Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:21:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102610 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8700 Dátum:
2012.10.13 szombat, 06:45:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 22:02:15
hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...
Meglátom hogy áll meg a javítás az elejével, most én kérek egy kis türelmet.... Egy kérdésem van, Neked most ezek az újabbak vannak benne az autóban?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8701 Dátum:
2012.10.13 szombat, 14:14:24 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.10.13 szombat, 06:45:02
Meglátom hogy áll meg a javítás az elejével, most én kérek egy kis türelmet.... Egy kérdésem van, Neked most ezek az újabbak vannak benne az autóban?
nem...gyári van bennt most, visszaadtam azt az egyet a csávónak hogy nem jó....a bosch-al még nem volt gond sehol szerintem.
Ha más nem lessz olyat veszek énis, de ezt leállitom az biztos nem kerek valami ezekkel a csúcsokkal....azt mondta kicserélte ujra de ugyanúgy sz@r az egyik...ezt a meccset még lekell játszanom vele ugyis...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8702 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 09:48:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.12 péntek, 22:05:32
na némi agyalás következik.
1, a kombi. visszajött az adagoló a műhelyből, szerintük hibátlan, ma próbáltam, még mindig rángat
valakinek ötlet, hogy mi lehet a hiba?? hibakód az nincs
gázpedál esetleg??
2, a sedan. ha a légtömeg mérő koszos/***, akkor milyen jelenség van??
senki??
1, változatlan, még mindig rángat
2, próbáltunk bele egy másik maf szenzort, de nem lett jobb, gondolom szhar rajta már teljesen a turbo
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8703 Dátum:
2012.10.19 péntek, 14:19:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.15 hétfő, 09:48:14
senki??
1, változatlan, még mindig rángat
2, próbáltunk bele egy másik maf szenzort, de nem lett jobb, gondolom szhar rajta már teljesen a turbo
-Alapjáraton nem csinálja, csak menet közben?
-Ez most a nem VP44+AC-s kocsid, ugye? üa csövek/tank tiszta? Csúcsok jók?
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8704 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 08:28:17 »
Mk3-hoz 115Le TDDI D6BA motorkoddal valo motoromhoz keresek használható TURBÓT leömlővel vagy nélküle, igazából a turbina ház is elég volna a lapátokkal együtt.
Kinek van eladó??
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8705 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 09:09:33 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.10.22 hétfő, 08:28:17
Mk3-hoz 115Le TDDI D6BA motorkoddal valo motoromhoz keresek használható TURBÓT leömlővel vagy nélküle, igazából a turbina ház is elég volna a lapátokkal együtt.
Kinek van eladó??
Nekem van. A telszámom a hozzászólásom alatt, csörögj rám!
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8706 Dátum:
2012.10.27 szombat, 21:45:30 »
Sziasztok!
Ma főköri termosztátot cseréltem és mikor a kuler csövét szedtem le megdöbbentem. A csőben határozottan vastag olajsarat(ha jól gondolom így mondják) találtam mindenhol.Lerakódott fekete massza. Ennek az lehet az oka, hogy a turbó engedi az olajat? Ebban az esetben nagy a baj? Lehet tenni valami ez ellen?
Köszi!
Joe
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8707 Dátum:
2012.10.27 szombat, 21:59:26 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.10.27 szombat, 21:45:30
Sziasztok!
Ma főköri termosztátot cseréltem és mikor a kuler csövét szedtem le megdöbbentem. A csőben határozottan vastag olajsarat(ha jól gondolom így mondják) találtam mindenhol.Lerakódott fekete massza. Ennek az lehet az oka, hogy a turbó engedi az olajat? Ebban az esetben nagy a baj? Lehet tenni valami ez ellen?
Köszi!
Joe
Dugózd le az EGR-t , pucold ki a turbócsövet, a szívócsonkot és a hengerfejben a szívócsatornát.
Utána le lesz a gond a szívóoldalról.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8708 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:31:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.27 szombat, 21:59:26
Dugózd le az EGR-t , pucold ki a turbócsövet, a szívócsonkot és a hengerfejben a szívócsatornát.
Utána le lesz a gond a szívóoldalról.
Az intercoolert is ki kell pucolni? Az is tele lehet olajjal?
Köszi!
joe
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8709 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:39:12 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.10.28 vasárnap, 07:31:44
Az intercoolert is ki kell pucolni? Az is tele lehet olajjal?
Köszi!
joe
Nem, azt ne bántsd, csak azt a turbócsövet kell tisztítani, ami az egr becsatlakozás után van, mert csak onnantól kormos értelemszerűen.
Intercooler tiszta!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8710 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:41:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.28 vasárnap, 07:39:12
Nem, azt ne bántsd, csak azt a turbócsövet kell tisztítani, ami az egr becsatlakozás után van, mert csak onnantól kormos értelemszerűen.
Intercooler tiszta!
Aha! Világos! Brigeciollal lehet nyugodtan, ugye?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8711 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:45:27 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.10.28 vasárnap, 07:41:21
Aha! Világos! Brigeciollal lehet nyugodtan, ugye?
Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8712 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:52:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.28 vasárnap, 07:45:27
Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.
Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8713 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 07:54:42 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.10.28 vasárnap, 07:52:50
Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.
Köszi a segítséget!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8714 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:58:49 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.10.28 vasárnap, 07:52:50
Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.
Köszi a segítséget!
Mondtam h itt megkapsz minden segítséget, ha bármi gond adódna
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8715 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 16:40:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.28 vasárnap, 07:45:27
Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.28 vasárnap, 07:54:42
Bazz! Este 2kor végeztünk + takarítás nagyjából, kimosakodás, vacsora, fél 4kor feküdtem le. Először eső volt , majd jégeső, 11től pedig hó esett, és ehhez pluszban még k...a nagy szél is fújt.
De szépen ki lett tisztítva minden! A szívósor nem olyan volt mind a mienk, hanem dupla, szóval azt is szétszedtem középen, ott is letisztítottam a tömítéseket, bekentem ott is pasztával, és igen frankó lett. Pcs tömítéseknél is jó lett a paszta. Az EGR dugót meg majd megmondod, h néz ki, mikor kicseréled a srácnak 2es savállóra. Bekentem azt is pasztával, mind2 oldalát. Kiváncsi leszek, h h fog majd kinézni a dugó. Felléptek még az időjáráson és a garázs hiányán kívül apró kellemetlenségek, de mikor összeraktam, pöccre indult, és szépen is járt a moci. Seáccal még nem beszéltem, mert nemrég keltem fel, és a megmaradt dolgokat takarítgattam. Majd nézd meg neki a motortartó bakokat + a váltótartóét, mert amikor elindult tőlem, indulásnál furcsa hangja volt + mikor sebességet váltott.
Ennyi ganét rég láttam. Csak a motorteret tisztítottam neki 2 és fél órán keresztül! Ami a szívósorban és a turbócsövekben volt! Baszki! Hihetelen. Az enyémben is sok volt, mikor takarítottam, de ez kb 5szöröse volt az enyémnek!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
És ez lett belőle:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 21:43:58 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8716 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 16:48:21 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.28 vasárnap, 16:40:48
nem semmi, jó mocskos, azért majd arra kivi leszek, h az enyém mennyire lesz mocskos, ha sikerül Ervinnel időpontot egyeztetnem, h mikorra tudom én is elvinni hozzá a kicsikémet
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8717 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 17:07:42 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.10.28 vasárnap, 16:48:21
nem semmi, jó mocskos, azért majd arra kivi leszek, h az enyém mennyire lesz mocskos, ha sikerül Ervinnel időpontot egyeztetnem, h mikorra tudom én is elvinni hozzá a kicsikémet
Mindent elárul h délután 2től hajnali 2ig megállás nélkül csináltuk. PCS tömítés és PCS környéke, szívósor teljes, motor teljes, turbócsövek az EGR-től, EGR tisztítása, EGR dugózása, majd tömítések pasztázása, összeszerelés!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8718 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 17:33:48 »
egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8719 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 17:57:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.28 vasárnap, 17:33:48
egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??
Azzal a fémcső darabbal meg tudod oldani, ami a termosztátháztól megy az EGR-hűtő felé. Pont olyan hosszú mint ami Neked kell.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8720 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 19:16:36 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.10.28 vasárnap, 17:57:10
Azzal a fémcső darabbal meg tudod oldani, ami a termosztátháztól megy az EGR-hűtő felé. Pont olyan hosszú mint ami Neked kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8721 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 19:17:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.28 vasárnap, 17:33:48
egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??
rajta van az egr hűtőn.arról leszeded,és csak összecsatlakozod a termosztátról menővel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8722 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 21:20:48 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.28 vasárnap, 16:40:48
Hú bakker...
TDDi-n ilyet még nem is láttam, általában azoknál 10-ből 9 száraz...mit kaphatott már ez az autó amelyik így néz ki...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8723 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 21:57:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.28 vasárnap, 21:20:48
Hú bakker...
TDDi-n ilyet még nem is láttam, általában azoknál 10-ből 9 száraz...mit kaphatott már ez az autó amelyik így néz ki...
A nagyját már megcsináltam! Most Te jössz majd a turbóval, meg a többivel...
Hívott a srác?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8724 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 00:13:15 »
Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8725 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 08:50:22 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 00:13:15
Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
4 új izzítógyertya megoldja. Ha mégsem akkor amit a többiek írtak. Szóval ezek közül valamelyik
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 12:56:55 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8726 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 09:51:54 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 00:13:15
Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
Vagy izzítógyertya vagy levegősödik a rendszer.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8727 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 10:35:04 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.29 hétfő, 09:51:54
Vagy izzítógyertya vagy levegősödik a rendszer.
Az üzemanyagszippancs haldoklik...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8728 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 13:27:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 10:35:04
Az üzemanyagszippancs haldoklik...
Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment
Emiatt "füstöl" a kocsi?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8729 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:07:44 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 13:27:44
Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment
Emiatt "füstöl" a kocsi?
Én inkább az izzítógyertyára gondolok.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8730 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:48:00 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 13:27:44
Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment
Emiatt "füstöl" a kocsi?
Akkor emiatt nem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8731 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:01:37 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 13:27:44
Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment
Emiatt "füstöl" a kocsi?
Ha levegős a rendszer akkor köhögősen indul és egy füstpamaccsal elintézi, ha izzítógyertya akkor nehezen indul de nem köhög annyira és kicsit tovább füstöl mert nem elég jó az égés az alacsony henger hőmérséklet miatt erre segít rá a gyertya.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8732 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 18:48:41 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.10.29 hétfő, 13:27:44
Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment
Emiatt "füstöl" a kocsi?
Nehezen gyulladnak a hengerek, ez lehet:
-alacsony kompresszió
-rossz izzítás
-rossz porlasztás
Ha nem jó az ac akkor menet közben rángat, mert nem jut anyaghoz a motor, gondolom ez nincs
A TDDi nem levegősödik mert nyomással jön előre a cucc ezért inkább folyat mint levegősödik..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8733 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:27:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 18:48:41
Ha nem jó az ac akkor menet közben rángat, mert nem jut anyaghoz a motor, gondolom ez nincs
A TDDi nem levegősödik mert nyomással jön előre a cucc ezért inkább folyat mint levegősödik..
Ha az ac nehezen indul be, az adagoló kiszippanthatja a a gázolajat a csőből. Így az elején levegősödhet, úgy, hogy miután megjön a nyomás, akkor meg nem folyik (a levegő bejut, de a go nem). Ilyenkor levegős go-t fecskendez be, és füstölve, rázkódva indul (hol meggyullad, hol nem).
Az egyik srácnak volt már ilyen, onnan gondolom. AC cserével teljesen megszűnt.
Nála pluszban az ac hol működött, hol nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8734 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:33:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:27:12
Ha az ac nehezen indul be, az adagoló kiszippanthatja a a gázolajat a csőből. Így az elején levegősödhet, úgy, hogy miután megjön a nyomás, akkor meg nem folyik (a levegő bejut, de a go nem). Ilyenkor levegős go-t fecskendez be, és füstölve, rázkódva indul (hol meggyullad, hol nem).
Az egyik srácnak volt már ilyen, onnan gondolom. AC cserével teljesen megszűnt.
Nála pluszban az ac hol működött, hol nem.
Hogy szippantja ki? Ahhoz rossznak kell lenni az o gyűrűnek, de akkor meg üzem közben folyatna...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8735 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:35:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:33:54
Hogy szippantja ki? Ahhoz rossznak kell lenni az o gyűrűnek, de akkor meg üzem közben folyatna...
Pontosan ott. Ha pici a lyuk - márpedig ez nyomásra van tervezve, nem vákumra - akkor a levegő átmegy rajta, a go meg nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8736 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:39:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:35:02
Pontosan ott. Ha pici a lyuk - márpedig ez nyomásra van tervezve, nem vákumra - akkor a levegő átmegy rajta, a go meg nem.
Ahol a levegő nem megy át, ott a gázolaj még igen..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8737 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:44:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:39:09
Ahol a levegő nem megy át, ott a gázolaj még igen..
Ezt poénnak szántad? A folyadék sűrűbb... és a tömítésnek van úgymond iránya.
Adott esetben jobban tömít a belső nyomás hatására, mint vákumnál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8738 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:52:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:44:39
Ezt poénnak szántad? A folyadék sűrűbb... és a tömítésnek van úgymond iránya.
Adott esetben jobban tömít a belső nyomás hatására, mint vákumnál.
Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8739 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:57:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:52:31
Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek..
Nem úgy, te... ha olyan a tömítés, hogy van egy vékonyabb cső, arra megy az o gyűrű, és van egy vastagabb cső, abba megy az egész, akkor nyomás hatására a vékonyabb egy picit megnyílik, és jobban szorul az o gyűrű, ergo jobban tömít. Vagy, a nyomás hatására a gyűrű felfekszik valamire, és így tömít. A másik irányba nem fekszik fel, és nem tömít ilyen jól.
Hogy ne csak elméleti síkon mozogjunk, a tdci-nél a résolajnál, ha az O gyűrűk régiek, ott szívhat levegőt, viszont gázolaj nem jön ki.
De tddi-s példa is megtörtént eset.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8740 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:57:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:52:31
Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek..
Nekem is így indul reggelente. Jó csúcsok vannak benne mert cserélve voltak új AC m van és kb 3/4 éves izzítógyertyák új GO szűrő. De mégis első reggeli indításnál kb 2 mp ig csúnyán jár és füstöl lehet érezni a füstön hogy nem égeti el a gázolajat rendesen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8741 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:58:58 »
Idézetet írta: turpy - 2012.10.29 hétfő, 19:57:55
Nekem is így indul reggelente. Jó csúcsok vannak benne mert cserélve voltak új AC m van és kb 3/4 éves izzítógyertyák új GO szűrő. De mégis első reggeli indításnál kb 2 mp ig csúnyán jár és füstöl lehet érezni a füstön hogy nem égeti el a gázolajat rendesen.
Kompresszió?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8742 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:59:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:58:58
Kompresszió?
Az még nem lett mérve.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8743 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:01:11 »
Idézetet írta: turpy - 2012.10.29 hétfő, 19:59:31
Az még nem lett mérve.
De viszont a -20 fokban 1 jó izzítógyertyával is be indult 3 tekerésre. Mondjuk ugyanígy füstölt. De ha nem lenne benne kompreszió nem indulna ilyen könnyen. Gondolom én.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8744 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:04:41 »
Idézetet írta: turpy - 2012.10.29 hétfő, 20:01:11
De viszont a -20 fokban 1 jó izzítógyertyával is be indult 3 tekerésre. Mondjuk ugyanígy füstölt. De ha nem lenne benne kompreszió nem indulna ilyen könnyen. Gondolom én.
3 henger simán viszi a 4.-et, aztán ha tömít az olaj elindul az is..
Nem biztos, hogy egyforma mind a 4 hengerben.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8745 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:05:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 20:04:41
3 henger simán viszi a 4.-et, aztán ha tömít az olaj elindul az is..
Nem biztos, hogy egyforma mind a 4 hengerben.
Ha így van akkor mit lehet vele kezdeni? Hengerfej lekap?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8746 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:08:13 »
Idézetet írta: turpy - 2012.10.29 hétfő, 20:05:52
Ha így van akkor mit lehet vele kezdeni? Hengerfej lekap?
Nem, ha -20-ban indul, akkor még jó darabig hagyd azt a hengerfejet a helyén..
azt a pár másodperces füstölést meg elnézed neki..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8747 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:11:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 20:08:13
Nem, ha -20-ban indul, akkor még jó darabig hagyd azt a hengerfejet a helyén..
azt a pár másodperces füstölést meg elnézed neki..
Engem nem is zavart eddig sem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8748 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:12:38 »
Idézetet írta: turpy - 2012.10.29 hétfő, 20:11:20
Engem nem is zavart eddig sem...
Akkor...megjavítva...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8749 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:14:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 20:12:38
Akkor...megjavítva...
Minden javításod ilyen gyorsan sikerülne, úgy h még a kocsit se láttad
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ