Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:10:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5086697 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:02:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mióta személyesen megismertem a Fórumtársat, tudom egy nagyon komoly emberrel állok szembe. hehe
Tisztelettel László!

Ja..ne mert még elpirulok...  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:07:56 »

Ja..ne mert még elpirulok...  Roll Eyes

eplus2

szenzort tegnap feladtam Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:08:54 »

hehe

Mi a helyzet a turbóddal? bepozicionáltad rendesen?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:12:11 »

eplus2

szenzort tegnap feladtam Wink

Istenkirály vagy!
Tegnap bevásároltam majdnem mindent a 6-os váltó átszereléshez és lett még egy bónusz MAP-om közben.... eplus2
Mindenre van időm, csak a saját kocsimra nincs.... falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:13:39 »

Istenkirály vagy!
Tegnap bevásároltam majdnem mindent a 6-os váltó átszereléshez és lett még egy bónusz MAP-om közben.... eplus2
Mindenre van időm, csak a saját kocsimra nincs.... falbav

utána néztem, ez amit küldtem elvileg 3baros. bár ha nem lehet átírni a gyári nyomásértékeket, akkor semmit sem ér vigyor3

le hajszolásban hol tartasz?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:21:25 »

utána néztem, ez amit küldtem elvileg 3baros. bár ha nem lehet átírni a gyári nyomásértékeket, akkor semmit sem ér vigyor3

le hajszolásban hol tartasz?? vigyor3

Miben hol tartok?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:22:59 »

Miben hol tartok?
tuningban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:25:47 »

tuningban vigyor3

csúcsok sehol,turbó vezérlését átalakitom, MAP-ot várom, és 6-os váltó felrakása lessz még...
MAP miatt vagyok meglőve....elveszi a kaját az adagoló kirakom 1,5 bar fölé....szal ennyi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:27:09 »

csúcsok sehol,turbó vezérlését átalakitom, MAP-ot várom, és 6-os váltó felrakása lessz még...
MAP miatt vagyok meglőve....elveszi a kaját az adagoló kirakom 1,5 bar fölé....szal ennyi.
na milyen turbovezérlésed lesz?? vigyor3  vigyor3 IMAP,EMAP, vagy valami új?? vigyor3

 wow1 akkor ott valami tényleg nem jó, nekem sosem vette el
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:38:06 »

már miért szivatnám....nem szoktam viccelni...én azzal nyomattam ki....egy fekete folt nem volt a kezemen...kicsit gondolkodni kell azt annyi....majd sikálom azt a redvás koromsárt... taps
én a non stop-ban 200 forintból kimostam egy két pöttyöt  azért szereztem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:05:45 »

én a non stop-ban 200 forintból kimostam egy két pöttyöt  azért szereztem

ennyi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:07:56 »

na milyen turbovezérlésed lesz?? vigyor3  vigyor3 IMAP,EMAP, vagy valami új?? vigyor3

 wow1 akkor ott valami tényleg nem jó, nekem sosem vette el

IMAP nyomásos lessz/lett....elég jó lett de még finomitok rajta....EMAP-ot felejtem aszem....uj labdát tettem fel egy gyárit.....meg most mintha jobban megindulna.
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2012.06.02 szombat, 10:57:37 »

Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Ledugóztam az Egr-t... de nekem van egy csatlakozó is az egr-en, az a csatlakozó a szelep mozgását figyeli? A problémám a következő: ledugóztam de ahonnét a vákumot kapja(a szivósoron egy műanyag csatlakozóval ellátott "elosztó") az el van repedve és kidobta a hibakódot! Ha valahogy megragasztom akkor nem dobja ki? Mert így ugye nincs vákum a szelepnek! Vagy mi baja lehet?
Üdv.:Dani
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:00:15 »

Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Ledugóztam az Egr-t... de nekem van egy csatlakozó is az egr-en, az a csatlakozó a szelep mozgását figyeli? A problémám a következő: ledugóztam de ahonnét a vákumot kapja(a szivósoron egy műanyag csatlakozóval ellátott "elosztó") az el van repedve és kidobta a hibakódot! Ha valahogy megragasztom akkor nem dobja ki? Mert így ugye nincs vákum a szelepnek! Vagy mi baja lehet?
Üdv.:Dani
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésként azt javaslom, a repedt  vákumcsatlakozót mindenkép cseréld ki. Akár itt a Fórumon is beszerezheted Motorcraft Fórumtárstól. Az EGR dugózással kapcsolatban a következőket kell tudni. Dugózás után sima pneumatikus müködésü szelep nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 tip motoroknál alkalmaznak elektro-pneumatikus EGR szelepet is. Még ez sem dob hiba kódot. Az én gépem ilyennel szerelt 2005 kiadásu és nem ad hiba jelzést. Az EURO IV FMBA tip motoroknál az elektro-pneumatikus EGR szeleppel ellátott gépeknél jelentkezik a hiba kód a ledugózás után. A hiba kód egyszerüen törölhető egy ELM327-el, amit a Fórumon érdemes beszerezni, ami megfelelően kipróbáltan komunikál a gépeddel.
Sikeres hiba kód elháritást. wave
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 13:09:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:20:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésként azt javaslom, a repedt  vákumcsatlakozót mindenkép cseréld ki. Akár itt a Fórumon is beszerezheted Motorcraft Fórumtárstól. Az EGR dugózással kapcsolatban a következőket kell tudni. Dugózás után sima pneumatikus müködésü szelep nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 tip motoroknál alkalmaznak elektro-pneumatikus EGR szelepet is. Még ez sem dob hiba kódot. Az én gépem ilyennel szerelt 2005 kiadásu és nem ad hiba jelzést. Az EURO IV FMBA tip motoroknál az elektro-pneumatikus EGR szeleppel ellátott gépeknél jelentkezik a hiba kód a ledugózás után. A hiba kód egyszerüen törölhető egy ELM327-el, amit a Fórumon érdemes beszerezni, ami megfelelően kipróbáltan komunikál a gépeddel.
Sikeres hiba kód elháritást. wave
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm a válaszod rajta vagyok az ügyön, de üdülés stb. okokból kifolyólag  megnőttek  a kiadások! Egyenlőre tűzoltásnak a  ragasztás lesz de úgy gondolom hogy az elosztó miatt van hibakód!Mindenképpen kicserélem ez így nem maradhat!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2012.06.02 szombat, 14:11:38 »

Sajnos sokan nincsenek tisztában az EGR-el kapcsolatban...kis segitség.
Több fajta van...
1: sima vákumos működtetésű elektronika nélkül.......ezt minden gond nélkül lelehet dugózni.
2: vákumos működtetésű elektromos csatlakozóval....ez is gond nélkül dugózható, de hiba kódot fog generálni de vészüzem vagy egyébb dolgot nem okoz, sőt MIL lámpát sem gyújt...Ilyen van pl az én TDDI-en is...ez egy nyitott-zárt állapotot figyel és emiatt dogja a hibakódokat.
többit nem irom mert TDDI-n nincs..... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2012.06.02 szombat, 14:14:37 »

Az EURO IV FMBA tip motoroknál
N7BA lesz az Wink    De nekik olyan nincsen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2012.06.02 szombat, 15:40:29 »

N7BA lesz az Wink    De nekik olyan nincsen
Kétfajta kód lehet
FMBA vagy N7BA wave
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2012.06.02 szombat, 15:59:59 »

Sajnos sokan nincsenek tisztában az EGR-el kapcsolatban...kis segitség.
Több fajta van...
1: sima vákumos működtetésű elektronika nélkül.......ezt minden gond nélkül lelehet dugózni.
2: vákumos működtetésű elektromos csatlakozóval....ez is gond nélkül dugózható, de hiba kódot fog generálni de vészüzem vagy egyébb dolgot nem okoz, sőt MIL lámpát sem gyújt...Ilyen van pl az én TDDI-en is...ez egy nyitott-zárt állapotot figyel és emiatt dogja a hibakódokat.
többit nem irom mert TDDI-n nincs..... eplus2
Kedves Bunyek!
A 2. pontban irtakkal csak részben értek egyett. A TDDI-nél elfogadom, de mint irtan az én gépem 2005-s 2.0 TDCI vákumos müködtetésü 3 vezetékes elektromos csatival ellátott EGR-el szerelt, és nem dob hiba kódot. Az EURO III  EEC7 kialakitás miatt. Csak MAP szenzor van, MAF nélkül Fix turbóval.(115LE) Tudom nem ez az általános, de egy pár fórumtársnak és nekem ilyen kialakitású a gépsárkány. worship
Tisztelettel László!   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:48:27 »

Kedves Bunyek!
A 2. pontban irtakkal csak részben értek egyett. A TDDI-nél elfogadom, de mint irtan az én gépem 2005-s 2.0 TDCI vákumos müködtetésü 3 vezetékes elektromos csatival ellátott EGR-el szerelt, és nem dob hiba kódot. Az EURO III  EEC7 kialakitás miatt. Csak MAP szenzor van, MAF nélkül Fix turbóval.(115LE) Tudom nem ez az általános, de egy pár fórumtársnak és nekem ilyen kialakitású a gépsárkány. worship
Tisztelettel László!   

Igaz elnézést kérek én vagyok a hülye....a tieteké nem lett kiszedve mint az enyém fizikailag....ergo nektek működik az EGR szelep csak ledugóztátok.
Vagyik a nyitott-zárt állapot ugyanugy megvan ezért nincs hibakódotok.
Én ugye kiszedtek a kocsiból az EGR-t és ezért van 2 állandó hibakódom ( P0409, P0404) és ez zavart meg.
elnézést kérek....
Az pedig hogy nincs MAF és fix a turbótok ne szomoritson el senkit , ennyivel kevesebb dolog ami tönkremehet.... eplus2 eljen
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:32:59 »

Kétfajta kód lehet
FMBA vagy N7BA wave
Tisztelettel László!
És a N7BB?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:02:09 »

És a N7BB?
Az 130 lovas TDCi 2004-től 2007-ig
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 09:18:06 »

És a N7BB?
Tisztelt Fórumtárs!
Az adott motorkód lehet N7BA,  N7BB,  és  N7BC A kódok a 130 LE TDCI-ire vanatkozik Gyártási évtől függően. wave
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 09:24:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 09:52:20 »

Mindig lehet itt tanulni valamit  vigyor3   Mi a különbség az N7BA és N7BB között?  Múltkor volt 1   2005 ös 130 lós  és N7BA volt a kód.Simán az évjárat?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 16:26:39 »

Mindig lehet itt tanulni valamit  vigyor3   Mi a különbség az N7BA és N7BB között?  Múltkor volt 1   2005 ös 130 lós  és N7BA volt a kód.Simán az évjárat?
Tisztelt Fórumtárs!
Ne keress egyértelmü logikát a motor kód és az évjárat között.(pedig ez lenne a logikus) Lásd példának az én gépem, 2005 kiadásu mégis EURO III motorral szerelték fix turbóval, akkor amikor már nem lenne szabad, csak EURO IV motorral szerelt változó geós turbóval gyártott gépet piacra dobni. Az én gépem motor kódja HJBB de létezik HJBA és HJBC kódu motor is. Példaként nézd meg a www.autoalkatreszwebaruhaz.hu weboldalat, ott is találsz érdekes évjáratú N7BB motor kóddal  MKIII TDCI motor alkatrészt. Az N7BB ill AZBA motor kód a 2007 és 2012 között gyártott TDCI motorokra kellene, hogy vonatkozzon. Lips Sealed
Tisztelettel László
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 16:37:51 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:16:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne keress egyértelmü logikát a motor kód és az évjárat között.(pedig ez lenne a logikus) Lásd példának az én gépem, 2005 kiadásu mégis EURO III motorral szerelték fix turbóval, akkor amikor már nem lenne szabad, csak EURO IV motorral szerelt változó geós turbóval gyártott gépet piacra dobni. Az én gépem motor kódja HJBB de létezik HJBA és HJBC kódu motor is. Példaként nézd meg a www.autoalkatreszwebaruhaz.hu weboldalat, ott is találsz érdekes évjáratú N7BB motor kóddal  MKIII TDCI motor alkatrészt. Az N7BB ill AZBA motor kód a 2007 és 2012 között gyártott TDCI motorokra kellene, hogy vonatkozzon. Lips Sealed
Tisztelettel László

A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:28:20 »

A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
nincs

már a 90le-s is változó geos eu4-től.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:30:42 »

A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
Kedves Angel!
Ezért irtam azt, hogy nem szabad a rendszerben egyértelmü logikát keresni.
Valószinü, egy raktáron maradt széria kifuttatásáról volt szó. Ettől függetlenül elégedett vagyok a gépsárkánnyal, és eddig apró problémákat leszámítva, kifogástalanul üzemel a család nagy örömére.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 18:45:04 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:58:26 »

Kedves Angel!
Ezért irtam azt, hogy nem szabad a rendszerben egyértelmü logikát keresni.
Valószinü, egy raktáron maradt széria kifuttatásáról volt szó. Ettől függetlenül elégedett vagyok a gépsárkánnyal, és eddi apró problémákat leszámítva, kifogástalanul üzemel a család nagy örömére.
Tisztelettel László!

Hát én általában az újabb, modernebb változatot kedvelem, de az eu4-esben a geomteriát elektronika állítja, ami biz el szokott romlani.
Másrészt, sokkal nehezebb ledugózni, mert hibát dob... arról nem is beszélve, hogy az eu3-asnak jobb helyen van a lóerő-maximuma.
(Nyilván az tök véletlen, hogy az én motorom eu3-as  vigyor3)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:40:11 »

Ki tudna segíteni porlasztó ügyben  mk3-hoz 2.0 D6BA 115 le. Kellene cserélni őket ujakat szeretnék, gondolom felújítani nem érdemes őket ??
Előre is köszi mindenkinek
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 21:02:03 írta Peter tddi » Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 22:14:57 »

Ki tudna segíteni porlasztó ügyben  mk3-hoz 2.0 D6BA 115 le. Kellene cserélni őket ujakat szeretnék, gondolom felújítani nem érdemes őket ??
Előre is köszi mindenkinek

Szia!

Felújítani nem nagyon lehet őket. Vagy újat venni vagy újabb bontottat. Ami szintén ki tudja mikor megy tönkre.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 22:27:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az adott motorkód lehet N7BA,  N7BB,  és  N7BC A kódok a 130 LE TDCI-ire vanatkozik Gyártási évtől függően. wave
Tisztelettel László!
Az enyém N7BB,csak ha nézek cuccot a neten Bárdi stb nem nagyon ismeri,Mikor a turbómmal volt gond,a diag mindig szívócsőérzekelót(az egrszelepen van rajta) mutatott hibának ki kellet venni és bosch gyári szám után rendelni(16500Ft)mert az autó robbantott rajzán más volt (de nem ez volt a hiba oka).
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:53:17 »

KÉRDÉS.

Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.

Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
   
És fingom nincs miért csinálja.

Ötlet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 15:05:53 »

KÉRDÉS.

Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.

Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
   
És fingom nincs miért csinálja.

Ötlet?
akksi alatt a tornyon a relét nézzétek meg, hogy nem kontakt hibás-e. ugyan ezt az A oszlopban lévő áramtalanító kapcsolóval is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 17:12:21 »

Az enyém N7BB,csak ha nézek cuccot a neten Bárdi stb nem nagyon ismeri,Mikor a turbómmal volt gond,a diag mindig szívócsőérzekelót(az egrszelepen van rajta) mutatott hibának ki kellet venni és bosch gyári szám után rendelni(16500Ft)mert az autó robbantott rajzán más volt (de nem ez volt a hiba oka).
jáj a tiéd dpf-es? vagy csak volt? no mind1.
Ez n7ba és 2006-os, mint a tied.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 22:15:28 »

jáj a tiéd dpf-es? vagy csak volt? no mind1.
Ez n7ba és 2006-os, mint a tied.
Igen van még DPF(még nincs vele gondom) ,de a turbo geo volt beragadva ugy rendesen +szivosorcsere + egr dugo ,azota megy mind állat taps,most generátorszij csere lessz majd valamikor:
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2012.06.08 péntek, 19:11:55 »

KÉRDÉS.

Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.

Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
   
És fingom nincs miért csinálja.

Ötlet?

klímás? klíma megy hibátlanul?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2012.06.08 péntek, 20:17:46 »

klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2012.06.08 péntek, 20:41:22 »


 Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2012.06.08 péntek, 21:31:54 »

Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??

gyári,bosch,mann....többit felejtsd el....hogy miért? mert az utángyártott cuccok 90%-a gyenge minőség.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2012.06.09 szombat, 09:36:26 »

KÉRDÉS.

Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.

Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
   
És fingom nincs miért csinálja.

Ötlet?

Hibát kellene olvasni... sok minden lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2012.06.09 szombat, 14:21:52 »

gyári,bosch,mann....többit felejtsd el....hogy miért? mert az utángyártott cuccok 90%-a gyenge minőség.


Köszi Bunyek
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2012.06.09 szombat, 19:40:14 »

Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??

Én csak Bosch-t használok, már 11-szer azt raktam bele. Eddig bevált integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2012.06.09 szombat, 20:33:22 »

klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva
Ja!!! akkor azt mondd meg nekem, klíma jeladó szelep meghibásodása miért rakta nekem vészüzemre a kocsit, miért szenvedtem vele 2 hónapot?  duhos2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2012.06.09 szombat, 22:00:48 »

klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva
Ja!!! akkor azt mondd meg nekem, klíma jeladó szelep meghibásodása miért rakta nekem vészüzemre a kocsit, miért szenvedtem vele 2 hónapot?  duhos2

Kizárt hogy egy klima vészüzemre tesz egy autót,nem tudom ki mondta ezt neked...másik hogy az övé lefullad nem vészüzemre áll....
Melyik jeladó szelep volt azért mond már el?



Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 01:15:00 »

hali!
Nagy bajban vagyok,remélem itt találok valakit aki tud nemkem segiteni egy-két jó tanáccsal!
Olyan problémám lenne ,hogy mondim (2002évj,90le,2.0tddi) gondol egyet és leáll!
villogni kezd az izzitólámpa  és megáll!
Kitisztitottuk az üa tartályt meg az egész rendszert ,ahogy azt itt már javasolta valaki.volt benn cucc rendesen!
a probléma ugyan az!nincs rendszeresség a leállásban.alapjáraton,menet közben. ha magas fordulaton használom akkor van ,hogy pár napig meg sem áll!
Mitöl lehet ez?adagoló?vagy elektronika?
A tanácsokat elöre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 09:46:06 »

hali!
Nagy bajban vagyok,remélem itt találok valakit aki tud nemkem segiteni egy-két jó tanáccsal!
Olyan problémám lenne ,hogy mondim (2002évj,90le,2.0tddi) gondol egyet és leáll!
villogni kezd az izzitólámpa  és megáll!
Kitisztitottuk az üa tartályt meg az egész rendszert ,ahogy azt itt már javasolta valaki.volt benn cucc rendesen!
a probléma ugyan az!nincs rendszeresség a leállásban.alapjáraton,menet közben. ha magas fordulaton használom akkor van ,hogy pár napig meg sem áll!
Mitöl lehet ez?adagoló?vagy elektronika?
A tanácsokat elöre is köszönöm!
amikor villog az izzításjelző, akkor kéne hibakódot olvasni belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 13:46:28 »

Kizárt hogy egy klima vészüzemre tesz egy autót,nem tudom ki mondta ezt neked...másik hogy az övé lefullad nem vészüzemre áll....
Melyik jeladó szelep volt azért mond már el?



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 17:22:46 »

ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit
a vészüzem nem az, hogy nem engedi 2000 fölé pörgetni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 23:03:07 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit

Ez egy nyomáskapcsoló szelep, ami lekapcsolja a klimát ha felmegy a nyomás a rendszerben....de a nyomás a rendszer nem megfelelő működése miatt tud kimenni a tartományából.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.