Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:22:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107011 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2012.05.08 kedd, 23:21:16 »

majd videot csinálj, hogy milyen volt és milyen lett Wink eljen

Ervin-t kérdezd meg, hátha megvan még neki

Jajaja már haverok is mondták hogy próbáljuk ki előtte utáni itt-ott menyivel ment előtte és utána...  eplus2 vigyor3

Megkérdem köszi!!! Nagyon *** ez a szűrő fajta télen is eltörtem a kis műanyag csövet az egyik oldalt... Most meg a gumi tömítés szakadt le az aljáról...

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2012.05.08 kedd, 23:28:30 »

Jajaja már haverok is mondták hogy próbáljuk ki előtte utáni itt-ott menyivel ment előtte és utána...  eplus2 vigyor3

Megkérdem köszi!!! Nagyon *** ez a szűrő fajta télen is eltörtem a kis műanyag csövet az egyik oldalt... Most meg a gumi tömítés szakadt le az aljáról...


nekem nem volt még vele gondom, pedig cseréltem már párszor vigyor3 és még a generátort sem sikerült meglocsolnom soha sem eplus2 igaz én tartóstól szoktam kivenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2012.05.08 kedd, 23:32:56 »

nekem nem volt még vele gondom, pedig cseréltem már párszor vigyor3 és még a generátort sem sikerült meglocsolnom soha sem eplus2 igaz én tartóstól szoktam kivenni

Úgy vettem a kocsit hogy a tartó lógott az éterben. Úgy lett fel csavarozva... Csak a szűrőt tudom ki venni belőle... Te milyet szoktál venni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2012.05.08 kedd, 23:46:09 »

Úgy vettem a kocsit hogy a tartó lógott az éterben. Úgy lett fel csavarozva... Csak a szűrőt tudom ki venni belőle... Te milyet szoktál venni?
mann-t szoktam venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2012.05.09 szerda, 07:45:05 »

Hát még én! Igazából most így nem tudtam kiszűrni a hiba valódi okát de nem is foglalkoztat annyira, az inkább hogy GO szűrő csere közben rosszul tettem vissza a visszamenő olaj csövet mert ez ilyen két oldalú kis vackot kell bele tolni sasszeggel és fröcskölt némi gázolajat a generátor környékére... aztán szegény úgy füstöl mintha ki akart gyuladni.... wow1 wow1 falbav vigyor3 de már ez is elmúlt....

Most már önfeledten várom a szombati chippelést!!!  taps

Ha valakinek lesz 1.9 pdtdi s GO szűrő háza amibe filter megy az szóljon mert érdekelne!!!

Köszi még egyszer a tippeket!!!


nekem van egy használt ha kell szólj és szombaton berakom a kocsiba...
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 07:47:05 írta Bunyek » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2012.05.09 szerda, 08:23:47 »

Este megnézem a cikkszámát a relének, nekem van egy a kesztyűtartóban tartaléknak, csak nem a saját autómmal jöttem melóba.....
Egyébként amikor a relé rossz, megáll az autó akár menet közben is. Utána nem indul, aztán gondol egyet beindul és napokig tök jól megy.  integet2

Relé az akku alatt: 1030234
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2012.05.09 szerda, 13:47:22 »

Üdv!
Valakinek esetleg 2003-as mondeohoz nincs szívósora?(2000 tddi)
Köszi!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2012.05.09 szerda, 14:32:29 »

Üdv!
Valakinek esetleg 2003-as mondeohoz nincs szívósora?(2000 tddi)
Köszi!


De van. Egyrészes. Kell?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:06:18 »

De van. Egyrészes. Kell?
ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:22:09 »

ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:


DI-re is?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 15:23:50 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:37:07 »

DI-re is?
igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:44:23 »

igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van Wink

Ma is érdemes volt felkelni, tanultam valamit Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:30:18 »

igen, 2002/5-től az összes dízelen az újfajta szívósor van. nekem is ilyen van Wink

Az enyémen is ilyen van. Elég nehéz is puccolni.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:27:46 »

A neki álltam az erőtlenedés problémának! Vettem GO szűrőt be pasztáztam a szívósor tömítéseket mert kb az összes át eresztett ki cseréltem a biztiket amiket HZsolt92 mondott ki iktattam a áramtalanítót meg kicseréltem a hátsó zárat így levezetésképp... vigyor3 most mentem a kocsival és a rángások meg az erőtlenedés teljesen eltűnt... talán jobban is megy a szívósor miatt...

Köszi a tanácsokat tippeket!!!!

 taps

Sikerült pasztázni rendesen?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:42:03 »

taps

Sikerült pasztázni rendesen?

Persze. Minden ok!!! Jobban is megy. Kifujt rendesen tiszta olaj volt a szívósor alja.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:50:24 »

Persze. Minden ok!!! Jobban is megy. Kifujt rendesen tiszta olaj volt a szívósor alja.

Az enyém dettó!
A vízpumpától elkezdve az adagoló csövein keresztül a motortömbig tiszta trutyi volt minden.
Most csont száraz minden!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2012.05.09 szerda, 18:03:14 »

Az enyém dettó!
A vízpumpától elkezdve az adagoló csövein keresztül a motortömbig tiszta trutyi volt minden.
Most csont száraz minden!
nekem is olyan volt, most már nálam is száraz, de én cseréltem a tömítéseket. 480ft/db áron megkaptam őket.

amikor megláttam a különbséget az új a régi között, akkor nem bántam meg, hogy inkább újakat vettem. kb1-1,5mm-rel alacsonabbak voltak a régiek, a nyomástól úgy kilapultak az évek során.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2012.05.09 szerda, 18:46:06 »

nekem is olyan volt, most már nálam is száraz, de én cseréltem a tömítéseket. 480ft/db áron megkaptam őket.

amikor megláttam a különbséget az új a régi között, akkor nem bántam meg, hogy inkább újakat vettem. kb1-1,5mm-rel alacsonabbak voltak a régiek, a nyomástól úgy kilapultak az évek során.

Az hagyjám, h lapos volt, nekem még az alakja is eldeformálódott. Volt amelyik inkább egy oválisra hasonlított, mint egy téglalapra.
A pasztát Ervin intézte, 1300 ft volt. Vettem egy flakon féktisztítót 500 ft-ért, meg volt otthon Brigéciolom, szóvál kb 2K-ból megvolt az egész.
Bár hozzá kell tennem, elég időigényes és piszkos munka volt. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 19:07:01 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:17:00 »

Az hagyjám, h lapos volt, nekem még az alakja is eldeformálódott. Volt amelyik inkább egy oválisra hasonlított, mint egy téglalapra.
A pasztát Ervin intézte, 1300 ft volt. Vettem egy flakon féktisztítót 500 ft-ért, meg volt otthon Brigéciolom, szóvál kb 2K-ból megvolt az egész.
Bár hozzá kell tennem, elég időigényes és piszkos munka volt. vigyor3

Ja nekem agyon voltak deformálva el is kellet mennem venni pár db ot mert azok használhatatlanok voltak. De én 720ft ért kaptam db ját.... szomoru1
De a paszta sokat segített.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:31:02 »

Ja nekem agyon voltak deformálva el is kellet mennem venni pár db ot mert azok használhatatlanok voltak. De én 720ft ért kaptam db ját.... szomoru1
De a paszta sokat segített.

Milyen pasztát használtál?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:37:29 »

Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen..... eljen  eplus2

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:41:46 »

Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen..... eljen  eplus2


eplus2

nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:44:05 »

Az akkor tud eldeformálódni amikor pancserul rakják fel és még jól megis tépik hogy jól tömitsen..... eljen  eplus2



Nem tudom,h nekem levették-e régebben, de amikor még Veled néztük tavaly, h kifújnak, utána szóltam a szerelőmnek(aki már az ex-szerelőm) hogy lassan ki kéne cserélni őket, erre ő:
akkor addig húzunk rajta egy kicsit.
Most amikor levettem és tisztítottam, rendesen fhostam, nehogy eltépjem a csavarokat, mert úgy meg voltak húzva.  falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:45:21 »

eplus2

nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.



hát nekem nagyon nem így néztek már ki. Kár, h nem fotóztam le őket.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:47:48 »

eplus2

nálam nem eldeformálódtak, hanem a hengerfejre felfekvő részén a kiálló "púp" kilapult. pedig csak egy 8cm-es T/kereszt kulccsal volt meghúzva csuklóból, nem megtépve.


Hát ha már szerelted, akkor láthattad volna, hogy értelme semmi tovább húzni, mert van benne minden csavarnál egy távtartó.. vigyor3 tehát bármennyire húzod akkor is csak olyan távol lesz a fejtől.... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:48:43 »

Milyen pasztát használtál?

Ez a paszta micsoda?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:50:09 »

Hát ha már szerelted, akkor láthattad volna, hogy értelme semmi tovább húzni, mert van benne minden csavarnál egy távtartó.. vigyor3 tehát bármennyire húzod akkor is csak olyan távol lesz a fejtől.... Wink
tudom, azért nem is a nagykrovával estem neki eplus2  na meg azért sem, mert a gyári útmutatóban is 10nm-t írnak rá vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:50:29 »

ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:


Nekem mostmár az egyrészes van fenn.
Hála Ervinnek  worship

Azóta tényleg porszáraz a motortér.
Elötte a kétrészes juttata az anyagot mindenhova...  falbav
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 07:04:02 »

Nekem mostmár az egyrészes van fenn.
Hála Ervinnek  worship

Azóta tényleg porszáraz a motortér.
Elötte a kétrészes juttata az anyagot mindenhova...  falbav

Nekem is már egy egyrészes vant fent, de van egy tökéletesen kitisztított, letömített, sértetlen, használt de jó tömítésekkel ellátott kétrészesem ELADÓ! Majd egy 1/2 évig kifogástalanul használtam mielőtt szert tudtam tenni egy egyrészesre
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.msg611326#msg611326
 integet2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 08:45:19 »

Nekem is már egy egyrészes vant fent, de van egy tökéletesen kitisztított, letömített, sértetlen, használt de jó tömítésekkel ellátott kétrészesem ELADÓ! Majd egy 1/2 évig kifogástalanul használtam mielőtt szert tudtam tenni egy egyrészesre
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.msg611326#msg611326
 integet2

Ebből a fajtából van a TURBO feliratos, ami szétszedhető, és van a nem TURBO feliratos ami egy darabból van. Ezen kívül meg amit HZsolt fényképezett, de annak már a turbocsövezése is más, meg elöl van az EGR. Ez is jó a DI-re, amin hátul van az EGR?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 08:59:52 »

Ebből a fajtából van a TURBO feliratos, ami szétszedhető, és van a nem TURBO feliratos ami egy darabból van. Ezen kívül meg amit HZsolt fényképezett, de annak már a turbocsövezése is más, meg elöl van az EGR. Ez is jó a DI-re, amin hátul van az EGR?

Igen ez arra a Di-re való, amin hátúl van az EGR  integet2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 09:53:36 »

Igen ez arra a Di-re való, amin hátúl van az EGR  integet2

Így már tiszta a kép vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 14:56:08 »

Ez a paszta micsoda?

Hőálló tömítő paszta.
De ha Ervin csinálta neked, akkor úgyis azzal rakta vissza a helyére.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:20:43 »

Ez a paszta micsoda?
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szilikon alapu tömitő anyagot használok a motornál. Tip: Gasket Sealant 80 ml olajálló és +300° C-ig birja a hőterhelést. A motornál bárhova felhasználhatod. Most nem tudom mi az éra és 2 éve vettem, olyan 750-800 Ft volt, ha jól emlékszem. A tömitő anyag szine vér vörös. Interneten keress rá.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:26:00 »

utolag lejon?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:33:15 »

utolag lejon?
Tisztelt Fórumtárs!
 Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:40:09 »

utolag lejon?

Elvileg 'könnyen' lejön. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:43:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
 Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!

Tisztelt László!

Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:51:49 »

Hőálló tömítő paszta.
De ha Ervin csinálta neked, akkor úgyis azzal rakta vissza a helyére.

A szivósort magam tettem fel.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:54:02 »

A szivósort magam tettem fel.

Csak simán, vagy vettél bele új tömítéseket?
Mert ha újak a tömítések, akkor az egy darabig kitart.
HA nem, akkor jöhet a paszta. Pár sorral feljebb leírtam, h Ervin hogyan tanácsolta.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:56:08 »

Csak simán, vagy vettél bele új tömítéseket?
Mert ha újak a tömítések, akkor az egy darabig kitart.
HA nem, akkor jöhet a paszta. Pár sorral feljebb leírtam, h Ervin hogyan tanácsolta.  vigyor3

Tavaly V. Tamás útmutatásával kitakaritottam a kétrészesemet.
Akkor kerültek bele új tömitések, azokat tettem most át.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 16:01:51 »

Tavaly V. Tamás útmutatásával kitakaritottam a kétrészesemet.
Akkor kerültek bele új tömitések, azokat tettem most át.

Meglátod, ha majd egyszer kifúj vhol, akkor leveszed, szépen ki~ és letisztítod a szívósort és a tömítéseket, és visszarakod hőálló pasztával. Addig úgyis beszélünk, majd elmondom,h kell.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 17:43:16 »

Tisztelt László!

Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod a cikket amit erről irtam. Szervókormány és a szervószivattyú nagytakaritása cimen. A váltó olajról csak akkor tudok nyilatkozni, ha tudom milyen a váltód. 5-6 sebességes vagy automata?
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 17:47:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 17:56:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod a cikket amit erről irtam. Szervókormány és a szervószivattyú nagytakaritása cimen. A váltó olajról csak akkor tudok nyilatkozni, ha tudom milyen a váltód. 5-6 sebességes vagy automata?
Tisztelettel László!

Megnéztem a FAQban: A 2000 és 2003 novemberig gyártott vasba 3liter WSS-M2C-919-E kell
a váltóm 5 sebességes. Egyébként váltóra írják, h 'gondozásmentes', nem kell olajat cserélni. De azért én ebben nem vagyok olyan biztos, h az a 10 éves olaj x ezer kmrel olyan jó volna a váltómnak.
worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 18:01:32 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:05:37 »

Tisztelt László!

Folyadékok cseréjén töröm a fejem, (kormányszervó ill. váltó olaj) Le tudná nekem pontosan írni, h milyen mennyiségű és minőségű olajat kell vennem?
Előre is köszönöm!  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A 5 sebességes váltó olaja:WSD-M2C200C feltöltési mennyiség 1.9 liter a felső szint a feltöltő csavar alatt 5 mm el kell legyen. A 6 sebeséges váltónál az olaj feltöltési mennyisége:1.75 Az olaj tipusa megegyezik az 5 sebességesével. Az autómata váltó olaj tipusa:ESP-M2C166H. A feltöltési mennyiséget ne kérdezd, sajna nem tudom.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 15:53:49 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:09:33 »

Megnéztem a FAQban: A 2000 és 2003 novemberig gyártott vasba 3liter WSS-M2C-919-E kell
a váltóm 5 sebességes. Egyébként váltóra írják, h 'gondozásmentes', nem kell olajat cserélni. De azért én ebben nem vagyok olyan biztos, h az a 10 éves olaj x ezer kmrel olyan jó volna a váltómnak.
worship
Tisztelt Fórumtárs
Csak a teljes nagytakaritáshoz kell 3 liter.Ebből a szervó olaj feltöltése kb 0.8-0.9 lter. Ha teljesen átmosod a rendszert, nyugodtan használhatod a WSS-M2-204-A2 zöld szinü szervó olajat. Sokkal olcsóbb mint amit irtál és most már az összes Mondeót evvel az olajjal szállitják.
Én a váltóban minden 100.000 Km után cserélem az olajat. Az olaj még mindig olcsobb mint a váltó javitás.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 15:54:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:18:26 »

Tisztelt Fórumtárs
Csak a teljes nagytakaritáshoz kell 3 liter.Ebből a szervó olaj feltöltése kb 0.8-0.9 lter
Én a váltóban minden 100.000 Km után cserélem az olajat. Az olaj még mindig olcsobb mint a váltó javitás.
Tisztelettel László!

Ez így van, köszönöm szépen!  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 19:05:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
 Ez egy korszerü anyag, nem olyan mint a régi hermetik lakk, hogy ráégett a felületre. Igen könnyen eltávolitható, egy vékony hártya formájában a kezelt felületről.
Tisztelettel László!

akko' jo'
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:30:29 »

ha tényleg 2003-es az övé, akkor neki ilyen kell:

Nekem van egy egyrészes csak ki kell takaritani. integet2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2012.05.12 szombat, 16:59:04 »

van egy kis gondom: az autóm a váltó visszatétele után nem indul el(fogaskoszorú csere volt a lendkeréken) az izzitáslámpa gyujtásráadás után kialszik aztán folyamatosan villog. az öninditó csak forgat. CKP jeladót is kicseréltem. egyéb ötlet???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.