Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113543 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8150 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 21:25:16 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.07.01 vasárnap, 12:00:40
Nekem megvan még a régi 2 részes.
Az valami nagyon jelképes összegért feltudom ajállani.
pü-ben írj egy árat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8151 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 05:01:26 »
Idézetet írta: László - 2012.07.01 vasárnap, 18:58:11
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 115 LE. Észre vehető a klima használata, de nem mondanám, hogy ettől azért megtorpan. Gyorsul rendesen még teljes terhelés esetén is. Nem tartom valószinünek, hogy a klima az erőtlenség oka. Máshol kell keresni a probléma okát. Üzemanyag ellátó rendszer, turbócsövek, stb..stb
Tisztelettel László!
igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8152 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 06:56:21 »
Idézetet írta: Guen - 2012.07.02 hétfő, 05:01:26
igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
Az enyém is ilyen!
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8153 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:28:56 »
Idézetet írta: Guen - 2012.07.02 hétfő, 05:01:26
igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
nekünk a 115le-s klíma nélkül sem szereti az alacsony fordulatot
úgy 2000 alatt halott
meg olyan 2-3 másodperces késéssel kezd el gyorsítani
érik a chip
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8154 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:26:59 »
Azért is érzitek gyengébbnek mert 2 ventilátor van ami jobban megrántja a kocsit alul, ujjabb modelleken 1 van már csak....na nem azért mert ugy jobb hanem mert spórolás....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8155 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:47:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.02 hétfő, 12:26:59
Azért is érzitek gyengébbnek mert 2 ventilátor van ami jobban megrántja a kocsit alul, ujjabb modelleken 1 van már csak....na nem azért mert ugy jobb hanem mert spórolás....
ha megy a klíma kb milyen gyakran kéne bekapcsolnia a második ventinek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8156 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:55:38 »
Akkor köszönöm mindenkinek a visszajelzéseket ezek szerint "normális" a gyengélkedés, következő projekt a váltó csere és ezzel párhuzamosan az üzemanyag/feltöltő rendszer ellenőrzése és ha az hibátlan akkor legurulok valaki hozzáértőhöz egy kis lóidomításra
mert ez így nem állapot...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8157 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 16:13:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.02 hétfő, 12:47:22
ha megy a klíma kb milyen gyakran kéne bekapcsolnia a második ventinek??
második venti is megy szinte mindig ilyen melegben, alacsony sebességen...csak akkor kezd izmosabban dolgozni amikor a kompresszor nyomó oldala kb 18bar fölé megy....ilyen melegben ez egyre többször van ugye....addig jó mig bekapcsol...
ha nem nyomás fölmegy 25bar körül lekapcsolja a nyomáskapcsoló a rendszert, ha nem akkor kb 30-35bar-nál lefúj a kompresszor...ha az se akkor egy nagy durranást lehet hallani és nem kell klimázni egy ideig...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8158 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 18:12:37 »
Idézetet írta: Guen - 2012.07.02 hétfő, 05:01:26
igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
Az enyém is pont ilyen, már akartam is kérdezni, de Gábor megelőztél!
Kb. 1800ig szinte alig gyorsul klímával, olyan, mint ha állnék. Szépen lassan, komótosan indul meg még padlózásnál is. viszont 1800 felett megindul rendesen.
Klíma nélkül abszolút semmi gond, alacsony ford.szám tartományban is szépen húz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8159 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 19:21:42 »
kicseréltem a coolercsőben a szenzort de ugyanaz a hibakód megmaradt mint eddig:(
mivel függ össze ez a hibakód :P0105 Mainfold Absolute Pressure/BARO circuit ?
esetleg egr-nem lehet? bár ezen semmi eletromos dolog nincs még szerencsére
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8160 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:48:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.02 hétfő, 11:28:56
nekünk a 115le-s klíma nélkül sem szereti az alacsony fordulatot
úgy 2000 alatt halott
meg olyan 2-3 másodperces késéssel kezd el gyorsítani
érik a chip
Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul
. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8161 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:00:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.02 hétfő, 16:13:49
második venti is megy szinte mindig ilyen melegben, alacsony sebességen...csak akkor kezd izmosabban dolgozni amikor a kompresszor nyomó oldala kb 18bar fölé megy....ilyen melegben ez egyre többször van ugye....addig jó mig bekapcsol...
ha nem nyomás fölmegy 25bar körül lekapcsolja a nyomáskapcsoló a rendszert, ha nem akkor kb 30-35bar-nál lefúj a kompresszor...ha az se akkor egy nagy durranást lehet hallani és nem kell klimázni egy ideig...
Múltkor mondtam hogy *** a klíma! rájöttem a megoldásra! bekapcsolom a belső keringetést, igaz hogy lefagyok általában, de így király hideget is csinál és nincsenek alapjárati gondok!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8162 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:01:32 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.02 hétfő, 22:48:40
Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul
. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....
ki írta a chipedet?
ha az aki nekünk, akkor az a passat nem volt sima 130lovas!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8163 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:03:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.02 hétfő, 23:01:32
ki írta a chipedet?
ha az aki nekünk, akkor az a passat nem volt sima 130lovas!!
Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8164 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:11:08 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.02 hétfő, 23:03:39
Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
érdekes...pedig annak nem lett volna szabad!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8165 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:12:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.02 hétfő, 23:11:08
érdekes...pedig annak nem lett volna szabad!
Sokat számíthat szerintem a passat javára a 6 os váltó és a VGt turbó
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8166 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:14:42 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.02 hétfő, 23:12:42
Sokat számíthat szerintem a passat javára a 6 os váltó és a VGt turbó
hát azt én nemtudom sajnos
de hogy a 130ló az 130ló a mondeoban is és az én volt 90lovas kocsimmal legyorsultam a 130ast az is biztos!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8167 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:18:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.02 hétfő, 23:14:42
hát azt én nemtudom sajnos
de hogy a 130ló az 130ló a mondeoban is és az én volt 90lovas kocsimmal legyorsultam a 130ast az is biztos!
Na akkor elkezdek rá feküdni a témára. Mert akkor ez tarthatatlan
28% lett rajta húzva, viszonyítási alap nem nagyon van de akkor valami lehet nem frankó. Lehet a csúcsok vannak már ki rajta, nem tudom de meg fogom nézetni akkor.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8168 Dátum:
2012.07.03 kedd, 07:25:57 »
chip mennyire hangolható? Nekem igazából az alacsony fordulatszám tartomány lenne a lényeg hogy ott sokat erősödjön ha magasan elfogy az annyira nem zavar 3000 fölé max akkor megyek ha egy emelkedőn a másodikat ki kell húzatnom hogy a szinkronhibás harmadik ne reccsenjen és még maradjon lendület miután visszaesett a fordulat.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
busto
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8169 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:32:54 »
Sziasztok!
A tddi motornál (még nincs nekem csak tervezem) a porlasztócsúcsok mennyire problémásak?
Van egy 2.0 tddi mondeo, amiben tavaly lett lendítőkerék és kuplung csderélve, majd utána 1 hónappal a turbó és környéke. Mindez Brüsszelben, összesen 2500EUR értékben, szakszervízben, papír van róla. Azóta 10e ment bele. Egyedül a porlasztócsúcsok nem lettek cserélve, az autóban tutti 230.000 van. Mennyire valószínű, hogy cserélni kell, és ha megnézetem a csúcsokat, mennyivel lehet előre látni a cserét?
Köszi!
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8170 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:46:27 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.02 hétfő, 22:48:40
Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul
. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....
Próbáljátok meg írni úgy hogy 1800 alatt több anyagot kapjon sajnos ha nem változós akkor 2000 alatt nem nagyon lehet máshogy megoldani!Csak vigyáz ne legyenek nagy ugrások a táblában mert lehet hogy hibát fog észlelni(jártunk így bár nem mondival)!
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8171 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:47:16 »
szerintem a tddi-nél legalábbis a fórumon látottak alapján a porlasztóval nem szokott gond lenni, jó kis német üzemanyaggal meg aztán pláne
meg eleve nem olyan komoly összeg mint a
CI
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8172 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:50:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.02 hétfő, 23:03:39
Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
ott vannak rokonaim:) legalább nem egy napra megyek és lesz szállásom is
, vagy pécsen vagy kaposváron... ejj de messze kerültem attól a szép vidéktől
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8173 Dátum:
2012.07.03 kedd, 13:59:50 »
Idézetet írta: busto - 2012.07.03 kedd, 11:32:54
Sziasztok!
A tddi motornál (még nincs nekem csak tervezem) a porlasztócsúcsok mennyire problémásak?
Van egy 2.0 tddi mondeo, amiben tavaly lett lendítőkerék és kuplung csderélve, majd utána 1 hónappal a turbó és környéke. Mindez Brüsszelben, összesen 2500EUR értékben, szakszervízben, papír van róla. Azóta 10e ment bele. Egyedül a porlasztócsúcsok nem lettek cserélve, az autóban tutti 230.000 van. Mennyire valószínű, hogy cserélni kell, és ha megnézetem a csúcsokat, mennyivel lehet előre látni a cserét?
Köszi!
Nem jellemző a csere. Mondhatni, elég ritka. Én hozzá se nyúlnék.
A lendkerék cserélve, turbó cserélve. Túl nagy gond nem lehet...
Ami még gond lehet: AC, de az nem drága, és a szíjak/feszítő. Az sem vészes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8174 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:15:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.01 vasárnap, 08:55:04
V.Tamás árulta a szivosorat a nagytalin.nem tom,hogy megvették-e.
Elkelt a talin
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8175 Dátum:
2012.07.03 kedd, 16:23:09 »
Idézetet írta: Guen - 2012.07.03 kedd, 11:50:29
ott vannak rokonaim:) legalább nem egy napra megyek és lesz szállásom is
, vagy pécsen vagy kaposváron... ejj de messze kerültem attól a szép vidéktől
Szép? Kaposvár? Guen,te mikor laktál errefelé?...
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8176 Dátum:
2012.07.03 kedd, 18:56:26 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.07.03 kedd, 11:46:27
Próbáljátok meg írni úgy hogy 1800 alatt több anyagot kapjon sajnos ha nem változós akkor 2000 alatt nem nagyon lehet máshogy megoldani!Csak vigyáz ne legyenek nagy ugrások a táblában mert lehet hogy hibát fog észlelni(jártunk így bár nem mondival)!
Nem hinném hogy probléma lenne a chip írással mert elég hozzáértő ember csinálta nekem sásdon 4x 5x próbáltam mire tetszett igazán. A problémám inkább az hogy gyengusz még így is kicsit és mondják hogy jobban kéne menjen. Lehet nem jók már a csúcsok a kocsiban, azokat lehet cserélnem kell és lehet hogy utána már nem is lenne problémám az erő viszonyokkal. Másra nem tudok gondolni turbo nyomásom meg van nem fúj ki sehol, hibát nem jelezz már csak a csúcsok maradtak.
Naplózva
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8177 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:12:48 »
Hali!
Lehet hogy hülyességet kérdezek , de nem találom a tank elött az üa. szivattyut!
lehetséges hogy ninccs benne?vagy a szintjelzövel eggyütt van?
(2002 , 2.0 tddi 90le )
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8178 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:20:22 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.03 kedd, 19:12:48
Hali!
Lehet hogy hülyességet kérdezek , de nem találom a tank elött az üa. szivattyut!
lehetséges hogy ninccs benne?vagy a szintjelzövel eggyütt van?
(2002 , 2.0 tddi 90le )
Szia!
A 90 lovasokba nem került AC pumpa.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8179 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:29:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 14:15:49
Elkelt a talin
jah,László!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8180 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:32:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.03 kedd, 16:23:09
Szép? Kaposvár? Guen,te mikor laktál errefelé?...
Nem a városok szépek hanem a vidék
Egyébként sajnos nem laktam ott soha pedig jobban tetszik mint pest környéke... Apám gödrei születésű volt rokonok meg ott maradtak azon a környéken(gödre, sásd, kaposvár, szentbalázs, pécs) de ne offoljunk itten
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8181 Dátum:
2012.07.03 kedd, 20:18:16 »
Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8182 Dátum:
2012.07.03 kedd, 20:26:55 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.03 kedd, 20:18:16
Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
sztem igen... benzinesnél erősen érezhető volt a lyukas kipufogó
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8183 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:57:08 »
Üdv mindenkinek
Ismét kérdéssel fordulok hozzátok
Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .
Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8184 Dátum:
2012.07.03 kedd, 22:07:20 »
Idézetet írta: hcsabi - 2012.07.03 kedd, 21:57:08
Üdv mindenkinek
Ismét kérdéssel fordulok hozzátok
Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .
Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.
Nem tudom hogy beállhat e a generátor de de ha igen akkor valószínű azon csúszik az ékszíj és azért van égett szag plusz ezért világít a töltés jelző lámpa. Ha jobb oldalt leszeded a kereket és mögötte a kerékjárati ívet akkor látni fogod és meg tudod nézni hogy pontosan mi is a probléma forrása. Kiszedéshez szerintem lehet meg kell mozdítani is a blokkot vagy aknáról kell kiszedni.
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8185 Dátum:
2012.07.03 kedd, 22:24:26 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.03 kedd, 22:07:20
Nem tudom hogy beállhat e a generátor de de ha igen akkor valószínű azon csúszik az ékszíj és azért van égett szag plusz ezért világít a töltés jelző lámpa. Ha jobb oldalt leszeded a kereket és mögötte a kerékjárati ívet akkor látni fogod és meg tudod nézni hogy pontosan mi is a probléma forrása. Kiszedéshez szerintem lehet meg kell mozdítani is a blokkot vagy aknáról kell kiszedni.
hát én is arra gyanakodtam hogy áll a generátor mert olyan hülyén ugrált a szíj de nekinyomtam a csavarhúzót és forog mert szemre olyan mintha állna de az biztosan forog .
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8186 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:22:50 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.03 kedd, 20:18:16
Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
Én most cseréltem a múlt héten, mert ott lyukadt ki a szövet résznél. Azóta mintha közvetlenebb lenne gázadásra, és fürgébb is.
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8187 Dátum:
2012.07.04 szerda, 17:04:15 »
Idézetet írta: hcsabi - 2012.07.03 kedd, 21:57:08
Üdv mindenkinek
Ismét kérdéssel fordulok hozzátok
Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .
Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.
Leírom mi volt a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen adtak egy másikat felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt .
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8188 Dátum:
2012.07.04 szerda, 18:50:57 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.03 kedd, 19:20:22
Szia!
A 90 lovasokba nem került AC pumpa.
köszi! akkor nem én voltam a hülye!a szerelő azt mondta a szintjelzővel együtt van!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8189 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:27:48 »
üdv!
le akarom fényeztetni a lököseimet hogy lehet leszedni őket hamar gyorsan? mondom rákérdezek mielött nekiállok darabokra szedni az autót:) 2001 es kombiról van szó. mindkét lököst le akarom venni! köszi a segitséget.
jah még valami: mennyit eszik nektek városban a gép? mondjuk klima nélkül mert szinte sosem klimázom városban. normál értelmes közlekedéssel nem raccingolva. ugy veszem észre 6.5 a vége. ennél lejjebb már nem megy. már minden megvan amit terveztem (EGR OFF katalizátor OFF felnigörgőzés futóműállitás.) hosszu uton minimálisat járok ugy 5 liternek tűnik. egyébként abszolut reális ekkora autótól csak kiváncsi vagyok mások adataira is!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8190 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:42:01 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.03 kedd, 20:18:16
Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
Nem lehet, a bazi nagy melegtől van teljesítmény vesztés, a turbós autókat ez fokozottan érinti.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8191 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:23:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.04 szerda, 20:42:01
Nem lehet, a bazi nagy melegtől van teljesítmény vesztés, a turbós autókat ez fokozottan érinti.
Ok, ezt majd megdumáljuk!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8192 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:40:23 »
Idézetet írta: henki - 2012.07.04 szerda, 20:27:48
üdv!
le akarom fényeztetni a lököseimet hogy lehet leszedni őket hamar gyorsan? mondom rákérdezek mielött nekiállok darabokra szedni az autót:) 2001 es kombiról van szó. mindkét lököst le akarom venni! köszi a segitséget.
jah még valami: mennyit eszik nektek városban a gép? mondjuk klima nélkül mert szinte sosem klimázom városban. normál értelmes közlekedéssel nem raccingolva. ugy veszem észre 6.5 a vége. ennél lejjebb már nem megy. már minden megvan amit terveztem (EGR OFF katalizátor OFF felnigörgőzés futóműállitás.) hosszu uton minimálisat járok ugy 5 liternek tűnik. egyébként abszolut reális ekkora autótól csak kiváncsi vagyok mások adataira is!
Most cserélünk termosztátokat (vmelyik behalt, v mind2), hűtőfolyadékot, meg olajat is. Akkor kíváncsi leszek, h beáll-e nekem is ilyen fogyira, mert nekem hosszú úton 5,8 és 6.2 között szokott enni (90-110 es tempó), városban szinte csak rövidtávon 2-6km-en használom, ott 10 körül van. Szerintem ez bazi sok, ezért is írtam, h kiváncsi vagyok a termosztát csere utáni adatokra. Szerintem a Te fogyid jó.
Lökös: hátsót még nem vettem le, elsőt már párszor igen. Első adja magát, ha van, motorvédő burkolat le, doblemezek lökös felénél csavarok ki, lámpák ki, hűtőmaszk le. A lámpák mögött a sárvédő vízszintes peremén van 3db ponthegesztéssel rögzített henger alakú anya, amit papagájfogóval v amivel hozzáférsz jól meg kell szorítani,fogni, és alulról ki kell csavarni a csavarokat. Ha elforog az anya, szívás, az a szharabbik meló. Én ráspollyal csiszoltam sarkosra a hengeres anyákat, úgy nagy nehezen meg tudtam vhogy fogni, és akkor sem tudtam kicsavarni belőle a csavart, hanem eltörött. A 6db csavarból össz 2 jött ki, a többi letörött. Ha ezzel megvagy, a lámpa alatt van egy kisebb,vékonyabb és egy nagyobb,vastagabb lemez, azt lazítod, lökös kicsit leemel, külső hőmérő kiakaszt, első ködlámák csatija széthúz. Röviden ennyi. Jó melót!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8193 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:47:30 »
Kocsi darabokban....
váltócsere projekt elindult, turbó kivéve...jövő héten lessz csak késsz időhiány miatt...
plussz valahol folyik a gázolaj a kocsiból valószinűleg...az is öröm lessz megkeresni...
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8194 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:09:30 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.04 szerda, 21:40:23
Most cserélünk termosztátokat (vmelyik behalt, v mind2), hűtőfolyadékot, meg olajat is. Akkor kíváncsi leszek, h beáll-e nekem is ilyen fogyira, mert nekem hosszú úton 5,8 és 6.2 között szokott enni (90-110 es tempó), városban szinte csak rövidtávon 2-6km-en használom, ott 10 körül van. Szerintem ez bazi sok, ezért is írtam, h kiváncsi vagyok a termosztát csere utáni adatokra. Szerintem a Te fogyid jó.
Lökös: hátsót még nem vettem le, elsőt már párszor igen. Első adja magát, ha van, motorvédő burkolat le, doblemezek lökös felénél csavarok ki, lámpák ki, hűtőmaszk le. A lámpák mögött a sárvédő vízszintes peremén van 3db ponthegesztéssel rögzített henger alakú anya, amit papagájfogóval v amivel hozzáférsz jól meg kell szorítani,fogni, és alulról ki kell csavarni a csavarokat. Ha elforog az anya, szívás, az a szharabbik meló. Én ráspollyal csiszoltam sarkosra a hengeres anyákat, úgy nagy nehezen meg tudtam vhogy fogni, és akkor sem tudtam kicsavarni belőle a csavart, hanem eltörött. A 6db csavarból össz 2 jött ki, a többi letörött. Ha ezzel megvagy, a lámpa alatt van egy kisebb,vékonyabb és egy nagyobb,vastagabb lemez, azt lazítod, lökös kicsit leemel, külső hőmérő kiakaszt, első ködlámák csatija széthúz. Röviden ennyi. Jó melót!
Akkor én csendben maradok azt hittem nekem eszik sokat a nagy melegben kis távon városból városba evett ilyen 6.3 at nagy gyorsításokkal.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8195 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 16:10:13 »
spritmonitor-on meg lehet nezni miket eszik egy Mondeo. Egesz korrekt adatbazis!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8196 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 16:33:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.04 szerda, 21:47:30
Kocsi darabokban....
váltócsere projekt elindult, turbó kivéve...jövő héten lessz csak késsz időhiány miatt...
plussz valahol folyik a gázolaj a kocsiból valószinűleg...az is öröm lessz megkeresni...
Kedves Bunyek!
Gondolj a tudatlanokra mint én is.
Ne feledkezz meg a fotók készitéséről a projekt során.
Fáradozásod előre is köszönöm a többség nevében. Sok sikert a projekthez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 16:36:02 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8197 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 21:19:26 »
Idézetet írta: László - 2012.07.05 csütörtök, 16:33:28
Kedves Bunyek!
Gondolj a tudatlanokra mint én is.
Ne feledkezz meg a fotók készitéséről a projekt során.
Fáradozásod előre is köszönöm a többség nevében. Sok sikert a projekthez.
Tisztelettel László!
hát öööööö....a 6-os váltó már fennt van, de képeket nem csináltam...féltengely még kint van komplett,váltókulissza, motor billeg a tartókon, meg kivan pakolva a turbó csövezés..turbó is kivan szedve ma azt szedtem darabokra....nem volt időm fotózni, meg eszembe se jutott...
A hétre ennyi,jövő héten folyt köv...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8198 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 02:13:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.05 csütörtök, 21:19:26
hát öööööö....a 6-os váltó már fennt van, de képeket nem csináltam...féltengely még kint van komplett,váltókulissza, motor billeg a tartókon, meg kivan pakolva a turbó csövezés..turbó is kivan szedve ma azt szedtem darabokra....nem volt időm fotózni, meg eszembe se jutott...
A hétre ennyi,jövő héten folyt köv...
én csináltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
6-os váltó
«
Új hozzászólás #8199 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 11:19:57 »
Apropó 6-os váltó...
Szerintetek mennyire éri meg 6-osra cserélni a váltót egy 10 éves autóban ha pár év múlva lecserélném
Úgy értem a fogyasztásbeli különbség mikor térülhet meg? (városon kívül - ha megyek - gyakran járok autópályán, ahol tudna érvényesülni a 6. fokozat)
Itt jegyzem meg azt is, hogy
GinJoy-nak hála
az EGéR szelep kiiktatva 1 hete
Remélem javít valamit a paripámon a dolog, mert kicsit kifújt korábban az illesztés mellett.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 11:36:19 írta csehors
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ