|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:30:59 » |
|
Amit belinkeltél az egy komplett AC - ezt kell megvenni és berakni/berakatni. Tartó bilincset leveszik, csatlakozásokat -villany, gázolaj - bontják, régi AC ki, új be, esetleg villamos csati átalakítás és ennyi. Ha széthúzod a tank felöli csövet folyni fog a gázolaj (legalábbis nálam folyt), erre jó felkészülni. Én egy műhelyben cseréltettem, szűk egy órai munka.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 22:34:13 írta V.Tamás »
|
Naplózva
|
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:33:30 » |
|
Üdv.
Írtam múltkor ac hibás tűnettekről dadog és leáll a motor de újra elindul. AC-t g.o. szűrőt kb 500 km cseréltem.
Levették a tankot az autómról, tele volt rozsdával durva látvány volt, ami azért furcsa mert műanyag a tank, igaz a benne lévő szintjelző fém ami rendesen rozsdás volt.
Az 500 km g.o. szűrőt tele is baszta dzsuvával, mehet bele az új.
Szerintem ez a tank még a 10 év alatt nem volt levéve, ezek szerint nem árt pár évente ki tisztítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:10:14 » |
|
Üdv.
Írtam múltkor ac hibás tűnettekről dadog és leáll a motor de újra elindul. AC-t g.o. szűrőt kb 500 km cseréltem.
Levették a tankot az autómról, tele volt rozsdával durva látvány volt, ami azért furcsa mert műanyag a tank, igaz a benne lévő szintjelző fém ami rendesen rozsdás volt.
Az 500 km g.o. szűrőt tele is baszta dzsuvával, mehet bele az új.
Szerintem ez a tank még a 10 év alatt nem volt levéve, ezek szerint nem árt pár évente ki tisztítani.
Szerintem ezt valahol beletankoltad vagy régebben valaki. Vagy vizes volt az üza vagy sokat állt valhol ahol a benne lévő pára kidolgozta a fém részeket. Nekem is 11 éves a gép de a kiszedett ac szűrőjébe alig találtam szmötyit pedig abban akadna el elöször az ilyen rozsda cucc. Gázolajszűrőt mikor cseréltem az is szinte tiszta volt. Én esetek 98%-ban Agip kúton tankolok elég nagy forgalmun.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:35:31 » |
|
valakit nem érdekel egy teljes di motor??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:36:46 » |
|
valakit nem érdekel egy teljes di motor??
Mit teszel be helyette??? V12-est???
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:43:58 » |
|
valakit nem érdekel egy teljes di motor??
Má' megint mit csinálsz?
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:45:26 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:50:22 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:52:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:17:49 » |
|
Ekkorát hogy motorcsere?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 09:45:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
lalahun
|
|
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:02:56 » |
|
Van egy mk3 tddi 116le mondeom, hogy tudnám biztonságosan kicsit megpöckölni a motort? Tudna valaki segíteni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:12:44 » |
|
Van egy mk3 tddi 116le mondeom, hogy tudnám biztonságosan kicsit megpöckölni a motort? Tudna valaki segíteni? Bunyek kolléga a Te embered. Keresdd meg priviben.
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:17:47 » |
|
nem, nem tdci lesz, csak lett egy tuti kevéskilométeres tddi-motor, arra lesz cserélve a 270ekm-es.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:18:03 » |
|
Hibát követ el... ?? mert
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
lalahun
|
|
« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:21:30 » |
|
Bunyek kolléga a Te embered. Keresdd meg priviben.
Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gery
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:42:20 » |
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:55:36 » |
|
valakit nem érdekel egy teljes di motor??
Mennyit kérnél érte??
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 18:51:52 » |
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.
szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele. Remélem sikerül a probléma megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:21:38 » |
|
elfogyott a kompresszorkerék!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:22:53 » |
|
elfogyott a kompresszorkerék! előfordul
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:25:12 » |
|
elfogyott a kompresszorkerék! áááá, ez még jó. nekem ennyi se volt
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:25:44 » |
|
elfogyott a kompresszorkerék! Amúgy ami benne van az egy változós geó, nem pedig fix ami bele való lenne és a lapátok kicsit elkoptak neki :S
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Gery
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:10:00 » |
|
szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele. Remélem sikerül a probléma megoldás.
köszönöm a segítséget holnap megpróbálom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:10:23 » |
|
szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele. Remélem sikerül a probléma megoldás.
Tud "érdekes" dolgokat csinálni a kosz.....
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:28:50 » |
|
Amúgy ami benne van az egy változós geó, nem pedig fix ami bele való lenne és a lapátok kicsit elkoptak neki :S
ki volt ez a nagy szaki aki igy csinálta meg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:29:59 » |
|
ki volt ez a nagy szaki aki igy csinálta meg?
nem tudom, én így vettem, és nem is értek-értettem ennyire hozzá
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:21:40 » |
|
Nekem is voltak hasonló tünetek, én most pucoltam ki a tankot volt benne dzsuva! Amúgy a tapasztalatok alapján a g.o. szűrőnek 7000 nem olyan kevés, ennyi idő alatt simán tönkre mehetett! Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:18:12 » |
|
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a vízpumpa ékszíjtárcsa mögött a motorban lévő hőmérséklet jeladónak hány ohm-nak kell lennie hideg motornál? 60-at mértem.
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LALI75
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:17:44 » |
|
A múltkor segitséget kértem tőletek, köszi a segitséget nem adagoló hiba volt hanem g. o szürő...!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:19:11 » |
|
Nekem is voltak hasonló tünetek, én most pucoltam ki a tankot volt benne dzsuva! Amúgy a tapasztalatok alapján a g.o. szűrőnek 7000 nem olyan kevés, ennyi idő alatt simán tönkre mehetett!
Én végül nem vettem le a tankot, csak AC-val lerántottam belőle a gázolajat. AC-t kimostam, csöveket visszafújtam. Go szűrő nagyon dzsuvás volt, de máshol nem láttam koszt...
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:24:31 » |
|
Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:11:56 » |
|
Sok sikert:-) engem durva látvány fogadott. Tiszta rozsda volt és az üzemagyagszint jeladó teljesen elrohadt szinte szét porladt de mutatta a szintet még így is! Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2012.11.28 szerda, 10:14:50 » |
|
Sok sikert:-) engem durva látvány fogadott. Tiszta rozsda volt és az üzemagyagszint jeladó teljesen elrohadt szinte szét porladt de mutatta a szintet még így is!
akinek kell, van eladaó hibátlan szintjelzőm
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 06:39:57 » |
|
Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp... Erre kíváncsi leszek hogy a fedcompod mennyit fog csalni utána, vagy egyáltalán változik-e. Gondolom leírod majd.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 13:12:57 » |
|
Szét ba......... az ideg:-)
Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!
Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!
Ez adagoló hibára utalhat?
Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!
Valaki tud valami okosat mondani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:11:32 » |
|
Szét ba......... az ideg:-)
Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!
Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!
Ez adagoló hibára utalhat?
Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!
Valaki tud valami okosat mondani?
Egyáltalán kering az üza a csövekben. Mármint eljut-e az adagolóhoz?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:14:20 » |
|
persze. Egyáltalán kering az üza a csövekben. Mármint eljut-e az adagolóhoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:03:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
|
|
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:58:01 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:43:15 » |
|
Szét ba......... az ideg:-)
Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!
Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!
Ez adagoló hibára utalhat?
Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!
Valaki tud valami okosat mondani?
járasd kannából közvetlen úgy mit csinál...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:45:03 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
vákumpumpával? milyen mágnes szelep nincsen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:47:28 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
a geo kart hosszabbra állítani?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:53:47 » |
|
vákumpumpával? milyen mágnes szelep nincsen?
fgt helyett vgt rakott fel és a vákumrendszerre kötötte pont úgy, mint ahogy nemrég kisgyerek járt tehát állandó szűkben van a geo
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:54:29 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
ezt a közvetlen vákumra kötést felejtsd el, mert kb 1ekm és megint cserélheted
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 22:02:13 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
Sztem felejsd el az ilyen dolgokat, ha nem akarsz mindig "új" turbót feltenni a kocsidra 1-2 havonta, megvan mindegyik motornak, h milyen turbó való rá, az enyémre is vki TDCI-s turbót rakott fel, de meg tudnám 1 kanál vízben ......ni :@ h annak a szakbarbárnak meg törne el mindene, h ilyet fel mert rakni egy ilyen kocsira :S
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2012.11.30 péntek, 07:29:56 » |
|
ezt a közvetlen vákumra kötést felejtsd el, mert kb 1ekm és megint cserélheted
meglehet azt csinálni egy pneumatikus nyomásreduktorral ami kb annyit és mint egy rakás sz@r.....nyomásos labdával is meglehet csinálni de jó labda,meg mire belövöd elmegy az életkedved is.....gyári vákumos a legjobb....ennyi...ha nincs inkább fix már ugy vagyok vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:24:12 » |
|
Sziasztok! Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek. Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
Arról van szó, hogy az elektronikával vezérelt VGT turbót tetted fel a vákuummal vezérelt helyére? Mindegyik VGT, nem? Ebben az esetben a geo karjának hosszával tudod változtatni a nyomást. Csak ezen gyárilag nincs állítási lehetőség.... Tegyél be nyomásmérő órát az autóba, hogy lásd mennyit tölt valójában. Vákuumos VGT nekem max 1.5bart tölt az órám szerint.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
|