Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:31:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102724 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8700 Dátum: 2012.10.13 szombat, 06:45:02 »

hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...

Meglátom hogy áll meg a javítás az elejével, most én kérek egy kis türelmet.... Egy kérdésem van, Neked most ezek az újabbak vannak benne az autóban?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8701 Dátum: 2012.10.13 szombat, 14:14:24 »

Meglátom hogy áll meg a javítás az elejével, most én kérek egy kis türelmet.... Egy kérdésem van, Neked most ezek az újabbak vannak benne az autóban?

nem...gyári van bennt most, visszaadtam azt az egyet a csávónak hogy nem jó....a bosch-al még nem volt gond sehol szerintem.
Ha más nem lessz olyat veszek énis, de ezt leállitom az biztos nem kerek valami ezekkel a csúcsokkal....azt mondta kicserélte ujra de ugyanúgy sz@r az egyik...ezt a meccset még lekell játszanom vele ugyis...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8702 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 09:48:14 »

na némi agyalás következik.

1, a kombi. visszajött az adagoló a műhelyből, szerintük hibátlan, ma próbáltam, még mindig rángat Sad valakinek ötlet, hogy mi lehet a hiba?? hibakód az nincs Sad gázpedál esetleg??

2, a sedan. ha a légtömeg mérő koszos/***, akkor milyen jelenség van??
senki??

1, változatlan, még mindig rángat

2, próbáltunk bele egy másik maf szenzort, de nem lett jobb, gondolom szhar rajta már teljesen a turbo
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8703 Dátum: 2012.10.19 péntek, 14:19:31 »

senki??

1, változatlan, még mindig rángat

2, próbáltunk bele egy másik maf szenzort, de nem lett jobb, gondolom szhar rajta már teljesen a turbo

-Alapjáraton nem csinálja, csak menet közben?
-Ez most a nem VP44+AC-s kocsid, ugye? üa csövek/tank tiszta? Csúcsok jók?
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8704 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 08:28:17 »

 Mk3-hoz 115Le TDDI D6BA motorkoddal valo motoromhoz keresek használható TURBÓT leömlővel vagy nélküle, igazából a turbina ház is elég volna a lapátokkal együtt.
 Kinek van eladó??
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8705 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 09:09:33 »

Mk3-hoz 115Le TDDI D6BA motorkoddal valo motoromhoz keresek használható TURBÓT leömlővel vagy nélküle, igazából a turbina ház is elég volna a lapátokkal együtt.
 Kinek van eladó??
Nekem van. A telszámom a hozzászólásom alatt, csörögj rám!
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8706 Dátum: 2012.10.27 szombat, 21:45:30 »

Sziasztok!

Ma  főköri termosztátot cseréltem és mikor a kuler  csövét szedtem le megdöbbentem. A csőben határozottan vastag olajsarat(ha jól gondolom így mondják) találtam mindenhol.Lerakódott fekete massza. Ennek az lehet az oka, hogy a turbó engedi az olajat? Ebban az esetben nagy a baj? Lehet tenni valami ez ellen?

Köszi!

Joe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8707 Dátum: 2012.10.27 szombat, 21:59:26 »

Sziasztok!

Ma  főköri termosztátot cseréltem és mikor a kuler  csövét szedtem le megdöbbentem. A csőben határozottan vastag olajsarat(ha jól gondolom így mondják) találtam mindenhol.Lerakódott fekete massza. Ennek az lehet az oka, hogy a turbó engedi az olajat? Ebban az esetben nagy a baj? Lehet tenni valami ez ellen?

Köszi!

Joe
Dugózd le az EGR-t , pucold ki a turbócsövet, a szívócsonkot és a hengerfejben a szívócsatornát.
Utána le lesz a gond a szívóoldalról.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8708 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:31:44 »

Dugózd le az EGR-t , pucold ki a turbócsövet, a szívócsonkot és a hengerfejben a szívócsatornát.
Utána le lesz a gond a szívóoldalról.

Az intercoolert is ki kell pucolni? Az is tele lehet olajjal?

Köszi!
joe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8709 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:39:12 »

Az intercoolert is ki kell pucolni? Az is tele lehet olajjal?

Köszi!
joe
Nem, azt ne bántsd, csak azt a turbócsövet kell tisztítani, ami az egr becsatlakozás után van, mert csak onnantól kormos értelemszerűen.
Intercooler tiszta!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8710 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:41:21 »

Nem, azt ne bántsd, csak azt a turbócsövet kell tisztítani, ami az egr becsatlakozás után van, mert csak onnantól kormos értelemszerűen.
Intercooler tiszta!

Aha! Világos! Brigeciollal lehet nyugodtan, ugye?

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8711 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:45:27 »

Aha! Világos! Brigeciollal lehet nyugodtan, ugye?


Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8712 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:52:50 »

Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.

Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.

Köszi a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8713 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:54:42 »

Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.

Köszi a segítséget!
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8714 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 15:58:49 »

Az oljaköri termosztátot úgy is cserélnem kell akkor a szívósort úgy is le kell szednem, így ki tudok egyszerre takarítani mindent.

Köszi a segítséget!
Mondtam h itt megkapsz minden segítséget, ha bármi gond adódna Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8715 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 16:40:48 »

Igen lehet, csak a szívócsonk tömítéseket ne azzal csináld, mert azok kitágulnak a brigécioltól, azokat féktisztítóval takarítsd le és jó minőségű hő és olaj álló pasztával vékonyan kend meg...utána por szárasz lesz az a rész.


eljen

Bazz! Este 2kor végeztünk + takarítás nagyjából, kimosakodás, vacsora, fél 4kor feküdtem le. Először eső volt , majd jégeső, 11től pedig hó esett, és ehhez pluszban még k...a nagy szél is fújt.
De szépen ki lett tisztítva minden! A szívósor nem olyan volt mind a mienk, hanem dupla, szóval azt is szétszedtem középen, ott is letisztítottam a tömítéseket, bekentem ott is pasztával, és igen frankó lett. Pcs tömítéseknél is jó lett a paszta. Az EGR dugót meg majd megmondod, h néz ki, mikor kicseréled a srácnak 2es savállóra. Bekentem azt is pasztával, mind2 oldalát. Kiváncsi leszek, h h fog majd kinézni a dugó. Felléptek még az időjáráson és a garázs hiányán kívül apró kellemetlenségek, de mikor összeraktam, pöccre indult, és szépen is járt a moci. Seáccal még nem beszéltem, mert nemrég keltem fel, és a megmaradt dolgokat takarítgattam. Majd nézd meg neki a motortartó bakokat + a váltótartóét, mert amikor elindult tőlem, indulásnál furcsa hangja volt + mikor sebességet váltott.
Ennyi ganét rég láttam. Csak a motorteret tisztítottam neki 2 és fél órán keresztül! Ami a szívósorban és a turbócsövekben volt! Baszki! Hihetelen. Az enyémben is sok volt, mikor takarítottam, de ez kb 5szöröse volt az enyémnek!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

És ez lett belőle:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 21:43:58 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8716 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 16:48:21 »


nem semmi, jó mocskos, azért majd arra kivi leszek, h az enyém mennyire lesz mocskos, ha sikerül Ervinnel időpontot egyeztetnem, h mikorra tudom én is elvinni hozzá a kicsikémet Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8717 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:07:42 »

nem semmi, jó mocskos, azért majd arra kivi leszek, h az enyém mennyire lesz mocskos, ha sikerül Ervinnel időpontot egyeztetnem, h mikorra tudom én is elvinni hozzá a kicsikémet Cheesy

Mindent elárul h délután 2től hajnali 2ig megállás nélkül csináltuk. PCS tömítés és PCS környéke, szívósor teljes, motor teljes, turbócsövek az EGR-től, EGR tisztítása, EGR dugózása, majd tömítések pasztázása, összeszerelés!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8718 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:33:48 »

egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8719 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:57:10 »

egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??

Azzal a fémcső darabbal meg tudod oldani, ami a termosztátháztól megy az EGR-hűtő felé. Pont olyan hosszú mint ami Neked kell.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8720 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:16:36 »

Azzal a fémcső darabbal meg tudod oldani, ami a termosztátháztól megy az EGR-hűtő felé. Pont olyan hosszú mint ami Neked kell.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8721 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:17:30 »

egr hűtő kiiktatásához milyen cső kell??
rajta van az egr hűtőn.arról leszeded,és csak összecsatlakozod a termosztátról menővel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8722 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:20:48 »


Hú bakker... wow1  wow1
TDDi-n ilyet még nem is láttam, általában azoknál 10-ből 9 száraz...mit kaphatott már ez az autó amelyik így néz ki...
 Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8723 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:57:07 »

Hú bakker... wow1  wow1
TDDi-n ilyet még nem is láttam, általában azoknál 10-ből 9 száraz...mit kaphatott már ez az autó amelyik így néz ki...
 Undecided

A nagyját már megcsináltam! Most Te jössz majd a turbóval, meg a többivel...  eplus2
Hívott a srác?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #8724 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 00:13:15 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8725 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 08:50:22 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
4 új izzítógyertya megoldja.    Ha mégsem akkor amit a többiek írtak.   Szóval ezek közül valamelyik wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 12:56:55 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8726 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 09:51:54 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Beijesztett ma a kocsi. Éjjeli fagy után kint maradt, és hidegen baromi nehezen indult. Kulcs be.. 1.. 2.. és nem indul. Újra indítóztam, 3mpnél erőre kapott, de valami durva szürkés füstfelhő lett a kocsi mögött (ezt már csinálja kb 1-2 hete).
Viszont miután leállítottam, pöccre indult.
Mitől lehet ez?
Köszi előre is a válaszokat!
Vagy izzítógyertya vagy levegősödik a rendszer.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8727 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 10:35:04 »

Vagy izzítógyertya vagy levegősödik a rendszer.

Az üzemanyagszippancs haldoklik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #8728 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:27:44 »

Az üzemanyagszippancs haldoklik...

Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment  szomoru1 Emiatt "füstöl" a kocsi?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8729 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:07:44 »

Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment  szomoru1 Emiatt "füstöl" a kocsi?



Én inkább az izzítógyertyára gondolok.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8730 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:48:00 »

Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment  szomoru1 Emiatt "füstöl" a kocsi?

Akkor emiatt nem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8731 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:01:37 »

Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment  szomoru1 Emiatt "füstöl" a kocsi?
Ha levegős a rendszer akkor köhögősen indul és egy füstpamaccsal elintézi, ha izzítógyertya akkor nehezen indul de nem köhög annyira és kicsit tovább füstöl mert nem elég jó az égés az alacsony henger hőmérséklet miatt erre segít rá a gyertya.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8732 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 18:48:41 »

Év elején került bele új AC - 8000km ment azóta bele. Mondjuk nem egy egetverő tétel, de a tudat, hogy ilyen hamar csattra ment  szomoru1 Emiatt "füstöl" a kocsi?
Nehezen gyulladnak a hengerek, ez lehet:
-alacsony kompresszió
-rossz izzítás
-rossz porlasztás
Ha nem jó az ac akkor menet közben rángat, mert nem jut anyaghoz a motor, gondolom ez nincs
A TDDi nem levegősödik mert nyomással jön előre a cucc ezért inkább folyat mint levegősödik..
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8733 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:27:12 »

Ha nem jó az ac akkor menet közben rángat, mert nem jut anyaghoz a motor, gondolom ez nincs
A TDDi nem levegősödik mert nyomással jön előre a cucc ezért inkább folyat mint levegősödik..
 wave

Ha az ac nehezen indul be, az adagoló kiszippanthatja a a gázolajat a csőből. Így az elején levegősödhet, úgy, hogy miután megjön a nyomás, akkor meg nem folyik (a levegő bejut, de a go nem). Ilyenkor levegős go-t fecskendez be, és füstölve, rázkódva indul (hol meggyullad, hol nem).
Az egyik srácnak volt már ilyen, onnan gondolom. AC cserével teljesen megszűnt.
Nála pluszban az ac hol működött, hol nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8734 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:33:54 »

Ha az ac nehezen indul be, az adagoló kiszippanthatja a a gázolajat a csőből. Így az elején levegősödhet, úgy, hogy miután megjön a nyomás, akkor meg nem folyik (a levegő bejut, de a go nem). Ilyenkor levegős go-t fecskendez be, és füstölve, rázkódva indul (hol meggyullad, hol nem).
Az egyik srácnak volt már ilyen, onnan gondolom. AC cserével teljesen megszűnt.
Nála pluszban az ac hol működött, hol nem.
Hogy szippantja ki? Ahhoz rossznak kell lenni az o gyűrűnek, de akkor meg üzem közben folyatna... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8735 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:35:02 »

Hogy szippantja ki? Ahhoz rossznak kell lenni az o gyűrűnek, de akkor meg üzem közben folyatna... wave

Pontosan ott. Ha pici a lyuk - márpedig ez nyomásra van tervezve, nem vákumra - akkor a levegő átmegy rajta, a go meg nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8736 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:39:09 »

Pontosan ott. Ha pici a lyuk - márpedig ez nyomásra van tervezve, nem vákumra - akkor a levegő átmegy rajta, a go meg nem.
Ahol a levegő nem megy át, ott a gázolaj még igen.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8737 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:44:39 »

Ahol a levegő nem megy át, ott a gázolaj még igen.. Wink

Ezt poénnak szántad? A folyadék sűrűbb... és a tömítésnek van úgymond iránya.
Adott esetben jobban tömít a belső nyomás hatására, mint vákumnál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8738 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:52:31 »

Ezt poénnak szántad? A folyadék sűrűbb... és a tömítésnek van úgymond iránya.
Adott esetben jobban tömít a belső nyomás hatására, mint vákumnál.
Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8739 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:57:38 »

Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek.. vigyor3

Nem úgy, te... ha olyan a tömítés, hogy van egy vékonyabb cső, arra megy az o gyűrű, és van egy vastagabb cső, abba megy az egész, akkor nyomás hatására a vékonyabb egy picit megnyílik, és jobban szorul az o gyűrű, ergo jobban tömít. Vagy, a nyomás hatására a gyűrű felfekszik valamire, és így tömít. A másik irányba nem fekszik fel, és nem tömít ilyen jól.
Hogy ne csak elméleti síkon mozogjunk, a tdci-nél a résolajnál, ha az O gyűrűk régiek, ott szívhat levegőt, viszont gázolaj nem jön ki.
De tddi-s példa is megtörtént eset.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8740 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:57:55 »

Poénnak? Viccelsz?
Szimeringnek van iránya, de az "O" gyűrűnek.. vigyor3


Nekem is így indul reggelente. Jó csúcsok vannak benne mert cserélve voltak új AC m van és kb 3/4 éves izzítógyertyák új GO szűrő. De mégis első reggeli indításnál kb 2 mp ig csúnyán jár és füstöl lehet érezni a füstön hogy nem égeti el a gázolajat rendesen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8741 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:58:58 »

Nekem is így indul reggelente. Jó csúcsok vannak benne mert cserélve voltak új AC m van és kb 3/4 éves izzítógyertyák új GO szűrő. De mégis első reggeli indításnál kb 2 mp ig csúnyán jár és füstöl lehet érezni a füstön hogy nem égeti el a gázolajat rendesen.
Kompresszió?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8742 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:59:31 »

Kompresszió?

Az még nem lett mérve.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8743 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:01:11 »

Az még nem lett mérve.

De viszont a -20 fokban 1 jó izzítógyertyával is be indult 3 tekerésre. Mondjuk ugyanígy füstölt. De ha nem lenne benne kompreszió nem indulna ilyen könnyen. Gondolom én.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8744 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:04:41 »

De viszont a -20 fokban 1 jó izzítógyertyával is be indult 3 tekerésre. Mondjuk ugyanígy füstölt. De ha nem lenne benne kompreszió nem indulna ilyen könnyen. Gondolom én.
3 henger simán viszi a 4.-et, aztán ha tömít az olaj elindul az is.. vigyor3
Nem biztos, hogy egyforma mind a 4 hengerben.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8745 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:05:52 »

3 henger simán viszi a 4.-et, aztán ha tömít az olaj elindul az is.. vigyor3
Nem biztos, hogy egyforma mind a 4 hengerben.

Ha így van akkor mit lehet vele kezdeni? Hengerfej lekap?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8746 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:08:13 »

Ha így van akkor mit lehet vele kezdeni? Hengerfej lekap?
Nem, ha -20-ban indul, akkor még jó darabig hagyd azt a hengerfejet a helyén.. eplus2  azt a pár másodperces füstölést meg elnézed neki.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8747 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:11:20 »

Nem, ha -20-ban indul, akkor még jó darabig hagyd azt a hengerfejet a helyén.. eplus2  azt a pár másodperces füstölést meg elnézed neki.. Wink

Engem nem is zavart eddig sem... Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8748 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:12:38 »

Engem nem is zavart eddig sem... Smiley
Akkor...megjavítva... vigyor3  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8749 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:14:47 »

Akkor...megjavítva... vigyor3  hehe
Minden javításod ilyen gyorsan sikerülne, úgy h még a kocsit se láttad Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.