Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102728 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8750 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:20:43 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.10.29 hétfő, 20:14:47
Minden javításod ilyen gyorsan sikerülne, úgy h még a kocsit se láttad
Mond mi a baja a Tiednek, aztán gyorsan rendbehozzuk..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8751 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:24:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 20:20:43
Mond mi a baja a Tiednek, aztán gyorsan rendbehozzuk..
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8752 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:18:45 »
TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8753 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:54:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.29 hétfő, 21:18:45
TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával....
És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8754 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:01:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.29 hétfő, 21:54:42
És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?
Beindítod.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8755 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:05:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 22:01:29
Beindítod.
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8756 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:10:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.29 hétfő, 22:05:24
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Nem indítod be
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8757 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:12:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.29 hétfő, 21:18:45
TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával....
Szerintem is le tud és nekem szerintem a GO szűrőnél. Vagy ezeknél a kemény GO csövek egyikénél. Le kéne cserélni őket valami puhább gumi cső.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8758 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:14:48 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.29 hétfő, 22:05:24
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Komolyan gondolod, hogy 4 bar-al tol az ac és levegőt fog szívni???
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8759 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:15:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.29 hétfő, 22:10:47
Nem indítod be
Inkább beindítja...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8760 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:21:58 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.29 hétfő, 21:54:42
És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?
Megkeresed hol...ha nem találod átcsövezed a p@csába az egészet mint én...és megoldódik a problémád.
Annyira azért nem tud fellevegősődni hogy ne induljon be(ott már más is van akkor), csak elég csúnyán,remegve indul a motor, kb 3 hengerrel és szépen elkezdi kidolgozni, eközben nem kevés mennyiségű szürkés-fehéres füst távozik a kipufogóból darabosan...majd pár perc és minden helyre áll...vagy nem.
izzitók nélkül is pöccre kell induljon az kocsi minuszokban is ha kompresszió jó, csak kevés fehér füst kiséri és remeg a motor...kompressziót mérni nem nagy kaland, de én inkább mindig a porlasztók helyén szoktam mint az izzitóknál...bár nekem pisztolyos van itthon...jó öreg ruszki technika.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8761 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:24:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 22:14:48
Komolyan gondolod, hogy 4 bar-al tol az ac és levegőt fog szívni???
sose tolt az 4 bart jó az 0,8-nak is...
de bőven elég azis, ha nem lenne akkor is működne simán.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8762 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:28:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.29 hétfő, 22:24:45
sose tolt az 4 bart jó az 0,8-nak is...
de bőven elég azis, ha nem lenne akkor is működne simán.
Biztos így van.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8763 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:31:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 22:28:23
Biztos így van.
Mivel ebből már volt itt egy vita ha jól emlékszem és én pár adagolóst és datát,gyártót megnéztem nem hitt senki, ezért haverral fogtunk egy 20L-es kannát gázolajjal becsöveztük róla a kocsit, kilégtelenitettem és irány M6 Pécs-Mohács oda vissza megkináltam....200 volt a max, de nem volt gondja akkor sem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8764 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:43:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.29 hétfő, 22:31:40
Mivel ebből már volt itt egy vita ha jól emlékszem és én pár adagolóst és datát,gyártót megnéztem nem hitt senki, ezért haverral fogtunk egy 20L-es kannát gázolajjal becsöveztük róla a kocsit, kilégtelenitettem és irány M6 Pécs-Mohács oda vissza megkináltam....200 volt a max, de nem volt gondja akkor sem.
Ez a Mohács gondolom németországban van
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8765 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:48:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 22:43:31
Ez a Mohács gondolom németországban van
Hogy jönnek ide a germánok? mit szivtá te,adjá nekem is...
De elég jó vagy földrajzból hallod e? segitek volt ott valami csata is 1526-ban...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8766 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:55:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.29 hétfő, 22:48:19
Hogy jönnek ide a germánok? mit szivtá te,adjá nekem is...
De elég jó vagy földrajzból hallod e? segitek volt ott valami csata is 1526-ban...
Ott lehet a sebességed kéccá
(Veresbort, asszem Villányi, már csak a földrajz miatt. Amúgy ismerem a környéket, anyós arrafelé lakik.)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8767 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:59:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.29 hétfő, 22:10:47
Nem indítod be
Majd tologatom és brümmögök hozzá!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8768 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 23:52:36 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.29 hétfő, 22:59:33
Majd tologatom és brümmögök hozzá!
Mint annno mikor kisgyerek voltál, és csak álmodoztál, h kocsikat fogsz vezetni
vagy Barbie babáztál???
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8769 Dátum:
2012.10.30 kedd, 09:04:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.29 hétfő, 22:10:47
Nem indítod be
ON:
Akkor laikusként összegezve a fentieket, valószínű, hogy gyertyacsere. Tán még a jobbik eset. Amúgy abszolút nem indul döcögősen, csak jó, hogy nem laknak indiánok a környéken, mert lehet minden indításnál fellövök egy "K.rva anyád" füstjelet az égbe.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8770 Dátum:
2012.10.31 szerda, 23:38:56 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.10.29 hétfő, 23:52:36
Mint annno mikor kisgyerek voltál, és csak álmodoztál, h kocsikat fogsz vezetni
vagy Barbie babáztál???
A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8771 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 00:04:19 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.31 szerda, 23:38:56
A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben!
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8772 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 00:26:52 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.31 szerda, 23:38:56
A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben!
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8773 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 14:53:23 »
Sziasztok!
Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.
Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.
Köszönöm!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8774 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 17:14:50 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 14:53:23
Sziasztok!
Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.
Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.
Köszönöm!
menetközben is ugyanezt csinálja? ugyanúgy visszahűlik? Ha jól emlékszem írták már, h fészlift előttinél kétszer kell kikapcsolni a klímát, h tényleg ne menjen. azért megy rögtön a venti mert megy a klíma is. szerintem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 17:18:49 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8775 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 17:54:45 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 14:53:23
Sziasztok!
Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.
Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.
Köszönöm!
Ahogy írják lejjebb, 2x kikapcsolni. De ha be is melegedett, és alapjáraton fűtesz (nem megy a ventillátor), az is ki tudja hűteni, még a benzinest is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8776 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:11:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.01 csütörtök, 17:14:50
menetközben is ugyanezt csinálja? ugyanúgy visszahűlik? Ha jól emlékszem írták már, h fészlift előttinél kétszer kell kikapcsolni a klímát, h tényleg ne menjen. azért megy rögtön a venti mert megy a klíma is. szerintem
Hogy értitek, hogy 2 szer kell kikapcsolni? Fizikailag hogyan? A klíma gombja nem világít sose csak ha megnyomom.
Köszi!
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8777 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:13:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 17:54:45
Ahogy írják lejjebb, 2x kikapcsolni. De ha be is melegedett, és alapjáraton fűtesz (nem megy a ventillátor), az is ki tudja hűteni, még a benzinest is.
De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?
Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8778 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:19:10 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 18:13:59
De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?
Vízpumpa gond lesz ez... nem megy feljebb a középnél?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8779 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:29:57 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 18:19:10
Vízpumpa gond lesz ez... nem megy feljebb a középnél?
Nem, soha nem ment még feljebb. Ha fel is megy középig akkor ott szépen megáll.p
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8780 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:33:30 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 18:13:59
De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?
Köszi!
A főköri termosz is gyári?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8781 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:39:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.01 csütörtök, 18:33:30
A főköri termosz is gyári?
Igen, mind a kettő az.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8782 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:49:33 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 18:39:50
Igen, mind a kettő az.
Tehát a fűtés és klíma kikapcsolva?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8783 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:54:07 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 18:39:50
Igen, mind a kettő az.
Menet közben bemelegszik rendesen, középen áll a mutató? Mennyi km alatt?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8784 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:56:43 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 18:39:50
Igen, mind a kettő az.
Termosztát ellenőrzés: hidegen indulsz. Amikor a mutató elért az első pöcökig, meg egy kicsi, megállsz, megnézed a főköri csövet (ez a legfelső, ami a hűtőre megy).
Teljesen hideg, felül van egy vékony meleg csík.
Olajköri: ez alatt megy a hűtőre, épphogy elérni kézzel. Ennek is hidegnek kell lennie. Ha így van, mindkét termó jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8785 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:09:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 18:49:33
Tehát a fűtés és klíma kikapcsolva?
A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt amikor a mutató kb félig ért föl. Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg. Vártam amíg felér a mutató aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.
Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8786 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:12:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.01 csütörtök, 18:54:07
Menet közben bemelegszik rendesen, középen áll a mutató? Mennyi km alatt?
Mentem vele a környéken egy kicsit illetve addig amíg felment a mutató, aztán fűtés be és már megy is le.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8787 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:18:21 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 19:09:09
A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt amikor a mutató kb félig ért föl. Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg. Vártam amíg felér a mutató aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.
Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja.
A problémát az okozza,hogy amikor bekapcsolod a fűtést,a motortérben a két ventinek nem szabadna elindulnia!
Valami össze van égve....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8788 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:24:40 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 19:09:09
A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt amikor a mutató kb félig ért föl.
Itt valami nem stimmel... Amíg a motor nem üzemmeleg, mindkét csőnek hidegnek kell lennie. Rossz a főköri is.
Válasz
Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg.
Ez így jó.
Válasz
Vártam amíg felér a mutató aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.
Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja.
Alf már leírta, hogy tán valami összeégett... de én továbbra is azt mondom, nem szállít eleget a vízpumpád.
Szerintem rossz: főköri termó, vízpumpa és valami a klíma ventilátorral sincs rendben. Szóval, 3 gondod van...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8789 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:25:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 19:18:21
A problémát az okozza,hogy amikor bekapcsolod a fűtést,a motortérben a két ventinek nem szabadna elindulnia!
Valami össze van égve....
Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8790 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:26:26 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 19:25:55
Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
Relé... nem, a jeladó szerintem jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8791 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:28:41 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 19:25:55
Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
talán a reléje.de a főkörid is rossz!és lóg a külső hőmérőd is.Nem egészséges,mert benne van a hőfokszabályzásban,és a motorvezérlésben is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8792 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:32:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 19:24:40
Itt valami nem stimmel... Amíg a motor nem üzemmeleg, mindkét csőnek hidegnek kell lennie. Rossz a főköri is.
Ez így jó.
Alf már leírta, hogy tán valami összeégett... de én továbbra is azt mondom, nem szállít eleget a vízpumpád.
Szerintem rossz: főköri termó, vízpumpa és valami a klíma ventilátorral sincs rendben. Szóval, 3 gondod van...
Lehetséges, hogy a gyári főköri amit most cseréletem az ***? Holnap megnézem pontosan amit írtál.
Tehát, csak, hogy pontosan megértsem amit írtál: félmeleg motornál a főköri termoház alatti csőnek ami a hűtő felső részébe megy be annak hidegnek kell lennie. A hűtő bal oldalán az alsó csőnek pedig hidegnek. Jól mondom, ugye?
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8793 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:38:41 »
Szerintem most jön az a pillanat, hogy keresek egy szerelőt és majd ő kibogozza. Az lesz a legegyszerűbb most már.
Holnap azért még egyszer nekifutok a dolognak, de csak azért, hogy ne adjam egyből föl.
Nagyon köszönöm Nektek a sok segítő információt!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8794 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:43:22 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.01 csütörtök, 19:25:55
Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
Felső termosztátnál a kis golyó a süllyesztékes helyére került?
Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.
Előtét ellenállásnál szokott elégni a csati és az okozhat ventillátor indokolatlan indulást, ez szemből nézve jobb oldalt alul van a venti háznál. Otthon javítható.
Főköri termosztáttal már jártam én is úgy, hogy megvettem a vadi új gyárit és rossz volt, kicseréltem és az már jó lett.
A kiegészítő fűtésed gyertyáid nézd meg nincsenek e kiégve, az sokat segít majd nagy hidegekben.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8795 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:52:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.01 csütörtök, 19:43:22
Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.
Nem szállít eleget...
Hogy forrna fel, ha a termó nyitva van, ráadásul hideg van?
Mivel magyarázod azt, ha gázt ad, akkor elkezd hűlni? Az írja, akkor nem megy a ventilátor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8796 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:54:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 19:52:04
Nem szállít eleget...
Hogy forrna fel, ha a termó nyitva van, ráadásul hideg van?
Mivel magyarázod azt, ha gázt ad, akkor elkezd hűlni? Az írja, akkor nem megy a ventilátor.
Azzal, hogy nagyobb fordulaton sokkal többet szállít és elviszi a kevés meleget is a nyitott vagy nem jól beszerelt termosztáton.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8797 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:58:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.01 csütörtök, 19:54:33
Azzal, hogy nagyobb fordulaton sokkal többet szállít és elviszi a kevés meleget is a nyitott vagy nem jól beszerelt termosztáton.
Logikusnak tűnik... ha vízpumpa lenne, valahol már jelentkezett volna a melegedés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8798 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:03:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 19:58:39
Logikusnak tűnik... ha vízpumpa lenne, valahol már jelentkezett volna a melegedés.
Igen, valamelyik termosztát a hunyó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8799 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:13:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.01 csütörtök, 19:43:22
Felső termosztátnál a kis golyó a süllyesztékes helyére került?
Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.
Előtét ellenállásnál szokott elégni a csati és az okozhat ventillátor indokolatlan indulást, ez szemből nézve jobb oldalt alul van a venti háznál. Otthon javítható.
Főköri termosztáttal már jártam én is úgy, hogy megvettem a vadi új gyárit és rossz volt, kicseréltem és az már jó lett.
A kiegészítő fűtésed gyertyáid nézd meg nincsenek e kiégve, az sokat segít majd nagy hidegekben.
Átnézem a termókat még egyszer hátha tényleg rossz valamelyik. A termo tuti jól van berakva, arra különösen figyeltem. A kiegészítő fűtés gyertyái alatt mit értesz? Azt nem tudom micsoda?
Naplózva
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ