Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102484 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:44:23 »

..umca umca umca..
"This is NOT Tokio,
This is NOT Madrid
This is NOT Ibiza...
... disz iz VALDANOSSSS"   nyes

Nem röhög...sok volt a nap,pia.. eplus2
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2012.09.14 péntek, 10:01:11 »

Szevasz nekem is ez volt a paripámmal azt mondták a szürke füst vagy az egr miatt van ha meg le van dugózva, akkor meg rossz a porlasztás, kevés a levegő.

Én kipucoltam az EGR szelepet és az üzemanyag rendszert új szűröket raktam be (levegő,gázolajszűrő) meg öntöttem bele PRO-TECH tisztítót és nekem megszűnt a füst és az egyenletlen járás!
talán nálad is hasonló gond van!


Sziasztok!


Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is. worship
[/quote]
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2012.09.14 péntek, 11:40:48 »

Sziasztok!


Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is. worship

Rossz GO szürő, vagy levegős a rendszer(elég lényes a levegőre)...addig olyan mint ha 3 hengerezne mig ki nem dolgozza a levegőt...de pl a visszafolyó ágban a gumi tömités is szétmálik egy idő után és levegősödhet ott is, én ezért cseréltem le tdci szűrősre annó.
GO szűrő csere legyen az első...és ne gagyit.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2012.09.14 péntek, 13:21:01 »

Sziasztok!


Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is. worship
AC pumpa megy rendesen? Mert azzal nem szabadna levegősödni. Lehet, hogy nem megy csak az adagolo szívja az olajat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2012.09.14 péntek, 18:51:44 »

szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2012.09.14 péntek, 19:30:36 »

szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:32:23 »

Nem akarok vitázni de én midig használok motor öblítőt mind a 2db autómba.A TDDI-be már kb 210000km-ert bele én és minden olaj cserekor át öblítettem.313000km van benne óra szerint de még egy százast nyugodtam hozzálehet adni.
Na a turbómnak semmi baja nincs.Csak ezt akartam mondani.

az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:35:55 »

szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
Szia!
Se a TDCi-ben se a TDDi-ben nincs szűrő...a megakadó geó terheli túl, és attól döglik be, amúgy motor élettartamos alkatrész (jó olaj és légszűrő esetén)
Motoröblítő tök felesleges, a mai olajokban annyi a tisztítóadalék kb mint a motoröblítőben, de lehet kicsit több.. vigyor3 baja nem lesz tőle csak a pénzed dobod ki feleslegesen.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:04:56 »

az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!

Mert miért nem szabad? énis átmostam a mostani olajcsere előtt.....szerintem picit halkabb lett(de ha nem az se érdekel  eplus2)
Ja meg ne tegyünk bele 5W40-et se mert akkor aztán hujujujujuj.....Én azt tettem bele most letoltam kb 2000km-t elég durva hegyekben és semmit nem vettem észre ezzel se... nemtudom
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:08:16 »

szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...

focus tdci-ben van ilyen szürő és igen potyognak is a turbók azokról rendesen, de amugy is egy rakás sz@r az a motor.....de psszt nem szabad itt ilyet mondani ám.... ejnye1
Mondeokban nincs szürő...de potyognak itt is a turbók azért...ez van.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:52:17 »

focus tdci-ben van ilyen szürő és igen potyognak is a turbók azokról rendesen, de amugy is egy rakás sz@r az a motor.....de psszt nem szabad itt ilyet mondani ám.... ejnye1
Mondeokban nincs szürő...de potyognak itt is a turbók azért...ez van.
Nem rossz az, csak sok a céges belőlük, azokban meg elfelejtenek a számlán kívül olajat cserélni... szomoru1 aztán nem csoda, hogy széthullik. Talán a legjobb dízel az 1,6-osok közt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2012.09.15 szombat, 07:53:25 »

Köszönöm a válaszokat így már jobban átlátom a dolgot szóval akkor szűrő nincs és alighanem a megakadó geo lapátok vágták haza a turbómat(olaj az előző(fuchs pd tdi olaj) 17 ezret ment a mostani(gyári ford) meg kb 2000-et  mind a kettő kapott metabond olajadalékot). Most kezdésnek akkor szétszed takarít aztán ha már menthetetlen  akkor úgyis itten kérek segítséget hogy mit érdemes. Motorcraft kollégával már tárgyaltam Tőle elég jó árat kaptam, attól a következő amiről tudok már 30k-val drágább...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2012.09.15 szombat, 11:09:16 »

amennyiben idotok engedi, olvassatok vegig ezt

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Oil_-_All_You_Ever_Wanted_To_Know

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2012.09.15 szombat, 15:44:28 »

Mert miért nem szabad? énis átmostam a mostani olajcsere előtt.....szerintem picit halkabb lett(de ha nem az se érdekel  eplus2)
Ja meg ne tegyünk bele 5W40-et se mert akkor aztán hujujujujuj.....Én azt tettem bele most letoltam kb 2000km-t elég durva hegyekben és semmit nem vettem észre ezzel se... nemtudom
Mindenki azt csinál amit akar!

A motoröblítő leold szennyeződéseket-ráégéseket,ami a turbó(persze minden egyéb más-dugattyú csapágyazás,stb) olajzó rendszerét eldugíthatják.A ford,mint gyártó kimondottan tiltja.
A többi az mind szubjektív vélemény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2012.09.15 szombat, 20:45:52 »

Mindenki azt csinál amit akar!

A motoröblítő leold szennyeződéseket-ráégéseket,ami a turbó(persze minden egyéb más-dugattyú csapágyazás,stb) olajzó rendszerét eldugíthatják.A ford,mint gyártó kimondottan tiltja.
A többi az mind szubjektív vélemény.

Hát jólvan akkor..nem győztél meg akkor sem.. wave
Sőt ha előirnak valamit(mint pl FORD) azt nehezen viselem.... eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2012.09.15 szombat, 20:53:30 »

Hát jólvan akkor..nem győztél meg akkor sem.. wave
Sőt ha előirnak valamit(mint pl FORD) azt nehezen viselem.... eplus2
szerintem ha te építenél motorokat, te is előírnál dolgokat. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2012.09.15 szombat, 21:23:29 »

szerintem ha te építenél motorokat, te is előírnál dolgokat. Smiley

Te miről beszélsz? 
Minden nap azt várnám mikor romlik el, mert akkor költesz rá NÁLAM, vagy veszel egy másikat TŐLEM....Tömören majdnem ez a Globalizáció... eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2012.09.15 szombat, 21:32:38 »

Te miről beszélsz? 
Minden nap azt várnám mikor romlik el, mert akkor költesz rá NÁLAM, vagy veszel egy másikat TŐLEM....Tömören majdnem ez a Globalizáció... eplus2
akkor csak az fáj, hogy rossz végén vagy a bránernek?  beka3 vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2012.09.15 szombat, 21:56:37 »

akkor csak az fáj, hogy rossz végén vagy a bránernek?  beka3 vigyor3

Persze.....de az mindenképp megnyugtat hogy te is ott vagy.... eplus2  beka3

Amugy épp az eladáson gondolokdom erősen...de amennyit ráköltöttem meg állapotban van az jár jobban aki megvenné...ergo megint a bráner rossz felén vagyok.... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 21:58:48 írta Bunyek » Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2012.09.15 szombat, 22:06:24 »

Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2012.09.15 szombat, 22:12:03 »

Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
300-, 150-, kb80-, gyári, felújított, bontott, +szerelés
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2012.09.15 szombat, 22:21:36 »

Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?

Múlt héten adtam el 40ért...fgt volt
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
akela
Vendég
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2012.09.15 szombat, 22:26:23 »

Értem,köszi.
Kb. én is hasonló számokra tippeltem.
Akkor most Horvátországot akár le is mondhatja a srác.
Naplózva
csikizsu
Vendég
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 11:30:17 »

Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
Naplózva
csikizsu
Vendég
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 11:32:15 »

Értem,köszi.
Kb. én is hasonló számokra tippeltem.
Akkor most Horvátországot akár le is mondhatja a srác.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 16:44:39 »


 Nem tudja valaki Huh?
 Tddi-ben a turbónál a vákum dobobt melyik vákum szelep vezérli lent a 2-ből ?? Melyik azé ??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 17:27:42 »

Nem tudja valaki Huh?
 Tddi-ben a turbónál a vákum dobobt melyik vákum szelep vezérli lent a 2-ből ?? Melyik azé ??
ha végig követed a csövet akkor gondolom kiderül.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:15:26 »

ha végig követed a csövet akkor gondolom kiderül.
csak szét van szedve mert cserélem őket tdci-t kaptam bele, azt mondták jó bele csak egy kicsit más a vákumcsövei is.
és így nem tudom melyik hogy volt.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:39:43 »

ez igaz ??
turbo beállítása : 3600-3700ra kell felpörgetni,közben a vákumdobra vákumot kell adni-külső ezközzel,és ekkor a mért nyomásnak minimum 1,95barnak kell lennie.A te esetedben ezt csak szakszervízben végezhető el,mert csak ők tudják diagolni az autódat az évjárat alapján..

ezt még Alf írta nekem csak ott lehet, hogy elírta a töltést az sok az 1,9 bar
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:57:20 »

ez igaz ??
turbo beállítása : 3600-3700ra kell felpörgetni,közben a vákumdobra vákumot kell adni-külső ezközzel,és ekkor a mért nyomásnak minimum 1,95barnak kell lennie.A te esetedben ezt csak szakszervízben végezhető el,mert csak ők tudják diagolni az autódat az évjárat alapján..

ezt még Alf írta nekem csak ott lehet, hogy elírta a töltést az sok az 1,9 bar
Ez TIS szerinti javítási metódus!Nemhogy igaz,ez az egyetlen módszer! nyes
az 1,9bar a diaggal mért légköri nyomással együtt mért érték,tehát a töltőnyomás olyankor a mindenkori 1 barhoz képest +0.9barral több! Wink
A maximum egy mk3 tdci motornál 2,5bar-vagyis 1+ 1,5! smile

Ja,és diaggal csak szakszervízben,kivéve ha nem építesz ki egy nyomásmérő pontot a levegőrendszerben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5049.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 20:00:00 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:10:19 »

Ez TIS szerinti javítási metódus!Nemhogy igaz,ez az egyetlen módszer! nyes
az 1,9bar a diaggal mért légköri nyomással együtt mért érték,tehát a töltőnyomás olyankor a mindenkori 1 barhoz képest +0.9barral több! Wink
A maximum egy mk3 tdci motornál 2,5bar-vagyis 1+ 1,5! smile

Ja,és diaggal csak szakszervízben,kivéve ha nem építesz ki egy nyomásmérő pontot a levegőrendszerben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5049.0

de van kiépítve mérési pontom a szivosoron, felkötöm a vákum dob karját fixre, motort felpörgetem 3600-ra és mennyit kell mérnem még1szer??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:18:35 »

de van kiépítve mérési pontom a szivosoron, felkötöm a vákum dob karját fixre, motort felpörgetem 3600-ra és mennyit kell mérnem még1szer??
az óra szerint 0,95bart!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:42:55 »

az óra szerint 0,95bart!

  köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 12:01:35 »

csak szét van szedve mert cserélem őket tdci-t kaptam bele, azt mondták jó bele csak egy kicsit más a vákumcsövei is.
és így nem tudom melyik hogy volt.

zöld festékpötty van a turbo vákuumszelepén, egr-én nincs  integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 16:27:55 »

zöld festékpötty van a turbo vákuumszelepén, egr-én nincs  integet2

 köszönöm
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 07:39:31 »

Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 07:55:24 »

Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 0.3 dcl is sok. Ezek a motorok alig, vagy egyáltalán nem eszik az olajat. Én egy 2005 januári kiadásu 2.0 TDCI 115 LE gépet használok, és olaj cserétől olaj cseréig nem kell után tölteni.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 09:28:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 0.3 dcl is sok. Ezek a motorok alig, vagy egyáltalán nem eszik az olajat. Én egy 2005 januári kiadásu 2.0 TDCI 115 LE gépet használok, és olaj cserétől olaj cseréig nem kell után tölteni.
Tisztelettel László! worship

Nekem sem
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 14:47:00 »

nalam se eszik a 90 lovas olajat.meg kellene nezni a kezikonyvben hogy van-e errol informacio.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 15:34:45 »

Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?

Nekem 115le tddi van 20000km es periódusban cserélem az olajat, eddig olaj fogyasztás nem volt ki bírja a 20000km t.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 19:29:15 »

adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi vigyor3

a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.

gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 20:11:04 »

adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi vigyor3

a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.

gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz?? vigyor3
valószínűleg.építs be egy nyomásmérőt,azonnal kiderül!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:11:57 »

adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi vigyor3

a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.

gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz?? vigyor3

Igaz nekem fix turbom van de nekem is lehet hallani a turbonak kis hangot ilyen 100nál de nekem ez az erőtlenség a csúcsok miatt volt. Mióta lett bele téve 4 bontott csúcs meg táltosodott és lehet érezni a chippet is. 2500 alatt mintha nem is nyomott volna a turbo és ha gázt nyomtam még inkább meg torpant ha kicsit forgattam és úgy indultam el akkor is meg torpanva indult meg.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:22:15 »

Igaz nekem fix turbom van de nekem is lehet hallani a turbonak kis hangot ilyen 100nál de nekem ez az erőtlenség a csúcsok miatt volt. Mióta lett bele téve 4 bontott csúcs meg táltosodott és lehet érezni a chippet is. 2500 alatt mintha nem is nyomott volna a turbo és ha gázt nyomtam még inkább meg torpant ha kicsit forgattam és úgy indultam el akkor is meg torpanva indult meg.

 taps
fogyasztásod hogy alakul azóta?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2012.09.25 kedd, 00:10:28 »

Mikor nem működik a digitklímánál a klima fűtésnél?
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2012.09.25 kedd, 16:23:59 »

taps
fogyasztásod hogy alakul azóta?

5.2-5.5  vigyor3 nyes a computer is kevesebbet mutat. Úgyhogy teljesen megvagyok elégedve! Köszi a segítséget!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2012.09.25 kedd, 20:37:09 »

5.2-5.5  vigyor3 nyes a computer is kevesebbet mutat. Úgyhogy teljesen megvagyok elégedve! Köszi a segítséget!

Az már jó  eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2012.09.25 kedd, 21:10:28 »

Mikor nem működik a digitklímánál a klima fűtésnél?
nyáron.télen meg 5fok alatt nem kapcsol be a kompresszor.kivéve a paratlanito funkciót akinek van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2012.09.25 kedd, 23:31:40 »

Egy is segítség kéne: Kuplungpedál rázkódik mikor gázt adok és dadog, rángat néha az autó , ja és csörög csattog akkor mi lehet a probléma?

Válaszotokat köszönöm!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2012.09.26 szerda, 00:33:05 »

Egy is segítség kéne: Kuplungpedál rázkódik mikor gázt adok és dadog, rángat néha az autó , ja és csörög csattog akkor mi lehet a probléma?

Válaszotokat köszönöm!

Talán lendkerék...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.