Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113488 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #9000 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:27:54 »

Udv mindenkinek!

Az AC pumppa csere eseteben fel melmerult egy kerdes. Remelem tudtok segiteni. Lehet venni csak a pumpat ( http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2-0-TDDI-TDCI-2-2-TDCi-Diesel-Fuel-Pump-2000-to-2007-/330772135407?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item4d038e3def ) es a komplet cuccot egyutt hazastol csatistol.
Na mar most az a kerdes hogy mennyire lehet ezeket cserelni. Ha kiveszem a hazbol nem akar szet torni semmi? A szerelo berosalt tole mikor mondtam hogy csak a pumpat cserelje ki a hazban. Azt mondta hogy mar probalta korabban mas autoknal es szettort valami, szoval vagy kompletten csereli, vagy vigyem mashoz. Nekem meg sajna nincs idom ra hogy megcsinaljam.

Aki mar cserelt ilyet az hogy csinalta?

 
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:30:59 »

Udv mindenkinek!

Az AC pumppa csere eseteben fel melmerult egy kerdes. Remelem tudtok segiteni. Lehet venni csak a pumpat ( http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2-0-TDDI-TDCI-2-2-TDCi-Diesel-Fuel-Pump-2000-to-2007-/330772135407?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item4d038e3def ) es a komplet cuccot egyutt hazastol csatistol.
Na mar most az a kerdes hogy mennyire lehet ezeket cserelni. Ha kiveszem a hazbol nem akar szet torni semmi? A szerelo berosalt tole mikor mondtam hogy csak a pumpat cserelje ki a hazban. Azt mondta hogy mar probalta korabban mas autoknal es szettort valami, szoval vagy kompletten csereli, vagy vigyem mashoz. Nekem meg sajna nincs idom ra hogy megcsinaljam.

Aki mar cserelt ilyet az hogy csinalta?

Amit belinkeltél az egy komplett AC - ezt kell megvenni és berakni/berakatni. Tartó bilincset leveszik, csatlakozásokat -villany, gázolaj - bontják, régi AC ki, új be, esetleg villamos csati átalakítás és ennyi. Ha széthúzod a tank felöli csövet folyni fog a gázolaj (legalábbis nálam folyt), erre jó felkészülni. Én egy műhelyben cseréltettem, szűk egy órai munka.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 22:34:13 írta V.Tamás » Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:33:30 »

Üdv.

Írtam múltkor ac hibás tűnettekről dadog és leáll a motor de újra elindul. AC-t g.o. szűrőt kb 500 km cseréltem. 

Levették a tankot az autómról, tele volt rozsdával durva látvány volt, ami azért furcsa mert műanyag a tank, igaz a benne lévő szintjelző fém ami rendesen rozsdás volt.

Az 500 km g.o. szűrőt tele is baszta dzsuvával, mehet bele az új.

Szerintem ez a tank még a 10 év alatt nem volt levéve, ezek szerint nem árt pár évente ki tisztítani.




Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:10:14 »

Üdv.

Írtam múltkor ac hibás tűnettekről dadog és leáll a motor de újra elindul. AC-t g.o. szűrőt kb 500 km cseréltem.  

Levették a tankot az autómról, tele volt rozsdával durva látvány volt, ami azért furcsa mert műanyag a tank, igaz a benne lévő szintjelző fém ami rendesen rozsdás volt.

Az 500 km g.o. szűrőt tele is baszta dzsuvával, mehet bele az új.

Szerintem ez a tank még a 10 év alatt nem volt levéve, ezek szerint nem árt pár évente ki tisztítani.





Szerintem ezt valahol beletankoltad vagy régebben valaki. Vagy vizes volt az üza vagy sokat állt valhol ahol a benne lévő pára kidolgozta a fém részeket.  Nekem is 11 éves a gép de a kiszedett ac szűrőjébe alig találtam szmötyit pedig abban akadna el elöször az ilyen rozsda cucc. Gázolajszűrőt mikor cseréltem az is szinte tiszta volt. Én esetek 98%-ban Agip kúton tankolok elég nagy forgalmun.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:35:31 »

valakit nem érdekel egy teljes di motor??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:36:46 »

valakit nem érdekel egy teljes di motor??
Mit teszel be helyette??? V12-est???  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:43:58 »

valakit nem érdekel egy teljes di motor??

 wow1
Má' megint mit csinálsz? vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:45:26 »

wow1
Má' megint mit csinálsz? vigyor3
Hibát követ el... eplus2  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:50:22 »

Hibát követ el... eplus2  hehe

 party0038 party0038
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:52:06 »

Hibát követ el... eplus2  hehe

 eljen eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:17:49 »

Ekkorát hogy motorcsere?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 09:45:02 »

ugye nem TDCI-t akarsz?
az egy finom szerkezet:D (egy büdös istencsapása!!!!) rinya rinya rinya falbav falbav falbav falbav
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:02:56 »

Van egy mk3 tddi 116le mondeom, hogy tudnám biztonságosan kicsit megpöckölni a motort?
Tudna valaki segíteni?  wave
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:12:44 »

Van egy mk3 tddi 116le mondeom, hogy tudnám biztonságosan kicsit megpöckölni a motort?
Tudna valaki segíteni?  wave

Bunyek kolléga a Te embered.
Keresdd meg priviben.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:17:47 »

nem, nem tdci lesz, csak lett egy tuti kevéskilométeres tddi-motor, arra lesz cserélve a 270ekm-es.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:18:03 »

Hibát követ el... eplus2  hehe
?? mert wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:21:30 »

Bunyek kolléga a Te embered.
Keresdd meg priviben.
Köszi.  worship
Naplózva
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:42:20 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:55:36 »

valakit nem érdekel egy teljes di motor??

Mennyit kérnél érte?? Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9019 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 18:17:54 »

Üdv Clubtársak  eplus2
Mai napon meglátogattam Ervin clubtársunkat, EGR teljes törlésem volt, illetve a turbót szerettem vna rendbe rakatni, de van 1-2 kisebb probléma vele, leginkább ez:

http://kepfeltoltes.hu/view/121125/IMG_20121125_094741_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/121125/IMG_20121125_105315_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

esetleg vkinek nincs egy occsó és működőképes FIX geos turbója?Huh?  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 18:51:52 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.

szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele.
Remélem sikerül a probléma megoldás.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:21:38 »

Üdv Clubtársak  eplus2
Mai napon meglátogattam Ervin clubtársunkat, EGR teljes törlésem volt, illetve a turbót szerettem vna rendbe rakatni, de van 1-2 kisebb probléma vele, leginkább ez:

http://kepfeltoltes.hu/view/121125/IMG_20121125_094741_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/121125/IMG_20121125_105315_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

esetleg vkinek nincs egy occsó és működőképes FIX geos turbója?Huh?  eplus2
elfogyott a kompresszorkerék! wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:22:53 »

elfogyott a kompresszorkerék! wow1
előfordul szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:25:12 »

elfogyott a kompresszorkerék! wow1
áááá, ez még jó. nekem ennyi se volt  beka3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:25:44 »

elfogyott a kompresszorkerék! wow1
Amúgy ami benne van az egy változós geó, nem pedig fix ami bele való lenne és a lapátok kicsit elkoptak neki :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:10:00 »

szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele.
Remélem sikerül a probléma megoldás.

köszönöm a segítséget holnap megpróbálom.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:10:23 »

szia próbálj egy új GO szűrőt, mostanában többen is írták hogy pár ezer km es szűröket cseréltek mert tele ment a tankból lévő kosszal. Nekem már volt ilyen problémám hogy rángatva ment de csak 4-5 ben húzatva lehetett érezni hogy darabosan ment mintha nem kapna rendesen GO t a motor. Szerintem próbáld meg. Ja és esetleg rakhatnál a motor térben gumi O gyűrűket a csatlakozókhoz jobban tömít 8x1.5 ös O gyűrűket tettem én bele.
Remélem sikerül a probléma megoldás.

Tud "érdekes" dolgokat csinálni a kosz.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:28:50 »

Amúgy ami benne van az egy változós geó, nem pedig fix ami bele való lenne és a lapátok kicsit elkoptak neki :S

ki volt ez a nagy szaki aki igy csinálta meg?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:29:59 »

ki volt ez a nagy szaki aki igy csinálta meg?
nem tudom, én így vettem, és nem is értek-értettem ennyire hozzá Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:21:40 »

Nekem is voltak hasonló tünetek, én most pucoltam ki a tankot volt benne dzsuva!
Amúgy a tapasztalatok alapján a g.o. szűrőnek 7000 nem olyan kevés, ennyi idő alatt simán tönkre mehetett!
 




Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Régóta olvasom az oldalt sok hibát javítottam az autón az oldal segítségével de a mostani problémára nem találok megoldást.A probléma 4. és 5. fokozatban olyan 1900-tól kb 3000-ig rángatva gyorsul és ezt csak ebbe a fordulattartományba és csak ebbe a két sebességfokozatba csinálja.Adagoló 20000km-rel ezelőtt felújítva szivattyú működik go szűrő 7000km-rel ezelőtt cserélve.előre is köszönöm a választ.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:18:12 »

Sziasztok!


Meg tudnátok mondani, hogy a vízpumpa ékszíjtárcsa mögött a motorban lévő hőmérséklet jeladónak hány ohm-nak kell lennie hideg motornál? 60-at mértem.

Köszönöm!
Naplózva
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:17:44 »

A múltkor segitséget kértem tőletek, köszi a  segitséget nem  adagoló hiba volt hanem  g. o   szürő...!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:19:11 »

Nekem is voltak hasonló tünetek, én most pucoltam ki a tankot volt benne dzsuva!
Amúgy a tapasztalatok alapján a g.o. szűrőnek 7000 nem olyan kevés, ennyi idő alatt simán tönkre mehetett!
 





Én végül nem vettem le a tankot, csak AC-val lerántottam belőle a gázolajat. AC-t kimostam, csöveket visszafújtam. Go szűrő nagyon dzsuvás volt, de máshol nem láttam koszt...
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:24:31 »

Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp... szomoru1
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:11:56 »

Sok sikert:-) engem durva látvány fogadott. Tiszta rozsda volt és az üzemagyagszint jeladó teljesen elrohadt  szinte szét porladt de mutatta a szintet még így is!




Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2012.11.28 szerda, 10:14:50 »

Sok sikert:-) engem durva látvány fogadott. Tiszta rozsda volt és az üzemagyagszint jeladó teljesen elrohadt  szinte szét porladt de mutatta a szintet még így is!




akinek kell, van eladaó hibátlan szintjelzőm nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 06:39:57 »

Ma eldöntöttem énis hogy lelessz véve a tank és kipucolom kajak...kiváncsi leszek mi lessz benne és talán normálisan fog mutatni a fedcomp... szomoru1
Erre kíváncsi leszek hogy a fedcompod mennyit fog csalni utána, vagy egyáltalán változik-e. Gondolom leírod majd.  worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 13:12:57 »

Szét ba......... az ideg:-)

Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!

Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!

Ez adagoló hibára utalhat?

Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!

Valaki tud valami okosat mondani?
 
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:11:32 »

Szét ba......... az ideg:-)

Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!

Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!

Ez adagoló hibára utalhat?

Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!

Valaki tud valami okosat mondani?
 
Egyáltalán kering az üza a csövekben.  Mármint eljut-e az adagolóhoz?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:14:20 »

persze.



Egyáltalán kering az üza a csövekben.  Mármint eljut-e az adagolóhoz?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 19:03:30 »

persze.




CKP jeladó
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:58:01 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:43:15 »

Szét ba......... az ideg:-)

Leszedtük a tankot pucolás új ac új g.o szűrő teljes rendszer tisztítás pro-tech meg minden!

Elindítottuk járt a motor és leállt, és sajnos bevillant az izzítás jelző is! Ezt eddig nem csinálta soha!

Ez adagoló hibára utalhat?

Viktor azt mondja más miatt is lehet látnia kellene! Csak mivel leáll nehézkes lesz oda vinni neki de majd át tolom valamikor!

Valaki tud valami okosat mondani?
 

járasd kannából közvetlen úgy mit csinál...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:45:03 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.

vákumpumpával?
milyen mágnes szelep nincsen?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:47:28 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
a geo kart hosszabbra állítani?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:53:47 »

vákumpumpával?
milyen mágnes szelep nincsen?
fgt helyett vgt rakott fel és a vákumrendszerre kötötte falbav pont úgy, mint ahogy nemrég kisgyerek járt falbav

tehát állandó szűkben van a geo falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:54:29 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.
ezt a közvetlen vákumra kötést felejtsd el, mert kb 1ekm és megint cserélheted
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 22:02:13 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.

Sztem felejsd el az ilyen dolgokat, ha nem akarsz mindig "új" turbót feltenni a kocsidra 1-2 havonta,  megvan mindegyik motornak, h milyen turbó való rá, az enyémre is vki TDCI-s turbót rakott fel, de meg tudnám 1 kanál vízben ......ni :@ h annak a szakbarbárnak meg törne el mindene, h ilyet fel mert rakni egy ilyen kocsira :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2012.11.30 péntek, 07:29:56 »

ezt a közvetlen vákumra kötést felejtsd el, mert kb 1ekm és megint cserélheted

meglehet azt csinálni egy pneumatikus nyomásreduktorral ami kb annyit és mint egy rakás sz@r.....nyomásos labdával is meglehet csinálni de jó labda,meg mire belövöd elmegy az életkedved is.....gyári vákumos a legjobb....ennyi...ha nincs inkább fix már ugy vagyok vele.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:24:12 »

Sziasztok!
Most cseráltem Tddi 116Le motoron turbót Tdci 130 Le turbóra de a turbón lévő szelepnek nincs mágnesszelepe ezért rá kellett kötnöm a vákumrendszerre
de aza gond hogy magasabb fordulaton nagy a töltölevegő nyomás és eldurrannak az intercooler csövek.
Tudna valaki olyan megoldást miként lehetne a turbó vákumszabályozását manuálisan beállitani.

Arról van szó, hogy az elektronikával vezérelt VGT turbót tetted fel a vákuummal vezérelt helyére? Mindegyik VGT, nem? Ebben az esetben a geo karjának hosszával tudod változtatni a nyomást. Csak ezen gyárilag nincs állítási lehetőség.... Tegyél be nyomásmérő órát az autóba, hogy lásd mennyit tölt valójában. Vákuumos VGT nekem max 1.5bart tölt az órám szerint.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.