víz nem forr.
Egyszerűen gondold végig, hogy hogyan működik a kocsi. Azt mondtad, a motor forró volt, de a hűtő meg hideg. A hűtőfolyadék áramlására 3 dolognak van hatása: termosztát + vízpumpa + nagy dugulás valahol. Ha a termosztát zár, akkor csak a belső körön tud keringeni a víz. Ha a vízpumpa rossz - akkor akármit is csinál a termosztát - a víz nem kering. Esetleg lehet olyan, hogy eladás előtt öntöttek bele valamilyen tömítőadalékot, hogy ne folyjon orrán-száján a víz és az tömített olyan helyen is, ahol nem kellene.
Az még egy lehetőség, hogy ha van benne víz, a víz nem fogy és a víz nem olajos (tehát a motor nem hengerfejes) akkor indítsd el és kapcsold be maximálisra a fűtést. Ha a termosztátod rossz, akkor ezzel a megoldással a fűtőradiátorod veheti át a helyét a nagy radiátornak. (Előtte ellenőrizd, hogy a fűtőradiátor a belső hűtőkörön van-e. A TDDI-hez nem értek és nem akarlak megtéveszteni) Ha a radiátorod fűt mint állat, akkor a vízpumpa jó, de a termosztát rossz. Ha nem fűt, akkor nincs vízkeringés és/vagy a fűtőradiátorod a külső körben van.
Mindenesetre a legjobb megoldás az lenne, ha egy környékbeli Mondeosnál tudnád letámasztani az autót, mert van egy olyan érzésem, hogy a kocsival ott más bajok is lesznek, most csak a jéghegy csúcsát karistolgatjuk.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7403 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:31:25 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.05 csütörtök, 19:29:03
Megvettem az autót,és elindultam vele haza. 10 perc után látom,hogy a mutató a pirosban áll,vagyis felmelegedett a víz. Megálltam , és néztem a motorblokk meleg volt ,de a hűtő nem. Vártam vele néhány percet és megnéztem a mutatót,ami visszaállsz közép állásba. Ez után újra elindultam a kocsival,de szintén pár perc után megint a pirosig kúszott a mutató. Vagyis a víz melegszik! Megnéztem a vizet,de nem látni olaj nyomát. Az olajbeöntő sapka belseje egy nagyon kicsit vizes volt. Közben meg fűtés sem volt a kocsiban. És mikor melegen mentem vele,akkor volt olyan,hogy az erő elszállt a kocsiból,de hideg motorral meg jól húzott . Alapjáraton nem melegszik a vizem,csak nyomás alatt fordulaton. Ezek a tünetek, hogy hengerfejes-e azt nem tudom de többet erre tippelnek.
Szia!
Vízpumpa beállt, és nagy valószínűséggel vitte magával a szervót is, mert azonos meghajtáson vannak (szervót hajtja a szíj és egy belső bordás kapcsolat van a szervó és a vízpumpa között) ha a vízpumpa megáll a szervó nem fog, mert onnan jön a hajtás... ezért ledarálja a kapcsolatot..mind a belső mind a külső bordázatot..
Inkább erre gyűjts mint a hengerfejre, mert 98%-ban ez lesz....általában 300 ezer körül állnak be a vízpumpák ezért érdemes megelőzni ezt( cserével) , kb 25 egy pumpa, de a szervó sziv. 50 fölött van..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 08:34:08 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7404 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:36:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.06 péntek, 08:31:25
Vízpumpa beállt, és nagy valószínűséggel vitte magával a szervót is, mert azonos meghajtáson vannak (szervót hajtja a szíj és egy belső bordás kapcsolat van a szervó és a vízpumpa között) ha a vízpumpa megáll a szervó nem fog, mert onnan jön a hajtás... ezért ledarálja a kapcsolatot..mind a belső mind a külső bordázatot..
Ellenőrizd a szíjat! Milyen állapotban van?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7405 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:39:35 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.06 péntek, 08:36:17
Ellenőrizd a szíjat! Milyen állapotban van?
Észre venné a kormányon, mert nem lenne szervó....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7406 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:41:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.06 péntek, 08:39:35
Észre venné a kormányon, mert nem lenne szervó....
Van olyan, hogy megy minden, de keményebb a szervó? Nem áll be, nem izomból kell tekerni, de erősebben, mint egy OFF-nál...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7407 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:54:02 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.05 csütörtök, 16:52:08
Sziasztok!
Sajnálatos módon hengerfejes az autóm
Szerintetek ilyenkor minden esetben felkel szabályoztatni a hengerfejet,vagy esetleg elég csak egy tömítés csere? 100 mérföld / 160 ezer km van a kocsiban,és ha már szét van szedve akkor érdemes volna a vezérműláncot ( szíjat) is cserélni? Esetleg új gyűrűk ? ÁÁÁÁÁ annyira tanácstalan vagyok,és itt kint Angliában még egy normális szerelő sincs
A lényeg,hogy melegszik a motor és először a termosztátra tippeltem,amit ki is cseréltem,de sajnos a víz továbbra is melegszik. Az olajsapka belsejében kicsi vizet találtam,nem habzik meg ilyenek,de egy kis víz jele mutatkozik.
Tudnátok szakmai segítséget ,véleményt írni erről az esetről nekem?
Köszönöm szépen előre is.
Üdv.
Hengerfejes TDDI nem jellemző, vízpumpahibás annál gyakrabban. Melyik részen vagy Angliában? Nincs olyan műhely környéken ahol dolgozik magyar szerelő? Ő talán ért is az autókhoz, nem úgy mint az angolok....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7408 Dátum:
2012.04.06 péntek, 09:06:40 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.06 péntek, 08:41:06
Van olyan, hogy megy minden, de keményebb a szervó? Nem áll be, nem izomból kell tekerni, de erősebben, mint egy OFF-nál...
Ervin arra gondolt, hogy ha a szervószíjjal lenne gond, nem csak a vizet forralná, hanem a szervó sem menne. Lehet tekerni a kormányt, de sokkal nehezebben. Tehát szervószivattyú és szíj az tuti jó. Mivel a szervószivattyúról hajt át vízpumpára, és ott hajlamos "lefogazni" a bordástengelyt, ezért valószínű hogy a vízpumpája rossz Denon gépének.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7409 Dátum:
2012.04.06 péntek, 09:08:27 »
valszeg vizpumpa lesz az nem kell tulragozni. nem olyan egyszerü hengerfejesre hajtani egy DI-t...bár vannak emberek...
egy kérdés
üzemmeleg a motor, leállitom. 10-20 perc után idítom mutató már ugye kicsit lejjebb a középtől de ahogy elindul ráinditja a hűtőventit. megy ugy fél percig aztán kikapcsol. klimavezérlő persze kikapcsolva. nem értem. mért csinálja? vmeik jeladó baxakszik???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7410 Dátum:
2012.04.06 péntek, 09:11:00 »
Idézetet írta: henki - 2012.04.06 péntek, 09:08:27
valszeg vizpumpa lesz az nem kell tulragozni. nem olyan egyszerü hengerfejesre hajtani egy DI-t...bár vannak emberek...
egy kérdés
üzemmeleg a motor, leállitom. 10-20 perc után idítom mutató már ugye kicsit lejjebb a középtől de ahogy elindul ráinditja a hűtőventit. megy ugy fél percig aztán kikapcsol. klimavezérlő persze kikapcsolva. nem értem. mért csinálja? vmeik jeladó baxakszik???
jah és csak a mostani melegebb időkben(ugy 20 fok felett) vettem észre
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7411 Dátum:
2012.04.06 péntek, 10:30:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.06 péntek, 08:54:02
Hengerfejes TDDI nem jellemző, vízpumpahibás annál gyakrabban. Melyik részen vagy Angliában? Nincs olyan műhely környéken ahol dolgozik magyar szerelő? Ő talán ért is az autókhoz, nem úgy mint az angolok....
Sziasztok!
Norwich-ban élek . Igen már tegnap este felvettem egy Magyar szerelővel a kapcsolatot,remélem Ő talán tudna segíteni nekem. Ő is azt mondta,hogy mielőtt nekiesne a hengerfejnek, megnézi a vízpumpát. Az autót most vettem néhány napja,hirdetés útján . Odamentünk a címre ,körbenéztük a kocsit,beindítottuk és minden rendben volt. A motor szépen járt,ez után mentünk vele egy háztömbkört kb. 2km távon. A kocsin semmi problémát nem észleltünk. Megírtuk a papírokat fizettem és indultunk haza. 10 perc elteltével látom,hogy a mutató rohamosan szalad a piros mező felé,amit el is ért. Természetesen megálltunk megnézni ,hogy mi lehet a gond. A motorblokk meleg volt,de a hűtő nem. Pár perc alatt visszaállt a mutató középállásba,és újra hazafelé vettük az irányt . Szintén pár perc elteltével a mutató a piros zónában volt, mi természetesen újra félreálltunk. Megnéztük a kiegyenlítő tartályban a vizet ami nem volt olajos. De viszont fűtésem sem ment,vagyis nem fújt meleget a rendszert. Alapjáraton szépen jár a motor,és a mutató beáll a feléhez,és nem mozdul,de ahogy fordulaton jár a motor azonnal felszökik a pirosig.Tömören ezek a jelenségek a kocsin. És mivel aláírtam egy papírt,miszerint megtekintettem illetve kiprobáltam az autót,így utólag nem reklamálhatok. Tömören ez a történet az autóval.
Nagyon reménykedem abban,amit többen is írtak,hogy nem hengerfejes a kocsi,hanem vízpumpás. Mert nem mindegy,most az anyagi részére gondolok.
A napokban a szerelőhöz kerül az autó,és megnézni a vízpumpát,mert Ő is először azzal kezdi a szerelést. Remélem az lesz a gond,és egy vízpumpa cserével megoldódik a probléma,és végre használhatom a kocsi.
Üdv. Denon
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7412 Dátum:
2012.04.06 péntek, 12:28:13 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.06 péntek, 10:30:18
Sziasztok!
Norwich-ban élek . Igen már tegnap este felvettem egy Magyar szerelővel a kapcsolatot,remélem Ő talán tudna segíteni nekem. Ő is azt mondta,hogy mielőtt nekiesne a hengerfejnek, megnézi a vízpumpát. Az autót most vettem néhány napja,hirdetés útján . Odamentünk a címre ,körbenéztük a kocsit,beindítottuk és minden rendben volt. A motor szépen járt,ez után mentünk vele egy háztömbkört kb. 2km távon. A kocsin semmi problémát nem észleltünk. Megírtuk a papírokat fizettem és indultunk haza. 10 perc elteltével látom,hogy a mutató rohamosan szalad a piros mező felé,amit el is ért. Természetesen megálltunk megnézni ,hogy mi lehet a gond. A motorblokk meleg volt,de a hűtő nem. Pár perc alatt visszaállt a mutató középállásba,és újra hazafelé vettük az irányt . Szintén pár perc elteltével a mutató a piros zónában volt, mi természetesen újra félreálltunk. Megnéztük a kiegyenlítő tartályban a vizet ami nem volt olajos. De viszont fűtésem sem ment,vagyis nem fújt meleget a rendszert. Alapjáraton szépen jár a motor,és a mutató beáll a feléhez,és nem mozdul,de ahogy fordulaton jár a motor azonnal felszökik a pirosig.Tömören ezek a jelenségek a kocsin. És mivel aláírtam egy papírt,miszerint megtekintettem illetve kiprobáltam az autót,így utólag nem reklamálhatok. Tömören ez a történet az autóval.
Nagyon reménykedem abban,amit többen is írtak,hogy nem hengerfejes a kocsi,hanem vízpumpás. Mert nem mindegy,most az anyagi részére gondolok.
A napokban a szerelőhöz kerül az autó,és megnézni a vízpumpát,mert Ő is először azzal kezdi a szerelést. Remélem az lesz a gond,és egy vízpumpa cserével megoldódik a probléma,és végre használhatom a kocsi.
Üdv. Denon
Majd írj ide hogy mi lett a vége
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7413 Dátum:
2012.04.06 péntek, 12:34:17 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.06 péntek, 12:28:13
Majd írj ide hogy mi lett a vége
Rendben
Naplózva
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7414 Dátum:
2012.04.06 péntek, 13:54:49 »
Sziasztok!
Ha tényleg a vízpumpa okozza a problémát,akkor honnan vagyis hogyan tudom meg,hogy a vízpumpa rossz? Mit kell néznem rajta? Miből derül ki,hogy rossz a vízpumpa? Ebben tudnátok nekem tanáccsal szolgálni?
Előre is köszönöm .
Üdv. Denon
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7415 Dátum:
2012.04.06 péntek, 16:18:02 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.06 péntek, 09:06:40
Ervin arra gondolt, hogy ha a szervószíjjal lenne gond, nem csak a vizet forralná, hanem a szervó sem menne. Lehet tekerni a kormányt, de sokkal nehezebben. Tehát szervószivattyú és szíj az tuti jó. Mivel a szervószivattyúról hajt át vízpumpára, és ott hajlamos "lefogazni" a bordástengelyt, ezért valószínű hogy a vízpumpája rossz Denon gépének.
igen erre gondoltam! és a legrosszabb verzió, mikor nem csak a tengelyt hanem az agyat a szervóban is lefogazza..akkor mindkettő kuka...hiába jó a szeró változatlanul, csak nem tudja továbbítani a hajtást a pumpához.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7416 Dátum:
2012.04.06 péntek, 16:23:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.06 péntek, 16:18:02
igen erre gondoltam! és a legrosszabb verzió, mikor nem csak a tengelyt hanem az agyat a szervóban is lefogazza..akkor mindkettő kuka...
hiába jó a szervó
változatlanul, csak nem tudja továbbítani a hajtást a pumpához.
de ha lefogazta, akkor már nem jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7417 Dátum:
2012.04.06 péntek, 16:28:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.06 péntek, 16:23:08
de ha lefogazta, akkor már nem jó
Úgy értettem, hogy a szervó funkcióját ellátja.... azért is írtam utána, hogy a hajtást nem viszi át...
Kötekszel?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7418 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:01:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.06 péntek, 16:28:45
Úgy értettem, hogy a szervó funkcióját ellátja.... azért is írtam utána, hogy a hajtást nem viszi át...
Kötekszel?
dehogy, nem merek én olyat
csak kicsit félreérthető volt. "jó lenne, de mégsem"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7419 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:29:33 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.06 péntek, 13:54:49
Sziasztok!
Ha tényleg a vízpumpa okozza a problémát,akkor honnan vagyis hogyan tudom meg,hogy a vízpumpa rossz? Mit kell néznem rajta? Miből derül ki,hogy rossz a vízpumpa? Ebben tudnátok nekem tanáccsal szolgálni?
Előre is köszönöm .
Üdv. Denon
Onnan, hogy melegszik a motor, mint a fene, és a hűtő meg hideg, valamint nincs fűtés. Nálad ez van. (már írtam egyébként).
A vízpumpa nem tekeri a vizet. Ennyi. Nem jut el a melegvíz a hűtőhöz, meg a radiátorhoz. A radiátor felé nincs termosztát, oda mindenképpen el kell jutnia.
Mindenesetre az eladóval fizettesd a cserét, mert ha sokat mentek így, akkor már lehet, hogy tényleg hengerfejes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7420 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:37:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.06 péntek, 18:29:33
Onnan, hogy melegszik a motor, mint a fene, és a hűtő meg hideg, valamint nincs fűtés. Nálad ez van. (már írtam egyébként).
A vízpumpa nem tekeri a vizet. Ennyi. Nem jut el a melegvíz a hűtőhöz, meg a radiátorhoz. A radiátor felé nincs termosztát, oda mindenképpen el kell jutnia.
Mindenesetre az eladóval fizettesd a cserét, mert ha sokat mentek így, akkor már lehet, hogy tényleg hengerfejes.
Köszönöm szépen a válaszod. Akkor bátran vegyek egy vízpumpát és cseréljem ki a régit?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7421 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:27:27 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.06 péntek, 20:37:35
Köszönöm szépen a válaszod. Akkor bátran vegyek egy vízpumpát és cseréljem ki a régit?
Először szét kell szedni... mert ha igaz, a szervószivattyú hajtja a vízpumpát, és nem kizárt, ott is elnyalódott a ricni. Akkor baj van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7422 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:21:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.06 péntek, 21:27:27
Először szét kell szedni... mert ha igaz, a szervószivattyú hajtja a vízpumpát, és nem kizárt, ott is elnyalódott a ricni. Akkor baj van.
Akkor baj van? Jaj ezt mire értetted ?
Amúgy én letudom szerelni itthon házilag a vízpumpát ,vagy bízzam szerelőre a munkát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7423 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:24:48 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.06 péntek, 22:21:22
Akkor baj van? Jaj ezt mire értetted ?
Amúgy én letudom szerelni itthon házilag a vízpumpát ,vagy bízzam szerelőre a munkát?
ha szerencsés vagy,nem kell csak a v.p-t kell cserélned.ha nem, akkor a szervi szivattyút is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7424 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:55:38 »
Na ma volt időm kicsit szerelgetni...átraktam a turbót IMAP vezérlésre és kb 0,3-0,4bar-al többet tölt igy és szerintem dinamikusabb is a kocsi....tehát aszem igy marad.....igy most tök alapon chip,minden nélkül 1,8-at tölt stabilan akármikor...
annyira nem feszegetjük a határokat chip után visszaveszem a nyomást mivel az még rárak majd...kb 1,5-1,6-ra.....
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Az üzemanyag rendszert is átrendeztem kicsit és beraktam 2 nyomástartó szelepet is...
És csináltam egy kannázó szettet is...
természetesen szűrővel.....
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7425 Dátum:
2012.04.07 szombat, 21:57:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.07 szombat, 20:55:38
Na ma volt időm kicsit szerelgetni...átraktam a turbót IMAP vezérlésre és kb 0,3-0,4bar-al többet tölt igy és szerintem dinamikusabb is a kocsi....tehát aszem igy marad.....igy most tök alapon chip,minden nélkül 1,8-at tölt stabilan akármikor...
annyira nem feszegetjük a határokat chip után visszaveszem a nyomást mivel az még rárak majd...kb 1,5-1,6-ra.....
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Az üzemanyag rendszert is átrendeztem kicsit és beraktam 2 nyomástartó szelepet is...
És csináltam egy kannázó szettet is...
természetesen szűrővel.....
Miért cserélted ki a gyári szűrőt? Nyomás tartó szelepeket én is tettem be. Sűrűn csinálta nekem hogy indítás után járt pár másodpercig és utána le állt és nehezen indult újra, érezni is lehetett a füstjén hogy el sem égette rendesen a gázolajat. Ja a kannázó szett meg nagyon ott van!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7426 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:26:11 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.07 szombat, 21:57:51
Miért cserélted ki a gyári szűrőt? Nyomás tartó szelepeket én is tettem be. Sűrűn csinálta nekem hogy indítás után járt pár másodpercig és utána le állt és nehezen indult újra, érezni is lehetett a füstjén hogy el sem égette rendesen a gázolajat. Ja a kannázó szett meg nagyon ott van!!!!
Azért cseréltem ki mert ebbe 4000ft a bosch,mann szürő...és mivel elég nagy pufferként is szolgál..
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7427 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 09:47:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.07 szombat, 23:26:11
Azért cseréltem ki mert ebbe 4000ft a bosch,mann szürő...és mivel elég nagy pufferként is szolgál..
A két kis arany színű gyűrű szerűség a nyomástartó szelep?
Gyakorlati hasznát tapasztaltad már? Voltak gondok nélküle indításkor?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7428 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 13:08:08 »
Valaki kérdezte múlkor hogy kell bekötni ezt az üzemanyag szűrőt, de már nem tudom ki volt...most megnézheti...
Kérdés van szól..
]
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7429 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 19:53:21 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.08 vasárnap, 09:47:35
A két kis arany színű gyűrű szerűség a nyomástartó szelep?
Gyakorlati hasznát tapasztaltad már? Voltak gondok nélküle indításkor?
Igen azok a szelepek...
Hát én azért tettem be hogy az adagoló nem e engedi el a háznyomást....minden reggeli inditáskor alapjárat ingadozik picit és fehéres-szürkés füstje van...10-20 másodperc és elhagyja...utánna egész nap semmi baja...de ezt minden reggel első inditáskor eljátsza....
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7430 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 20:57:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.08 vasárnap, 19:53:21
Igen azok a szelepek...
Hát én azért tettem be hogy az adagoló nem e engedi el a háznyomást....minden reggeli inditáskor alapjárat ingadozik picit és fehéres-szürkés füstje van...10-20 másodperc és elhagyja...utánna egész nap semmi baja...de ezt minden reggel első inditáskor eljátsza....
Télen a nagy hidegben le dermedt GO szűrő és amikor cseréltem a műanyag cupka amin a visza menő GO megy eltört. Kétségbe is estem honnan tudok ilyet szerezni másnap sikerült venni az első autósboltban 3000 ért egyet és 800ft ért gumi csöveket. Ha tudtam volna Hogy a PD szűrős dolgot. Biztos hogy én is így csináltam volna meg. Sokkal egyszerűbb szerelni is, meg ha meg vannak húzva a bilincsek szerintem falsot is nehezebben tud szívni. Leleményes megoldás.
Melyik autóban van ilyen szűrő? Ez a megoldás nagyon érdekelne. Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7431 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 23:42:31 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.08 vasárnap, 20:57:52
Télen a nagy hidegben le dermedt GO szűrő és amikor cseréltem a műanyag cupka amin a visza menő GO megy eltört. Kétségbe is estem honnan tudok ilyet szerezni másnap sikerült venni az első autósboltban 3000 ért egyet és 800ft ért gumi csöveket. Ha tudtam volna Hogy a PD szűrős dolgot. Biztos hogy én is így csináltam volna meg. Sokkal egyszerűbb szerelni is, meg ha meg vannak húzva a bilincsek szerintem falsot is nehezebben tud szívni. Leleményes megoldás.
Melyik autóban van ilyen szűrő? Ez a megoldás nagyon érdekelne. Köszi
1.9-2.0pdtdi-k
Naplózva
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7432 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 10:22:20 »
Sziasztok!Segítséget kérnék!!!2001es évj TDDi mondeom ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor rángat,meg megtorpan:(mi lehet a hiba oka???
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7433 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 11:26:12 »
Idézetet írta: akos0704 - 2012.04.09 hétfő, 10:22:20
Sziasztok!Segítséget kérnék!!!2001es évj TDDi mondeom ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor rángat,meg megtorpan:(mi lehet a hiba oka???
Hány lovas? 115 vagy 90?
Ha van AC pumpád (115LE), először azt nézd meg!
Naplózva
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7434 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 14:30:13 »
Sziasztok. Kicsi segítségre lenne szükségem. Tegnap kb. 10 kilométer után az autóm elkezdett dadogni, rángatni. finoman haza tudtam gurulni de nem egészséges. Ma első indítás után szépen jár a motor, pár kilométer megtétele után újra kezdi a hülyeségét. Kb akkor kezdi amikor a vízhőmérő a normál és a hideg állás között félúton van. Tünetek: rángatás, csúnya fekete és kék füst felváltva, el nem égett gázolaj szag és ilyesmik. 1,5 éve van meg a kocsi de ilyen még nem volt. Gázolajszűrő lehetséges? Vagy komolyabb probléma? Üdv mindenkinek és kellemes húsvéti ünnepeket, Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7435 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 14:32:34 »
Ja bocsánat, 2001-es tddi, 115 ló, 220000 km ha igaz. Üdv, Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7436 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 14:38:36 »
Idézetet írta: pocak001 - 2012.04.09 hétfő, 14:32:34
Ja bocsánat, 2001-es tddi, 115 ló, 220000 km ha igaz. Üdv, Krisztián.
Itt is az AC pumpa ellenőrzéssel kezd!!!!
A gázolajszűrőre a tank felől menő csövet húzd le, tedd egy flakonba a végét és indítózz rá (nem elég gyújtásra tenni) ha teljes keresztmetszetben nyomással jön az anyag akkor az AC jó, bár volt olyan is akinél hol működött hol nem...de kiindulásnak jó..vszleg nem fog működni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7437 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 14:38:39 »
Idézetet írta: pocak001 - 2012.04.09 hétfő, 14:30:13
Sziasztok. Kicsi segítségre lenne szükségem. Tegnap kb. 10 kilométer után az autóm elkezdett dadogni, rángatni. finoman haza tudtam gurulni de nem egészséges. Ma első indítás után szépen jár a motor, pár kilométer megtétele után újra kezdi a hülyeségét. Kb akkor kezdi amikor a vízhőmérő a normál és a hideg állás között félúton van. Tünetek: rángatás, csúnya fekete és kék füst felváltva, el nem égett gázolaj szag és ilyesmik. 1,5 éve van meg a kocsi de ilyen még nem volt. Gázolajszűrő lehetséges? Vagy komolyabb probléma? Üdv mindenkinek és kellemes húsvéti ünnepeket, Krisztián.
Ha benzines lenne, akkor azt mondanám, hogy amikor 70 fok körülre ér, akkor veszi át a lambda szabályzást a rendszer. Hideg víznél nem lambdázik. Első körben lehúznám a lambdát és megnézném, hogy mennyiben lesz kulútráltabb a járása. Ha sokat javul, akkor arrafelé keresném a problémát. Értelemszerűen fog hibád dobni, ezért majd törölni kell utána.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7438 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 14:42:38 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.09 hétfő, 14:38:39
Ha benzines lenne, akkor azt mondanám, hogy amikor 70 fok körülre ér, akkor veszi át a lambda szabályzást a rendszer. Hideg víznél nem lambdázik. Első körben lehúznám a lambdát és megnézném, hogy mennyiben lesz kulútráltabb a járása. Ha sokat javul, akkor arrafelé keresném a problémát. Értelemszerűen fog hibád dobni, ezért majd törölni kell utána.
Ez dízel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7439 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 15:14:57 »
Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7440 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 15:35:02 »
Idézetet írta: pocak001 - 2012.04.09 hétfő, 15:14:57
Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.
Fél deci? Az semmi. Inkább 1 litert kéne nyomnia ennyi idő alatt. Vagy legalább felet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7441 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 15:42:46 »
Esetleg ha tudna valaki ac-t a boltinál alacsonyabb áron azért nagyon hálás lennék mert a láng és a bárdi webshopjában is 100000 felett van. Előre is köszi, Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7442 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 15:48:41 »
Idézetet írta: pocak001 - 2012.04.09 hétfő, 15:42:46
Esetleg ha tudna valaki ac-t a boltinál alacsonyabb áron azért nagyon hálás lennék mert a láng és a bárdi webshopjában is 100000 felett van. Előre is köszi, Krisztián.
Keresgélj a neten... valami 33 körül is lehet találni. Bosch.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7443 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 16:05:41 »
Idézetet írta: pocak001 - 2012.04.09 hétfő, 15:14:57
Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.
Igen az AC rossz!!! Ne használd így mert az adagolód bánja.
Ko-csi kft nél találsz utángyártottban 20-25 körül. Hívd fel őket, segítenek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7444 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 17:32:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.09 hétfő, 16:05:41
Igen az AC rossz!!! Ne használd így mert az adagolód bánja.
Ko-csi kft nél találsz utángyártottban 20-25 körül. Hívd fel őket, segítenek.
Csatlakozom az AC hiba mellett mikor kicseréltem nem csak csordogált hanem nyomta rendesen ez lófütty amit most csinált. Nekem is a ko-csi kft segített. Ráadásúl nekem pár utcasarok volt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7445 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 17:33:31 »
(Tök mellékesen, nincs valami táblázat, ahol a hibajelenségek -> megoldások fel vannak sorolva per üa. típus szerint? )
Naplózva
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7446 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 18:41:02 »
Köszönöm a gyors segítséget!!!! Üdv, Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7447 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 19:45:50 »
Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.
Köszi a választ.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7448 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:16:07 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 19:45:50
Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.
Köszi a választ.
Változós a turbód, vagy fix?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7449 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:19:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.09 hétfő, 20:16:07
Változós a turbód, vagy fix?
Sima fix geos.
Naplózva
Oldalak:
1
...
142
143
144
145
146
147
148
[
149
]
150
151
152
153
154
155
156
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ