Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113404 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8250 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 21:21:41 »
gyári vgt-s, maf-fal szerelt autón hogy oldható meg a nyomásemelés?? map-ot átvágni egy ellenállással??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8251 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:04:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 21:21:41
gyári vgt-s, maf-fal szerelt autón hogy oldható meg a nyomásemelés?? map-ot átvágni egy ellenállással??
rövidited a geon a kart....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8252 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:07:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:04:57
rövidited a geon a kart....
emelkedni nem fog.hamarabb tölt.
nagyobb nyomashoz a mapot kell módosítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8253 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:08:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.16 hétfő, 22:07:44
emelkedni nem fog.hamarabb tölt.
nagyobb nyomashoz a mapot kell módosítani.
ez nem igaz...MAP egy érzékelő, nem állit elő nyomást...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 22:12:02 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8254 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:12:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:08:53
ez nem igaz...
pedig de.az ecu nem engedi 1,5bar fölé.bárhová tekered ,annál nem lesz több.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8255 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:14:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:08:53
ez nem igaz...MAP egy érzékelő, nem állit elő nyomást...
az korlátozza a lehetőséget.a nyomasjel megváltoztatasaval lehet a tényleges nyomást emelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8256 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:18:17 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.16 hétfő, 22:14:16
az korlátozza a lehetőséget.a nyomasjel megváltoztatasaval lehet a tényleges nyomást emelni.
pedig de...nyomást a geokar röviditéssel tudsz növelni a turbón...a MAP szenzor meg egy érzékelő ha túl sok a nyomás akkor az ECU elveszi a kaját.
amugy a légkörin kivül ami 0,9 kb 2,5-bar-os a MAP TDDI-ben...amit gyári turbóval igen nehéz elérni főleg tartósan, elég hamar lehullana...és akkor is elveszi a kaját....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8257 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:24:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:18:17
pedig de...nyomást a geokar röviditéssel tudsz növelni a turbón...a MAP szenzor meg egy érzékelő ha túl sok a nyomás akkor az ECU elveszi a kaját.
amugy a légkörin kivül ami 0,9 kb 2,5-bar-os a MAP TDDI-ben...amit gyári turbóval igen nehéz elérni főleg tartósan, elég hamar lehullana...és akkor is elveszi a kaját....
bármilyen rövidre állítod a rudazatot,nem lesz a nyomasod sosem 1,5barnal nagyobb(+1 a légköri)az eredeti mappal.
már túl vagyok ezen a kiserleten!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8258 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 22:46:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.16 hétfő, 22:24:37
bármilyen rövidre állítod a rudazatot,nem lesz a nyomasod sosem 1,5barnal nagyobb(+1 a légköri)az eredeti mappal.
már túl vagyok ezen a kiserleten!
pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 22:47:47 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8259 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:00:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:46:02
pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
ha átrakom nyomásos labdára, akkor nem fog betiltani?? mert nekem az lenne a legegyszerűbb.
nektek holt tilt be gyárilag?? nekem nem forog többet 4800-nál az új, ott megáll, mint a szög
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8260 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:06:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 23:00:31
ha átrakom nyomásos labdára, akkor nem fog betiltani?? mert nekem az lenne a legegyszerűbb.
nektek holt tilt be gyárilag?? nekem nem forog többet 4800-nál az új, ott megáll, mint a szög
mi tiltana be? vákumcsőbe egy csavar azt félredobod....
Aki megvette a fix turbómat övé is vgt volt eredetileg, mostmár fix.
Nem tilt be csak hiába nyomom nem megy jobban...ennyi...hibakód,lámpa ilyenek nincsenek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8261 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:08:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 23:06:19
mi tiltana be? vákumcsőbe egy csavar azt félredobod....
Aki megvette a fix turbómat övé is vgt volt eredetileg, mostmár fix.
Nem tilt be csak hiába nyomom nem megy jobban...ennyi...hibakód,lámpa ilyenek nincsenek...
úgy értettem, hogy hol veszi el az anyagot. pl ha 2-esben elhúzom, akkor 4800-nál nem forog többet és érezhetően eltűnik az erő
csak azért kérdezem, mert az kombi az simán leforog 5000-ig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8262 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:11:24 »
jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8263 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:16:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 23:11:24
jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...
Kapcsold ki... nyomod a gombot pár másodpercig, amíg a lámpa égve nem marad.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8264 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:17:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.16 hétfő, 23:16:33
Kapcsold ki... nyomod a gombot pár másodpercig, amíg a lámpa égve nem marad.
milyen gombot?? nincs csak csomagtérnyitó gombom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8265 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:19:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 23:17:48
milyen gombot?? nincs csak csomagtérnyitó gombom
ESP gombot. Ha az nincs, kipörgésgátló sincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8266 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 23:22:25 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.16 hétfő, 23:19:28
ESP gombot. Ha az nincs, kipörgésgátló sincs.
lehet csak gomb nincs, mert kivették és van benne csati hátul...hnap megnézem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8267 Dátum:
2012.07.17 kedd, 08:07:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 23:08:53
úgy értettem, hogy hol veszi el az anyagot. pl ha 2-esben elhúzom, akkor 4800-nál nem forog többet és érezhetően eltűnik az erő
csak azért kérdezem, mert az kombi az simán leforog 5000-ig
nálam elmegy a nyomás 2 bar fölé(tényleges szivócsővél) akkor nyomom a gáz és nem gyorsul jobban, visszaveszek picit és gyorsul tovább..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8268 Dátum:
2012.07.17 kedd, 09:22:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.16 hétfő, 22:46:02
pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
alapvetően jól mondod!
maga az ecu veszi el a vákuum szelep jelét,amikor eléri a masfelbart.azért,mert a map jele alapján szabályoz.tehát bárhová tekered a rudazatot,a valós nyomasnal lekapcsolja a vakumot.ezért szokták az elvetemultek elotet ellenállással átverni a map jelét.a tényleges 1.5barnal az ecu csak mondjuk 1barnak megfelelő jelét kap.ezért,ha mered órával,az már 2bar tényleges nyomás lesz.
amúgy szerintem ez nyirjaki leghamarabb a turbo.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.17 kedd, 09:23:53 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8269 Dátum:
2012.07.17 kedd, 10:37:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.16 hétfő, 23:11:24
jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...
Di-be nem volt rendelhető kipörgésgátló. (legalábbis itthon biztosan nem, de gondolom máshol sem nagyon)
Ha 3000RPM nél nem forgatja meg a kereket azzal szvsz ne foglalkozz. Mondjuk én sosem kínoztam a sajátom ezzel, jobban féltem a gumikat, féltengelyt stb, de az is lehet, hogy 3500-4000 kell neki. Mittudomén
Az erő nekem is elfogy 4000 felett valahol, de sosem néztem mi a vége, 2 kezemen meg tudom számolni 4000 fölé is hányszor mentem vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8270 Dátum:
2012.07.17 kedd, 11:42:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.17 kedd, 10:37:09
Di-be nem volt rendelhető kipörgésgátló. (legalábbis itthon biztosan nem, de gondolom máshol sem nagyon)
Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8271 Dátum:
2012.07.17 kedd, 13:11:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.17 kedd, 11:42:51
Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.
bizony az ódi is ezzel készült munkatársam éppen ehhez keres megbízható műhelyt a felújításra ha esetleg valaki tudna egyet...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8272 Dátum:
2012.07.17 kedd, 13:16:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.17 kedd, 09:22:20
alapvetően jól mondod!
maga az ecu veszi el a vákuum szelep jelét,amikor eléri a masfelbart.azért,mert a map jele alapján szabályoz.tehát bárhová tekered a rudazatot,a valós nyomasnal lekapcsolja a vakumot.ezért szokták az elvetemultek elotet ellenállással átverni a map jelét.a tényleges 1.5barnal az ecu csak mondjuk 1barnak megfelelő jelét kap.ezért,ha mered órával,az már 2bar tényleges nyomás lesz.
amúgy szerintem ez nyirjaki leghamarabb a turbo.
Szerintem egyszerűbb berakni egy nagyobb MAP szenzort és ugy rövidre húzni a kart akkor...mert ugye lináris a jel 0-5V-ig csak a nyomás lessz más értelemszerűen és később tiltana...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8273 Dátum:
2012.07.17 kedd, 13:30:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.17 kedd, 13:16:25
Szerintem egyszerűbb berakni egy nagyobb MAP szenzort és ugy rövidre húzni a kart akkor...mert ugye lináris a jel 0-5V-ig csak a nyomás lessz más értelemszerűen és később tiltana...
" ...attól mert beraksz egy
nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8274 Dátum:
2012.07.17 kedd, 14:14:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.17 kedd, 11:42:51
Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.
Melyik? az R5tdi, vagy a korai V6tdi? VP44-lenne bennük?
Amúgy ez egy full elektromos adagoló, szvsz simán megoldható lenne, csakúgy, mint a 2.0 benzin+aut-nál, amit szintén nem értek miért spórolták ki belőle. Ott különösen jól jönne, mert vannak olyan helyzetek, ahol nehezen lehet adagolni a gázt, nem úgy, mint a manuális váltósnál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8275 Dátum:
2012.07.17 kedd, 14:48:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.17 kedd, 14:14:04
Melyik? az R5tdi, vagy a korai V6tdi? VP44-lenne bennük?
Amúgy ez egy full elektromos adagoló, szvsz simán megoldható lenne, csakúgy, mint a 2.0 benzin+aut-nál, amit szintén nem értek miért spórolták ki belőle. Ott különösen jól jönne, mert vannak olyan helyzetek, ahol nehezen lehet adagolni a gázt, nem úgy, mint a manuális váltósnál.
Ez.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/07/17/draga_vs._premium_nyolc_evesen/
Nyilván ez a korai tdi, bár annyira azért nem.
Persze, szerintem is meg lehet csinálni, inkább a kis darabszám miatt nem csinálták meg. Akkor már tudták, hogy jön a tdci, a 2,0i+automatából meg nem adtak el sokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8276 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:29:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.17 kedd, 13:30:02
" ...attól mert beraksz egy
nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani."
Csak ezzel az a baj hogy kéne egy nagyobb tubó, mint az enyém pl ami tud nagyobbat tölteni....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8277 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:30:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.17 kedd, 17:29:34
Csak ezzel az a baj hogy kéne egy nagyobb tubó, mint az enyém pl ami tud nagyobbat tölteni....
igen.Ahhoz meg nagyobb csúcsok és több anyag.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8278 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:31:11 »
Bakker összerakva a kocsi, de kell egy 40-50-es gumicső a turbórendszerbe.....mas se próbáljuk ki...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8279 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:31:32 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.17 kedd, 17:30:34
igen.Ahhoz meg nagyobb csúcsok és több anyag.....
Az megoldható....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8280 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:33:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.17 kedd, 17:31:32
Az megoldható....
Akkor csak ezt kell követnie Zsoltnak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8281 Dátum:
2012.07.17 kedd, 20:31:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.17 kedd, 14:48:34
Ez.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/07/17/draga_vs._premium_nyolc_evesen/
Nyilván ez a korai tdi, bár annyira azért nem.
Persze, szerintem is meg lehet csinálni, inkább a kis darabszám miatt nem csinálták meg. Akkor már tudták, hogy jön a tdci, a 2,0i+automatából meg nem adtak el sokat.
Hát ez nem korai, sőt. a 2.5 tdi-ből a 4. verzió. V6 180 lóval. volt V6 150lóval (betegágy, rakás *** kb) meg a sor 5 tdi-k 115 és 140lóval. Ez a c5 kaszni ráncfelvarrott verziója, ebben a kaszniban nem is volt már más nagy dízel motor. (persze volt 4hengeres tdi 110 és pd 131 lóval)
Igazad lehet, pedig azért van "pár" tddi is, ha meg akar a paraszt, had rendeljen már bele
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8282 Dátum:
2012.07.17 kedd, 20:57:01 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.17 kedd, 20:31:45
Hát ez nem korai, sőt. a 2.5 tdi-ből a 4. verzió. V6 180 lóval. volt V6 150lóval (betegágy, rakás *** kb) meg a sor 5 tdi-k 115 és 140lóval. Ez a c5 kaszni ráncfelvarrott verziója, ebben a kaszniban nem is volt már más nagy dízel motor. (persze volt 4hengeres tdi 110 és pd 131 lóval)
Igazad lehet, pedig azért van "pár" tddi is, ha meg akar a paraszt, had rendeljen már bele
nekem volt A6osom 2,5tdi Quattro Triptronic 180le
...és abban volt kikapcsolható esp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8283 Dátum:
2012.07.17 kedd, 23:25:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.17 kedd, 17:33:08
Akkor csak ezt kell követnie Zsoltnak!
egy bv50 már itthon pihen, az újra is lesz valami nagyobb
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.17 kedd, 23:44:39 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8284 Dátum:
2012.07.18 szerda, 10:47:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.17 kedd, 20:57:01
nekem volt A6osom 2,5tdi Quattro Triptronic 180le
...és abban volt kikapcsolható esp.
Akkor nem értem miért ülsz most egy mondeoban
persze nem is tartozik rám, és nem akarok flame-et, de elfogult vagyok audi ügyben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8285 Dátum:
2012.07.18 szerda, 12:40:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.18 szerda, 10:47:54
Akkor nem értem miért ülsz most egy mondeoban
persze nem is tartozik rám, és nem akarok flame-et, de elfogult vagyok audi ügyben
ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8286 Dátum:
2012.07.18 szerda, 14:43:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.18 szerda, 12:40:19
ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x.
összetörted?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8287 Dátum:
2012.07.18 szerda, 15:11:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.18 szerda, 12:40:19
ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x.
Az üzemanyag fogyasztásra gondolsz? 16L??? az 5 hengeres 2.2 20VT ~300lóval evett ennyit, na jó nem padlógázon, mert akkor határ a csillagos ég
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8288 Dátum:
2012.07.18 szerda, 16:55:22 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.18 szerda, 14:43:55
összetörted?
dehogy.eladtam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8289 Dátum:
2012.07.18 szerda, 16:55:39 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.18 szerda, 15:11:00
Az üzemanyag fogyasztásra gondolsz? 16L??? az 5 hengeres 2.2 20VT ~300lóval evett ennyit, na jó nem padlógázon, mert akkor határ a csillagos ég
nem,mindjárt megkeresem.....
megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.18 szerda, 16:58:55 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8290 Dátum:
2012.07.18 szerda, 19:10:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.18 szerda, 16:55:39
nem,mindjárt megkeresem.....
megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582
szép
Nálam is valahogy így lett mondeo belőle...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8291 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 17:12:33 »
Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit..
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8292 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 17:22:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.19 csütörtök, 17:12:33
Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit..
Azért ez már eléggé hibrid...
Mi lesz a következő amit csinálsz vele?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8293 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 17:36:06 »
nagy akksi be a csomiba es egy par elektromos motor a hatso kerekekre
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8294 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 18:48:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.19 csütörtök, 17:12:33
Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit..
Nekem 60-ról lódul 100 ig. Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8295 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 19:12:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.19 csütörtök, 17:12:33
Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit..
Na gyarapodunk! Grat!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8296 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 19:39:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.19 csütörtök, 18:48:45
Nekem 60-ról lódul 100 ig. Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?
1-5 kb ugyan az.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8297 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 19:41:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.18 szerda, 16:55:39
nem,mindjárt megkeresem.....
megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582
ezen kívül hozzátenném azt, hogy nem néznek ki belőle
szerintem ha 2db a6 állna a ház előtt 2 mondeo helyett, már rég kint lenne nálunk a nav
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8298 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 21:38:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.19 csütörtök, 18:48:45
Nekem 60-ról lódul 100 ig. Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?
Hát kicsit elmentem próbálgatni....3-4-ben alacsony fordulatról is szépen megindul és húz végig...bár a turbót szinte csak feltettük, átalakitottam picit és besincs lőve még...
100-nál 6-ban 1750 alatt van picit a fordulat...nem tudom másnál mennyi...
Teljesen más mint a 5-ös, szerintem ég és föld...jobban tudom húzatni végig és nem fogy el sehol úgy éreztem(turbó belövés nélkül), de kiakarok próbálni egy másik 6-ost is az milyen mert nekem kicsit keménynek tűnik a váltókar járása...vagy az 5-ös volt már kicsit lazább...passz.
kinyomója fényévekkel jobb mint az 5-ösé,ezt már most kijelentem....egyúttal minden ami folyadék leis lett cserélve a kocsiba(hüttő,váltó,fék,kormány,stb)
Ja meg valszeg motor rángatás közben elrottyant a kormányszervó csöve, nagyon boldog voltam, de jobban meglett csinálva mint a gyári végülis...
Petya barátomnak hála....óra pontos azt is néztem....Tetszik nagyon.
1-az vicc sebesség meg rövid, 6-is elég lomhának tűnt picit mondjuk 140-ról lefékeztem 100-ra és utánna gyorsitásnál nem kapkodott...
lehet turbó beállitás után jobb lessz...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8299 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 21:39:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.19 csütörtök, 19:12:24
Na gyarapodunk! Grat!
köszi...meg a segitséget is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ