Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102817 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #9200 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:43:22 »

Sziasztok,

tudtok valakit ajánlani, akihez elvihetném a gépet adagoló bevizsgálásra/javításra? Majd' az összes jellemző, általatok felsorolt hibát produkálta már, nem akarok vele sokáig várni, mert a fogyasztás is kezd elszállni... Eddig a Diesel Klinikát ajánlották, róluk esetleg valami infó?

Köszi!

Szia!

Helyileg merre laksz?
Naplózva
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #9201 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:22:29 »

Szia!

Helyileg merre laksz?

Újpesten, de városon belül bármerre mobilizálható vagyok, ha meggyógyítják Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9202 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:23:49 »

Újpesten, de városon belül bármerre mobilizálható vagyok, ha meggyógyítják Smiley
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9203 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 06:52:35 »

Jól néznek ki, mondjuk az uccsóból simán lehetne sztem 100.at lealkudni, a horpadt jobb hátulja miatt   wow1 de még így én is megvenném :d simán megoldható a javítása  wave
én is az utolsót ajánlanám első ránézésre az tűnik a legjobbnak
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9204 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:14:12 »

Szia!

Az első azt írja, hogy "hardi" azaz hardy tácsát cserélt? Aztán ugyan miben? Ez nem 4x4 vagy hátsó kerekes. Okos gazdája lehet... Azt is írja, hogy  önindító csere volt. Ezzel vigyázz, mert a széthulló kuplung/lendkerék első jele, hogy telehordja szeméttel az önindítót, amit aztán cserélni kell.
+ akkora idióta, azt hiszi ez targonca  falbav
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9205 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:18:31 »

Jól néznek ki, mondjuk az uccsóból simán lehetne sztem 100.at lealkudni, a horpadt jobb hátulja miatt   wow1
és ez hogy jött ki?    még ha átfújnak a lökösbe akkor is megvan  50-60 ból.  De ezt fényezés nélkül meg lehet csinálni, kb feleannyiból.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9206 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:25:31 »

és ez hogy jött ki?    még ha átfújnak a lökösbe akkor is megvan  50-60 ból.  De ezt fényezés nélkül meg lehet csinálni, kb feleannyiból.
Tudom, de alkudni annyit kell, amennyit nem szégyellsz  hehe hehe hehe hehe hehe 
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9207 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:34:03 »

Tudom, de alkudni annyit kell, amennyit nem szégyellsz  hehe hehe hehe hehe hehe 
próbálkozni lehet
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9208 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:57:07 »

próbálkozni lehet
manapság sikerülhet is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9209 Dátum: 2012.12.21 péntek, 07:13:08 »

hiho!
 Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9210 Dátum: 2012.12.21 péntek, 09:51:31 »

hiho!
 Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...

Tempomat van a kocsiban? Nincs esetleg bekapcsolt és 50 km/h-ra beállítva?
Mivel negyven alatt nem működik a tempomat így ha eléri visszagyorsít 50-re (a fordulat is kb. annyinak felel meg)

Ez csak egy tipp, lehet gázpedáltól kezdve sok dolog.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9211 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:49:26 »

hiho!
 Mesterek lenne egy érdekes tapasztalatom a tegnapi napról ötleteket várok hogy mi lehet ez...
Indulás után kb 3-4km-el vízhőfok mutató éppen hogy megmozdult szóval a motor már nem kopp hideg(+16fokból indul az autó) egyébként sem de ilyenkor aztán még pláne nem hajtom szóval városi forgalomban 4.-ben csordogálok ~50km/h-val ez olyan 1400 körüli fordulat aztán előttem lassulnak így elveszem teljesen a gázt és még mindig 4. de már alapjárat 35-40km/h egyszer csak fordulat emelkedik autó gyorsul mondom magamban kb "mif@sz van". 1400-1500-ig felment a fordulat. Majd még egyszer produkálta rögtön utána ezt a dolgot.. utána kiértem a városból szóval tovább nem tudtam tesztelni...
Elektromos fogyasztók közül csak a világítás meg egy sima 1din-es fejegység ment más nagyon nincs is meg gondolom még a kiegészítő fűtés de azt ugye nem látom hogy mikor működik...

Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9212 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:32:50 »

Tempomat van a kocsiban? Nincs esetleg bekapcsolt és 50 km/h-ra beállítva?
Mivel negyven alatt nem működik a tempomat így ha eléri visszagyorsít 50-re (a fordulat is kb. annyinak felel meg)

Ez csak egy tipp, lehet gázpedáltól kezdve sok dolog.....

nincs az autóban tempomat, sajnos..
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9213 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:34:08 »

Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.

gondolom akkor alapjáraton mérnem kell egy töltést aminek legalább 14,2-4-nek kéne lennie?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9214 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:44:16 »

Az itt olvasottak alapján, ha a Smart Charge rendszer úgy gondolja, hogy nem megfelelő a töltés, akkor is emeli a fordulatot.
de nem 1500re!
inkább ez csak amolyan természetes dolog! nem akarta hogy lefulladjon ezért adott neki egy gázfröccsöt, enyém is szokta, de ha kinyomod a kuplungot vagy rálépsz a fékre befejezi azonnal!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9215 Dátum: 2012.12.21 péntek, 12:57:35 »

de nem 1500re!
...
Túlbuzgó volt egy kicsit na Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9216 Dátum: 2012.12.21 péntek, 14:11:54 »

de nem 1500re!
inkább ez csak amolyan természetes dolog! nem akarta hogy lefulladjon ezért adott neki egy gázfröccsöt, enyém is szokta, de ha kinyomod a kuplungot vagy rálépsz a fékre befejezi azonnal!
így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9217 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:44:12 »

így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
Sztem ez éppen olyan, mint mikor 5be megyek 45km/h körül alapjáraton adja a gáz neki a lefulladás ellen, 50-55re felviszi azt elveszi a fordulatot szépen lassan visszaesik, és megint ha eléri az 1200-1300-as fordulat körnékét, újra gyorsítja, de sztem ezt mindegyik csinálja ha megfigyeled, de ezt 5ben benzinessel nem biztos h ki kellene próbálni  hehe nekem fulladt már be benzines így, de ott más gondok voltak a kocsival Cheesy úgyhogy No Para természetes dolog ez  taps taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9218 Dátum: 2012.12.21 péntek, 18:42:40 »

így van amint kinyomtam a kuplungot abbahagyta.... szóval akkor no para ez természetes produkció volt?
1000alá ne engedd a fordulatot bekerülni amíg sebességben mondjuk fékezve lassítasz! ha 1000alá beengeded akkor próbálja nem lefullasztani és nyomja neki a gázt, de ezt csak lehet érezni szerintem ez alap!
Nekem barátnőm szokta azt gndolni hogy automata a mondeo és mi a fhasznak kuplung, ilyenkor ösztönző jelleggel leordítom a fejét és nincs többé gond  Grin

De ugye rossz szórakozni vele, mert az ember rángatáskor eléggé erősen megfejelheti az autó belső alkatrészeit, ugyanis nem fullad ez meg olyan könnyen  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9219 Dátum: 2012.12.21 péntek, 19:07:10 »

zsír megnyugodtam Cheesy azért néha elcsodálkozom hogy hol tart a tudomány eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #9220 Dátum: 2012.12.21 péntek, 23:56:00 »

1000alá ne engedd a fordulatot bekerülni amíg sebességben mondjuk fékezve lassítasz! ha 1000alá beengeded akkor próbálja nem lefullasztani és nyomja neki a gázt, de ezt csak lehet érezni szerintem ez alap!
Nekem barátnőm szokta azt gndolni hogy automata a mondeo és mi a fhasznak kuplung, ilyenkor ösztönző jelleggel leordítom a fejét és nincs többé gond  Grin

De ugye rossz szórakozni vele, mert az ember rángatáskor eléggé erősen megfejelheti az autó belső alkatrészeit, ugyanis nem fullad ez meg olyan könnyen  nyes

Srácok!
CSAK ÉN FORGATOM 2EZER FÖLÉ A MOTORT?Huh??
Sportot űztök abból hogy olajnyomás nélkül erőltessük szerencsétlen gépet??
Megáll az eszem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 23:58:03 írta Dini02 » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9221 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:53:01 »

Srácok!
CSAK ÉN FORGATOM 2EZER FÖLÉ A MOTORT?Huh??
Sportot űztök abból hogy olajnyomás nélkül erőltessük szerencsétlen gépet??
Megáll az eszem.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Megjegyzem a 2500 motor fordulat a dieseleknél meghatározott max fordulatnak is csak egy hangyányival több mint a fele. Én azóta emeltem a váltási fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3bar helyett 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem kormolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 16:28:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9222 Dátum: 2012.12.22 szombat, 08:57:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Én azóta emeltem a váltési fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3 helytt 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem keomolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László! worship
Egyetértek!  Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb.  Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is.  Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9223 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:14:41 »

Egyetértek!  Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb.  Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is.  Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett. 
Én is 2500 körül váltogatok, de párszor már hagytam alapgázon, azért tudom h mikor mennyivel emeli magánaka  fordulatot, amúgy meg nem hagyom h lustálkodjon a turbója sem  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9224 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:48:13 »

hát ki mikor vált el az relativ főleg hogy vagy 5-ös vagy 6-os váltója van...de az tény hogy fele annyi baja lenne a diesel autóknak ha időnként rendesen kilenne húzatva mindegyik...finoman fogalmazva 5-10km-en keresztül kitaposni a belét. szomoru1
De hideg motornál parkettázást addig csinálunk mig egyszer csak átnem fordul a motor mert olajnyomás elmegy vagy felsem épül.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9225 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:52:01 »

Egyetértek!  Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb.  Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is.  Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett. 

akkor megpróbálkozom vele én is  eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #9226 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:45:38 »

Egyetértek!  Mikor megvettem ezt a kocsit, hamar elváltottam mindig. kb 2000 körül. Mer a dízelt nem kell pörgetni stb.  Aztán fura volt, h kormol is nagyon, sokat is eszik, meg erőlködik is.  Később 2500-ig húzattam normálisan, és ott váltottam. Füst elmaradt, nem erőlködött, kevesebbet evett. 
Ennyi. 1700-2700 kozt hasznalom, 100 kmenkent kb 5-10 km nyel gazon. Nem fustol nem kormol. Tiszta a szivosorom. Keveset eszik es nagyon megy. Ez igy jo.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9227 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:14:34 »

Ennyi. 1700-2700 kozt hasznalom, 100 kmenkent kb 5-10 km nyel gazon. Nem fustol nem kormol. Tiszta a szivosorom. Keveset eszik es nagyon megy. Ez igy jo.
hát nekem az első nyélgáznál 1 vödör kormot lök ki...  túl van tekerve szerintem a kaja. utána jó. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #9228 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:59:33 »

hát nekem az első nyélgáznál 1 vödör kormot lök ki...  túl van tekerve szerintem a kaja. utána jó. 
sztem turbo
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9229 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:32:20 »

sztem turbo
ááá, csak sok az anyag és nincs levegő, mert még nem tud úgy tölteni a turbó ahogy lapátolsz  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9230 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:32:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a 2000 fordulat egy mindenki által elfogadott közepes kimélő fordulat számnak felel meg. Hideg motornál természetesen nem ajánlott a motort rendszeresen lepadlózni. De véleményem szerint abból nincs semmi probléma ha az ember fia 2500 ig huzatja és elvált. Megjegyzem a 2500 motor fordulat a dieseleknél meghatározott max fordulatnak is csak egy hangyányival több mint a fele. Én azóta emeltem a váltási fordulatomat amióta látom, a beépitett turbónyomás mérőn, mikor és hogy dolgozik a turbó. Az állandó alacsony fordulat, a sok városi üzem, igen nagy mértékben hozzá járul a napjainkban igen sokszor jelentkező turbó elszennyeződésnek. Az 500 motorfordulat emelkedés a turbó üzemében igen komly változásokat eredményez. 0.2-0.3bar helyett 0.8-0.9bar. Ha a turbó rendesen és rendszeresen közepes vagy annál nagyobb nyomáson üzemel nem kormolódik le. Lehet, hogy ezért egyesek megköveznek de ez az én tapasztalatom.
Tisztelettel László! worship

ezért kell a katalizátor helyére egy iktatócső, és nincs gond a turbógeometria lekokszolódásával eljen
nálam itt városban általában az átlagos fordulatszám nagyon alacsony kb 1500  1700-1800 körül váltok viszont ilyen kis fordulaton csak max kb 20% os pedálálláson gyorsítok. kisváros lévén nem érdekes h 20mp alatt gyorsitok fel 60-ra.(ha meg valaki indokolatlanul előzni akar kicsit rálépek a gázra és egyből elmegy a kedve gun) néha kap egy 2-3 leszabályzást sok városi szüttyögés után. az érdekesség az h ekkkor sem füstöl legalábbis tükörből nézve egyáltalán nem. 2000 alatt nyilván nem igazán padlózom mert kicsi az olajnyomás, egyébként szépen gyorsul már 1500 ról is. mióta nincs katalizátorom egyébként mintha folyamatosan pucolódna a turbógeometria, pedig nagyon sokat városozom. érezhetően kisebbek lettek a rángatások és hamarabb éled a turbó is
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9231 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:16:37 »

Pont tegnap nézegettem 1800-nál már 1bar-al töltöget a turbóm...leakasztottam a westgate-et és nézzük mi a max...1.8-2.0bar röhögve volt...tovább nem feszegettem...1,3-1,4-en használom jelenleg. eplus2...füst semmi akárhogy rugom el a száját...light chip van rajta...5.2 a fogyim most városban...a 6-ossal.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9232 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:01:58 »

sajnos 6 l alá nem tudom vinni városban, akármit csinálok vele. ez az alja. hozzáteszem naponta kb 30 szor inditom és rövidtávokat megyek nyáron. ilyenkor télen a sok kis rövidtáv miatt csak városban 7L alá nem lehet vinni. hosszu uton röhögve lemegy 5 literig ésszerű tempóval. télen legyen +0,5L
a focus volt brutálisan jó fogyazstású nyáron rövidtávozás város 5,5, hosszu ut észerü tempo 4,5, de nem volt ritka a 4,2 sem. télen azis felment kicsit hozzáteszem aki azt hiszi h a mondeo nem melegszik annak nem volt még focusa. na az még nyáron is alig melegedett. még akkor is nehezen nyitott a nagykör. mondeonál azért sokkal jobb a helyzet ha van két jól működő termosztát...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9233 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:20:12 »

Pont tegnap nézegettem 1800-nál már 1bar-al töltöget a turbóm...leakasztottam a westgate-et és nézzük mi a max...1.8-2.0bar röhögve volt...tovább nem feszegettem...1,3-1,4-en használom jelenleg. eplus2...füst semmi akárhogy rugom el a száját...light chip van rajta...5.2 a fogyim most városban...a 6-ossal.
a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is vigyor3 többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám vigyor3  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9234 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:31:30 »

sajnos 6 l alá nem tudom vinni városban, akármit csinálok vele. ez az alja. hozzáteszem naponta kb 30 szor inditom és rövidtávokat megyek nyáron. ilyenkor télen a sok kis rövidtáv miatt csak városban 7L alá nem lehet vinni. hosszu uton röhögve lemegy 5 literig ésszerű tempóval. télen legyen +0,5L
a focus volt brutálisan jó fogyazstású nyáron rövidtávozás város 5,5, hosszu ut észerü tempo 4,5, de nem volt ritka a 4,2 sem. télen azis felment kicsit hozzáteszem aki azt hiszi h a mondeo nem melegszik annak nem volt még focusa. na az még nyáron is alig melegedett. még akkor is nehezen nyitott a nagykör. mondeonál azért sokkal jobb a helyzet ha van két jól működő termosztát...

5-ös váltóval sem evett sokat 6L volt kb, 6-al meg most még kevesebbet.... eplus2
Nekem a gyári termoszáttok vannak benne ideén cseréltem le előszőr a fagyállót 70C-ost kevertem be...ugyanolyan mint volt, max 10km és vetközöl mert szakad rólad a viz... eplus2   Bár most picit lassabban áll be középre mióta kikötöttem a kieg fűtést, majd hozzászokik... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9235 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:34:38 »

a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is vigyor3 többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám vigyor3  vigyor3

Megkaptad a cumót?
Én nem feszegettem a határokat ezzel, ugyis 1,6 fölé nem mennék...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9236 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:36:24 »

Megkaptad a cumót?
Én nem feszegettem a határokat ezzel, ugyis 1,6 fölé nem mennék...
meg, megkaptam worship

én sem akartam, de faterék haszálták mostanában a kocsit és hát lekormolódott szomoru1 padlón betölti a 2,5-et.

szétszedhetem szét falbav falbav vagyis inkább hamarabb rakom fel a nagyot vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9237 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:53:50 »

meg, megkaptam worship

én sem akartam, de faterék haszálták mostanában a kocsit és hát lekormolódott szomoru1 padlón betölti a 2,5-et.

szétszedhetem szét falbav falbav vagyis inkább hamarabb rakom fel a nagyot vigyor3

Nem hittem hogy odaér karácsony előtt... eljen
Ha lekormolodott volna akkor az nem tölt annyit, de 2,5-et is sokallom sz@r az órád.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9238 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:57:34 »

Nem hittem hogy odaér karácsony előtt... eljen
Ha lekormolodott volna akkor az nem tölt annyit, de 2,5-et is sokallom sz@r az órád.... eplus2
az óra jó.

szerintem lekormolódott, mert állítottam a geon, de ugyan annyi maradt a nyomás vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9239 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:22:10 »

a gyári vgt-ból jön 2,5bar+ is vigyor3 többet nem tudok, mert csak 2,5ig van skálázva az órám vigyor3  vigyor3
Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9240 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:32:26 »

Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.
gyárilag igen nyes nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5 Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9241 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:34:18 »

gyárilag igen nyes nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5 Cheesy
Ingyen lekalibráltatom a  mérő órád mert nem kicsit felfele csalhat Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9242 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:37:04 »

Ingyen lekalibráltatom a  mérő órád mert nem kicsit felfele csalhat Roll Eyes
oks vigyor3 hova küldjem?? vigyor3

90le-s tddi-n van a 130le-s tdci turbo vigyor3 direkt nem gyári értéket tölt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9243 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:03:39 »

Elég lesz annak 1,5 bar is. A 2,5 bar-ból 1 bar a környezeti nyomás lesz.

ezek az órák a légkörit nem mérik....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9244 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:04:35 »

ezek az órák a légkörit nem mérik....
a labda, amit a turboval adtál, az milyen nyomásra van berugózva?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9245 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:08:04 »

a labda, amit a turboval adtál, az milyen nyomásra van berugózva?

1,5-1,6
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9246 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:09:17 »

1,5-1,6

de ha szétszeded azt össze nem rakod többet...tuti összerohadt mint az állat...elb@sztam mert az egyik fele vas-ból kellett volna.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 19:11:26 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9247 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:10:08 »

ezek az órák a légkörit nem mérik....
Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9248 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:13:57 »

Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.

énis sokallom főleg egy ilyen kakapuki turbótól...de ha azt mondta elhisszük...hosszutávom nem fogja dijjazni a turbó az tuti....
Az én GT20-am 2bar-ig kimegy kiakasztott westgate-val és nem volt full parketta....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9249 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:14:41 »

de ha szétszeded azt össze nem rakod többet...tuti összerohadt mint az állat...elb@sztam mert az egyik fele vas-ból kellett volna.
hogy van benne a membrán rögzítve?? mennyi volt ezzel a nyomásod?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.