Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:24:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102643 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9200 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:43:22 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.12.19 szerda, 12:10:41
Sziasztok,
tudtok valakit ajánlani, akihez elvihetném a gépet adagoló bevizsgálásra/javításra? Majd' az összes jellemző, általatok felsorolt hibát produkálta már, nem akarok vele sokáig várni, mert a fogyasztás is kezd elszállni... Eddig a Diesel Klinikát ajánlották, róluk esetleg valami infó?
Köszi!
Szia!
Helyileg merre laksz?
Naplózva
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9201 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:22:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.12.19 szerda, 18:43:22
Szia!
Helyileg merre laksz?
Újpesten, de városon belül bármerre mobilizálható vagyok, ha meggyógyítják
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9202 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:23:49 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.12.19 szerda, 22:22:29
Újpesten, de városon belül bármerre mobilizálható vagyok, ha meggyógyítják
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9203 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 06:52:35 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.17 hétfő, 18:30:43
Jól néznek ki, mondjuk az uccsóból simán lehetne sztem 100.at lealkudni, a horpadt jobb hátulja miatt
de még így én is megvenném :d simán megoldható a javítása
én is az utolsót ajánlanám első ránézésre az tűnik a legjobbnak
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9204 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 19:14:12 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.17 hétfő, 23:26:11
Szia!
Az első azt írja, hogy "hardi" azaz hardy tácsát cserélt? Aztán ugyan miben? Ez nem 4x4 vagy hátsó kerekes. Okos gazdája lehet... Azt is írja, hogy önindító csere volt. Ezzel vigyázz, mert a széthulló kuplung/lendkerék első jele, hogy telehordja szeméttel az önindítót, amit aztán cserélni kell.
+ akkora idióta, azt hiszi ez targonca
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9205 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 19:18:31 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.17 hétfő, 18:30:43
Jól néznek ki, mondjuk az uccsóból simán lehetne sztem 100.at lealkudni, a horpadt jobb hátulja miatt
és ez hogy jött ki? még ha átfújnak a lökösbe akkor is megvan 50-60 ból. De ezt fényezés nélkül meg lehet csinálni, kb feleannyiból.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9206 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:25:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.20 csütörtök, 19:18:31
és ez hogy jött ki? még ha átfújnak a lökösbe akkor is megvan 50-60 ból. De ezt fényezés nélkül meg lehet csinálni, kb feleannyiból.
Tudom, de alkudni annyit kell, amennyit nem szégyellsz
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9207 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:34:03 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.20 csütörtök, 20:25:31
Tudom, de alkudni annyit kell, amennyit nem szégyellsz
próbálkozni lehet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9208 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:57:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.20 csütörtök, 20:34:03
próbálkozni lehet
manapság sikerülhet is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9209 Dátum:
2012.12.21 péntek, 07:13:08 »
hiho!
Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9210 Dátum:
2012.12.21 péntek, 09:51:31 »
Idézetet írta: Guen - 2012.12.21 péntek, 07:13:08
hiho!
Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...
Tempomat van a kocsiban? Nincs esetleg bekapcsolt és 50 km/h-ra beállítva?
Mivel negyven alatt nem működik a tempomat így ha eléri visszagyorsít 50-re (a fordulat is kb. annyinak felel meg)
Ez csak egy tipp, lehet gázpedáltól kezdve sok dolog.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9211 Dátum:
2012.12.21 péntek, 10:49:26 »
Idézetet írta: Guen - 2012.12.21 péntek, 07:13:08
hiho!
Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...
Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9212 Dátum:
2012.12.21 péntek, 11:32:50 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.21 péntek, 09:51:31
Tempomat van a kocsiban? Nincs esetleg bekapcsolt és 50 km/h-ra beállítva?
Mivel negyven alatt nem működik a tempomat így ha eléri visszagyorsít 50-re (a fordulat is kb. annyinak felel meg)
Ez csak egy tipp, lehet gázpedáltól kezdve sok dolog.....
nincs az autóban tempomat, sajnos..
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9213 Dátum:
2012.12.21 péntek, 11:34:08 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.12.21 péntek, 10:49:26
Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.
gondolom akkor alapjáraton mérnem kell egy töltést aminek legalább 14,2-4-nek kéne lennie?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9214 Dátum:
2012.12.21 péntek, 11:44:16 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.12.21 péntek, 10:49:26
Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.
de nem 1500re!
inkább ez csak amolyan természetes dolog! nem akarta hogy lefulladjon ezért adott neki egy gázfröccsöt, enyém is szokta, de ha kinyomod a kuplungot vagy rálépsz a fékre befejezi azonnal!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9215 Dátum:
2012.12.21 péntek, 12:57:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.21 péntek, 11:44:16
de nem 1500re!
...
Túlbuzgó volt egy kicsit na
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9216 Dátum:
2012.12.21 péntek, 14:11:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.21 péntek, 11:44:16
de nem 1500re!
inkább ez csak amolyan természetes dolog! nem akarta hogy lefulladjon ezért adott neki egy gázfröccsöt, enyém is szokta, de ha kinyomod a kuplungot vagy rálépsz a fékre befejezi azonnal!
így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9217 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:44:12 »
Idézetet írta: Guen - 2012.12.21 péntek, 14:11:54
így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
Sztem ez éppen olyan, mint mikor 5be megyek 45km/h körül alapjáraton adja a gáz neki a lefulladás ellen, 50-55re felviszi azt elveszi a fordulatot szépen lassan visszaesik, és megint ha eléri az 1200-1300-as fordulat körnékét, újra gyorsítja, de sztem ezt mindegyik csinálja ha megfigyeled, de ezt 5ben benzinessel nem biztos h ki kellene próbálni
nekem fulladt már be benzines így, de ott más gondok voltak a kocsival
úgyhogy No Para természetes dolog ez
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9218 Dátum:
2012.12.21 péntek, 18:42:40 »
Idézetet írta: Guen - 2012.12.21 péntek, 14:11:54
így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
1000alá ne engedd a fordulatot bekerülni amíg sebességben mondjuk fékezve lassítasz! ha 1000alá beengeded akkor próbálja nem lefullasztani és nyomja neki a gázt, de ezt csak lehet érezni szerintem ez alap!
Nekem barátnőm szokta azt gndolni hogy automata a mondeo és mi a fhasznak kuplung, ilyenkor ösztönző jelleggel leordítom a fejét és nincs többé gond
De ugye rossz szórakozni vele, mert az ember rángatáskor eléggé erősen megfejelheti az autó belső alkatrészeit, ugyanis nem fullad ez meg olyan könnyen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9219 Dátum:
2012.12.21 péntek, 19:07:10 »
zsír megnyugodtam
azért néha elcsodálkozom hogy hol tart a tudomány
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9220 Dátum:
2012.12.21 péntek, 23:56:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.21 péntek, 18:42:40
1000alá ne engedd a fordulatot bekerülni amíg sebességben mondjuk fékezve lassítasz! ha 1000alá beengeded akkor próbálja nem lefullasztani és nyomja neki a gázt, de ezt csak lehet érezni szerintem ez alap!
Nekem barátnőm szokta azt gndolni hogy automata a mondeo és mi a fhasznak kuplung, ilyenkor ösztönző jelleggel leordítom a fejét és nincs többé gond
De ugye rossz szórakozni vele, mert az ember rángatáskor eléggé erősen megfejelheti az autó belső alkatrészeit, ugyanis nem fullad ez meg olyan könnyen
Srácok!
CSAK ÉN FORGATOM 2EZER FÖLÉ A MOTORT?
?
Sportot űztök abból hogy olajnyomás nélkül erőltessük szerencsétlen gépet??
Megáll az eszem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 23:58:03 írta Dini02
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9221 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:53:01 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.21 péntek, 23:56:00
Srácok!
CSAK ÉN FORGATOM 2EZER FÖLÉ A MOTORT?
?
Sportot űztök abból hogy olajnyomás nélkül erőltessük szerencsétlen gépet??
Megáll az eszem.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Megjegyzem a 2500 motor fordulat a dieseleknél meghatározott max fordulatnak is csak egy hangyányival több mint a fele. Én azóta emeltem a váltási fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3bar helyett 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem kormolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 16:28:10 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9222 Dátum:
2012.12.22 szombat, 08:57:46 »
Idézetet írta: László - 2012.12.22 szombat, 08:53:01
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Én azóta emeltem a váltési fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3 helytt 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem keomolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László!
Egyetértek! Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb. Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is. Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9223 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:14:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:57:46
Egyetértek! Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb. Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is. Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett.
Én is 2500 körül váltogatok, de párszor már hagytam alapgázon, azért tudom h mikor mennyivel emeli magánaka fordulatot, amúgy meg nem hagyom h lustálkodjon a turbója sem
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9224 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:48:13 »
hát ki mikor vált el az relativ főleg hogy vagy 5-ös vagy 6-os váltója van...de az tény hogy fele annyi baja lenne a diesel autóknak ha időnként rendesen kilenne húzatva mindegyik...finoman fogalmazva 5-10km-en keresztül kitaposni a belét.
De hideg motornál parkettázást addig csinálunk mig egyszer csak átnem fordul a motor mert olajnyomás elmegy vagy felsem épül.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9225 Dátum:
2012.12.22 szombat, 17:52:01 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:57:46
Egyetértek! Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb. Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is. Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett.
akkor megpróbálkozom vele én is
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9226 Dátum:
2012.12.22 szombat, 18:45:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 08:57:46
Egyetértek! Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb. Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is. Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett.
Ennyi. 1700-2700 kozt hasznalom, 100 kmenkent kb 5-10 km nyel gazon. Nem fustol nem kormol. Tiszta a szivosorom. Keveset eszik es nagyon megy. Ez igy jo.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9227 Dátum:
2012.12.22 szombat, 19:14:34 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.22 szombat, 18:45:38
Ennyi. 1700-2700 kozt hasznalom, 100 kmenkent kb 5-10 km nyel gazon. Nem fustol nem kormol. Tiszta a szivosorom. Keveset eszik es nagyon megy. Ez igy jo.
hát nekem az első nyélgáznál 1 vödör kormot lök ki... túl van tekerve szerintem a kaja. utána jó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9228 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 22:59:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 19:14:34
hát nekem az első nyélgáznál 1 vödör kormot lök ki... túl van tekerve szerintem a kaja. utána jó.
sztem turbo
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9229 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 10:32:20 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.23 vasárnap, 22:59:33
sztem turbo
ááá, csak sok az anyag és nincs levegő, mert még nem tud úgy tölteni a turbó ahogy lapátolsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9230 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:32:48 »
Idézetet írta: László - 2012.12.22 szombat, 08:53:01
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Megjegyzem a 2500 motor fordulat a dieseleknél meghatározott max fordulatnak is csak egy hangyányival több mint a fele. Én azóta emeltem a váltási fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3bar helyett 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem kormolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László!
ezért kell a katalizátor helyére egy iktatócső, és nincs gond a turbógeometria lekokszolódásával
nálam itt városban általában az átlagos fordulatszám nagyon alacsony kb 1500 1700-1800 körül váltok viszont ilyen kis fordulaton csak max kb 20% os pedálálláson gyorsítok. kisváros lévén nem érdekes h 20mp alatt gyorsitok fel 60-ra.(ha meg valaki indokolatlanul előzni akar kicsit rálépek a gázra és egyből elmegy a kedve
) néha kap egy 2-3 leszabályzást sok városi szüttyögés után. az érdekesség az h ekkkor sem füstöl legalábbis tükörből nézve egyáltalán nem. 2000 alatt nyilván nem igazán padlózom mert kicsi az olajnyomás, egyébként szépen gyorsul már 1500 ról is. mióta nincs katalizátorom egyébként mintha folyamatosan pucolódna a turbógeometria, pedig nagyon sokat városozom. érezhetően kisebbek lettek a rángatások és hamarabb éled a turbó is
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9231 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:16:37 »
Pont tegnap nézegettem 1800-nál már 1bar-al töltöget a turbóm...leakasztottam a westgate-et és nézzük mi a max...1.8-2.0bar röhögve volt...tovább nem feszegettem...1,3-1,4-en használom jelenleg.
...füst semmi akárhogy rugom el a száját...light chip van rajta...5.2 a fogyim most városban...a 6-ossal.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9232 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:01:58 »
sajnos 6 l alá nem tudom vinni városban, akármit csinálok vele. ez az alja. hozzáteszem naponta kb 30 szor inditom és rövidtávokat megyek nyáron. ilyenkor télen a sok kis rövidtáv miatt csak városban 7L alá nem lehet vinni. hosszu uton röhögve lemegy 5 literig ésszerű tempóval. télen legyen +0,5L
a focus volt brutálisan jó fogyazstású nyáron rövidtávozás város 5,5, hosszu ut észerü tempo 4,5, de nem volt ritka a 4,2 sem. télen azis felment kicsit hozzáteszem aki azt hiszi h a mondeo nem melegszik annak nem volt még focusa. na az még nyáron is alig melegedett. még akkor is nehezen nyitott a nagykör. mondeonál azért sokkal jobb a helyzet ha van két jól működő termosztát...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9233 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:20:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 14:16:37
Pont tegnap nézegettem 1800-nál már 1bar-al töltöget a turbóm...leakasztottam a westgate-et és nézzük mi a max...1.8-2.0bar röhögve volt...tovább nem feszegettem...1,3-1,4-en használom jelenleg.
...füst semmi akárhogy rugom el a száját...light chip van rajta...5.2 a fogyim most városban...a 6-ossal.
a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is
többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9234 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:31:30 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.24 hétfő, 15:01:58
sajnos 6 l alá nem tudom vinni városban, akármit csinálok vele. ez az alja. hozzáteszem naponta kb 30 szor inditom és rövidtávokat megyek nyáron. ilyenkor télen a sok kis rövidtáv miatt csak városban 7L alá nem lehet vinni. hosszu uton röhögve lemegy 5 literig ésszerű tempóval. télen legyen +0,5L
a focus volt brutálisan jó fogyazstású nyáron rövidtávozás város 5,5, hosszu ut észerü tempo 4,5, de nem volt ritka a 4,2 sem. télen azis felment kicsit hozzáteszem aki azt hiszi h a mondeo nem melegszik annak nem volt még focusa. na az még nyáron is alig melegedett. még akkor is nehezen nyitott a nagykör. mondeonál azért sokkal jobb a helyzet ha van két jól működő termosztát...
5-ös váltóval sem evett sokat 6L volt kb, 6-al meg most még kevesebbet....
Nekem a gyári termoszáttok vannak benne ideén cseréltem le előszőr a fagyállót 70C-ost kevertem be...ugyanolyan mint volt, max 10km és vetközöl mert szakad rólad a viz...
Bár most picit lassabban áll be középre mióta kikötöttem a kieg fűtést, majd hozzászokik...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9235 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:34:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 15:20:12
a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is
többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám
Megkaptad a cumót?
Én nem feszegettem a határokat ezzel, ugyis 1,6 fölé nem mennék...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9236 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:36:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 17:34:38
Megkaptad a cumót?
Én nem feszegettem a határokat ezzel, ugyis 1,6 fölé nem mennék...
meg, megkaptam
én sem akartam, de faterék haszálták mostanában a kocsit és hát lekormolódott
padlón betölti a 2,5-et.
szétszedhetem szét
vagyis inkább hamarabb rakom fel a nagyot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9237 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:53:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 17:36:24
meg, megkaptam
én sem akartam, de faterék haszálták mostanában a kocsit és hát lekormolódott
padlón betölti a 2,5-et.
szétszedhetem szét
vagyis inkább hamarabb rakom fel a nagyot
Nem hittem hogy odaér karácsony előtt...
Ha lekormolodott volna akkor az nem tölt annyit, de 2,5-et is sokallom sz@r az órád....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9238 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:57:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 17:53:50
Nem hittem hogy odaér karácsony előtt...
Ha lekormolodott volna akkor az nem tölt annyit, de 2,5-et is sokallom sz@r az órád....
az óra jó.
szerintem lekormolódott, mert állítottam a geon, de ugyan annyi maradt a nyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9239 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:22:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 15:20:12
a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is
többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám
Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9240 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:32:26 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 18:22:10
Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.
gyárilag igen
nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9241 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:34:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 18:32:26
gyárilag igen
nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5
Ingyen lekalibráltatom a mérő órád mert nem kicsit felfele csalhat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9242 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:37:04 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 18:34:18
Ingyen lekalibráltatom a mérő órád mert nem kicsit felfele csalhat
oks
hova küldjem??
90le-s tddi-n van a 130le-s tdci turbo
direkt nem gyári értéket tölt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9243 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:03:39 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 18:22:10
Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.
ezek az órák a légkörit nem mérik....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9244 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:04:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 19:03:39
ezek az órák a légkörit nem mérik....
a labda, amit a turboval adtál, az milyen nyomásra van berugózva?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9245 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:08:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 19:04:35
a labda, amit a turboval adtál, az milyen nyomásra van berugózva?
1,5-1,6
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9246 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:09:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 19:08:04
1,5-1,6
de ha szétszeded azt össze nem rakod többet...tuti összerohadt mint az állat...elb@sztam mert az egyik fele vas-ból kellett volna.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 19:11:26 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9247 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:10:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 19:03:39
ezek az órák a légkörit nem mérik....
Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9248 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:13:57 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 19:10:08
Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.
énis sokallom főleg egy ilyen kakapuki turbótól...de ha azt mondta elhisszük...hosszutávom nem fogja dijjazni a turbó az tuti....
Az én GT20-am 2bar-ig kimegy kiakasztott westgate-val és nem volt full parketta....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9249 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 19:14:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 19:09:17
de ha szétszeded azt össze nem rakod többet...tuti összerohadt mint az állat...elb@sztam mert az egyik fele vas-ból kellett volna.
hogy van benne a membrán rögzítve?? mennyi volt ezzel a nyomásod?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ