Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
165
166
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
178
179
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113452 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8550 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 21:44:23 »
Idézetet írta: Victore - 2012.09.13 csütörtök, 15:12:41
..umca umca umca..
"This is NOT Tokio,
This is NOT Madrid
This is NOT Ibiza...
... disz iz VALDANOSSSS"
Nem röhög...sok volt a nap,pia..
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8551 Dátum:
2012.09.14 péntek, 10:01:11 »
Szevasz nekem is ez volt a paripámmal azt mondták a szürke füst vagy az egr miatt van ha meg le van dugózva, akkor meg rossz a porlasztás, kevés a levegő.
Én kipucoltam az EGR szelepet és az üzemanyag rendszert új szűröket raktam be (levegő,gázolajszűrő) meg öntöttem bele PRO-TECH tisztítót és nekem megszűnt a füst és az egyenletlen járás!
talán nálad is hasonló gond van!
Sziasztok!
Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is.
[/quote]
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8552 Dátum:
2012.09.14 péntek, 11:40:48 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.09.13 csütörtök, 13:19:15
Sziasztok!
Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is.
Rossz GO szürő, vagy levegős a rendszer(elég lényes a levegőre)...addig olyan mint ha 3 hengerezne mig ki nem dolgozza a levegőt...de pl a visszafolyó ágban a gumi tömités is szétmálik egy idő után és levegősödhet ott is, én ezért cseréltem le tdci szűrősre annó.
GO szűrő csere legyen az első...és ne gagyit.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8553 Dátum:
2012.09.14 péntek, 13:21:01 »
Idézetet írta: gox2 - 2012.09.13 csütörtök, 13:19:15
Sziasztok!
Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is.
AC pumpa megy rendesen? Mert azzal nem szabadna levegősödni. Lehet, hogy nem megy csak az adagolo szívja az olajat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8554 Dátum:
2012.09.14 péntek, 18:51:44 »
szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8555 Dátum:
2012.09.14 péntek, 19:30:36 »
Idézetet írta: Guen - 2012.09.14 péntek, 18:51:44
szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8556 Dátum:
2012.09.14 péntek, 20:32:23 »
Nem akarok vitázni de én midig használok motor öblítőt mind a 2db autómba.A TDDI-be már kb 210000km-ert bele én és minden olaj cserekor át öblítettem.313000km van benne óra szerint de még egy százast nyugodtam hozzálehet adni.
Na a turbómnak semmi baja nincs.Csak ezt akartam mondani.
Idézetet írta: alf - 2012.09.14 péntek, 19:30:36
az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8557 Dátum:
2012.09.14 péntek, 20:35:55 »
Idézetet írta: Guen - 2012.09.14 péntek, 18:51:44
szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
Szia!
Se a TDCi-ben se a TDDi-ben nincs szűrő...a megakadó geó terheli túl, és attól döglik be, amúgy motor élettartamos alkatrész (jó olaj és légszűrő esetén)
Motoröblítő tök felesleges, a mai olajokban annyi a tisztítóadalék kb mint a motoröblítőben, de lehet kicsit több..
baja nem lesz tőle csak a pénzed dobod ki feleslegesen.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8558 Dátum:
2012.09.14 péntek, 21:04:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.14 péntek, 19:30:36
az biztos,hogy turbós autóba nem szabad öblítőt tenni olajcserekor!
Mert miért nem szabad? énis átmostam a mostani olajcsere előtt.....szerintem picit halkabb lett(de ha nem az se érdekel
)
Ja meg ne tegyünk bele 5W40-et se mert akkor aztán hujujujujuj.....Én azt tettem bele most letoltam kb 2000km-t elég durva hegyekben és semmit nem vettem észre ezzel se...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8559 Dátum:
2012.09.14 péntek, 21:08:16 »
Idézetet írta: Guen - 2012.09.14 péntek, 18:51:44
szakik! Egyszer már feltettem a kérdést akkor talán nem érkezett válasz így megkérdezném még1*. Szóval turbó csere előtt állok és mivel egy turbó elméletileg nem egy bonyolult szerkezet jobbára csak olaj kell neki így gondolom az enyémnek is ez lehetett a veszte, persze nem biztos. Olvastam egy cikket abban azt írták hogy a tdci-ben van a turbóra menő olajágban egy szűrő ami hajlamos eldugulni és ez ugye nem tesz jót a turbónak. TDDI esetében is létezik ilyen? Legutóbbi olajcserekor raktam bele wynns motoröblítőt is, lehet hogy ez tett be neki? Már csak azért hogy ne kövessem el még1* ugyanazt a hibát. Hidegen hajtva illetve hajtás után azonnal leállítva az elmúlt ~20 ezer km alatt amióta nálam van biztos nem volt. Így nem sok ötletem van hogy mitől is haldoklik. Erő még van csak üzem meleg motornál leállításkor lehet hallani ahogy leáll a turbó néha csak forgást néha kicsit reszelősebb forgást...
focus tdci-ben van ilyen szürő és igen potyognak is a turbók azokról rendesen, de amugy is egy rakás sz@r az a motor.....de psszt nem szabad itt ilyet mondani ám....
Mondeokban nincs szürő...de potyognak itt is a turbók azért...ez van.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8560 Dátum:
2012.09.14 péntek, 21:52:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.14 péntek, 21:08:16
focus tdci-ben van ilyen szürő és igen potyognak is a turbók azokról rendesen, de amugy is egy rakás sz@r az a motor.....de psszt nem szabad itt ilyet mondani ám....
Mondeokban nincs szürő...de potyognak itt is a turbók azért...ez van.
Nem rossz az, csak sok a céges belőlük, azokban meg elfelejtenek a számlán kívül olajat cserélni...
aztán nem csoda, hogy széthullik. Talán a legjobb dízel az 1,6-osok közt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8561 Dátum:
2012.09.15 szombat, 07:53:25 »
Köszönöm a válaszokat így már jobban átlátom a dolgot szóval akkor szűrő nincs és alighanem a megakadó geo lapátok vágták haza a turbómat(olaj az előző(fuchs pd tdi olaj) 17 ezret ment a mostani(gyári ford) meg kb 2000-et mind a kettő kapott metabond olajadalékot). Most kezdésnek akkor szétszed takarít aztán ha már menthetetlen akkor úgyis itten kérek segítséget hogy mit érdemes. Motorcraft kollégával már tárgyaltam Tőle elég jó árat kaptam, attól a következő amiről tudok már 30k-val drágább...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8562 Dátum:
2012.09.15 szombat, 11:09:16 »
amennyiben idotok engedi, olvassatok vegig ezt
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Oil_-_All_You_Ever_Wanted_To_Know
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8563 Dátum:
2012.09.15 szombat, 15:44:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.14 péntek, 21:04:56
Mert miért nem szabad? énis átmostam a mostani olajcsere előtt.....szerintem picit halkabb lett(de ha nem az se érdekel
)
Ja meg ne tegyünk bele 5W40-et se mert akkor aztán hujujujujuj.....Én azt tettem bele most letoltam kb 2000km-t elég durva hegyekben és semmit nem vettem észre ezzel se...
Mindenki azt csinál amit akar!
A motoröblítő leold szennyeződéseket-ráégéseket,ami a turbó(persze minden egyéb más-dugattyú csapágyazás,stb) olajzó rendszerét eldugíthatják.A ford,mint gyártó kimondottan tiltja.
A többi az mind szubjektív vélemény.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8564 Dátum:
2012.09.15 szombat, 20:45:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.15 szombat, 15:44:28
Mindenki azt csinál amit akar!
A motoröblítő leold szennyeződéseket-ráégéseket,ami a turbó(persze minden egyéb más-dugattyú csapágyazás,stb) olajzó rendszerét eldugíthatják.A ford,mint gyártó kimondottan tiltja.
A többi az mind szubjektív vélemény.
Hát jólvan akkor..nem győztél meg akkor sem..
Sőt ha előirnak valamit(mint pl FORD) azt nehezen viselem....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8565 Dátum:
2012.09.15 szombat, 20:53:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.15 szombat, 20:45:52
Hát jólvan akkor..nem győztél meg akkor sem..
Sőt ha előirnak valamit(mint pl FORD) azt nehezen viselem....
szerintem ha te építenél motorokat, te is előírnál dolgokat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8566 Dátum:
2012.09.15 szombat, 21:23:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.15 szombat, 20:53:30
szerintem ha te építenél motorokat, te is előírnál dolgokat.
Te miről beszélsz?
Minden nap azt várnám mikor romlik el, mert akkor költesz rá NÁLAM, vagy veszel egy másikat TŐLEM....Tömören majdnem ez a Globalizáció...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8567 Dátum:
2012.09.15 szombat, 21:32:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.15 szombat, 21:23:29
Te miről beszélsz?
Minden nap azt várnám mikor romlik el, mert akkor költesz rá NÁLAM, vagy veszel egy másikat TŐLEM....Tömören majdnem ez a Globalizáció...
akkor csak az fáj, hogy rossz végén vagy a bránernek?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8568 Dátum:
2012.09.15 szombat, 21:56:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.15 szombat, 21:32:38
akkor csak az fáj, hogy rossz végén vagy a bránernek?
Persze.....de az mindenképp megnyugtat hogy te is ott vagy....
Amugy épp az eladáson gondolokdom erősen...de amennyit ráköltöttem meg állapotban van az jár jobban aki megvenné...ergo megint a bráner rossz felén vagyok....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 21:58:48 írta Bunyek
»
Naplózva
akela
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8569 Dátum:
2012.09.15 szombat, 22:06:24 »
Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8570 Dátum:
2012.09.15 szombat, 22:12:03 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.15 szombat, 22:06:24
Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
300-, 150-, kb80-, gyári, felújított, bontott, +szerelés
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8571 Dátum:
2012.09.15 szombat, 22:21:36 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.15 szombat, 22:06:24
Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
Múlt héten adtam el 40ért...fgt volt
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
akela
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8572 Dátum:
2012.09.15 szombat, 22:26:23 »
Értem,köszi.
Kb. én is hasonló számokra tippeltem.
Akkor most Horvátországot akár le is mondhatja a srác.
Naplózva
csikizsu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8573 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 11:30:17 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.15 szombat, 22:06:24
Sziasztok!
Egyik barátomnak pénteken elhasalt a turbója. (2001-es DI).Akkora füstel volt,hogy nem lehetett látni semmit mögötte.És persze meg is kajálta az olajat.
Kb. mekkora összeget emészt fel egy új turbó?
Naplózva
csikizsu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8574 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 11:32:15 »
Idézetet írta: akela - 2012.09.15 szombat, 22:26:23
Értem,köszi.
Kb. én is hasonló számokra tippeltem.
Akkor most Horvátországot akár le is mondhatja a srác.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8575 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 16:44:39 »
Nem tudja valaki
Tddi-ben a turbónál a vákum dobobt melyik vákum szelep vezérli lent a 2-ből ?? Melyik azé ??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8576 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 17:27:42 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.09.16 vasárnap, 16:44:39
Nem tudja valaki
Tddi-ben a turbónál a vákum dobobt melyik vákum szelep vezérli lent a 2-ből ?? Melyik azé ??
ha végig követed a csövet akkor gondolom kiderül.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8577 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 19:15:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.16 vasárnap, 17:27:42
ha végig követed a csövet akkor gondolom kiderül.
csak szét van szedve mert cserélem őket tdci-t kaptam bele, azt mondták jó bele csak egy kicsit más a vákumcsövei is.
és így nem tudom melyik hogy volt.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8578 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 19:39:43 »
ez igaz ??
turbo beállítása : 3600-3700ra kell felpörgetni,közben a vákumdobra vákumot kell adni-külső ezközzel,és ekkor a mért nyomásnak minimum 1,95barnak kell lennie.A te esetedben ezt csak szakszervízben végezhető el,mert csak ők tudják diagolni az autódat az évjárat alapján..
ezt még Alf írta nekem csak ott lehet, hogy elírta a töltést az sok az 1,9 bar
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8579 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 19:57:20 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.09.16 vasárnap, 19:39:43
ez igaz ??
turbo beállítása : 3600-3700ra kell felpörgetni,közben a vákumdobra vákumot kell adni-külső ezközzel,és ekkor a mért nyomásnak minimum 1,95barnak kell lennie.A te esetedben ezt csak szakszervízben végezhető el,mert csak ők tudják diagolni az autódat az évjárat alapján..
ezt még Alf írta nekem csak ott lehet, hogy elírta a töltést az sok az 1,9 bar
Ez TIS szerinti javítási metódus!Nemhogy igaz,ez az egyetlen módszer!
az 1,9bar a diaggal mért légköri nyomással együtt mért érték,tehát a töltőnyomás olyankor a mindenkori 1 barhoz képest +0.9barral több!
A maximum egy mk3 tdci motornál 2,5bar-vagyis 1+ 1,5!
Ja,és diaggal csak szakszervízben,kivéve ha nem építesz ki egy nyomásmérő pontot a levegőrendszerben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5049.0
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 20:00:00 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8580 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:10:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.16 vasárnap, 19:57:20
Ez TIS szerinti javítási metódus!Nemhogy igaz,ez az egyetlen módszer!
az 1,9bar a diaggal mért légköri nyomással együtt mért érték,tehát a töltőnyomás olyankor a mindenkori 1 barhoz képest +0.9barral több!
A maximum egy mk3 tdci motornál 2,5bar-vagyis 1+ 1,5!
Ja,és diaggal csak szakszervízben,kivéve ha nem építesz ki egy nyomásmérő pontot a levegőrendszerben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5049.0
de van kiépítve mérési pontom a szivosoron, felkötöm a vákum dob karját fixre, motort felpörgetem 3600-ra és mennyit kell mérnem még1szer??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8581 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:18:35 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.09.16 vasárnap, 20:10:19
de van kiépítve mérési pontom a szivosoron, felkötöm a vákum dob karját fixre, motort felpörgetem 3600-ra és mennyit kell mérnem még1szer??
az óra szerint 0,95bart!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8582 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 20:42:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.16 vasárnap, 20:18:35
az óra szerint 0,95bart!
köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8583 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 12:01:35 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.09.16 vasárnap, 19:15:26
csak szét van szedve mert cserélem őket tdci-t kaptam bele, azt mondták jó bele csak egy kicsit más a vákumcsövei is.
és így nem tudom melyik hogy volt.
zöld festékpötty van a turbo vákuumszelepén, egr-én nincs
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8584 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 16:27:55 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.09.17 hétfő, 12:01:35
zöld festékpötty van a turbo vákuumszelepén, egr-én nincs
köszönöm
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8585 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 07:39:31 »
Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8586 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 07:55:24 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.09.24 hétfő, 07:39:31
Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 0.3 dcl is sok. Ezek a motorok alig, vagy egyáltalán nem eszik az olajat. Én egy 2005 januári kiadásu 2.0 TDCI 115 LE gépet használok, és olaj cserétől olaj cseréig nem kell után tölteni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8587 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 09:28:38 »
Idézetet írta: László - 2012.09.24 hétfő, 07:55:24
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 0.3 dcl is sok. Ezek a motorok alig, vagy egyáltalán nem eszik az olajat. Én egy 2005 januári kiadásu 2.0 TDCI 115 LE gépet használok, és olaj cserétől olaj cseréig nem kell után tölteni.
Tisztelettel László!
Nekem sem
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8588 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 14:47:00 »
nalam se eszik a 90 lovas olajat.meg kellene nezni a kezikonyvben hogy van-e errol informacio.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8589 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 15:34:45 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.09.24 hétfő, 07:39:31
Mennyi olajat fogyaszthat egy TDDI motor 10.000 km -en?
Nekem 115le tddi van 20000km es periódusban cserélem az olajat, eddig olaj fogyasztás nem volt ki bírja a 20000km t.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8590 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 19:29:15 »
adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi
a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.
gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8591 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 20:11:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.24 hétfő, 19:29:15
adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi
a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.
gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz??
valószínűleg.építs be egy nyomásmérőt,azonnal kiderül!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8592 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 21:11:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.24 hétfő, 19:29:15
adott egy 115le-s változógeos turboval szerelt tddi
a problémám:
1, hogy 2500 alatt halott, gyorslni alig akar.
2, további erőtlenség, hogy hiába lépek le 4000-nél a gázról nem tekeri a kereket, csak megtorpan.
3, 100-nál szép sivító hangja van a turbonak.
gondolom nem csak le van kormolódva, hanem kuka, igaz??
Igaz nekem fix turbom van de nekem is lehet hallani a turbonak kis hangot ilyen 100nál de nekem ez az erőtlenség a csúcsok miatt volt. Mióta lett bele téve 4 bontott csúcs meg táltosodott és lehet érezni a chippet is. 2500 alatt mintha nem is nyomott volna a turbo és ha gázt nyomtam még inkább meg torpant ha kicsit forgattam és úgy indultam el akkor is meg torpanva indult meg.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8593 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 21:22:15 »
Idézetet írta: turpy - 2012.09.24 hétfő, 21:11:57
Igaz nekem fix turbom van de nekem is lehet hallani a turbonak kis hangot ilyen 100nál de nekem ez az erőtlenség a csúcsok miatt volt. Mióta lett bele téve 4 bontott csúcs meg táltosodott és lehet érezni a chippet is. 2500 alatt mintha nem is nyomott volna a turbo és ha gázt nyomtam még inkább meg torpant ha kicsit forgattam és úgy indultam el akkor is meg torpanva indult meg.
fogyasztásod hogy alakul azóta?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Jym20
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8594 Dátum:
2012.09.25 kedd, 00:10:28 »
Mikor nem működik a digitklímánál a klima fűtésnél?
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8595 Dátum:
2012.09.25 kedd, 16:23:59 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.09.24 hétfő, 21:22:15
fogyasztásod hogy alakul azóta?
5.2-5.5
a computer is kevesebbet mutat. Úgyhogy teljesen megvagyok elégedve! Köszi a segítséget!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8596 Dátum:
2012.09.25 kedd, 20:37:09 »
Idézetet írta: turpy - 2012.09.25 kedd, 16:23:59
5.2-5.5
a computer is kevesebbet mutat. Úgyhogy teljesen megvagyok elégedve! Köszi a segítséget!
Az már jó
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8597 Dátum:
2012.09.25 kedd, 21:10:28 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.09.25 kedd, 00:10:28
Mikor nem működik a digitklímánál a klima fűtésnél?
nyáron.télen meg 5fok alatt nem kapcsol be a kompresszor.kivéve a paratlanito funkciót akinek van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jym20
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8598 Dátum:
2012.09.25 kedd, 23:31:40 »
Egy is segítség kéne: Kuplungpedál rázkódik mikor gázt adok és dadog, rángat néha az autó , ja és csörög csattog akkor mi lehet a probléma?
Válaszotokat köszönöm!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8599 Dátum:
2012.09.26 szerda, 00:33:05 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.09.25 kedd, 23:31:40
Egy is segítség kéne: Kuplungpedál rázkódik mikor gázt adok és dadog, rángat néha az autó , ja és csörög csattog akkor mi lehet a probléma?
Válaszotokat köszönöm!
Talán lendkerék...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
165
166
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
178
179
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ