Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:19:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102582 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7750 Dátum:
2012.05.08 kedd, 23:21:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.08 kedd, 23:16:02
majd videot csinálj, hogy milyen volt és milyen lett
Ervin-t kérdezd meg, hátha megvan még neki
Jajaja már haverok is mondták hogy próbáljuk ki előtte utáni itt-ott menyivel ment előtte és utána...
Megkérdem köszi!!! Nagyon *** ez a szűrő fajta télen is eltörtem a kis műanyag csövet az egyik oldalt... Most meg a gumi tömítés szakadt le az aljáról...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7751 Dátum:
2012.05.08 kedd, 23:28:30 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.08 kedd, 23:21:16
Jajaja már haverok is mondták hogy próbáljuk ki előtte utáni itt-ott menyivel ment előtte és utána...
Megkérdem köszi!!! Nagyon *** ez a szűrő fajta télen is eltörtem a kis műanyag csövet az egyik oldalt... Most meg a gumi tömítés szakadt le az aljáról...
nekem nem volt még vele gondom, pedig cseréltem már párszor
és még a generátort sem sikerült meglocsolnom soha sem
igaz én tartóstól szoktam kivenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7752 Dátum:
2012.05.08 kedd, 23:32:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.08 kedd, 23:28:30
nekem nem volt még vele gondom, pedig cseréltem már párszor
és még a generátort sem sikerült meglocsolnom soha sem
igaz én tartóstól szoktam kivenni
Úgy vettem a kocsit hogy a tartó lógott az éterben. Úgy lett fel csavarozva... Csak a szűrőt tudom ki venni belőle... Te milyet szoktál venni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7753 Dátum:
2012.05.08 kedd, 23:46:09 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.08 kedd, 23:32:56
Úgy vettem a kocsit hogy a tartó lógott az éterben. Úgy lett fel csavarozva... Csak a szűrőt tudom ki venni belőle... Te milyet szoktál venni?
mann-t szoktam venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7754 Dátum:
2012.05.09 szerda, 07:45:05 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.08 kedd, 23:05:34
Hát még én! Igazából most így nem tudtam kiszűrni a hiba valódi okát de nem is foglalkoztat annyira, az inkább hogy GO szűrő csere közben rosszul tettem vissza a visszamenő olaj csövet mert ez ilyen két oldalú kis vackot kell bele tolni sasszeggel és fröcskölt némi gázolajat a generátor környékére... aztán szegény úgy füstöl mintha ki akart gyuladni....
de már ez is elmúlt....
Most már önfeledten várom a szombati chippelést!!!
Ha valakinek lesz 1.9 pdtdi s GO szűrő háza amibe filter megy az szóljon mert érdekelne!!!
Köszi még egyszer a tippeket!!!
nekem van egy használt ha kell szólj és szombaton berakom a kocsiba...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 07:47:05 írta Bunyek
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7755 Dátum:
2012.05.09 szerda, 08:23:47 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.05.08 kedd, 09:52:11
Este megnézem a cikkszámát a relének, nekem van egy a kesztyűtartóban tartaléknak, csak nem a saját autómmal jöttem melóba.....
Egyébként amikor a relé rossz, megáll az autó akár menet közben is. Utána nem indul, aztán gondol egyet beindul és napokig tök jól megy.
Relé az akku alatt: 1030234
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7756 Dátum:
2012.05.09 szerda, 13:47:22 »
Üdv!
Valakinek esetleg 2003-as mondeohoz nincs szívósora?(2000 tddi)
Köszi!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7757 Dátum:
2012.05.09 szerda, 14:32:29 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.05.09 szerda, 13:47:22
Üdv!
Valakinek esetleg 2003-as mondeohoz nincs szívósora?(2000 tddi)
Köszi!
De van. Egyrészes. Kell?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7758 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:06:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.05.09 szerda, 14:32:29
De van. Egyrészes. Kell?
ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7759 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:22:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 15:06:18
ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:
DI-re is?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 15:23:50 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7760 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:37:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.05.09 szerda, 15:22:09
DI-re is?
igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7761 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:44:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 15:37:07
igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van
Ma is érdemes volt felkelni, tanultam valamit
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7762 Dátum:
2012.05.09 szerda, 16:30:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 15:37:07
igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van
Az enyémen is ilyen van. Elég nehéz is puccolni.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7763 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:27:46 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.08 kedd, 22:50:31
A neki álltam az erőtlenedés problémának! Vettem GO szűrőt be pasztáztam a szívósor tömítéseket mert kb az összes át eresztett ki cseréltem a biztiket amiket HZsolt92 mondott ki iktattam a áramtalanítót meg kicseréltem a hátsó zárat így levezetésképp...
most mentem a kocsival és a rángások meg az erőtlenedés teljesen eltűnt... talán jobban is megy a szívósor miatt...
Köszi a tanácsokat tippeket!!!!
Sikerült pasztázni rendesen?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7764 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:42:03 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 17:27:46
Sikerült pasztázni rendesen?
Persze. Minden ok!!! Jobban is megy. Kifujt rendesen tiszta olaj volt a szívósor alja.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7765 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:50:24 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.09 szerda, 17:42:03
Persze. Minden ok!!! Jobban is megy. Kifujt rendesen tiszta olaj volt a szívósor alja.
Az enyém dettó!
A vízpumpától elkezdve az adagoló csövein keresztül a motortömbig tiszta trutyi volt minden.
Most csont száraz minden!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7766 Dátum:
2012.05.09 szerda, 18:03:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 17:50:24
Az enyém dettó!
A vízpumpától elkezdve az adagoló csövein keresztül a motortömbig tiszta trutyi volt minden.
Most csont száraz minden!
nekem is olyan volt, most már nálam is száraz, de én cseréltem a tömítéseket. 480ft/db áron megkaptam őket.
amikor megláttam a különbséget az új a régi között, akkor nem bántam meg, hogy inkább újakat vettem. kb1-1,5mm-rel alacsonabbak voltak a régiek, a nyomástól úgy kilapultak az évek során.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7767 Dátum:
2012.05.09 szerda, 18:46:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 18:03:14
nekem is olyan volt, most már nálam is száraz, de én cseréltem a tömítéseket. 480ft/db áron megkaptam őket.
amikor megláttam a különbséget az új a régi között, akkor nem bántam meg, hogy inkább újakat vettem. kb1-1,5mm-rel alacsonabbak voltak a régiek, a nyomástól úgy kilapultak az évek során.
Az hagyjám, h lapos volt, nekem még az alakja is eldeformálódott. Volt amelyik inkább egy oválisra hasonlított, mint egy téglalapra.
A pasztát Ervin intézte, 1300 ft volt. Vettem egy flakon féktisztítót 500 ft-ért, meg volt otthon Brigéciolom, szóvál kb 2K-ból megvolt az egész.
Bár hozzá kell tennem, elég időigényes és piszkos munka volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 19:07:01 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7768 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:17:00 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 18:46:06
Az hagyjám, h lapos volt, nekem még az alakja is eldeformálódott. Volt amelyik inkább egy oválisra hasonlított, mint egy téglalapra.
A pasztát Ervin intézte, 1300 ft volt. Vettem egy flakon féktisztítót 500 ft-ért, meg volt otthon Brigéciolom, szóvál kb 2K-ból megvolt az egész.
Bár hozzá kell tennem, elég időigényes és piszkos munka volt.
Ja nekem agyon voltak deformálva el is kellet mennem venni pár db ot mert azok használhatatlanok voltak. De én 720ft ért kaptam db ját....
De a paszta sokat segített.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7769 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:31:02 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.09 szerda, 21:17:00
Ja nekem agyon voltak deformálva el is kellet mennem venni pár db ot mert azok használhatatlanok voltak. De én 720ft ért kaptam db ját....
De a paszta sokat segített.
Milyen pasztát használtál?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7770 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:37:29 »
Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7771 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:41:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.09 szerda, 21:37:29
Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen.....
nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7772 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:44:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.09 szerda, 21:37:29
Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen.....
Nem tudom,h nekem levették-e régebben, de amikor még Veled néztük tavaly, h kifújnak, utána szóltam a szerelőmnek(aki már az ex-szerelőm) hogy lassan ki kéne cserélni őket, erre ő:
akkor addig húzunk rajta egy kicsit.
Most amikor levettem és tisztítottam, rendesen fhostam, nehogy eltépjem a csavarokat, mert úgy meg voltak húzva.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7773 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:45:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 21:41:46
nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.
hát nekem nagyon nem így néztek már ki. Kár, h nem fotóztam le őket.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7774 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:47:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 21:41:46
nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.
Hát ha már szerelted, akkor láthattad volna, hogy értelme semmi tovább húzni, mert van benne minden csavarnál egy távtartó..
tehát bármennyire húzod akkor is csak olyan távol lesz a fejtől....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7775 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:48:43 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 21:31:02
Milyen pasztát használtál?
Ez a paszta micsoda?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7776 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:50:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.09 szerda, 21:47:48
Hát ha már szerelted, akkor láthattad volna, hogy értelme semmi tovább húzni, mert van benne minden csavarnál egy távtartó..
tehát bármennyire húzod akkor is csak olyan távol lesz a fejtől....
tudom, azért nem is a nagykrovával estem neki
na meg azért sem, mert a gyári útmutatóban is 10nm-t írnak rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7777 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:50:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 15:06:18
ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:
Nekem mostmár az egyrészes van fenn.
Hála Ervinnek
Azóta tényleg porszáraz a motortér.
Elötte a kétrészes juttata az anyagot mindenhova...
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7778 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 07:04:02 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.09 szerda, 21:50:29
Nekem mostmár az egyrészes van fenn.
Hála Ervinnek
Azóta tényleg porszáraz a motortér.
Elötte a kétrészes juttata az anyagot mindenhova...
Nekem is már egy egyrészes vant fent, de van egy tökéletesen kitisztított, letömített, sértetlen, használt de jó tömítésekkel ellátott kétrészesem ELADÓ!
Majd egy 1/2 évig kifogástalanul használtam mielőtt szert tudtam tenni egy egyrészesre
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.msg611326#msg611326
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7779 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 08:45:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.05.10 csütörtök, 07:04:02
Nekem is már egy egyrészes vant fent, de van egy tökéletesen kitisztított, letömített, sértetlen, használt de jó tömítésekkel ellátott kétrészesem ELADÓ!
Majd egy 1/2 évig kifogástalanul használtam mielőtt szert tudtam tenni egy egyrészesre
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.msg611326#msg611326
Ebből a fajtából van a TURBO feliratos, ami szétszedhető, és van a nem TURBO feliratos ami egy darabból van. Ezen kívül meg amit HZsolt fényképezett, de annak már a turbocsövezése is más, meg elöl van az EGR. Ez is jó a DI-re, amin hátul van az EGR?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7780 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 08:59:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.05.10 csütörtök, 08:45:19
Ebből a fajtából van a TURBO feliratos, ami szétszedhető, és van a nem TURBO feliratos ami egy darabból van. Ezen kívül meg amit HZsolt fényképezett, de annak már a turbocsövezése is más, meg elöl van az EGR. Ez is jó a DI-re, amin hátul van az EGR?
Igen ez arra a Di-re való, amin hátúl van az EGR
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7781 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 09:53:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.05.10 csütörtök, 08:59:52
Igen ez arra a Di-re való, amin hátúl van az EGR
Így már tiszta a kép
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7782 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 14:56:08 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.09 szerda, 21:48:43
Ez a paszta micsoda?
Hőálló tömítő paszta.
De ha Ervin csinálta neked, akkor úgyis azzal rakta vissza a helyére.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7783 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:20:43 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.09 szerda, 21:48:43
Ez a paszta micsoda?
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szilikon alapu tömitő anyagot használok a motornál. Tip: Gasket Sealant 80 ml olajálló és +300° C-ig birja a hőterhelést. A motornál bárhova felhasználhatod. Most nem tudom mi az éra és 2 éve vettem, olyan 750-800 Ft volt, ha jól emlékszem. A tömitő anyag szine vér vörös. Interneten keress rá.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7784 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:26:00 »
utolag lejon?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7785 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:33:15 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.10 csütörtök, 15:26:00
utolag lejon?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7786 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:40:09 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.10 csütörtök, 15:26:00
utolag lejon?
Elvileg 'könnyen' lejön.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7787 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:43:01 »
Idézetet írta: László - 2012.05.10 csütörtök, 15:33:15
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7788 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:51:49 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 14:56:08
Hőálló tömítő paszta.
De ha Ervin csinálta neked, akkor úgyis azzal rakta vissza a helyére.
A szivósort magam tettem fel.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7789 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:54:02 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.10 csütörtök, 15:51:49
A szivósort magam tettem fel.
Csak simán, vagy vettél bele új tömítéseket?
Mert ha újak a tömítések, akkor az egy darabig kitart.
HA nem, akkor jöhet a paszta. Pár sorral feljebb leírtam, h Ervin hogyan tanácsolta.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7790 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:56:08 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 15:54:02
Csak simán, vagy vettél bele új tömítéseket?
Mert ha újak a tömítések, akkor az egy darabig kitart.
HA nem, akkor jöhet a paszta. Pár sorral feljebb leírtam, h Ervin hogyan tanácsolta.
Tavaly V. Tamás útmutatásával kitakaritottam a kétrészesemet.
Akkor kerültek bele új tömitések, azokat tettem most át.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7791 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 16:01:51 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.10 csütörtök, 15:56:08
Tavaly V. Tamás útmutatásával kitakaritottam a kétrészesemet.
Akkor kerültek bele új tömitések, azokat tettem most át.
Meglátod, ha majd egyszer kifúj vhol, akkor leveszed, szépen ki~ és letisztítod a szívósort és a tömítéseket, és visszarakod hőálló pasztával. Addig úgyis beszélünk, majd elmondom,h kell.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7792 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 17:43:16 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 15:43:01
Tisztelt László!
Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod a cikket amit erről irtam. Szervókormány és a szervószivattyú nagytakaritása cimen. A váltó olajról csak akkor tudok nyilatkozni, ha tudom milyen a váltód. 5-6 sebességes vagy automata?
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 17:47:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7793 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 17:56:53 »
Idézetet írta: László - 2012.05.10 csütörtök, 17:43:16
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod a cikket amit erről irtam. Szervókormány és a szervószivattyú nagytakaritása cimen. A váltó olajról csak akkor tudok nyilatkozni, ha tudom milyen a váltód. 5-6 sebességes vagy automata?
Tisztelettel László!
Megnéztem a FAQban: A 2000 és 2003 novemberig gyártott vasba 3liter WSS-M2C-919-E kell
a váltóm 5 sebességes. Egyébként váltóra írják, h 'gondozásmentes', nem kell olajat cserélni. De azért én ebben nem vagyok olyan biztos, h az a 10 éves olaj x ezer kmrel olyan jó volna a váltómnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 18:01:32 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7794 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:05:37 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 15:43:01
Tisztelt László!
Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A 5 sebességes váltó olaja:WSD-M2C200C feltöltési mennyiség 1.9 liter a felső szint a feltöltő csavar alatt 5 mm el kell legyen. A 6 sebeséges váltónál az olaj feltöltési mennyisége:1.75 Az olaj tipusa megegyezik az 5 sebességesével. Az autómata váltó olaj tipusa:ESP-M2C166H. A feltöltési mennyiséget ne kérdezd, sajna nem tudom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 15:53:49 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7795 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:09:33 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.10 csütörtök, 17:56:53
Megnéztem a FAQban: A 2000 és 2003 novemberig gyártott vasba 3liter WSS-M2C-919-E kell
a váltóm 5 sebességes. Egyébként váltóra írják, h 'gondozásmentes', nem kell olajat cserélni. De azért én ebben nem vagyok olyan biztos, h az a 10 éves olaj x ezer kmrel olyan jó volna a váltómnak.
Tisztelt Fórumtárs
Csak a teljes nagytakaritáshoz kell 3 liter.Ebből a szervó olaj feltöltése kb 0.8-0.9 lter. Ha teljesen átmosod a rendszert, nyugodtan használhatod a WSS-M2-204-A2 zöld szinü szervó olajat. Sokkal olcsóbb mint amit irtál és most már az összes Mondeót evvel az olajjal szállitják.
Én a váltóban minden 100.000 Km után cserélem az olajat. Az olaj még mindig olcsobb mint a váltó javitás.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 15:54:29 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7796 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:18:26 »
Idézetet írta: László - 2012.05.10 csütörtök, 18:09:33
Tisztelt Fórumtárs
Csak a teljes nagytakaritáshoz kell 3 liter.Ebből a szervó olaj feltöltése kb 0.8-0.9 lter
Én a váltóban minden 100.000 Km után cserélem az olajat. Az olaj még mindig olcsobb mint a váltó javitás.
Tisztelettel László!
Ez így van, köszönöm szépen!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7797 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 19:05:51 »
Idézetet írta: László - 2012.05.10 csütörtök, 15:33:15
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!
akko' jo'
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7798 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:30:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.09 szerda, 15:06:18
ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:
Nekem van egy egyrészes csak ki kell takaritani.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7799 Dátum:
2012.05.12 szombat, 16:59:04 »
van egy kis gondom: az autóm a váltó visszatétele után nem indul el(fogaskoszorú csere volt a lendkeréken) az izzitáslámpa gyujtásráadás után kialszik aztán folyamatosan villog. az öninditó csak forgat. CKP jeladót is kicseréltem. egyéb ötlet???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ